načítám data...

Michal.913

JménoMichal Vychodil
BydlištěVsetín
Registracepřed 9.3 rok.
Poslední aktivitapřed 5.7 rok.
Příspěvků ve fóru114
Komentářů u článků22
Pozitivních komentářů u článků3
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Michal.913
01. listopadu 2017, 17:19
0
Nacpěte do čehokoliv 707 koní s hotovým motorem „Hellcrate“ od Moparu

No za mega v tom seš... ale já to beru trochu z jiného úhlu, do závoďáka-do drifťáka, když vidím co některé týmu dokážou vrazit do motorů (a to nejsem okleštění nějakými specifikacemi tříd apod.) tak se mi to z tohodle pohledu nezdá vůbec marné. Furt je tu jeden nádherný fakt, že se jedná o sériový motor jehož vývoj stál obrovskou raketu a ty ho mužeš mít za pul míče :) - předpoklad dloooouhé životnosti

Michal.913
01. listopadu 2017, 16:54
2
Nacpěte do čehokoliv 707 koní s hotovým motorem „Hellcrate“ od Moparu

Jako...600tkč za nový, fabrický (nevyhoněný ´´klasickým´´ tunerem) 700ps motor? To je úžasná cena. Kdž vidím co dávají lidé kolem mě do úprav motorů tak je tohle pravda skvělé řešení

Michal.913
18. listopadu 2016, 14:47
0
Jak už mě nebaví pomáhat lidem s výběrem auta

Už jen brát si auto z Dánska, nějakou chvíli jsem tam pobyl a reznou tam 5 let stará auta, podle toho to tam taky vypadá, pár let stará auta se odkládají ´´za rohy´´ - to je pokoukáničko :D

Michal.913
23. srpna 2016, 22:07
0
Ptejte se: Jak v japonském vehiklu motor vyměniti, aby bylo možno jiné řidiče děsiti?

Škoda, že to musí být Japonec :)). Ten nejjednodušší případ mě napadá u e36 kombík, nudná zašlá zelená, socka nárazníky, plech disky a pod kapotou M3 - 300ps. Do 200 se vejdeš i s pořízením nudného kandidáta a vše je plug and play

Michal.913
08. července 2016, 12:54
0
Autíčkář se ptá: Co vám nejvíc pomohlo zlepšit se v řízení?

Určitě pravidelné závodění na okruzích - protože je mojí hlavní disciplínou drift tak v driftu ale být to stopa nic s ena tom nezmění - Jakmile v tom sedím na okruhu jsem uplně v jiném modu, nemyslím na nic, nebojím se o sebe ani o auto a ta soustředěnost na řízení je úplně někde jinde než na cestě, kde se taky občas rád svezu (byť už po tom nějak neprahnu co jezdím závody) tam i když se jede rychle furt se musí myslet na věci navíc (co je za zatáčkou zda nic nejde, zda nejde opilec...). Ze zkušenosti s ostatními každý to tak nemá a furt se o něco bojí i na okruhu ale podle mě to není možné když chcete ze sebe vydat maximum i se toho nejvíce naučit - musíte se ´´vypnout´´ a není to jako že jet jak magor :D ale o maximální soustředěnosti. Co do té druhé věci, něco mě asi naučilo pár let ježdění na PC za hrou Life For Speed o nějakém naučení tratí to tam není (jsou tam smyšlené) ale ta fyzika je opravdu dobře propracovaná a něco si z toho vezmete i do reálného života byť to zas nejde srovnávat jak mají někteří ´´gameři´´ ve zvyku, tolik vjemů jako v autě za pc samozřejmě nejde zažít.

Michal.913
08. července 2016, 12:30
0
Ptejte se: FAQ k trackdayi

To jsem v životě nesylšel aby si někdo myslel, že mu bude platit povko na okruhu :)). Vždy to je tak, že si škody na svém platí každý sám... i když já nabourám tebe, tak si to platíš ty (či po dohodě se na tom budu podílet). Kontaktů jsem měl už nespočet a ani by mě nenapadlo to řešit s pojišťovnou, to je bláhové...

Michal.913
28. června 2016, 22:24
0
Ptejte se: Hledá se zábava za volantem.

Pak byhc nejspíš hledal ´´starou´´ m52 323i, která je hodně ´´laděná´´ do spotřeby, samozřejmě se zas ochudíš o sílu 2.8 ale i těch 125kw není nejméně a jako kompromis je to dobrá volba

Michal.913
27. června 2016, 19:26
0
Ptejte se: Hledá se zábava za volantem.

Já bych to viděl na e46 328i se spotřebou dlouhodobě do 10 vejdeš, ten motor je hodně povedený a při klidné jízdě jede za pusu, je jich dost na výběr a v neposlední řadě jich je všude hromada, takže i když se něco pokazí nebude to drahé... Problém bych viděl s tou lehkostí repektive co si nad tím představuješ, pro mě co má slabost pro lehoučká auta je má e36 strop, nic většího - těžšího bych nepřekousl ale zeptat se amíka asi se ti vysměje co je to za nákupní tašku pro babu :))

Michal.913
27. června 2016, 13:46
0
Jízdní dojmy: Dodge Viper druhé generace

Skvěle napsáno, zasmál jsem se :D :))

Michal.913
14. června 2016, 20:56
3
Přestaňme říkat, že neoznačená policejní auta nefungují

Ono to bylo myšlenu určitě tak, že označený policajt u cesty funguje jako prevence ale jen - když tam zrovna je... Neoznačený funguje jako prevence - i když tam není

Michal.913
11. dubna 2016, 19:56
1
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená "umět řídit"?

Ta otázak mi nepřijde až tak agresivní aby to většina zdejších čtenářů nemohla říct :) ´´umím řídit´´ Další otázkou by mělo být jak dobře a to si myslím ani ten nejlepší řidič nedovede posoudit sám na sebe, nejde to, vždy u sebe budete vidět mezery přičemž okolí vám může vykládat jaký nemáte talent jak chce. Pouze ten nejnadutější člověk řekne že všechno zvládá jako mistr světa a to je tak jediná jistota že zrovna on nejlíp neřídí, jinak by si mezery uvědomoval :)

Michal.913
21. března 2016, 14:32
0
Ptejte se Vojty: Samosvor v autě za babku?

Torsen se projevuje tak jak píše Evlo. Ten návod na zjištění není stoprocentní (a nijak jinak než otevřením víka nikdy nebude)

Michal.913
18. prosince 2015, 16:44
0
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete k životu?

:)
Auto potřebuju jen jedno a tím je BME e36 s V8.
Jezdím s ním na závody, dojedu s ním závod a zase s ním dojedu domů :), když mi ujeder autobus do práce vezmu ho taky a stejně tak zvládne zajet pro rohlíky a do nákupáku :)

Samozřejmě, ideální případ by vypadal nejspíš jinak... ale když něco chceš :) a další auto by jen zvedlo náklady, neřere to tak moc aby se byť jen vyrovnaly náklady na pojistku a údržbu druhého vozu. Pro mě je tahle cesta jasná :)

Michal.913
01. prosince 2015, 17:37
0
Mikulášské Kafe&Káry v novém útočišti nadšených motoristů!

No možná se přijedu podívat, v sobotu máme drift party, takže pokaď vstanu v neděli včas :D budu tam :)

Michal.913
17. listopadu 2015, 10:46
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto vás naučilo řídit?

Moje první auto bylo Fiat Uno 1.5IE - 75 koní na 800kg spolu se zastaralou technikou bez posilovače řízení nebo nějakých jiných blbostí z toho dělalo zábavné a byť to může znít zvláštně - řidičsky velmi příjemné autko. I když jsem by jsem s ním stžěží ´´porazil´´ na okresce Oktávku f dízlu, tak požitek z řízení tam byl jistě na vyšší úrovni. Trápení lehkého autíčka s nevelkým výkonem avšak se všemi ovládacími prvky ´´pevně´´ mechanicky spojenými má něco do sebe. A pro nevyježděného řidiče je za mě i bezpečnější než nový vůz, který se chová k řidiči odtažitě, nepřijdete si v něm jako Colin McRay v 80Km/h a hranice kdy jde do tuhého přijde ve 150 Km/h. Podle mého názoru řidiče naučí řídit především stará popelnice, nezáležíc na výkonu, či poháněné nápravě.

Michal.913
06. listopadu 2015, 10:51
0
Dodge Viper drtí konkurenci, drží 14 traťových rekordů a poráží P1 i 918, přesto končí.

Já se přiznám, že jsem pomalu ani netušil, že nějaký nový Viper vůbec existuje. Článek vylovil jen nějakou matnou vzpomínku z mého hlubokého podvědomí. A to souhlasím s článkem, že je velikým kamenem úrazu, když se s rekordními časy dokáže chlubit už i francouzský hatchback.
Ovšem nevzpomínám si, že bych kdy kde četl o rekordech legendy jménem Viper a že i já jsem o něm v dětství snil, o modrém s bílimi pruhy :)

Michal.913
29. října 2015, 17:04
0
Wankel se vrací – a je sexy jako nikdy dřív

Wankel se vrací... Kolikrát, že už jsem to slyšel?? :D Nejsem nějakým zarytým fandou (né že bych nesnil o rx7-fd) ale už mě taková novinka ani nenadchne :), dokud to neuvidím na cestě - neuvěřím :P :))

Michal.913
18. srpna 2015, 08:43
0
Jak drahé bylo vaše oblíbené levné auto, když bylo nové?

Našel jsem to v Ečkach i v DM 68 000 možná v těch mých cenách není započítaná inflace ale je to zajímavé, že za to někdy někdo dal takové jmění :))

Michal.913
18. srpna 2015, 08:38
0
Jak drahé bylo vaše oblíbené levné auto, když bylo nové?

Super článek :)

Moje e36 325i za 25tkč :) stála prej v základu 770 000 :))

Michal.913
24. června 2015, 18:19
0
Ptejte se: Levný daily-drift car

Já mám svoji 325i na závody mimojiné taky jako daily - jiné auto nemám.
Ten zvarosvor není takovým problémem jak si mnoho lidí myslí. 1. Ne nebokuje to, pokud nechceš :D. 2. výdrž komponentů je taky troufnu si říct slušná. Zatím mi praskla jedna poloosa po 20 tkm - dodám, že mám na 2.5ce slabší poloosy (kvůli diferu) ze 4válců. A difer samotný (a taky první padlý) mi vydržel 30 tkm než praskl, vařil jsem si ho sám, všeho všudy asi 3-tí věc co jsem giglal :). A praskl po obvodě ve svárech, tedy půjde zas převařit a použít.

Michal.913
27. ledna 2015, 23:28
0
Top10: Luxusní sedany chudého motoristy

Můj typ je Peugeot 605 - stará velká herka do 20 tkč

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem