načítám data...

Prodej a nákup auta. Jak to děláte vy?

17. února 2017, 14:00 45 komentářů Viola Procházková

Někdo si scénky z Bazaru Monte Karlo rád vychutná i naživo, pro jiného jsou všechny transakce kolem aut nutným zlem. Jaký způsob je nejmilejší vám? Povězte nám to v krátkém dotazníku.

Zobrazit galerii

Prodat, či neprodat? Koupit, či nekoupit? Jak často řešíte tyto úvahy při pohledu na své auto či do automobilové inzerce? Otázkou číslo jedna se poslední dobou zabývám přibližně každý druhý den.  Přeci jen, dvojková Octavia s motorem ze sekačky není zrovna řidičským snem, navíc jí táhne na 100 tisíc kilometrů, a pokud existuje vhodný moment k prodeji, je to právě teď. Na druhou stranu… Slouží spolehlivě a její historii znám lépe než svou vlastní. Nutně nastupuje otázka číslo dvě – co místo ní? Něco podobně nudného, jen novějšího? Něco zábavného, ale s potenciálně rizikovými náklady v budoucnosti? Dilemat je tolik, že pravidelně končím ve slepé uličce.

Co hůř, i kdyby se mi nějakým zázrakem podařilo dospět k rozhodnutí, čeká mě ještě trnitá cesta za zdárnou realizací. Mám hodit inzerát na internet a strávit dlouhé týdny setkáváním s podivnými individui s ještě podivnějšími požadavky? Mám odvézt auto do bazaru a spokojit se s hromádkou nuzných bankovek? A nakonec ten nejzásadnější krok: opatření vozidla nového a lepšího… 

O prodeji a nákupu auta máte jistě hromadu vlastních historek (které si moc rádi přečteme v komentářích), tentokrát bychom vás však chtěli v první řadě poprosit o vyplnění krátkého dotazníku na toto téma. Nezabere vám víc než pět minut, je samozřejmě anonymní a s výsledky vás zanedlouho seznámíme v samostatném článku. 

Formulář zde

 

 

 

 

 

 

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Xander_Cage
17. února 2017, 14:05
0

No prvně sem na okna klasicky vylepil papíry, že auto prodám. Pár lidí volalo, ale nikdo se ke koupi neměl. Pak jsem dal inzerát na bazos a auto bylo do hodiny prodané. I když dodnes lituju, že auto jsme prodali, to auto bylo super (Renault Laguna první generace s benzínovým dvoulitrem).

reagovat
Wi
Winie
17. února 2017, 14:28
1

Prodej auta se dá přežít. Navíc, když prodávám auto, tak vždy ve 100% stavu, takže odpadá obava z pozdější reklamace a problémů. Beru to tak, že auto, které mi z různých důvodů už nevyhovuje, nebo nestačí, tak bude dělat radost někomu jinému. Třikrát už jsem si dokonce i vybral kupce sám z více adeptů.

Co nesnáším je nákup nového auta. Poslední zkušenost hovoří za vše. Prodal jsem svého 7g Civica s tím, že Hondu už nechci. Ta byla přitom do té doby vždy jasnou volbou. Hodil jsem za hlavu všechna automobilová klišé, určil rozpočet 150 - 200 tis a jal se vybírat s nadějí, jaké božské povozy za ty prachy budou. Chyba lávky. Tenhle rozpočet totiž stačí na auta z období cca 2005-2010, s přímou úměrou čím novější, tím větší šunka a past to byla.
Ve výběru nakonec skočil trojlístek Cooper S, Golf V GTi a Impreza GR. Největší naděje jsem upínal ke Golfu (mám rád japonce, ale jsem schopný uznat i jiná dobrá auta a G5 GTi dobrý je). Viděl jsem tři exponáty s cenou i přes 200, ale tolik naleštěné bídy jsem snad nikdy neviděl. Ojetá VAG auta mají totiž jen tři varianty: past, čorka, nebo předražená past. Takže vzhůru na Mini. Obě byla v bazarech a odradil mě už samotný přístup prodejců. Pan Čížek je proti nim čestný chlap. Poté co mi do očí tvrdil bazarník, že to auto nikdy nebylo bourané, i když mělo viditelně lepené světlo a půlka auta byla viditelně lakována, jsem se otočil a odešel. Kromě ojetých VAG jsem zanevřel i na bazary. Tak jsem spíš už pro zajímavost zajel mrknout na Imprezu. Nejvíc najeto, nejslabší motor, nejhorší výbava. Auto bylo dáno na protiúčet prodejci Citroenu. A co myslíte? Koupil jsem ji a jsem za ni neskutečně rád.

Co jsem si z toho odnesl? VAG sice umí vyrobit solidní auto, ale díky přílišné popularitě to auto oběhne spoustu debilů. Do bazaru už mě nikdo nedostane, ani kdyby tam prodávali F40 za 10 000kč. Na najeté km se nemusí koukat, pokud autům rozumíte.

reagovat
Chosé
17. února 2017, 14:35
0

Winie a co třeba nákup v zahraničí? Jak to tak čtu, tak se mi jen potvrzuje složení majitelů koncernu u nás. Je to smutné. :(

Franz Kafka
17. února 2017, 14:31
0

Prodávám poměrně dost a taky kupuji ( sem-tam) Jako ideální se mi osvědčilo combo Sauto (dokonce jsem přes něj prodal auto jednou do GB nějakému dealerovy) a Bazos s topem. Většina aut v hodnotě do 200.000 byla tímto způsobem pryč zhruba do týdne.

Dříve jsem také využíval hodně Annonci, ale to je dnes asi pasé. Přes bazar jsem prodával dvakrát, jednou to byl přímý výkup, že se nechali zlomit na mojí cenu podruhé to byla komise a prodali mi auto za stejnou cenu jako jsem ho kupoval cca 14 měsíců před prodejem..byla to e39 540 a ten bazar už bohužel skončil řekl bych i proto, že byli na české poměry moc slušní.

Jinak osobně jsem pro sebe ještě ani jedno auto nekoupil v Čr tak nevím jak to vypadá potom s té druhé strany.

reagovat
Chosé
17. února 2017, 14:33
0

Nákup a prodej je ošemetná věc. Rozhodně bych nešel s autem do bazaru ačkoliv jsme již takto prodali dost aut, některé pod cenou, některé i za adekvátní částku. Vyhnul bych se obloukem Áčkům. Děda tam prodal (bez předchozí domluvy s námi) krásnou zachovalou jedničkovou Octavii s plné palbě s nájezdem asi 120tkm za 30k. Bylo na ní sice trochu práce a nějaká kosmetika, ale Áčka neváhali, auto ani pořádně neumyli a již bylo vystaveno za 75k. Během pár dní zmizlo.

Nejlepší je dle mě prodej přes fóra pro dané značky/typy vozů, poté případně bazoš. Ten sice v poslední době trochu umírá a hodně se rozjel sbazar. V žádném případě bych nedával placenou inzerci, to je naprostá hloupost a vyhazování peněz. Stačí třeba 1x za týden inzerát smazat a znovu vystavit, funguje to pomalu lépe než TOPování.

reagovat
Franz Kafka
17. února 2017, 14:41
1

Souhlasím, jenom k těm topům já zastávám názor,že 40 nebo 50 korun mě nezabije pokud se jedná o auto v hodnotě 50+. Jasně že když to je věc za 15 000 tak placená inzerce nemá cenu. Áčka jsou zlo v případě čehokoliv asi všichni známe jejich interní politiku a Esa nejsou o moc pozadu. Takže tam určitě ne, btw chudák děda...

Jak je to něco speciálního tak fóra jsou fajn nápad takhle se teď chystám prodávat S4 přece jen dát to na Sauto kde ti na to budou koukat strejcové a myslet si, že ta obyčejná A4 je nějaká drahá asi nemá cenu. Pravdou je, že před Vánoci jsem prodával starého Jeepa Cherokee a dal jsem ho na Sbazar a ani ťuk na bazoši byl za dva dni pryč.

Ono taky hodně totiž záleží na tom co to je za auto ... Mám pocit že přes bazoše se dobře prodávají ty levnější auta. Porsche bych tam asi neprodával.

sheogh
17. února 2017, 15:04
0

Acka jsou hrozny, aspon brnenska pobocka o zakladech slusnyho chovani neslysela.
Kazdopadne jsem tam auto nechal, dali me 35000 za Jag X-type (benal) s chrasticim zadnim diffem.

O tyden pozdeji byl vystavenej na place, samozrejme zadna zminka o diffu. A silne pochybuju, ze ho opravili. A jen o trosku nizsi cena, nez za kolik jsem ho 2r predtim koupil. Jojo aaaaaaacka umi

JLK
17. února 2017, 15:27
0

Ty ceny tam cucaji z prstu aby vic lakali na nakup na uver.

Franz Kafka
17. února 2017, 16:33
0

Jo, jo oni když musí držet interně těch alespoň 40,000 zisku na autě v průměru tak je to náročné no:) Rok od roku těžší. Taky původní zakladatel firmy z Austrálie už dávno z firmy odešel a teď se prý specializuje na exporty aut do Afriky.. Inu střední Afrika teda pardon Evropa už je v tomhle směru vytěžená tak teď bude posílat pravou kvalitu do Senegalu.

Pravdou je, že sem tam v tom počtu aut na pobočce v Praze lze najít i něco dobrého co uniklo zásahu bastlicí přípravny, ale těch aut je minimum. O tom že to stočí, opraví bouračku a ještě nabídnou Cebii za 500,- netřeba mluvit.

JayK91
17. února 2017, 16:52
0

ono podle všeho AAA pobočka v Praze je asi jediná použitelná celkově ... (kdyby už někdo musel nakupovat v Ačkách) :D

sheogh
17. února 2017, 17:02
0

Ja se tam dival i po nastupci samozrejme. Moc tam toho nemeli, zrovna jsem netouzil po naftovym kombiku.
Fakt se me nelibil arogantni pristup prodavace, kterej asi automaticky pocita, ze pripadny kupec ani nezna rozdil mezi dieselem a benzinem.
Zkousel jsem tam Audi RS6 (starou 4.2 biturbo), a nejak se me nezdal vykon. on tvrdil, ze to je OK, a normalni, tak jsem chtel fakt zkusit tomu poradne nalozit a spadlo to do nouzaku :-D Stav podvozku bez komentare, a chteli za to myslim 270 tisic magori. Vzdyt to bylo pomalu na GO.

Franz Kafka
17. února 2017, 17:37
0

JayK91: Bohužel je to tak ona je asi největší tak jak to je? V tom největším křoví narazíš na květinu snáz než v jednom keři :) To co máš v závorce s tím taky souhlas jenže oni tam někteří lezou dobrovolně zase a znovu a já nechápu proč to by měl někdo vymyslet.

sheogh: No hale zrovna takový auto tam u nich je podle mě riziko a ti týpci co tam dělají auta o tom většinou nic nevědí jsou to jenom typický okecávači jak pojišťováci. Ty ceny to je taky děs ještě potom natáhnou lidi na leasingu nebo úvěru prostě masakr. Soudný zdravý jedinec tam možná po 8 hodinách může vybrat slušné auto, ale za jakou cenu.

Chosé
17. února 2017, 17:42
0

Já moc dobře vím, proč tam lidí lozí dobrovolně. Protože reklama. A lozí tam lidi, co autům a prodeji vůbec nerozumí. Jinak děda si to teď sice vyčítá, ale s tím už člověk nic nenadělá. Horší je, že jsi z Áček koupil 407 SW, která se mi vůbec nelíbí. :D Nevím kde na ten vkus na auta rodina z otcovi strany chodí...

VK
VK
17. února 2017, 23:25
0

...že jsi z Áček koupil; ...z otcovi strany

Už dlouho mi vrtá hlavou - to je nějaký úmysl, takto psát?

Chosé
18. února 2017, 15:45
2

VK: Občas mi to uletí, nejsem úplný mág v češtině. Oprava: ...že si z Áček koupil; ...z otcovy strany
Úmysl v tom nehledej, na mobilu zápasím s auto korekcí a né vždy si to tak důkladně pročítám, abych chyby opravil. Omlouvám se.

Se
Sedrik
19. února 2017, 10:31
0

Zkrácená verze poslední návštěvy AAA Brno - chtěl jsem projet S3, prodejce mi lhal (DSG nepotřebuje výměny oleje a podobné), auto nedojelo zpátky z testovací jízdy.
Za 3 dny zpět v inzerci
+ mě čekala eskalovaná stížnost, abych z nich vyrazil 500 kč za odtah, který jsem zaplatil (opět dlouhý a nezajímavý příběh) a potvrzuji - pracovníci AAA Brno se až na výjimky chovají jako křupani (ti, se kterými jsem měl tu čest). Hlavně ti na place - to je tragedie děs a hrůza. Nepotřebuji, aby mi pochlebovali, ale alespoň základní lidská slušnost....

Občas tam kouknu, jestli mají zajímavé auto a říkám si, když zas bude hezky, že bych se tam zašel podívat. když neplánuji koupi, tak je to taková hezká sonda do duše bazarníka.

Ev
Evlo
20. února 2017, 13:01
0

Já byl v Aaa Praha prodat auto, no jejich chování me odradilo.

Ev
Evlo
20. února 2017, 13:01
0

Nicméně chápu, ze je to záměr, maji zájem o výkup jen od zoufalých lidi, tím chováním to profiltruji.

Ki
Kiry
17. února 2017, 18:23
0

Já jsem zas tak špatnou zkušenost s AAA neměl, konkrétně se Sokolovskou pobočkou na Karlovarsku. Je mi 19 a cenu jsem si usmlouval na částku, kterou jsem chtěl. Věděl jsem, že za mého Golfa IV s motorem 1.6 víc jak 50 tisíc nedostanu, tak jsem si řekl o 55 a oni mi nabídly 35 :D Byl jsem tam tak dlouho, dokud jsem to neukecal na 45. S nimi se jinak než smlouvat nedá. ... Ale taky jako mladej naivní idiot jsem o polovinu těch peněz přišel kvůli jinému podvodnému prodeji. Všechno špatný je pro něco dobrý :)

reagovat
Woyta
17. února 2017, 21:14
1

Proc mam po projiti dotazniku pocit, ze jde o pruzkum trhu pro nejakej bazar co se domluvil s pojistovnou?

reagovat
Franz Kafka
17. února 2017, 21:36
1

Podle mě jde o průzkum pro potřeby tady místní redakce jak vylepšit autofrc. Zjistit co je vlastně na tom bazoši a sbazaru ten klíč toho úspěchu. Pojišťovny mají svoje mnohem více sofistikované průzkumy a bazary jsou už mrtvý byznys :D

bitner
17. února 2017, 21:51
0

To je evidentni. I proto tam chybi moznost "Ojete auto? - Thanks, no thanks."

JayK91
17. února 2017, 22:31
0

mi to přijde že chcou rozjet nějaké vlastní poradentsví nákupu a prodeje ojetin, nebo dokonce vlastní výkup vozidel :D - prostě bazar ve velkém :D

Franz Kafka
18. února 2017, 00:11
0

Tak proč ne, ale osobně si myslím že tyhle firmy co dělají to "poradenství" nemůžou tady obstojně fungovat když tady 80% zákazníků zajímá jenom cena a stav kilometrů tak je každá rada zbytečná.

bitner: Vážně si myslíš, že pojišťovna co má vlastní web s tisícem přístupů denně a zisky v řádu milionů ročně si bude objednávat průzkum skrz autíčkáře na formulář vytvořený v Googlu ? :D Nebo sem tě možná jen špatně pochopil....

Woyta
18. února 2017, 00:41
0

Ale jak do vylepseni autofrcu zapada tahle otazka:
"Byli byste ochotni zaplatit, pokud by za vás někdo jiný převzal záruku za vaše auto?"
Neco takoveho by uz vyzadovalo hodne velkou financni rezervu a velka prodejni cisla.

VK
VK
18. února 2017, 10:15
0

Hmmm, zamýšleli jste se třeba, z čeho tento web vůbec tak může žít, zaměstnávat celkem početnou reakci, generovat natolik velký zisk, že stojí za to jej provozovat a ještě být veřejně přístupný pro čtenáře zadarmo?

sp
spooon
18. února 2017, 11:30
0

tady je špatně to slovo "zaměstnávat". Protože pokud se nepletu, dělají to skoro všichni defacto jen za "děkuju"

Franz Kafka
18. února 2017, 11:55
1

Přesně tak, vždyť tady většina lidí z redakce má jinou práci a mají to jako koníčka. Jinak vidíš tady kolem tu reklamu za to se platí i když to rozhodně nejsou sta tisíce spíše deseti a to ještě ne vždycky.

Vojta: To nevím, ale vede mě to spíše k tomu jestli nechtějí dělat něco jako http://www.autotym.cz/ a nebo jestli si to neobjednala jako dotaz zrovna taková firmička. Nicméně nikdo nás nenutí to vyplňovat a tak i kdyby to bylo pro KSČ tak co....

JayK91
18. února 2017, 14:26
0

ale to by to nejspíš nedávali do rubriky autičkářův projekt ... to bude něco nového a něco vlastního ... :)

BobAsh
18. února 2017, 15:31
1

Vaše konspirační teorie se mi líbí! :)

Jinak stručná odpověď - ne všechny otázky souvisejí s nějakým naším aktuálním projektem, i když co není, může být.

