načítám data...

Jak jsem kyselý z nového BRZ

19. listopadu 2020, 20:53 32 komentářů TheKubajs

Další generace BRZ se ukázala světu ve videu, které připomíná trailer béčkového rádobydramatu přetékajícího patosem a se vzhledem, který připomíná dílo béčkového designéra.

zobrazit celou galeriiJakub  Pospíšil: Jak jsem kyselý z nového BRZ

Tohle měla být původně krátká novinka na téma “vyšlo nové BRZ”. Ale pak jsem se do toho nějak zamotal a dal průchod své frustraci podpořené vínem a dopadlo to takhle. A protože už je to hodně písmenek, udělal jsem z toho blog, aby mé snažení nevyšlo vniveč. Tak. 

Subaru BRZ, potažmo jeho sourozenci Scion FR-S a Toyota GT86 se mezi motoristickými nadšenci těší jakémusi kultovnímu statutu a jsou často jmenovány jako poslední pravověrné sporťáky. Já osobně se přiznám, že jsem si k nim cestu zatím moc nenašel. Výkon, který si musím zasloužit a nepohodlí a zastaralost, jež jsou podávány jako “ryzí sportovnost” mi k srdci nepřirostly, zvlášť, když jsem za volantem jiných aut za ne o tolik vyšší ceny mohl exaktně ověřit, že to jde i lépe. 

Nicméně BRZ, jakkoli je slabé a nedomrlé, si získalo srdce nejednoho petrolheada a tak bude jistě s povděkem kvitována jeho další generace. Která tedy spíše působí jako důkladný facelift, ale škodovce jsme svého času také zbaštili, že Felicia není jen zaoblený Favorit, ale nový model, takže budiž, tak se to dá taky dělat.

“Osmdesátá šestá” se mi vlastně docela líbí zepředu, pohledná je i zboku, jen ta záď, ta mi nikdy nebyla po chuti. Nová generace to ale řeší. Ukazuje, že by to mohlo být ještě mnohem horší a já si rázem začínám zadních partií první generace vážit. Navíc se designérům povedlo vyrobit historicky asi první ducktail, který nevypadá dobře. Gratulujeme, to jen tak nikdo neumí. Zpředu vypadá novinka víc jako žába a zboku je pořád v pohodě. Alespoň něco.

No nic, jdeme dál. Mnoho kritiky schytávalo Subaru BRZ a sourozenci za interiér, který byl zastaralý už v době svého vzniku. Tedy ono se říkalo tradicionalistický, ale to byl (doufám) spíše eufemismus. Nová generace je bohužel evidentně pořád stejně tradicionalistická. 

Vidíme tak tradicionalisticky stejný volant, který i v nejvyšší výbavě nejde objednat bez záslepky, tradicionalistické zpracování odkladacích prostor, jež tu tradicionalisticky chybí, tradicionalistické segmentové displeje klimy, jejichž oranžová barva není na sluníčku vidět a tradicionalistický infotainment, který narozdíl od předchozí generace přestal mít standardizovaný dvoudinový rozměr, aby nešel vyměnit za netradicionalistické, leč použitelné aftermarket řešení.

Ale jsou tu i nové věci. Třeba digitální přístrojový štít sestavený z barevného a dvou černobílých displejů. Neptejte se. Taky tomu nerozumím.

Motor je nový, má o čtyři deci a dvacet sedm koní víc. Auto taky přibralo devět kilo. Teoreticky tedy asi pojede o kousek lépe a radostněji. Pomohlo by tomu přeplňování nebo elektromotor, ale ani na jedno to nevypadá. Vůz tedy zůstane puristicky pomalý. 

Já vím. Měl bych tleskat, taková auta už se dneska nedělají, malá zadokolka, radost, koně a jezdci. Teda vlastně ne, to je zase u jiného japonského auta. Ale mám trochu pocit, že Subaru, potažmo Toyota, trochu usnuli na vavřínech a s novou generací svého sporťáku stvořili něco, co by bylo fajn v roce 2012, kdy se představila první generace, ale dnes už je trochu za zenitem. Zase mě napadá ta analogie s Felicií a Favoritem. 

Ono to nakonec asi bude fungovat, rozdávat radost a ve Státech to bude i levné a dostupné, takže účel bude splněn, ale myslím, že definitivně skončila doba, kdy je validní tohle kupé zbožšťovat jako poslední petrolheadské auto. Protože tohle je prostě recyklace desetiletého modelu a snaha prodat ho za vyšší cenu, než kolik stál dosud. U Toyoty bych to ještě odpustil, protože pustila loni na trh famózní Supru, ale Subaru by mělo šoupat nohama a moc na sebe neupozorňovat.

Ono to je nakonec docela poznat i z představení novinky. V USA vypustili video nazvané “Global Reveal”, v Evropě o tom nikdo nevěděl a dodnes vlastně neví co říct (oficiální stanovisko českého Subaru je, že představení Global Reveal je aktivitou Amerického Subaru a oni o něm nic nevědí) a video samotné spíše láká ke steskům na téma “škoda, že už nežije Colin McRae a že se nevyrábí Impreza”, než k těšení se na nové auto.

Jsem z toho nějaký rozladěný. Ale možná je to jen podzimem…

A navíc nás to na starém kontinentě asi stejně nemusí trápit, distribuce sem nebyla potvrzena a podle zákulisních informací se na náš bezvýznamný trh s novinkou nepočítá.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Vavris Vavrisovic
19. listopadu 2020, 22:11
9

Je to škaredé, to ztvárnění displejů mě včera donutilo vydat hlasitý ironický smích... ale měl bych dva dotazy:

1. Které auta za "ne o tolik vyšší ceny" to uměly lépe?
2. V čem by to to bylo lepší, kdyby to mělo elektromotor, baterky a tím pádem i dalších 300-400 kilo navíc a tím pádem se zařadilo mezi dalších x aut, které takto dopadly?

Je to ohavné, ale doufám, že to bude dobré. Zůstane to totiž zřejmě jediným novým sportovním RWD kupé do milionu... A tím to bude velmi unikátní... Pokud to teda Toyota do Evropy doveze...

Jinak na zábavě z roku 2012 mi nic nevadí... Zábava roku 2020 totiž jaksi vyklízí pole, aby v roce 2021 možná až na pár výjimek přestala existovat...
-
Komentář upraven 19. 11. 2020, 22:12:57

reagovat
MB
MBMB
20. listopadu 2020, 01:28
0

Elektromotorem byl předpokládám myšlen MHEV, tedy rámcově nějakých 50 kg navíc, který by částečně nahradil to turbo ve smyslu použitelnosti v širším spektru otáček.
Původní BRZ dává ve 2000 rpm na plný plyn jen cca 30 kW, čili nějakých 10 kW z elektromotoru navíc by samozřejmě bylo v takové situaci celkem znát. Tím neříkám, že by cílovka tohoto auta o něco takového nutně stála.

Beny
20. listopadu 2020, 06:07
2

Právě. Cílovka nechce přeplňování, natož baterky. Kdo po tom touží, koupí si zubařský Volovo nebo tak něco.

Jakub Pospíšil
20. listopadu 2020, 08:03
2

Jo, myslil jsem mildhybrid. Ono to dole fakt pomůže. Na druhou stranu chápu, že pro cílovku BRZ by to asi bylo jak namontovat si na kolo takový ty pomocný kolečka.
Co se týče těch alternativ, myslel jsem v prvé řadě koně a pak i nissan Z a nějaké ty malinké BMW, ale koukám, že je to cenově o dost výš. Pořád jsem měl zafixovanou 125i Coupé za 820 tisíc, ale to už je hudba minulosti. OK, nakonec to bude teda hlavně o ceně.
Mi existence BRZ nevadí, to vůbec. Dokonce mě i bavilo s ním jezdit, ale přijde mi trochu přehypované. A "nová" generace, která není nová, ale jen recyklovaná, mě prostě přijde jako takové trapné dojení mrtvé krávy.
Že cílovka nechce přeplňování? No...přijde mi, že kdykoli se o tom autě někde napíše řádek, do pár hodin se tam řeší, jak do toho zastavět turbo. Takže si myslím, že poptávka by byla.

Abych to shrnul - nevadí mi BRZ jako takové, ale mrzí mě rezignace na to udělat auto lepší. Inovovat. Jít dopředu.
-
Komentář upraven 20. 11. 2020, 08:13:49

Vavris Vavrisovic
20. listopadu 2020, 09:22
4

Vezmu to odzadu - rezignace inovovat je na tom právě sympatická. Jak jsem psal, bude to poslední auto svého druhu. Přeplňování by mi osobně nevadilo a troufám si říct, že ani cílovka by moc neštěkala. Nicméně, filozofie toyoabru je postavená na starých pořádcích, křivka průběhu krouťáku u nového boxeru vypadá slibně, není tam propad. 230 koní by mohlo být OK. Uvidíme, jak si to poradí s GPF a EURO6...

To volání po modernizaci a inovaci je z těchto pohledů liché - vzniklo by tím něco, co už na trhu běžně existuje, takto BRZ zůstává jediným zástupcem staré školy mezi dostupnými auty. Bude to endemit. Zda na to uslyší zákazníci je otázka. Ale v USA a JPN bych o to obavy neměl... To není trapné dojení mrtvé krávy, to je prostě zachování filozofie... Caterham se střechou, dveřmi, hybridem, širokými koly a infotainmentem, by už moc Caterhamem nebyl. BRZ s turbem a modernějším interiérem by možná mohlo být lepší variantou sebe sama (osobně vidím gros hlavně v rwd layoutu, hmotnosti a manuálu), ale možná by z toho vznikla jen dražší, těžší a odtažitější věc, která by se velmi podobala čtyřválcové Supře..

Konkurence, kterou jsi uvedl, je jednak znatelně dražší a druhak střílí úplně jinam. Kůň. Jasně, chápu, má to V8 a úplně jiný poměr cena výkon... Ale je to těžkotonážní příšera, která je na sportování principiálně nevhodná. 125i možná vypadá na papíře podobně, ale je to obyčejné auto. "More you push, more you ruin". Toyobaru funguje naopak "More you push, more you get".

Celkově mi ten názor vyznívá ve smyslu "Pro klasický sporťák není v roce 2021 místo, teď se přece 'sportovní' auta staví podle jiného receptu"" a to mi přijde smutné.
-
Komentář upraven 20. 11. 2020, 09:47:09

sp
spooon
20. listopadu 2020, 17:05
0

Jakub → k turbu, to už mě taky napadlo. Přitom řešení je dle mě jednoduché. Pro puristy zachovat zdechlou astmatiku, a pro vykonuchtive motor oturbit na cca 350-400koniku.

krab
20. listopadu 2020, 18:58
1

Ono stojí za to ještě říct, že platforma Toyobaru byla hodně i o ladičský scéně. Toyotě ani Subaru se nevyplatilo udělat dvě verze, dva různý motory. To nebude ani teď. Šli cestou, která se běžně nevidí - zvýšily objem motoru, vylepšili křivku a hodnotu točivýho momentu a zvedli výkon. Teď bude čistě papírově hodnotově cirka na číslech jaká měla E30 M3 Evolution III. 2.5ka. To je dneska kára za 3 miliony minimálně. Běžná verze je za 1.5 ... Nějakým tím charakterovým směřováním to Toyobaru mířilo vždycky právě někam sem. Auto, který se postavilo pro radost z řízení. Ale současně čtyřmístný, docela prostorný a pohodlný jako denní kára. A auto, který si můžeš ty sám doladit. Dodává tomu cílovýmu zákazníkovi pocit, že si na tom autě něco může sám udělat, hrát si s ním, koupit na něj nějakej upgrade. Zrovna jako ty Miaty, který jsou odlišný zásadně v tom, že jsou lehčí, hbitější, bez střechy, ale jenom striktně pro dva. A do kufru nedáš další sadu obutejch zadních kol, který si přivezeš do sosnový, abys měl pak na čem dojet domů.

K tomu , že je škoda, že to nový auto nevypadá jako inovace : Já to chápu, že to tak necílová skupina vnímá, ale to je těžký. Najít prostor kam doopravdy inovovat, aby to auto pořád bavilo tím stejným způsobem jako sporťáky před xx lety je hrozně těžký mi přijde. Dát baterky a elektromotor do každýho náboje kola jaksi tímhle způsobem nefunguje. Dát tomu Turbo, ale taky všechny ty emisní udělátory taky nefunguje, kombinovat to - hybrid, mildhybrid zatím taky nikdy nepůsobilo řidičsky jako nějaká náhrada toho starýho. (bavíme se o sportovních autech). Takže jak inovovat, aby to auto mělo charakter a rozdávalo radost jakou zažiješ dneska leda v nějakým dobrým sportovním youngtimeru? To je hrozně těžký. V roce 2012, když jsem poprvý Toyotu GT86 řídil, mi bylo okamžitě jasný, že to udělali nejlíp jak mohli. Sedl jsem do toho a od prvních minut jsem věděl, že to auto strašně chci. Jsem si ho nemohl hned zpočátku dovolit, tak jsem si to dopřál aspoň pak po letech jako ojetý. A nezklamalo... To auto si po letech zasloužilo poladit motor a posílit brzdy. Dneska když bude mít 228 koní a 250 N.m bez díry kolem 3800 otáček, tak to podle mě předchozí nectnost řeší. Ve vyšším stupni výbavy to budou obouvat na 18" kola, nedali ale širší rozměr, zůstane 215 a budou tam Micheliny PS4, což se mi zdá rozumný. A jestli 18" kola tak možná posílily trochu brzdy a budou lepší. Ale to nevím, to teď hádám. Bylo by to logický, protože ve Spec S a ve finální edici dali Bremba a Sachs tlumiče, tak snad taková verze v tom vyšším stupni výbavy bude.

Prostě můj dojem poslední dobou je ten, že je čím dál těžší (obecně) najít cestu kam inovovat. Já to vidím na autech, která si sám kupuju. Kopu let starý auta, která jsou pořád nesmírně dobrá. Před 30, 20, 15 lety se dělaly prostě tak dobrý auta, že je docela těžký je překonat. Nová je překonávají hlavně tím, že jsou nová a ta stará stárnou a musí se na nich měnit díly aby fungovaly jak mají.

Nakonec moje cesta výběru rodinný káry, která bude potřeba skončila tím, že jsem zrovna akorát vybral nakonec opět hodně starý auto. 15 let starý, má benzinovej řadovej šestiválec. A já věřím, že když mu dám údržbu jakou bude potřebovat a nebudu šetřit na dílech, kvalitním palivu, atd... bude skvěle fungovat. Mohl jsem vybrat něco novějšího, žena na tom naštěstí netrvala, ale zase budeme jezdit starou károu. Neříkám, že bych měl prachy na rozdávání a mohl jsem koupit nějakou funglovku za milion nebo víc, na to fakt teď nemám, ale nakonec evidentně bude stačit daleko, ale daleko levnější auto na kterým si udělám i nějakou tu práci sám. A to se vybíraly auta pro pojížďky po okolí, žádná petrolheadská mašina. Ale vyzkoušel jsem pár aut, vymýšlel různý varianty, nakonec 15 let starý auto v zachovalým stavu s atmo R6 pod kapotou je pořád parádní a nevnímáme tam nějakou zastaralost nebo nenacházím vlastnosti, který by tomu chyběly. A to BRZ je něco takovýho... nový auto, udělaný podle staršího osvědčenýho receptu.

bu
buteo
20. listopadu 2020, 20:01
0

Btw, Krabe, za mě výběr rodinného povozu dobrá volba.
Ale k tématu:
Nechcete někdo založit dealerství Subaru North America pro Evropu a prodávat tyto a jiné hračky zaostalým petrolheadům z EU, kteří nechápou, že evropské restrikce zachrání planetu?

Stanley
20. listopadu 2020, 08:05
11

Kubo ta kyselost má dvě roviny. Tu první chápu, vzhled auta je děsivý a zdá se, že ho dva dny před oficiálním odhalením nakreslili tři designéři naráz. Ale druhou rovinu nechápu - chtít po toyobaru, aby přišlo s turbem nebo elektro? Nech taky něco příznivcům nikoli kladiva, ale jemnosti. Nech něco pro ty, co se ještě v autě umí bavit nejen návalem výkonu a krouťáku. Proč musí být všechno stejné jako většina? Pro takové je tu přece Supra, případně spousta dalších.

