Michal.913
Jméno | Michal Vychodil |
---|---|
Bydliště | Vsetín |
Registrace | před 9.3 rok. |
Poslední aktivita | před 5.7 rok. |
Příspěvků ve fóru | 114 |
Komentářů u článků | 22 |
Pozitivních komentářů u článků | 3 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
No za mega v tom seš... ale já to beru trochu z jiného úhlu, do závoďáka-do drifťáka, když vidím co některé týmu dokážou vrazit do motorů (a to nejsem okleštění nějakými specifikacemi tříd apod.) tak se mi to z tohodle pohledu nezdá vůbec marné. Furt je tu jeden nádherný fakt, že se jedná o sériový motor jehož vývoj stál obrovskou raketu a ty ho mužeš mít za pul míče :) - předpoklad dloooouhé životnosti
Jako...600tkč za nový, fabrický (nevyhoněný ´´klasickým´´ tunerem) 700ps motor? To je úžasná cena. Kdž vidím co dávají lidé kolem mě do úprav motorů tak je tohle pravda skvělé řešení
Už jen brát si auto z Dánska, nějakou chvíli jsem tam pobyl a reznou tam 5 let stará auta, podle toho to tam taky vypadá, pár let stará auta se odkládají ´´za rohy´´ - to je pokoukáničko :D
Škoda, že to musí být Japonec :)). Ten nejjednodušší případ mě napadá u e36 kombík, nudná zašlá zelená, socka nárazníky, plech disky a pod kapotou M3 - 300ps. Do 200 se vejdeš i s pořízením nudného kandidáta a vše je plug and play
Určitě pravidelné závodění na okruzích - protože je mojí hlavní disciplínou drift tak v driftu ale být to stopa nic s ena tom nezmění - Jakmile v tom sedím na okruhu jsem uplně v jiném modu, nemyslím na nic, nebojím se o sebe ani o auto a ta soustředěnost na řízení je úplně někde jinde než na cestě, kde se taky občas rád svezu (byť už po tom nějak neprahnu co jezdím závody) tam i když se jede rychle furt se musí myslet na věci navíc (co je za zatáčkou zda nic nejde, zda nejde opilec...). Ze zkušenosti s ostatními každý to tak nemá a furt se o něco bojí i na okruhu ale podle mě to není možné když chcete ze sebe vydat maximum i se toho nejvíce naučit - musíte se ´´vypnout´´ a není to jako že jet jak magor :D ale o maximální soustředěnosti. Co do té druhé věci, něco mě asi naučilo pár let ježdění na PC za hrou Life For Speed o nějakém naučení tratí to tam není (jsou tam smyšlené) ale ta fyzika je opravdu dobře propracovaná a něco si z toho vezmete i do reálného života byť to zas nejde srovnávat jak mají někteří ´´gameři´´ ve zvyku, tolik vjemů jako v autě za pc samozřejmě nejde zažít.
To jsem v životě nesylšel aby si někdo myslel, že mu bude platit povko na okruhu :)). Vždy to je tak, že si škody na svém platí každý sám... i když já nabourám tebe, tak si to platíš ty (či po dohodě se na tom budu podílet). Kontaktů jsem měl už nespočet a ani by mě nenapadlo to řešit s pojišťovnou, to je bláhové...
Pak byhc nejspíš hledal ´´starou´´ m52 323i, která je hodně ´´laděná´´ do spotřeby, samozřejmě se zas ochudíš o sílu 2.8 ale i těch 125kw není nejméně a jako kompromis je to dobrá volba
Já bych to viděl na e46 328i se spotřebou dlouhodobě do 10 vejdeš, ten motor je hodně povedený a při klidné jízdě jede za pusu, je jich dost na výběr a v neposlední řadě jich je všude hromada, takže i když se něco pokazí nebude to drahé... Problém bych viděl s tou lehkostí repektive co si nad tím představuješ, pro mě co má slabost pro lehoučká auta je má e36 strop, nic většího - těžšího bych nepřekousl ale zeptat se amíka asi se ti vysměje co je to za nákupní tašku pro babu :))
Ono to bylo myšlenu určitě tak, že označený policajt u cesty funguje jako prevence ale jen - když tam zrovna je... Neoznačený funguje jako prevence - i když tam není
Ta otázak mi nepřijde až tak agresivní aby to většina zdejších čtenářů nemohla říct :) ´´umím řídit´´ Další otázkou by mělo být jak dobře a to si myslím ani ten nejlepší řidič nedovede posoudit sám na sebe, nejde to, vždy u sebe budete vidět mezery přičemž okolí vám může vykládat jaký nemáte talent jak chce. Pouze ten nejnadutější člověk řekne že všechno zvládá jako mistr světa a to je tak jediná jistota že zrovna on nejlíp neřídí, jinak by si mezery uvědomoval :)
Torsen se projevuje tak jak píše Evlo. Ten návod na zjištění není stoprocentní (a nijak jinak než otevřením víka nikdy nebude)
:)
Auto potřebuju jen jedno a tím je BME e36 s V8.
Jezdím s ním na závody, dojedu s ním závod a zase s ním dojedu domů :), když mi ujeder autobus do práce vezmu ho taky a stejně tak zvládne zajet pro rohlíky a do nákupáku :)
Samozřejmě, ideální případ by vypadal nejspíš jinak... ale když něco chceš :) a další auto by jen zvedlo náklady, neřere to tak moc aby se byť jen vyrovnaly náklady na pojistku a údržbu druhého vozu. Pro mě je tahle cesta jasná :)
No možná se přijedu podívat, v sobotu máme drift party, takže pokaď vstanu v neděli včas :D budu tam :)
Moje první auto bylo Fiat Uno 1.5IE - 75 koní na 800kg spolu se zastaralou technikou bez posilovače řízení nebo nějakých jiných blbostí z toho dělalo zábavné a byť to může znít zvláštně - řidičsky velmi příjemné autko. I když jsem by jsem s ním stžěží ´´porazil´´ na okresce Oktávku f dízlu, tak požitek z řízení tam byl jistě na vyšší úrovni. Trápení lehkého autíčka s nevelkým výkonem avšak se všemi ovládacími prvky ´´pevně´´ mechanicky spojenými má něco do sebe. A pro nevyježděného řidiče je za mě i bezpečnější než nový vůz, který se chová k řidiči odtažitě, nepřijdete si v něm jako Colin McRay v 80Km/h a hranice kdy jde do tuhého přijde ve 150 Km/h. Podle mého názoru řidiče naučí řídit především stará popelnice, nezáležíc na výkonu, či poháněné nápravě.
Já se přiznám, že jsem pomalu ani netušil, že nějaký nový Viper vůbec existuje. Článek vylovil jen nějakou matnou vzpomínku z mého hlubokého podvědomí. A to souhlasím s článkem, že je velikým kamenem úrazu, když se s rekordními časy dokáže chlubit už i francouzský hatchback.
Ovšem nevzpomínám si, že bych kdy kde četl o rekordech legendy jménem Viper a že i já jsem o něm v dětství snil, o modrém s bílimi pruhy :)
Wankel se vrací... Kolikrát, že už jsem to slyšel?? :D Nejsem nějakým zarytým fandou (né že bych nesnil o rx7-fd) ale už mě taková novinka ani nenadchne :), dokud to neuvidím na cestě - neuvěřím :P :))
Možná proto mám nižší ceny :D... Tady na tom je levnější i ta Mr2
http://www.autoplenum.de/Auto/TOYOTA/MR+2/Test-TOYOTA-MR-2-Roadster-2001-2002-id13446.html
Našel jsem to v Ečkach i v DM 68 000 možná v těch mých cenách není započítaná inflace ale je to zajímavé, že za to někdy někdo dal takové jmění :))
Super článek :)
Moje e36 325i za 25tkč :) stála prej v základu 770 000 :))
Já mám svoji 325i na závody mimojiné taky jako daily - jiné auto nemám.
Ten zvarosvor není takovým problémem jak si mnoho lidí myslí. 1. Ne nebokuje to, pokud nechceš :D. 2. výdrž komponentů je taky troufnu si říct slušná. Zatím mi praskla jedna poloosa po 20 tkm - dodám, že mám na 2.5ce slabší poloosy (kvůli diferu) ze 4válců. A difer samotný (a taky první padlý) mi vydržel 30 tkm než praskl, vařil jsem si ho sám, všeho všudy asi 3-tí věc co jsem giglal :). A praskl po obvodě ve svárech, tedy půjde zas převařit a použít.
Poslední komentáře
- jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"... - Vapno92, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Ono je to pekné, ale je to niečo také, ako "Nike ONE 2022"... - mariov8, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Problém je, že cílovka nechce trávit (nebo nemá na to čas,... - Tosh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
A kolik by tak mělo žrát auto, které váží 2,3 tuny a má 300 koní? - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tá spotreba je...hrozná. Dizajnovo to auto naozaj nestarne,... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
To vymýšlím i tak a to poháry žádný nejsou:D
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
26 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů