
Prymus
Jméno | Tomáš Prymus |
---|---|
Bydliště | Ostrava-město |
Registrace | před 6.0 rok. |
Poslední aktivita | před 7.9 hod. |
Příspěvků ve fóru | 2 |
Komentářů u článků | 12 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Když jsem se nad tím naposledy zamýšlel, tak jsem nakonec došel k jednomu autu, které si běžný smrtelník nikdy nemůže dovolit. Já bych rád Alfu GTA-R 290 od Alfaholics :)


No jo, moje chyba. V několika zdrojích bylo napsané, že je to oficiální divize Toyoty, ale je to jenom nějaká boční společnost. Je možné, že třeba patří do jejich koncernu, nebo tak něco, ale je fakt, že "produkty" asi za přímo Toyotu označit nejde.
Ale i tak to podle názvu majitele zní jako Toyota, no ne? :)

No... slyšeli jste o značce Ranz? Je to společnost Toyoty, která se zaměřuje jenom na elektromobily. Podobně se Toyota nevěnuje Kei autům a nechává to na svém Daihatsu ;)
Takže čistě teoreticky Toyota vyrábí elektromobily (nebo aby to bylo úplně správně Toyota Motor Corporation vyrábí elektromobily.

Hodně mi připomíná koncept Nissanu IDx :-)

Co se týče náhrady za tramvaj, přijde mi zajímavá volba Daihatsu Cuore. Jakákoliv generace (alespoň co jsem dohledal) je, kromě občasného úniku oleje a koroze, takřka nesmrtelná. Spotřeba kolem 5l/100, povinné ručení je láce a pořizovací cena i kolem 30-35 tisíc (i s dvouletou technickou). Jenom se servisem to bude horší ;)

Mým nejoblíbenějším obdobím pro automobilismus jsou určitě 80 léta. Stačí špička tehdejších supersportů F40 nebo Testarossa od Ferrari. Skvělé mi přijdou i digitální přístrojové desky, například různorodých Alf Romeo. Pro mne srdcovou záležitostí jsou taky mrkačky na zvláště japonských automobilech, jako AE86, Supra mk2, nebo RX-7. K tomu ještě výše zmiňované speciály, které vzešly z Group B a onu šílenou éru F1. Atmosféra motorsportu musela být naprosto strhující.
Ale stále víc mi připadá, že v dnešní době je rozvoj ještě nejrozmanitější. Člověk si stále může poručit zcela sportovní kupé, ať už jde o GT86, BMW M2, novou MX-5/Fiat 124 Spider, nebo novináři opěvovaný nový Alpine A110.
V Bentley Bentayga si může člověk odpočinout, ale i využít na SUV nehorázných 608 koní. Místo Bentley je možné si pořídit bizarní Géčko 6x6, a kdyby to někomu bylo málo, přichází na řadu Brabus. V Evoque je možné si stáhnout střechu.
Dále jsou tady i překoňované hot hatche. O supersportech ani nemluvě, stačí zmínit svatou trojici 918/La/P1, nebo novou Corvettu. A stále zajímavější mi připadá i trend elektromobilů, který posouvá zrychlení na šílenou úroveň.
A navíc, pro mě jako bonus, jsou ojetá auta z 80 let ještě v relativně levná. ;)

Ty warm-hatche se mi začínají docela dost líbit. Oproti Swiftu Sport je o pár koní výkonnější, ale pochybuji, že by se Corsa S dostala pod Suzukiho 870 kilo. Nevíte někdo, kolik by měla vážit?

Asi když mi můj strejda řekl, že long life oleje ničí motor a vydrží mnohem méně, než klasický olej :D

U mě stopro Toyota Corolla AE86 Sprinter Trueno (nejlépe Black Limited edition ;) )

Hlavně aby to nedopadlo jako z Hondou Civic Type-R. Ten původní koncept byl naprosto úžasný! Sériová verze vypadá taky skvěle, ale už to není auto v mojí vysněné garáži, narozdíl od konceptu. Tak nějak ztratilo tu agresivitu...

No...sice byla trochu prorezlá, ale která 86-tka není, že? ;) :D

Mě hned napadla AE86 z filmu Let (Flight, 2012), kterou řídila ta narkomanka :) Už i v Americe jsou osmdesát-šestky docela drahé

Poslední komentáře
- beastar, Audi A3 35TDI: Když se Audi odváže
Znám člověka co má vzadu dětskou sedačku v 911. Kočárek... - beastar, u blogu Honda CR-Z - Hybrid pro petrolheady?
Já už sem to třikrát viděl to je asi vše. Jinak samozřejmě... - cPetan, Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli...
Tak Rapid měl jinou zadní nápravu, 4 pístkové brzdy a tak,... - Tomino, u blogu Honda CR-Z - Hybrid pro petrolheady?
Já jsem to právě bral z pohledu na ten pravzor toho CR-Z,... - krab, u blogu Honda CR-Z - Hybrid pro petrolheady?
Tomino, jo, tohle je zajímavý. Původní Honda CR-X byla v těch... - Vavris Vavrisovic, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Nevím :D Pořád uvažuješ o NCFL? - Tomino, u blogu Honda CR-Z - Hybrid pro petrolheady?
Já teda musím říct, že jsem nikdy CR-Z nechápal, nepochopil... - lumix, u blogu Honda CR-Z - Hybrid pro petrolheady?
Tahle Honda s elektromotorem se mi vždy líbila, asi tom, ze měla... - PeterLuk, Autíčkářova zimní soutěž: Pošlete...
Ráda sa aj fotka zablatenej cesty ak nemáme sneh? :P XD - ReVolte, u blogu Jaguar XKR 4.2 Coupé aneb jak ulovit...
Pořád mi budeš chtít prodat tu Miatu? :) - ReVolte, u blogu Kola pro e46
Mě se vždy líbil styling 135 a nebo 72 :) - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Ta hláška je určitě pro zaryté saabisty kult. V době vzniku... - Ronoath, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Zaslouží, už se na to těším. A docela to chápu. Je to totiž... - JOE37, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Souhlasím. Pod neokoukaným kabátem známá a zcela běžná... - peca, u blogu Jak se vyhnout koncernu a neskončit...
Jako ja nevim. Prvni mocny hejt na koncern VW, nemecke auta a uniformitu...
Poslední inzeráty
1993 rok výroby
105 koní výkon
1 587 ccm objem
1989 rok výroby
147 koní výkon
3 340 ccm objem
2005 rok výroby
124 koní výkon
1 798 ccm objem
2010 rok výroby
216 koní výkon
5 300 ccm objem
2004 rok výroby
250 koní výkon
3 000 ccm objem
Rušné diskuse
- BMW X6M Competition: Magor. Mistr. Miláček.
120 komentářů - BMW 840d xDrive Gran Coupé: Automobil tak akorát
113 komentářů - Auta, která zmizela
106 komentářů - Autíčkář se ptá: Posloucháte za volantem nebezpečné songy?
93 komentářů - Autíčkář se ptá: Jaká prkotina vás na silnici dokáže nejvíc vymotat?
92 komentářů - Jaké "klasice" jste nikdy nepřišli na chuť?
90 komentářů - Drifteři jsou hovada! Nebo nejsou?
85 komentářů - Rok za volantem: padesát aut, nespočet dojmů
77 komentářů