načítám data...

Mazda MX-30: Najděte sedm rozdílů

Elektromobily máme velké, malé, rychlé, pomalé, hezké i šeredné. A pak tu máme elektromobil od Mazdy...

zobrazit celou galeriiFoto:   Viola Procházková

S Mazdou MX-30 už jste se na stránkách Autíčkáře jednou setkali a nyní je mým nelehkým úkolem dát dohromady článek o jejím faceliftu. Vlastně by to mohl být naopak úkol velmi snadný. Řekla bych prostě „je to furt stejný“ a všichni bychom si šli po svém. Jenže něco takového si nemůže automobilový novinář, natožpak automobilový beletrista, dovolit. A elektrická Mazda se sice skutečně změnila jen v mikroskopických detailech, rozhodně však není problém o ní psát. Auto je to totiž náramně zajímavé.

Foto: Viola Procházková, Autíčkář

V první řadě na pohled. Pokud jste ochotni přijmout myšlenku, že crossovery mohou mít svébytný design a nejsou fujky všechny stejné, MX-30 zaujme jak povedenými proporcemi, tak detaily, s nimiž si někdo opravdu vyhrál. Ano, v galerii si můžete všimnout mé fascinace zadními světly, ale uznejte – není to pecka? A samozřejmě se ve mně opět aktivizovala nesmyslná láska k modelu RX-8, na níž mě ještě více než petrolheadský motor přitahovaly právě neokoukané tvary a sebevražedné zadní dveře. MX-30 je má taky a jsou stejně okouzlující jako k ničemu. Tedy… abych nebyla nespravedlivá, umím si představit, že pro nakládku malých dětí do sedaček jsou naopak geniální. Tuto disciplínu, která se u běžných aut (zejména u těch, která mají zadní dveře otevíratelné jen na půl žerdi) vyznačuje frustrující krkolomností, mám stále v živé paměti, což dveře otevírající se v opačném směru celkem elegantně řeší.

Foto: Viola Procházková, Autíčkář

Jenže pak už následují spíš nevýhody. První a nejotravnější je ta, že zadní dveře neotevřete, aniž byste předtím otevřeli ty přední. Jako řidič už sice nemusíte vystupovat, abyste vypustili zadní řadu ven, ale pustit na sebe mráz a sníh musíte. Na stísněnějším parkovacím místě se pak hromadné vystupování lidí z plně obsazeného auta může změnit v nepříjemně kontaktní sport. Řešení je vhodné tehdy, vezete-li vzadu děti, jejichž samostatné vystupování je krajně nežádoucí; pak už ale moc ideální není. Dospělí se přitom na zadní sedačky docela dobře vejdou. Není to sice na žádné dlouhé cestování, ale to jaksi z dalších důvodů, k nimž se dostaneme, stejně nepřipadá v úvahu, tudíž vás tento fakt trápit nemusí. 

Foto: Viola Procházková, Autíčkář

V kabině jde o klasickou Mazdu s její směsicí konzervativismu a originality, kvalitně zpracovanou a uživatelsky příjemnou. Středový tunel je vyšší a ve spodním patře má úložný prostor, což se mi osobně líbí velmi. Zajímavé jsou i některé materiály, třeba korek nebo plstěné čalounění na dveřích. Leckdo by možná řekl, že je jich až dost, ale vzhledem k minimalistickému designu mě to vůbec neruší. Kolečkové ovládání infotainmentu již není třeba komentovat, na to už máte nejspíš názor vytvořený. Jediné, co mi tady lehce pilo krev, je řadicí páka, která má polohu P vlevo nahoře a její ovládání mi přišlo zbytečně nepohodlné. Trochu zvláštní je i obří displej, kompletně věnovaný klimatizaci, ale vlastně proč ne, funguje uspokojivě. Po stranách má navíc doopravdická tlačítka na rychlou úpravu teploty a ventilátoru. A vedle velkého kolečka na středovém tunelu je ještě jedno malé a milé pro hlasitost audia. Ano, je to moje osobní demence, a ano, opravdu ho používám, i když mám tu samou funkci k dispozici na volantu. Mimochodem, audio je velmi dobré. 

Foto: Viola Procházková, Autíčkář

Auto jsem si přebírala k testu, zrovna když uhodily mrazy. No super. Na kontrolce dojezdu svítila hodnota 163 kilometrů, a to byla baterie plně nabitá. Tím se dostávám k jediné a zároveň dost zásadní bolesti tohoto auta. Možná se ptáte, jak je vůbec  možné, že v dnešní době někdo vyrábí a prodává elektromobil s papírovým dojezdem 200 km. Nebyla by to ovšem Mazda, kdyby na tuto skutečnost neměla originální teorii. Větší baterie sice znamená více výkonu a dojezdu, případně obojího, jenže významně přidává také na hmotnosti auta a jeho ceně. Mazda rovněž argumentuje tím, že menší baterie omezuje produkci oxidu uhličitého vyprodukovaného během výroby, což je faktor výrazně navyšující uhlíkovou stopu elektromobilů. Dokonce i v případě, že budete chtít baterii časem vyměnit, zůstane celková uhlíková stopa nižší než u aut s větší baterkou. Inu, zdůvodněné to mají pěkně, ale co to znamená pro běžného uživatele? 

Foto: Viola Procházková, Autíčkář

Vzhledem k tomu, že MX-30 je vůz designovaný do městského provozu, malá baterie by skutečně neměla představovat takový problém. Jenže u nás holt nežijeme v multimilionových aglomeracích, naopak jezdíme po chalupách a řada rodin je zvyklá si vystačit pouze s jedním autem. Tenhle ‚městský‘ model tedy u nás moc fungovat nebude. Abychom byli spravedliví, Mazda není jedinou značkou, která pro svůj elektromobil zvolila tuto strategii. Dojezd kolem dvou set kilometrů nabízí elektrické Mini, Fiat 500e nebo Dacia Spring, malá autíčka od VW nebo třeba Smart mají ještě méně. Suma sumárum, cílovka pro tato vozítka jistě existuje i u nás, ale příliš početná nebude.

Zde se hodí zmínit jedno z mála vylepšení, které Mazda pro ‚facelift‘ MX-30 připravila. Baterii lze sice stále dobíjet maximálním výkonem 50 kW, ale byla vylepšena nabíjecí křivka, takže dobití z dvaceti na osmdesát procent už trvá jen 26 minut, tedy o deset minut kratší dobu než předtím. That's all, folks.

Foto: Viola Procházková, Autíčkář

Přestože důvody automobilky svým způsobem dávají smysl, předchozí odstavce vás zkrátka musí zamrzet, když se s elektrickou Mazdou rozjedete. Jezdí totiž skvěle. Oproti jiným elektromobilům skutečně působí lehčím dojmem a vybroušené jízdní vlastnosti z ní činí auto, které je radost řídit. Nevyniká sofistikovanou podvozkovou technikou, zkrátka je jen výborně naladěné, živé, obratné a hezky stáčivé. Neoznačila bych podvozek ani za komfortní, ani za tvrdý, spíš sebejistě pevný a přitom stále příjemný. Přidejte možnost nízkého posezu, přesné řízení a dobře dávkovatelné nezáludné brzdy a je to zkrátka klasická Mazda. Dokonce i akcelerace, přestože nepostrádá elektrickou hbitost a rychlost reakcí, zůstává spíše lineární, jak jsme zvyklí z benzínových modelů. 

 

Verdikt

Nabízelo by se říci „skvělé auto, špatný elektromobil”, ale to by k Mazdě nebylo fér. Přestože elektrický pohon skutečně nepůsobí kdovíjak důmyslným dojmem – například mezi úrovněmi rekuperace mám problém poznat rozdíl – může to být cesta, která bude vyhovovat mnoha lidem, kteří chtějí prostě jen nabít a jet. Z domova do práce, potom na nákup a zpátky. MX-30 skvěle vypadá i jezdí, i to může být pro některé prioritou. A nebyla by to holt Mazda, kdyby nevynalézala kolo znovu a znovu, pokaždé jiné než všichni ostatní. 

Technické údaje:

  • Motor: synchronní, elektrický
  • Výkon: 107 kW (145 koní)
  • Točivý moment: 265 Nm 
  • Maximální rychlost 153 km/h
  • Pohotovostní hmotnost: 1645 kg 
  • Dojezd dle WLTP: 200 km
  • Zrychlení 0 – 100 km/h: 9,7 s 
  • Průměrná spotřeba dle výrobce: 19 kWh/100 km
  • Cena od: 930 500 Kč

 

 

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Mi
Michal Lenc
17. prosince 2022, 15:20
1

Mě by třeba 200km dojezdu stačilo. Ani nevím, kdy naposledy jsem jel delší vzdálenost. I ten tvar je moc hezkej, jako novej civic. Kdyby to neblo SUV, tak je to hezké auto.

reagovat
VK
VK
17. prosince 2022, 20:39
1

Jako druhé do rodiny s tím dojezdem fajn, ale to by - právě kvůli tomu kompromisnímu dojezdu a tím kompromisní použitelnosti - musela být cena tak poloviční.

Mi
Michal Lenc
18. prosince 2022, 07:51
1

Mě by 200km dojezdu stačilo bohatě jako jediné auto. Ne tahle Mazda, protože potřebuji MPV.
Ale chápu, že průměrný diskutující kdekoliv si nedokáže představit, že jsou lidé kteří mají i jiné potřeby a nároky.

MB
MBMB
18. prosince 2022, 10:43
5

To, že jsou na trhu i auta s malou baterií, je zcela v pořádku. Pokud někdo nepotřebuje jezdit dálky, tak je samozřejmě nesmysl platit velkou baterii a tahat s sebou zbytečná kila navíc. Ale měla by tomu odpovídat cena, což tahle Mazda moc nesplňuje.

Kuře
18. prosince 2022, 11:20
0

Pokud někdo pravidelně jezdí dálky, tak je v první řadě nesmysl elektromobil, protože to prostě nezvládne. 200km jedna trasa není pravidelně jezdit dálky.

U mě to třeba vypadá že budu od příštího roku, možná, dojíždět do práce zhruba 70 jedna cesta.
Teoreticky by na takové užívání bylo elektro super, ale takové, které má dojezd 200km a já bych potřeboval denně 140, to se prostě neodvážím, to smrdí průserem...
A velké zase stojí o půl mega víc...

MB
MBMB
18. prosince 2022, 17:57
0

Záleží, co přesně člověk považuje za "dálky", to není exaktně definovaný pojem. A taky jak často to "pravidelně" je. Ty nejvyspělejší elektromobily na trhu už za mě pokryjí opravdu hodně široké spektrum potřeb, které vysoce přesahují nějaké dojíždění 70 km.

Be
Bernard L.
19. prosince 2022, 13:29
0

Avšak v té práci předpokládám to auto bude minimálně 8 hodin stát. Otázka zda je možné ho tam dobíjet (píchnout do zásuvky, v nejhorším vyhodit prodlužku z okna).

Spíše mne u MX-30 zaráží to, že je to druhé auto do rodiny (díky kapacitě baterie) a přitom zbytečně velká "kráva". Nevím, ale asi fakt pro nadšence a "petroheady", ale počkat, to je nemotorné SUV! Nějak si nedokážu představit, kdo toto kupuje (i když u mne v ulici parkuje taky jedna). Navíc s relativně pomalým rychlodobíjením. Tohle auto (papírově) prohrává snad úplně všechno.
Pro baterkáč je ještě více do očí tluče ona velikost a zbytečná neohrabanost. Auto s užitnými vlastnostmi (luxusního) CityGoučka, ale cenou téměř dvojnásobnou? Nějak nevím proč bych si měl za stejné peníze koupit toto a ne třeba Peugeot e2008 či Hyundai Konu EV (i když Mazda je fakt pěknější, pravda).

Mi
Michal Lenc
19. prosince 2022, 16:10
3

To věčné opakování: "Druhé auto do rodiny", to je prostě hroznej nesmysl. Ty elektromobily stojí hrozně peněz. Takže aby dávali smysl, tak to musí být první auto do rodiny. Tedy auto, které najezdí většinou kilometrů (levně).

Dejme tomu, že budu zapálenej bohatej ekolog, (Oni nepřemýšlí úplně logicky, ale to teď neřešme.) co má tetičku v Košicích nebo jachtu v Chorvatsku. Tak si koupím tohle auto, se kterým udělám 90% jízd a doma ho píchnu přes večer do nabíječky. Za zbylých 300tis. co by mě stálo elektroauto s velkou baterkou si můžu koupit 8 let starý naftový Grand Picasso a můžu ty tisícikilometrové štreky jezdit klidně na jeden zátah ve velkém pohodlném autě.

Pokud číslujete auta do rodiny podle toho jaký mají dojezd, tak ano, je to druhé auto do rodiny. Pokud je číslujete podle toho, kdo vykoná většinu jízd, tak prostě nedává smysl, abych jako "druhé" auto kupoval elektromobil. Nechápu to, ale z nějakého důvodu jakmile to jezdí na baterky, tak jediný parametr je dojezd.

martin_100
17. prosince 2022, 15:57
0

Je nádherná. Ale za mičudu poskakovadlo kolem komína? To neee. Škoda. Jako 200km by mi povětšinou stačilo ale to je nový auto. Kolik v zimě ujede za 10-15 let? Pokud bych si měl koupit auto za mega tak ho budu 20 let splácet a pokud mi těch 20 let nebude sloužit s rozumnyma provozníma nákladama tak je pro mě k hounu. A vyměna baterky se zatim nejeví jako "rozumný provozní náklady". Škoda že to neni hybrid s malou relativně levnou baterkou.

reagovat
Sa
Sato
17. prosince 2022, 16:19
2

20 len splacet? to snad ani nejde...

VK
VK
17. prosince 2022, 20:41
-7

Na novou baterku za těch 10 ušetříš s přehledem na tom, co se za tu dobu uspoří jenom na pravidelných výměnách oleje a ostatní údržbách specifických pro spalovák a jež se zde nemusí dělat vůbec anebo v násobně delších intervalech.

beastar
17. prosince 2022, 21:28
12

Hlavně ušetříš na nabíjení který už je teď v půlce Evropy dražší jak diesel a N95. A samozřejmě taky spíše malého auta za milion. Wow samé výhody. Myslím že veškeré další projekty Mazdy jsou mi víc sympatické než tenhle pokus o auto.

Sa
Sato
18. prosince 2022, 00:31
3

beastar: to je myslene asi nabijani doma na nejaky ten primotopny tarif, alebo nejake tie zadarmo nabijacky pri lidli, inak to fakt nikto nemoze myslet ekonomicky vazne.

martin_100
18. prosince 2022, 09:42
-1

VK když budu platit hypotéku na pořízení toho auta tak už mi asi na nějaký šetření na novou baterku sotva zbydou dukáty ;-)

VK
VK
18. prosince 2022, 10:00
-2

No... ale... když budeš platit hypotéku na pořízení ekvivalentního spalováku, budeš muset ještě navrch platit za výměny oleje, filtrů, svíček, rozvodů a tak dále a tak dále. Ty dukáty tak jak tak vydáš.

beastar
18. prosince 2022, 10:17
4

VK: Jasný no až to bude mít za pět let dojezd 120 km jako současný Leafy v bazaru. Tak si ještě na výměny oleje rád vzpomeneš. A mimochodem fakt nepamatuji kdy sem naposled na novém autě jako první majitel dělal rozvody.. Oleje a filtry na ekvivalent tohoto vozu v benzínu opravdu nejsou žádné rozhodující likvidační částky. Kde najít výhody když jich už mnoho nezbývá viď;D

VK
VK
18. prosince 2022, 10:43
-2

Za pět let nebude dojezd 120 kilometrů, prostě ne, se stim smiř. Martin_100 zde psal o deseti- až dvacetiletém vlastnictví, odpověď vycházím z toho. Za tu dobu se rozvody udělat už musí. A každých 15 tisíc a nejmíň jednou ročně oleje. U elektra máš jednou za 60 tisíc olej v ( jednostupňové) převodovce.

Mrkef
18. prosince 2022, 13:52
3

VK: až uvidíš hodinovou sazbu pro EL vozidla, tak zjistíš, že výměna oleje v převodovce vyjde, jak dvě výměny oleje na spalováku ;)

martin_100
18. prosince 2022, 15:18
0

Adekvátní spalovák nebude za mega ale za půlku. A za 20 let uděláš rozvody jednou. To tě nezrujnuje. Olej je otázkou pár stovek.

ro
rock
19. prosince 2022, 15:44
1

Adekvátní spalovák už bohužel není za půlku, adekvátní spalovák je nejspíš Mazda CX-30 150 k AT od 806 t.
Případně, pokud se člověk spokojí se 120 k a je ochoten řadit manuálně, tak se to dá srazit na 672 t.

martin_100
19. prosince 2022, 18:40
0

Adekvátní neberu výkonem ale velikostí.
Ale to je fuk. Stejně je to akademická debata. Tak nějak nejsem ochotnej dat za auto víc než 80 litrů ale to bylo jednou. Obycejně si kupuju auta kolem kolem 20 tisíc a vždycky mi dobře poslouží ku spokojenosti. No a až budou elektro auta stát takový peníze tak už budou napravdě boží i naše pravnoučata.....
-
Komentář upraven 19. 12. 2022, 18:41:32

beastar
19. prosince 2022, 21:11
4

Mrkef: Přesně. Asi jako výhodný nabíjení zdarma. Do doby než ti přes noc nepočítají spot za parkování. Protože se tvoje auto nabije moc rychle... :D Celkově kdo chtěl EV už ho má a určitě nás tady nebude školit jak je to super. Protože ono to prostě zas až tak super deal není. Ano někdo má lepší zkušenosti jiný horší. Místní teoretický elektrofans mě nepřestanou svou naivitou udivovat.

ro
rock
19. prosince 2022, 21:46
2

martin_100:
No právě, ono to odpovídá i velikostí.
Nicméně souhlasím. U spalováku můžu jít a za dvě průměrný výplaty koupit ojetinu, se kterou jenom natankuju a objedu půl Evropy, aniž bych cítil nějaká zásadní omezení. U EV se na sautu v ceně do 80 t dá najít jeden Aixam a to už je snad lepší počkat na tramvaj...

MB
MBMB
20. prosince 2022, 07:34
0

Ano, MX-30 vychází z CX-30, čili to je nejlepší možné srovnání při zachování co nejmenšího počtu dalších proměnných.

Ten popsaný stav s ojetinami z principu bude ještě nějakou dobu trvat. Auto za dvě průměrné výplaty je minimálně 10 let staré auto, a to se bavíme o těch nejlevnějších modelech, které ve své době nové stály třeba 250 000 Kč. Až třeba Citigo-e, nebo Dacia Spring budou 10-15 let staré ojetiny, tak pravděpodobně budou srovnatelně dostupné a pořád to nebudou auta, se kterými jde objet půl Evropy. To je odvislé od toho, kdy přijdou na trh malá dostupná auta s většími dojezdy, což se ještě nestalo. A pak budou muset zestárnout těch 10-15 let. To nelze nijak urychlit a tento efekt se vztahuje na jakoukoliv novou věc na trhu.

Sa
Sato
20. prosince 2022, 08:29
1

MBMB:
"To je odvislé od toho, kdy přijdou na trh malá dostupná auta s většími dojezdy, což se ještě nestalo"
A dokážeme sa zhodnúť na tom, že to za aktuálneho stavu technických možností ani nie je možné?

MB
MBMB
20. prosince 2022, 10:14
-1

Slušný dojezd v malém autě evidentně technicky možný je, taková auta jsou na trhu už teď. Problém je ta část týkající se dostupnosti a to je otázka ceny baterií a economy of scale.
Jak už jsem tu jednou někde zmiňoval, v horizontu cca 2-3 let mají jít na trh auta jako ID.2, Renault 5, e-C3, elektrické Picanto, i10, Micra a další. To tu cenovou hladinu elektromobilů jistě opět o něco sníží a bude zajímavé to sledovat.

ro
rock
20. prosince 2022, 10:31
2

Auto za dvě výplaty jsou taky 13-15 let starý Focusy, Ceedy, Megany nebo Astry, které nové stály 400 t, což
1. je auto, které je v kontextu tuzemského vozového parku průměrně staré
2. je auto velikostí už použitelné pro běžnou (2+2) rodinku.
Na asi ne moc bohatým venkově, kde žiju, je takových aut v takové roli docela dost.

Elektrický ekvivalent pak nejsou Springy nebo CitiGo, ale auta nižší střední (Leaf) nebo -s přimhouřením oka- některé o půl třídy menší crossovery (Mokka-e). A to jsou všechno auta za mega a jak říkáš, musíme je teprve nechat zestárnout. A až zastárnou, dá se od nich pořád očekávat, že budou relativně drahé a i tak bych s nimi za hranice kraje jel obezřetně a za hranice republiky neochotně. A pokud by to mělo být dále než do Vratislav nebo do Vídeň už bych přenechal dobrodruhům typu Hanzelky a Zikmunda.

Ve stručnosti: mně už to může být víceméně jedno, protože při kombinaci mého věku a zdravotního stavu už nezažiju éru zákazu nebo diskriminace ojetých spalováků (a ona přijde). Ovšem kdybych byl dneska dvacátníkem, plakal bych hlasem velikým. Anebo možná neplakal, protože mi přijde, že spousta z těch mlaďochů vlastně netuší, o jaký díl svobody přijdou.

MB
MBMB
20. prosince 2022, 12:26
-1

Jasně, čím starší, tím výš se člověk dostane. Já zmínil 10 let stará auta a za čistou průměrnou mzdu, kde se opravdu bavíme o autech jako Thalia, Aveo a různí městští prcci.
Ojetý novodobý elektromobil starý 15 let ještě ani neexistuje, zatím jsme maximálně na nějakých 11-12 letech u úplně prvních kusů Leafu. Než se na tohle staří dostanou alespoň ta dnešní auta, která už stojí za řeč, tak to už opravdu bude dost věcí jinak.

Fr
Frodo
20. prosince 2022, 19:10
-1

Nedávno jsem četl rozhovor s nějakým komoušem od pirátů po hlasování o v podstatě zákazu spalovacích motorů. A jedna z věcí která tam zazněla byla, že se nepočítá s tím, že by plebs měl mít možnost se individuálně přepravovat, respektive tuto možnost nebude vlastnit, ale občasně pronajímat. A nasvědčují tomu i ostatní signály. Proto je vaše debata v podstatě bezpředmětná, o tom že jednou bude možnost kupovat 15 letou elektro ojetinu za pár tisíc. Už jen z logiky věci. Ceny drahých kovů půjdou jen nahoru, tak se vyplatí takový elektro sráč dát do zběru než za 10tis. poslat méně majetným.

ro
rock
21. prosince 2022, 07:23
-1

Je to tak. Nejdražší na elektroojetině budou pořád akumulátory a od určité úrovně bude výhodnější je odprodat pro využití v bateriovým úložišti, než je poslat dál za cenu šrotu jako součást samohybu.
Ta nejlevnější přibližovadla prostě přestanou existovat, takhle prosté to bude.

beastar
27. prosince 2022, 09:38
2

rock: V tomhle případě je srovnání s mobilem asi nejlepší. Kolikrát ti odejde baterie prostě přístroj dál funguje. I třeba dobře jenže když nevydrží bez nabíječky. Co pak s ním. Spalovací motor je možná složitější ale tenhle problém jaksi nemá. Já mám pocit, že reálně se čeká spíše na průlom v oblasti syntetických paliv, než to že kdy bude EV budoucnost. Řekněme v nejbližší době. Dvou dekád. Pak je tu vodík další velká věc a v neposlední řadě se experimentuje i s hrůzami typu dřevoplyn. Nikdo neví dne ani hodiny, co se změní.

Pobavil mě Timmermans jak hlásal že musíme pochopit že EV je jediná cesta. Když budeme spoléhat na spalovací motor Čína nás převálcuje. Ukázal že tihle nikým nezvolení pitomci mají svět opravdu hozený opačně. Takže Čína EV velmoc už se před EU určitě třese aby náhodou ID3 od VW nezničil prodeje EV v Asii:D Naopak ve spalovacích motorech a autech jsme bývali špička. Než tahle banda debilů vymyslela Euro 5 plus ...a tak dále. Musíme pochopit že potřebujeme EU bez EK a EP. A hlavně levicové nebezpečné neokomunisticke ideologie.

Be
Beran
17. prosince 2022, 23:57
2

V kontextu polovicni ceny za Mazdu 2 a podobnou cenu s MX-5 to vypada jako ulet. Ale nepochybuju, ze si provedli kvalitni analyzu trhu + cilovych skupin a bude to mit lepsi prodeje nez Kia Stinger.

reagovat
fortress
18. prosince 2022, 14:34
0

Letos zatím 14x, Stinger 28x asi odveta za minulej rok :-)



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem