načítám data...

BMW 218d xDrive: Jízdenka do Mnichova

Výkonný sedan s modrobílou vrtulí je snem autíčkářů. Jenže Active Tourer se od tradic odlišuje. Zaslouží si rodinné BMW své logo?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Jak už to u motoristického novináře bývá, vyrazil jsem pro testovací vůz prostředky hromadné dopravy. No dobrá, vlastně jsem svým autem dojel na nádraží v Pardubicích a pak se nechal rozvážet po Praze testovacím exemplářem plug-in hybridu, řízeného Křečkem. (nejde o nový počin na poli autonomních vozidel, nýbrž o redakčního kolegu Honzu Křečka).  Pointou je, že jsem měl dostatek času o autě přemýšlet, než jsem jej vůbec spatřil. Naftová předokolka s připojitelnou zadní nápravou z dílen BMW, navíc úzce spřízněná s vozy Mini, má kolem sebe jistou auru ‚nepravého‘ BMW. Bavorák má být přeci kompaktní sedan schopný rychlých přesunů po dálnici a sportovně přetáčivých radovánek na okreskách. BMW má mít benzínový řadový šestiválec. BMW má… Ale tyhle řeči určitě znáte. Stačí zajít do první hospody Na růžku a poslechnout si verbální onanii na téma ‚staré-dobré BMW‘ od kdejakého majitele čtyřkového Golfu TDi.

Faktem je, že dnes jsou rychlé benzínové sedany spíš okrajovou záležitostí a z výrobních linek bavorské značky vyjíždí většinou naftová SUV. Vedení se na přelomu milénia rozhodlo vyplnit každou myslitelnou část trhu a tak je kompaktní prémiové MPV logickým krokem. Obzvlášť, když Mercedes hraje na tomhle hřišti již od roku 2005. Nakonec bude zajímavé zjistit, jak se náročným zápasem poprali Mnichovští, obzvlášť když do hry nastoupili až v poločase. Když jsme se blížili k parkovišti, zahlédl jsem na hladině střech zaparkovaných automobilů malou modrou žraločí ploutvičku. Nebyla to ploutev alfa predátora žraloka bílého, spíš varovný signál žraloka modrého; menšího ale stejně zarputilého lovce. Ihned mou mysl zaplavily dokola omílané otázky, na které se na následujících řádcích pokusím odpovědět.

Vypadá jako BMW?

Ačkoliv je Active Tourer oficiálně rodinné MPV, jeho mimikry zdařile navozují dojem kompaktního hatchbacku. Spíše než Golf Sportsvan, kterému je rozměry nejblíže, pak dojmem připomíná klasický Golf. Testovaný vůz měl ke všemu zdařilou kombinaci výrazné metalízy a optického M-paketu, která vozu dodávala rošťácký vzhled. Příplatkové doplňky vylepšovaly dojem i v interiéru. Perfektní zpracování, bytelně působící materiály i povedené látkovo-alcantrové sedačky budily dojem konzervativního hothatche, přesně jak jsem od BMW očekával. Pokud bych měl první dojem shrnout do jediného slova, byl bych nucen vypůjčit si marketingové klišé ‚prémiový‘.

Ovládá se jako BMW?

 Ještě než se dostanu k samotným zážitkům z jízdy a každodenního soužití stručně nastíním, co všechny ty precizně vyrobené a chytře tvarované čudlíky dělají. Současná BMW již mají na palubě moderní iDrive, který moji drazí kolegové v čele s Matějem a Vojtou považují za nejlepší infotainment, který zatím vyzkoušeli. Moje dojmy z iDrive připomínají spíše žabomyší spor uživatelů Androidu a Apple iOS. Rovnou se přiznám, že se zdráhám testovaný systém označit za nejlepší, na kterém spočinula má mysl. Ovládání kolečkem vedle řadicí páky je sice příjemně po ruce, ale mimo zrakové pole řidiče. Na méně používané knoflíky tak musíte ostřit za volič převodovky. Systém samotný poskytuje spoustu šikovných zkratek, které snad majiteli přejdou do krve, ale já se osobně kolikrát ocitl v nějakém pod-menu, které jsem již napodruhé nenašel.

Například budíkové ukazatele aktuálního krouticího momentu jsem jednou viděl náhodou a do konce testu už ne (pokud si dobře vzpomínám, dají se u jiných BMW aktivovat po přepnutí do sportovního režimu nebo vypnutí stabilizace, na jinou cestu se mi přijít nepodařilo… -VojtaD-). Ani navigaci bych za lepší než průměrnou neoznačil. Chybí jí ukazování vzdáleností do další změny směru jízdy, neukazuje směr další odbočky, a nápověda pro správně zvolené jízdní pruhy byla často a jmenovitě při sjezdu do Blanky, vedle jak ta jedle. Na druhou stranu subjektivně se mi nejvíc líbila navigace systému R-link, takže uznávám, že chyba může být ve spletitých cestách mé vlastní mysli (a se systémem ConnectedDrive je navigace od BMW dosti šikovná v reakcích na aktuální podmínky provozu, což je velké plus. -VojtaD). Ještě jednu drobnou ergonomickou výtku si dovolím adresovat panelu klimatizace. Ten je položen úplně na spodním zlomu středového panelu, kousek před řadicí pákou. Přímo uprostřed panelu je pak poměrně hluboká odkládací schránka. Vzhledem k přítomnosti bluetooth handsfree by mi přišlo logické obrácené umístění, tedy schránka hluboko dole a klimatizace po ruce uprostřed. Pokud trpíte lehkým OCD jako já, pak si jistě všimnete otáčejícího se symbolu vypínání na kolečku hlasitosti a barvy podsvětlení displeje klimatizace, která ne vždy koresponduje s ambientním podsvícením.

Je praktické jako BMW?

Na pořádný test rodinného vozu potřebujete především rodinu, a jelikož já potomstvem prozatím nedisponuji, musel jsem si nějaké obstarat. Nakonec jsem zvolil časově úspornější variantu ve formě zápůjčky synovce i s jeho rodiči. Po troše snahy spolknul interiér moji maličkost za volantem, přítelkyni na sedadle spolujezdce, dvouměsíční batole v autosedačce i oba jeho rodiče na zadní lavici. Praktický test okamžitě odhalil zranitelnost tenkých krytek úchytů ISOFIX a nezbytnost velmi štíhlých žen. Nemít maminka batolete něco kolem padesáti kil, museli bychom ji přivázat na střechu pomocí elegantně štíhlých střešních ližin. Ačkoliv si kolega Dan stěžoval na malý kufr, nám se do něj podařilo bez obtíží zaparkovat složený kočárek. Zásluhu pak na tom měla především nastavitelná a posuvná zadní lavice. Kromě kočárku se pak do kufru vešla jen malá taška s batolecími nezbytnostmi. Osobně bych pak krátkou verzi Active Tourer (existuje i prodloužený Gran Tourer) doporučil spíše rodinám s dětmi čerstvě odrostlými kočárku. Pro přepravu dvou dětí a dvou dospělých je pak interiér dimenzovaný dokonale.

Jezdí jako BMW?

Z naladění podvozku je zřejmé, že jeho revírem je dálnice. I přes vyšší stavbu a krátký rozvor působí dvojka vyrovnaně a sebejistě. Nebýt očividně krátké kapoty, přísahal bych, že řídím sedmičkovou limuzínu. Směrová stabilita je příkladná a náchylnost na boční vítr minimální až žádná. Spokojen s projevem na autostrádě vyrážím po půlhodince jízdy v přímce za zakroucenými a rozbitými okreskami. Nastavuji odezvu řízení do režimu sport, vychyluji páku osmistupňového hydroměniče doleva do sportovního módu a mé tempo začíná být vražedné. S prvním nájezdem na rozbitý asfalt mám pocit, že z převodu řízení něco upadlo. Může za to příplatkové sportovní variabilní řízení, které ono slovo ‚sportovní‘ dostalo nejspíše až v marketingovém oddělení. Popravdě mám pocit, že sériový převod by byl lepší a předvídatelnější. Tím ovšem námitky končí a já se mou pustit za odkazem legendárních M-vozů. Dvě klepnutí do pádla pod volantem probouzí všech 150 ropných ořů a mé pozadí je hned v první zatáčce srozuměno s přítomností čtyřkolky s funkcí přibržďování vnitřních kol. Způsob, jakým se v zatáčkách malý vůz stáčí na brzdách a odvíjí pod plynem, je v dané kategorii bezkonkurenční. Všichni ti elektroničtí trpaslíčci vůbec nepůsobí dojmem růžovolících skotačících šmoulů. Kdepak. Vzadu sedí Gimli, připravený udeřit válečným kladivem do zadního vnějšího kola. Jako správný trpaslík je houževnatý a svoji sílu při nejmenších pochybnostech projeví znovu a znovu kdykoliv si o ni řeknete.

Převodovka pak působí natolik mechanickým a bezprostředním dojmem, že jsem si musel ověřit, jestli náhodou nejde o dvou-spojkovou skříň. Sportovnímu tempu zdatně sekunduje standartní podvozek. Je sice citelně tuhý, ale zdůrazňuji tuhý, nikoliv tvrdý. Současné německé podvozky mají nectnost v podobě ‚klesání‘ na nerovnostech. Najedete na rozbitou silnici a podvozek roztančí celý vůz, až máte pocit, že po chvíli auto jede na dorazech. BMW sice poskytuje dokonalou představu o struktuře vozovky, ale přesto tak činí ohleduplně. Uslyšíte rázy, ucítíte rázy, ale neucítíte náraz. Navíc se sice vlivy řízení přes skvělé sportovní sedačky dostávají řidiči přímo do ledvin, avšak neproniknou na zadní sedadla. Nejspíše je někde v šasi zazděná černá kočka, jinak si nemůžu vysvětlit nečekanou apatii spolucestujících vůči agresivnímu stylu řízení. Podvozek přitom rychlost neodfiltruje tolik, jako v moderních kompaktech. I v relativně dostupné rychlosti se můžete bavit, aniž byste představovali hrozbu okolnímu provozu. Jestliže jsem u pohonné jednotky suše uvedl její papírový výkon, věřte, že jsem kroužil kolem horké kaše. Vážení čtenáři, je mi líto ale agregát 218d je svými schopnostmi daleko za talentem podvozku. Tak daleko, že najednou začnete toužit po výkonnější verzi. K agresivnímu bodykitu a telepatickému rozhraní převodovky by krásně seděl benzínový turbo-benzín s jemným turbolagem. Zkrátka Gimlimu v rozvodovce chybí k souboji nepřátelská přesila s početným stádem válečných ořů.

Stojí tolik co BMW?

Active Tourer trýzněný mým řidičským neumem stál těsně pod 1,2 milionu korun. Volitelná výbava zahrnující sportovní volant, automat s pádly, vyhřívaná sedadla a vybavenější verzi palubních systémů s připojením k internetu, navigací a parkovací kamerou z ceny ukrojí přibližně 300 000 Kč. Pravda, nemalý díl padne na všechny efektní M-doplňky. Pokud mám být upřímný, jen těžko bych si představil, že daná konfigurace by měla něco z toho oželet. Naopak bych si u vznětových motorů raději ještě připlatil za výhřev volantu, který v kontextu ostatních katalogových položek poskytuje nejlepší poměr pohodlí a nákladů. Pokud bych měl zasednout ke konfigurátoru a nastavit vlastního polykače okresek, nejspíš bych oželel agresivní bodykit i efektní metalízu a s přeplňovaným zážehovým dvoulitrem 220i a všemi nezbytnostmi bych vykouzlil cenu kolem rovného milionu korun. Nezanedbatelnou součástí ceny vozidla jsou náklady na pohonné hmoty. Spotřeba v režimu ECO PRO, který příjemně otupí reakce převodovky a plynu činila, 5,2l/100km. Rovnou se přiznám, že jsem řidič vyloženě pohodový a moje hodnoty se blíží nesmyslům uváděným evropskými měřícími cykly. Kombinovaný provoz Praha-dálnice-okreskové peklo Sečring pak znamenal dlouhodobý průměr 6l/100km, což osobně považuji za vynikající výsledek.

Vedikt: Je to BMW?

S Vojtou jsme přemítali nad majiteli, u kterých Active Tourer nejspíše zaparkuje. Uznávám, že jeho odhad tradičních klientů značky, kteří chtějí ‚něco pro manželku‘ je trefou do černého. Mě to však přijde škoda a naprosté nevyužití potenciálu rodinné dvojky. Báječný standartní podvozek, precizní xDrive a telepatická převodovka přímo vybízí k roli kapesní rakety. Otec dvou mladých dětí s perspektivní kariérou, který už chce BMW, ale zároveň potřebuje všestranný vůz, by byl naprosto ideálním majitelem. Čtyřkolka s koncepcí ‚težká na předek‘ funguje jako slušná náplast na absenci zadokolky. Active Tourer je tak v mých očích skvělým vstupem do světa prémiových mnichovských vozů. A až děti trochu odrostou a přijde očekávané povýšení, nahradí dvojku sedan 320i a kdo ví, třeba před důchodem zastaví před rodinným domkem i naftová pětka. Jasné je nakonec jedno: Active Tourer je BMW se vším všudy. S perfektním podvozkem, skvělou převodovkou i charakteristickým iDrive.

Technické údaje

Motor: přeplňovaný naftový čtyřválec 1995 cm³
Výkon: 150 koní (110 kW) v 4 000  ot./min
Točivý moment: 330 Nm v 1 750 – 2 500  ot./min
Převodovka: osmistupňový automat Aisin
Maximální rychlost: 205 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 9 s 
Průměrná spotřeba (udávaná): 4,7 l/100 km 
Průměrná spotřeba (v testu): 6 l/100 km 
Cena: s danou motorizací, převodovkou, pohonem 4x4 a modelovou řadou M Sport od 1 076 166 Kč

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

sheogh
06. března 2018, 09:41
5

Trochu me toto BMW prijde jako odpoved prodavace na "Dobry den, dejte mi prosim nejake to auto..." ... ale to asi vetsina dnesni uniformni produkce

reagovat
M P
06. března 2018, 10:45
0

Ty "sportovní" budíky... musíš skočit do režimu sport, a na iDrive pak jít doprava, kde si ty je můžeš vybrat.
Mně osobně u BMW chybí konfigurovatelné jízdní režimy. Chci režim Individual, kde si nastavím podvozek do měkkoučka, to samé řízení, ale motor bude v režimu divočák. A to prostě u té čtyřky nešlo. Nevím, zda je to vůbec někde možné.

reagovat
krab
06. března 2018, 12:15
1

To víš, Matěji, to musíš mít 20 let staré BMW :)
Když chceš podvozek do měkkoučka pěkně si to vezmeš na dílnu a dáš tam nějaký měkčí pružiny ..
A když chceš motor v režimu divočák, naštuduješ si jak se instaluje velké turbo k motoru 2.8 M52 :) ... někdo na Z3Coupe klubu to má a divočák z toho prej fakt je ...

A když chceš pohodu a vážně skvělého bavoráka, hledej E38 750i :)

M P
06. března 2018, 12:37
0

A když chceš mít klid, tak si rozhodně nekupuj starou zanedbanou ludru, nebo si připrav dostatečný obnos peněz :) sorryjako, svezení v G30 540i ukázalo, že tohle všechno BMW dneska umí, jak pohodlí, tak skvělou obratnost a ovladatelnost.

krab
06. března 2018, 13:37
2

No jo - ale když G30 540i není pro nás sprostý pitrolheadský lid dostupná :)
Bych radši pěknou 740i E38 ( slevuji z dvanáctiválce) a k tomu bych měl fungl nový Lotus Elise anebo bych měl ojeté Ferrari 360 Modena a furt bych se vešel, protože ta testovaná pětka tenkrát stála asi 2 mega, viď? :)
-
Komentář upraven 6. 3. 2018, 13:37:54

beastar
06. března 2018, 15:18
0

Jo, jo souhlasim. Pro obyčejný pitralonheady je šance koupit si G30 asi docela malá. Takže Krabova možnost koupit si tu sedmičku a k tomu Elise zní jako dobře docela:D Jenže máš doma potom dvě starý náročný vraždy. A narozdíl od G30 s nima nemůžeš jezdit daily aby se to nerozpadlo. Takže já sem za koupit si 520d a k tomu to Ferrarri 360 Modena a furt se vejdu.

krab
06. března 2018, 15:56
0

Právě, to si člověk tak někdy otevře inzerci a nejradši by měl doma 4 starý Jaguary nebo Jaguara, Maserati, starej Lotus a já nevim starou Alfu s Bussem a pak aby si ještě přikoupil lítačku na MHD :-D

Jimi
06. března 2018, 15:58
0

Dá se to i na kratší daily, takový náročný vraždy to zase nejsou. aspoň E38 je na dnešní dobu hodně jednoduchá, dostupné levné díly jsou taky, servis udělá skoro každý schopný mechanik. Jen trochu úcty k věku...

beastar
06. března 2018, 18:11
0

Tak ona je i ta Modena na dnešní dobu jednoduchá a příjemná na údržbu,D S tou lítačkou je to tak nějak pravda. Co kdyby se ani jedna vražda nerozjela. E38 je samozřejmě v cajku však to tady pár borců taky má jako daily a přišlo mi, že jsou v cajku. Takže buď dobrej rohypnol a panák rumu denně anebo to fakt jde provozovat vcelku v pohodě.

Skipper
06. března 2018, 18:42
0

Krabe, téměř jsi popsal mou garáž :DDD

Jimi
06. března 2018, 12:27
2

S tím srovnáváním pohodlí se sedmou bych byl trochu opatrný. Taky chápu to auto jako vhodný doplněk k už parkujícímu stádu z mnichova, pokud se chce za každou cenu zachovat příslušnost ke značce. Ale dát za dobře jezdícího Golfa min. 900papírů, asi ne. Za milion je už nabídka hodně široká a to auto není ničím výjimečný a ani extra pohledný.

reagovat
beastar
06. března 2018, 12:58
0

Moje řeč.

beastar
06. března 2018, 12:57
0

Celou dobu při čtení sem přemýšlel(ano_bolelo to) pro koho je to vlastně určený. Pár nových variací Bmw už sem měl možnost uzřít a uchopit. A dojem? What a fuck... Tohle mi ze všeho nejvíc připomíná starý Scénic, Picasso a podobný sporťáky. Předek je fajn. Z boku to teče a je to vysoký jasně logicky ale stejně. Kdo si to za milion koupí?:) Souhlasím s tvrzením Vojty. Pro manželku a sem tam nějaký schopnější důchodce alespoň tak je to s Béčkem od sedláků ze štutgarta.

Veskrze je to pěkný auto svý třídy a to je ten problém. Pasáž s konektivitou a připojením na net mě rozesmála a jenom vypovidá o ubohosti dnešní prémie. A nejlepší infotaiment to je fakt věc názoru. Mě třeba ten v Bmw děsně sere a to ho mám narozdíl od Jaguáru docela rád;)

reagovat
Candy
06. března 2018, 14:10
3

S oblibou si pokládám otázku - až budu chtít Renault Scénic, tak si pro něj půjdu k Renaultu a nikoliv k BMW (kde mě navíc vyjde o několik set tisíc dráž). I kdyby Active Tourer měl být tím nejlepším MPV, tak pořád zůstane nejhorším BMW.

beastar
06. března 2018, 14:13
0

Tak nějak to přesně myslím. Jen v Bmw jim to nějak nedošlo. Vzhledem k tomu že MB má tady svoje( mimochodem taky hrozné) želízko v ohni již pár let na domácím trhu to taky nebude bestseller. Takže se ptám kde se tahle almara křížená s bmw uchytí...

Inženýr
06. března 2018, 14:51
0

"Pasáž s konektivitou a připojením na net mě rozesmála a jenom vypovidá o ubohosti dnešní prémie."

Článek jsem nečetl, ale takové pasáže mně vždy spolehlivě zvednou ze židle.

beastar
06. března 2018, 15:20
0

Bohužel to je dnes asi jediné čím tato věc opatřená znáčkem prémie může konkurovat neprémiové konkurenci. Potom taky samozřejmě bojuje vyšší cenou a rychlejším propadem hodnoty.

GanGreen
06. března 2018, 16:41
0

"Potom taky samozřejmě bojuje vyšší cenou a rychlejším propadem hodnoty." Ale to jsou hodně silný zbraně :D :D

Mimochodem mi to přijde asi tak stejně hezký jako Pontiac Aztec a myslim že to bude mít i podobný prodejní úspěchy :D

beastar
06. března 2018, 19:26
0

Já si nemůžu pomoct, ale když vidim ty materiály který v tom jsou. Vidim ten uniformní design aby se nejlíp 1 podobala 7 a céčko, eskádě a oktávka, superbu a tak dále. Tak je to špatně a natož v kategorii chci auto aby to bylo sportovní/ale dost velký/ale i pohodlný/bezpečný/ obratný/na dálnici i do města ... MPV/SUV shitover a podobně. Už na Áčko potažmo Béčko bych hodil molotov, ale dneska už to bastlí každej. Proto ne díky raději za skoro půlku francouzskou bagetu typu Pižmot 5008.

Adam Forman
06. března 2018, 20:23
0

Beastar: Tvrdit, že je to pořád nejhorší BMW je dost odvážné, když se teďka značka tak snaží. V Mnichově vždycky uměli podvozky a typicky německá odtažitost jim byla cizí. Právě to je na tom autě tak skvělé. Na to, že je to MPV pro rodinu to má vážně skvělý podvozek i převodovku. Myslím že i jeho tvůrci věděli, že si to koupí manažer domů jako druhé auto. Mohli se na to vybodnout a udělat krám nebo spáchat vraždu typu MB Citan a nalepit modro-bílou vrtuli na nějakou kopírku. Místo toho udělali kompaktní MPV, které jezdí jako warmhatch. Škoda, že na skrytý talent dvojky kvůli předsudkům málokdo přijde.

beastar
06. března 2018, 20:50
0

Adame to o tom, že je to pořád nejhorší BMW napsal Tomáš. Já s tím jenom více méně souhlasím. Jasně ale na druhou stranu to je mám obdivovat za to, že to udělali jako svébytný model? Podvozky uměli skvěle a dodneška umí. Jenže tady jim trochu neštymuje cenová politika. Jestli to takhle vybavené jako v testu stojí milion a kousek, tak to je prostě hodně. K Citanu se nebudu vyjadřovat to je primárně malá dodávka a samozřejmě krám. A Béčko? To je jednak levnější a taky přístupnější slevám... Designově stejně hnusné. Prostě jak napsal Tomáš až budu chtít MPV skočim si jinam a pravdu díš málokdo zjistí že to má lepší podvozek jak Grand Scénic kterej stojí zhruba polovinu ceny také ve slušné výbavě jen to není teda ta prémie jako:) Pak je na trhu další mpvéčkářská klasika Picasso s interiérem kam zaparkuješ 747 a designem typicky "pro kundičky" tak aby manželka hned věděla co chce taky za 600 papoušků a spotřebou boha jeho 3.8 když tam máš blueHDi supa dupa. Jinými slovy udělali by líp některý výrobci kdyby se drželi tam, kde jim to jde a nekazili si portfolio takovou bídou (přestože technicky povedenou)

A to jsem ještě nezačal rozebírat takový věci jako posaz za volantem. Náklony v zatáčkách... a s příkladnou směrovou stabilitou bych taky úplně nepřeháněj. Je to tak když si člověk uvědomí v čem to dřepí. A jenom dodám jako druhý u manažera v garáži skončí spíš nějaký MINI, nebo opravdový mpv. Tohle je tak do rodiny nějakého hodně velkého BMW fanouška kterýmu do domu nic nesmí. Můžeme srovnávat počet prodaných kusů bude atakovat jistě závratné výšiny:)
-
Komentář upraven 6. 3. 2018, 20:52:44

PeterLuk
06. března 2018, 14:32
1

Ja si nemôžem pomôcť, mám pocit, že BMW má dnes veľmi v ponuke len dva typy áut: skutočne zaujímavé a pekné pekné autá a potom škaredé obludy. Tomuto dizajnu ani "odvážna" farba nepomôže, Mercedes MPV s B-triedou vo svojej dobe zvládol oveľa lepšie.

reagovat
beastar
06. března 2018, 18:08
0

Je to bohužel tak. A to píšu jako člověk, který měl BMW několikrát a rozhodně sem příznivcem značky, ale to co dneska předvádí....

Ju
Junior
06. března 2018, 21:10
0

Za cenu tohodle šuntu bude i 320i :)

reagovat
Ju
Junior
06. března 2018, 21:14
0

Případně jsem teď někde zahlédl 430d GC za 14k bez DPH, 40kkm 2 roky. To mi pro mladého dynamického manažera přijde rozhodně jako důstojnější volba než tahle ošklivá mrdka. Od BMW očekávám, když už nic jiného, určitou autoritu. A ona tam je. Stačí vyjet z Prahy a Brna, případně potkat na parkovišti černou Fkovou X5 v paketu. To auto prostě něco vyzařuje, ikdyž je to naftová jebka. Tohle vypadá jak mentálně nedostatečnej bratranec ze severní moravy. A navíc za ty prachy...

RCNP
06. března 2018, 22:19
0

Srovnával bych nový s novým, jelikož tohle bude ztrácet na ceně rychlejš než bitcoin. Ale souhlasim, že za 1.2, troječka dvoulitr benzin ne špatně vybavená mi přijde jako lepší balíček. Ale to je trochu nevděčný srovnání těch šílenejch specifikací pro novináře, výstavy, showroomy a tak.

RCNP
06. března 2018, 21:52
0

Nechám auto autem, ale tohle je doopravdy strašná konfigurace :D Kilo, který by posloužilo k lepší motorizaci, nebo úplně jinýmu modelu vyhozený za M paket. Druhá věc, že ty věci co "chybí" u navigace, tam samozřejmě jsou, jen je to vypnutý, což jsou dva pohyby iDrivu. Stačí si jen vyjet pohybem doprava menu, v kterém to je. Výhoda idrivu je, že to může člkověk dělat po čase bez nutnosti pohledu na obrazovku. Jako u čistých dotykáčů. Já takhle rád večer vypínal samostatně obrazovku, aby to zbytečně neoslňovalo. Všechno po "hmatu" čistě podle počtu cvaknutí. Ale chápu, že pokud s tím člověk má jenom rychlý rande, tak nemá čas zkoumat takový pitomosti.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem