načítám data...

Subaru BRZ Spec-S: Je vůbec něco, co o něm nevíte?

O placatém Subaru, potažmo Toyotě, už jste určitě slyšeli. A ne jednou ani dvakrát.

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Subaru BRZ Spec-S: Je vůbec něco, co o něm nevíte?

Jeden automobilový novinář a skorozávodní jezdec odněkud z Ostravy nedávno napsal, že  “Toyobaru testoval každý, kdo má do prdele díru a o tom autě už bylo napsáno všechno. Docela bych se vsadil, že v Česku vyšlo více testů, než kolik se prodalo aut”. Což není zrovna věc, kterou chcete slyšet, když si za pár týdnů máte jít pro testovací BRZ. Nechápejte mě špatně, na týden se Subaru jsem se těšil, jenže to, že má dvě stě koní, zadní náhon a je to točivá atmosféra, už ví pravděpodobně i vaše babička. Stejně tak není tajemstvím, že je BRZ krásně čitelné a jeho hydraulická spojka je možná tvrdá, ale zato kromobyčejně přesná. I o krátkých drahách řadící páky a svíravosti diferenciálu už se popsaly nekonečné litanie.

Tak co vám vlastně můžu o Subaru BRZ ve verzi Spec-S říct, aby vás to alespoň trochu překvapilo? Vlastně bych se mohl místo prostého popisu, co jsem s autem v testovacím týdnu dělal a jaké jsem z toho měl pocity, zaměřit na pár věcí, které naopak s BRZ není úplně radno zkoušet. Nakonec jsem jich dal dohromady celou desítku. Tak pojďme na to. 

Nekupujte si ho jako investici, jezděte s ním

V automobilovém světě se poslední dobou šíří takový nehezký nešvar. U každého alespoň trochu zajímavého auta se dříve nebo později objeví skupina lidí, kteří si ho pořizují s vidinou, že v něm dobře uloží a případně zhodnotí své peníze. Podobné tendence se zpočátku objevovaly i u dvojčat Toyota GT86 a Subaru BRZ. Jenže vysoký počet prodaných kusů a padající ceny ojetin brzy ukázaly, že tohle je zkrátka lidový sporťák. A to je moc dobře. Cenově dostupný spotřební materiál, množství performance dílů od různých úpravců a aktivní komunita způsobily, že místo stání ve vyhřátých garážích se tahle malá kupé prohánějí po okruzích a okreskách a jejich majitelé si místo nejistého výdělku v budoucnu raději užívají zábavu za volantem. První ročníky si můžete koupit za cenu pod tři sta tisíc a díky spolehlivé technice se s trochou rozumu a opatrnosti není třeba obávat likvidačních závad. 

foto: Radek Chlud, Autíčkář.cz

Nevozte v něm svojí nemohoucí babičku 

Limitovaná edice Spec-S je vybavená anatomicky tvarovanými křesly čalouněnými kombinací černé alcantry a hnědé kůže. Vypadají moc hezky a jejich sedáky jsou zatraceně nízko. Což je super, když naháníte cenné desetinky na okruhu, ale už trochu méně super, když se snažíte důstojně vystoupit z vozu zaparkovaného vedle chodníku. Podobné je to i s podvozkem – tlumiče Sachs jsou sice skvěle odladěné, aby spolehlivě kopírovaly záplatovaný povrch českých okresek a dávaly řidiči vědět o každém kamínku, ale stejně vehementně přenášejí do páteře posádky i tramvajové koleje, příčné prahy a kočičí hlavy v centrech měst. A zatímco nadšený řidič si v zájmu sportovní jízdy rád ukrojí z vlastního pohodlí, u pasažérů už se s takovým přístupem setkáváme podstatně méně často. Na transport seniorů z řad příbuzenstva tedy volte raději vyšší a nudnější vozy. Věřte mi, bude to pro všechny lepší. foto: Jakub Pospíšil, Autíčkář.cz

Nezkoušejte na rovnice ujet Octavii RS 

Přes dlouhou kapotu se zadkem těstně nad asfaltem vypadá celý svět tak nějak rychleji. Když se k tomu navíc přidá poprdlávání výfuku a krátké řazení, člověk se snadno zapomene a má pocit, že sedí v hodně rychlém autě. Což je pravda jen v zatáčkách, tam vám opravdu většina okolního provozu nebude stačit. Ale na rovince už to tak slavné není. Placatý automobil navíc provokuje závodníky z řad středního managementu, kteří dosáhli na služební ereso. Zpravidla vám tedy na dálnici nebo na dlouhé rovince mají tendenci jezdit nalepení na zadním nárazníku. A v těchto případech bohužel dvě stě koní atmosferického boxeru na únik nestačí. Doporučuji tedy raději se ctí uvolnit závodníkovi cestu a počkat na nějaké ty zatáčky. Zkušenost praví, že se tam tito řidiči zpravidla eliminují sami.

foto: Radek Chlud, Autíčkář.cz

Nespoléhejte bezhlavě na elektronickou stabilizaci

O tom, že Subaru BRZ nabízí hned čtyři režimy kontroly stabilizace - od úplného vypnutí, přes režim “Track”, skorovypnutí až po úplné zapnutí - se napsalo už mnoho. Samozřejmě v rámci zachování řidičské cti vám bude většina lidí tvrdit, že v tomhle autě jezdí zásadně se “vším vyplým”, případně když jsou jó unavení, sněží a na silnici před nimi havaroval kamion převážející mýdlo, zapnou režim Track. Já se tedy přiznám, že jsem dost cest absolvoval i ve výchozím módu “vše zapnuto”. Vzhledem k všudypřítomné masáži na téma “přecitlivělá elektronika co hned vypíná plyn” by si jeden snadno myslel, že v tomto režimu bude auto naprosto blbuvzdorné a že by se dalo za jízdy třeba jíst a telefonovat současně. Nebo to vrazit do ruky někomu, kdo neumí jezdit, a říct mu “hraj si”.  Jenže pořád je to zadokolka se svorem. Takže pokud s tím přidáte v zatáčce na mokru, stejně se to trochu utrhne. Elektronika sice pomůže, aby se situace dál nezhoršovala, ale bez reakce řidiče se to neobejde. To jen tak pro pořádek, až si budete myslet, že ty zmoklé kočičí hlavy v centru Prahy se dají se zapnutou stabilizací přejíždět jak suchý asfalt.

foto: Radek Chlud, Autíčkář.cz

Nesnažte se driftovat

S přihlédnutím k předchozímu bodu to možná zní trochu schizofrenně, ale vysvětlím to. Subaru opravdu nemá problém se na výjezdu ze zatáčky příjemně sklouznout. Pod pevnější rukou pak zvládá i projet nějakou tu zákrutu bokem. Na kratochvíle, které předvádí omladina v oprýskaných bavorácích se zavařeným diferenciálem, si tu ale nechte zajít chuť. BRZ je vyladěné hlavně na efektivní průjezd technických pasáží. Vlastně jsem byl většinu času spíš překvapený, kolik má tahle věc navzdory koncepci, svoru a nepříliš vzorkovaným gumám gripu. A myslím si, že je to dobře, na okresce to oceníte. Jen by to možná mohlo zklamat některé pubescenty toužící po autě, které umí na povel “zapálit gumy” v jakékoli situaci a na jakémkoli povrchu.

foto: Jakub Pospíšil, Autíčkář.cz

Nevozte na zadních sedadlech lidi s nohama

Ono to samozřejmě teoreticky jde, ale praxe je dost rozpačitá. V zásadě není problém s malými dětmi, dvojice isofixů na zadní lavici umožňuje montáž dětské sedačky bez zásadnějších komplikací. Ale jakmile malý člověk doroste věku, kdy ho místo do plnohodnotné sedačky posadí legislativa na polystyrenový podsedák, je na čase zvážit alternativní dopravu. Majitelé Toyobaru sice tvrdí, že v konfiguraci “přední spolujezdec vysunutý co nejvíc dopředu” se na pravou zadní sedačku dospělák vejde a že je to v pohodě, ale nevěřte jim. Já jsem totiž uvěřil a využil vůz na padesátikilometrovou cestu ve třech vzrostlých osobách. Ano, technicky vzato jsme se přepravili, ale k pohodě to mělo fakt daleko. A nejde ani tak o nedostatečný prostor nad hlavou a chybějící místo pro chodidla vzadu. Nejzásadnější problém tkví v tom, že dopředu posunutý spolujezdec obstruuje řidičův výhled vpravo.  

foto: Radek Chlud, Autíčkář.cz

Nepoužívejte ho jako postmoderní paví ocas

Trochu to k tomu svádí. Placaté auto s dvojicí dveří, to je přece věc, co vypadá draze a důležitě. Jenže tohle zkrátka není Ferrari ani Lambo, a ačkoli mu šedomodrá barva (určená právě jen pro verzi Spec-S) sluší, na Instagram průměrné zlatokopky to úplně není. Ne snad, že by Toyobaru nebudilo zájem a že by vás kvůli němu nikdo neoslovoval, ale připravte se na to, že to budou spíše majitelé orezlých Mazd MX-5, kteří se vás budou ptát, jestli to jede líp, nebo hůř než Miata, a zásobí vás svými smělými plány, kterak si tento vehikl jednou také pořídí. Takže spíše než na akvizici lepé děvy se BRZ hodí pro ty, kdo si chtějí najít kamarády. Not great not terrible.

foto: Jakub Pospíšil, Autíčkář.cz

Nic na něj nelepte

Na Autíčkáři už jsme tohle auto, případně jeho sesterskou Toyotu, párkrát měli. A většinou byly testovací vozy olepené závodnickými foliemi. Nevypadalo to sice špatně, ale když se podívám na polepuprosté fotky tohohle šedivomodrého kousku, na kterých naplno vyniknou proporce karoserie sportovního kupé, říkám si, že méně je více. Jasně, nekteré designové detaily nemusí být každému po chuti, ale asi jen málokdo by o Subaru BRZ prohlásil, že má ošklivý tvar. Tak proč rozbíjet japonské křivky rádoby závoďáckým “vinylem” jak z Need for speed? V jednoduchosti je krása, a i když je i na tomhle autě těch samolepek na můj vkus ještě docela dost, je to oproti velkoplošným barevným kreacím podle mě krok správným směrem. Ale nakonec je to vždycky otázka vkusu šťastného majitele.

foto: Jakub Pospíšil, Autíčkář.cz

Nevrtejte se za jízdy v infotainmentu

Jednak proto, že to je zakázané a hlášku upozorňující na tento fakt musíte vždycky po nastartování odklepnout, a jednak také proto, že byste si tím mohli zkazit zážitek z jízdy. Je sice fér zmínit, že to může být i horší (zdravíme do Toyoty), ale to nic nemění na faktu, že instalované zařízení připomíná ovládáním, zpracováním i odezvou levné náhrady z druhovýroby. Což je trochu škoda, protože třeba samotné rádio hraje docela dobře, navigace zaměřuje přesně, telefon má dobrý zvuk a volaní si nestěžují na zkreslení hlasu, což zdaleka není standardem. Jenže uživatelské rozhraní, kterým se to celé ovládá, je prostě zastaralé a kazí dojem z auta. Subaru tu trochu hřeší na to, že většina kupujících se rekrutuje z řad petrolheadů a puristů, kterým jsou moderní technologie v autě jedno, případně jimi opovrhují, nicméně i tak si myslím, že by si tahle část auta zasloužila velmi zásadní modernizaci.  

foto: Jakub Pospíšil, Autíčkář.cz

Nepořizujte si ho jako nástroj přepravy

Víte, jak dlouho trvá cesta z Prahy do Liberce? Necelou hodinku. Já jsem tam dorazil za dvě a tři čtvrtě. A bylo to super. Ačkoli je to nadužívané klišé, musím to sem napsat – s BRZ se zkrátka stává cíl z cesty samotné. Pokud se ale potřebujete jen rychle přepravit na libovolnou vzdálenost a po vystoupení být ideálně odpočatější, než jste byli na startu, poohlédněte se raději jinde. Karoserie kupé může na první pohled evokovat pohodlná cestovní GT, ale to je skutečně jen zdání. Jeník vloni ve svém testu Toyoty GT86 sice napsal, že mu vůz přijde jako ideální nástroj na dlouhé cesty Evropou, obávám se ale, že pokud by ho poslechl nějaký obchodní cestující a auto si opravdu pořídil jako rychlou přepravní kapsli, rozhodně by mu za tuhle radu nepoděkoval. Je to zkrátka jako chodit v tretrách po centru města. Ano, jde to, ale existují pohodlnější varianty. 

foto: Radek Chlud, Autíčkář.cz

Verdikt

Je dokonáno, už i já mám svůj vlastní článek o Subaru BRZ. Autě, o němž se všechno nějak tak všeobecně ví. Člověk má pak trochu tendenci ho vnímat jako něco obyčejného, možná už trochu okoukaného. Ale stačí sednout za volant a je jasné, že bez ohledu na stohy popsaných papírů a hodiny videí dokáže tenhle malý sporťák pořád překvapit. Protože na vlastní kůži je to celé tak nějak lepší, bezprostřednější, skutečnější a řidičtější. A ano, dříve nebo později člověk začne přemýšlet nad tím, že by autu slušelo přeplňování, vyšší výkon, nebo “hravěji” naladěný podvozek, ale to už je lidská přirozenost, chtít to, co zrovna nemám. Buďme rádi, že BRZ je přesně takové, jaké je.

 

Technické údaje

Motor: atmosférický zážehový plochý čtyřválec 1998 ccm
Výkon: 147 kW, 200 koní
Převodovka: šestistupňový manuál
Maximální rychlost: 226 km/h
Zrychlení 0–100 km/h: 7,6 s 
Hmotnost: 1265 kg 
Průměrná spotřeba (udávaná): 6,4 l/100 km 
Průměrná spotřeba (v testu): 10,1 l/100 km
Ceníková cena testovaného vozu: 860 000 Kč

foto: Radek Chlud, Autíčkář.cz

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Knightrider
04. června 2020, 09:16
11

Dobře napsaná recenze Kubo. S velmi realistickým vnímáním auta i světa kolem něj. A musím říct, že ten facelift tomu opravdu hodně prospěl. To auto vypadá ze všech úhlů mnohem líp, než ta starší verze.
Je potřeba to brát jako auto pro radost, ale nečekat od toho nějaký investiční potenciál a schovávat to kvůli tomu v garáži. To je hloupost. Tahle levná coupé musí jezdit a rozdávat radost za volantem. To je jejich smysl. Nová hračka je vždycky o nějakých očekáváních, ale člověk to prostě musí vnímat racionálně a nečekat od toho něco, co to nedokáže splnit. Potom to auto splní svůj účel dokonale. :-)

reagovat
krab
04. června 2020, 09:19
2

Díky Kubo za tenhle test, konečně zase něco pro mě tématického...

Přemýšlím co autíčkáři o BRZ/GT86 nevědí... Kromě faktu, že stále nevíme jestli bude nástupce (a dost možná ani nebude) asi nevíte, že je to jednoznačně jedno z mála aut, které bych si z fleku koupil znova. A možná se to i jednou stane, kdo-ví. Je to skvělý auto, jedno z nejlepších na trhu.

K těm cenám ojetin: Za 300 vážně moc nepochodíš. Možná automat, typicky dovoz z USA, opravený odepsaný auto pojišťovnou koupený v aukci atd... to asi jo. Ale opravdu pěkný kousky stojí spíš půl milionu a jestli upřímně řečeno nebude nástupce, tak není důvod, aby ta auta klesala nějak dramaticky dolů. Tím nechci nikomu kazit radost, ale obávám se, že ta auta někam úplně cenově dolů padat nebudou. Kdybych chtěl koupit to stejné co jsem před 2 roky prodal, myslím, že bych za něj platil zase podobný peníze.

reagovat
Jakub Pospíšil
04. června 2020, 09:31
1

Je tu jeden čtenář, on se možná přihlásí, co vloni koupil Toyotu pod tři kila a jasně, něco tam je na udělání, ale normálně to jezdí a není to žádný vrak. Občas se dají sehnat.

krab
04. června 2020, 09:37
2

To by bylo dobrý, kdyby to rozepsal. Já jsem pořád ve skupině na FB , GT86/BRZ a tam mi přijde dodnes převládá názor, že ty levné kusy nebrat. Ale já v tom roce 2017 taky vzal vlastně nejlevnější GT86 co měla ČR původ a teda zase měla málo km, jen 40 , ale 2 pojistný události v historii auta, když jsem ho proklepával. Ale autorizovaně spravený a žádná velká rána to bejt nemohla, jednou jen kosmetika, podruhý z blatník s prahem...

