reklama
načítám data...

Vajtek

JménoVít Domorád
BydlištěMladá Boleslav
Registracepřed 3.6 rok.
Poslední aktivitapřed 4.9 měs.
Příspěvků ve fóru2
Komentářů u článků50
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Vajtek
10. března 2017, 09:39
1
Agresivní řidiči nebo hysterie vyplašenců?

Upřímně jezdím občas Praha - Bratislava a už třikrát se mi stalo, že jsem předjíždel zprava. Jednou jel uprostřed chlápek s lodí a předjížděl ho autobus, to vše do kopce a pravý pruh prázdný. Podruhé jedu pravý pruh volný, auto zhruba 110kmh, nejdřív blikám, ale nic. Pak troubím a nic. Tak ho předjedu zprava. Po nějaké době jsem zastavil na benzínce, občerstvil se, zase vyrazil a zhruba po hodině jsem potkal to stejný auto a furt vlevo 110, takže potřetí jsem předjel... :-D Jsem klidný člověk, ale přiznám se, že tohle člověka řádně nasere a zároveň pobaví.

Vajtek
11. ledna 2017, 18:36
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Já problém vidím v tom, že PČR se většinou chová velmi nedůstojně. Měří na místech, kde se jim to vyplatí, hned u konce cedulí, na dálnicích si vybírá koho zastaví apod. A to je důvod proč nemají autoritu, protože vydělávají peníze, nechrání. Schválně kolik hlídek jste viděli u míst označených jako místo častých dopravních nehod? Já prakticky nikdy...

Vajtek
04. dubna 2016, 15:08
0
Ptejte se: Charakterní vozidlo pro tři

Já bych se té 1er nebál, vevnitř to opravdu není velký, ale když člověk chce, narve tam i pár stolů IKEA...

Vajtek
23. března 2016, 10:26
2
Plechová střecha na MX-5 vypadá jinak, než jste čekali!

Tak tohle je pecka!!! První MX-5 o které bych vážně uvažoval. :-) Úchvatnej kupé tvar.

Vajtek
09. března 2016, 18:30
0
Kdo nestřílí, ten je srab aneb o prskání z výfuku

Obávám se, že spoustu lidí prostě vkus nemá - viz české "profi" auto weby... lol speciál wrc, pořádný výfuk...

http://m.autorevue.cz/video-poslechnete-si-jak-zni-skoda-octavia-rs-s-poradnym-vyfukem

http://www.autoforum.cz/tuning/skoda-octavia-rs-dostala-vyfuk-remus-zni-jako-special-wrc/

Na druhou stranu, remus je to nejhorší. Supersprint, magnaflow a další už nejsou tak hrozný, byť to trapný prrrrrrrrrrrd tam prostě je vždycky.

Vajtek
09. března 2016, 10:24
0
Kdo nestřílí, ten je srab aneb o prskání z výfuku

Tak výfukových systému je spoustu. :-) A ty dělaj obrovský rozdíl. Já mám Eisenmann a je super. Supersprint jsem taky slyšel na živo a taky fajn. :-)

Vajtek
09. března 2016, 10:18
0
Vajtek
13. července 2015, 19:05
0
Autíčkářův týden: Soumrak manuálních převodovek a nějaké to SUV

Mě se ty trojúhelníčky dovnitř fest nelíbí. Čistý se mi to nezdá ani za nic, spíš to tam je jak pěst na oko.

Vajtek
13. července 2015, 19:02
0
Autíčkářův týden: Soumrak manuálních převodovek a nějaké to SUV

Ono naštěstí spoustu lidí docela nadává a já jen doufám, že si toho někdo všimne. Pro mě za mě, ať si dělají X6ku. Ona vlastně dělá dobře to, na co ji navrhovali - odveze člověka z bodu A do bodu B a na dálnici tomu uhýbají i sanitky.

