načítám data...

Alfa Romeo 156: Comeback

V roce 2002 testovali novináři Alfu Romeo 156 s nově upraveným interiérem a novým motorem. Jak působí po letech?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Alfa Romeo 156 se představila koncem devadesátých let a působila jako zjevení. Výrazná maska chladiče zasahující tak hluboko do nárazníku, že bylo nutné posunout poznávací značku na stranu, ukryté zadní kliky, díky kterým vypadal vůz jako kupé, a nakonec i linie s rafinovaně naznačenými prolisy v blatnících na jinak naprosto hladkých bocích bez nějaké další rušivé linky či lišty – to bylo něco nevídaného a neopakovatelného. 

A to zdaleka nebylo vše. Byl tu i mimořádně povedený interiér se sportovně vyhlížejícími tubusy přístrojů, povedená sedadla, stylový, volitelně i dřevěný volant, zkrátka to auto bylo krásné po všech stránkách. A potom tu byla technika. Přesné řízení s pouhými dvěma otáčkami volantu mezi dorazy, charakterní motory a mimořádně povedený podvozek – zkrátka tahle Alfa se povedla.

foto: Autíčkář.cz

V roce 2002 přišli Italové s modernizovanou verzí. Zvenku se lišila prakticky jen lakovanými lištami v náraznících, uvnitř bylo ale všechno nové. Jiný byl volant i přístrojová deska, byly tu nové prvky výbavy a nový motor. Motorističtí novináři se nemohli dočkat, až se novinku vyzkouší, úplně stejně, jako tomu bylo při představení Alfy 159 i aktuální Giulie. Nová Alfa Romeo je zkrátka ve světě motorismu vždy velká událost. 

A tohle je ona. Modrá Alfa Romeo 156 s karoserií sedan a motorem 2.0 JTS s cenovkou lehce pod jedním milionem korun. To je to auto, který české zastoupení Alfy Romeo nabídlo nedočkavým redakcím k testu. Autíčkář v té době ještě neexistoval, ale protože mám Alfy Romeo rád, rozhodl jsem se, že ten test přesto ještě uděláme. I po letech má totiž ‘stopadesátšestka’ co říci.

foto: Autíčkář.cz

Jak už to u novinářských aut bývá, připravil importér velmi štědrou specifikaci, aby bylo možné vyzkoušet si všechny nové hračky. Kromě výrazného modrého laku tu tak najdeme sportovní kožená sedadla s nastavitelnou délkou sedáku, xenonové světlomety, tempomat či sportovní podvozek. Pod kapotou potom pracuje dvoulitrový zážehový přímovstřikový motor 2.0 JTS. Co už u novinářských aut tak obvyklé nebývá, je kondice. Přestože si v prvních letech života tahle Alfa užila svoje, je stále v naprosto perfektním stavu. Skutečně. Maličká prasklina na pravém zpětném zrcátku jako památka na nějakou pouliční potyčku a miniaturní škrábanec nad zadním kolem – to jsou jediné nedokonalosti na celém 18 let starém autě.

foto: Autíčkář.cz

Jak už jsem zmínil, pod kapotou se nachází benzinový dvoulitr. Před modernizací to byla jednotka Twin Spark se dvěma zapalovacími svíčkami na válec, modernizace však přinesla novinku označenou jako JTS. Základ motoru zůstal stejný, jednu zapalovací svíčku však nahradil vstřikovač. Díky technologii přímého vstřiku vzrostl už tak velmi dobrý výkon motoru na úctyhodných 122 kW, Alfa tak překročila u atmosférického zážehového motoru metu 60 kW z litru objemu. Zlepšila se i hodnota točivého momentu, který vzrostl na 206 Nm a to již v 3.200 otáčkách za minutu. Podobné hodnoty u konkurence prostě nebyly.

foto: Autíčkář.cz

Lepší efektivita motoru se projevila nejen v jeho výkonu, ale svůj vliv má i na spotřebu. Alfa Romeo mluvila o desetiprocentním nárůstu výkonu při desetiprocentním snížení spotřeby. Na počitadle průměrné spotřeby testovaného auta svítila v době testu hodnota 8,6 l/100 km a protože jsem sám několik let jezdil s Alfou 147 2.0 Twin Spark a spotřeba při mém stylu řízení oscilovala okolo deseti litrů, musím tvrzení automobilky jednoduše potvrdit. 

