Tomáš „andy“ Andrýs
| Bydliště | Vsetín |
|---|---|
| Registrace | před 8.1 rok. |
| Poslední aktivita | před 10.9 měs. |
| Komentářů u článků | 13 |
| Pozitivních komentářů u článků | 4 |
| Negativních komentářů u článků | 1 |
Posledních 50 komentářů
Jsem rád, že tu vznikají i články o motorkách. Jinak, tady asi bude nějaká chybka v čase na kolo předpokládám :) "Nejlepší aktuální čas (kolo před pádem) mám 2:13,5." Jinak Triumph je super, ale jak je vidět, nejlepší časy mezi naked jsou velmi často v rukách pilotů Aprilia Tuono apod. Sám jsem na jednom dojel na silničních gumách na agenturní ježdění, odkroužil si 2:22 čas a pak celý zmordovaný večer odjel zase po ose domů:) Skvělý stroj prostě.
Hlavně tohle BMW je "naked", Honda je "superbike", takže se srovnání nehodí. Sám jezdím na RSV4 1100, která má 199 kg / 217 bhp a po zkušenosti s Tuono 1100 V4 (naked) bych na okresky vzal určitě Tuňáka ač má méně bhp (ale zase jiné převody).
Měl jsem Tuono 1100 V4, a to bylo prostě boží. Na okreskách jsem cestoval v čase, protože tento typ motorek je pojízdným teleportem :)) S "malým" Tuonem bude ale určitě taky zábava...musím někde vyzkušet. Teď si užívám na RSV4 1100 Factory, ale ta je díky delším převodům vhodnější spíše na okruh...takže třeba se jednou v Brně potkáme :)
Jinak ano, podobné hodnoty u konkurence byly - to si myslim, ze mohlo být lépe formulováno v textu. "Jinak se jednalo o první sériový motor této koncepce na rvní sériový motor této koncepce na světě, jehož měrný výkon překračuje 60 kW a točivý moment 100 N.m na objem 1000 cm3, jehož měrný výkon překračuje 60 kW a točivý moment 100 N.m na objem 1000 cm3."
JTS ale není twin spark. Nicméně proto jsem psal "doslova" ohledně Nm - kdy ta Honda tu křivku proste má jinou - vždyť se jedna u Hondy o nejsportovnejsi model a u Alfy obyčejnou rodinnou sportovnější verzi.
Když to vezmeš doslova, tak max kroutak byl ve 3000 otáčkách...u té Hondy v kolika, 7500?
:-) jojo, pokrok nezastavíš..přece nebudeme pořád přešlapovat na místě? :-) Naštěstí v mém světě si můžu užívat obojí..jak elektriku, tak staré petrolheadské náčiní :-)
Citigo IV není špatné...uvažoval jsem nad ním, když jej prvním zájemcům nabízeli za cca 429. Teď je bohužel o dalších 50 dražší.
já jsem F500E pořídil před rokem a půl za 320....teď klidně koupíš i za 250 https://auto.bazos.cz/inzerat/112629215/prodam-elektromobil-fiat-500e.php
ZOE pořídíš za 300 tis.
Daily auta u mě vydrží několik let, netočím je každý rok....a proto, čím déle a čím více najezdím, tím v podstatě více ušetřím, protože mé náklady na provoz jsou 500kč měsíčně (neomezené nabíjení na nabíječkách ČEZ). Nikomu nechci nic nutit, ale neřešit brzdy (brzdí rekuperace), oleje, rozvody, filtry, je pro mě docela zásadní info a zkušenost. Ať si jezdí každý čím chce, ale některé nesmysly se tu fakt nedají číst :-)
Ještě se dá pořídit Renault ZOE. Ve správné výbavě umí mít i tu nejrychlejší palubní nabíječku 43kw (takže nabíjíte rychleji než např. nová Škoda Citigo E, která sice umí rychlé DC nabíjení, ale kvůli tlaku na cenu ve výsledku nabíjíte průměrně cca 24kw/h v celém rozsahu nabíjení). Podobně se šetří u většiny elektromobilů/automobilek. Fiat 500E je jeden z mála neošizených elektromobilů, stačí se nezabývat povrchními informacemi, ale nastudovat si detaily. Sám jezdím v jednom více než rok, více než 20 000 najetých km. První auto, kde jsem od nákupu vyměnil jen stěrače a koupil nové pneu - přední dostávají zabrat :-)
RX7 je krásné auto. Víceméně jsem anketu moc nesledoval...tuším, že jsem hlasoval asi jen jednou :-) Ale zpětně po shlédnutí semifinále a finále bych řekl jen to, že Autíčkáři ani tak nešlo o hlasování o nejhezčí automobil, ale dobře si zmapovat svého typického čtenáře :-) Vyšel jim z toho věk 20-30 let, fanoušek japonských vozů, ideální barva je modrá. K obědu jí nejraději řízek a bramborový salát :-))
cena je předběžná, a jak to většinou bývá tak skutečnosti bude podobná Tesle Model 3 s tím, že jako konkurence vyjde o 2 roky později. Model 3 se má letost dostat na 35K USD.
jen pro info...Dave Lomas (auto článku na Bridge to Gantry) je stejný ocas, co psal tento článek předtím, než Alfa zveřejnila ofic. video se zajetým rekordem. http://www.bridgetogantry.com/blog-why-the-alfa-7m39s-laptime-is-pr-bull/