načítám data...

Mercedes Sprinter 211 CDI Worker+: Jak si najít kamarády

O bílé dodávce koluje mezi motoristy mnoho zkazek a vtípků. Týden za volantem tohoto dělníka silnic byl ale veskrze příjemná zkušenost.

zobrazit celou galeriiRecenze & testy: Mercedes Sprinter 211 CDI Worker+: Jak si najít kamarády

Víte jaké auto vám přinese nejvíce kamarádů? Není to žádný placatý sporťák, ani luxusní limuzína, ale prachobyčejná bílá dodávka. A nemusí být ani kdovíjak vybavená. Stačí, když je vzadu dost místa na cokoli, co je zrovna potřeba převézt. Ať už je to nová skříň do obýváku, elektrokolo, skluzavka, piáno, nebo dřevěná kuchyňská deska. To prosím není žádný náhodný soupis věcí, ale jen výňatek ze seznamu nákladu, který za testovací týden spolehlivě odvezl nenápadný Mercedes Sprinter.

Obyčejné “plechové” dodávky mají mezi automobilovými nadšenci trochu nezáviděníhodnou pozici. Asi nikdo si na nákladní krabici s třemi místy vepředu nemyslí jako na auto snů. Ještě možná nějaký ten luxusně vybavený mikrobus, americký “conversion van”, nebo obytný automobil – po nich občas někdo zatouží – ale plechová bedna na věci se zkrátka autem z plakátu nikdy nestane. Přesto se ale nedá v žádném případě říct, že by si takový vůz nikdo nekoupil. Je to přesně naopak. Zatímco se auta snů prodávají po jednotkách, možná nízkých desítkách, dodávek podobných testovanému Sprinteru se prodají ročně tisíce. Je to totiž auto, které je prostě potřeba. Pracovní nástroj, který každý den usnadňuje práci tisícům lidí po celém světě. 

V kontextu auta jako pracovního nástroje pak dává smysl, že tu nebude hrát prim vzhled, luxusní výbava, ani dekor palubní desky, nebo jemnost animací digitálního kokpitu, ale spíše robustnost, užitná hodnota a cena. Bílá krabice s nelakovanými nárazníky na plechových kolech totiž nemá ohromovat okolí a demonstrovat bonitu majitele, ale odvádět práci. A to umí Sprinter na výbornou.

Testovaná verze má v karoserii L2H1 (slovy konfigurátoru “normální střecha” a “standardní délka”) zastavěný základní 2,1 litrový dieselový čtyřválec o výkonu skromných sto čtrnáct koní. Přes šestistupňový manuál roztáčí přední kola a poměrně uspokojivě rozpohybuje celou krabici až k maximální rychlosti 150 km/h. Docela mě potěšilo, že díky slušnému točivému momentu a nakrátko poskládané převodovce se uspokojivá dynamika neztrácela ani při naložení auta cca čtyřmi sty kilogramy nákladu. Ačkoli jde tedy o to nejzákladnější pohonné ústrojí, troufnu si odhadnout, že pro velkou část uživatelů bude naprosto dostačující a rozhodně nejde o nějakou nedomrlou verzi pro distributory polštářů, cukrové vaty a plyšových hraček.

Pozornému čtenáři jistě neušlo, že vůz na fotografiích není typická novinářská verze “prosímjednoautovplnésevším”. Jde totiž o akční Worker+, který zaujme hlavně nízkou cenou. Vnitřek vozu je tak prost buržoazních vychytávek, vše je velmi plastové a nejčastějším interiérovým prvkem je patrně záslepka. Jenže tady je to tak nějak v pořádku. Plasty jsou sice tvrdé, ale nevržou, černý volant bez tlačítek (to už je dneska docela rarita) se hezky drží a je dobře napozicovaný (takže ani nevadí, že není nastavitelný) a jednodinové rádio sice nemá navigaci, ale s telefonem se spáruje bez problému. 

Sedačky čalouněné robustní látkou připomínají tvarem kancelářskou židli a opět překvapují nízkým rozsahem nastavení. Lavice spolujezdců je úplně napevno, řidič se může šoupat dopředu a dozadu a nastavit si sklon opěradla. Víc tu ale opravdu není potřeba – poloha za volantem je přirozená a příjemná. Z ergonomického hlediska si tak zaslouží Sprinter jen dvě malé výtky. Tu první za ovládání stěračů páčkou blinkrů, na které je zkrátka potřeba si zvyknout a tu druhou za ovládání palubního počítače malými “tyčinkami” čnějícími z přístrojové desky – ty se za jízdy mačkají opravdu špatně a přes volant na ně není vidět.

To jsou ale relativně malé vady na kráse jinak bezproblémově fungujícího celku. Mercedes nabízí ještě jednodušší verzi Worker (bez plusu), kde není ani klimatizace, nebo rádio, ale to už mi přijde jako zbytečný masochismus. Ve verzi Worker+ ale nic zásadního nechybí. Jistě – delší cesty by asi zpříjemnil tempomat a manévrování by usnadnila parkovací kamera, ale obojí to jsou věci celkem zbytné.

Účelná jednoduchost pokračuje i v zadním nákladovém prostoru. Je tu pevná podlaha s poměrně kluzkým povrchem (který potěší při manipulaci s věcmi “šoupáním”, ale vyžaduje důkladné upevnění všeho přepravovaného), plastové obložení spodní poloviny stěn a dvě jednoduchá světla nade dveřmi. Víc není třeba. Dovnitř se vejde devět a půl krychlového metru nákladu o maximální váze 945 kilogramů. Takže když mi náš redakční fotograf Radek zavolal, že potřebuje pomoct převézt z jednoho nejmenovaného nábytkového obchodu svojí novou velikou skříň (“Je fakt velká, to by se do kombíku nevešlo.”), ubezpečil jsem ho, že to nebude problém. A nebyl. On by to asi nebyl problém ani v kombíku, ale když už byla k dispozici ta dodávka… Pocit z prázdnoty prostoru jsme se snažili kompenzovat zakoupením pokojových rostlin a vonné svíčky, nicméně výsledný dojem to příliš nevylepšilo – posuďte sami.


Radkova nová knihovna a bonsaie. 

Naštěstí tu byly i další hmotnostně a prostorově náročnější výzvy. Celopancířové staré pianino vážící něco před 350 kilogramů už mělo poněkud větší zatěžující potenciál. Při stěhování hudebního nástroje do útrob dodávky jsem byl přesvědčený, že tak těžká věc v nákladovém prostoru už určitě ovlivní dynamiku, opak byl ale pravdou. Narozdíl nás stěhujících neměl Sprinter s nákladem žádný problém. Při vykládce jsem si ale všiml jedné drobné chyby. Zadní dveře nejdou otevřít v úhlu 270 stupňů, ale jen 180. při couvání k rampě potom takto otevřené dveře překážejí ve výhledu zpětnými zrcátky a kvůli absenci couvací kamery nezbývá, než přizvat k asistenci závozníka.

Další drobná mrzutost může nastat při kotvení nákladu. Sprinter má totiž vazací oka pouze v podlaze, ve stěnách je naopak většina děr zaslepená. Hádám, že je to kvůli tomu, že tenké plechy by nemusely vydržet zběsilé každodenní napínání ráčnovými kotvícími popruhy. Pokud ale občas něco převážíte dodávkou, určitě si vzpomenete na situace, kdy se připnutí lehkého nákladu ke stěně hodí. 

Verdikt

O Sprinteru se říká, že je to ta nejlepší z velkých dodávek. A já nemám důvod toto tvrzení nějak rozporovat. Robustní a promyšlená dodávka s velkou přepravní kapacitou funguje bezproblémově, hezky se řídí, moc nežere a je to zkrátka propracovaný “kus nářadí”. Stejně, jako u kladiva nepotřebujeme měkčenou rukojeť z hovězí kůže a barevný displej s počítadlem úderů, nevadí ani u Mercedesu lány tvrdých plastů a nebarvené nárazníky. Tady totiž hraje prim funkce a užitná hodnota. Zdaleka největší překvapení pro mě ale byla cena téhle dodávky. Ve většina případů je totiž o poznání levnější, než srovnatelně vybavená konkurence.

 

Technické údaje

Motor: vznětový přeplňovaný čtyřválec 2143 ccm
Výkon: 84 kW  (112 koní)
Točivý moment: 300 Nm 
Převodovka: šestistupňová manuální
Maximální rychlost: 150 km/h
Provozní hmotnost: 2055 kg 
Užitečná hmotnost: 945 kg 
Ložná plocha (dxšxv):  5,539 m  (3272 mm x 1787 mm x 1789 mm)
Maximální hmotnost bržděného přívěsu: 2 tuny
Průměrná spotřeba dle výrobce: 8,9 l/100 km kombinovaná
Průměrná spotřeba v testu: 9,3 l/100 km kombinovaná
Základní cena vozu s testovanou motorizací (211 CDI): 529.000,- bez DPH
Cena testovaného vozu (Sprinter Worker+ 211 CDI):  599.000,- bez DPH

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Fa
Fandatik
04. března 2020, 11:29
0

Dodávky mají navíc jednu kouzelnou moc. Málokdy potkáš někoho, kdo se pokusí natlačit před tebe ve zúžení, a jiné prasárny (ideálně, když je navíc špinavá). Ani obrovská prémiová SUV nemají takový respekt.
Bohužel většina dodávek se dnes dělá právě pro převoz objemných lehkých kusů. A v zadokolce pořídíš snad jen vyšší verzi Sprinteru, LT a Daily. Mám dodávky rád a kdybych měl mít jen jedno auto nechal bych si Vivaro bus.
Případně koupil to nedávno testované Vito buď v osobní verzi nebo Mixto.

reagovat
ro
rock
04. března 2020, 12:31
1

Kouzelnou moc? Ono totiž spousta řidičů podvědomě počítá s tím, že se v tom zúžení bílá, pokud možno špinavá dodávka nacpe před ně. Případně jim provede jinou prasárnu. Já sám za sebe mám docela čerstvou zkušenost s uraženým zrcátkem od dodávky v prostisměru. Já zastavil, abychom to nějak vyřešili, on ne (vyřešil to po svým).

Dodávky jsou v pohodě, ale ti v nich ... Rychlejší a mrštnější než kamiony, vyježděnější (alespoň si to myslí) a méně hákliví na škrábance než osobáky. Ne každý v bílé dodávce tuhle kombinace ustojí s grácií.

Fa
Fandatik
04. března 2020, 17:14
0

Ji, přesně o tom mluvím. Proto na svoje městský pelechy nedám dopustit. Jenže Corsa nebo olítaný Cčko má ten efekt poloviční. Když je třeba úzká silnice (parkuje se z obou stran), tak pokud chceš ušetřit zrcátko počkej. Šance, že se štrejchnene je vysoká.
To samé, když to před obchoďákem někdo postaví vedle tebe na těsno, tak si o něj dveře opřu, když to někdo udělá mě, tak mi to nevadí. Když beru Ečko už je to úplně o něčem jiným a jsem výrazně opatrnější na to kam se cpu a kde parkuju.

beastar
04. března 2020, 17:51
0

Když městský buldozer takový který prorazí i tam kde je novější vůz krátký. Opravy nepotřebuje a když tak jen mírné. Tak to je starej dobrej na padrť prolezlej vokoun. Kdysi se mi teda stalo, že normálně od pedálů pod nohama šla vidět silnice, ale to byl asi blbej kus:)) Takže Mercedes má ve výrobě vozů do města s go go faktorem tradici. I když teda éčko měla být původně asi luxus limo. Já teď shánět auto na stavbu tak se na dodávky vykašli a koupim vokouna v kombíku,

Fa
Fandatik
04. března 2020, 17:59
0

Přesně, to uhne i GLC 63 AMG a ještě se ukloní. ????

Tomáš Trýska
05. března 2020, 09:11
1

Je fakt, že když jedu v Daihatsu, tak mi lidi dělají prasárny, zatímco když jedu Transitem, tak ne. Ale jezdit do práce 7m dodávkou jen proto, že lidi k ní mají větší respekt, mi přijde trošku overkill.

Fa
Fandatik
05. března 2020, 11:40
0

Je to jako jít s bazukou na komára.

beastar
05. března 2020, 11:49
0

Ale ono opravdu do města se často dobře osvědčí věci jako Hummer, RAM a apod. Když vynechám parkování, tak je to ok. Vidíš daleko i přes auta. Autobusákovy kouskáš přímo do kabiny. Obrubníky, výmoly všechno zdoláš. A ta dodávka je vlastně takovej levnej ekvivalent těch pickupů a offroad aut.

Fa
Fandatik
05. března 2020, 14:03
0

Vždy, když tady obhajuješ kupce těch velkých SUV (a jejích místo v showroomu) tak tohle je z mého pohledu jediný smysluplné užití. Jako pojížďák do města. Když každý týden netaháš podvál. Snad mě to mine.

saage
04. března 2020, 14:05
0

Tenhle test spada to sekce- #autickarclassic nebo #autickarfuturista? Ja se v tom ztracim. :-)
V Mercedesu byl minuly tyden den otevrenych dveri?
Test hezkej jinak, fakt, bez ironie. Ono je asi tezky neco napsat o bily dodavce.

reagovat
Jakub Pospíšil
04. března 2020, 14:11
9

Tohle je jasnej klasik. Volant bez tlačítek, displeje jen v černobílý, žádný asistenti...To je prakticky Caterham, akorát s kufrem a střechou.

krab
04. března 2020, 14:17
1

Já to to teda ještě nečet, ale když vidim tu bílou dodávku, tak mě hned napadnul tenhle díl z Monte Karla - Číňan :-D

Ha
Habakukk
04. března 2020, 14:33
5

Jakub Pospíšil: Co tam potom dělá ta automatická klima, purista buď vytrhne ven nebo bude používat v manuálním modu aby měl kontrolu nad situací.

Em
Emasopust
04. března 2020, 17:23
0

Tak pro puristy je zde ta verze Worker bez pluska

sheogh
04. března 2020, 15:16
2

Je to takovy hezky staromilsky - chybi falesny vyfuk, udaj o case na nordschleife a tablet.

V nouzi v tom jde i bydlet, a po dokoupeni bufiku i v zime :-)

reagovat
STANLI
04. března 2020, 15:46
1

Takový Mercedes SUV Coupe s priplatkovym prostorem... Verze "lite"
Kdysi jsem měl Fiat Fiorino 1.4, skrinovy pickup... Prázdné to jelo jak vztekle štěně, ale daleko líp to jelo, když jsem vzadu něco převazel :D dodnes lituju, že jsem ho poslal dál...

reagovat
ransom
04. března 2020, 17:32
2

Předchozí 210 mám v práci.
Ze všech trojmístných dodávek, se k terými jsem za roky jezdil (nebo se vozil) na montáže, je tohle první, do které se tři lidi usadí pohodlně, a ve které spolujezdec/spolujezdci netrpí při dlouhé cestě od zkroucených zad a otlačených kloubů. I nohy si natáhnou a nestrkají si navzájem do žeber lokty.
Mohl bych vypočítávat všechny drobné neduhy. Ale spokojím se s tím, že s ní prostě jezdím hrozně rád. Není přitom ten povoz ničím výjimečný, ani výbavou ani výkony. Ale je hrozně fajn se s ním v pohodě batolit za prací. Klidně i dálky mimo civilizaci.
Pokud narazíte na dodávkáře bezohledného a agresivního, bude to nejspíš nějaký špeditér nebo dealer. Řemeslník potřebuje hlavně dojet za prací, na oběd a zase zpátky domů. A dovézt vercajk a materiál, případně kolegy bez úhony.

reagovat
Ven cos
11. března 2020, 00:48
0

To nejde jinak. Nejde. Myšky, prasarny, obrubníky, vsude se nacpat. Je to dobrá škola. Nevim, jak v jinejch městech, ale v Práglu s poctivostí nejdřív pojdeš. Jezděj tak všichni, krom venkovských turistů. Ti překážejí. Jestli je jezdit jako čurák norma, jak máš jinak jezdit? A k tomu spěcháš. Za každou minutku, co sestřelim proti Waze, jsem rád. Omezíš? Vzdycky. Ohrozíš? I sebe, to zase nikdy. Praha je závodní dráha. Uber, Taxi, dodávka, všichni. I ptoto se v ní nezvyklejm jezdí tak blbě. Jestli to je, nebo neni správně, kdo by to měl posoudit? Vsemi omilané maminky s kočárkem? Je to boj. Prostě to tak je. Dokud jsem nepřešel na "temnou stranu", taky mě neohleduplnost štvala. Teď prostě je. Spučast toho všeho.
Černoši dýlujou fet ředěnej. Kurvy jsou drahý. Radarů moc neni. Chlupatý chrápou. Taková je realita. Sobecká a zlá.

Ven cos
11. března 2020, 00:49
0

Jsem zo netrefil, to bylo o jeden dolu na theGena...

theGeno
05. března 2020, 22:59
0

Musím také přispět svou troškou do mlýna. Občas taky totiž řídím bílou dodávku. Je třeba si uvědomit jednu základní věc - s bílou dodávkou málokdo jezdí pro radost z jízdy. Občas se mi naskytne příležitost jet takový menší kšeft (rozvoz drobnějšího zboží za kilometrovou sazbu). A z toho vyplývá, že se to člověk snaží odjet co nejrychleji (méně času stráveného na cestách = vyšší zisk). A je opravdu někdy velice frustrující jet trasu 6 hodin místo naplánovaných 4 (čas pro rodinu, koníčky, každý dle svých potřeb). Tím samozřejmě neomlouvám prasárny, které způsobí řidiči těchto vozů, jen bych to viděl jako důsledek oné frustrace. Nikdy (klepu na stůl) jsem žádnou neprovedl, jen si dokážu velice reálně představit chování psychicky slabších jedinců, kteří jedou kšeft v bílé dodávce. Z toho vyplývá, že pro nás, co řídíme pro radost je bílá dodávka jakýmsi výstražným varováním, a předzvěstí potencionálního problému. Buďme rozumnější, a raději preventivně předcházejme nebezpečným situacím tím, že dodávkám obecně necháme prostor, a necháme je jet si svoje. :))

reagovat
Zajda
06. března 2020, 09:30
3

Že bude někdo řídit jak debil a vysírat ostatní určitě neušetří třetinu času.

Ha
Habakukk
06. března 2020, 11:31
2

Měl jsem napsaný poměrně ostrý komentář o sobeckém přístupu, ale rač jsem jej smazal.

beastar
06. března 2020, 13:11
1

Haba to si měl nechat. Flamu není nikdy dost ne. :D Každopádně já sice nejezdím bílou dodávkou. Pracovně ale často a ono když si fakt celý den na nohou v práci. Ráno vstaneš ve 4 hodiny. Jedeš někam obchodně tam se potom sereš 4 hodiny koukneš a oni jsou 4 odpoledne. A tebe od křesílka, umělýho krbu, gauče a kafíčka dělí banda imbecilů co se táhne na 80 třeba 50. V levém tě semtam nějaká pizda vybrzdí a obecně prostě neduhy provozu známe. Psalo se i tady o tom stokrát. A ty si prostě v práci... Defakto. A to nemám děti. Tak trochu občas i ty kluky chápu.

Každopádně to nikoho neorpavňuje dělat prasárny, nebo někoho ohrožovat. Jen píšu prostě že mám trochu pochopení k těm lidem. Možná i proto že nejsem idiot a mám v sobě třeba trochu empatie. Daleko víc mě serou blbečci v rádoby sportovních autech a tuning střepech který nikam nespěchají, ale jedou jako magoři. Navíc často prostě fakt ty lidi neumí řídit. Občas se nechám trochu vyzvat podobným kreténkem a většinou to končí tak dvě zatáčky po výzvě.... mizením jeho světel u mě ve zpětným.... Proto raději jezdím v kombíku. Ono to "obyčejný" Audi takový dementy tolik neláká....

ro
rock
06. března 2020, 14:42
0

Tak pro mne to, že je někdo v práci, chtěl by být jinde a sere ho to, fakt omluva není. Spíš naopak. Když někdo ten džob nezvládá bez toho, aby vysíral ostatní, kteří se k němu jenom tak nachomejtli, tak ať ho dopsítlamy nedělá a radši někde navlíká korálky. Empatie a pochopení má svoje hranice.
Píšu jako někdo, kdo má džob, ve kterým mám potenciál hluboce nasrat stovky lidí ročně - a mám sakra dobrej pocit, když se rozcházíme s podáním ruky, úsměvem a pocitem, že jsme zprdele situaci vyřešili přijatelně pro oba.

beastar
06. března 2020, 14:59
1

Tak jako viz. Mnou psaný druhý odstavec. A o džobu voe s nasíráním lidí mi asi nemusíš vyprávět... Každopádně ono rozvést denně 300 adres asi taky nebude prdel. Takže jenom tvrdím, že mám pochopení, že někdy má ten člověk špatný den a chce být rychle doma. Tvůj názor mě utvrdil prostě v tom že Česká společnost je pořád nevyspělá plná naschválů. Prasárny na silnici sice nemají co dělat, ale ono je to těžký když vznikají situace, kde to jinak nejde. Obecně to nejde moc napsat. Odkázal bych k tomu, co sem psal jako názor u článku o provozu v ČR. A obecně situaci na silnici... Bohužel. Další věc je prostě dlouhodobě špatný stav silnic. Ono v Německu bílá dodávka jezdí taky.... Ale ti řidiči tak agresivní nejsou a nejezdí tak ostře... Proč asi? A policajt za bukem na každém rohu je spíš teď u nás, než tam.

Ha
Habakukk
06. března 2020, 15:07
0

No ono jste to napsali za mě. To že si někdo jede svůj kšeftík neznamená, že ho to opravňuje se chovat jako Pako. Ono ve všední dne si možná 80% lidí na té silnici jede nějaký svůj kšeftík, ale neohání se bílou dodávkou.

theGeno
06. března 2020, 16:29
1

To rock, Habakukk - V podstatě jste zopakovali to co jsem napsal, jen jsem nebyl tak ostrý vůči oněm řidičům. Myslím že beastar ani já tohle v žádném případě neomlouváme, naopak toto jednání považujeme za minimálně nezodpovědné. Jen jsem svým komentářem chtěl objasnit proč se to asi děje.

Zajda
06. března 2020, 17:20
0

Mě vůbec nevadí že někdo jede rychleji, předjede šneka na plné nebo ho uvědomělí řidiči považují celkově za piráta. Ale ze srdce nesnáším naschvály a ignoraci. Typicky člověka co jede nalepený za (často jen domněle) pomalejším autem, nedokáže ho předjet a ještě jako bonus přejíždí v levých zatáčkách do protisměru. Takový frustrát jednak obtěžuje řidiče před sebou a navíc vytváří blok co nepředjede ani nikdo za ním.

beastar
06. března 2020, 18:32
0

Jak tu psali kluci nahoře. Ono není dodávka jako dodávka. A řídí to taky jenom lidi. Často je právě ten rozdíl že ten v tom užitkáči je v práci. Sem tam sem jel s vlekem několikrát i s Ivecem krytou odtahovkou. Občas jedu karavanem což je prostě Boxer s bydlikem. Jenže mám čas nejsem v úkole:)) Když v té práci ty lidi jsou chápu že sem tam udělají něco trochu diskutabilního.

Každopádně nehajim hovada a prudiče. A neomalenost. Jen přesně jak vysvětluje Geno mám trochu toho pochopení. A chápu tě občas někdo trochu vyteče, nebo jede za volantem bílé dodávky trochu agilneji.

STANLI
07. března 2020, 07:37
2

Ono to asi taky bude o takový ty naší český nátuře... Proč by mě měl někdo předjíždět, když jedu už tak dost rychle?! A takových věcí by se našlo... Když vidím, že někdo jede rychleji, radši mu uhnu,nez aby pak udělal nějakou prasarnu a já byl u toho... Na dálnici taky neblokuju levý pruh atd... A tohle jsou situace, který dokážou spolehlivě vytočit i klidase :D viz včera ráno řidič Yetiho... Chvilku 80,pak 100 a zase 80...na relativně hladký, rovný silnici :/ po 10km jsem to vzdal a šel před něj...

reagovat
Zajda
07. března 2020, 11:57
0

Ano, když mě někdo dojede, ať už se loudám nebo je to při tempu rychlejším než 99% aut, nemám problém mu usnadnit předjetí. Třeba bliknu doprava ať ví že se fakt jako nechystám tu mírnou zatáčku katovat nebo nachvili zvolním ze svižného tempa, kdy mě sice nějaké auto dojelo, ale realisticky by nemohlo bezpečně předjet. A ti ukrutní piráti v luxusních vozech mi většinou poděkujou blikačkama, představte si. Naopak byste nevěřili, kolik závodníků se vyrojí když řídím EP3, naštěstí s Micheliny PSS jdou většinou objíždět i vnějškem zatáček.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler 300M 2,7 L, 6V, 205PS 2001
Chrysler 300M 2,7 L, 6V, 205PS

2001 rok výroby
205 koní výkon
2 700 ccm objem

Alfa Romeo 166 2.5 V6 2003
Alfa Romeo 166 2.5 V6

2003 rok výroby
190 koní výkon
2 499 ccm objem

Chrysler LHS  2001
Chrysler LHS

2001 rok výroby
250 koní výkon
3 500 ccm objem

Chevrolet Caprice Classic 1989
Chevrolet Caprice Classic

1989 rok výroby
170 koní výkon
5 002 ccm objem

Dodge Caliber SXT 2007
Dodge Caliber SXT

2007 rok výroby
110 koní výkon
1 798 ccm objem