Mezi hlavní výhody aut patří to, že chovat se k nim promiskuitně není spojeno se společenským stigmatem. Můžete je za rok vystřídat třeba čtyři, a nikdo se na vás nebude dívat úkosem. A dokonce jich můžete mít víc najednou. Je pravda, že polyautomobilie už může vyvolávat mírně negativní reakce zejména u sousedů, jimž zabíráte parkovací místa, ale pořád to není takový průšvih jako polygamie.
jsme realisté. necháme vás koupit si praktické přibližovadlo. ale uctívat můžete jen to jedno auto
Mnoho z automobilových nadšenců však projevuje pro auta skoro až náboženské zanícení. A v náboženské oblasti je střídání objektů zájmu opovrhováno ještě o něco více než ve vztazích. Takže je nasnadě otázka – co kdybyste si museli vybrat jedno jediné auto, které bude objektem veškerých vašich automobilových vášní, veškeré vaší posedlosti a součástí vaší identity. A zůstane jí už navždy.
Protože jsme realističtí, nebudeme vás samozřejmě nutit k tomu, abyste nejezdili ničím jiným. Můžete si svobodně koupit naftový kombík, hybrid, elektromobil či jiné ryze praktické auto dle vaší libosti. Ale jen to Jedno auto může být objektem vašeho nadšení. Jen to Jedno auto můžete renovovat, upravovat či ho jen leštit v garáži. Jen to Jedno auto budete brát na srazy nebo na okruhové dny. A budete doživotním členem klubu příznivců a majitelů Jednoho auta.
Volte moudře, protože pokud vaším zvoleným Jedním autem opovrhnete, pokud se mu zpronevěříte a zadíváte se po jiných, budete exkomunikováni a degradováni do kasty cyklistů. Takže, Jedno auto navždy. Které to bude?



Tommy4320
6. 4. 2015, 16:43Mazda MX-5 nejlépe první generace,tečka (neprotestuju múže to být i ňeco jiného)
mq
6. 4. 2015, 16:58VW Bus T1?
Nissan Patrol?
mq
6. 4. 2015, 17:10nakonec možná mergl W123 wagon
KKKuba
6. 4. 2015, 17:00BMW E39 540iAT :)
vita
6. 4. 2015, 20:13Mohlo by bejt
Adam
6. 4. 2015, 17:05964 nebo M3 E46
Adam
6. 4. 2015, 17:17Ačkoliv já sám už jí jako top nemám, tak by tu určitě měla bejt zmíněná... Impreza WRX STi
VoFi
6. 4. 2015, 17:091969 Chevrolet Chevelle SS..
Greeny
6. 4. 2015, 17:30E30 bez dlouhého přemýšlení :)
Zargothrax86
6. 4. 2015, 17:31U mě stopro Toyota Corolla AE86 Sprinter Trueno (nejlépe Black Limited edition ;) )
svechotak
6. 4. 2015, 17:42Za mě Lancia Delta Integrale HF...
Dano
7. 4. 2015, 11:33Daniel Borský
6. 4. 2015, 18:04GT-R34
Koudy
6. 4. 2015, 18:15etype
Straki73
6. 4. 2015, 18:34Subaru Impreza 22B
tommy_cz
6. 4. 2015, 18:38Chevy suburban ... neni lepsi a univerzalnejsi auto
Rosťa
6. 4. 2015, 18:46Cayman, a možná by to ani nemusela bejt nějaká speciální edice, klidně základní Cayman :)
Rob
6. 4. 2015, 18:54Ford Sierra cosworth
Trinom
6. 4. 2015, 19:02Klidně i můj červenej Bird, co mám v avataru. V zásadě to je jediné moje auto, o které opravdu pečuju a nemám ani do budoucna v plánu jej dát pryč. Možná to je i tím, že to auto je v rodině už přes 20 let...
frankieboy
6. 4. 2015, 19:21Jednoznacne BMW Z8
Faust
6. 4. 2015, 19:44Range Rover Sport SVR
Buchtak
6. 4. 2015, 19:51Kazdej vi, ze nejlepsi, nejuniverzalnejsi a proste je M5ka.....takze tu
Woyta
6. 4. 2015, 20:09Me vyhovuje Nissan S platforma. Vzhledem k prakticky neomezene moznosti kombinovat dily z ruznych modelu, tak jde postavit spousta silenosti. :) Ted mam 200SX S13. Brzdy mam z S14, napravy ze skyline R33, kola Skyline R32, diferencial bude z S15 a k tomu jeste par drobnosti z S12. BTW nevite kde sehnat ten palubni pocitac ze Skye R34? :D
BTW RB30 (L6 3l turbo) 4x4 200SX S13 uz existuje. Krasnej sleeper.
vita
6. 4. 2015, 20:11Bmw m3 cabrio E36 AC Schnitzer
Cuisine
6. 4. 2015, 20:37toyota landcruiser 7series s motorem 1hz
Goldies
6. 4. 2015, 21:26Sem Fordař (i když momentálně doma žádný Ford není), a vždycky sem obdivoval Mr. Shelbyho, takže jeho Cobra nebo Mustang ´67 GT500...
Vik
6. 4. 2015, 21:39Již několikaletým snem to je datsun s30z s motorem L28,převratný na objem 3,1 litru a třemi webery :)
Banan62
6. 4. 2015, 22:26Lotus Omega
jaymz
6. 4. 2015, 22:51N14 GTiR origo LHD
Krocan
6. 4. 2015, 23:19Mám 11 let XJ40, koupil jsem ho jako starou peluchu. V techničáku byli za pět let čtyři majitelé, údržba veškerá žádná a za ty "moje" roky dostal trochu na prdel provozem, trochu více mojí bohémskostí a největší čočku mu dali servisáci, z nichž jeden dokonce vykradl z Kocoura díly, které potřeboval na jiné auto, namontoval mi špatné kotouče, kdy hrozilo při silném brzdění vyběhnutí pístků a další mechanik, který na to přišel mi pro změnu přišrouboval převodku řízení tak, že za půl roku zbyly pouze dvě povolené matky na čtyřech šteftech, které převodku drží. Přes všechny problémy mám pořád Kocoury rád. To autíčko umí kromě parády také navozit materiál na chalupu, přivést na plaťáku jiného Kocoura, dovést z lesa metr dříví a na sněhu jede tak dlouho, dokud v tom sněhu není položený břichem. A je prudce elegantní. Takže za mne jakýkoliv XJ od SI až po X 358. Ale musela by být splněna podmínka, že bych musel znát servisáka, který se o to bude trochu kloudně starat. No ono to zatím stejně musí fungovat i bez servisu. Od vánoc mam vysypanou AT a tak jsem se rozhodl, že už to nebudu lámat přes koleno a koupím něco jiného. Po okružní cestě kolem mé hlavy; Omega III (2 x O I jsem kdysi měl)- Espace- CH 300 jsem dorazil z5 k Jaguaru. Takže koupím X 308. Zatím na to nespěchám, jezdím náklaďákem a osobák mi třeba stojí přes měsíc na place. (Taky každému na jednu z nejtrapnějších otázek, KOLIK TO ŽERE?, odpovídám: "zhruba nádrž na čtvrt roku" a po opáčení ALE JÁ MYSLEL SPOTŘEBU! doplňuji: "no, když jezdím, tak plná na dopoledne vydrží"). Takže zatím, když auto nutně potřebuju, půjčuju si od kamaráda. Jo a ten Jaguar má velikánskou konkurenci s jakýkoliv náklaďákem, zcela bez legrace. Jezdím 9 let a mohu napsat, že je parádní se v autě postavit, projít se, chodit bosky po beránkovi, mít vedle sebe lednici, nad sebou mikrovlnou, za sebou postel. Zapnout si bufika, nebo klimu a máš sedačku na měchu, boudu většinou také na měchách (když ne, tak na perech je vždy) a podvozek dnes už vždy též na měchách. Všechno máš při ruce, vše opravdu dokonale odhlučněno, odvibrováno. Kdo je šikovný, dokáže do boudy implementovat i sprchu a pak potřebuješ vylézt ven jen na záchod. A všechno je řešeno tak, aby to vydrželo i sprosté zacházení.
Malfis
6. 4. 2015, 23:45Escort RS Cosworth :-) auto snů... :/
Bigg.I
7. 4. 2015, 00:29Ford Mustang 1968 Fastback
Moje celoživotní modla
Marty
7. 4. 2015, 08:51205T16 !!!
kubas
7. 4. 2015, 09:32Clio V6
johan
7. 4. 2015, 10:32urcite Bugatti Veyron.. ale nie :D u mna by pravdepodobne skoncil r34 gtr.. pripadne primera p11 s technikou n14 gtir, tzn. 4x4, sr20det take prijemne daily :)
Hanz
7. 4. 2015, 11:11S předešlou generací Charger SE jsem si užil fantastických pár tisíc km za volantem,
takže Dodge Charger SRT Hellcat (2015) musí bejt ultra zážitek.
Jindrich
7. 4. 2015, 11:27Impreza STi Type R, jasná volba :-)
Sven
7. 4. 2015, 12:14Mercedes W201 EVO1 (2,5-16v)
Matt
7. 4. 2015, 12:29Ford F - 350
Buď 6.7 litru V8, nebo ten 7.3 V12
Petey
7. 4. 2015, 13:17Zonda F clubsport, manual
jake
7. 4. 2015, 14:44Delta Integrale nebo Kadett ! :)
bucek
7. 4. 2015, 17:46Saab 9000 2,3fpt nejlépe stage1. A nebo Jag x300 4,0 v manuálu. Protože pokud jenom jedno auto na věcné časy,tak to taky na věky musí vydržet.
Berzelius
7. 4. 2015, 20:06Za mě Mitsubishi Galant VR4 sedan ročník 2000
bobo23
7. 4. 2015, 21:15V hlavě mi rotuje spousta aut. Opravdu těžká volba. Miata, M3, WRX STI, Evo, GTR, Type R, Mustang 67, CRX, S2000.Těch aut je opravdu spousta. Proto zůstanu věrný svému současnému přibližovadlu. Suzuki Baleno r.v. 98, 1.6 :-)
Otakar Lender
8. 4. 2015, 06:37MTX Roadster. První auto, které jsem řídil, vlastnil. "Mám ho od 15-ti. Nikdy neprodám.
Vajtek
8. 4. 2015, 08:54BMW Z3 Coupé, nebo 8er. :-)
riprex
8. 4. 2015, 10:33Vzhledem k tomu, že už ho máme a vzhledem k jeho technické jednoduchosti, kdy ho bude možné provozovat i za 50 let s tím, co se podomácku vyrobí. Vzhledem k tomu, že to bylo úplně první auto, kterým jsem kdy jel a úplně první auto, které jsem kdy řídil. Jsou zábavnější auta, jsou rychlejší auta, jsou pěknější auta... ale Alfa 164 je jen "jedna" :-D
martin_100
8. 4. 2015, 11:04Moje Lucka .... VW T3 tu chci mít na věčný časy a nikdy jinak ;-)
briza
8. 4. 2015, 14:55Jednoznačně SL, konkrétně generaci R129, čili klasická žehlička a když už, tak SL73 AMG
Vendula B.
10. 4. 2015, 09:36Ford Mondeo Combi. Mám pět let Mk1 a jo, jsem magor, za to, co jsem do něj vrazila, by to jinej shodil ze skály a koupil si nový. Ale dokud se mi doslova nerozpadne pod rukama, budu ho mít. Na vození psů, hoblin a sena plus jako vůz bez elektronických kurvítek pro mne zatím ideál.
Tybu
15. 1. 2016, 05:40911 ... víc netřeba dodávat :)