načítám data...

Hyundai H-1 Tour: Trajekt pro dlouhé oceánské plavby

Na silnici ho moc často nepotkáte. Proč? Nejspíš se o něm zkrátka neví a to je třeba napravit.

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Hyundai H-1 Tour: Trajekt pro dlouhé oceánské plavby

Když se řekne dodávka na lidi, většina lidí neprojeví zrovna bujnou fantazii. Každého napadne Multivan a jeho X milionů mutací. Trh je samozřejmě mnohem, mnohem širší a v leckterých temných zákoutích jeho labyrintu můžete najít alternativy, které budou konkrétně vašemu vkusu vyhovovat víc (Třeba taková Buchanka – pozn. Adam). Jednu z těchto alternativ si dnes představíme a hned na úvod řeknu, že byste ji při výběru miniautobusu rozhodně neměli přehlédnout. 

U nás se dodávka od Hyundai nazývá H-1 (osobní verze nese přídomek Tour).  Jinde ve světě ji najdete i pod jménem Starex, H300, i800 nebo iMax a jde o poměrně rozšířený a oblíbený model. U nás zatím stojí trochu stranou zájmu. Nechápu proč – už na první pohled mi připadá o dost zajímavější než všechny ty generické citroeny, peugeoty, toyoty či oply. A i když nejde o žádnou výkladní skříň přelomových technologií, má v nabídce spoustu nesporných kvalit. 

Tak především – je obří. Spoustu místa má první, druhá a i třetí řada, k tomu pořád zůstane dost místa v kufru. Všechny řady se dají posunovat, všude je možné nastavit sklon opěráku. Standardem jsou šoupací dveře na obou stranách, sice jenom na ruční pohon, ale manipuluje se s nimi fakt snadno a zvládne to i děcko. Do třetí řady vede pohodlný vstup po odsunutí a sklopení prostřední sedačky. Samozřejmě je lepší nalézat z levé strany, protože tady je třeba odsunout jen jednosedák a ne dvousedák. Každopádně je to hračka a díra na prolezení je dostatečně velká. Žádná ze sedaček nepůsobí “nouzovým dojmem”, je to opravdu plnohodnotných 8 míst.

Jednou ze stinných stránek interiéru by mohla být variabilita. Žádnou z řad není možné zcela vyjmout nebo otočit proti směru jízdy a umím si představit, že v tomto bodě se někteří z případných zájemců začnou poohlížet po konkurenčích nabídkách.  

Drobné vylepšení by sneslo i řešení odkládacích prostor vepředu. Celkem šikovná je horní klapačka u spolujezdce, taky “miska” pro odhazování drobností nahoře na palubce přijde vhod. Na druhou stranu – kam umístit třeba mobil, jsem za celou dobu nevykoumala a při sólo jízdě bylo nejjednodušší si ho hodit na vedlejší židli. Nepřišla jsem ani na to, k čemu slouží záhadná “polička” vedle USB. Pohodlně se tam vejde moje elektronická cigareta, ale pochybuju, že by měli inženýři na zřeteli zrovna tohle a ještě ke všemu zohlednili konkrétní typ. Držáky na kelímky/lahve vepředu působí trochu fórovým dojmem, zase se ale při nepoužívání dají zasunout. 

Příjemným průvodním jevem nedostatku úložných prostor je dostatek prostoru volného. Takže se dá pohodlně projít zepředu dozadu, což je pro mě – jak už jste si možná všimli – při hodnocení dodávek dost důležitým kritériem. Pochopení budou mít nejspíš jen rodiče malých dětí (případně rodiče větších dětí, kteří si zatím zachovali paměťové funkce). V zadním traktu je prostě pořád potřeba něco řešit a je o dost pohodlnější intervenovat vnitřkem auta, než pokaždé vylézat ven.

Na materiály v kabině si nemůžu stěžovat, jsou vesměs příjemné. Zpočátku mě zarazilo jen jakési podivné aroma. Když to řeknu méně diplomaticky, z ventilace se během prvního dne linul útočný plastový smrad, ze kterého mě regulérně rozbolela hlava. Jako policejní pes jsem očuchávala všechny potenciální zdroje, nicméně k detekci nedošlo a zůstala jen domněnka, že závan pocházel ze spodních výdechů ventilace. Rozuzlení záhady se dostavilo hned vzápětí, kdy jsem si všimla, že ta nebohá škatulka má najeto pouhých 700 kilometrů. Není divu, že všechny výrobní pachy ještě nestačily vyvanout. Během testovacího týdne se pak stav výrazně zlepšil, takže mohu s klidným svědomím prohlásit, že smrad není v případě H-1 výrobní vadou. 