foto: Autíčkář.cz

Motor JTS neztratil ani nic ze svého charakteru. Díky přímému vstřiku se sbírá i z nízkých otáček, nad 3.000 ot/min. potom znatelně ožívá a dál jeho síla graduje až k hranici 7.000 ot/min. Jakmile se motor rozezpívá, reaguje na každé sebemenší přidání plynu mohutným a okamžitým zátahem. Chod možná zbytečně dlouhé řadící páky už za ta léta trochu preciznosti přišel (ačkoli stížnost na řazení dvojky jsem našel i v jednom 17 let starém testu tohoto auta), jinou výtku k jízdě s Alfou nemám. Odstupňování převodovky je dokonalé a jakmile naskočíte na to spráné tempo, převody na sebe krásně navazují a udržují motor na vlně výkonu a točivého momentu. 

foto: Autíčkář.cz

Jak už jsem zmínil, Alfa 156 dostala do vínku strmé řízení s pouhými dvěma otáčkami mezi dorazy, to samo o sobě však k popisu zážitku, jaký řízení zprostředkovává, zdaleka nestačí. Hydraulický posilovač je nastaven sportovně, řízení je tuhé, přesné a intuitivní. Spolu s propracovaným zavěšením s dvojitými lichoběžníky vpředu a nápravou MacPherson vzadu vytváří něco, co od sedanu střední třídy s pohonem předních kol – byť sportovně laděného – neočekáváte. Zážitek jízdy se sportovním autem. Alfa je tuhá, reaguje okamžitě, dává cítit všechno, co se pod koly děje, je vyvážená a na limitu tíhne dokonce k přetáčivému chování. 

foto: Autíčkář.cz

Zároveň ale s Alfou Romeo 156 nepřicházíte o praktičnost sedanu. Prostoru na zadních sedačkách pravda není mnoho – je úžasné vidět, o kolik auta za těch pár let povyrostla – ale jinak je tu veškerý komfort i pro dlouhé cesty. Podvozek, ač je tuhý a v této konkrétní specifikaci dokonce o něco snížený a ‘sportovnější’, stále nepředstavuje překážku pro dlouhé výlety po našich cestách, je tu i nějaký ten komfort v podobě tempomatu či dvouzónové klimatizace a sportovní sedačky Recaro jsou jedním slovem dokonalé. Zavazadlový prostor je též víc než dostatečný, limitem je tu jen malý vstupní otvor – daň za design a tuhost karoserie.

 

Verdikt

Alfa Romeo 156 není žádnou novinkou, přesto pro mě verze s motorem JTS byla příjemným překvapením. Předně bych rád poděkoval Pavlovi Čížkovi z pražského servisu Italmotori nejen za zapůjčení svého auta, ale především za péči, kterou Alfě dává. Vidět toto krásné auto v tak perfektním stavu, možnost vyzkoušet si jeho vlastnosti, které jsou stále stejné jako před osmnácti lety, to je prostě čirá radost. 

foto: Autíčkář.cz

K Alfě samotné potom nelze říci nic více, než že se zkrátka opravdu povedla. Nádherný design neztratil ani těmi dlouhými roky nic na své atraktivitě, jízdní vlastnosti se stále blíží více ryze sportovnímu autu než sedanu a řízení nemá chybu. Samostatnou kapitolou je potom točivý přímovstřikový motor, který bych se nebál označit mistrovským dílem. Nevýhodou Alfy Romeo tak zůstává jen omezený prostor pro cestující vzadu a menší otvor pro zavazadla. Za tu radost z jízdy to ale rozhodně stojí.

Technické údaje 

Motor: zážehový čtyřválec 1970 cm3
Výkon: 161 k (121 kW)
Točivý moment: 206 Nm 
Převodovka: pětistupňová přímo řazená
Maximální rychlost: 220 km/h
0-100 km/h: 8,2 s 
Kombinovaná spotřeba (v testu):  8,6 l/100 km
Základní cena: 887.000,-

 

Druhý pohled | Kubajs

Když občas zaslechnu na různých předváděcích akcích útržky rozhovorů ze od stolů obsazených “zasloužilými” redakcemi motoristických magazínů, říkám si, že s námi mají automobilky stejně docela svatou trpělivost. Auta určená jako referenční vzorky pro novináře mají zkrátka většinou krušný život plný toho, čemu se sice oficiálně může říkat zevrubné testování, ale z dálky to skoro vypadá jako nebetyčné prasení. Takže když se Honza zmínil, že se mu k testu povedlo sehnat novinářské auto staré sedmnáct let, byl jsem překvapený, že nebohý vůz vůbec ještě jezdí. Tím spíš, když mi pak ukázal fotku ze sedmnáct let starého testu, kde se vůz marně snaží nějak zprocesovat nedotáčivý smyk na parkovišti plném černých stop po gumách. 

foto: Autíčkář.cz

Jenže tahle Alfa 156 nejen, že jezdí, ona je dokonce opravdu v hezkém stavu a až na trochu stávkující displej mezi výdechy klimatizace (on funguje, ale musí ho předtím trochu zchladí proud vzduchu) fakt nevím, co bych autu vytknul. V tomto prvním faceliftu sice přišla Alfa 156 o krásný dřevěný volant (neboj, nepřišla, v nabídce byl celou dobu prodeje :-) – pozn. Hamster), ale pořád se mi moc líbí spousta detailů v interiéru. Trojice budíků ve středovém panelu působí jak v závoďáku, co na tom, že je to obyčejný teploměr, palivoměr a hodiny. Elegantní rychloměr a otáčkoměr zase začínají své stupnice pěkně po závodnicku na šesté hodině. A italské popisky jsou také milý detail. Jen mě trochu mrzí, že tehdy Alfa nenadělila novinářům nějakou trochu šílenější verzi. Občas v inzerci vyplavou třeba kousky s červenou nebo hnědou kůží, světlejším interiérem…156 mohla být dost individualizovaná. 

foto: Autíčkář.cz

Jízdní dojmy už popsal Honza a já nemám moc, co bych k tomu dodal. Snad jen onen eufemismus o chodu řadící páky…ono by to v jakémkoli jiném autě bylo v pohodě, ale tady nastavuje přesné řízení a dobré pedály tak vysokou laťku, že lehce podprůměrné řazení působí o dost hůř, než na tom ve skutečnosti je. Přispívá k tomu i délka a tvar řadící páky zakončené navíc zvláštně neforemnou podlouhlou plastovou koncovkou. Tohle italové umí líp, to moc “bellisima” není. 

foto: Autíčkář.cz

Před pěti lety jsem vážně přemýšlel, že bych si jednu 156 také pořídil. Koukal jsem po kombíku, který se mi líbí ještě o chlup víc. Většina tehdy nabízených aut vypadala na fotkách docela hezky, ale projížďka odhalila mlátící přední nápravu a zrezlou podlahu – a to mnohdy i na opravdu drahých kouscích s nízkým nájezdem. Obávám se, že od té doby se situace spíše ještě zhoršila a technicky bezvadná 156 už je dneska malý zázrak. O to víc si vážím té krátké středeční projížky, kterou jsem s modrým sedanem mohl absolvovat. A možná trochu lituju toho, že jsem před těmi pěti lety vzdal hledání zachovalé 156 moc brzy a závidím majitelům tohohle pěkného auta.

foto: Autíčkář.cz

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Nimrod
01. srpna 2020, 13:23
2

jo, 156 je krásná, ale osobně se mi líbí víc předfacelift. kamarád nedávno prodal svou kombíkovou s 2,5 bussem, uvnitř kožený sedačky (tuším) momo se znakem alfy a v celkově velice slušnym stavu

reagovat
H_F
01. srpna 2020, 18:01
2

"... na úctyhodných 122 kW, Alfa tak překročila u atmosférického zážehového motoru metu 60 kW z litru objemu. Zlepšila se i hodnota točivého momentu, který vzrostl na 206 Nm a to již v 3.200 otáčkách za minutu. Podobné hodnoty u konkurence prostě nebyly."

V roce 1999 jdm s2000 250koni z atmo 2l f20c

Z praktictejsich sedanu napriklad 2002 jdm accord s dvoulitrovou atmosferou k20a - 217 koni

H_F
01. srpna 2020, 18:05
0

sry, nebylo na tebe.. jinak ac teda mam busso samo o sobe rad, ve 156, tuplem ve 147 je to hroznej otesanek, skoda ze v dobe vrcholu bussa alfa nedelala zadokoly

an
andy
01. srpna 2020, 22:35
0

Když to vezmeš doslova, tak max kroutak byl ve 3000 otáčkách...u té Hondy v kolika, 7500?

H_F
02. srpna 2020, 00:46
2

Prave no, uz davno pred 3k otacek mas u seruovy
prave no, uz hodne davno pred 3k rpm mas u k20a kolem 200Nm.. akorat s tim rozdilem, ze pri 6k rpm, kdy cca ta podradna sragora od alfy zaziva plnej vrchol, u hondy se teprv otvira ostra vacka a motor zacina ukazovat zuby

za love, za ktery se s twinsparkem dosyflis sotva na gentlemanskejch 200k (100koni z litru, to je hodnota a kterou se hraje, o 60kw na litr ctu uplne poprvy v zivote), mas z k20a pres 125k z litru.. navic porad pri 10nasobny spolehlivosti

jinak tohle neber jako hate na alfu, ja naopak alfu az mozna prilis slepe obdivuju, twinspark je ale k smichu, a to i pri pohledu ciste na vykon bez 9hledu na spolehlivost... takovejhle vysledek u alfy znamena nedostatecnou

an
andy
02. srpna 2020, 07:40
0

JTS ale není twin spark. Nicméně proto jsem psal "doslova" ohledně Nm - kdy ta Honda tu křivku proste má jinou - vždyť se jedna u Hondy o nejsportovnejsi model a u Alfy obyčejnou rodinnou sportovnější verzi.

an
andy
02. srpna 2020, 08:17
0

Jinak ano, podobné hodnoty u konkurence byly - to si myslim, ze mohlo být lépe formulováno v textu. "Jinak se jednalo o první sériový motor této koncepce na rvní sériový motor této koncepce na světě, jehož měrný výkon překračuje 60 kW a točivý moment 100 N.m na objem 1000 cm3, jehož měrný výkon překračuje 60 kW a točivý moment 100 N.m na objem 1000 cm3."

Sa
Sato
02. srpna 2020, 09:09
0

Twinspark bol ekvivalent k 2.0 115kw vtec v accorde, v europe accord 7g silnejsi dvojliter ani nemal ak sa nemylim. Rovnako napr aj s 1.6 v civic 85kw, porovnately motor s 1.6 twinspark 88kw, jasne pateticky motor oproti 1.6 vti/typer ale kolko beha typer a kolko tych 85kw

Honza Hamster Křeček
02. srpna 2020, 09:16
1

Ano, Honda taky umi. Sice jsou to motory, se kteryma se jezdi trochu jinak, pripominaj spis motory pro motorku, ale hodnoty vykazuji skvele. Ale ja zaroven nevim o jine znacce, ktera by v te dobe dokazala parametry JTS konkurovat. Takze z tohoto pohledu - Honda se svym zavodnim motorem je vlastne jedinym vyrobcem dobrych agregatu, vsichni ostatni pohoreli.....

Vavris Vavrisovic
02. srpna 2020, 10:12
1

Pokud se budeme soustředit pouze na hodnotu točivého momentu, opravdu asi JTS má nejvyšší hodnotu (nebo mě aspoň nic jiného z té doby nenapadá) z dvoulitrových čtyřválců.

Pokud to však vezmeme komplexně, existuje samozřejmě dalších x motorů s krouťákem okolo 190-200 Nm a výkony (mnohem) vyššími (duratec, XU-10, 3SGE, SR20, K20, F20... o kategorie níže poměrově K-series, B18, B16...)

Fa
Fandatik
02. srpna 2020, 10:15
1

Možná ještě odpověď Toyoty v podobě 2ZZ-GE. Měrný výkon cca. 106 koní na litr.

Vojta
05. srpna 2020, 16:35
0

Ve výsledku všechny motory s velkým litrovým výkonem mají dost mizerné průběhy točivého momentu z hlediska normálního řidiče - tedy musí se točit jako debil. TS potažmo JTS a to jak tento Fiatí, tak ten pozdější GM tento neduh docela dobře kompenzují právě tím variabilním časováním sání i výfuku. Tohle v Alfě moc dobře věděli, stejně tak že dvě svíčky na válec už u čtyřventilového motoru postrádají smysl. Proto TwinSpark měl končit a pro původní celohliníkový motor vznikla 16V hlava. Bohužel, to koupil Fiat, přišlo katování kostů a tak TwinSpark bylo spíše marketingové rozhodnutí než reálný benefit, stejně tak celý ten motor založený na modulární řadě Pratola Serra. Právě ty dvoulitry jsou nejchoulostivější, protože ty motory mají celou řadu nectností tím, jak byly navrženy s ohledem na co nejnižší vývojové i výrobní náklady (prakticky shodný blok a většina dílů atd.). Beztak to muselo být výrobně drahé jako prase, protože pak někdo přišel s tím přímým vstřikem a přísně stechiometrickou směsí, kterou hlídá soustava šesti lambdasond. Za mě docela nesmysl.
Každopádně že by všechny Hondí motory byly takový zázrak, to bych taky netvrdil. Ono taková K20 ze stejných let má z atmosferických dvou litrů sice vyšší výkon, na druhou stranu s tou výdrží to taky není tak slavné. Ani jeden z těch motorů bych nechtěl.

