Objektivně vzato o moc dobrý vůz nešlo. Velký Peugeot vsadil na oblý design, který působil až nezvykle konzervativně a po boku ostatních prémiových sedanů vyloženě nevynikal. Neexistoval moc dobrý důvod proč si jej koupit. Měl sice šestiválec, ale poháněl špatná kola, nenabízel žádnou technologickou vychytávku a soudobí Japonci uměli za stejné peníze nabídnout mnohem více. Přesto šlo o velký pohodlný auťák, druh, který dnes už takřka neexistuje. Čest jeho nevýznamné památce.
načítám data...
Poslední komentáře
- Perníček, Maserati Khamsin: Skoro zapomenutý...
Chápu, že z hlediska legislativy tam museli narvat ty ohyzdné... - Frodo, Subaru Crosstrek Executive: Jednoduchý...
Mohu se zeptat na zásahy Eyesight? Když jezdím, tak si nějak... - afro-r1, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Auta uz byla. Ted je misto nich Urban mobility. - Irwinek, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Jó, měl jsem kliku, to mi řekl skoro každý a já to uznávám... - Marek Brunner, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Závidím, žes nenarazil na žádnou kolonu. Já bohužel obě... - Opelfahrt, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Posilovač se továrně montoval poprvé až do Feldy 1.6, nejdřív... - bkralik, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
@rock: ona to je v principu kraťoučká reportáž - tadyv diskuzi... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Ano, Jirka Zima je jeden z nejlepších zdrojů o elektromobilitě... - Stanley, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
V diskuzích u aut s emocemi se rešívala křivka momentu, reakce... - tomyks, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za meho detstvi kolovala legenda o jednom mistnim Formanovi s posilovacem.... - Romus, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Tohle jsou debaty o ničem, kdo si může dovolit auto za milion+... - tomaass2, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Jak se tam dostanu k dalším dílům, prosím? - Sato, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
diky bkraliku za zaujiamvy odkaz na twitter, aj ostatne posty... - rock, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
...to bylo jen moje soukromé postesknutí na dobou, které nerozumím,... - rock, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Kurnik šopa, jakej smysl má dávat nějakou reportáž v sedmi...
Poslední inzeráty
Dodge Ram 1500 Laramie Sport
2019 rok výroby
401 koní výkon
5 654 ccm objem
Alfa Romeo 159 1.9 jts
2007 rok výroby
160 koní výkon
0 ccm objem
Volvo S60 T6 AWD Summum
2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem
Ford F150 RANGER
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní Tatraplan
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
25 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů
27. května 2021, 07:47
1
Hlavní fíčura bylo otevírání kufru tlačítkem schovaným v číslici "0" v označení modelu na zadním víku.
20. září 2021, 10:57
0
Tohle auto bylo prostě objektivně krám. Kopuil jsem si ho jen proto, že si mi líbí sedany a zrovna tenhle vypadá tak klasicky jako snad už jen Audi A6. Měl jsem ho s motorem 2.2i a byl jsme hodně zklamaný. Spotřeba šestiválce a výkon... no pocitově určitě horší než papírový. Když se k tomu přičtou poměrně laciné materiály interiéru tvářící se jakože luxusně, ale odpovídající spíš klasice jako 406 nebo C5. Z výbavy skoro nic nefungovalo tak jak by člověk chtěl. Nejezdilo to nikterak sportovně, zato pohodlí na úrovni cca C5ky, což pro mě bylo taky malinko zklamání když to mělo být o třídu výš. Snad jediné pozitivní bylo, že jsou na to vážně laciné díly (hodně společných s P406), za to jich bylo potřeba hodně...