načítám data...

Jackpot ve sportce a matematika podle Kraba. Jaká auta se dostanou do jeho garáže?

26. února 2019, 11:54 41 komentářů krab

Já vím. Je to extrémně dětinské, ale nemůžu si pomoct – i děsně zábavné. Možná jste tu hru už nesčetněkrát hráli. Co bych si koupil, kdyby padl Jackpot v národní loterii a já ho zrovna celý vyhrál? Pochopitelně, že by to byla jen samá auta…

zobrazit celou galeriiPetr "Krab" Jeřábek: Jackpot ve sportce a matematika podle Kraba. Jaká auta se dostanou do jeho garáže?

Jenže já úplně nechci zatěžovat váš drahocenný čas bohapustým tlacháním o tom, že bych si za několik set milionů pořídil bezpočet těch nejvysněnějších aut. To dělají spíš malé děti. Já jsem té hře potřeboval přidat „reálné“ obrysy. Aktuálně můžete ve Sportce vyhrát tzv. „superjackpot“ a ten činí 39.100.000kč a prý se z toho nemusí platit žádná daň. I přesto můžu na Ferrari F40 spolu s McLarenem F1, případně doplněným Porsche Carrera GT rovnou zapomenout. A to je vlastně tak trochu dobře…Můžu totiž snít v rámci hranic velmi dobře situovaného smrtelníka, takového, který si jde pro svůj „sen“ k Beastarovi na jeho „bazarový plácek“, a ne pro pouze výstředního miliardáře. Protože takových čte Autíčkáře opravdu málo.

Další věcí, kterou si jasně uvědomuji je, že naše stávající obydlí není na tak nenadálou dávku finančního štěstí vůbec připraveno. Architekt, který stavěl naše domky i celou ulici spíš počítal s tím, že budu do smrti nebo důchodu pracovat pro nějaký korporát, platit hypotéku a když se konečně splatí, budu platit školy dětem a další záležitosti. Zkrátka a dobře, více než čtyři auta se mi sem nevejdou. Což je problém. Takže první velké peníze půjdou na nákup obydlí nového. Našel jsem v inzerci poměrně hezký a prostorný moderní bungalov se zahradou asi o 1500 m2 a to už je prostor na kterém se ke standartní garáži o rozměrech 55m2 dá leccos přistavět. Budu holt bydlet asi o 15 km dál od Prahy než teď a k tomu zůstanu ještě o patnáct milionů lehčí. Nicméně nápad věnovat nemalou část výhry do hezčího bydlení a rozumný záměr pronajímat to stávající, uvítá má drahá polovička, která pak bude k mým následujícím nákupům daleko shovívavější. A jaké auto bude chtít ona? Budete se možná smát i divit, ale nedávno jsem jezdil vypůjčenou Toyotou IQ a to auto je natolik geniální, že ho chce mít, jakmile se objeví exemplář s automatickou převodovkou. Vlastně se to možná stane doopravdy, takže tady malinko prolínám fikci s blížící se realitou. Ojetá IQ vyjde na nějakých 150 tisíc korun, což je vlastně pakatel.

Konečně k těm autům, proto jste si ten blog přeci otevřeli.

Žádné ze svých aktuálních aut neprodám. Překvapivé zjištění možná i pro sama sebe, ale s MGB rozhodně budeme letos jezdit, Porsche dostalo konečně pořádné doladění podvozku a krásně jezdí a Lotus je zkrátka moje zlatíčko. To auto je nejlepším nákupem, jaký jsem kdy udělal a nikdy ho neprodám. V mých očích je vážně dokonalé.  Ale jedno auto se postěhuje. Infiniti G37S je báječné auto pro Kraba, který je v zásadě chudý korporátník a ještě chudší automobilový novinář dohromady. Za nějakých 350 tisíc představuje opravdu zajímavou hodnotu za peníze. Ale protože jsem už od té včerejší výhry Jackpotu milionář, můžu si dovolit něco lepšího.

Auto pro každodenní dobrodružství: Alfa Romeo Giulia QV 

Jedna ojetá v krásné červené barvě stále stojí před Imofou a silně mě láká. Cena 1.4 milionu včetně DPH je více než dobrá za auto, které je stále v záruce a pokud se neukáže, že byla například opravovaná po nehodě nebo jiný problém, který jí sníží její atraktivitu, je to zajímavá koupě. Šel bych do ní. S Giulií QV se už navíc docela dobře známe a ačkoli bych lehce váhal, jestli koupit jí nebo povedené nové BMW M2 Competition, moje srdce mě táhne ke krásné Giulii. Každý den a každá jízda s ní je (dycky režim race) malé dobrodružství. A proč ojetou, když si můžu dovolit novou? Inu, já vždycky kupoval jen ojetá auta a nehodlám na tom nic měnit.

Cena: 1.400.000kčzdroj: carandclassic.co.uk

Bentley 3 ½ litre Sports Saloon by Trupp & Maverly

Automobil, na který se právě díváte je na prodej až v Austrálii. Za svůj bohatý život, který je kompletně zdokumentovaný se podíval kolem světa, vozil člena bankovní rodiny Barclay’s, pak známého britského herce i režiséra, v 70. letech se dostal do Ameriky, z ní pak v 90. zpět do domoviny, kde byl pečlivě restaurovaný. Posledních asi sedm let strávil u majitele v Austrálii. Vyhrál řadu klubových „concourse d’elegance“ a jeho zakázková karoserie z dílny Trupp & Maverly je fantastická. Zamiloval jsem se. S Bentley podnikneme určitě velký výlet do Toskánska a jeho rozměrný kufr naplníme lahvemi dobrého Chianti od místních vinařů. Užijeme si to přesně tak, jak se dřív před válkou takovými velkými sportovními vozy cestovalo.

Cena: 3.000.000kčzdroj: carandclassic.co.uk

Morgan 3-wheeler, 1936 

Tuhle konkrétní tříkolku Morgan jsem objevil tak trochu neplánovaně. Ale z inzerátu nemůžu spustit oči. Za obdobné peníze můžu mít daleko použitelnější moderní Morgan 3-wheeler, ale proč kupovat repliku, když můžu mít zachovalý originál. Bude vcelku pomalý, ale krátká projížďka kolem komína v neděli za rozbřesku rozjasní můj den, nemyslíte?

Cena: 950.000kč

Ferrari 348tb, 1991 

Jedno červené auto se vzpínajícím se koníkem, přímo to z fotky, tak trochu znám. Těch pár desítek kilometrů, zakroucený úsek kdesi nad Berounem naprosto změnil můj pohled na Ferrari. Jay Leno tvrdí, že žádné Ferrari ve sbírce nikdy mít nebude, protože jsou vždycky moc červená a moc drahá. Možná má pravdu, ale model 348tb bez posilovače řízení je úžasný. Dobrá, bylo to zatím jediné Ferrari, které jsem řídil, ale to nemění nic na faktu, že ho chci.

Cena: 1.500.000kč

zdroj: carandclassic.co.uk

Austin-Healey 100/6: 1957

Velký Healey je už dlouhou dobu můj nesplněný automobilový sen. Jednou s ho možná doopravdy pořídím, třeba nebude nutné ani vyhrát v té blbé sportce, kterou stejně v reálu nesázím. Modrý exemplář je extrémně atraktivní tím, že ještě spadá do kategorie, kdy by se mohl účastnit Mille Miglia Storica. A pokud by nás v něm do startovního pole vážně zařadili, bylo by to hned splnění dalšího velkého snu – jet Mille Miglia jako účastník.

Cena: 2.100.000kč

Lotus Exige Cup 430 Type 25 

V tomhle konkrétním autě jsem jel. Přesněji řečeno, vloni v něm jen popojel na dvoře dealerství. Je úžasné a vyrobilo se jich jen 25 kousků na počest slavné formule 1 Jima Clarka. A jeden stále zůstává k mému velkému údivu k mání v Německu. Tuhle šanci bych si ujít nenechal.

Cena: 3.500.000zdroj: carandclassic.co.uk

Lotus Elan S4 FHC: 1969

Víc, než deset aut je už vážně přehnané. A asi už bych se dostal opět do stejného problému, jaký mám v reálném životě. Nebylo by kam je dát. O posledním autě mé nové sbírky jsem dost uvažoval. Peněz zbylo překvapivě hodně, a tak jsem si mohl vybrat auto za půl, ale taky za deset milionů, kdybych to „táhl“ na krev. Bude to závodní Mini Cooper, Lotus Elan anebo něco exotičtějšího? Vyhrál to Elan. Posledním autem ve sbírce bude vlastně to, se kterým možná vedle svojí žluté Elise budu jezdit nejraději. Ve skutečnosti se do jeho minimalistické kabiny a za jeho volant musím nějak letos doopravdy podívat. Aktuální auto je navíc prodávané za velmi přiměřenou cenu, že mi až něco našeptává: běž si půjčit do banky a … kup ho!

A jak to máte vy, moji autíčkářští přátelé? Doufám, že jsem vám momentálně nezruinoval pracovní den, jelikož jeho zbytek už jen strávíte v denním snění a brouzdáním po internetových inzercích klasiků…

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Co
Core
26. února 2019, 12:44
0

Tak ten lotus exige cup to je velka nadhera....jeste bych pridal lexus LFA uz kvuli tomu motoru.

reagovat
krab
26. února 2019, 14:12
0

Ten je opravdu úžasnej. A jeden (ten z tý fotky) se právě loni prodal na Slovensko. Stojí sice oproti standartní verzi o několik set tisíc víc a nabízí za to spíš jen pár doplňků navíc, ta úžasná límcová kola a další věci. Ale je to prostě Lotus 25 , Jim Clark edice a to je prostě pěkný. 13 je zelených a 12 v takové bílé perleti.

custom1
26. února 2019, 12:52
1

Co bych si koupil, kdybych vyhrál ve Sportce, to je častá úvaha a samozřejmě jsou také vždy odpovědí auta... :)
No a taky nějaký ten domek a garáž, případně nějaká menší hala. K tomu výčtu, o který se podělím níže, bych ještě přidal aktuální Mazdu 3 sedan pro manželku a moje současné Malibu na denní ježdění. Možná bych našel trochu jiné kousky, ale nechtělo se mi dlouhé hodiny pátrat. Navíc jsem hledal jen na mobile.de (kromě Darta, ten je z USA). Docela často se to mění, mně se líbí spousta aut, ale tohle je takový výběr, který se mi líbí už dlouho, takové "stálice mých představ".
Půjdeme hezky od nejlevnějšího...
1990 Chrysler ES Turbo - 50000 Kč
1992 Chevy Van "shorty" - 180000 Kč
1970 Dodge Dart - 455000 Kč + dovoz (USA)
1987 VW T3 Westfalia (automat + nový motor 320 km) - 655000 Kč
1976 Porsche 912E - 950000 Kč

reagovat
krab
26. února 2019, 14:13
0

zajímavej výběr. 912 už je taky v kurzu a ty ceny jsou už vysoký, ale pořád dostupná cesta ke klasický 911 i tak s parádním motorem původem ještě z 356C

custom1
26. února 2019, 14:34
0

912 je, myslím, pořád ještě nedoceněná, resp. jsou ještě za relativně normální ceny oproti srovnatelným 911. Ale samozřejmě je to taky ranec. Raději bych ovšem dal milion za hezkou 912 než za 911, která bude na práci.
K tomu výběru:
ES je srdcovka, měl jsem dva a bral bych ho i do třetice.
Chevy Van se mi prostě líbí, je to taková klasika.
Dart, moje vysněná amerika, obzvlášť tenhle ročník.
Westfalia - mít tolik peněz ze Sportky, procestovali bychom v ní s manželkou Evropu.
912 - G-modell je můj sen od dětství, bral bych kterýkoliv ročník s jakoukoliv karoserií.

beastar
26. února 2019, 16:11
1

Jay Leno je rozumný člověk. Z celého výběru sem takový rozpačitý. Asi bych to řešil celý trochu jinak. Nicméně AH 100/6 skvělý auto. K tomu bych si asi možná pořídil možná tu Alfu z Imofy a na dailynu nějakou pelešivou sedmičku s V12 a bylo by to hotový. Víc nepotřebuješ zbytek bych utopil do jinýho bazénku, než jsou auta.

reagovat
krab
26. února 2019, 16:40
0

Já bych ani nečekal, že by se s mojí sbírkou, kde jsou 3 Lotusy, jedno Porsche, který nikdo zas až tak moc nemusí, MG, Morgan a hodně zvláštní Bentley, to je prostě silně okrajová záležitost a ten Austin-Healey by byl taková předpokládaná klasika. Mě se to auto zdá jako zajímavější koupě než třeba E-type. A Alfa? Za takovéhle prachy si myslím super, na druhou stranu by to byl trošku risk co se týká fakt nákladů na servis až to vyjde ze záruky. Zas ta cena to reflektuje...

Kupodivu jsem nevybral žádný drahý GT3 RS Porsche nebo Lambo nebo nějaký hodně drahý Ferrari. Náklady na provoz by byly šílený a vlastně bych si asi tak moc drahá auta doopravdy neužil. Takže jsem si chvíli hrál, vybral co jsem v inzerci našel a ještě by mi dost zbylo :)

beastar
26. února 2019, 22:51
1

Já bych gt3 rs taky asi neřešil. Zbytečně drahý auto a nepohodlný jako daily. Mám pocit že by mi zbylo fakt hodně.7er v12 jmenovitě M760li xDrive jako daily. K tomu teda teoreticky 911 turbo aby se s tim dalo jezdit i běžně. Megáne rs trophy a pro starou konečně G wagen... 2019. Bydlení a parkování který mám teď by stačilo. A za zbytek bych se na 10 let odstěhoval na Balí;)) A investoval spíš do umění a nemovitostí, než aut. Njn...

krab
26. února 2019, 23:25
0

Já jsem před nějakým časem ještě snil právě o GT3 modelu. Samozřejmě se rád projedu, abych zažil ty rozdíly, ale upřímně pro mě jako pro nezávodníka je ten rozdíl v tom kolik stojí celkově na nákladech takový Porsche a "obyčejný" tak velkej, že by prostě byla asi jen póza si to nějak ospravedlnit. Turbo bych asi taky ani nepotřeboval.

Je fakt, že ty veterány mě hodně baví a vím, že bych si to fakt užil. Ale asi bych teda když nad tím přemejšlím zainvestoval možná i do nějakýho prázdninovýho domku na řeckým ostrově Samos, kam rádi jezdíme už docela pravidelně. Ono něco jako 100 tis Euro stačí na nákup penzionu, kterej by se dal zčásti pronajímat, v části v létě být a tam je to pohoda. Akorát mají byrokracii a nesmí se o těch Řeků člověk nechat obrat. Ale riziko nebude dramatický, když nejsi v tom hloupej. A cizinců tam takhle žije hafo, nějakýho Švéda co tam má krámek známe, Rakouský důchodce co si tam zařídili cosi jako hospůdku atd...

Kuře
26. února 2019, 17:13
0

Je to ale krásná představa, že?:)

Asi bych ale přemýšlel dost jinak, možná tak na tom domku se schodneme, a i tam bych asi spíš koukal po bytu v Praze.
Co se aut týče, těžko říct, takhle v představách člověk asi vymyslí něco úplně jiného než co by koupil doopravdy, koneckonců, Bíst to ve svém aktuálním blogu celkem vystihl. Nemůžu se zbavit pocitu že jste k sobě ty blogy sepsali schválně:)
Asi bych vzal na daily něco jako aktuální Focus RS, k tomu něco jako nové Mondeo nebo tak na dlouhé přesuny po dálnici, možná bych se rozjel víc a na tenhle účel by šlo třeba fungl Disco nebo tak něco. No a pak jednu úplnou raritku, něco ve stylu Sierry Cosworth nebo teď momentálně jsem hodně zakoukaný do Alfy GTV6 (a GT za to může jen částečně:)).
Víc aut bych si asi pořizovat nechtěl, přijde mi to zbytečný, když pak člověk v neděli ráno neví čím se jít projet... A navíc ten byt v Praze už bude asi dražší než domek kousek za:)
Takže poslední auto co bych koupil by byla stará Amerika pro tátu, protože to je zase jeho sen:)

reagovat
krab
26. února 2019, 18:51
0

Přesně, je to taková chytlavá hra... A mě docela zajímalo co byste si pořídili vy, asi zrovna jako v tom Bístově blogu. Vlastně když jsem brzo ráno přečetl ten jeho, tak mě napadlo tu "imaginární" garáž přihodit, aby se to legračně doplňovalo...

Taky jsem zvědavej na tu jeho Octávku RS či co to zas koupil. Jestli jsem to pochopil správně...

Sierru Cosworth z tvýho výběru tu bych si asi nechal líbit taky... Ale to je to děsný. Těch aut, co by člověk jakoby chtěl, těch je fakt hodně. Táta to má třeba jednodušší. Vždycky chtěl Saaba, tak má Saaba a pak ho zajímá předválečný období a tady už si myslím taky jednoznačně auto snů pořídil, vlastně jsem mu ho před lety našel a baví nás to oba.

PS: myslím, že by si často půjčoval to Bentley, možná by mi ho ani nechtěl vracet :)

Kuře
26. února 2019, 19:26
0

To je právě ono. Člověk je tvor od přírody nenasytný a nic mu není dost, navíc těch aut je tolik že ukojit touhu nadobro se prostě nedá. Proto bych z těch vyloženě vzácných kousků bral jedno, vytvořil si k němu osobní citovej vztah a toho bych si pak hýčkal a nemyslel na jiné. A když myslel, tak bych se skamarádil s nějakým třeba krabem a půjčoval si od něho:D

ToMyx
27. února 2019, 13:50
0

Navíc, u páně Kraba je ta výhoda, že díky jeho autopromiskuitě se jeho autopark stále obměňuje :-D

beastar
27. února 2019, 14:23
0

Oktávku RS sem koupil včera jakože pojezdíme a pak ji dám normálně na krám. Prodal sem klukovy co má špína bazar tu a6 o který sem chtěl původně něco spíchnout jakože vtipnýho. Jenže mezi tim na CT vyšel mega pochvalně znějící článek na dvojku okynu rs od redaktora. No a zacinaj o tom psát i mejnstrýmový média typu auto cokoliv .cz. Jakože supr dostupná ojetina, spolehlivá a whatever d best car ever.... Což mělo za následek zavolat do IRD. Islámské republiky Německo. Svému velmi dobrému příteli jehož předci pravděpodobně padli kdesi u Vídně při obléhání v 16. Století.

Ten obratem zajistil zánovní kousek po faráři z Nizozemí. Jen lehce jeté alias top stav, top of the top. Za přijatelnou cenu. Srovnání s Renaultem Megane RS2 se raději vyhnu to je nebe a dudy a pořádný.

krab
27. února 2019, 15:30
2

Já to auto znám, řídil jsem okynu II. v plným "zlým" RS provedení i s DSG několikrát a.... recenzi bych na to radši psát nechtěl :-D
Test na CT jsem teda neviděl, dovzdělám se, ale u mě si to auto moc pochvalných slov nevyslouží. Jako s většinou produkce... úplně špatný to není, ale dobrý zdaleka ne. Totiž to auto není ani sportovní, ani extrémně rychlý, zato umí být silně nepohodlný

beastar
27. února 2019, 16:28
0

:D Tak to se shodnem. Gratuluju právě si napsal krásný test Oc2RS. Mě to přijde strašně obyčejný. Rozdíl mezi normální verzí s lepší výbavou a rs mi přijde malý. Snad by měli přemýšlet o tom že RS bude jako S u Audi. Spíš takovej paket. A třeba Rallye nebo co ja vim Cup RS bude jakože fakt ta sportovní oktávka za 1.2...

Kuře
27. února 2019, 22:44
0

Řekl bych že škodovka by doopravdy ostrou octavii postavit nemohla, němci ji nenechají... stejně jako s ostatními ostrými modely...

In
Inocenc Pozzi
26. února 2019, 18:38
1

Julča QV, Macan a do města na kávu a pro rohlíky jako otloukánek Leon Cupra. Holt jsem skromný muž...

reagovat
BubaaCZek
26. února 2019, 19:18
1

Tak teda jo. Mame 39m, za 15m bude krasna garaz s nejakou tou loznici kolem, 15m me bude do konce zivota zivit, kdybych chtel prastit s tim co delam. Mega padne do rodiny, teoteticky zbyva 8 mega na auta. To bohate staci :)

Pro zacatek zlomek z toho padne na upravy a vznikne nejrychlejsi Cento s nejlepevejsima gumama, jehoz pilota bude pravidelne koucovat nekdo, kdo to vazne umi.
Az zacnu II. tridu vyhravat, tak se pujde rovnou o 2 tridy vyse do Clia Mk3 nebo BRZ. Na to minimalne 1.5m padne. Tak rekneme, ze 2m uz padly.

Na takove to normalni pojezdeni bych sel do toho Caymana, at mam to splneni snu odfajfkle :)
Tj dalsi 1m, zbyva 5m!

Neco musi vozit rodinu a tahat zavodaka. To by mohlo by XC90. 2m v cudu, zbyvaji 3m.

Nejake auto si vybere lepsi polovicka. Zbyva 2m.

No a zbyva akorat tak rezerva, kdyby to chtelo obmenu za Caymana (Cat?, Lotus?), a pak po case do I. tridy, kde jsou Subaru WRX, Lancery Evo atp.


-
Komentář upraven 26. 2. 2019, 19:30:07

reagovat
Daniel Borský
26. února 2019, 19:52
0

Já bych byl asi skromnější. Koupil bych novou XC60 pro ženu, to máme zhruba 1.5 mio. Pro sebe jako daily nový XJR, to je tak 3.5 mio. A jako hračku BMW Z8, která se dá koupit zhruba za 5 mega. Na bydlení a ostatní koníčky by mi zbylo asi 29 mio, s tím bych asi chvilku vyžil. :)

reagovat
M P
26. února 2019, 20:28
2

Tyjo ještě nikdo nenapsal, že by samozřejmě chodil dál do práce, aby se nenudil? :D to je totiž to nejklasičtější v těchto debatách.

Nejlepší je takhle si postavit statek obytný, udělat z toho prémiovej domov důchodců, pobírat na to dotace a koupit jim ještě zájezdovej autobus a vozit dědky a babči na výlety.

reagovat
BubaaCZek
27. února 2019, 07:26
1

Hele ja tam psal "kdybych chtel prastit s tim co delam". Ale uprimne bych sel do part-time misto full time. Jeste nevim jestli 3 dny v tydnu nebo 4 hodky denne. Popravde s tim koketuju uz ted...

M P
27. února 2019, 10:54
0

Jako, to jsem přehlédl... ono pracovat na part-time je fajn nápad, ale co s tím zbytkem času? :D Protože pak člověk stejně nemá dost peněz na vyplnění toho volného času ...

krab
27. února 2019, 11:12
1

Já myslim, že by opravoval ten vysněnej červenej Cayman, co by si koupil :-D Než rozebere a složí ten plochej šestiválec, to nějakej čas zabere a člověka to poučí i zabaví...

Ty jo, já jsem taky nějak neuvažoval, že bych přestal chodit do práce. Tam bych asi chodil normálně jako teď... Ale asi bych klidně psal "petrolheadsky" laděný články zas na autíčkáře, kterýho koupí Vavris těsně před tím než se vymlátí někde v tom Sagarisu... A nosil bych tričko "Carburetor is not dead" a na něm by byla fotka weberů s trumpetkama :)

M P
27. února 2019, 11:46
1

Sám jsi trumpetka :D

Jako nechodit do práce, to je uplně super myšlenka, ale prostě člověk někde na žrádlo, cigára, nájem a benzin peníze sehnat potřebuje. A jak praví zkušení, "only too much is enough"

M
26. února 2019, 21:26
1

39mega je malo! :)

Inak, prekvapuje ma, ze nikto este nenapisal 4x miata (napr.kazdu z inej generacie) alebo neurobil vypocet, kolko miat sa da za 39mega kupit... mozno aj viac, ako je (99) dovodov miatu vlastnit! :)
Ospravedlnujem sa, nemohol som odolat.
Tak ok: Ja by som si kupil helikopteru, lod, motorku a cisternu s benzinom ;)
-
Komentář upraven 26. 2. 2019, 21:29:15

reagovat
M P
27. února 2019, 00:21
0

Dá se za to koupit cca 750 kusů NB :D podle stavu, zimní ceny :)

Vavris Vavrisovic
26. února 2019, 21:38
7

Tak jo, přiznávám, jsem už zapšklý stařec... První věc, kterou bych řešil, by asi byla vhodná investice peněz a vytvoření pasivního příjmu...

No a auta? Koupil bych Autíčkáře a začaly by vycházet články: "Dostali jsme za úkol koupit si sedany s pohonem zadních kol do 100 tisíc a pak splnit nějaké úkoly..." :D

To by mě asi nějakou dobu bavilo... A pak bych si koupil Sagaris... A protože by byl pořád rozbitý, skončil bych u stádního 911 GT3 RS. A pak by došly prachy...
-
Komentář upraven 26. 2. 2019, 21:39:30

reagovat
Kuře
26. února 2019, 21:41
0

Na koupi autíčkáře by fakt stačilo 39 mega?:)

krab
26. února 2019, 21:57
0

:-D , hele já zjistil, že i po všech těch nákupech, co jsem barvitě vylíčil nahoře by mi ještě cca. 10 mega zbylo. Takže bych do toho Autíčkáře mohl jít s Vavrisem ... akorát nevím co naše manželky, Možná by naše nové skvělé "podnikání" ocenily tím, že by vyměnili zámky od našich honosných sídel a my skončili jako staří alkoholici někde pod mostem :)

beastar
26. února 2019, 22:45
0

Autíčkář za 39 mio mě rozesmál. Myslim že už 3.9 by možná bylo zajímavé pro dnešek:) Jinak pasivní příjem?Tomáš po pojišťovácku.

František Čáslavský
26. února 2019, 23:35
9

Vařečka, škrtni vše za nákupem Sagarisu a napiš tam, že bys umřel, jo :)

PlusOne
27. února 2019, 13:55
3

Před deseti lety bych odpověděl "koupil bych Lambo, a na denní ježdění Audi RS6".
Odpověď dnes - doplatil hypotéku (3Mio), dodělal věci kolem domu(1Mio) a protože garáž je malá a ucpaná krámy, auta tak musejí parkovat venku, takže jedno auto pro mě na cesty do práce (jo, pracoval bych dál...), jedno auto pro manželku, plus rodinnej přepravník. Tři auta stačí. Jako rodinnej kočár s pěti plnohodnotnými místy nejspíš Galaxy, manželka by se spokojila s menším autem s automatem, pět dveří, a čtyři plnohodnotná místa, zábava za volantem být nemusí, důležitá je spolehlivost, takže nejspíš klasika - nějaký Golf v benzínu, a tatínkovi by stačil na denní ježdění nějaký bavoráček..čtyřka kupé by mohlo být to pravé ořechové. Jsem skromný, vím :-)

reagovat
ToMyx
27. února 2019, 14:06
0

Krabe, tys to zase jednou trefil. Jsem zvědavý, kolik tenhle blog obdrží komentářů. Blog mě opravdu pobavil, hezky jsem se zasnil, ale pobavily i komenty a koutky mi cukaj ještě teď:-)
Já sám už jsem asi starej, takže bych to rozdělil pěkně na čtvrtinky. Dvě čtvrtinky by šly do nemovitostí a dlouhodobějších investic. Desítka opravdu do nějakých těch motorových klenotů a zbytek bych měl jako polštář po dobu stavby domu vlastními silami. A práce? Tu bych řešil až jako poslední, takže pokud bych jí ještě stíhal....nějaký čas asi ano :-D

reagovat
krab
27. února 2019, 15:22
0

Dík, tohle zrovna bylo takový jenom "dětinský", ale když jsem ta auta vybral, musím říct, že každý z nich bych tak nějak vážně najednou chtěl doopravdy :) A náhodou, všechno jsem neutratil, asi deset mega zbylo, takže já myslim by to bylo furt v pohodě...

ToMyx
27. února 2019, 16:05
0

Přesně dle hesla stáří muže poznáš pouze na ceně jeho hraček:-D
Přesně jak píšeš, bylo by to v pohodě ta zbylá desítka....na provoz a servis všech těch krásek na pár let :-)

Stanley
01. března 2019, 10:45
1

No jelikož mě víc než auta zajímá ježdění a to ještě se zaklínadlem "daily", měl bych to jednoduché: buď lehkonohé Alpine A110/Alfa 4C/Lotus nebo plnotučné 370Z Nismo/BMW M1. Měsíc bych s každým z nich jezdil a pak jedno vybral. Coby praktický vůz pro rodinu by sloužila RX8 R3.
Zbytek peněz, tzn. většina, by šla úplně někam jinam, než do aut :-)

reagovat