načítám data...

Land Rover Defender 110 P400: Tak vypadá offroad pro 21. století

Není pokračovatelem starého Defíka. Vlastně mu není podobný vůbec v ničem. Ale vadí to?

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Land Rover Defender 110 P400: Tak vypadá offroad pro 21. století

Příchod nového Defenderu připomínal množstvím zvratů a emotivních reakcí mexickou telenovelu.
Epizoda první: bude nový Defík, hurá, těšíme se, střádáme do kasičky, stříháme metr.
Epizoda druhá: nový Defík bude mít samonosnou karoserii a ani jednu tuhou nápravu! No to snad ne! To je svatokrádež, zločin, osmý smrtelný hřích, fujtajxl, ať si to strčej někam.
Epizoda třetí: naživo vypadá docela zajímavě.. a koukněte na ty nájezdové úhly, tažnou sílu, brodivost, zatížení střechy, ono to nakonec nebude tak zlé.
Epizoda čtvrtá: ale bude mít samonosnou karoserii! Bez žebřinového rámu život nemá smysl. A chtějí za to dva miliony – to se někdo pos*al v kině, ne? 
Epizoda pátá: z testovacích jízd se zdá, že to projede fakt nesmysl i na silničních gumách, viděli jste to video TopGearu? Hustý co?
Epizoda šestá: ale má samonosnou… To by asi stačilo. 

Foto: Luděk Bouška

Mé vlastní myšlenkové pochody se v zásadě podobaly těm výše. Zvědavost a optimismus se střídaly se skepsí týkající se zejména – jak jinak – samonosné karoserie. Jazýček vah se definitivně vychýlil na stranu optimismu až ve chvíli, kdy jsem o novém Defenderu slyšela mluvit pány od Dajbycha – právě ty pány, kteří staví ze sedmdesátkových Land Cruiserů Gepardy, doma si oprašují Defíky na veteránských značkách a rozhodně se nerozpakují zablátit si v lese ruce až po lokty a nohy až po kolena. Počítám, že tyhle lidi v terénu není snadné ohromit. A teď ohromení byli. Něco na tom novém tedy Defenderu být musí…

Foto: Luděk Bouška

 

Není to ‚jen‘ další v řadě

Každý lucidní civilizovaný člověk s platným očkováním už asi pochopil, že nový Defender nemá nahradit starého. Jak by se v dnešním portfoliu společnosti JLR vyjímala užitková škatule nabízející sice nespočet možností nástavby, ale nulový cestovní komfort a bezpečnost v záporných hodnotách? Ano, blbě. Jaký smysl by dávalo vyrábět zastaralý model a prodávat ho za nesmyslné sumy těm jednotkám, nanejvýš desítkám nadšenců, kteří jsou ochotni obrátit kapsy naruby jen kvůli puncu legendy? Ano, žádný. Nový Defender tedy převzal štafetu od svého předchůdce jen s jedním cílem – zaujmout pozici nejschopnějšího offroadu v nabídce značky a možná i na celém aktuálním trhu. A co víc – nejschopnějšího offroadu, který je navíc nedostižný, co do komfortu na silnici. 

Foto: Luděk Bouška

Pokud jde o druhou zmíněnou otázku, jakákoliv polemika je zbytečná. Pohodlnější terénní auto v současné nabídce opravdu asi nenajdete. Pravda, ona ta nabídka není právě široká. Jedinými skutečnými konkurenty jsou Jeep Wrangler, Mercedes třídy G a Toyota Land Cruiser, všechny tři výborné offroady už z výroby. Ani jeden z nich zároveň nepředstavuje žádné utrpení na silnici, a to přesto, že jsou na rozdíl od testovaného Defíka postavené na tradičním rámu a nejméně jednu nápravu mají stále tuhou. Jenže skutečným ‚komfortem‘ a ne pouze absencí nepohodlí může Land Roveru konkurovat pouze Toyota, vybavená stejně jako on vzduchovým odpružením. To má své nepopiratelné výhody na silnici (obláčkové pohodlí) i v terénu (lépe zachovává světlou výšku vozidla). Na druhé straně má i jednu velkou nevýhodu – pokud se vám uprostřed Sahary odporoučí výškový senzor, řídící jednotka měchů nebo něco podobného, budete v loji. No… to vlastně není jen problém vzduchového odpružení, nýbrž celého moderního auta narvaného elektronikou. Tuto obecnou filozofickou otázku ale zatím ponechme stranou. 

Foto: Luděk Bouška

Na silnici je Defender neobyčejně komfortní nejen na poměry terénních aut, ale i na všechny jiné poměry. Navíc má tak skvělou manévrovatelnost a kamerový systém, že se s ním jen těžko dostanete do potíží i ve stísněných městských uličkách. Pro civilizaci je zkrátka vybaven zcela nekompromisně, ale to už jsme koneckonců zjistili během předchozích krátkých setkání. Teď mě samozřejmě nejvíc zajímá, co offroad bez rámu a tuhých náprav předvede v terénu. 

Takže rychle z pryč z města

Testovací plány mi mírně zkomplikovalo počasí, které připomíná spíš subtropické léto než nadcházející podzim v mírném podnebném pásmu. Prostě je sucho. Ale nevadí. O systému Terrain Response už se napsalo a napovídalo dost, mezi elektronickými systémy ho těžko někdo trumfne, nepochybuju tedy o tom, že ve své druhé generaci by si s kluzkým podkladem bez námahy poradil. Mě budou zajímat spíš nájezdové úhly, křížení náprav a podobné radosti, které očekávám od opravdového teréňáku. Pro jistotu svolávám partu zkušenějších jezdců (a případných vyprošťovacích vozidel) a v sestavě 2 x Defender a 2 x Discovery vyrážíme na jedno moc pěkné hřiště. První půlhodinu cesty se nepřestávám radovat z toho, že sedím právě v novém Defenderu. Ono než se člověk dostane do terénu, musí většinou hezký kus po asfaltu, v tomto případě dokonce dálničního typu. Starým hard-core strojům se od stodvacítky nahoru už moc nechce a nechce se ani jejich řidičům, kteří mají navzdory svému koníčku pořád pud sebezáchovy.  Jedeme v koloně a každé předjíždění kamionů musí probíhat jako koordinovaná hromadná akce. První v řadě vysílačkou zahlásí poslednímu, který odřízne levý pruh, následně najede vlevo zbytek skupiny a nakonec se všichni zase zařadíme. Jinak bychom se v tomhle provozu brzy jeden druhému ztratili. 

Foto: Luděk Bouška

Vstupní ‚bránu‘ na hřiště tvoří celkem hluboký rigol – to aby se hned na začátku zjistilo, kdo tady nemá co pohledávat. Projíždím ho navýsost opatrně, ale nakonec si Defík ani neškrtne (v doslovném, nikoli přeneseném slova smyslu). Po krátké jízdě skrz vysokou trávu a křoviska jsme konečně na místě. Jsou tu strmé kopečky, houpavé zvlněné dráhy, krásný hřeben plný křížení a k tomu obří pískoviště –  hotový park kultury a oddechu. Na nejbližší kopeček se hned běžím podívat. Tedy běžím… Lezu po čtyřech a občas mi to sjede o půl metru zpátky, cestou dolů si pak musím sednout na bobek a jet částečně po nohou a částečně po zadku, vzpřímeně to prostě nejde.

Foto: Luděk Bouška

A na tenhle vršek teď mám vyjet s Defíkem. Nejsem si jistá, že jsem dobře slyšela, ale “to už jsme jeli stokrát, je to úplně v pohodě.” Tak jo, budu jim věřit. Volím režim tráva, štěrk, sníh, ke štěrku má ta kamínkovatá cesta asi nejblíž, k tomu si zapnu redukci… a Defender se téměř bez hrábnutí vyšplhá nahoru. Chce se mi výskat nadšením (a úlevou), jenomže mě čeká ještě cesta dolů a ta bude, přátelé, ještě mnohem zajímavější. Na hraně svahu si musím ještě párkrát couvnout, abych se srovnala do vyjetých kolejí, pak tam stojím jak na startu a fakt se mi nechce. Při pohledu shora vypadá ta cesta prakticky kolmá k zemi – zkrátka ten nejvypjatější moment horské dráhy. Jakmile se hmotnost přesune nad přední kola, ta věc se začne kutálet dolů, to je jasné. Ať se vykláním, kam chci, zpoza volantu vidím jenom nebeskou klenbu a jinak nic. Tohle je přesně ten moment, kdy se zatraceně hodí fantastický kamerový systém, konkrétně funkce průhledné kapoty. Vidím, že přední kola jsou hezky slícovaná s cestou, teď už jenom trochu plynu a pak proboha nehamtnout na brzdu, ať si auto se sjezdem poradí po svém. K mému úžasu se plavně zhoupne nad horizontem, namíří nos dolů a ve vycházkovém tempu se sune z kopce. Myslím, že dneska už mě nic z míry nevyvede.

Foto: Luděk Bouška

Teď si uděláme kolečko v písku, ten bude lítat vzduchem a bude to vypadat dobře na fotkách. No tak jo. Povzbuzena předchozím úspěchem najíždím v režimu písek do té největší pískové haldy – hop, a už visím za břicho. Následujících pět minut se snažím vyhrabat ven, což se nakonec podaří, a pak přemýšlíme, co udělat jinak. Jako první možnost se nabízí ufouknout pneumatiky. A rozdíl je větší, než bych čekala. Defík se najednou škrábe na písečnou dunu docela neohroženě a písek okolo sebe rozhazuje akorát dost na to, aby to vypadalo cool. Fakt paráda. 

Foto: Luděk Bouška

Zkoušíme další a další úseky. Občas si je napřed projedeme starým Defem, abych měla jistotu, že nehrozí větší hmotné škody, ale jinak moje leštěnka za ostřílenými pardály nijak nezaostává. V čem má nad nimi dokonce navrch, je uživatelský komfort plynoucí z geniálního kamerového systému. Pokud projíždíte nějaký hodně hrbolatý a členitý úsek, je běžné, že musíte každou chvíli vystoupit z auta ven a zkoumat trasu (nebo se nechat navigovat někým dalším), protože pod kola prostě není vidět. Průhledná kapota vám značnou část takového zkoumání ušetří, navíc lze auto pozorovat i jakoby zvenku, a to z úhlu, který si vyberete. V tomhle je pokrok skutečně nadmíru příjemný. A nebudu vám lhát – příjemný je i benzinový šestiválec P400 s výkonem 400 koní, vynikající příkladnou tichostí a mocným zátahem. 

Foto: Luděk Bouška

Po pár hodinách na pískovišti a přilehlých atrakcích nemám novému Defenderu absolutně co vytknout. Přestože se všech překážek účastnil na silničních gumách, rozhodně neodjížděl s ostudou, pouze pokrytý prachem zvenčí i zevnitř. Spokojení jsou i moji souputníci, a to je co říct. Posteskli si jen nad tím, že na palubce chybí obyčejná tlačítka uzávěrek. Na to konto musím připustit, že nový Defender je dělaný spíš pro lidi, kteří o použití uzávěrek v konkrétních situacích asi mnoho nevědí. 
Pokud mám odpovědět na otázku, zda má život smysl i bez žebřinového rámu a hliníková samonosná karoserie v terénu podá stejný výkon, řeknu, že v tomto případě nejspíš ano. Její limity jsou jinde než v průchodnosti terénem – třeba v možnostech dodatečných úprav, které moc široké nebudou. Jak pravil můj oblíbený ‚youtuber‘ Andrew St Pierre White, nový Defender připomíná výrobky značky Apple – je skvělý tak, jak je, ale nic dalšího si na něm neuděláte. I kvůli výměně baterky musíte do specializovaného servisu. Za druhé je tu odolnost v dlouhodobém horizontu, kterou v týdenním testování samozřejmě nevykoumáme. Nevykoumá ji nikdo ještě takových deset let a i potom leda v případě, že byl ochoten podrobit drahého Defendera mnohaletému nešetrnému zacházení. 

Foto: Luděk Bouška

Verdikt

Nevidím jediný důvod, proč láteřit, že nový Defender není jako starý. Dnešní svět taky není stejný jako před čtyřiceti lety – a dokonce i tehdy byli dobrodruzi mířící do míst, kam lidská noha nevkročila, dost úzká cílová skupina. Starý Defender se vyráběl primárně k práci, expediční potenciál byl jen příjemný bonus. A to už by dneska pro Land Rover nemělo smysl. Stylová stodola na kolech, velká, robustní a bezpečná, má naopak smyslu víc než dost a to i přesto, že její offroadové schopnosti zůstanou povětšinou nevyužity. Když se ale nějaký majitel hecne a vyrazí do daleké divočiny – pro jistotu v doprovodu analogových kamarádů, kteří ho v případě fatální poruchy odtáhnou – užije si náramný kopec srandy i dobrodružství. Protože přesně k tomu konstruktéři v Land Roveru auto postavili. 

 

Technické údaje

Motor: přeplňovaný zážehový šestiválec 2996 cm3
Výkon: 400 koní (294 kW) v 5500 ot./min.
Točivý moment: 550 Nm v 2000-5é00ot./min.
Převodovka: osmistupňový automat ZF 
Maximální rychlost: 191 km/h
Akcelerace z 0 na 100 km/h:  6,1 s 
Průměrná kombinovaná spotřeba (udávaná) v testu: (9,6 l/100 km) 14,6 l (já vím, málo jsem se snažila)/100 km 
Nájezdový úhel vepředu: 38°
Nájezdový úhel vzadu: 40°
Přechodový úhel: 28°
Možnost bočního náklonu: 42°
Brodění: 900 mm 
Základní cena pětidveřového provedení: 1 479 104 Kč
Základní cena s danou motorizací: 2 057 605 Kč
Cena testovaného vozu s příplatky: 2 508 657  Kč

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

AnGeor
23. září 2020, 13:12
0

a neni to nakonec jen trosku jine Disco?

reagovat
Ha
Habakukk
24. září 2020, 13:10
-1

Technikou je to bližší Disco 3 a 4. Různé detaily pak odkazují na prvního Defenera. Mě se hrozně líbí interiér je festovní a funkční. Co mě vadí jsou malé zadní dveře a malý zavazadlový prostor. Mohly ubrat v druhé řadě a přidat kufru. Dnes se z nabídky stahují naftové čtyřválce a nahrazuje je V6 což je fajn jen je škoda, že motor je zmetek na klice.

Ke
Kenedy
23. září 2020, 15:13
0

Podle mě je tohle auto prostě zbytečný. Původní defender měl nějakou pověst, kterou si vytvořil, právě tím, že to byl pracovní nástroj, který si několik jedinců koupilo také pro normální ježdění. Tenhle nový se mě sice celkem líbí, věřím že v terénu je minimálně stejně schopný jako jeho předchůdce, ale je prostě jen další z řady "teráňáků", co budou stejně jezdit tak akorát do školky a zpět.

reagovat
Wa
Wakantanka
24. září 2020, 15:32
0

No Gčko bolo pôvodne tiež určené hlavne pre vojakov a pozri čo je z neho dnes. :)

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
23. září 2020, 17:03
0

Viděl jsem tohle auto naživo v Letňanech a musím říct, že jsem byl naprosto ohromen. Tou příšernou nekvalitou, kterou jsem viděl. Panely karosérie vůbec nelícovaly. Přední dveře nepasovaly na přední blatníky, zadní nelícovaly se zadníma blatníkama a srovnat na sebe přední a zadní dveře je zřejmě taky neřešitelnej problém.
Věřím, že jízdně to bude i v terénu dobrý, ale jinak to bude nejspíš stejně kvalitní a spolehlivý jako ostatní modely týhle značky.

reagovat
PeterLuk
24. září 2020, 13:36
0

Nebol to nejaký predsériový kus? Hoc, vystavovať taký by asi nedávalo veľký zmysel, keď chceš presvedčiť ľudí aby si ho kúpili :D

Mikin
25. září 2020, 13:01
0

Měl jsem freelander, discovery 3, range rovera a ničím co popisujete jsem se nesetkal. Všechny tři měly jen pravidelný servis a za celou dobu bez poruch. Nejsíš je to tím, že byly vždy nové. A tak se závady nějak nestačily projevit. Možná by bylo dobré, než napíšete komentář některý model několik let vlastnit a provozovat.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
26. září 2020, 12:01
1

Milý pane Mikin, do svého komentáře jsem napsal, co jsem naživo viděl a to jsem i uvedl. Ostatně stačí použít jednu z fotek tady od Violy a je vidět totéž. Opravdu to není hra stínů, ale špatně slícované panely.
Ad vlastnictví a poruchy. Že jste se vy nikdy nesetkal, gratuluji. Já mám kamaráda, který vlastní Defender. Je to nádherné auto, obzvlášť to jeho. Má ho neuvěřitelně vyšperkované. Ale protože on nemluví anglicky, několikrát jsem mu pomáhal shánět díly v Anglii nebo vykomunikovat i reklamace dílů, co zaslali, nebo těch, co odešly ještě v záruce, takže o kvalitě tohoto vozu si myslím opravdu své. S pozdravem.

ma
magnum
23. září 2020, 22:25
0

Opět senzační článek paní Violy. Vím, jste trochu zatížená na terénní "pracáky", nic proti tomu. Rád bych si od Vás přečetl recenzi
třeba na Teslu, pokud se k Vám dostane. Vím elektrika možná není ta pravá cesta a já nejsem Gretin strýček, ale je to tady. Bude mě to opravdu zajímat a těším se na krásné počtení.

reagovat
Adam Forman
24. září 2020, 06:44
1

Niva má samonosku a tuhou jen vzadu a jak uz si 50 let drandi terenem...

reagovat
Xp
Xpepe
24. září 2020, 08:50
3

Za me je to krasny auto..., ale tak rikajic pro masy, jak uz někdo podotknul před skola(ka)ma se bude urcite vyjímat. :)) Z druhého pohedu, jako armadni vozidlo, operacni vozidlo jednotek hasicu, vodidlo s nadstavbou CEPS a jinych udrzbarskych jedotek rozvodnych siti apod, uz jej asi neividime…..protože na jakoukoliv nadstavbu potrebujete ram (o tezkem kulometu nebu lehkem delu ani nemluve). Nechapu jak mohli opustit trh těchto ciste utilitárních vozidel s ramem, na kterou mraky firem po celem svete nabízelo sve nadstavby....ok, je to politika Roveru tak to maj asi dobře spocitany…. ale timhle pocinem defacto uvolnili trh Gcku, Unimogu, Hiluxu, Navare...apod. Nikde jsem nenasel zminku o karoserii, puvodni veze byla hlinikova, coz defacto zajistovalo jistou nesmrtelnost i v extremnich klimatickych podminkach, tyhle nove defiky prevzali stafetu klasického spotrebaku, kterého po 20-ti letech budou plna vrakoviste...

reagovat
Goldies
26. září 2020, 09:43
0

Však tam píše, to má hliníkový rám ;-)

le
lekla_ryba
24. září 2020, 09:17
3

Včera mne předjížděl na dálnici a vypadal dobře. Určitě si své kupce najde.

Když jsem byl donucen jezdit off roadem (protože ničím jiným tu loď nespustím, aniž by časem na autě něco neodešlo - zajíždím docela hluboko), tak jsem si na to auto musel zvyknout. Pak se z něj stal daily a stali jsme se nerozlučnými kamárady. A taky jsem pochopil u něj několik věcí.

Každý tereňák si pořizuji za nějakým účelem - tudíž časem zjistím, co mi přesně nevyhovuje nebo co potřebuji jinak a přizpůsobím si jej. Tu se mi třeba objeví ledková rampa, abych v noci vůbec viděl nebo mi třeba narostou kola atp... Zároveň auto, aby mi sloužilo, by mělo mít adekvátní cenu. On je trochu rozdíl prolítnout křoví v 15 let starém LC, kde se na nějakej škrábanec v zápalu boje nehledí a udělat to samé s novým autem za 2 míče...

Je jasný, že nový defík není už pro původní cílovku, ale to nutně nemusí být špatně. Je ale jasný, že skončím u toho 15 let starýho lc, protože s ním můžu dělat psí kusy, modifikovat jej a je to vlastně moje první auto, o kterém mohu říci, že mi opravdu slouží... A to je myslím u off roadu to nejzásadnější - auto má sloužit a musím si být schopen jej upravit a za rozumný peníz jej provozovat... To si u nového defa neumím představit..

reagovat
At
Atomas
24. září 2020, 11:01
0

Tak tím jste naprosto přesně vystihl problém tohoto vozidla :-)

Ha
Habakukk
24. září 2020, 12:02
0

Já si to úplně umím přestavit. Dnes se pro Discovery 3 a 4 tedy auta stará 15-4 roky vyrábí takového offroad příslušenství, že se nebojím, že firmy které se tímto živí už na doplňcích nepracují. První jednoduší věci už jsou k dispozici nyní. Ty auto začnou pořádně v terénu jezdit až klesnou na ceně tedy za nějaké 3-5let nikdo dnes nebude tahat nové auto za 2,5 maga zarostlým úvozem někde na Ukrajině a je jedno za je to G class nebo Land Cruiser.

PeterLuk
24. září 2020, 13:40
0

Mne to napadlo keď ho predstavili, že či pri vývoji všetkých tých senzorov a asistentov mysleli aj nato, že poriadne terénne auto by malo byť modifikovateľné, a že tí čo s autami jazdia do pravého terénu si ich málokedy nechávajú v pôvodnom stave. Nebude elektronika, trebárs s väčšími kolesami a svetlou výškou haprovať? Bohužiaľ som sa to nikde nedočítal. Pri novom Broncu s tým počítali, a aj sa tým Ford prezentuje, preto mi je také sympatické.

Ha
Habakukk
24. září 2020, 13:48
1

Na D3/4 se dnes běžně dávají kola 32" což proti serii 28" je sakra rozdíl a auto se s tím v pohodě popere. Zvednutí vzduchového auta není problém buď se zkrátí táhla tedy auto je trvale vejš nebo si koupíš chytrou krabičku kterou vymysleli v ČR https://www.xlifter.com/cs/ Viděl jsem už tovární sadu skrytého navijáku v předním nárazníku a bude jen otázkou času kdy ARB udělá nárazník pro Defa.

PeterLuk
25. září 2020, 21:58
0

Zaujímavé, dík za info ;)

ma
martinw
24. září 2020, 23:42
0

Děkuji raději Land Cruiser.

reagovat
Po
Pospis
25. září 2020, 18:14
0

Vidím tři negativa:
Není modulární..... starej byl.
Nikdo ho neumí opravit........Starej opravíš lopatou a hráběma i uprostřed pustiny.
Upravit ho na expediční vůz bude stát 3x tolik co starej.
Ale jak napsala paní Viola. Je to prostě IPhone a ne stará Nokie kterou spousta lidí potřebuje.

reagovat
Goldies
26. září 2020, 09:48
0

Tenhle druh aut mám fakt rád :-) a proto bych se paní Violy rád zeptal:

Kde je sakra takovej úžasnej zábavnej park po ty naše obludy? Tam se musím podívat!

reagovat
Matěj Podhorský
26. září 2020, 17:07
1

Rancířov, Jihlava. Teda nevim zda to je zrovna ono, ale byl jsem tam se starým defem a buchankou a bylo to supr.

A máš to kousek:) musí se tam domluvit vjezd, a zaplatit, ale není to moc a za tu srandu to stojí. Nepamatuju si číslo, ale někdo ti rád poradí určitě zde.

Ha
Habakukk
28. září 2020, 20:58
0

Tohle určitě Jihlava není ta je bahnitá a v okolí není žádná tepelná elektrárna.

Matěj Podhorský
29. září 2020, 09:26
0

To jsme se blbě pochopili... :D Já měl namysli, že Jihlava je vhodná pro Goldiese...
Soudě podle elektrárny (Počerady byl easy guess), kopečků atd, je to tohle místo:
https://goo.gl/maps/WfM3iFN3aHJtH8Hg7

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
26. září 2020, 12:06
0

Obrázek se nechce nahrát, tak příště.

reagovat
David Marek
26. září 2020, 13:53
0

test, už by to mělo jíst



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Ostatní Eskort 1988
Ford Ostatní Eskort

1988 rok výroby
56 koní výkon
1 350 ccm objem

Buick Skyhawk  1980
Buick Skyhawk

1980 rok výroby
85 koní výkon
3 800 ccm objem

Ford Mustang  2011
Ford Mustang

2011 rok výroby
310 koní výkon
4 ccm objem

Volkswagen Passat TDI 125 kW DSG 4 motion  2010
Volkswagen Passat TDI 125 kW DSG 4 motion

2010 rok výroby
125 koní výkon
1 998 ccm objem

Plymouth Fury Suburban Sport Wagon 1968
Plymouth Fury Suburban Sport Wagon

1968 rok výroby
216 koní výkon
6 288 ccm objem