Jestli se dá žít z fanoušků nevím, ale zanedbatelná komunita to není. Já neříkám ať se turbo nedává nikam, do spoustu variant a modelů se hodí, snižuje spotřebu a emise. Neříkám ať má všechno tuhý, komunikativní řízení. Neříkám, že MPV je nesmysl, přestože to se "sportovním" má společný jen to, že se na to dá naložit kolo. Neříkám, že čtyřkolka nemá smysl, přestože ve spoustě aut a zemí fakt smysl nemá. Neříkám, že automat není rychlejší a pohodlnější na cestování. Zvuk z repráků je totální sranec, na tom se shodneme všichni.

Ale je nutný přijít za fanouškama, ukazát jim vztyčenej prostředníček a řvát: "jebem Vás... radost z jízdy." Je tak těžký nechat ve výběru atmosferickou N53? Je tak těžký nechat manuál? Je tak těžký nechat ve výbavě hydraulický posilovač? Podle mě je hodně špatně, když značka ignoruje svoji fanouškovskou základnu. Věřím, a doufám, že s tím něco udělají.

Vajtek
13. července 2015, 10:09
0
Autíčkář se ptá: Váš oblíbený počet válců?

Nejde o problémy, ale jde o pocit, o požitek. ;-) Samozřejmě, že vyvážit to lze, ale je to nezbytně nutné? Sníží to tak radikálně spotřebu? Zachrání to lidstvo před oteplováním? Jel jsem v Opelu Vectra 2.2, ta tuším má dvě vyvažovací hřídele a je to znát. Nebo srovnání u BMW - dvoulitrový šestiválec (M52) a dvoulitrový novější čtyřválec (N46). Dva podobně výkonné motory, obsahově stejné. Jeden z nich má menší spotřebu, větší spolehlivost, mnohem lepší projev, níž položený točivý moment a lepší průběh. A ano čtyřválec to není. A to se už mimochodem jedná o revidovanou verzi, ta předchozí byla úplně příšerná.

Já neříkám, že čtyřválec je špatný, já říkám, že šestiválec je lepší. ;-) Mě nevadí, pokud je čtyřválec konstruován pro svůj účel a má být úsporný, spolehlivý a do rodinného hatchbacku. Mě vadí, když se vezme šestiválec, uříznou se mu dva válce, ušetří se ještě na materiálech a pak se to ještě prezentuje jako high tech vylepšení.

Vajtek
13. července 2015, 10:08
0
Autíčkář se ptá: Váš oblíbený počet válců?

Nejde o problémy, ale jde o pocit, o požitek. ;-) Samozřejmě, že vyvážit to lze, ale je to nezbytně nutné? Sníží to tak radikálně spotřebu? Zachrání to lidstvo před oteplováním? Jel jsem v Opelu Vectra 2.2, ta tuším má dvě vyvažovací hřídele a je to znát. Nebo srovnání u BMW - dvoulitrový šestiválec (M52) a dvoulitrový novější čtyřválec (N46). Dva podobně výkonné motory, obsahově stejné. Jeden z nich má menší spotřebu, větší spolehlivost, mnohem lepší projev, níž položený točivý moment a lepší průběh. A ano čtyřválec to není. A to se už mimochodem jedná o revidovanou verzi, ta předchozí byla úplně příšerná.

Já neříkám, že čtyřválec je špatný, já říkám, že šestiválec je lepší. ;-) Mě nevadí, pokud je čtyřválec konstruován pro svůj účel a má být úsporný, spolehlivý a do rodinného hatchbacku. Mě vadí, když se vezme šestiválec, uříznou se mu dva válce, ušetří se ještě na materiálech a pak se to ještě prezentuje jako high tech vylepšení.

Vajtek
13. července 2015, 09:24
0
Autíčkářův týden: Soumrak manuálních převodovek a nějaké to SUV

To je u těch aut potřeba toho výkonu tak moc? Chápu, že čím víc proužků, tím víc adidas ale nemělo by se už, kur*adrát, BMW prostě zaměřit na jiné věci než na výkon? Průběh, projev, točivost, podvozky, brzdy(!!!), hmotnost atd.? Je to jen číslo, které nemá přímou souvislost s mottem "radost z jízdy".