A ad redakce - redaktoři jsou placení od článku a někteří to dokonce dělají z části jako "práci pro peníze", i když samozřejmě coby vedlejšák. Já se Zlokočkou a Davidem (majitelé) to zatím děláme zadarmo, respektive to občas trochu dotujeme, neb reklamy nás ještě tak úplně neuživí. Ale jsme snad na dobré cestě :)

Franz Kafka
18. února 2017, 16:18
0

Tak ono cena reklamy respektive výdělek z ní docela přímo závisí na návštěvnosti, proto si myslím že stránky takzvaně prioritně v češtině to mají mnohem těžší než kdejaká hloupost kompletně v angličtině nebo španělštině. Jako Češi jsme velice vynalézaví ve vytváření různých dohad a senzací. Tak na dobré cestě určitě jste ona jednou přijde ta doba kdy to budete muset stejně plně profesionalizovat alespoň z větší části. Vtipné je že na začátku každého projektu se má vždy nejhůř zakladatel a investoři ti co se vezou jsou na tom vždycky lépe... něco málo o tom vím... :)))

bitner
19. února 2017, 21:42
0

Franz: Tou vetou "to je evidentni" jsem souhlasil s tebou. A opravdu mi tam chybi moznost, jak vyjadrit, ze ojete auto nechci, ani kdybych si na nove musel pujcit/chodit pesky/jezdit mhd/na kole/cokoliv, jenom ne ojetinu. NEVER EVER.

Franz Kafka
19. února 2017, 22:34
0

Ok,Ok já jsem to jenom nemohl nějak rozklíčovat. Jasně no v pořádku tak jsme v reáliích České Republiky a tak se počítá s tím, že většina bere ojeté auto i když třeba zánovní. Já s tebou souhlasím vlastně jen na půl. Do firmy na práci už ojeté nikdy, soukromě proč ne. Neříkám ojetina 20 let stará i když proč ne, 20 let staré Porsche klidně :)

Perníček
18. února 2017, 21:23
0

Autobazaru bych nesvěřil ani posmrkaný kapesník. Člověk si může kolikrát říct, že AAA Auto, apod. nemůžou být tak hrozní, když pořád fungují i přesto, že na ně spousta lidí nadává. Jenomže co se pak člověk baví se známýma, tak všechny s prominutím oje*ali. Do autobazaru jedině, když potřebuji cash okamžitě.
Jinak jsme zatím všechno inzerovali přes sbazar a bazos. Pokaždé píšeme do inzerátu bazary a spekulanti (typu dám vám půlku ceny a nebudu se na nic ptát...), stejnak se najde halda takových idiotů, co to zkouší.
Nejzajímavější byly kšefty u nás s Civicem 6g. Jednoho krásného dne jsme šli a koupili ho. Olítaná rezavá herka, která měla v těle už 300 000, spousta věcí ještě z továrny. Jezdil jsem s tím nějak rok a pak jsem si řekli, že je potřeba se ho zbavit. No nakonec ho koupil borec, od kterého jsme ho kupovali a ještě si připlatil o 30% z ceny, za kterou ho prodával.

reagovat
JayK91
18. února 2017, 22:44
1

Ono to prodávání a nakupování auta je taky docela věda si myslím, proto lidi chodí do bazaru - furt všude nějake članky o smlouvach, zarukach a podobně - člověk aby na to vystudoval právnika když chce prodat auto aby ty kupni/ prodejni smlouvy dobře sepsal ... kolikrat lidi prostě vlezou do bazaru jen proto aby se novy majitel auta nevracel s kdejakou "neohlašenou vadou" a podobně když to chcou prodat... nebo připadně koupit (ale to vime že ta zaruka je stejně k tak nějak k ničemu)

reagovat
Trinom
19. února 2017, 10:16
1

V létě jsem byl s manželem sestřenice v áčkách na prohlídce jednoho auta. Měl jsem i možnost se jím projet a ku podivu mě na něm nic neuráželo, a to ani cena. Borec auto vzal a je s ním naprosto spokojenej.

reagovat
Franz Kafka
19. února 2017, 10:49
0

Jak dlouho je spokojen?:) Možná se vám povedlo to co sem psal narazit na jedno z těch 10 procent dobrých aut. Když máš na place tolik věcí co oni nemůžeš mít všechno špatné. Je to tak, že už sem potkal lidi co jsou na tom stejně a nikdy to nebylo nic jiného než kombinace odbornosti, rizika a štěstí v aaa to jinak nejde.

JLK
20. února 2017, 13:19
0

"v aaa to jinak nejde" - a kde to jde jinak? Tady se vsichni ohaneji jak by do bazaru nevlezli, ale ono jakoze koupe pres inzerat na bazosi od soukromnika je nejaka jistota? Prodava se tam uplne stejne spousta srotu s par procenty slusnych aut, coz se da rici i o bazarech. A je pak jen otazka znalosti a zkusenosti jestli to slusne trefis nebo ne. Vyjimkou jsou mozna auta klubaku, kteri to maji jako konicka a auta dostavaji nadstandardni (a casto absolutne iracionalni) peci a maji to casto na forech zdokumentovano.

Franz Kafka
20. února 2017, 13:57
0

Jasně to máš pravdu, ale přece jen když přijedeš do Horní Dolní pro Octavii k nějakému člověku tak je riziko menší než když kupuješ v AAA kde mají podmínky jako stáčecí dílnu, dílnu, lakovnu a armádu mechaniků... pro ně něco upravit je záležitost pár minut. Kdo to bude dělat doma ve stodole to raději prodá o nějakou kačku levněji.

Jinak je i několik málo bazarů kde ti vmetou pravdu do očí jenom lidé to nechtějí slyšet. Oni chtějí to svoje vysněné auto, malá cena, málo najeto, krása na pohled a nejlepší rok tak jim jde trh naproti. Já mám tuhle zem rád, ale auto (ojeté) bych si tady nikdy nekoupil, nemám rád loterii.

Trinom
20. února 2017, 18:57
0

Zatím je stále spokojen.

Franz Kafka
20. února 2017, 22:17
0

Jak dlouho tomu tak je? A jestli se můžu zeptat čistě pro zajímavost o jakém skvostném voze se bavíme? Protože jestli kupoval něco jako Hummer H2, nebo Alpina B6 tak věřím, že to má glanc oni to kluci umí vychytat tahle auta právě na tom levném výkupu a pak není důvod šmelit koncového klienta.

Trinom
21. února 2017, 19:47
0

Jak píšu výše, auto se kupovalo loni v létě a byla to zánovní tuším Laguna (benál, r.v. cca 2010). Oni jsou jako famílie docela postižený na Frantíky, tak chtěl něco, co zná. Koukali jsme na to ze všech stran a opravdu jsem nenašel nic kritického, co bych tomu vytknul. Jo, mělo to poškrabaný lak na nějakém panelu, ale všechno vypadalo původně, nosný části beze stop po nehodě, auto sedělo, nikam netahalo, prostě celkem slušnej vergl. Na můj vkus to bylo docela slabý, ale nikdo jiný to nevnímal, tak jsem to neřešil.

Franz Kafka
21. února 2017, 20:00
0

To vypadá dobře. Já to také někde tady psal, že najít se tam auto v množství dobré dá. Chce to jen vytrvat a vidět toho co nejvíce což bývá problém hodně lidí, zamilují se napoprvé do prvního co tam vidí prodejce to okecá (tak proto tam nakonec je) už jim div nestrká klíče do ruky, nabídne leasing a už je ruka v rukávě.

Když to vezmeš kriticky a ve více lidech jak popisuješ tak najdeš. Oni prodají třeba v Praze tuším asi 40 aut denně jenom na place fyzickým osobám a je jasné, že to nebude 40 bouraných, stočených a omlazených aut. Řekněme, že dobrých bude 5. Jeden kamarád kdysi povoláním automechanik si tam koupil Favorita v picku upu taky top stav ještě vymysleli slevičku protože nešel centrál. Prodejce přiznal že se jedná o auto co tam je asi dvě hodiny na place....

Tak ať ta Laguna funguje:D Jo a rozhodně jim nedělám reklamu nemám a neměl jsem tam odtud nikdy nic jen si myslím, že jsou větší podvodníci akorát jsou malý a tak se o nich tolik nemluví. Třeba jak byl v Praze na Libuši ten Nápravník to bylo i ve zprávách tam se děli věci.

Adam
19. února 2017, 16:52
0

Franz Kafka, mohl bych o tvý S4 vědět víc? Možná bych měl zájem.
Jinak k bazarům... Řekl bych to jednoduše, s Auto ESA jsem to málem dotáhnul až k soudnímu sporu za klamání a nedodržení smluvních podmínek.

reagovat
Franz Kafka
20. února 2017, 13:52
1

Už to víš :)



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem