
Mikin
Jméno | Miroslav Srba |
---|---|
Bydliště | Brno-venkov |
Registrace | před 2.7 rok. |
Poslední aktivita | před 18.6 hod. |
Komentářů u článků | 21 |
Pozitivních komentářů u článků | 9 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů


Vyzkoušejte Ram, dozadu tři dětské sedačky s přehledem, žere benzín a na korbu dáte vše co potřebujete. Pro rýpaly korbu s deklem.

Měl jsem freelander, discovery 3, range rovera a ničím co popisujete jsem se nesetkal. Všechny tři měly jen pravidelný servis a za celou dobu bez poruch. Nejsíš je to tím, že byly vždy nové. A tak se závady nějak nestačily projevit. Možná by bylo dobré, než napíšete komentář některý model několik let vlastnit a provozovat.

V autě mi nesmí chybět: klima, automat, vyhřívaný a odvětrávaný sedačky s el. nastavováním, el. stavitelný volant a pedály, a zrcátka, dálkovej start, kvalitní rádio s CD a USB, tempomat, automatické stěrače a světla nějaké ty asistenty, 4x4 a V8 pod kapotou. Střešní okno oželím

Nehledě na to, za cenu X Clas máš Ram 1500, což je lepší volba.

Hezký, ale zůstanu u svýho Rama. Když pikap tak americkej.


Neřekl bych že “kde je zbraň se bude střílet”, nosím docela dlouho a mé okolí je střelby prosté. Tedy kromě střelnice, neb trénink je potřeba. Držím se zásady, mít a nepotřeboval, než nemilý a potřebovat. Jinak v autě také na 3-4 a bez problémů. Nosím 1911 kompakt. A pro pacifisty, zbraně nezabíji, zabíjejí lidi.

Souhlas s Juniorem, navrhl bych Ram 1500 Crew cab. Na zadní sedadla se vlezou 3 dětský sedačky a na korbu kočárků pro celý jesle a nákup k tomu. Obsah 5,7 a automat nemají chybu. Spotřebu s nájezdem 7000 km ročně netřeba řešit. Co se týče bezpečnosti tak to auto je tak výrazné, že ho nepřehledne (z vedlejší) nikdo. Je fakt že 600.000,- je na Rama staršího data. Ale ty auta jsou držáky a vydrží hodně.


Jo jsem ujetej u aut na červenou. I když Ram jakožto denní kára má hnědou metalízu.

U 150 sklopit nejdou, jen je o něco praktičtější. Co se týče pohodlí je z měl ho pohledu 100 lepší. Přece jenom má vhodnější profil pneumatiky. A pohodlí ve svých 59 letech už upřednostňuji. Interiér a exteriér je věcí vkusu. Víc jaguáři ( dá-li se to tak říci) mi případne 100.


Omegu jsem kupoval 1997, byla tříletá po leasingu. V plné výbavě a stála pod 400.000,- a vydržela se mnou až do 2004. Pak šla do světa za 30.000,-. Ještě jsem ji vídal nějakou dobu v Kohoutkách.


Souhlas, V6 by stačilo, aut s tří litrovou v šestkou je jak šafránu. A turbo je zbytečný. A je skoro všude. Myslím, ho máme i na vysavači.

Hezké, jako rezerva do Rama nemá chybu

Jsem již trochu starší ročník, a naposledy MHD v Brně někdy v roce 1989

Potvrzuji, až na tu velikost, měl jsem ho na 14 dní a přesvědčil mě ke koupi pikapu. Ovšem když pikap tak pravej americkej a v garáži mi přibyl Ram 1500 s benzínovou 5,7 hemi. A když jsem ho jel prvně vyzkoušet, tak jsem zjistil co znamená velký vnitřní prostor včetně vnějších rozměrů. A po skoro půl roce provozu bych neměnil.

Převlečený Nisan, s cenou za kterou se dá pořídit Ram 1500 Laramie. Pro panHajzl pohon 4x4 má tři úrovně připojení 2x4 pak 4x4 jako lehké kdy se předek zapojuje při pro kluzu zadních kol a pak 4x4 natvrdo.
Poslední komentáře
- WP, Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix...
Není problém sehnat auto, ale mechanika :-) Na okruh to chce... - beastar, Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli...
Až na to že vrcholná 850 byl Abarth s 1.6l Vmax/220. Coupe... - beastar, Volvo 360c: Povídej si se strojem
Zajímavé. Ještě že je to fakt za dlouho. Jako nebylo by marný... - beastar, u blogu PRAVDA O YARISU GR !
Rock: A však v pohodě. Já myslel ale primárně prostě produkci.... - Moses, Volvo 360c: Povídej si se strojem
"Volvo teď zkouší..." ? Ten koncept je z roku... - jerry, Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli...
110 R bych rozhodně nezatracoval. Je třeba vzít v úvahu dobu... - Mechanik, Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli...
Máš můj souhlas, ale tady to nemá cenu řešit, dají ti - jen proto... - BubaaCZek, u blogu PRAVDA O YARISU GR !
Maj me na seznamu a dnes odpo volali, ze pry bude dalsi dodavka... - Vavris Vavrisovic, Jak jsme vyhráli Gumbalkan Grand Prix...
Pájo, jsi už asi pátý, ale dívej o pár postů výš, tam už něco... - Jyrki, Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli...
nechápu ty nářky. Rko na svou dobu vypadalo dobře. Srovnání... - jazet, Volvo 360c: Povídej si se strojem
Děkuji, nechci. - Opelfahrt, Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli...
Já jsem myslel, že držela 130 km/h v mírném stoupání ve čtyřech... - R0ck, u blogu PRAVDA O YARISU GR !
Upřímně jsem rád, že jsem sem přišel a dočetl se o aktualizaci... - krab, u blogu PRAVDA O YARISU GR !
Bubáčku a to jsi našel kde? Mě by to zajímalo.. dík - BubaaCZek, u blogu PRAVDA O YARISU GR !
Dnes volali z Toyoty, ze schvalili vyrobu dalsi varky.
Poslední inzeráty
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
2014 rok výroby
214 koní výkon
3 500 ccm objem
2001 rok výroby
75 koní výkon
1 390 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
79 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaké jsou vaše řidičské zlozvyky?
73 komentářů