A když koukám na inzerci, tak mám doje, že těch 400+ bych stejně musel dotlačit pomalu i teď , chtít nějakou slušnou. Každopádně dobrý kus za 3 kila to by byla rajská hudba :-D

marcocz1
04. června 2020, 10:47
3

To bude má maličkost. Vesměs to byl asi dobrý kup, nejde o žádnou opravenou totálku z Litvy, ale o (na poměry toyobaru) olítanou hyenu se 170k (na tachometru svítí teda 120). S nějakou investicí do oprav motoru a drobností (ťukající kloub řízení,..) půjde o velmi příjemné auto na daily. :)

CZmisak
04. června 2020, 10:48
2

Po inzerci na ně koukám furt a za tři kila je to fakt bída. Ve výsledku do něj člověk za těch 370k, kde cca začínají ty hezčí kusy, zahučí.

krab
04. června 2020, 11:33
0

Marku, držím palce tedy aby ti ta tvoje GT86 fungovala dobře, kdyžtak pojeď s náma někdy na výlet :-D
Jako ono to asi časem půjde, koupit toyobaru za nižší a nižší peníze, jen bych nečekal úplně vývoj třeba jako u MX5 NC. Těch aut se totiž prodalo přeci jen relativně málo.

Každopádně, není pochyb o tom, že to není auto na ježdění, pochopitelně je a většina majitelů je používá dokonce celoročně.

marcocz1
04. června 2020, 12:08
0

Misak - jo, je to tak. Asi jsem měl štěstí, nebo ne, prostě to není až taková hujda za ty peníze.
Krab - rád bych, ten minulý jsem prošvihl bohužel :( teď půjde na ten motor, jedna vačka je přidřená, tak se musí zjistit proč.
Já jí používám jako daily, chtěl jsem miatu, ale trochu praktičtější, a ten účel to splňuje perfektně :)

krab
04. června 2020, 12:17
1

Jo, vybral jsi výborně. Daily, chtít miatu, ale s kufrem a sklopnejma zadníma sedačkama, díky tomu tam dáš i větší věci dozadu, když je potřeba a bez plátěný střechy a je to jasná volba. Tak držím palce s opravou a těším se na někdy... s výlety budem pokračovat, zatím to tu naší skupinku baví, mě taky, sešla se fajn parta, takže rádi další fajn lidi přivítám.

Sedrik
04. června 2020, 15:56
0

Ad Krab: potvrzeno Toyotou to není, ale řekl bych, že je to skoro jisté, že nástupce bude a bude mít turbínu...
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/next-toyota-gt86-confirmed-2021-leaked-presentation

marcocz1
04. června 2020, 18:34
2

Sedrik: Nástupce bude, turbínu mít nebude. Od Toyoty bude v ČR určitě, od Subaru je to tak nějak...nejisté.

Pólin
04. června 2020, 20:15
0

Jestli to bude mit turbo a o 50 koni na vic, tak by to mohlo uvolnit prostor pro Toyku SFR... ten fajn koncept auta s 1,5l atmosferou cca 120 koni a nahonem na zadekhttps://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/toyota-sfr.jpg?itok=WrBF7c66

Sa
Sato
04. června 2020, 14:21
0

Je už nejaká vyšlapaná cestička k tomu kompresoru? Viem že sa tu riešilo že sa dá doviesť už s namonotvaným kompresorom z nemecka ak ho tam zapísali do papierov, ale to nie je uplne ono. Možno by aj trochu spolupráce automobilky v tejto oblasti nezaškodilo, keď v minulosti nebol problém dodávat hirsh tune do saabov priamo u dílera, nejaký malý kompresorík by sa snáď dal certifikovať.... :)

reagovat
Jan Machač
04. června 2020, 15:39
1

Ona je ta atmosfera dost vyhonena. Trosku se bojim, ze ten kompresor muze byt za hranou...

Matěj Podhorský
04. června 2020, 16:43
0

Kór když se tomu olej připéká i v sériovém stavu, stačí to trochu prohnat po dálnici... ale zas kompresor by znamenal další náplň navíc, třeba by se to uchladilo.

Jan Machač
04. června 2020, 17:18
0

Tam se to peče kvůli teplotě oleje? Na to se dělaj takový jakoby chladiče za pár korun, ne?

marcocz1
04. června 2020, 18:35
1

Jeník Machačů: Oni se chladiče oleje dělají, ale pár korun nestojí..teda, mě 20 tisíc za kvalitnější kit přijde jako nemálo peněz

Ha
Habakukk
05. června 2020, 10:23
0

Tak české ručičky takový chladící okruh budou určitě umět poskládat z dostupných dílů pro závodní auta.

bkralik
05. června 2020, 10:46
0

Habakukk: Pro závodní auta? Je ti jasný, že zrovna v závodních autech najdeš jenom to nejdražší? Pokud to chceš uber-levně, tak se dají použít jenom čínské z-rýže-vyrobené komponenty. A pokud si už někdy s něčím takovým už pracoval, víš, že to fakt nechceš...

Ha
Habakukk
05. června 2020, 11:12
0

bkralik Ano stavěl jsem dodatečný okruh chlazení oleje do offroadu a rozhodně jsem nepoužíval žádné čínské produkty. On tech chladič na olej je i v závodním provedení celkem prcek tedy cena je v pohodě. V materiálu to vyšlo celkem fajn nejhorší bylo vymyslet umístění a uchycení když tam už čtyři chladiče jsou a dává se tam pátý. Tady to bude jednodušší protože předpokládám jen chladič pro klimu a vodu.

Sedrik
04. června 2020, 15:54
4

Moc pěkně napsané a krásné fotky.

Viděl jsem tuhle barevnou kombinaci na první Krabově projížďce a na živo vypadá ještě lépe - tohle se opravdu povedlo.

reagovat
BubaaCZek
05. června 2020, 00:16
0

GT86 chvili stranou, co vysel Yaris GR, tak jsem jak u vytrzeni. Nekoluje nejaka novinarska verze?

reagovat
krab
05. června 2020, 09:57
0

Já myslím, že s s tím svezl zatím z ČR jedině Kuba Rejlek na nějaký prezentaci. A hotové to auto v ČR není. Já ale nemám v tomhle přehled, s těmi PR automobilek v kontaktech typicky nejsem... Spíš bych očekával, že by se mohly začít objevovat letos nějaké testy Toyoty Supra s dvoulitrem od BMW, čtyřválcem, to už je myslím i v prodeji.

A ohledně novýho BRZ/GT86, byl jsem na takovým menším srazu přátel sporťáků a byl tam týpek přesně s touhle Spec S BRZ a bavili jsme se o tom, je to velkej fanoušek, sleduje to dění a ten tak nějak posmutněle tvrdil, že si nemyslí, že to nový auto bude. Nebo, že by bylo pro Evropu. Ona dost možná to místo zaplní Supra 2.0 turbo, teď koukám, že i Supru 3.0 GR můžeš koupit výrazně levněji, než byla ta původní ambiciózní cenovka 1.8 mio s DPH, takže dost možná to půjde touhle cestou. Ale nevím... píšu jen co jsem slyšel...

Já osobně, mít zálusk momentálně na pěkně udělané, lehké kupé s atmosférou a manuálem, fofrem bych bral tohle poslední co je inzerovaný v ČR k mání a byl rád, že se na mě ještě dostalo :-D 850 tisíc je za tuhle limitku myslím docela adekvátní cena. Přeci jen je pořád mezi tím a Suprou velkej cenovej skok i když bys sehnal Supru jako předváděčku nebo lehce ojetou po někom, komu to nevyhovovalo a po pár měsících prodává... https://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/brz/18224746?goFrom=list



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Alfa Romeo 166 2.5 V6 2003
Alfa Romeo 166 2.5 V6

2003 rok výroby
190 koní výkon
2 499 ccm objem

Chrysler LHS  2001
Chrysler LHS

2001 rok výroby
250 koní výkon
3 500 ccm objem

Chevrolet Caprice Classic 1989
Chevrolet Caprice Classic

1989 rok výroby
170 koní výkon
5 002 ccm objem

Dodge Caliber SXT 2007
Dodge Caliber SXT

2007 rok výroby
110 koní výkon
1 798 ccm objem

Dodge Challenger SRT8, 250hp 2008
Dodge Challenger SRT8, 250hp

2008 rok výroby
250 koní výkon
3 518 ccm objem