Tomáš „Zargothrax86“ P.
| Bydliště | Vsetín |
|---|---|
| Registrace | před 10.8 rok. |
| Poslední aktivita | před 8.8 hod. |
| Příspěvků ve fóru | 2 |
| Komentářů u článků | 18 |
| Pozitivních komentářů u článků | 8 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Poslední blogy
Posledních 50 komentářů
Bude opět někdy K&K v Ostravě, popř. okolí? Je mi jasné, že v Dolní oblasti Vítkovic je to asi s pronájmem náročnější, ale už je to přece jen dlouho ;)
Díky za článek! Toto jsou přesně témata, která Autíčkáře odlišují od mainstreamových automobilových webů.
Díky za super článek, četl jsem ho jedním dechem.
Po MR2 této generace pokukuji už nějaký ten pátek, prostě se mi nějakým úchylným způsobem líbí. Jen jejich ceny poslední dobou stouply na trojnásobek.
Těším se na článek o GT86 ;)
Perfektní článek, díky! Úvodní foto mi připomnělo Tominův blog o prvních jezdcích F1.
Přesně jeden ze článků, proč mám rád Autíčkáře. Díky za test!
Tohle mohl být velmi zajímavý článek, kdyby nebylo toho, že polovina obsahu je mimo téma (resp. mimo nadpis článku). Pardon, ale v první půlce nebylo o značce řečeno nic, spíše my to připomínalo slohovou práci z českého jazyka - úvaha na téma "Postavení automobilových společností ve světě" s následným zamyšlením nad vývojem italských automobilek.
Druhá polovina si zaslouží palec nahoru ;)
Když jsem se nad tím naposledy zamýšlel, tak jsem nakonec došel k jednomu autu, které si běžný smrtelník nikdy nemůže dovolit. Já bych rád Alfu GTA-R 290 od Alfaholics :)

No jo, moje chyba. V několika zdrojích bylo napsané, že je to oficiální divize Toyoty, ale je to jenom nějaká boční společnost. Je možné, že třeba patří do jejich koncernu, nebo tak něco, ale je fakt, že "produkty" asi za přímo Toyotu označit nejde.
Ale i tak to podle názvu majitele zní jako Toyota, no ne? :)
No... slyšeli jste o značce Ranz? Je to společnost Toyoty, která se zaměřuje jenom na elektromobily. Podobně se Toyota nevěnuje Kei autům a nechává to na svém Daihatsu ;)
Takže čistě teoreticky Toyota vyrábí elektromobily (nebo aby to bylo úplně správně Toyota Motor Corporation vyrábí elektromobily.
Hodně mi připomíná koncept Nissanu IDx :-)
Co se týče náhrady za tramvaj, přijde mi zajímavá volba Daihatsu Cuore. Jakákoliv generace (alespoň co jsem dohledal) je, kromě občasného úniku oleje a koroze, takřka nesmrtelná. Spotřeba kolem 5l/100, povinné ručení je láce a pořizovací cena i kolem 30-35 tisíc (i s dvouletou technickou). Jenom se servisem to bude horší ;)
Mým nejoblíbenějším obdobím pro automobilismus jsou určitě 80 léta. Stačí špička tehdejších supersportů F40 nebo Testarossa od Ferrari. Skvělé mi přijdou i digitální přístrojové desky, například různorodých Alf Romeo. Pro mne srdcovou záležitostí jsou taky mrkačky na zvláště japonských automobilech, jako AE86, Supra mk2, nebo RX-7. K tomu ještě výše zmiňované speciály, které vzešly z Group B a onu šílenou éru F1. Atmosféra motorsportu musela být naprosto strhující.
Ale stále víc mi připadá, že v dnešní době je rozvoj ještě nejrozmanitější. Člověk si stále může poručit zcela sportovní kupé, ať už jde o GT86, BMW M2, novou MX-5/Fiat 124 Spider, nebo novináři opěvovaný nový Alpine A110.
V Bentley Bentayga si může člověk odpočinout, ale i využít na SUV nehorázných 608 koní. Místo Bentley je možné si pořídit bizarní Géčko 6x6, a kdyby to někomu bylo málo, přichází na řadu Brabus. V Evoque je možné si stáhnout střechu.
Dále jsou tady i překoňované hot hatche. O supersportech ani nemluvě, stačí zmínit svatou trojici 918/La/P1, nebo novou Corvettu. A stále zajímavější mi připadá i trend elektromobilů, který posouvá zrychlení na šílenou úroveň.
A navíc, pro mě jako bonus, jsou ojetá auta z 80 let ještě v relativně levná. ;)
Ty warm-hatche se mi začínají docela dost líbit. Oproti Swiftu Sport je o pár koní výkonnější, ale pochybuji, že by se Corsa S dostala pod Suzukiho 870 kilo. Nevíte někdo, kolik by měla vážit?
Asi když mi můj strejda řekl, že long life oleje ničí motor a vydrží mnohem méně, než klasický olej :D
U mě stopro Toyota Corolla AE86 Sprinter Trueno (nejlépe Black Limited edition ;) )
Hlavně aby to nedopadlo jako z Hondou Civic Type-R. Ten původní koncept byl naprosto úžasný! Sériová verze vypadá taky skvěle, ale už to není auto v mojí vysněné garáži, narozdíl od konceptu. Tak nějak ztratilo tu agresivitu...
No...sice byla trochu prorezlá, ale která 86-tka není, že? ;) :D
Mě hned napadla AE86 z filmu Let (Flight, 2012), kterou řídila ta narkomanka :) Už i v Americe jsou osmdesát-šestky docela drahé