Sa
Sato
01. srpna 2020, 13:25
0

Naozaj velmi pekna. Som rad ze este existuju zachovale kusy. Kufor v 156ke toho poberie asi 2x tolko ako sa na prvy pohlad zda. 4 ludia s (rozumne) velkymi batohmi a vecami okolo ziadny problem. Som rad ze si niekto vsimol budiky, ja som mal biele a boli to asi najkrajsie budiky ake som kedy pouzival. Otackomer mal 7tis. na 12tej hodine a maly alfa znak pod tym. Navyse su pekne v tubuse aby asi spolujazdec nevidel :D

Este k radicke, pred Fl je kozenna, ziadny plast, ale zase prilis velka, najlepsia je kovova gula na chromovanej tycke z 147.

reagovat
krab
01. srpna 2020, 14:23
-1

To bude mít kamarád radost, když uvidí jak hezky se nakonec jeho bývalá Alfa má!

reagovat
Jakub Pospíšil
01. srpna 2020, 14:34
1

Jo no. "Udržovaná, super stav" :D
Jen teda klika si myslela cosi jiného a pak se to celé trochu zkomplikovalo...

krab
01. srpna 2020, 14:54
-1

Vždyť já tu story znám, proto je fajn že se ten motor dal do kupy a auto teda nakonec jestli to chápu dobře skončilo u někoho z Italmotori...

Jindřich
26. ledna 2022, 17:20
0

Tak jestli skončila tam, tak je to hodně smutná písnička, po tom všem, co na tom autě provedli, možná pro to aby ho pak mohli dobře nasát ;-)

Ku
Kulič
16. prosince 2022, 15:29
0

Možná by bylo fajn říct, že jakožto nový majitel (od 2021) jsem ten motor musel dělat znova...

krab
16. prosince 2022, 16:55
0

Ty jo, to mi připomíná historku jedný generálky jistý MX5 kamaráda, taky nějak nedopadla ta oprava nejlíp a dílna mu to dělá znovu .. A co se u toho JTS projevilo za problém i po opravě?

beastar
01. srpna 2020, 21:14
1

Podobnou jsem mival akorat tmavsi modrou a sedou kuzi. Displej obcas nefungoval i u zanovniho auta,sem tam neco upadlo atp. Na pocit to hraje uzasne... Vsechno co pise Honza funguje. Tubusy, napisy, sedadla, rizeni imituje to sportak lip, nez nektera auta ktera by to skutecne mela delat.

Dnes sehnat funkcni zachovalou, neshnilou za normalni, odpovidajici cenu spise utopie.

reagovat
krab
01. srpna 2020, 23:53
-1

Zrovna právě v týhle barvě a interiéru černým s červenou nití se mi 156 hodně líbí. Tady se toto auto řešilo před delším časem na fóru a myslím, že jsem to i jemně podnítil sám, protože tohle auto bylo mého kolegy z práce. Měl jí takřka od nova, dokonce jsem ani neznal tedy tu pikantní story, že byla kdysi předváděcí/novinářská. Od Imofy to koupil v roce 2004 (tuším) jako roční / předváděcí s nějakou příjemnou slevou. A to měl až do předloni nebo tak nějak... Takže já jí vídával často dřív na firemním parkovišti. Ona byla pořád fakt pěkná. Až pak tu poslední závadu ( cosi klepalo v motoru) už nechtěl řešit a tak jí za v podstatě symbolickou cenu nakonec prodal. Ukázalo se, že oprava nebude nic snadnýho, ale nový majitel ten motor opravit kompletně nechal. Což je moc sympatický...

Nakonec dneska je vidět, že udělal dobře, protože fakt zajímavá auta obecně z 90. let v dobrým stavu a zajímavým provedení / výbavě /motorizaci buď na trhu nejsou vůbec anebo jsou za ceny, co člověka vždycky překvapí anebo se stává, že se vcelku hezky zachová nějaká neatraktivní základní verze. Já si udělal teď takovou radost trošku z recese a týden jezdím v základním M-B C180 W202, který se technicky velmi dobře zachovalo, ale jako celek nedostatky má, hlavně prostě je to zespodu rezavý. Což je u nich klasika. Ale podvozek bez vůlí, nové pružiny, tlumiče to má, řízení bez vůlí, motor chodí jak hodinky, interiér nevrže, vlastně je to až z podivem jak hezky se dá ve výsledku jezdit i autem za tři, čtyři pětky nebo kolik to má tak hodnotu, možná ani to ne... Vlastně celkem nedávno jsem se svezl taky tím vínovým Scorpiem co bylo pak i tady na autíčkáři a to hned nabudí ty nostalgický pocity. A je to sakra fajnový svezení.

A tak tu a tam rád listuju inzerce : 156 2.5 V6, 166 3.2V6, E34 BMW , E36 BMW, M-B W201, W202 (ideálně šestiválec) , W124 , Omega A nebo B MV6 atd... A zjišťuju, že pokud bych chtěl doopravdy něco perfektního, už to není záležitost pár desítek tisíc ale je to tedy o hledání. Paradoxně se dá objevit nějaká nabídka nejvíc na bazoši, kterej má ale vyhledávač asi taky ještě z 90. let a tak hledání je fakt někdy bojovka sama o sobě.... :-D

Vůbec se nedivím, že si t

beastar
02. srpna 2020, 13:30
1

Víš že já občas těmahle obyčejnýma autama z téhle doby taky jezdil. Více méně právě pro pár vzpomínek. Ať už to byl SType, nebo 166 a nakonec ono i TTéčko první rezonuje spíš duchem konce devadesátek, než modernou. W202 je auto, které i dneska lidi uvyklí cestovat věcma jako je Sandero, Fabia, nebo C3 dokáže nadchnout komfortem, kvalitou a celkovým pojetím. U mě je to třeba o tom, že obdivuju tu trvanlivost (až na korozi) a nadčasové tvary MB té doby. A i to, že základní verze je opravdu použitelné a velmi příjemné auto mám zkušenost s kombíkem, ale je to parádní. A jak píšeš za ty čtyři pětky je to dobrá investice. Což se obávám, že prostě 156 skoro s čímkoliv čtyřválcovým pod kapotou není. Navíc prostě ta auta se nepěkně serou od nových... To že u pár kusů se to dá svádět na špatný servis je možná pravda, ale bohužel. Takže buď za to dáš nesmysl a máš klid. Nebo koupíš vraždu a sám si to postupně o víkendech a ve volném čase dáš do kupy.

Bazoš a vyhledávání to je úlet no. Já teda dlouho nic nehledal v těchto vodách. No jak to není přímo jen pro auta je to katastrofální. Spíš občas když takhle jedu, tak koukám co mají v těch malých plácek bazarech. A pěknou w201 v základu a hnědé metalíze měl na Kutnohorský vystavenou i před bazarem. Samozřejmě základ ale za nějakých 28,000,- což je za pojízdný auto s stk myslím dobrý deal. E34 je dneska taky pořád super, ale já už bych asi šel pro e39. Omegu sem nikdy neměl:D Ani po ní teda nijak zvlášť netoužím. Přemýšlel sem proč a já nemám prostě moc rád tyhle pokusy obyčejných značek o to proniknout do TOP segmentu. Přijde mi to jako takový ty náhody když ti jednu sezónu vyhraje ligu tým kterej běžně hraje střed. Prostě si to sedlo a už se to nikdy nebude opakovat. I když jak nemám rád Korejce obecně. Tak nedávno jsem koukal na perfektně zachovalou Kiu Opirus v černé metalíze a tím mega nevýkonným šestiválcem 3,5. To auto je tak hnusný až je vlastně docela pěkný.

PeterLuk
02. srpna 2020, 02:16
1

Krásny kúsok, a pekné fotky mu dávajú ešte viac vyniknúť. Pre mňa jedno z najkrajších novodobých áut, ten dizajn zreje ako víno a je nadčasový.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem