Vajtek
Jméno | Vít Domorád |
---|---|
Bydliště | Mladá Boleslav |
Registrace | před 10.3 rok. |
Poslední aktivita | před 5.1 rok. |
Příspěvků ve fóru | 2 |
Komentářů u článků | 58 |
Pozitivních komentářů u článků | 2 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
Mám 330xd GT a dodneska lituju, že jsem nešel do benzínu. Jinak tyhle crossovery co BMW dělá tak jsou skvělý a tři roky zpátky jsem měl těżkou hlavu jestli GT, nebo GC (kupoval jsem nový). Velkej kufr, dost místa vzadu, ala coupe vzhled. Jako daily driver super. A stačilo sundat runflaty a koupit sportovnější gumu a auto umí jezdit i "sportovně". Samozřejmě to není puristický zážitek jako třeba v Zetku, ale na druhou mě téměř nic nesere. Sednu do Zetka, sere mě geometrie, sere mě diff, sere mě, že nemám iDrive, serou mě slabý brzdy, sere mě absence 6ky, serou mě sjetý gumy atd. atd. ale furt to má použitelnější kufr, než 5ka sedan. :-D
PS. Redakci přeji hodně trpělivosti s týpky typu Beastar, jsem na autíčkáři téměř od začátku, ale tohle je extra případ. :-D Jen mě mrzí, že nemám čas se tu hádat.
Vezmu to odzadu, technicky kazej reputaci hlavně 1,6ky a to především ranný ročníky, který trpěly na přeskočenej rozvodovej řetěz a často zničenej motor (i mě se to stalo, ale ještě v záruce) a obecně špatnej chod. Pozdější verze už fungujou "relativně" dobře, byť ten motor je prostě špatně navrženej. Diesly fungujou normálně, žadný zázrak, ale fungujou. Pak se tam montovala atmosferická R6ka, která pokud se správně (čti ne jako idiot) servisuje tak není dobrá, ale skvělá. Tenhle "krám", podle tebe, je podvozkově nejlepší auto ve třídě, stačí sundat runflaty a auto je i velmi pohodlný. Dál tenhle krám má třeba skvělý sedačky, funkční interiér, širokoý spektrum výbavy, manuál...
Obecně bych design 1er nazval jako funkční (resp. "motokárový" kola v rozích), krátký přední převis a dlouhá kapota motor za nápravou (ideální rozložení hmotnosti). A protože je přední převis krátkej, nevadí mi krátkej zadní převis, alespoň já teda dlouhej zadní převis ke krátkýmu přednímu převisu nevnímám jako něco proporcionálního, ale nechám se rád poučit. Konkrétně proč světla vypadají lacině? Proč jsou proporce divný? Protože se ti to nelíbi? Tak to jo, pak ok. Nejsem nijak vyhrocenej pro jednu značku, nejsem ignorant (resp. se snažím) a nedělám závěry o lidech který neznám... narozdíl od tebe. ;-)
Není to o fanouškovství, ale o vkusu. Někomu se třeba líbí Multipla. Já bych ani "sterilní" A3ku, ani "vejce' C4ku nenazval hezčí než 1er, 100 lidí, 100 chutí. Co se týče proporciálnosti, tak pro mne je dlouhá kapota ideálem proporciálnosti. Co je proporcionálního na C4? Co znamená dle tebe "nakopnutej kačer"? Neumím si to představit, nekopu denně do kachen... chápu pojem převis, linky, silueta apod.
Rád bych slyšel, kterej hatchback je tak výrazně povedenější. Protože "nakopnutej kačer" (pokud se čirou náhodou zrovna dva lidi shodnou co to znamená) se dá říct prakticky o každým hatchbacku/shooting braku/kombíku. ;-)
Souhlasím, i3 a Activer/Grand Tourer jsou naprosto otřesně vypadající. Pak bych zařadil compact e46, poté první verzi X3 a až poté e36 compact (a záleží z jakého úhlu, z profilu se mi např. vysloveně líbí), každopádně kdo s kompostem jel, tak jim to odpustí, hlavně ve verzi 323ti nebo se swaplou M52B28. Následuje 7ka bez faceliftu (po faceliftu mi už přijde v pohodě). beaster, co se tí líbí z tehdejší doby (2004) za hatchback? Mě přijdou 1er e87 společně s Astrou jako dvě nejhezčí a velmi nadčasový auta. Obří příď a kapotu 1er beru jako plus. Měl jsem 116i v socka verzi a nikdy jsem neslyšel, že by se někomu nelíbila. :-D
Upřímně jsem nad tím nikdy nějak zvlášť nepřemýšlel. Proti 5er je to znát, ale teda nic co by mi vadilo. Záleží na co je člověk zvyklý a s čím porovnává.
A ješte jedna poznámka, upřimně v záplavě debilních "městských" SUV je naprosto skvělý. Kdo sakra reálně potřebuje SUV? Ja chci auto, který dobře vypadá a dobře funguje a nemá výrazné kompromisy. X5 má menší kufr, daleko míň místa na sezení a je daleko težší, nestabilnější a míň sportovnější...
Upřímně tyhle "nesmysly" GT jsou snad to nejlepší a nejpoužitelnější co BMW teďka má (nepočítám-li 2er, která sama o sobě skvělým odkazem historie). Sám mám 3GT a to auto je pro denní používání naprosto skvělý. Není to sedan, takže to má velký kufr, vzadu se sedí skvěle, daleko líp než v 5er. S adaptivním podvozkem a 19" kolama to je velmi komfortní (jasně není to na vzduchu), ale takovej rozdíl to zas není (vlastní zkušnost). Vizuálně je to hezký (coupé), jasně má to trochu větší zadek (to mi nevadí, jako druhý auto mam Z3 Coupé), ale to je asi tak všechno. A jezdí to slušně, samozřejmě to nemá jistotu 3er v zatáčkách ani 5er na dálnici, ale zase tak často nemá člověk příležitost jet 240-250 (tehdy ta nejistota přichází), aby ho to štvalo. Takže proč bych měl teda chtít 5er kombík místo 3 GT, resp. 5 GT?
Upřímně jezdím občas Praha - Bratislava a už třikrát se mi stalo, že jsem předjíždel zprava. Jednou jel uprostřed chlápek s lodí a předjížděl ho autobus, to vše do kopce a pravý pruh prázdný. Podruhé jedu pravý pruh volný, auto zhruba 110kmh, nejdřív blikám, ale nic. Pak troubím a nic. Tak ho předjedu zprava. Po nějaké době jsem zastavil na benzínce, občerstvil se, zase vyrazil a zhruba po hodině jsem potkal to stejný auto a furt vlevo 110, takže potřetí jsem předjel... :-D Jsem klidný člověk, ale přiznám se, že tohle člověka řádně nasere a zároveň pobaví.
Já problém vidím v tom, že PČR se většinou chová velmi nedůstojně. Měří na místech, kde se jim to vyplatí, hned u konce cedulí, na dálnicích si vybírá koho zastaví apod. A to je důvod proč nemají autoritu, protože vydělávají peníze, nechrání. Schválně kolik hlídek jste viděli u míst označených jako místo častých dopravních nehod? Já prakticky nikdy...
Já bych se té 1er nebál, vevnitř to opravdu není velký, ale když člověk chce, narve tam i pár stolů IKEA...
Tak tohle je pecka!!! První MX-5 o které bych vážně uvažoval. :-) Úchvatnej kupé tvar.
Obávám se, že spoustu lidí prostě vkus nemá - viz české "profi" auto weby... lol speciál wrc, pořádný výfuk...
http://m.autorevue.cz/video-poslechnete-si-jak-zni-skoda-octavia-rs-s-poradnym-vyfukem
http://www.autoforum.cz/tuning/skoda-octavia-rs-dostala-vyfuk-remus-zni-jako-special-wrc/
Na druhou stranu, remus je to nejhorší. Supersprint, magnaflow a další už nejsou tak hrozný, byť to trapný prrrrrrrrrrrd tam prostě je vždycky.
Tak výfukových systému je spoustu. :-) A ty dělaj obrovský rozdíl. Já mám Eisenmann a je super. Supersprint jsem taky slyšel na živo a taky fajn. :-)
Mě se ty trojúhelníčky dovnitř fest nelíbí. Čistý se mi to nezdá ani za nic, spíš to tam je jak pěst na oko.
Ono naštěstí spoustu lidí docela nadává a já jen doufám, že si toho někdo všimne. Pro mě za mě, ať si dělají X6ku. Ona vlastně dělá dobře to, na co ji navrhovali - odveze člověka z bodu A do bodu B a na dálnici tomu uhýbají i sanitky.
Jestli se dá žít z fanoušků nevím, ale zanedbatelná komunita to není. Já neříkám ať se turbo nedává nikam, do spoustu variant a modelů se hodí, snižuje spotřebu a emise. Neříkám ať má všechno tuhý, komunikativní řízení. Neříkám, že MPV je nesmysl, přestože to se "sportovním" má společný jen to, že se na to dá naložit kolo. Neříkám, že čtyřkolka nemá smysl, přestože ve spoustě aut a zemí fakt smysl nemá. Neříkám, že automat není rychlejší a pohodlnější na cestování. Zvuk z repráků je totální sranec, na tom se shodneme všichni.
Ale je nutný přijít za fanouškama, ukazát jim vztyčenej prostředníček a řvát: "jebem Vás... radost z jízdy." Je tak těžký nechat ve výběru atmosferickou N53? Je tak těžký nechat manuál? Je tak těžký nechat ve výbavě hydraulický posilovač? Podle mě je hodně špatně, když značka ignoruje svoji fanouškovskou základnu. Věřím, a doufám, že s tím něco udělají.
Nejde o problémy, ale jde o pocit, o požitek. ;-) Samozřejmě, že vyvážit to lze, ale je to nezbytně nutné? Sníží to tak radikálně spotřebu? Zachrání to lidstvo před oteplováním? Jel jsem v Opelu Vectra 2.2, ta tuším má dvě vyvažovací hřídele a je to znát. Nebo srovnání u BMW - dvoulitrový šestiválec (M52) a dvoulitrový novější čtyřválec (N46). Dva podobně výkonné motory, obsahově stejné. Jeden z nich má menší spotřebu, větší spolehlivost, mnohem lepší projev, níž položený točivý moment a lepší průběh. A ano čtyřválec to není. A to se už mimochodem jedná o revidovanou verzi, ta předchozí byla úplně příšerná.
Já neříkám, že čtyřválec je špatný, já říkám, že šestiválec je lepší. ;-) Mě nevadí, pokud je čtyřválec konstruován pro svůj účel a má být úsporný, spolehlivý a do rodinného hatchbacku. Mě vadí, když se vezme šestiválec, uříznou se mu dva válce, ušetří se ještě na materiálech a pak se to ještě prezentuje jako high tech vylepšení.
Nejde o problémy, ale jde o pocit, o požitek. ;-) Samozřejmě, že vyvážit to lze, ale je to nezbytně nutné? Sníží to tak radikálně spotřebu? Zachrání to lidstvo před oteplováním? Jel jsem v Opelu Vectra 2.2, ta tuším má dvě vyvažovací hřídele a je to znát. Nebo srovnání u BMW - dvoulitrový šestiválec (M52) a dvoulitrový novější čtyřválec (N46). Dva podobně výkonné motory, obsahově stejné. Jeden z nich má menší spotřebu, větší spolehlivost, mnohem lepší projev, níž položený točivý moment a lepší průběh. A ano čtyřválec to není. A to se už mimochodem jedná o revidovanou verzi, ta předchozí byla úplně příšerná.
Já neříkám, že čtyřválec je špatný, já říkám, že šestiválec je lepší. ;-) Mě nevadí, pokud je čtyřválec konstruován pro svůj účel a má být úsporný, spolehlivý a do rodinného hatchbacku. Mě vadí, když se vezme šestiválec, uříznou se mu dva válce, ušetří se ještě na materiálech a pak se to ještě prezentuje jako high tech vylepšení.
To je u těch aut potřeba toho výkonu tak moc? Chápu, že čím víc proužků, tím víc adidas ale nemělo by se už, kur*adrát, BMW prostě zaměřit na jiné věci než na výkon? Průběh, projev, točivost, podvozky, brzdy(!!!), hmotnost atd.? Je to jen číslo, které nemá přímou souvislost s mottem "radost z jízdy".
Samozřejmě, že ideálem je R6, nebo V12 kvůli vyvážení pohyblivých částí. :-) Tříválce mi zatím nevadí, protože je na výběr. Spíš se bojím až šestky nahradí čtyřválce s vyvažováním...
BMW Z3M Coupé
Tohle auto tam být musí! S54B32 v botě.
Ferrari F-355
Koník, mrkačky, zvuk...
Porsche Cayman GT4
Cayman se mi vždycky líbil a je jedno v jaký verzi, ale proč už nevzít tu nejlepší?
BMW 530i f10
Poslední R6 atmosféra, manuál, poháněná správná náprava, a to vše zabalený v novém kabátu. Ideální na cestu do Lidlu.
Dodge Charger SRT Hellcat
Hehe, tahle zlá svině nemůže chybět. :-D
Pořád se to točí do kola. Cokoliv je v extrémním případě málo petrolhead. Budu mít Civica, kterej i kdyby měl kovaný všechno od kliky až po čepičky na kolech, tak to bude míň petrolhead než třeba Vankel, klasická konstrukce válců je přeci málo. A navíc ne ledajakej vankel, RX-8 jezdí často, to chce alespoň RX-7. Ale přeci jen bude víc petrolhead, když tam bude turbo a foukat to stovky koní navíc, podvozek brzdy atd. je povinnost. No jo, ale na okruhu už je to taky málo petrolhead, přeci jen to mám na značkách Pepa od vedle mi ujel o 3 vteřiny, chce to vyrvat uplně všechno z auta, dát klec a udělat z toho speciál.
Takže je potřeba to tahat. Fuj diesel, ingorujme ten průběh točivého momentu, furt je to ropa. To chce minimálně Raptora s v8. Ale zase přeci nebudu dělat ostudu v Raptor klubu, to chce minimálně kompresor, chrom úplně všude a obrovský kola, který budou větší než zbytek aut na silnici a extrémní úpravu do terénu, co kdybych tu RX-7ku na vozejku chtěl na protáhnout skrz les? A k tomu všemu potřebuju něco na daily driving... hmm tak co třeba M3ka? E30? Né, nejsem přeci veteránista. F80? Fuj, tam je přeci turbo a elektrickej posilovač, zvuk z repra a navíc to už je snobský. To chce E46 M3. CSL sehnat nemůžu, takže si musím vystačit s vlastníma rukama, takže opět hup na podvozek, brzdy, karbonový sání a odlehčení... A co manželka? ... (zbytek si domyslete)
Takže asi tak, podle některých je tohle jediná forma petrolheada? Podlě mě extrémní fanatik do aut, což není špatně, ale pak se můžeme dostat k tomu, že jediný petrolhead je hypotetický majitel stáje kráslovské disciplíny F1, a to už teď samozřejmě s turbama a rekuperací taky není zcela pravda.
Stejně miluju, když někdo tvrdí, že 320Ci se svými 170 koňmi je "silná" zadokolka. :-D
Mě by ještě zajímalo co je klasifikováno jako nový a co už jako starý....
Evropská unie. Na ní mě nejvíce vadí pokrytectví s jakou funguje. Ano auta umějí žrát méně a jet rychleji než objemnější ekvivalent. Ale to že běžně žerou o desítky procent víc než je psáno čímž se dostanou na podobnou hodnotu to už je jedno, hlavně že se plni tabulkové "pětiletky" CO2. Ten přínos downsizovaných motorů není takový jaký by měl být. Nebylo by lepší ty peníze investovat do zalesňování apod.???
Turbo motory mám celkem rád. Ale v životě jsem od nikoho neslyšel jo, tenhle turbo motor je úspornější, tenhle motor je spolehlivější, tenhle motor je lepší. Příklad N52B30 a N54B30 v BMW. Výkonově je rozdíl zhruba 40kW (záleží jaká verze) N54 Úspornější není ani za nic a s ostřejší jízdou se ten rozdíl jen prohlubuje. Na spolehlivost N52ky nemá ani zdaleka. A mimo jiné je celkem o dost těžší. Tím vším netvrdím že N54B30 je špatný motor.
Staré dobré časy. V historii se udělalo spoustu přešlapů, mě jen sere, když potom někdo přijde a tvrdí že je to tak správně. Že potřebujeme čtyřkolky, 10ti stupňový automaty, desítky kilometrů kabelů, přeposilovaný posilovače, runflaty, longlife oleje apod. Nemluvě o designu, sakra jak si mám chtít koupit elektromobily, když jsou hnusný jak prdel? A ještě nekde bude tvrdit, že je to nadčasový designový auto. Teslu nemám principiálně rád ale je to hezký reprezentativní auto. A ještě jedna věc to opravdu potřebujeme ve všem tolik koní?
No a proč si všichni stěžujeme? Protože nemáme na výběr, nebo máme ale s kompromisem? Btw. to maj sakra jezdit všichni v Caymanovi? :-D To musíme mít automaty, posilovače, autostopy atd?
Nemohlo by zapůsobit automobilové lobby? Teď ale jestli zapůsobí jedním směrem - snižte požadavky emisí, jinak to nepůjde, anebo tím druhým - změňte ten test...
Veškerá ekologie je mi mnohem sympatičtější stylem "za každé prodané auto zasadíme strom".
Známej má Vectru B a jezdí a nedělá s ní nic, jen do ni leje olej. Tuším za 15 ji sehnal (kůže, automatikcá klíma, 2.2 benzín) 15 do ni vrazil, najezdil 70 tisíc Jak se dá na benzínovým opelu finančně vyhořet?
Šel bych do nějakýho starýho opelu. Hodně podceňovaný a levný auta. Jak už bylo řečeno kombíková Astra G, nebo i nějaká Vectra B. Do feldy bych v životě nešel, hrozně přeceňovaný auto u nás. Najde se spousta aut, který budou mít i výbavu.
Ono, jazykově jsi to napsal správně, profesionální je přídavné jméno jak pro "profesionál", tak pro "profese" (kdysi jsem to googloval) :-D Ale jinak souhlasím, články zde rád čtu, protože to píšou lidi protože chtějí a ne, protože musí. :-)
Užívání slova "profesionální" novinář je prostě podle mě špatně napříč celou novinářskou branží. Napříč vším podle mě... :-D
Podle mě by se slovo profesionální mělo odvíjet od odbornosti a ne od toho, že se tím člověk živí. Takže přestože zde články nejsou tvořeny primárně profesně, je zde většina článku tvořena vskutku profesionálně, alespoň pro mě jakožto pro čtenáře. :-)
Stejně jako automobilový svět obecně strádá na své poetičnosti, strádá i publicistický styl, většina článků je psána jen informativně, naprosto suše, bez špetky atraktivity, či bez špetky zájmu. Zjednodušeně většina aut jsou komerční sračky a stejný sračky jsou i ty články.
Nechal jsem se trochu unést. :-D
Tu červenou barvu občas závidím. :-)Zaujatost možná tak ke vzhledu, ale schopnosti toho auta jsou popsány nanejvýš objektivně. :-)
To jo no. :-D Tak máš inspiraci na další článek. V tvém podání by to mohlo být velmi kvalitní čtení. :-)
Dobře jsem se pobavil. :-D Mě v hlavě utkvěla věta, především ve spojení s dieslem: "brutální zátah ve středních otáčkách." Jinak u nás jsme měli vždycky ÚHOŘe - Univerzální, hnědou omáčku, ředěnou. :-D
Ale u čeho bychom se mohli ještě víc pobavit jsou klišé české veřejnosti - "ty vole BMW, to musí jet jak kráva"; "kolik to žere?"; "Mercedes, do toho bych ani nesednul"; "Zadní náhon, jak s tím můžeš jezdit ve sněhu? Jsem jel jednou ve 120ce..." A největší české klišé, které následuje po jedné z výše uvedených: "Mám octávku f tdičku" nebo "jezdím za 5 litrů"... a mohl by následovat nekonečný seznam českého nacionalismu... :-D
Mě na elektrikách serou hlavně dvě věci. 1) Jak říkáš jsou ty auta hnusný. Nevím, čím to zachraňuje BMW. i3ka je fakt nechutná (teď jsem někde četl, že to zvolili autem s nejlepším designem wtf?!) 2) Pokrytectví obecně eko technologií. Dokud prostě elektriku vyráběj z tepelných elektráren není na tom nic ekologickýcho. Dokud je spousta eko součástek z číny, není na tom nic ekologickýho. Baterie obecně nejsou ekologická komodita. Mimochodem by mě zajímalo, kde se vezme ta energie na elektrický auta, když všelijaké prognózy hovoří, jak bude x desítek procent elektroaut.
Škoda 110R by mohla nahradit Eleanor z 60ti sekund. A nějakou tu Ladu za Skyline? :-D
Nevím jak ostatní, ale mě nejvíc ser... štvou ty trojúhelníky na kufru. Jinak recenze velmi dobře napsaná, nic kritického, nic nadšeného. Hodnocení faktů, tleskám! A můj názor, další konzumní auto pro co nejširší skupinu lidí. Účel splní velmi dobře.
PS: Tady se vlastně ani jiné než dobré články nenajdou. :-)
Nevím jak ostatní, ale mě nejvíc ser... štvou ty trojúhelníky na kufru. Jinak recenze velmi dobře napsaná, nic kritického, nic nadšeného. Hodnocení faktů, tleskám! A můj názor, další konzumní auto pro co nejširší skupinu lidí. Účel splní velmi dobře.
Jo, to chápu. :-) Jen chci říct, že jsou lepší kabria než Z3. Z3 kabrio není nijak vyjímečný oproti sestřičce kupé.
Jo, v létě vítr ve vlasech je příjemnej. Ale tím končí všechny výhody. U Z3 navíc pevnou střechu jen tak nesundáš kdy se ti zachce.
"Kdyby to aspoň bylo kabrio..." Jedním slovem NE. Kabrio není tak dobré, není tak cool a rozhodně postrádá faktor originality.
Diagnóza Z3 Coupé - vítám tě! :-)
http://imagizer.imageshack.us/a/img841/7705/fbqf.jpg
Mě by jen zajímalo kam až ty výkony u těch čtyřválců porostou.
Souhlasím. Navíc jsem nezaznamenal reklamu na tohle auto. Dnešní zákazník potřebuje být přemluvený k nákupu auta superlativy. Navíc nadšené motoristické recenze jsem taky nečetl. Četl jsem velmi pozitivní recenze s "ale" na konci.
V době, kdy turbo, automat a čtyřkolka je nezbytnost, jde tohle auto proti proudu. Fandím tomu! Možná, že kdyby byla první ostrá verze a pak nabídli za super cenu slabší..? Sere mě jak poslední dobou čtu furt o BMW, jak nás chce odnaučit řídit pomocí všech asistentů a pak k tomu dodá - Radost z jízdy... tříválcový předohrab v 8mi stupňovým automatu s elektrickým posilovačem. Jestli to je to, co lidi chtějí, tak to asi malá zadokolka nebude mít snadný.
Já turbo přirovnávám k silikonovejm kozám. :-D Na první pohled to má úžasnej efekt, ale při bližším zkoumání už to není taková krásná pohádka.
Tím nechci říct, že turbení je špatný. :-) Ba naopak u někoho ten silikon vypadá líp. Bohužel u někoho i hůř. Downsizovaný čtyřválce bych přirovnal k přepracování z nulek na trojky. Na první pohled bude mít kozy, ale bude to tak dobré jako přírodní trojky? To už je na vkusu.
Poslední komentáře
- Sato, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
sorry, ale zniese ako by dlh bol nieco fuj fuj, pritom najbeznjsi... - Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie...
Poslední inzeráty
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Mazda 3 e-Skyactiv X186: Poslední Mohykán
21 komentářů