načítám data...

Plány na příští sezonu

23. října 2020, 15:22 60 komentářů Adam

Je Mustang to, po čem toužím? Bude to vhodná, sportovnější náhrada za E39? Poradíte mi lepší, ne nutně inteligentnější volbu?

zobrazit celou galeriiAdam Krubner: Plány na příští sezonu

Ahoj,

 

reaguji na Krabův blog o pěti autech, která ho nejvíce zklamala. Bojím se totiž, že se mi to stejné může stát příští týden. Jedu si půjčit Mustang GT 2013 s manuální převodovkou, abych si ověřil, že je to pro mne ta správná volba. Jak jsem k této myšlence došel Vám vysvětlím níže.

Mustang GT 5.0 '13

Již čtvrtým rokem vlastním BMW 535i E39, které se od samého začátku snažím dostat do perfektního stavu. Nikdy mne totiž ani nenapadlo, že bych si ho nechtěl nechat napořád. E39 totiž považuji za jeden z nejhezčích sedanů a BMW vůbec. Je to moje první V8, je spárovaná s manuálem, navíc je v originální úpravě AC Schnitzer její look dost netradiční, snad ne jenom pro mě :). Jako leckoho mne však dohnal moment, kdy si člověk/řidič zvykne na výkon, jedno jak velký, svého auta a auto samotné přestane být natolik skvělé. Pochopte, pětku mám pořád moc rád, je pro mne něco jako pes, kterého nemám, akorát mi už jízdně neposkytuje takové vzrušení. Často se totiž nachytám, jak se při projížďce soustředím na výkonově/jízdně hluchá místa, mám přecijen ‘pouze’ 240hp a dlouhých pět kvaltů. Začala mne tedy hlodat myšlenka, že bych auto příští rok prodal a koupil něco silnějšího. 

535i E39 AC Schnitzer '98

K tomu všemu se mi zachtělo, po všech letech plných plánování, se občas podívat na nějaký okruh. A tak jsem začal promýšlet, kolik peněz, že bych to dal dohromady, a co že by to mělo být.

Kritéria pro výběr:

→ aby se auto líbilo i přítelkyni, tudíž musí být exotičtější, než stříbrný sedan z Německa

→ rozpočet je cca 500 000,-

→ Vzhledem k touze jezdit po okruhu by auto asi nemělo být úplně staré, navíc, abych si mohl dovolit za něj dát tolik peněz, přecijen jde o auto na víkend, bych ho neměl ‘renovovat’, jako E39. Aby byla E39 perfektní, budu v ní celkově za cca 350 – 400 000,-, a to mi pak těch 500 000,- za vyjmenované bonusy u nového auta dává smysl.

→ auto musí být RWD, manuál a alespoň R6/V6

→  2 + 2 (klidně nouzově) výhodou, ne však podmínkou

→ atmosféra, čili absence přeplňování, opět výhodou, možná i podmínkou

→ menší, než nesmyslné servisní náklady. V tomto ohledu nebude mít Mustang přemožitele, si myslím

→ alespoň nejaký závan starých aut, inspirátor tohohle blogu Krab asi bude chápat. Nerad se totiž budu loučit s vlastnictvím starých aut. Po koupi něčeho za 500 nebudu mít na žádného veterána dlouho vůbec peníze, natož sympatií od přítelkyně

Snad jsem tu na nic nezapomněl, kdyžtak mne opravte, nebo se mne vyptejte. Jak totiž asi tušíte, za svou volbou, Mustangem GT 5.0 2011-2013, si na 100% nestojím a budu jedině rád, když Vás napadne cokoliv dalšího.

Těším se v komentářích

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám blogy?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Adam
23. října 2020, 16:27
0

Už to tu bylo asi 1000x, ale neporadí mi někdo, jak správně přidat obrázky 'mezi' text?

reagovat
Perníček
23. října 2020, 20:54
0

Co se týče alternativ k Mustangu, tak s tímto cenovým rozptylem a požadavky toho moc nezbývá. Za půl mega se dá už sehnat i 911 (Sally), ale bohužel zde po servisní stránce vítězí Mustang. Pak je tu Nissan 350/370 Z, který ale asi taky není to pravé ořechové na závodění, ale podle mě pořád vhodnější než Mustang, který na mě (z pohledu člověka, co tyhle auta nikdy neřídil, takže možná plácám kraviny) působí lehce neohrabaně, spíš bych Mustanga řadil k GT na cestování... Napadá mě pak Vette, ale zde asi neprojde u C5tky věk, u přítelkyně vzhled a taky ten fakt, že ti může napráskat i Megane RS, viz. Beastaru blog.
Co tak projíždím sportovní vozy, tak toho moc exotického na výběr není, spíš vozy, co uměj, ale jsou nenápadné/ nudné, možná tak ještě M3 E46, kdyby byla alespoň v zajímavé barvě...
Jinak k nahrávání fotek... Když napíšeš blog, tak po nahrátí fotografií dáš "uložit a zůstat v editaci", zešedivělé fotky pak dostanou po uložení normál barvu. Pak už jenom v textu hodíš prázdný řádek, najedeš zpěšt do galerie a u těch fotek máš pod kolonkou na popis dvě ikony šipku a oko, daš šipku, neboli "vložit do textu" a mělo by být hotovo, pak už jenom uložit a zobrazit. ;)

Adam
25. října 2020, 23:46
0

Díky za radu, zítra to upravím.

Na Nissany moc chválu neslyším, navíc 370Z, vyjma Nisma, není hezká a 350Z strašně špatně stárne. Jasně, na vzhled to nejezdí, ale dle všeho je jízdně jediné opravdu dobré Z právě Nismo, ale na to nemám :D

Poměrně neohrabaně působí i E39 a našel jsem si k tomuhle snaživýmu, byť těžkopádnýmu, stylu cestu a je to zábava. Že se za mnou majitel Golfu R nudí je mi úplně jedno.
M3 E46 byla vždycky vysněná kára, ale myslím si, že se servisem bych jí musel finančně obětovat až moc. Rád si to ale nechám vyvrátit.
C5 Vette je parádní, i přítelkyni se líbí. Nevim ale, kde se schovávaj ty slušný kusy pod 500. Navíc servis bude opět docela mastnej.
O Mustangu a jeho špatnejch jízdních vlastnostech už jsem toho taky slyšel tuny, a proto si ho v úterý jedu vyzkoušet, ať ho kdyžtak můžu vyřadit sám.

krab
23. října 2020, 20:37
1

Jako, tohle bude zase na víc večerů si říkám :-D .... Začal bych vyzkoušením toho Mustanga, pokud ti to bude umožněno, projeď si to s majitelem hlavně i na nějaký zatáčkový silnici a trošku tomu zatop pod kotlem a uvidíš jak to na tebe bude působit. Ty Mustangy měly různý performance pakety, různý druhy brzd, tlumičů atd... Asi věřím, že se z toho dá postavit auto, který dělá radost.

Podobnej klasickej hovězí charakter starýho sporťáku a správný zadokolky má ještě Nissan 350Z. Sice nemám kdovíjakou vzpomínku na 370Z, ale 350Z jsem řídil taky a ta se mi tehdy líbila kupodivu daleko víc. S rozpočtem co uvádíš si můžeš dovolit tu poslední faceliftovou 350Z v excelentním stavu. Zatímco Mustangy mi přijdou na evropským trhu předražený jako ojetiny.

Jinak bych ti asi doporučil Z3 Coupe 3.0 , ona se možná na trhu někde v Evropě pěkná v tom tvým rozpočtu objeví. To je taková moje srdcovka ... asi určitě nejlepší BMW co jsem kdy měl. A to jsem měl jen 2.8čku... Z3 Coupe bych si pořídil snad jednou klidně znova...

Jinak ona ta E39 je sama o sobě pořád skvělý auto, takže budeš v tom výběru nakonec jistě náročnej.

Jinak zase v tom podívání se na okruh, tam si vůbec myslím, že jinej Mustang než od Shelby bude úplně nevhodnej. To už je lepší si koupit BRZtko. Mimochodem Toyobaru bych z výběru taky nevynechal. Má svoje velký přednosti.

No a možná vůbec nejlepší auto co tě zaujme za ten tvůj rozpočet bude Corvette C5, se podívej na ty Radkovy blogy s tou červenou. Byli jsme spolu letos na výletě a musím říct, že jako auto, který sehnal komfortně do 500 tisíc mě to nadchnulo v jak pěkný kondici to auto má. Vzhled je pecka, motor jeho charakteristika i zvuk taky... v tomhle srovnání se může Mustang jít leda klouzat. A na tom okruhu se s Vette určitě i svezeš a se s tím naučíš

reagovat
Adam
25. října 2020, 23:56
0

Budou to ale fajn zimní večery :D

Mustangy tu bohužel drahý jsou, oproti ostatním relevantním autům jsou ale poměrně mladý.

Se Z3 Coupe mám trochu problém, koukal jsem po nich totiž před jejich boomem za úplně jiný ceny. Nejsem teda moc schopnej se adaptovat :D I když je vážně parádní.
Stejnej problém mám s S2k a Z4 Coupe.

350Z bych si někde rád vyzkoušel, marně ale hledám nějakej pronájem.

Do Toyobaru bych nešel ze dvou důvodů. Mně se to auto vůbec nelíbí a navíc bych asi nerozdýchal, nebude to tu asi populární názor, že bych jí akceleračne rozdupal s 22 let starým BMW za max polovinu ceny.

A s C5, jak jsem psal výše u Perníčka, kde jsou ty levný Corvetty? :D Na Autoscoutu startujou slušný u 22000€

Adam
26. října 2020, 00:40
0

Docela dost mne začal zajímat Cayman S, nemáš s ním Ty, nebo kdokoliv další, náhodou nějakou zkušenost? Ať už jde o servis, jízdní vlastnosti atp.

krab
26. října 2020, 10:42
3

První věc je, si utřídit v hlavě ty náklady. Kolik opravdu budeš moct dát, kolik si vyčleníš na provoz ročně. Pak si je potřeba nějak uvědomit jaký typ zážitků od toho auta vlastně čekáš... Chceš něco tak nějak "hovězího" co bude mít hlavně motor a bude to umět ze zatáčky vyjíždět díky samosvoru snadno bokem nebo občas pokouříš gumy na kruháku, prodriftuješ Sosnovou apod... Nebo chceš naopak auto, který precizně brzdí, má vyvážený jízdní vlastnosti, je velmi rychlý v čistý stopě, má precizní vyvážený řízení a ta radost je hlavně v tom, že si užíváš opravdu velmi kvalitně a správně postavený sportovní auto. Pak si polož ještě otázku, jestli tě bude lákat to auto do budoucna upravovat a jakým způsobem... Tohle já nevim, to si musíš sám nějak v hlavě utřídit.

Teď těch 20 tis Euro / 500 tis je limit nákup, včetně nákladů i na první sezonu ježdění, nebo jen nákup a další výdaje můžeš během toho aktuálního roku, kdy koupíš akceptovat? To je taky důležitý...

Já si myslím, že je nás kluků co chceme víkendovku v tomhle cenovým spektru docela hodně a skoro každý v tom tápe. Skoro každý se bojí Porsche, že to bude drahý, zvažuje jiný varianty, neví ... část jezdí v NC a ND Miatách, někdo koupí jetý Toyobaru, dost kluků se nechá zlákat na třílitrovou Z4 nebo taky ty Nissany Zetka... Corvette C5 je taky varianta - cena asi je teda trošku o štěstí a ten Radek to koupil jistě za velmi fajn cenu fajn auto, to chce hledat a na ten správnej kus si holt i počkat, vyčíhat si to.

V podstatě ty nahoře jmenovaný auta ti udělají radost a do 500 se vejdeš včetně prvního roku provozu. Co se týče Porsche, tak se do toho rozpočtu vejdeš se starším Boxsterem , klidně i modelem 3.2 S. S tím, že ty náklady na provoz se v zásadě dramaticky nijak neliší jestli je to Boxster, 996 911, Cayman nebo 911 997.. v zásadě všechny spolehlivý co se týče elektriky a různejch blbostí kolem auta a náročnější na servis motoru, na druhou stranu ty náklady jsou předvídatelný, když tomu dáš co to potřebuje zase to léta funguje jak má.

A teď k tomu Caymanu. Nepochybně je to perfektní auto. Co se týče čistě jízdních vlastností, tak lepší než 911, má pro sportovní svezení vhodnější uspořádání. Motor je před zadní nápravou blíž ke středu auta, za ním je převodovka. U 911 je to opačně a hmotnost motoru visí vždycky za zadní nápravou, což tomu autu dává specifiký jízdní vlastnosti. A zase kvůli tomu to pořád "nezemřelo" a řidiči 911 chtějí, protože je svá a má svůj tradiční status. A můžeš v ní vozit i svoje děti, což je obrovský + , Cayman je jen dvoumístnej.

Když už koupit Caymana, tak hádám, že chceš výkon (jinak bys asi pokukoval klidně i po Toyobaru) a vynecháš základní 2.7, což spoustě klukům nebude výkonově vyhovovat. Poršáky mají dlouhý převody, takže ta akcelerace u 2.7 není žádnej zázrak, zkrátka Cayman S 3.4 výkonově na úrovni základní 911 je ten co chceš. Motory jsou stejný, takže obdobný náklady. Můžeš koupit buď auto už po nějakým větším servisu a s pečlivou historií, zaplatíš o něco víc a jen jezdíš. Odvezeš to po dovozu někam k např. Petrovi do Flat Six, tam ti to prohlídnou, vymění olej zkontrolují , když budeš mít štěstí, že je vše fakt perfektní a žádné práce to nepotřebovalo ani na podvozku, brzdách, spojka je OK atd... tak dáš pár tisícovek za prohlídku a vesele jezdíš. Takovej Cayman (perfektní stav) si myslím jde dneska koupit v Německu kolem 30 tis euro. Za cenu blíž 20 tis Euro to bude něco co vyžaduje větší servis , čili pokud nevíš tu historii, IMS je původní atd.. a chceš mít jistotu, tak si ten motor necháš vyndat a udělá se celková revize. Tam počítej, že bude stát cca kilo vždycky, záleží v jakým stavu budou rozvody, rozvody variocamu, hydroštely atd, atd... povrch válců apod. Když by se po rozborce zjistilo, že je ten motor zralej na větší GO včetně frézování a instalace nových vložek válců, pístní sadu k tomu budeš muset koupit, rozvody udělat a spoustu věcí okolo, počítej ty 2 kila to budou. Plus kdybys chtěl dělat podvozek nějaký kvalitní a bylo by to už potřeba počítej další kilo ...

Zkrátka Porsche Cayman není auto za 500. Ale taky je to z mýho pohledu daleko lepší auto než cokoli co za těch 500 pořídíš. Zkrátka přímá úměra - co zaplatíš, to dostaneš.

Nakonec i Nissan 350Z se může na opravách prodražit, podvozek na to nebude levnej, brzdy, kdyby se náhodou přidřel motor třeba, tak je to ve výsledku stejnej průser jako to Porsche finančně, jen s tím rozdílem, že cpeš peníze do auta, který nikdy tak draho neprodáš jako dobře servisované Porsche. BMW Z4 Coupe 3.0 Si má taky svoje specifika na tom motoru N52, nějaký ty opravy na Vanosu atd... Taky to bude něco stát, ale bude to nepochybně celkově levnější.

Takže když bych ti to shrnul, tak já si myslím, že co se týče nákladů / vzhledu a nějakýho potenciálu dělat velkou radost do budoucna bych si udělal "shortlist" na 3 auta:

1. BMW Z4 Coupe 3.0 Si : nákup do 400 tisíc korun + bych počítal max 100 tis na provozní náklady za servis a spotřební díly na první sezonu , s tím, že to auto je hezký, vzácný, bude si dobře uchovávat cenu a má takovej ten potenciál "future classic"
2. Corvette C5 (manuál): nákup cca 450-500 tisíc, + taky bych si dal bokem to kilo na ty servisní záležitosti. C5 Vette je zajímavá, má tradiční US V8, má hodně síly, exotickej vzhled, bude to tedy lákat do budoucna k dalším funkčním úpravám, asi se ti postupně těmi náklady trošku "prožere" nahoru, ale zas máš Corvettu, takovej ten "lidovej supercar"
3. Porsche Cayman S (987) : nákup 800 za nějaký opravdu pěkný kousek, kde už se nebude muset investovat do drahých generálek anebo koupíš za 500 něco a tu generálku a celkovou revizi si necháš udělat podle sebe. Nakonec stejně budeš nákladově na konci první sezony s Caymanem někde na 800-900 tisíc. S tím, že další sezony už budou překvapivě levné ... ty zkušenosti prostě mám a dá se to dost dobře odhadnout co tyhle auta prostě stojí.

PS: s tím, že ani jedno z těch tří aut nejsou vyloženě trackday ready auta. Upřímně řečeno, kdyby hrozilo, že propadneš vášni ježdění po okruzích, tak si nekupuj nic z toho, ale za bavoráka tažný, malej plaťák a Caterham Roadstport 1.6 . Což tě vyjde do 800 tisíc za nějaký už vhodně připravený na závodění. Akorát takový auta se prodávají málokdy, většinou už je na ně někdo před tebou ve frontě...

Kuře
23. října 2020, 21:46
0

Hele, Mustanga jsem měl půjčenýho před nedávnem a myslím, že ti můžu říct, že to asi není úplně přesně to, co hledáš. Není to sportovní auto. Snad jen pokud bys byl ochotný pustit se do úprav, pak bys z toho asi udělal celkem schopné okreskové náčiní. Jenomže to tě bude stát spoustu peněz a energie, výsledek bude nejistý a stejně, pokud píšeš že bys chtěl někdy i třeba na okruh, nebude to pořád ono. Prostě Stang je cestovní auto, konec konců, i v tom blogu to píšu, to auto sem si sice užil, ale nejvíc v noční Praze, tam je to dobrý... Okresky sem si v tom taky projel, a jako... Taky fajn, jenže to sem já a já sem se například dneska byl jen tak projet kombíkovým Mondeem, protože zrovna nemám doma MG a prostě sem si chtěl zajezdit. Na svezení fajn, ale na jen tak jednou dvakrát. Dlouhodobě, to by tě to asi začlo brzo štvát.

Jestli to myslíš vážně se sportovním poježděním, a dokonce i občas na okruh, tak, sice budu nudnej, ale kup si hothatch. Za půl mega bude moc pěknej, a koupíš na něj vlastně jen pořádný gumy a máš moc schopný auto. Jasně že to není nic exotického, nebo nějak dechberoucího, ale prostě ta efektivita, ta value for money tam je asi nejlepší.

Ještě snad by se dalo přemýšlet, jak píše Krabík o Toybaru popřípadě snad i tam MX5ka, to jsou sice řádná sportovní auta, údržba tě nezabije a za půl míče je najdeš snad i hezký, ale za mě to není o nic zajímavější než ostrej Hatch, ať si je to zadohnaný jak chce, a má to oproti němu spoustu nevýhod...

A třetí myšlenka, vážně ses rozhodl poslat devět-a-třícu pryč? Nenapadlo tě si jí nechat jako svojí čest a chloubu a k tomu si koupit zajímavý okreskový zlo třeba za sto pade, dvě stě? To už se totiž najde třeba ostrý Clio nebo tak něco co ti vyčaruje rohlík na ksichtu raz dva, i ten okruh to semtam zvládne, utratíš ani ne polovinu rozpočtu, což určitě udělá přítelkyni happy a když se koupě úplně nepovede a s autem nebudeš tak spokojenej, furt můžeš bejt v klidu protože furt máš svojí krásnou poctivou V8 kterou máš rád. Takže výhra na všechny strany.

Jo a.... nevymlouvej se, mladej kluk, žijící v Praze a mající pouze průměrný příjem dokáže utáhnout dvě auta a ještě mu zbyde na ty důležitý věci, věř mi, vím to:)

reagovat
beastar
23. října 2020, 22:31
0

Jo jo věř mu taky to vím. Otázka je jestli sem pořád ještě v kategorii mladej kluk. Holky řikali že prej už nee, ale já furt vypadám na 25 když se oholim a sednu do oranžovýho auta,D

Kuře
23. října 2020, 22:39
0

Holky toho nakecaj... tím se nemá cenu zaobírat:D

beastar
23. října 2020, 22:49
0

To je pravda. Ta moje moc nemluví asi bych měl častěji kontrolovat jestli je to holka... :D

Adam
26. října 2020, 00:05
0

Chápu výtky k Mustangu a tak nějak víc a víc tušim, že dojdu v úterý k tomu stejnýmu. Navíc ty jsi měl FL S550 a to je ještě o kus sportovnější auto, než FL S197, po který koukám já.
HH je samozřejmě moc dobrá volba. Jako víkendovku bych to ale nechtěl, pořád to dost zavání dailynou. Navíc si skutečně stojím za tou klasickou koncepcí, vyjma uložení motoru. Jako víkendovky jsem měl vždycky atmo, manuál a RWD a nerad bych na tom něco měnil. S čímkoliv jiným jsem to měl zhruba tak, jak to popisuješ výše. Víkend super, ale na delší dobu ee.

Trochu nešťastně jsem bod s přítelkyní dal na první místo a vy jste se toho hrozně chytli :D To, že bude mít auto ráda, je bonus, nestojí to na tom.
S dalším autem bych měl 4 a to už neukecám, hlavně z principu :D

Kuře
26. října 2020, 00:41
0

Aha, tak že nechceš 4 auta chápu, myslel sem že máš jen 39ku... Co jsou ty další dvě?;)

Tak už mě napadá snad jen 135i... Šestiválec, zadokolka, manuál, zůstaneš u značky, do petikila by měl být krásnej asi to bude na okrese o něco lepší jak ten Stang:)))

Adam
26. října 2020, 07:45
0

Služební Fábie III, Opel Corsa z Gumbalkánu koupená za 6000, co už se mnou ujela 27 000 km bez poruchy. Byla v Turecku, Dánsku, Rumunsku...
39 je jenom víkendovka stojící v garáži.
První 2 auta mě stojej prd, tudíž je to právě spíš principielní, jich nemít 100.

beastar
23. října 2020, 22:46
1

Když vynechám přání všech nezkušených mladíků musí to bejt RWD a svůj názor na Mustanga do 500 obecně. Vezmu v potaz chtěl bych občas na okruh a aby se to líbilo přítelkyni. A asi by to chtělo něco novější jak e39... Tak bych taky vynechal tu myšlenku s V8 /po zkušenostech"LOL" rok 2020 240PS/ No prostě vlastně vůbec neodpovím na ten dotaz dobře. A tak nějak začínám bejt otravnej jak všichni ti M.I.A.T.A boys a toyobaristi... S tím že na všechno se nejlíp hodí jejich auto. Mustang není sportovní auto (teda mimo specialní edice) píše to Kuře, nenápadně to potvrdil Krab, já už to píšu nejen tady asi deset let. Teda pokud to nepoladíš alá drsnej Dom Torreto... a nekoupíš si taky kříž na krk.. je to zero, zelc. Na cruise po Praze mezi mladejma cápkama asi GREAT, street credit. Na dálnici asi hustý voktávky vyženeš z levýho. Na okruhu možná bude lepší kára ta pětka:D V životě sem nikoho neviděl zajet s obyč mustangem nějakej normální čas ke kterýmu by se pak hrdě hlásil na YT....Teda jo jsou takový lidi, ale asi řídí auta profi třeba dvacet let... Takže no jak bych to... pro mladýho ambiciozního rejsra kterej jezdil doteď v dědkovským sedanu. Ano je to výborný auto, sám sem měl dvě i když jen r6. Bylo a je to dokonce skvělý auto. Tak ani M5 (e39) už dneska nenadchne a prostě ne není to sporťák je to mrštný, ale těžký sedan s pěkným zvukem a rychlostí v přímce. Na okresce tě stejně dneska úplně každej tramtadadá hothatch semele jak masokostní moučku. Jak s koníkem tak s bavorákem.

Já bych šel někam pro WRX STI (11,12,13) nebo Astru OPC (16,17) případně 308 GTI. Možná by se dala sehnat pěkná 135i. Třeba taky nějaký pěkný Leon Cupra. A tady teda musím souhlasit i s Krabem. Ono to Toyobaru v případě mladýho kluka, co chce začít trochu jezdit asi nebude špatná volba a v porovnání s některými HH to je přece jen vyváženější a řidičtější auto.

reagovat
Adam
26. října 2020, 00:12
0

Proč by mne měla podmínka RWD nutně řadit po boku nevyježděných mladíků? Nebudu tu ze sebe dělat bůh ví co, to určitě ne, za nutně nevyježděnýho bych se ale nepovažoval.
Na okruh bych jel za zábavou, ne za nejlepším časem, a že bych se, ještě jsem ho neřídil, nutně nudil s Mustangem, se mi úplně nezdá. Bavíme se tedy ale o Mostu třeba, ne Sosnový.
K ostatním autům jak jsem psal výše, tak nějak mne ta klasika baví víc, než být nejrychlejší týpek v húdu.

beastar
26. října 2020, 15:53
1

Já to napsal více, méně obecně. Prostě je to často podmínka lidí... řekněme prostě póza asi jako starý auto jsou lepší a podobně. Jsou dobrý a špatný auta. Na FWD a RWD to podle mě dělí akorát pozírci, co mají pocit že na jejich řidičkém "UMU" se hrozně podepisuje co maj pod kapotou a který kola hrabou. Na dost případech co znám je vidět, že by jim právě prospěla raději FWD s nějakým slušným výkonem. Nehledě na to že tvoje současný hodobóžový auto je jak sem psal skvělý a ve své třídě řidičsky vynikajicí. Nic co by tě naučilo perfektně řídit to fakt není (NEŘÍKÁM že to NEumíš protože tě neznám ani z vyprávění) Na Mostu jsou právě stabilně rychlý relativně těžký, ale výkonný a levný předokolky:) Případně AWD. A v Brně si třeba s něčím jako je Toyobaru vlastně ten okruh ani neužiješ teda jako ten pocit velkýho okruhu. A jako na utaženém okruhu honit něco velkého GTR, Vette, stanga, M5 je nuda a spíš se s tím akorát pereš. Jinak klasiku ti neberu... to je asi ok i když nevím co je klasickýho na stangu V. Chápu ale že to byla taková logická volba vzhledem prostě k tomu V8, rwd....

H_F
24. října 2020, 00:36
1

Pokud to myslis vazne i s okruhem, a chces zajimave vypadajici vuz, co te nesezere, tak s2000 je do pulmega bez konkurence, at vykonem, tak zabavnosti, a v neposledni rade diky nizsi vaze a famozni spolehlivosti I v nakladech na provoz
Pokud by ti casem motor, kterej pres nizsi pocet valcu patri mezi top5 atmosfer ever vyrobenejch, a nema problem drzet stopu s vozy divize M o 2nasobnem vykonu, tak po preplnovani klidne jen kompresorem kdy naddimenzovany blok s kovanym ustrojim snese v pohode 450k, to nema konkurence mezi denne pouzitelnymi vozy v teto cenove uz naprosto zadnou

Z vozu 2+2 je vzdy lepsi alternativa pro mustang camaro, ale okruhovy 1le verze jsou krapanek drazsi, ostatne ani mustang za pulmego nebude buhvico, obyc starsi gt je humpolackej kram jeste ve strihu starejch nezatacivejch amerik

Jako alternativa se nabizi napriklad XKR, 4.2 je vrchol spolehlivosti u jagu, da se to jeste provozovat v unosnejch mezich, okruhove nacini to ale stejne jako levnejsi stars mustangy uplne neni

Jeste bys mozna mohl par penez prihodit a poridit novejsiho caymana, co uz netrpi fatalnima zavadama

Z teto kategorie stoji jeste za zminku Z4 coupe, 3.0Si uz celkem slusne jede, s lamelakem uz se da I pres vyssi vahu mluvit o okruhovem voze, a nestoji tolik, na udrzbu se da tez snest..


reagovat
Adam
26. října 2020, 00:17
0

S XKR mám bohužel jeden velikej problém, a to automat. Chvíli jsem s nim jezdil a není to ono. Ta pravá ruka umírá nudou.
S Caymanem jsi mě docela nahlodal, našel jsem 2009 Caymany S pod 20k€ a pokud jsem pátral správně, po 2006 by měli být relativně spolehlivý. Krom 2+2 by to asi splňoval perfektně. Jenom škoda, že si ho není kde projet. Stejně tak S2k. U ní bych ale, viz odpovědi nahoře, špatně snášel koupi po cenovym boomu..

Ju
Junior
24. října 2020, 10:42
2

Hele tak ono je prostě základní otázka, jestli to má spíš ohromovat přítelkyni nebo to chceš honit po okruhu. Samozřejmě, jsou auta, která zvládnou obojí, ale nestojí půl milionu a hlavně je při pravidelným kroužení neuživí člověk, co dá dohromady na auto jenom půl milionu. Je to zlý, ale je to tak. Od tohodle bych se odrazil dál.
Jestli by nebylo nejjednoduší a nejlepší koupit toho Stanga, vzít na víkendu babu, dojet na NS, tam za pár stovek EUR řádně pohoonit Swiště z půjčovny a jet domů. Vyjde to nakonec levnějc než servisovat "okruhově používanou" dvoutunku.

reagovat
beastar
24. října 2020, 12:00
0

Nemusel si to napsat tak snobsky:D Jako je to pravda. Ono já sem to pochopil, tak že ty okruhy chce vyloženě hobby žádný dokazování si jak udělá dobrý časy. A pak víme oba, že když jedeš 4x za rok někam na střední okruh a případně by si zajel s přítelkyní na výlet na NS a dal tam za víkend pět koleček tak se hovno děje a dáš to hezky i s obyčejnou oktávkou RS. Takže za mě bych vzdal nějaký sny o V8 a RWD do čeho fakt zapadá akorát tak ten základní Mustang (v tom rozpočtu) A klidně koupil co nejobyčejnější hothatch jak píšu nahoře a to sem jich podle mě dost vynechal...

Ju
Junior
24. října 2020, 12:30
1

Ale tak to není snobárna. Jak si teď píšem o tom Meganu, tak vidíš, že já taky nemůžu nakráčet do AMG Centra na Chodově a poručit si co hrdlo ráčí. Nevykládám tyhle věci z pozice nějaký arogance, ale spíš chladný a pragamtický reality. Což je možná smutný, že ve svým věku nemám sny a ideály, ale co už :D
Tak nějak mi došlo, že základem jakýkoliv dobrý zábavy je vědět co chceš a potom se zařídit tak, abys při tom nemusel moc přemýšlet o penězích.
Koupit si v keši HH místo krvavýho leasingu na novou M3, aspoň bude víc peněz na gumy a brzdy a nemusím se stresovat 50k měsíční splátkou.
Odstěhovat se o trošku dál z centra a koupit si za ty stejný peníze byt jak šéf namísto nějaký špeluňky o velikosti slušný koupelny, hlavně aby to na Starým městě bylo...
Jít s kámošema radši zakalit ke Sládečkům než do 4Season. Servírky jsou hezký všude a panáky nestojí stodeset...

A tak. Prostě na ten dotaz koukám zvenku, bez nějakých emocí. A pak k tomuhle závěru nevyhnutelně dojdu.
Mustang je sice super na masírování po Praze, protože je to prostě velký kupé, v tý starší generaci relativně exotický, hezkej zvuk a fšude bokem.
Akorát když se jdeš v sobotu ráno projet, tak zjistíš, že ve Swiftu Sport za kilo se projedeš daleko líp. A za 500 by ten Swift byl i novej lol :D Jenže ty vole, Swift Sport. Nákupní taška pro maminy. Kdo by tím jezdil, nuda vole, jedině RWD, manuál a guma za 4000/ks. A jasně, když mám půl kostky, asi si nekoupím Swifta Sport. Ale je tady BRZ, nějaký starší Megany RS, možná i nějaký STI s rezervou na kovanej motor. Ale žádný to auto nebude tak WOW jako Stang. I v tom STI seš spíš za nedozrálýho dementa, než za frajera s hustým muscle kááárem.

A na kombinaci, typu M4, GT Porsche... prostě nejsou peníze.

Takže, jak píšu nahoře. Klíčem ke štěstí je vědět, co vlastně chceš :D

beastar
24. října 2020, 12:53
0

Fakt sem se zasmal:D Na to ze si o dost mladsi to vidis dost podobne. Je to presny. Pokud mas trochu zkusenosti s jezdenim, tak clovek fakt jde spis cestou aby se projel. A jako je pravda, ze sem alergickej na lidi typu koupim vole hustou R8... pak ti vola o gumy...reknes cenu. A uz breci. Takovy ti presne stacionarni mustangari jak pises masaz po Praze:) Zbalime vole kundy, husty kola fsecko... ale to potom neni ridicsky auto na okruh. A ano ma to styl jede to pekne, ale vesmes je to jen jinak zabalena usá V8. A ano vsechny STi a tak, co mu nabizim ja nahore jsou street credit low. A v NFS to urcite byli nejaky startovni auta na prvni dva zavody, nebo tak neco. Jenze si je muzes dovolit. S tim Swiftem Sport souhlas jako priklad. Jen jestli Adam jezdi jako Krab 5000 rocne v 911 o nedelich, tak si vlastne muze koupit i uplnou chujovinu.. Treba Mustanga.

sheogh
25. října 2020, 11:47
0

Junior: ty jo, to teda na me tak spis pusobi ten Mustang, nez STI :-))))

Ju
Junior
25. října 2020, 12:37
2

musíš se na to dívat pohledem peroxidový krávy z vesnice, která ještě ani na nový kozy nenašetřila.
Mustang = dvoje dveře, to je hustý, zvuk, to je hustý, jede to bokem, to je taky hustý, a navíc to hrálo ve spoustě filmech a je to vlastně pohodlný i na kočičích hlavách.. A navíc AUTOMAT, chápeš, prestiž, to jen tak nějaký auto nemá.
STI = no když nevíš, tak to vypadá jak jedničkový ofce s WRC křídlem na kufru, drncá to a navíc jako sorry, která by chtěla týpka co odpoledne hodí setinky na místním Tongue namísto korzovačky kolem nákupáku, OK, na pařížskou to není, ale tak i kolem OC Harfa se dá drsně projet.

beastar
25. října 2020, 18:15
0

Ja tusim ze kolem Harfy jde obcas projet velmi huste hlavne v noci:) Nicmene souhlasim, ze pro posing je lepsi kara Mustang, nez hh ci sti. Protoze posegirls&torettoguyz maj radi hlavne kola vole a dvoje dvere. Proste to musi byt kupe, roadster idealne rwd. Ona s tim pulka neumi jezdit, ale imdž n stájl prece. A hlavne v8, protoze to znaci ze mas benal! A proto pYco to de ke kabelce vod vytóna... Takze co ti z toho muzu vyjit kdyz mas 500. Tj jako mi rekl kdysi jeden klient... protoze kdyz reknes nekde ze mas Mustanga hned kazdej vi o co jde... kdezto kdyz reknes, ze mas toyobaru tak to nikdo nepochopi. Teda v te spolecnosti o ktere pise Junior.

Ju
Junior
25. října 2020, 20:07
0

Tak Toyobaru hlavně jako sorry, ale dyť to vypadá jak dětská hračka, chybí tomu jenom plameny na bok a nápis HotWheels. A M2 je to samý v bledě modrým.
Já se nad ním asi na pikovteřinu zamyslel, že kdyby byla ta nová generace, tak zase přibydou nějaký koně, navíc to bude dva-a-půla, což už se přibližuje objemu kde i atmosférický plnění může teoreticky dávat smysl...Ale pak sem si představil, jak bude 1,9m stokilovej týpek v kožený bundě vypadat, když z toho poleze po čtyřech jak z klaunskýho autíčka a radši jsem se na to vysral :D
A když o tom tak mluvíme, tak co 130i? atmosférická R6, RWD, hoonit to půjde, za půl míče ještě zbyde 200k na uvedení do pořádnýho stavu. Jenom ta masírka no, ta tam nějak není.

beastar
25. října 2020, 20:56
0

Tak ja psal o 135i. Pujde to koupit. Jen masirka 0. Svezeni slusny. Toyobaru ma problem ze toho stylu moc nepobralo to je fakt. Ono to taky od toho neni. Jako zrovna ja chapu, ze to neni zdaleka pro vsechny. A jako tvoje miry jsou o kus vic nez moje a fakt, ze tyhle mensi auta taky uplne nemusim...:) Proste kdyz to zjednodusis musi se rozjodnout styl, nebo okruhy a ridicsky zazitky. Ono s2k jak pise hf tj asi jako rychlejsi, obratnejsi miata..Pritelkyne asi nebude nadsena z anglicaku. Navic po prestupu ze sedanu. Fakt ja bejt jim koupim proste klidne to Opc... Co Astra neni oskliva v te 3dv. Jede to hezky, udrzba bez stresu. Na okruh 4x za rok bez ostudy v pohode. Jen no v8 rwd nebude... A nebo Mustang ale okruhy o nicem a jezdeni vlastne jak doted... ta e39 neni objektivne v nicem vlastne horsi na machra krom vzhledu.

Adam
26. října 2020, 00:30
0

Já jsem si hrozně naběhnul tou zmínkou o přítelkyni :D Jak řikám, neni to úplně základní kritérium, o flexu v Praze nemluvě. Je u mě ale, a neni to snad tak divný, docela důležitý, aby se mi třetí auto, za který dám ve 24 500k, líbilo :D.
Reálně i toho Mustanga bych chtěl co nejmiíň americkýho, čili ideálně bílá, střídmý kola a nic navic. Prostě hezký coupe, ne fialovo zelená sračka s dvaceti fake nádechy.
Ta 135i by nebyla špatná, přijde mi to ale šíleně drahý, tak nevim

Ju
Junior
26. října 2020, 19:44
1

On ten point jakoby zůstává stejnej, krab nahoře ti to píše moc hezky. Buď chceš vopravdu "ring-tool" a pak to holt bude něco ne-uplně cool a za třeba půlku rozpočtu a zbytek do performance úprav, ať už to BRZ, 130i (aby bylo na ty úpravy, oproti 135i) nebo nějakej HH a nebo řekneš že vlastně kroužit chceš jen tak nějak občas pro radost a vybereš si nějaký velký silný auto co bude dělat radost jenom tím že je, ať už Stang, ta Vette nebo cokoliv jinýho.
Protože jak jsem psal vejš. Auto co umí oboje, samozřejmě existuje. Když jsme u Mustangu, tak poslední GT350R. Ale ne za půl mega a tipnu si v tomhle případě i neuživitelný.
Na tu M3 E46 bys reálně měl, nějaká by se našla, v český inzerci visí dlouhodobě ty samý kusy a někdo se k prodeji zlomit nechá. Ale jestli pak budeš mít i na vyřešení zadní nápravy nebo GO motoru, když náhodou přijde... To už musíš vědět sám.
A ještě potvrzuji tu Z4 3.0i. "Vroom" z autofora jí má, nechal dodělat svor a statečně obráží trackdaye, driftuje po mokrých okreskách a tak. Na srandu asi dobrý. Cool faktor neposoudím.

beastar
26. října 2020, 19:55
0

Takže prostě neverending story... Já osobně bych s okruhama přestože jen hobby, fun začínal fakt s něčím obyčejnym. Kde vím že na to budu mít i kdybych to zbořil. Takže HH. Když zboří M3 může si jít rovnou zkusit Zonky, nebo Hello bank kde to bude pohádkově snadné.. za kilo. Platit si pohádkově havárku a nebo jezdit jako Krab takzvaně piánko aby se něco náhodou nestalo. Jako taková 130i když na ni necháš dělat profíka tak z toho máš perfekt R.T. ale jako jasné masírka to není. Pokud si to chceš tak nějak šlechtit a vlastně ty skutečný performance věci jsou ti u prdele kup si stanga... Kdyby ty požadavky nebyli tak protichudný, tak já to schvaluju. A ve 24 letech.... jako jasně za mě v mejch 24 sem si mohl koupit za desetinu ceny Porsche:D ale tak doba se změnila. Buďme rádi že mladý kluci vůbec touží ještě po V8 USA. Z všech Adamových vyjádření tady cítím takový to ... jako jooo okruh bych jako chtěl ale vlastně to ježdění až taková priorita není. Spíš cruise a takový ten pocit "silnýho" auta což jako Mustang i za těch 500 fakt umí dodat.

Prostě kdyby to viděl z pohledu si zařádit ptal si tady na HH jestli teda toho Megana, Astru, nebo Clio... A nebo by neřešil rwd, v8 a už by s Krabem čile diskutoval o Toyobaru, nebo s Vavrisem o Miate biturbokompresor s ladakem vod ucha k uchu a rámem... takže je to prostě tak jak to je. Nic jinýho než stang z toho v podstatě nevyjde i kybychom o tom tady napsali knihu.

Takže GL:)

BigBen
24. října 2020, 11:17
1

Chlapi to tady shrnuli pěkně. Já jen dodám, že by jsi asi nechtěl, aby tě na okruhu v každý zatáčce dojel MINI Cooper.

reagovat
beastar
24. října 2020, 12:02
2

Ono záleží jakej MINI když mě dojede JCW, tak zase jako velký výčitky nemám. Horší je když tě dojede nějaká píčovina typu NC turbo/kompresor :D

Ju
Junior
24. října 2020, 12:36
1

NAčko v kopresoru se zaseklým jedním světlem

beastar
24. října 2020, 12:55
0

A shnily jako vsechny náčka:)) To me trochu stve no...

Ju
Junior
24. října 2020, 13:31
0

počkej přijde zima a budou se bát vyjet

Kuře
24. října 2020, 15:30
0

Vyjma Františka;)))

Ju
Junior
24. října 2020, 15:31
2

František přes léto poctivě asfaltoval podvozek, tak ho žádná sůl nerozhází

Adam
26. října 2020, 00:31
0

BigBen: To mi ale asi nutně nevadí, u auta, jako je Mustang.

BigBen
26. října 2020, 09:02
0

Chtěl jsem si taky Mustanga koupit už před lety, když jsem se s ním svezl (model 2008 nebo 2009), bylo to zklamání. Na vyhlídkovou jízdu za poslechu bublání motoru dobrý. Na ostřejší jízdu v zatáčkách nic moc, na okruhu si to vůbec nedokážu přestavit. Rozbitá silnice mu nechutnala, to jsem myslel, že mi upadne zadní náprava. Automatická převodovka byla strašná v každém případě. Degradovala výkon motoru. Nevím jak je to u novějších modelů, ale hledal bych určitě manuál a jestli existuje nějaký s lepším podvozkem, at už z výroby nebo poladěný později. Rozhodně bych doporučil V8 :-) už jen kvůli zvuku :-) Přeji ti úspěšné hledání.

Adam
26. října 2020, 09:15
0

Kousky, na který jsem koukal jsou už 5.0, ne 4.6, což popostrčilo výkon z nějakých 315 koní na hodnotu o 100 výš. Zároveň šlo o trochu sportovnější pack s Brembo brzdami a tužším podvozkem. Manuál je samozřejmostí, automat do auta určitě nechci.

Jinak domníval jsem se, že na rychlejší, nerozbitý, táhlý zatáčky, čili na velkym okruhu, to bude naopak docela solidní.

Díky

BigBen
26. října 2020, 09:44
1

Mustanga 5.0 jsem potkal na okruhu, ujel mi, to je jasný :-) V zatáčkách jezdil opatrně, nevím jestli to bylo řidičem :-) Faktem ovšem je, že když příliš brzo zatopil pod kotlem na výjezdu ze zatáčky tak jel okamžitě dveřma napřed nebo do hodin. Chce to najít správný cit pro takový výkon na zadku. Až něco koupíš, tak dej vědět jak to dopadlo :-)

sheogh
25. října 2020, 12:04
0

Hmm, nahrada za e39, circuit compatible? :-)

Existuje nejakej duvod, proc ne preplnovani a proc ne treba 4x4? Nebo jen ciste osobni preference, proste “nelibi”? Jen zvedavost, nic vic :-)

Co treba neco od mercedesu, jako C AMG... Tam bys mohl dostat auto, co jde pouzivat denne i semtam na okruhu, paradni motor a jeste lepsi podvozek... Ale je to sedan z nemecka no :-))))

Mozna by se do 500 dal sehnat Lexus IS-F, ale to je asi spis optimismus :-)

reagovat
Adam
26. října 2020, 00:38
0

Ona to nemá být vysloveně "evoluce" E39, ale spíš revoluce.

Nemám rád projev T/A motorů. Úzký pásmo použitelnejch otáček, absence výkonový špičky, zvuk a odezva na plyn.
4x4 mne nikdy moc nenadchlo, neřídil jsem ale nikdy nic "vyhrocenýho" s 4x4. Rád se navíc sklouznu bokem :D

C AMG a ISF by mě hrozně lákaly, automat je pro mne ale, na rozdíl od přeplňování a hnaný nápravy, absolutně zapovězenej.

Vavris Vavrisovic
26. října 2020, 08:46
0

Úzké pásmo použitelných otáček u přeplňovaného motoru? Hele, já ti nevím, není to spíš naopak? :-) Špička taky nemusí být problém.

Ju
Junior
26. října 2020, 08:56
0

a hlavně moderní turbo není koncernová 1.8T

sheogh
26. října 2020, 10:25
0

A nejen turbo - ja spis narazel na preplnovani kompresorem v pripade starsiho AMG treba - nema turbolag a pasmo pouzitelnejch otacek je naopak paradni. A ve vykonejsich autech, kde neni turbo nstalovany z duvodu, aby se to vubec rozjelo, taky nemusi byt spatny. Ale treba to C63 je atmosfera V8 (stejne tak C55, akorat o necelej litr mensi).

S 4x4 se sklouznes bokem tak leda na snehu, to je pravda :-)

S tim manualem to ale bude horsi, obavam se, ze automat bude ve vetsine modernejsich a vykonnejsich aut. Leda jak tu pisou ta 350Z, ale nevim, jestli zvladnes ten interier po 5er :-)
-
Komentář upraven 26. 10. 2020, 10:26:29

Ju
Junior
26. října 2020, 11:37
0

4x4 jde bokem taky, Musíš mít dobrý havarijko a nebát se to

beastar
26. října 2020, 15:35
1

4x4 bokem je teda hlavně o tom nebát se a o tom nebát se kvůli rychlosti přijít o papíry, ale jde to. Jinak teda 350z je všechno jen auto který by někoho oslnilo a bylo takový jako stylový. Plus ano ten interiér to je už v době vzniku k breku natož dneska a po BMW.

Vavris Vavrisovic
26. října 2020, 08:44
1

Průsečík "jede to líp než 535i", rwd, starosvětský zážitek, sem tam na okruh, 0,5mega, mi vychází leda na 350Z...

Být tebou popřemýšlím, jestli ten okruh je tak důležitý. ono to pak spoustu věcí usnadní a výběr rozšíří...

reagovat
liška
27. října 2020, 09:53
1

Asi jsem v obdobné situaci (viz můj poslední blog) ale aktuálně už to mám tak přebrané, že se blížím syndromu vyhoření a asi pořídím zatím jen nějakou plečku na zimu a dám si oddech. Co jsem stihl vyzkoušet a jak to na mě působilo:
1) Corvette C5, C6 - hodně nekompromisní auto, skoro všude to škrtá tím spodním lízátkem, tak nějak mě nutí jet spíš agresivně, dělat s tím na silnici prasárny. To bych viděl spíš primárně na ty okruhy, běžná jízda v tom není úplně na pohodu. Sehnat v manuálu do 500t nesnadnej úkol a to i v zahraničí.
2) Cayman - řídil jsem jen tu základní 2.7 a přišlo mi, že tady platí to rčení o zaslouženém výkonu, jak používají rádi Miatisti pro auta s motorkem z fénu. Prostě to moc nejelo, to rozložení váhy by mělo asi být optimální, ale mě to nějak nesedlo (asi je to o zvyku). Navíc by mě nejspíš sralo mít auto, u kterýho nevidím motor :) Ještě se chystám projet jedno Sko, tak třeba to bude jiné.
3) 911 - to mě hodně bavilo, ta radost s jakou se to vrhá do zatáček, od 4t otáček když se probudí variocam tak je to paráda. Kolem 600t už jsou i hezky opečovávaný kousky, co mají třeba pořešené IMS. Dá se to asi jakž takž použít i na daily, má to oproti tomu Caymanovi a Corvette nouzový sedadla pro lidi bez noh, Carreru 4 by pak mohla bejt sranda vodit i v zimě, zřejmě to na korozi úplně netrpí.
4) Zetko - ještě jsem neměl osobně čest, poslední dobou jak končí sezóna se pár hezkejch objevilo, obecně jsem zatím měl dojem že je to takovej ten strýt kredit zvedač seběvědomí pro mladý křivočepičáře, tak se bojím, že budou spíš zanedbané
5) XKR - zatím jsem měl čest jen s convertiblem a to vím, že určitě nechci (obecně kabrio), chcu mít při řízení klid a ne rachot z větru a spálenou palicu. Navíc to coupé je i líbivější, aspoň pro mě. Taky mám trošku problém s tím, že to nejde mít v manuálu, trošku se bojím spolehlivosti a toho, že se toho každej servisák bude bát. Na druhou stranu, když si to nepořídím teď, tak už asi tyhle klasické tvary nikdy - proto ho mám zatím jako favorita.
Ostatně všechny výše zmíněná auta vypadají v dalších generacích plus mínus stejně, takže to beru tak, že ty mi neutečou, ale ten Jag v generaci X150, to už je něco úplně jiného.

reagovat
Jimi
27. října 2020, 10:39
0

Podle zadaných podmínek v současné době je to jako hledat bájného jednorožce ... :) Ty kritéria už bohužel povýšily do jiných cenových hladin, ... těžká volba.

reagovat
JS
Jenda SL
27. října 2020, 10:45
0

ještě jsou i jiný ameriky. Co třeba takový Camaro do pěti let stáří? Není to vzhledově lepší než Mustang? Samozřejmě na okruh asi blbost, ale všechno ostatní by to mohlo splňovat ;)

reagovat
Adam
27. října 2020, 11:34
0

To Camaro by nebyla úplně špatná volba, bohužel mi ale přijde vrcholně odporný. Jak zvenku, tak zevnitř.

liška
27. října 2020, 12:18
0

Jsem rád, že nejsem sám, ty nádory co tam vyrostly na ovládání topení a kdo ví čeho mi příjdou fakt nechutný, takže jsem se ani neodhodlal jít si nějaké Camaro vyzkoušet. Obecně ty ameriky co sleduju, jsou poměrně stojaté vody - inzerce plná základních motorů a výbav, které nikdo nechce a neustále padají na ceně. Jako kdybych řešil auto na další dekádu, tak počkám až to během zimy oblízne nějaký cenový dno či zkusil nějakej konkrétní hezkej kousek a na místě to pak ještě ukecat a pak do toho šel. Ale pokud to jako většina chceš na jednu dvě sezóny, tak nevím nevím.

JS
Jenda SL
27. října 2020, 12:40
0

tak zrovna interiér Camara dejme tomu 2015 oproti soudobému Mustangu mi přijde mnohem lepší. A celkově mi to auto přijde takový míň nabubřelý. Ford je takový až hrochoidní, zatímco Chevrolet má ostřejší křivky. Ale samozřejmě je to věc vkusu ;)

Sa
Sato
27. října 2020, 16:17
0

Tak dneska som objavil ze pod 500 klesla uz aj posledna generacia mustangu, tj 2015 s IRS, asi uz zimne ceny, za tieto peniaze ale samozrjme len 2.3ka, na jednu stranu omg, wtf, mhd, len 4valec, na druhu stranu je to motor z focusu RS :-) ide o uhol pohladu.

reagovat
Adam
02. listopadu 2020, 23:22
0

Nerozmluví mi tuhle šílenost někdo, prosím? :D
Je takováhle Vette výrazně dražší na provoz, než
5.0 GT?
https://www.facebook.com/marketplace/item/680802135887593/

reagovat