Richard „Kenedy“ Šubrt
| Bydliště | České Budějovice |
|---|---|
| Registrace | před 6.3 rok. |
| Poslední aktivita | před 21.6 měs. |
| Komentářů u článků | 6 |
| Pozitivních komentářů u článků | 0 |
| Negativních komentářů u článků | 3 |
Posledních 50 komentářů
Mě by zajímalo, jak jsou s tím reálně úspěšní. Já bych si to nekoupil - zkousl bych i ten hybridní pohon, byť je to technicky i ekologicky nesmysl podle mě, ale nezkousnu ten přední převis, resp. to, že přední kolo (náprava) je nacpané prakticky až do předních dvěří. Z toho čouhá na sto honů, že to je postavený na malým a levným podvozku.
Já se Kie omlouvám, ale 1,4 milionu je fakt moc, a to ačkoli auto zdražila obecně. Podle mě, pokud mám na auto takové peníze, tak už jsem schopen dát i 1,6 třeba, a to si můžu koupit Land Cruiser (pokud se mi líbí asijský design) a i je to nebezpečně blízko třeba nějakým nejlevnějším X5.
Podle mě je tohle auto prostě zbytečný. Původní defender měl nějakou pověst, kterou si vytvořil, právě tím, že to byl pracovní nástroj, který si několik jedinců koupilo také pro normální ježdění. Tenhle nový se mě sice celkem líbí, věřím že v terénu je minimálně stejně schopný jako jeho předchůdce, ale je prostě jen další z řady "teráňáků", co budou stejně jezdit tak akorát do školky a zpět.
Navíc jako povoz za klienty by to bylo dost stylové a ještě to prokáže schopnost poskytovat služby i mimo zastavěná území.
Navrhuji Land Rover Defender 90, je kratší než fabie, akorát je dost vysoký (2m). Vyráběl se i jako 3 místná dodávka s plechovou zadní částí, ale i jako celkem 7 místná osobní varianta, 4 místa jsou v kufru naproti sobě;-) Zrovna jednoho takového prodávají na Sauto, za 175tis, takže skoro v rozpočtu.
Mě by u toho Maserati strašil také servis, resp. spíš otázka u koho to servisovat. Oficiální servis bude mít (předpokládám) absurdní ceny, a nevím jak u takové relativní exotiky hledat nějakého nezávislého specialistu, co tomu opravdu rozumí.