Vajtek
11. května 2015, 21:21
0
Autíčkář se ptá: Váš oblíbený počet válců?

Samozřejmě, že ideálem je R6, nebo V12 kvůli vyvážení pohyblivých částí. :-) Tříválce mi zatím nevadí, protože je na výběr. Spíš se bojím až šestky nahradí čtyřválce s vyvažováním...

Vajtek
04. května 2015, 16:50
0
Autíčkář se ptá: Vysněná garáž

BMW Z3M Coupé
Tohle auto tam být musí! S54B32 v botě.

Ferrari F-355
Koník, mrkačky, zvuk...

Porsche Cayman GT4
Cayman se mi vždycky líbil a je jedno v jaký verzi, ale proč už nevzít tu nejlepší?

BMW 530i f10
Poslední R6 atmosféra, manuál, poháněná správná náprava, a to vše zabalený v novém kabátu. Ideální na cestu do Lidlu.

Dodge Charger SRT Hellcat
Hehe, tahle zlá svině nemůže chybět. :-D

Vajtek
24. dubna 2015, 02:24
0
Ptejte se Vojty: Petrolheadi a špatná auta

Pořád se to točí do kola. Cokoliv je v extrémním případě málo petrolhead. Budu mít Civica, kterej i kdyby měl kovaný všechno od kliky až po čepičky na kolech, tak to bude míň petrolhead než třeba Vankel, klasická konstrukce válců je přeci málo. A navíc ne ledajakej vankel, RX-8 jezdí často, to chce alespoň RX-7. Ale přeci jen bude víc petrolhead, když tam bude turbo a foukat to stovky koní navíc, podvozek brzdy atd. je povinnost. No jo, ale na okruhu už je to taky málo petrolhead, přeci jen to mám na značkách Pepa od vedle mi ujel o 3 vteřiny, chce to vyrvat uplně všechno z auta, dát klec a udělat z toho speciál.

Takže je potřeba to tahat. Fuj diesel, ingorujme ten průběh točivého momentu, furt je to ropa. To chce minimálně Raptora s v8. Ale zase přeci nebudu dělat ostudu v Raptor klubu, to chce minimálně kompresor, chrom úplně všude a obrovský kola, který budou větší než zbytek aut na silnici a extrémní úpravu do terénu, co kdybych tu RX-7ku na vozejku chtěl na protáhnout skrz les? A k tomu všemu potřebuju něco na daily driving... hmm tak co třeba M3ka? E30? Né, nejsem přeci veteránista. F80? Fuj, tam je přeci turbo a elektrickej posilovač, zvuk z repra a navíc to už je snobský. To chce E46 M3. CSL sehnat nemůžu, takže si musím vystačit s vlastníma rukama, takže opět hup na podvozek, brzdy, karbonový sání a odlehčení... A co manželka? ... (zbytek si domyslete)

Takže asi tak, podle některých je tohle jediná forma petrolheada? Podlě mě extrémní fanatik do aut, což není špatně, ale pak se můžeme dostat k tomu, že jediný petrolhead je hypotetický majitel stáje kráslovské disciplíny F1, a to už teď samozřejmě s turbama a rekuperací taky není zcela pravda.

Vajtek
08. dubna 2015, 08:54
0
Vajtek
29. ledna 2015, 23:14
0
Ptejte se: BMW pro začátečníka?

Stejně miluju, když někdo tvrdí, že 320Ci se svými 170 koňmi je "silná" zadokolka. :-D

Vajtek
26. listopadu 2014, 17:24
0
Doba je zlá aneb o nudnosti a hrůze dnešních aut

Mě by ještě zajímalo co je klasifikováno jako nový a co už jako starý....

Vajtek
25. listopadu 2014, 13:54
0
Doba je zlá aneb o nudnosti a hrůze dnešních aut

Evropská unie. Na ní mě nejvíce vadí pokrytectví s jakou funguje. Ano auta umějí žrát méně a jet rychleji než objemnější ekvivalent. Ale to že běžně žerou o desítky procent víc než je psáno čímž se dostanou na podobnou hodnotu to už je jedno, hlavně že se plni tabulkové "pětiletky" CO2. Ten přínos downsizovaných motorů není takový jaký by měl být. Nebylo by lepší ty peníze investovat do zalesňování apod.???

Turbo motory mám celkem rád. Ale v životě jsem od nikoho neslyšel jo, tenhle turbo motor je úspornější, tenhle motor je spolehlivější, tenhle motor je lepší. Příklad N52B30 a N54B30 v BMW. Výkonově je rozdíl zhruba 40kW (záleží jaká verze) N54 Úspornější není ani za nic a s ostřejší jízdou se ten rozdíl jen prohlubuje. Na spolehlivost N52ky nemá ani zdaleka. A mimo jiné je celkem o dost těžší. Tím vším netvrdím že N54B30 je špatný motor.

Staré dobré časy. V historii se udělalo spoustu přešlapů, mě jen sere, když potom někdo přijde a tvrdí že je to tak správně. Že potřebujeme čtyřkolky, 10ti stupňový automaty, desítky kilometrů kabelů, přeposilovaný posilovače, runflaty, longlife oleje apod. Nemluvě o designu, sakra jak si mám chtít koupit elektromobily, když jsou hnusný jak prdel? A ještě nekde bude tvrdit, že je to nadčasový designový auto. Teslu nemám principiálně rád ale je to hezký reprezentativní auto. A ještě jedna věc to opravdu potřebujeme ve všem tolik koní?

No a proč si všichni stěžujeme? Protože nemáme na výběr, nebo máme ale s kompromisem? Btw. to maj sakra jezdit všichni v Caymanovi? :-D To musíme mít automaty, posilovače, autostopy atd?

Vajtek
26. srpna 2014, 16:25
0
EU chystá nové měření spotřeby. Co se změní?

Nemohlo by zapůsobit automobilové lobby? Teď ale jestli zapůsobí jedním směrem - snižte požadavky emisí, jinak to nepůjde, anebo tím druhým - změňte ten test...

Veškerá ekologie je mi mnohem sympatičtější stylem "za každé prodané auto zasadíme strom".

Vajtek
04. srpna 2014, 20:41
0
Ptejte se Vojtů: Rodinný vůz za tři pětky?

Známej má Vectru B a jezdí a nedělá s ní nic, jen do ni leje olej. Tuším za 15 ji sehnal (kůže, automatikcá klíma, 2.2 benzín) 15 do ni vrazil, najezdil 70 tisíc Jak se dá na benzínovým opelu finančně vyhořet?

Vajtek
04. srpna 2014, 19:06
0
Ptejte se Vojtů: Rodinný vůz za tři pětky?

Šel bych do nějakýho starýho opelu. Hodně podceňovaný a levný auta. Jak už bylo řečeno kombíková Astra G, nebo i nějaká Vectra B. Do feldy bych v životě nešel, hrozně přeceňovaný auto u nás. Najde se spousta aut, který budou mít i výbavu.

Vajtek
06. června 2014, 13:38
0
BMW Z3 Coupe 2.8: (Ne)poslušná teniska

Ono, jazykově jsi to napsal správně, profesionální je přídavné jméno jak pro "profesionál", tak pro "profese" (kdysi jsem to googloval) :-D Ale jinak souhlasím, články zde rád čtu, protože to píšou lidi protože chtějí a ne, protože musí. :-)

Vajtek
06. června 2014, 13:05
0
BMW Z3 Coupe 2.8: (Ne)poslušná teniska

Užívání slova "profesionální" novinář je prostě podle mě špatně napříč celou novinářskou branží. Napříč vším podle mě... :-D

Podle mě by se slovo profesionální mělo odvíjet od odbornosti a ne od toho, že se tím člověk živí. Takže přestože zde články nejsou tvořeny primárně profesně, je zde většina článku tvořena vskutku profesionálně, alespoň pro mě jakožto pro čtenáře. :-)

Stejně jako automobilový svět obecně strádá na své poetičnosti, strádá i publicistický styl, většina článků je psána jen informativně, naprosto suše, bez špetky atraktivity, či bez špetky zájmu. Zjednodušeně většina aut jsou komerční sračky a stejný sračky jsou i ty články.

Nechal jsem se trochu unést. :-D

Vajtek
05. června 2014, 11:56
0
BMW Z3 Coupe 2.8: (Ne)poslušná teniska

Tu červenou barvu občas závidím. :-)Zaujatost možná tak ke vzhledu, ale schopnosti toho auta jsou popsány nanejvýš objektivně. :-)

Vajtek
28. dubna 2014, 20:41
0
Vajtek
28. dubna 2014, 18:59
0
Autíčkářův hejt: Novinářská UHO a klišé

To jo no. :-D Tak máš inspiraci na další článek. V tvém podání by to mohlo být velmi kvalitní čtení. :-)

Vajtek
28. dubna 2014, 16:49
0
Autíčkářův hejt: Novinářská UHO a klišé

Dobře jsem se pobavil. :-D Mě v hlavě utkvěla věta, především ve spojení s dieslem: "brutální zátah ve středních otáčkách." Jinak u nás jsme měli vždycky ÚHOŘe - Univerzální, hnědou omáčku, ředěnou. :-D

Ale u čeho bychom se mohli ještě víc pobavit jsou klišé české veřejnosti - "ty vole BMW, to musí jet jak kráva"; "kolik to žere?"; "Mercedes, do toho bych ani nesednul"; "Zadní náhon, jak s tím můžeš jezdit ve sněhu? Jsem jel jednou ve 120ce..." A největší české klišé, které následuje po jedné z výše uvedených: "Mám octávku f tdičku" nebo "jezdím za 5 litrů"... a mohl by následovat nekonečný seznam českého nacionalismu... :-D

Vajtek
23. dubna 2014, 22:41
0
Je Toyota Prius nová W123?

Mě na elektrikách serou hlavně dvě věci. 1) Jak říkáš jsou ty auta hnusný. Nevím, čím to zachraňuje BMW. i3ka je fakt nechutná (teď jsem někde četl, že to zvolili autem s nejlepším designem wtf?!) 2) Pokrytectví obecně eko technologií. Dokud prostě elektriku vyráběj z tepelných elektráren není na tom nic ekologickýcho. Dokud je spousta eko součástek z číny, není na tom nic ekologickýho. Baterie obecně nejsou ekologická komodita. Mimochodem by mě zajímalo, kde se vezme ta energie na elektrický auta, když všelijaké prognózy hovoří, jak bude x desítek procent elektroaut.

Vajtek
08. dubna 2014, 12:51
0
Vajtek
08. dubna 2014, 12:35
0
Jaký by byl film bez drahých automobilových hrdinů?

Škoda 110R by mohla nahradit Eleanor z 60ti sekund. A nějakou tu Ladu za Skyline? :-D

Vajtek
07. dubna 2014, 19:42
0
Škoda Octavia RS 2,0 TSI: Rychlík pro nenadšeného řidiče

Nevím jak ostatní, ale mě nejvíc ser... štvou ty trojúhelníky na kufru. Jinak recenze velmi dobře napsaná, nic kritického, nic nadšeného. Hodnocení faktů, tleskám! A můj názor, další konzumní auto pro co nejširší skupinu lidí. Účel splní velmi dobře.

PS: Tady se vlastně ani jiné než dobré články nenajdou. :-)

Vajtek
07. dubna 2014, 19:35
0
Škoda Octavia RS 2,0 TSI: Rychlík pro nenadšeného řidiče

Nevím jak ostatní, ale mě nejvíc ser... štvou ty trojúhelníky na kufru. Jinak recenze velmi dobře napsaná, nic kritického, nic nadšeného. Hodnocení faktů, tleskám! A můj názor, další konzumní auto pro co nejširší skupinu lidí. Účel splní velmi dobře.

Vajtek
04. dubna 2014, 23:52
0
E36 vs. E36 aneb střídání stráží v redakční garáži...

Jo, to chápu. :-) Jen chci říct, že jsou lepší kabria než Z3. Z3 kabrio není nijak vyjímečný oproti sestřičce kupé.

Vajtek
04. dubna 2014, 17:39
0
E36 vs. E36 aneb střídání stráží v redakční garáži...

Jo, v létě vítr ve vlasech je příjemnej. Ale tím končí všechny výhody. U Z3 navíc pevnou střechu jen tak nesundáš kdy se ti zachce.

Vajtek
04. dubna 2014, 16:16
0
E36 vs. E36 aneb střídání stráží v redakční garáži...

"Kdyby to aspoň bylo kabrio..." Jedním slovem NE. Kabrio není tak dobré, není tak cool a rozhodně postrádá faktor originality.

Vajtek
25. března 2014, 09:03
0
Downsizing u Porsche: Zpátky ke kořenům?

Mě by jen zajímalo kam až ty výkony u těch čtyřválců porostou.

Vajtek
20. února 2014, 18:07
0
Prodeje váznou, silnější GT 86 prý nebude

Souhlasím. Navíc jsem nezaznamenal reklamu na tohle auto. Dnešní zákazník potřebuje být přemluvený k nákupu auta superlativy. Navíc nadšené motoristické recenze jsem taky nečetl. Četl jsem velmi pozitivní recenze s "ale" na konci.

V době, kdy turbo, automat a čtyřkolka je nezbytnost, jde tohle auto proti proudu. Fandím tomu! Možná, že kdyby byla první ostrá verze a pak nabídli za super cenu slabší..? Sere mě jak poslední dobou čtu furt o BMW, jak nás chce odnaučit řídit pomocí všech asistentů a pak k tomu dodá - Radost z jízdy... tříválcový předohrab v 8mi stupňovým automatu s elektrickým posilovačem. Jestli to je to, co lidi chtějí, tak to asi malá zadokolka nebude mít snadný.

Vajtek
12. února 2014, 18:36
0
Autíčkář se ptá: Turbit nebo neturbit?

Já turbo přirovnávám k silikonovejm kozám. :-D Na první pohled to má úžasnej efekt, ale při bližším zkoumání už to není taková krásná pohádka.

Tím nechci říct, že turbení je špatný. :-) Ba naopak u někoho ten silikon vypadá líp. Bohužel u někoho i hůř. Downsizovaný čtyřválce bych přirovnal k přepracování z nulek na trojky. Na první pohled bude mít kozy, ale bude to tak dobré jako přírodní trojky? To už je na vkusu.

Vajtek
22. ledna 2014, 22:30
0
Velký Cadillac přistižen!

Tohle by byla pecka...

Vajtek
22. ledna 2014, 01:06
0
M235i: Může to být nová E30?

Při pohledu zepředu se mi to libí, až na ten spadlej čumák, šedivý zrcátka a vystouplý kliky. Zezadu to ale vypadá fakt lacině. Šedivej plast nahrazující difuzor a z toho koukající dvě mrňavý koncovky výfuku... za ty prachy mohli udělat alespoň náznak difuzoru a vrazit alespoň něco sportovně vypadajícího. (stejnej problém mám i s M135i)

Jen nevím je v nabídce do M135i, potažmo do tohoto klasickej posilovač, nebo není?

No a až na těch pár detailů na exteriéru, které by se stejně předělali, kdyby se mi to někdy dostalo do vlastnictví, tak podle mě nejlepší počin od BMW za poslední dobu.

Pevně doufám, že se BMW probudí z toho rauše ze zisků a že se vrátí k tradicím, alespoň co se týče charakteru. Některé věci jsou fakt zvěrstva - předokolky, MPVčko, i3, zahubení atmosféry, elektrickej posilovač... nebo kdyby alespoň BMW dávalo na výběr.


Vajtek
15. ledna 2014, 09:50
0
Beetle Dune Concept: Metrosexuální Baja Bug?

Není v tuhle chvíli brouk považován za auto pro něžnější polovičky? No, ale nepochybuju, že by to bylo dobrodružství s takovýmhle autem být v poušti. :-D Jedu si v pouští, v rádiu hraje Michael Bublé...

Vajtek
14. ledna 2014, 22:34
0
Autíčkář se ptá: Nejlepší víkendovka za čtvrt míče?

Snad se už nějaká objeví. :-) Jinak 130i je taky velmi zajímavá alternativa. Když se k tomu přidá samosvor, dají se prima svody Eisenmann, sundaj se runflaty, případně se tam jebne kuželka, tak to auto je super, zní super a jezdí super. Navíc 130ka je bezproblémová, a jedna z posledních atmosfér. :-) Do rozpočtu by se našla i celkem s hezkou výbavou... ale...

Vajtek
12. ledna 2014, 19:06
0
Autíčkář se ptá: Který je váš oblíbený trpaslík?

Kontrola trakce, případně stabilizace podvozku a klasický tempomat. Ostatní podle mě nemá už za tu cenu takový přínos, alespoň pro mě.

Vajtek
11. ledna 2014, 09:54
0
Záblesk budoucnosti: Hacker poslal driftující BMW do zdi

Ja se bojim jedny veci a to, ze i se sebelepsi ochranou to hacker vzdy bude umet hacknout. Stejne jako to je ted, maloco hackeri neumi nabourat.

Vajtek
07. ledna 2014, 22:08
0
Autíčkář na lovu 01/2014: JDM dvojboj

Jooo, bazarový snílek mě chyběl skoro nejvíc. :-) Plus ještě bych si početl o nějakým hezkým motoru.

Vajtek
01. ledna 2014, 15:09
0
Fiat 500 5D: Klony útočí

Mám pocit, že se to neděje jen u Fiatu. A teď nemluvím jen o autech, ale i třeba v elektronice. Podle mě to slouží k balamucení zákazníků, aby nikdo nevěděl v čem kdo jezdí.

Vajtek
01. ledna 2014, 14:58
0
O novinářích a luxusních dieselech

Určitě tohle svoji úlohu hraje. Já jsem nedávno přemýšlel z trochu jiného úhlu, proč je tolik luxusních dieslů. Motivace manažerů velkých firem na zisky. Bezpochyby má diesl,ať už v čemkoliv nižší náklady. A podmínky vždycky určuje ten nahoře a ten vždycky bude chtít šetřit na těch pod sebou. Tzn., že i kdyby si někdo ten benzín koupit chtěl, tak většinou nemůže, protože musí mít např. sedana v dieslu. Jenom pár vyvolených přemýšlí tak, že si koupí benzín, protože chce to nejlepší. Ostatní vybírají.

Samozřejmě podnikatelé můžou cokoliv, ale největší tržby půjdou podle mě od nadnárodních firem.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler Voyager Grand 2001
Chrysler Voyager Grand

2001 rok výroby
145 koní výkon
2 499 ccm objem

Cadillac Eldorado Cadillac Fleetwood Convertible 1975
Cadillac Eldorado Cadillac Fleetwood Convertible

1975 rok výroby
193 koní výkon
8 193 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 Targa 5.7 V8 1980
Chevrolet Corvette C3 Targa 5.7 V8

1980 rok výroby
190 koní výkon
5 657 ccm objem

Dodge Durango SLT 2000
Dodge Durango SLT

2000 rok výroby
250 koní výkon
5 901 ccm objem