Když jsem před rokem kupoval auto, jen BRZ umělo v mé kategorii cena/r.v./náklady předat při řízení pocit, který jsem hledal. Pokud bych chtěl něco "víc", muselo by se v ceně a nákladech jít o hezkých pár set tisíc nahoru. Nové BRZ je vzhledová slátanina, ale pokud bude jezdit jako jeho předchůdce s přídavkem živějšího motoru, není co řešit. Pro mě je právě ta recyklace desetiletého modelu to největší plus :-)

reagovat
Vavris Vavrisovic
20. listopadu 2020, 09:24
0

ha, kdybych si tohle přečetl dřív, než jsem napsal svoji reakci výše, mohl jsem si ušetřit čas :D

He
Heretik
20. listopadu 2020, 11:21
2

Ale přece mohli udělat základní, atmosférickou variantu a vyšší s turbem, baterkou, nebo obě. V jiných autech turba i baterky mají, takže vývoj by nemusel být nějak extra nákladný. Minimálně hybrid by mohli to prodávat v EU. Prodeje by jim to určitě nesnížilo.

Stanley
21. listopadu 2020, 18:47
2

No podle mě není důvod to dělat. Kdo chce, oturbenců a hybridů má dnes plný trh, asi tak 95%. Proč poslední dva zaplatitelné lehkonohé sporťáky pod 1300kg na trhu, tedy toyobaru a miatu, ničit stejným způsobem? Pak by jejich existence ztratila smysl.

beastar
20. listopadu 2020, 10:48
2

Ach to me zasahlo. Ikona strikes back v hnusnejsim baleni, tlustsi s defakto stejnymi parametry. Obycejny zakaznik si to nekoupi. Cilovka coz budou asi lidi, co nestihli koupit prvni generaci a lidi, co prvni generaci uz rozstrelili. Plus americky a kanadsky holky. Ta bude jasat mame stejne jine auto. Kde interier ac se vsichni snazili zase bude prosty designovych reseni a moderni techniky. Tunerske firmy si zase namasti kapsy za turbo kity stage 69. Za me nic moc. Byt to treba Hyundai uz se na to nese mega hejt. Toyota dela hnusna nudna auta z principu tam se to ztrati a nastesti ma Bmw Supra. Subaru je zoufalost bez napadu uz roky. Kde jediny co bylo fakt cool Impreza wrx sti.. Rally. Takze tahle vec zapadne do portfolia jak prdel na hrnec. Jak Kuba pise v Asii a N. Am. trhu to bude sice furt tohle auto, ale treba v USA to lidi tak neresi a za cenu (pravdepodobnou) si to bude moc dovolit kazdy jakkoliv pracujici. Napsat to teda tady na Alma mater(mimo klub) CR Brz hypeclub nebylo moudry. Ono se najde zase 1000 lidi, co budou obhajovat jak je to supeeer petrolheadsky auto.

Souhlasim ale i s tim co pise Vavris. Kdyby to udelali jinak a lip. Mozna draz. Uz by to nebylo Brz. Mohli to prejmenovat. To ale nee protoze hype. Tj jedno nas to trapit nemusi. Stejne se to tady prodavat nebude. A tech par reimportu silnice nezaplni.I kdyz ono jako vykonnostni souper pro novou oktavku rs by to byl to ne ze ne..

reagovat
Marek Brunner
20. listopadu 2020, 19:55
2

To pozor, ono ani ty zarputilejší na toyobaru klubu z toho nového nejsou nadšení úplně, spíš naopak. Jinak plně souhlasim. "Lidi, co první generaci už rozstřelili" fakt perfektní! :D

Marek Brunner
20. listopadu 2020, 20:07
0

Já bych rád podotkl, že ten nový motor už skoro nemá ten zpropadený "torque dip", takže až to dají s kufříkem plným Masaryků/Lincolnů novinářům, budou z motoru nadšeni.

Každopádně jinak plně souhlasím, až na ty žblemsty ohledně mildhybridu, to bych v toyobaru fakt nechtěl, protože purista a výkonová křivka a všechny tyhle srandy okolo. Exteriér je takový ten klasický generický sporťák ala GTA V, první generace BRZ po faceliftu je mnohem hezčí auto, ale budiž. Překousl bych.
Co ale fakt vůbec nechápu, jak je možné, že někdo dokáže udělat už tak nijak vábivý interiér plný plastu a podivných detailů ještě MNOHEM odpornější. Rádio si majitel první generace mohl aspoň vyměnit za nějaké použitelné (to teda po MY2018 není třeba, aspoň za mě, protože podporuje aspoň Carplay), ale tady už není prostě takřka žádný pěkný prvek. Jo, volant, ten je ale stejný jako facelift. Palubka je otřesná, ten prolis někdo na US skupině označil jako supr místo na balení jointů. Já si ale nechci balit jointy, chci mít normálně vypadající interiér. Ovládání klimy bych přežil, vypadá trochu hodnotněji jak předtím aspoň. Budíky se mi teda celkem i líbí, nechápu, proč to není v jednom displeji, ale ok, šetříme a tak dále. Co teda ale fakt nechápu, jak v roce 2021 může vyjít na trh auto, které má rádio jak z Ignise. A ten měl prosím aspoň pěknou grafiku. A stojí to něco přes třetinu. Sedačky zatím nesoudím, vypadají o něco líp, ale dokud se do nich neposadím..ale ta loketka, to je perfektní. Konečně si mám kam odložit ruku!

TLDR: Koupil bych jen kvůli motoru, co už asi nezní jak cvrčci na pervitinu a loketní opěrce, ale musel bych začít hulit, abych využil aspoň ten zvláštní tvar palubky. 2/10, zklamání roku, kupujte Final Edition, dokud je. Nebo si na ní vezmu hypotéku já.

reagovat
beastar
21. listopadu 2020, 14:41
2

Ty jo.Dobry vlastne souhlasim. Zvenci to teda taky uplne nedopadlo. To je subjektivni vec. Takze... Ten motor a koncepce z pohledu petrolheada jo. Asi to bude fungovat. Navic jak sem psal ve vyspele Asii a na NA trhu to vlastne bude levny. Sofistikovanejsi Tiburon. Bohaty lidi stejne jako tady radeji koupi poradne dotazeny deutsche premie sportlichewagen.... Takze za me v pohode. Sux.

Marek Brunner
21. listopadu 2020, 17:42
0

nedopadlo. Všichni teda říkají, že naživo to je lepší, ale stejně. BRZ 1.5 (jakože facelift) vypadalo prostě mnohem líp.
Každopádně....nás to stejně štvát nemusí, protože BRZ tu nebude, a GR86 stejně, jako do teď, bude u Toyoty takový to dítě, co má přítelkyně, když jí někdo v 15 zbouchnul. Respektuješ, že existuje, ale není tvoje.

beastar
21. listopadu 2020, 17:47
1

Jo to je pravda. Proste cekal bych celkove vic. Vic vseho vcetne originality. Ta neprisla no. Jak rikam Tiburon s lepsi koncepci. A to jako jeste fakt nevime jak to bude jezdit.
-
Komentář upraven 21. 11. 2020, 17:56:26

Marek Brunner
21. listopadu 2020, 17:49
0

V podstatě víme, podle všeho je ten podvozek stejnej (a o něco tužší) jak současná generace.
Originalita je dneska asi sprostý slovo

beastar
21. listopadu 2020, 18:01
1

Zrovna u tak okrajoveho modelu. Ono to auto hlavne a bylo dost drahy. Prakticky takovej Krab za ty prachy dostane co zada. Tady se ale sklonuje cilovka. A podle me ty lidi prave i diky minule generaci neexistujou. Prave proto mimo jine bych rekl, ze to sem nedali. V US to nakonec aspon koupi street racer co ted dodelal vejsku, nebo se to koupi dceri, co nechce kone v6.U nas? Tady se brecelo i nad tim, ze jsou drahy ojetiny:D Takze vlastne ani nebylo nutny na tom podvozku cokoliv delat. Spis bude zajimava aerodynamika a jak se to bude chovat... ve spravnych rukou.

Marek Brunner
21. listopadu 2020, 18:06
0

jako v US je to docela dost prodávaný. Dají i slevu docela dobrou, takže to koupí kde kdo. Subaru i Toyota to tam docela fakt podporují. Kupují to hlavně lidi jako já, street raceři, nebo 16letým fakanům, co udělali papíry a chtějí sporťáka, ale koník je moc výkonnej.
Tady to nebude hlavně kvůli emisím (Subaru už takhle platí hodně pokut).
Ojetiny jsou drahý díky komunitě, a jen tak to níž nepůjde. :)

beastar
21. listopadu 2020, 18:11
1

Jo na tom US se shodneme. Okrajovy model sem myslel spis v kontextu prodeju ww a pozici v portfoliu. A samozrejme cemovka v US je potom taky jinak vypadajici, nez v EU. Subaru no ono to jde ruku v ruce, pokuty by nevadili kdyby se to adekvatne prodavalo... Ojetiny jsou drahy zase taky proto, ze je toho malo a vic toho nebude:)) No ja se zaštrýtrejsuju s hothatchem a pohoda...

martin_100
22. listopadu 2020, 19:21
0

A co je špatnýho na tom že tam nenarvaly ty různý moderní čičarády díky kterým by v tom byl rychlej kdejakej retard co umí akorát držet plyn na podlaze? Prostě to bude nejspíš auto por řidiče a ne pro dementa co udělal řidičák na 5. pokud s přímluvou fotříka a značnym obulusem v obálkách rozdaných všude možně.

reagovat
Jakub Pospíšil
23. listopadu 2020, 08:08
2

No ale couvací kameru to má, Martine, takže to je stejně špatný...

martin_100
23. listopadu 2020, 18:48
0

Ta se bude hodit při kuplování těžkýho vleku aby se člověk trefil koulí pod žehličku na první dobrou..... Teda doufam že se na to dá vobjednat tažný že jo.

So
Solii
23. listopadu 2020, 19:57
1

A zrovna mě se to líbí. Vzhled mi nevadí, má to ručku, čudlíky, knoflíky na klimu, zadokolka, výkon na cestu do práce OK. Kdybych měl prachy si to koupit a vydržovat jako nový a zároveň druhý auto (vlastně třetí do rodiny), tak bych to opravdu koupil. Jenže to je asi problém tohodle auta, ty co by ho chtěli na to nemaj, a ty co na to maj, přitlačí a koupí něco za 1,5 MKč a víc....

reagovat
beastar
23. listopadu 2020, 20:29
0

Hmm dobry nazor. Neco na tom bude na ty ucely, co popisujes to vlastne neni spatne auto. Plus ten problem s cenou tam je. A taky potom jsou drahe i ojetiny a kruh se uzavre. Teoreticky kdyby to auto bylo horsi a levnejsi vydelaji vsichni.

Mikerc
28. listopadu 2020, 00:47
0

Já jsem ho zkusil nedávno, s velkou zvědavostí ho koupil a za měsíc prodával. :) Pro mě nejvíc overhyped auto posledních pár let. Ani nevím co mi na něm vlastně vadilo ale naprosto mě neoslovilo a dívat se na tlačítka vyhřívaní sedaček mě i fyzicky bolelo. Jízdně podobný miatě co jsem měl kdysi, taková lepší miata ale vlastně nenašel jsem důvod proč tu rozvrzanou věc zaseklou z 90' chtít....

sheogh
24. listopadu 2020, 13:10
0

BRZ bych nekdy rad zkusil, prave uz jen kvuli tomu hype okolo. Spatny to urcite nebude.
Vzhled novyho je za me desnej, ale zase ja nejsem moc priznivce moderniho japonskyho designu, takze to nehodnotim...

Na druhou stranu, fakt mohli vzit vitr z plachet tem prodejcum kitu apod a kompresor nabidnout uz tovarne - pak by to melo i dustojnejsi kroutak apod...

reagovat
Stanley
24. listopadu 2020, 13:59
0

Záleží, čím jezdíš teď. Podle toho se ti BRZ bude zdát buď slabé, hlučné a rozhrkané, nebo naopak super agilní, citlivé, zábavné a hravé :-)

sheogh
26. listopadu 2020, 10:49
0

No oproti CLK to bude tak nastejno, co se vykonu tyce, a uplne jiny, co se rizeni tyce :-D A ve srovnani s phaetonem to bude asi vsechno, co jsi vyjmenoval :-)
Ale bude to prijemna nedelni hracka :-)

Un
Unnamed
02. prosince 2020, 16:31
0

Nepaci sa mi to len z toho dovodu, ze to vyzera ako lexus :D Predny blatnik je original kopirka lexus isf a zadne svetla.mi pripominaju nejaku hondu .. a predne svetla sa vudu tiez urcite na nieco podobat :/

reagovat