reklama
načítám data...

Lexus NX 300h: Protistresové cvičení

03. července 2018, 07:22 24 komentářů Adam Forman Recenze & testy

Premiová SUV jsou agresivní a opulentní, avšak Lexus vsadil na jinou recepturu. Dokáže přesvědčit diagnostikovaného petrolheada?

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Lexus NX 300h: Protistresové cvičení

„Tak tohle je hodně divný Opel" mihlo mi hlavou, když jsem v organizačním presu přebíral klíčky od bílého Lexusu. Původně jsem měl mít naftovou Zafiru, ale tam, kde před chvilkou stál Honza jen tančil zvířený prach a na horizontu mizela chrakteristická zadní světla Maseratti Levante. Byl úterní pražský večer, nízko položené slunce vrhalo dlouhé petrolejové stíny na zlatě zalitý asfalt a přede mnou se perleťově třpytila bílá metalíza na ostře řezané karoserii. Takže SUV, jo? No to to začíná. Musím se s vámi milí čtenáři podělit o nedávno zjištěnou diagnózu. Přišel na to právě Honza, kterému jsem se svěřoval se svými zážitky za volantem Lady Niva. Přátelé, jsem petrolhead. Tak, je to venku, musím s tím žít a okolí mě na mé strastiplné cestě životem i nadále ohleduplně toleruje. A teď přede mnou stojí bílé, středně velké hybridní luxusní SUV. Co s ním proboha budu dělat?

Přes vzkvétající obavy se mě zmocňuje nálada okolí. Stojím v úzké uličce na Malvazinkách nedaleko Smíchova, kolem šumí stromy a do zátylku hřeje usínající slunce. Nejraději bych si pod zelenými korunami dal oblíbené belgické pšeničné pivo a strávil večer rozmlouváním s přáteli či čtením něčeho z pera Lukjaněnka či Pratchetta. Jenže přede mnou je 150 km v neznámém voze plném nejnovější elektroniky a jestli mám být doma do setmění, měl bych okamžitě vyrazit. První dojem je skvělý. Pečlivě zpracovaný a kvalitní kůží obšitý interiér působí jako krbem osvětlená pracovna šlechtického sídla. Ona zvláštní kombinace útulnosti i velkorysého prostoru je umocněna vysoko položenou spodní linkou zasklení. Ve většině automobilů s nízkými okny se cítím jako v tanku, ale na palubě Lexusu se mi vybavují spíše šeré zámecké pracovny. To bude tou karamelovou kůží. Nebo sedadly. Na první posezení totiž obejmou, jako baronův ušák. Znáte ta klasická kožená křesla chesterfield, co vypadají tak strašně pohodlně? Takhle nějak si představuji, že se v nich budu cítit. Vyšší posaz se k pohodlně sochanému tvaru dokonale hodí, není to přeci lenoška, nýbrž trůn se vším všudy. Dokonce i područky to má. Řadím D a.. nic? Aha, on je to vlastně hybrid. Za naprostého ticha se rozjíždím do západu slunce zvětšeného chvějícím se vzduchem. Ani nevím, jak jsem se dostal domů. Vlastně jsem si ani nevšiml že se setmělo a že jsem si na cestu zapomněl pustit hudbu. V režimu ‚jsem unavený a chci prostě domů' funguje NX výborně. Velkou zásluhu na tom má kvalitně zpracovaný interiér, předvídatelné chování, pohodlný podvozek a především naprosto dokonalé odhlučnění.

reklama

Je ráno, pět hodin, venkovní teplota sotva přesáhla deset stupňů. Prší. Je mi zima a musím do práce. Taky jsem se po včerejším pozdním návratu moc nevyspal. Otevírám elektricky ovládaný kufr. Rychlost vyklápěných dveří se snaží ilustrovat pohyby kontinentů. Proč to tak trvá? Pořád prší. Hážu tašku se snídaní do kufru a páté dveře raději zavírám v suchu interiéru. Auto otravně píská. Jasně že nechci jet s otevřeným kufrem! Čekám až se víko doplazí do konce, zapínám výhřev sedadla a zatímco odkapávám do hustých koberečků, snažím se vymanévrovat z krátkého parkovacího místa. Rohy karoserie jsou kdesi hluboko a na couvací kameře je obrys auta o hodně větší než ve skutečnosti, takže bych si aspoň dvě cuknuti vpřed-vzad mohl odpustit. Dneska to nevypadá na příjemný den. Čeká mě služební cesta naftovou Octavií kamsi do divočiny poblíž Uničova a voňavý kožený interiér musím nechat v Chrudimi.

Kolem páté hodiny se konečně vracíme. Mohelnice se změnila na obrovské parkoviště a tak jsem si při objížďce přes Mírov ověřil, že nejrychlejší automobil na světě je služební. Rozjuchaný z rallye pumpe-düse (česká alternativa k Monte-Carlo), hledám v Lexusu režim sport. Budíky změnily podsvícení z modré na rudou a místo ukazatele eco-režimu mám teď klasický otáčkoměr cejchovaný do sedmi tisíc. Odkudsi zepředu se dokonce ozval motor, i když je to teda spíš výfuk. A zní jako gumový balonek navlečený na jeho koncovku. Za Chrudimí najíždím na redakční bod nula, tzv. Sečring. Zatlačím pedál plynu do podlahy a… Co to sakra je? Zepředu se ozvalo monotónní hučení těsně před omezovačem a auto začíná nabírat rychlost bez zjevné gradace výkonu. Problémy jsou hned dva. Tím prvním je převodovka e-CVT, která sice umí řadit naprogramované stupně, ale v automatu funguje spíše jako turbínový motor proudového letadla. Vlastně by tu klidně mohlo být namísto plynu ruční ovládání přípustí, protože nejdřív to začne hodně hučet a pak lineárně zrychlovat (no dobře, to přirovnání jsem ukradl z testu Lexusu CT200h, ale ono je tolik výstižné…).

Druhý a vážnější problém je baterie. Spalovacímu motoru totiž sekundují dva elektromotory, každý připojený k jedné nápravě. Jenže maličká baterie, kterou jsem vybil hraním si s EV-módem ve městě, teď nemá dost energie aby pomohla spalovacímu motoru a skvělá dynamika, na kterou jsem byl doposud zvyklý je tatam. Před rokem jsme tudy s Vojtou jeli v BMW i8, které trpělo tím samým problémem. Směrem na Seč to byl supersport, směrem domů tříválec. Tohle nemá cenu, jedu domů. Jen co se přepnu do režimu ECO, auto zase příjemně ztichne a během dvou kilometrů mi díky rekuperaci zase pomáhají elektrony. Auto se tváří jako by se nic trapného nestalo, asi jako kočka, která si po pádu z okapu nonšalantně čistí tlapku.

Cestou do Slatiňan se mi podařilo opět nabít akumulátory a tak mačkám EV-mode, jenže auto protestuje! Až teď, když mezi budíky svítí ‚EV mode unavabile' si všímám, že na displeji uprostřed čtu 'nabití akumulátoru'. Ta věc je bilingvní! Skutečně. Palubní počítač ukazující spotřebu, opakující pokyny navigace, zkrátka to, co hospodský našinec souhrnně nazývá ‚maxidot', je v angličtině, zatímco hlavní displej nad výdechem klimatizace mluví česky. On je ten infotainment vůbec takový schizofrenní. Třeba rozdělení displeje umožňuje zobrazovat mapu napůl s mapou. Možná je to příprava pro virtuální realitu a já to nepochopil? Ovládání skrz touchpad je vynález století a tomu, kdo jej vymyslel bych rád osobně šlápl na nohu.

Ovládání ‚myši' se sveřepě přichytává na nabídky které nechci a hlasové ovládání neustále odpovídalo zmatené 'pardon' na všechny sprosté nadávky, kterými jsem touchpad adresoval. Teda hlasové ovládání samotné vlastně funguje asi nejlépe ze všech, které jsem kdy testoval. Pokaždé mi rozumělo, znalo česká jména a v názvu kontaktů zdatně ignorovalo tituly i přezdívky. Možná se vám to zdá jako samozřejmost, ale když se mi Jeep snažil anglickým syntetickým hlasem přečíst Mgr&Mgr Alžběta Kolková, málem jsem pošel smíchy. Celý dojem pak hlasové ovládání posouvá z ‚kterej… to vymyslel' až na úroveň ‚s výhradami použitelné'. Dobrou náladu mi auto vrátilo, jen co jsem se potřeboval zpět do Prahy na Kafe&Káry. Bylo teplo, já nikam nespěchal, adaptivní tempomat mě vedl proti prvním nesmělým červánkům a já si lebedil v pohodlné sedačce doprovázen ničím nerušeným přednesem Bachovy malé fugy.

reklama

Verdikt

Pokud od Lexusu čekáte vychytaný infotainment a vymazlené technologické hračičky, pak jste na špatné adrese. Tohle auto není žádný univerzální všeuměl, který umí ode všeho trochu a dohromady nic (zdravím do Mladé Boleslavi), ani supermoderní výstavní skříň technologií. Svoji koncepci zcela podřizuje jinému účelu. Hybrdní SUV totiž umí být v pohodě. Pokud nutně potřebujete troubit na semaforech, či sledovat auta před vámi s milimetrovými odstupy, zajeďte si pro BMW či Audi. Lexus je pohodlná bublina, do které se zavřete před okolním světem, všude budete mít dost místa a nic vás nebude rušit. Skoro mi na jeho palubě přišlo škoda, že jsem vlastně ten petrolhed.

Technické údaje

Motor: zážehový atmosférický čtyřválec 2 494 cm³, dva elektromotory
Výkon: 156 koní (115 kW) v 5 700 ot./min; kombinovaný výkon soustavy 194 koní (145 kW)
Točivý moment: 211 Nm v 4 500 ot./min; 315 Nm maximální moment soustavy
Převodovka: elektronicky řízená s plynule měnitelným převodem (eCVT)
Maximální rychlost: 180 km/h (elektornicky omezená)
Zrychlení 0–100 km/h: 9,2 s 
Průměrná spotřeba: 7,1/8,9 (udávaná/v testu) [l/100km]
Cena testované motorizace: od 1 190 000 Kč


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ma
martinw
03. července 2018, 07:46
0

Otázka zní, stojí to odhlučnění a 100kg hmotnosti navíc oproti RAV4 Hybrid (ta má zrychlení za 8,3s na 100) za ty peníze ? Rozdíl mezi vozy je cca. 300 tisic korun. Přitom to jsou blízcí příbuzní - stejný motor, převodovka, baterie... to hučení při prudší akceleraci, schizofrenní infotainment něco lze česky / něco jen anglicky - to umí RAV4 taky :)

https://www.autickar.cz/clanek/toyota-rav4-2-5-hybrid-awd-muze-hybrid-nahradit-diesel/

reagovat
st
stirling
03. července 2018, 08:39
0

No ale inteirier ma lexus lepsi,taktiez lepsie asi drzi hodnotu. Za 300 tis. je to ok nie

Kuře
03. července 2018, 14:23
0

Řekl bych, že s Rav4 si zákazníky brát nebude, to spíš už zase budu otravnej s otázkou, jestli by nebylo lepší něco.... trošku nehybridního...

Jenyk
03. července 2018, 16:13
0

...a mene SUVoviteho...

ho
honziss
03. července 2018, 15:25
2

Mam tohle auto uz od listopadu 2014, najeto 55000 km, prevazne po Praze, okoli, na chalupu, na hory, atd.. a kdybych vybiral v soucasny dobe podobnou kategorii auta, tak si ho koupim znova. Ma to stejny zaklad jako Rav4, ale rozdil mezi auty je pri jizde je velky + dalsi rozdil pri prodeji auta.

reagovat
beastar
03. července 2018, 15:48
1

Hmm pěknej test herr Forman píše poslední dobou dobře i o značně méně zajímavých vozech. Auto se mě vzhledově líbí ostatně jako všechny dnešní LexusZky. Interiér až na tačped tj úlet považuju za top. Ecvt je asi fajn k hajbridu, ale já tyhle věci nemusím obecně. Pro klidný řidiče jako rodinný auto supr. Trochu mi chybí zmínka o tom jak se to chová na hájveji ve 160. A jak se to řídí. Btw sem zvědavej co Jean napíše o Levante.... Tam jsou potřeba zvyšovat prodeje víc, než tady u fešnýho po všech stránkách IN suvka. Srovnávat to s Ravkou mi přijde trochu nefér. A asi takhle Lexus je v podstatě luxusní výrobce a tojky jsou lidovka. Takže krom již uvedeného bych zařadil plus pro lexus v podobě daleko větší prestiže.

reagovat
ma
martinw
03. července 2018, 16:14
0

u rav4 je znat ze od 150 uz je plavnejsi a neni v tom volantu takovy klid, a to je tech zobrazovanych 150 je realne ~ 137kmh, treba ma lex opravdu lepsi podvozek nez hybridni 'lidovka' za 900tis.

Jenyk
03. července 2018, 16:15
0

Tacped, hajbrid, hajvej...da se to lecit?

Ča
Ča Snač Aj
03. července 2018, 18:05
0

Nod pásibl

beastar
03. července 2018, 19:11
0

Jé itz pázibl nesmíš to tak prožívat Jenyk

MartinCoupe
03. července 2018, 20:23
0

Petrol het nepetrol het, Lexus si svy zakazniky najde..,

Adam Forman
03. července 2018, 20:41
0

Na hájveji se to chová jako každý SUV klidně a řídí se to tak nějak samozřejmě. Upřímně jízdní vlastnosti jsou tak sebejistý a zároveň nevýrazný, že se o nich nedá nic napsat. Ono to prostě jede tam kam řidič chce a vůbec ho to při tom nevtahuje do děje, což je u Lexusu cíl...

ho
honziss
03. července 2018, 21:49
4

Presne. Je to ten druh auta, ktery vas preveze z bodu A do bodu B absolutne bez namahy, v klidu, tichu, plynule, bez jakykoliv namahy. Dobre se z toho vystupuje/nastupuje, ma tomrak mista na zadnich sedadlech, dobrej pristup a vysoko polozeny zadni sedaky. Za ty posledni 4 roky co ho mam jsem pro manzelku s ditetem nenasel nic lepsiho.

ro
rock
04. července 2018, 08:12
0

Ten displej na středové konzole fakt vypadá, jak kdyby si někdo opřel tablet do přihrádky na propisky. Ta rezignace na snahu nějak to zapracovat do přístrojovky mne fakt irituje a je to epidemie rozlízající se napříč všemi značkami (snad s výjimkou Volva).

btw
ta na fotkách příšerná maska současných Lexusů v reálu kupodivu vypadá zajímavě až dobře. Máločemu fotky v mých očích ubližují tak moc, jako přávě čumákům Lexusů.

reagovat
Regular John
04. července 2018, 20:29
1

Kdyby neměly novější Lexusy tu "příšernou" masku, tak si jich v záplavě ostatních aut vůbec nevšimneš. Takhle dokáží krásně vyčnívat a poznáš je už na půl kiláku. Je to ale jiné a tím pádem 90% lidí automaticky řekne, že je to hnusné, protože na to nejsou zvyklí.

Da
Davioso
04. července 2018, 10:33
0

Test a hlavně text je pěkný. Přesto jsem nějak smutný. A test Lexuse vlastně není důvod proč tady píšu. Autíčkáře čtu dlouho, skrytě a velice pravidelně, jen bez registrace.. Až nyní mě situace donutila registrovat se.

CO SE TO SAKRA S AUTÍČKÁŘEM DĚJE?

Za poslední 2 měsíce tady čtu skoro výhradně testy nových aut nebo predstavovačky nových aut. Schválně jsem si to spočítal a tvoří prakticky 2/3 obsahu. Žel to jsou povětšinou SUV, crossovery, dieselové kombíky... Obskurnosti, zajímavosti, levné neobjevené auta, testy starších aut, bazarové snílky, to všechno jsem na tomhle webu nejvíc miloval a nyní tyto články skoro nevycházejí. Na tohle jsem zvyklý na Auto.cz, ale tady? Vlastně mám dojem ,že už i na tom auto.cz píšou o starších věcech častěji než tady.
Sloh máte stále neopakovatelný, ale obsah mě oslovuje čím dál méně. Jakoby jste přestali být nadšenci a začli se jen vozit novými auty. :(

PS: že tyhle řeči od čtenářů bývají pravidelně jsem si už všiml a vždy jsem s vámi souhlasil, že článku podle původního gusta vychází pořád dost, jen jsou doplněny novinkami a testy nových aut. Nyní už však tento argument platný není.

Jednoduchý důkaz: homepage Autíčkáře byla podle titulků vždy snadno odlišitelná od mainstreamového proudu. Teď s ním řekl bych zcela splývá.

A já jsem z toho smutný, protože věci jako test S2000, starého Jaguaru nebo bazarové snílky v teto
kvalitě nikde jinde alternativu nemají

reagovat
Adam Forman
04. července 2018, 10:44
2

V současnosti se snažíme udržovat rovnováhu obsahu test/netest v poměru 1:1. Pravda je, že bych moc rád psal o tom, jak jsem se svezl třeba vojenským Humwee a určitě bych to aspoň sám za sebe psal raději, než testy nových aut. Jenže... Kde vzít třeba ten Humwee. Auta z našich okolí píšeme hned, jak se k nim dostaneme, stejně jako vypisujeme osobní úchylky (snílky na sovětský potvory atp.). Pokud máš ty, nebo někdo z tvého okolí zajímavé náměty či dokonce auta, která by jsi na autíčkáři rád viděl, napiš ideálně mail (kontakty v sekci 'Naše redakce') přímo tomu redaktorovi, od kterého by jsi takový test chtěl vidět. Můžu tě ubezpečit, že Autíčkář pořád zůstává webem psaným od nadšenců pro nadšence. V nejblišší době se můžeš alespoň ode mě těšit na test Lady Niva (to za úplně nové auto považovat nemůžeš) a na historický příběh o tom, jak se snažila dobýt Dakar.

beastar
04. července 2018, 11:54
8

Snad jenom postřeh od nezávislého pozorovatele. Ano je zde více obsahu na téma nová auta, testy suv a tak podobně. Čtenáři pravidelně sem, tam s tím mají problém. Jenže obsah tvoří převážně auta a nějaké zážitky s nimi. Problém 1 je že se nacházíme v Čr. Opravdu zajímavých aut je málo. Problém 2 opravdu staré fajn petrolheadské auto ti většinou nikdo nepůjčí. 3 je že nemůžeš recyklovat neustále dokola stará témata jako s2000, mx5, 911 a tak podobně. Čtvrtá věc Krab defakto skončil a evidentně nestíhá shánět na vlastní pěst bazarovky amg a tak podobně ještě sem. O autech z okolí redakce víme vše. Frantova miata tu byla snad 10x a je fakticky slavnější, než kdokoliv z redakce. Vavrisova Corsa(ex) a jeho mx5 s kompresorem ta je taktéž legendary. Jejich Pumy a další o tom se psalo tehdy. Bude čtenář číst tohle dokola? Nebude. Jak se mění web mění se i čtenáři. A ať chceme, nebo ne to málo co tu zůstává tu je protože je tady víc běžného obsahu. Čtenář Venca v kanceláři cementárny si chce o pauze přečíst o nových autech. Ne o tom jaká je dřina řídit starý vrány.

Taková jedna mu třeba i parkuje na place před firmou. Stejný čtenář chce pořídit nové auto domů manželce a tak dále. Takových jsou stovky tisíc. V dnešní konkurenci se je ani tak houfně nedaří přilákat. Vojta nad tím zde evidentně tak trochu zlomil hůl. A já ho chápu. Jeho pubertální punkový puberťák je padesátník v kožené bundě a opraných džínách co od Pondělí do Pátku bouchá osmičky ve státní správě. O víkendu jde do hospody, nebo skočí do klubu na koncert punkrockové kapely Vyblitej jogurt.

Já taky vidím tu záplavu suv, ale dnes je tahle kategorie páteřní skoro u všech výrobců. Navíc zajímavá děla ze současnosti tady byla jako 440i. Byla tu i30N a další. Takže buď poraďte a dodejte obsah dle vás kvalitní. A nebo čti nová auta a buď rád, že to tady nežije z recyklace starých článků jako některé jiné weby. Protože jak jsem psal stará Porsche a tak dále to tu bylo. Navíc se ukazuje, že to vždy budí menší zájem jak červená Octavia. Sehnat auta na testy je složité vidím to z té druhé strany. A třeba mě překvapilo Levante. Je to pravda suv, ale dealer se zrovna nehrne do toho to půjčovat periodikům typu Autíčkář(bez urážky:)

Navíc je třeba si uvědomit, že zde máš redaktory brigádníky co dělají svou věc. Asi všichni mají svůj job a tady píšou vpodstatě pro zábavu. Nemají motivaci ve volném čase objíždět sběratele a prosit je aby se mohli projet. Není to finálně Petrolicious a tak to chce brát. Ono se velmi snadno napíše není obsah takového typu. Jenže tady není ani kapitál aby redaktor fungoval natož aby fungoval worldwide. Až to koupí Babiš, nebo Bakala už tu obsah se starýma plečkama nebude vůbec zase bude reportáž z každého auto salónu a 6x test Octavie. A redaktoři zaplacení dělníci. A bye bye Kafe a Káry atp.

Snílek tu byl nedávno S.Type což je také auto o kterém se napsalo už víc, než si skutečně zaslouží. Já když to tu sleduji, tak mám spíš obavu abychom nešli offline třeba do roka a do dne.

Matěj Podhorský
04. července 2018, 12:25
0

Díky, díky, díky!

Jan Machač
04. července 2018, 12:31
1

Chcete clanek o Fordu Taurus, Saxu 1.4 vts nebo Cadillacu CTS Mountfield edition?

Ni
Ninjaherb
04. července 2018, 14:37
3

Pokud je největší problém sehnat zajímavá auta k půjčení, začal bych tím, že bych na hlavní stránku dal výzvu pro všechny majitele relevantních vehiklů, rovnou i s kontaktním formulářem. Nesmělá zmínka u jednoho z 30 článků dole v komentářích to neutrhne.

Da
Davioso
07. července 2018, 08:40
0

Beastar: To jsou všechno relevantní argumenty, ale začni tím, co jsem psal naposledy. Podívej na homepage auto.cz. Článek o první generaci Skyline, test Simcy 1000, svezení v Mondialu... Tohle přesně bych cekal na Autíčkáři, kde je naopak teď zejména mainstreamový obsah. Před časem to ale bylo jiné. Nechci recyklovat články o stejných autech. To se tady ostatně nikdy nedělo. A chápu že třeba redaktorům došla chuť nebo nemají čas, že je zařizování starých aut na testy asi o mnoho pracnější než zařizování těch nových... Jen mi to přijde škoda tak jsem si nahlas povzdechl..

Ten odklon od původních témat jsme v práci zaznamenali všichni, kdo tyhle stránky čteme.
K dispozici na test mohu nabídnout jen Accord Combi 2.0, to asi nikoho moc zajímat nebude. Ale kdyby ano, stačí napsat.

Jan: ANO , chceme všechny tři!

beastar
07. července 2018, 15:12
0

Já to nemyslím tak, že nemáš pravdu. Auto.cz je zaběhlá letitá značka se značnou množinou kontaktů na lidi kolem automobilek. Sází především na testy běžných aut a ok někdy se zde objeví věci jako Simca. Taky tam je hodně sekcí. Především velká reálná redakce. Redakce Autíčkáře je pouze virtuální, web existuje krátkou dobu, nemá tak silné partnery a jeho články nemají takový dopad. Když se mě zeptáš kam bych jako firma za zmínku či reklamu půjčil veterána či supersport z čistě obchodního hlediska bude answer ne Miata, Autíčkář, ale Auto.cz.

Dopad textu na 300.000 lidí či 50.000? A když tady byl test Octavie Rs bylo vidět, že to zajímá mnohem víc lidí jak například stará 911 či sportovní auta. Ve finále ta mlčící většina přečte raději suvéčkové testy od Violy, než čupr článek o starým MG.

Je to takhle všude. Do Garáže cz vstoupil silný partner a Dominik Valášek tam naseká 3 články za den/asi/ Kdo to dokáže tady. Není prostě obsah. Ono když ti do mailu přijde v Pondělí děláš Maranello ve Středu JCW na okruhu a v Pátek je veterán a do toho nějaká omáčka, taky se to dělá jinak.

Já jen vysvětluju že je to jakoby si přišel ke mě a řekl mi proč máte v nabídce jen 30 aut! Tady je firma která nabízí jenom těch 911 30 kusů. Jenže v ten moment srovnáváme nesrovnatelné. A ano nový auto z flotily pro novináře jde sehnat daleko víc v pohodě. Jak sem psal původně starý, pěkný věci jen přes kamarády a osobní kontakty. Nebo musíš mít silného partnera. Áčka odešli s Krabem. A ono popravdě v těch bazarech taky tak často není něco cool pro články.

A dovolím si tvrdit, že tady na věci jako Gallardo na víkend a Wrx Sti v Mostě nejsou peníze ani jiný zájem. A to nemyslím ve zlém. Prostě je to jeden z mnoha www, co se snaží přežít. Maká na tom v podstatě amatérská redakce. V Auto.cz jsou letitý profíci za gáži. A ještě jedna věc tady není vydavatelství a podpora profi marketingového oddělení. To taky dělá hodně. Nikoho nepodceňuju ani nevyvišuje jen jsem realista. Jinak auta jako je Simca tu taky sem, tam jsou. Jenže tady se musíš víc snažit aby to lidi zaujalo. Nejde napsat článek pro 500 nadšenců.

VK
VK
07. července 2018, 16:19
0

Co vlastně Krab dělá? Na Garáži má s bídou jeden článek, jsem se díval.



reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Cheyenne extended cab 1991
Chevrolet Cheyenne extended cab

1991 rok výroby
176 koní výkon
6 200 ccm objem

Hyundai Santa Fe Santa Fe 2,2 CRDI TECHNOLOGY 2016
Hyundai Santa Fe Santa Fe 2,2 CRDI TECHNOLOGY

2016 rok výroby
147 koní výkon
2 200 ccm objem

Peugeot 206  1999
Peugeot 206

1999 rok výroby
65 koní výkon
1 587 ccm objem

Jeep Comanche  1987
Jeep Comanche

1987 rok výroby
125 koní výkon
4 000 ccm objem

Chevrolet Camaro 5.7L V8 TOP stav 1975
Chevrolet Camaro 5.7L V8 TOP stav

1975 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem