| Bydliště | Frýdek-Místek |
|---|---|
| Registrace | před 9.4 rok. |
| Poslední aktivita | před 6.7 rok. |
| Komentářů u článků | 7 |
| Pozitivních komentářů u článků | 0 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Nedivím se, že stojí stranou zájmu. Sebevědomá cena, letargický motor, vysoká spotřeba. O tomhle autě vím dlouho a nikdy jsem ho do výběru nezahrnul, konkurence je jinde.
Asi to nebude špatné auto, ale mně se daleko více zamlouvá Crafter. Ten infotaiment uprostřed, mi připomíná dvojče International z Vietnamské burzy,
Rock: přesně tak, všichni srovnávají, ale s časy BTG, což je cca 30s rozdíl.
Doma to máme na obou autech, líbí se mi to a nevidím na tom nic kýčovitého, stejně tam na vnitřním osvětlení.
K čemu je v dnešní době propojování auta s mobilem, klíč s displejem? Naprostá zbytečnost.
Já si chtěl v r.2013 koupit 125d v manuálu, jevilo se mi to jako ideální služební kára s dobrým výkonem a nízkými provozními náklady.
Nakonec jsem to ale přehodnotil a pořídil M135i v manuálu, ale těch peněz za benál jsem propálil dost. Pokud by se mělo hledět na ekonomický efekt, pak nafta jasně vede. Já si umím docela dobře představit potencionální klientelu. Je to pro lidi, co ocení jízdní vlastnosti, ale nechcou (nebo jim to neschválí) platit vysoké účty za benál, i když v tomto případě bych rozhodně vynechal pohon 4x4, pokud bych chtěl spořit, jak na ceně, tak na provozních nákladech.

Já byl třeba zklamaný z přesednutí z Forester 2,5XT do STI hatchback 2010, (obojí kupované nové) musel jsem udělat úpravy za cca 80t, aby to trochu fungovalo, dle mých představ. Zpětně STI hodnotím, jako zklamání.