Takže zpátky do velkého pohodlného sedadla. Sezení je příjemné, výhled ven taky ujde, hlavně díky rozměrným zrcátkům po stranách. V komplikovanějších situacích pomůže parkovací kamera. Radiomapa působí na první pohled trochu archaicky, ale funguje dobře a navigace mě vždycky dovedla k cíli. Jenom se po každém nastartování znovu zapne rádio, i když tvrdošíjně přepínám na přídavná média. Ale co už, je to jedno zmáčknutí tlačítka. Chviličku mi trvalo, než jsem se zorientovala v ovládání klimatizace, displej totiž platí jen pro přední část a u nastavování teploty v zadní části se musíte orientovat podle diod vedle šipek nahoru a dolů. To jsou však logické stesky člověka, co neustále přelézá z jednoho auta do druhého. Majitel si první den udělá jasno, a více neřeší. 

Co naopak bude oceňovat každý den, je velmi slušná úroveň komfortu jízdy. Zařadila bych ji někam mezi Multivan a V-klasse, přičemž Véčko je jakožto špička ve své třídě o něco plavnější, Multivan naopak o něco uskákanější. Celkem vzato si při jízdě nikdo nestěžoval, od větších děr se ozývaly rány, ale celkový dojem je uspokojivý a vyhlídka na stovky kilometrů přede mnou by mi žádné nevolnosti nezpůsobila. Cestování v H-1 je obecně hlavně komfortní a pohodové, pomáhá tomu nejen podvozek, ale i motor a převodovka. Nezajetou strojovnu nemám to srdce drtit naplno, ale i v záběhovém režimu mi přišla vcelku povedená. Po zahřátí příjemně táhne, zbytečně neřve a hlavně si zachovává pružnost do vysoké dálniční rychlosti. Pocitově působí dokonce o něco svižněji, než by naznačoval kupříkladu údaj zrychlení z 0 na 100 za více než 14 vteřin. Velké překvapení pro mě byl pětistupňový automat. Zatímco ostatní automobilky závodí v disciplíně o co největší množství převodových stupňů, tady někdo pochopil, že více neznamená vždycky více. Úžasnost této skříně se projevuje zejména tím, že o ní vůbec nevíte. Při prudké akceleraci si řazení všimnete jen podle skoků na otáčkoměru, převodovka samotná o sobě nedává vědět. Ani jednou se mi nestalo, že by mi nějaký převodový stupeň scházel. 

Řízení je kapánek autobusové, na druhou stranu má auto naprosto parádní rejd, skoro bych řekla bezkonkurenční ve své třídě. Vzhledem k ne zrovna skromné délce je to příjemný povahový rys. Dojem ze zatáčení je tedy více než dobrý. Zprvu mi přišlo divné, proč mi na každém druhém výjezdu z kruháče trochu spadne výkon. Pak jsem si všimla, že se vždycky rozbliká kontrolka ESP. Všechno se vysvětlilo, když jsem se pokusila vyjet podmáčený travnatý kopec od rybníku k silnici – a ono to nešlo. Autíčko marně hrabalo zadními kolečky a bylo zapotřebí delšího rozjezdu po rovině, aby stoupání překonalo. Když máte na testování zadokolku, je samozřejmě povinností zjistit, jestli to umí udělat drift. Takže abych si mohla zaškrtnout kolonku – umí. Jenom teda nevím, jak toho v praxi využít, takže zůstaňme u suchého konstatování bez vyvozování hodnotících důsledků.

Jelikož testujeme ryze praktické vozidlo, možná by vás zajímalo, jaká je jeho spotřeba paliva. Máte smůlu. Na palubním počítači tento údaj nelze najít, což mi posléze při vracení potvrdil i technik v servisu. Můžu tedy udělat jen fundovaný odhad podle najetých kilometrů, objemu nádrže (75 l) a zmizelé nafty. Kolem a koukolem to žralo cca 9 litrů, máme tu tedy shodu s papírovými údaji. To je příjemné překvapení, zvlášť vezmeme-li v potaz, že u zajetého motoru by spotřeba mohla ještě maličko klesnout. A když vezmeme v potaz, že jezdit na spotřebu moc dobře neumím…

Verdikt

H-1 je poctivý dříč, kontejner na spoustu bagáže a lidí, kterým navíc dopřává velkou dávku pohodlí. Mezi konkurenty asi najdete auta, která jsou komfortnější, auta, která jsou ergonomičtější, auta s vychytanějšími technologiemi i širší nabídkou motorizací. V tomhle Hyundai je ale všechno v dokonalé harmonii a to je možná důležitější. Nevím, jestli vás něčím ohromí, ale vím, že vás nebude ničím iritovat. Pokud potřebujete usadit hodně pasažérů a peníze nepřehazujete vidlemi, nabízí se tu parádní poměr ceny a výkonu. Mám ráda Multivany a ještě radši mám Véčka, v tuto chvíli však hlasuju pro více “hájedniček” na českých silnicích.

 

Technické údaje

Motor: přeplňovaný vznětový čtyřválec 2 497 cm3
Výkon: 125 kW (170 k) v 3600 ot./min
Točivý moment: 441 Nm v  2 000 – 2 250 ot./min
Převodovka: automatická pětistupňová
Provozní hmotnost: 2290 kg 
Maximální rychlost: 180 km/h
0-100 km/h: 14,4 s 
Průměrná spotřeba udávaná (v testu): 9,3 l (není známo)/100 km
Cena: 1 004 288 Kč

 

 


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

GanGreen
20. března 2019, 11:16
0

vážně vám dali do testu auto na plecháčích na který se neobtěžovali dát ani poklice? :D to nemá uroveň :D

reagovat
MZ
20. března 2019, 11:27
0

Nedivím se, že stojí stranou zájmu. Sebevědomá cena, letargický motor, vysoká spotřeba. O tomhle autě vím dlouho a nikdy jsem ho do výběru nezahrnul, konkurence je jinde.

Zlo Kočka
20. března 2019, 12:17
1

Plecháče mě taky trochu překvapily. Ale určitě ne tolik jako absentující počítadlo spotřeby :)

Ha
Habakukk
20. března 2019, 12:18
1

Tak kombinace plecháčů a béžového koženého interiéru je opravdu děsivá. Auto s cenovkou 1 miloš si zaslouží i na zimu litý kola.

beastar
20. března 2019, 13:51
0

Copak plecháče. Tohle je interier v plný:D

GanGreen
20. března 2019, 14:09
0

protože nejezdim nový ani luxusní auta, tak mě ten iterier osobně neuráží... to mě spíš flákly od xichtu ty plechy, prostě auto fplný by mělo stát na hlínách
-
Komentář upraven 20. 3. 2019, 14:09:26

beastar
20. března 2019, 14:28
2

Je fakt že i pořádnej sup je voe fplny fropě a na hlinach...

GanGreen
20. března 2019, 15:34
0

jdou vubec na supa objednat plechy? :D

beastar
20. března 2019, 16:18
0

To je zase debata:)) Hale už podle všeho nejdou. Jen dokoupit plecháče s origo příslušenství by šlo. Na druhou generaci tuším šli plecháče přímo v entry levelu.

Neni ostuda že ma pixle od bot Hyundai ty plecháče mají fplný. Asi nějaká nová módní vlna z Asie...

GanGreen
20. března 2019, 18:11
0

nová vlna jo? no hold se musí soused z boleslavi ještě hodně učit :D

beastar
20. března 2019, 18:24
1

Njn já doufám že jdou objednat origo plechy i na i30N ... Když to je trendy musím to mít.

Ka
Karda
20. března 2019, 18:33
0

Jen technická. Pokud vím poslední vehykl ve srovnatelné kategorii od souseda z Boleslavi byla zbraň hromadného ničení 1203 a ta neměla liťáky ani za příplatek.

GanGreen
20. března 2019, 18:38
0

proč sem taháš pravěk? :D
když škoda dělala 1203, tak v hjonde přemejšleli jestli zvladnou kazeťák, jestli v tý době vubec existovali :D
-
Komentář upraven 20. 3. 2019, 18:39:45

Ha
Habakukk
20. března 2019, 18:39
0

Superb 3 na plechu potkávám minimálně ve třech exemplářích a tomu autu to prostě nesluší.

Ka
Karda
20. března 2019, 20:13
0

GanGreen: Tak je pravda, že v tý době spíš řešili souseda za severu než z Boleslavi :)

briza
20. března 2019, 20:29
0

Ten interiér mě taky pobavil. Primárně kvůli tomu, že tam tenhle kekel dávají prakticky od doby, kdy to auto vyjelo, což je nějakých 10 let. Zvenku to sice faceliftovali, ale stejně, jestli za to chtějí milana, tak ať udělají nový model. Nebo ať tohle prostě sundají na sedumpade, vetší cenu to nemá. Za tyhle prachy bych radši vzal járesvágn Mulťáka.

beastar
20. března 2019, 20:42
0

Briza: Jů ár ma mén... mén. Přesně tak to vidim taky.

Jinak soused ze severu pobavil. Stejně jako plechy na supu. Haba oni se dají dokoupit mimo hlavní vybavový stupně... Je to hnus no. Který auto je pěkný na plechu...

Matěj Podhorský
21. března 2019, 00:09
1

Který auto je pěkný na plechu? Cože? Tyjo, to sluší všem! :D

beastar
21. března 2019, 01:12
0

Matěji já nemyslim herák přes plech a pak koukat na auta. Myslím auto na plechových discích.

Matěj Podhorský
21. března 2019, 03:59
0

Teda ty o mě máš ale mínění :D

Ha
Habakukk
21. března 2019, 07:30
0

No chvilku jsme o tom uvažoval a Muscele cars ze 70. let v některých provedeních vyjížděli na plechu. Já jsem teď dával druhou sadu plechových kol na offroad a na něm to také nevypadá hrozně, ale je to 15let stará šunka. Jinak pokud se bavíme o novém autě tak to vypadá hrozně na každém autě kromě pracovních dodávek.

custom1
21. března 2019, 07:46
2

Náhodou, když se plecháče doplní vkusnými pokličkami (třeba z policejní Impaly 9C1), vypadá to dobře... ;)

beastar
21. března 2019, 13:41
0

Z nových aut mě nenapadá nic. Amerika se nepočítá to tady moc nejezdí a je to jiná kultura obecně. Vždycky když vidim i starší Bmw na plechách je to hnus. I tu feldu zvednou pořádný hlíny:))

custom1
21. března 2019, 13:47
0

Ale jo, to byl jen takový fór :)
Ne nadarmo se říká, že "kola dělaj auto". Je to pravda. I ta největší plečka vypadá líp, když je na pěkných kolech.

beastar
21. března 2019, 13:59
0

Jj je to na efekt. I tahle krabice hjondé nahoře by hned měla větší švih s pořádnejma salámama:D

custom1
21. března 2019, 14:17
0

To Habakuk: Všechny muscle cars vyjížděly na plecháčích. I Rallye Wheels nebo Magnum 500 jsou plecháče. Litá kola byla příslušenství.

briza
21. března 2019, 18:03
1

Voe, není nad otočenej plech :)

beastar
21. března 2019, 18:11
1

Co to je za muscle car? Škéca hundrdcvancig...

briza
21. března 2019, 19:29
0

Neasi!

GanGreen
21. března 2019, 20:16
0

to jezdilo offroad? že je to tak zas*aný a podhuštěný :)

beastar
21. března 2019, 20:20
0

To je asi suv ne!#nachatuidomesta

GanGreen
21. března 2019, 20:48
0

na chatu jo? já myslel že to jsou auta na zdolavaní městský džungle

beastar
22. března 2019, 03:55
0

Přesně to tam je "i do města" Ty podhuštěný gumy jsou vyvinutý ve spolupráci s Pirelli a pilotem závoďáku verze raLLye Pepou Noskem z Bosonoh.

GanGreen
22. března 2019, 12:30
0

Tak bych ti ten hešteg s dovolením opravil na #domestainachatu ;) ať je to v poradiv, v jakým se to vyuziva... Pepu Nosků neznám, vyladí mi i barumky na Alfu? :D
-
Komentář upraven 22. 3. 2019, 13:16:06

beastar
22. března 2019, 12:39
0

No von Pepek moc italský auta nedělá. Tůdle u vejčepu řikal, že jsou to všechno mrtky. I to Miserati prej. Takže nevim no. S Alfou bych za ním nechodil.

Myslim že by si měl nalízovat nějaký dobrý hjondej dát na to plechovice a vraníky. Zbytek ti Josif za pětibábu vodladí.
-
Komentář upraven 22. 3. 2019, 12:40:13

GanGreen
22. března 2019, 13:23
1

Tak to by nešlo, já už sem kovanej Ital, snídám štamprli selenie abych se v práci nezadřel...
A když už něco nalizat, tak leda Renault, jestli mi rozumíš :D

beastar
22. března 2019, 13:35
0

Jojo tj dobrý na srdce. Taky si dám sem tam. A nosíš taky límeček na stojáčka? To se prej musí. Jinak rozumím. No tak to potom zůstaneš bez pořádný gumy... S Alfou...Jedině že by si dokoupil ještě Omegu a Deltu do tý řecký abecedy. Hale že ty máš dovolenou?;)
-
Komentář upraven 22. 3. 2019, 13:36:00

GanGreen
22. března 2019, 14:35
0

Tak to sem břídil, o nutnosti límečku jsem neměl ponětí, to napravím...je to povinnost jen na jízdu, nebo i když pod tím zrovna ležím? :D
Dovolenou si nemůžu dovolit, Italka vyžaduje stalej příliv financí :D

beastar
22. března 2019, 15:06
0

No hlavní point je když to zrovna jezdí působit uvolněně a nonšalantně. Auto může být ve smrti, ale účes stále drží. Když nemáš na značkový polo kup aspoň s italskou vlaječkou. To se vždycky vyplatí. Sakra já snad budu napsat manuál jak na to.

Jj voni jsou to náročný holky, ale zase umí vařit;)))

GanGreen
22. března 2019, 15:34
0

Jestli to bude tištěná brožurka, tak prosím jednu i s podpisem!
Já to v mezičase dojedu vomrknout do talianska, jak to tam ty kluci válej, ať vím... :)

Jo, vařit...? Já čet něco o zapékání, těšil jsem se na lasagne a voni to budou spíš kroužky :D

beastar
22. března 2019, 15:41
0

Tak hale do Milána je to kousek to i Alfa dojede v dobrým stavu. Navíc tam si najednou přijdeš, že máš jako úplně obyčejný auto. Tak jako víš co decentní blog pro fanoušky "italského" týdne v lídlu. Nj grande famiglia potřebuje molti papat. Hlavně teda z kasičky. Mimochodem trochu jsme se vzdálili od tématu. Tím byla kvalita obutí a disků parádních korejských vozidel.

GanGreen
22. března 2019, 16:40
0

Obyčejný jo? Tak to tam nejedu...bude mi stačit návod od tebe...příhod tam fotky Italů ať vočihnu jejich swag :D

Pravda, už je to hroznej plevel... Zbytek dořešíme u toho blogu :D

custom1
20. března 2019, 11:36
0

Ten béžový interiér je boží!

reagovat
beastar
20. března 2019, 13:50
0

Nejezdí tohle taxika v Londýně. Jako vicemistný taxi. Řikaj tomu i800? Jinak s timhle motorem to plně naložený nemůže jet jinak, než tuze blbě.

Nejlepším mikrobusem zůstává pořád Zonda...

reagovat
Inženýr
20. března 2019, 14:33
0

O tom taxíku nic nevím, ale mezi tzv. minicaby se určitě nějaký větší Hyundai najde. Jinak v tom taky vidím Cullinan.

Zonda je spíš takový crossover mezi hypersporty, ale jako jasně - co si člověk udělá, to má.

beastar
20. března 2019, 15:17
0

J no vidíš ty si vlastně v Pakistánu doma. No možná to byla Anglie a ne London. Něco jako na obrázku. Zonda je teda jenom pro 6. Nevim jak u vás na pseudozápadě, ale u nás jezdí normálně Zondy minicab... Zavoláš a do minuty je u tebe... God save the queen... Uraaa

beastar
20. března 2019, 15:18
0

Fokink pikčr mejt... kent pozt

Inženýr
20. března 2019, 16:08
0

Tak vono se mezi těma "blekkabama" najdou i jiná auta než ty typické londýnské taxíky. Já měl na mysli to, že tyto Hájundaje nejsou mezi běžnými taxíky nějak rozšířené. A jinak jo, v Anglii je to trochu jinak. Tady v Anglii jsou velmi populární Škodovky, nejvíc Oktávie a často nějaký Superb.

Zondy tady nějak moc nejezdí, ale ty pražské taxíky jsou zase něco jiného. Praha je Praha a v Praze je blaze. To nemůžeš porovnávat se "zapražskookružní" Českou Republikou.

beastar
20. března 2019, 16:21
0

Tak voni hlavně ty klasický jakože blakkeby stojej dost za hovno. Spotřeba jak královny Rolls, drncá to jak superb a spolehlivost asi taky nebudou moc vyzdvihovat v nějakým tom britejn gad a talent.

Prej to ale naloží celého vozíčkáře i s vozíkem. Najs. Jinak jasný f Prage je všechno fertig und wünderbar!

Ko
Korba
20. března 2019, 17:59
1

H1 je držák jak cyp, máme ho 10 let, jezdíme s ním na dovolenou , na ryby s kámošema, na to auto naprosto nedám dopustit

reagovat
Ha
Habakukk
20. března 2019, 18:40
0

no tak super

Co
Core
20. března 2019, 18:51
0

No ja mel h1s motorem 2,5 crdi ve firme a najel 250tis a sel do kytek protoze se zadrel,uz bych takovej kram nikdy nechtel,dostaval nadstandardní servis a bylo to k nicemu,manik co si pro nej prijel tak rikal ze tyhle motory vic jak 300nedaj a muzes se stavet na hlavu...

Ko
Korba
21. března 2019, 13:09
0

mám natočených něco přes 290 a jen měním olej a myslím že 100 dá v pohodě věřím mu, je v kondici

Inženýr
20. března 2019, 20:26
1

Takto. Víte, jak máme ty moderní zápaďácký rejtingy, jakože nějaká agentura se na ulici na něco zeptá pěti Čechů (z toho tří Vietnamců a jednoho Ukrajince), a pak třeba vyhodnotí, že 20% české populace běžně konzumuje psy.. Tak si představíme, že my tady na Autíčkáři reprezentujeme veškeré motoristy v ČR.

Kolik procent, a vůbec kolik zdejších motoristů by si tento dopravní prostředek pořídilo? OK, podívejme se třeba na to, jak by to mohl vidět Bříza. Velký a těžký kluk, má vlčáka který potřebuje hodně místa aby si mohl oblízat kulky, a pak taky tvrdí že někdy vozí použité "věci a lidi", takže potřebuje anonymitu. Jedno z mála aut, kam se fyzicky pohodlně vejde, má tam dost místa, a taková dodávka Hyundai (natož na podobných kolech) je prostě dokonale anonymní šedá myš. Zdánlivě ideální volba, že? OK, tak máme jednoho. Dále třeba Krab. Člověk, který má prakticky neomezenou zásobu peněz a finanční stránku při nákupu aut nemusí řešit vůbec. Tento Hyundai pro něj taky představuje praktickou volbu - může si tam schovat hromadu věcí (Lotuse, náhradní díly na 996), a určitě nehrozí aby se mu do něčeho takového někdo vloupal a odnesl si třeba toho Lotuse.

Ať přemýšlím jak přemýšlím, vidím tak maximálně dva potencionální zákazníky tady od nás.

Můj názor na auto samotné - designově totální nuda, a to jak v porovnání s ostatními Hyundayi, tak s jinými dodávkami. V interiéru se mi třeba podobné barvy líbí, ale nemohu se zbavit dojmu že ty sedačky vypadají jak potažené levnými potahy co mají imitovat kůži. Ta kola pak autu vysloveně nasazují korunu, a víc k tomu ani nemám co říct. Milion Korun Českých? Kdo za to dá ty peníze? Z důvodu naší přílišní vyspělosti a západnosti tady nikdo hodně dětí nechce, a kdo jich u nás hodně má tak většinou jezdí třídou E nebo Žigulem. Takové větší MPV, třeba S-Max toho pro větší rodinu neudělá míň, jezdí jako auto, a jeho cena se nerovná HDP pobaltské země. VIP transport pro hotely, letiště? No dejme tomu, ale proč vybrat Hyundai namísto Multivitamínu nebo jak se to jmenuje? Dodávka má být hlavně praktická a odolná. "Civilní" verze, třeba jako "maršrutka" v postsovětské zemi by taky nebyla k zahození, ale ne za ty prachy. Skutečný VIP transport už dávno používá VW a Viana, a při pohledu na konkrétní vůz bych na jejich místě neměnil.

Nic proti Hyundayi, ale ať tomu dají normální cenovku, nebo z toho udělají "luxusní" dodávku. Tohle není ani jedno.

reagovat
milic
20. března 2019, 22:13
0

Sorryjako, ale raději toho Citroena či Toyotu, než tuhle plečku. Absolvoval jsem v tom zkušební jízdu před pár lety a žádná sláva to nebyla. Motor hlučný, řazení (manuál) šlo velmi ztuha, podvozek všechno, jen ne komfortní. Interiér Korea 90’s. Chápu zálibu paní testérky v rodinných krabicích, ale tohle je příliš nekritické.

reagovat
Ha
Habakukk
21. března 2019, 07:32
1

No hlavně za mega si pořídím MB Vito nebo T6. Pokud bych chtěl něco v plné výbavě tak to je trojice dodávek od PSA které jsou o vesmír jinde než tento produkt.

Zlo Kočka
21. března 2019, 08:06
1

Koukám, že tu máme spoustu spravedlivého rozhořčení...

Vůbec vám ho neberu, ale zas se mu moc nepoddávejte, protože byste pak mohli zjistit, že není až tak spravedlivé. Namátkou pár příkladů z poslední doby:

Peugeot Traveller 2.0 HDi 4x4  1 479 467 Kč
Multivan 2.0 manuál s minimální výbavou 1 203 105 Kč
Multivan 2.0 DSG s hodně dobrou výbavou 1 942 768 Kč
Vito s manuálem, minimální výbavou a motorem, který fakt nejede 1 159 500 Kč

Just sayin'

reagovat
beastar
21. března 2019, 20:23
2

Mulťák je ledžndary. To je 911 mezi dodavkama. A Véčko to mají rády hotely. Kdo má rád 20 let stejný nic na plechách za milyóna?

Soo dis iz e problm sista...

GanGreen
22. března 2019, 07:02
0

On je ten mulťak i stejně ledždary kasička, jak ta 911 :) už vím o 3 lidech který dovezli "voňafku z rajchu" (T5) a každej zahučel min. za kilo do toho pokladu :D nedělám si moc iluze že by na tom ty novější byly vyznamně lépe...
-
Komentář upraven 22. 3. 2019, 07:05:47

milic
22. března 2019, 09:16
0

Teda vyštrachat někde konfiguraci Travellera za 1,5 Mio, to musela být docela fuška. Vykašli se na ceníky a dívej se na reálnou nabídku. Skladovky (0 km) H-1 jsou těsně nad 1 Mio, skladovky Travelleru (automat, nejvyšší výbava) začínají na 0,9 Mio.

Ha
Habakukk
22. března 2019, 12:10
0

No von je 4x4 Traveller vlastně malosériové auto od Denagelu. Cenu zaplatí maximálně bohaté nadnárodní firmy soukromník nikoliv. Jinak jej beru v plné výbavě za 1,1 mega.

beastar
22. března 2019, 12:46
-1

Traveller Allure 2.0hdi long za 1.1mio nájezd 0. Skladovka v Jablonci. Btw nechápu proč sem tahat 4x4 jako nahoře. Háčko je snad čtyřkola...

Jinak samozřejmě že multivan je stejně spolehlivej jak 911:)) Jako všechny legendární auta. Tak ono Viano taky neni vzor spolehlivosti. Nedělám si iluze, že nový je na tom líp. O tom pažoutu nemluvě.

Mira
22. března 2019, 18:00
1

H1 měla hlavně vždycky motor podél a tuhou zadní nápravu (hnanou). Ve 4x4 to mělo poctivou přídavku a žádný haldex podvody. Poslední mohykán klasický koncepce mezi VANama.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 3.7 V6 2016
Ford Mustang 3.7 V6

2016 rok výroby
227 koní výkon
3 690 ccm objem

Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998 1993
Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998

1993 rok výroby
142 koní výkon
3 800 ccm objem

Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI 2006
Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI

2006 rok výroby
145 koní výkon
3 499 ccm objem

Citroën XM 3,0 V6 Exclusive 1996
Citroën XM 3,0 V6 Exclusive

1996 rok výroby
167 koní výkon
3 000 ccm objem

Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor 1990
Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor

1990 rok výroby
160 koní výkon
1 840 ccm objem