munilaw
Jméno | Vladimír Lapčík |
---|---|
Bydliště | Ostrava-město |
Registrace | před 8.0 rok. |
Poslední aktivita | před 3.1 rok. |
Příspěvků ve fóru | 1 |
Komentářů u článků | 29 |
Pozitivních komentářů u článků | 5 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
JJ taky to pamatuju jak se to dalo koupit za 75-125 :-D Srandovní na tom je, že něktré díly jsou levně sehnatelné z druháku v dobré kvalitě, ale jiné se už nedají objednat ani u BMW :-(
Jo to jsem někde viděl na YT, že si ho koupil :-D
Proč né že :-D viz. 2010 a 2011 (997.2 GT3 RS 4.0 Mňam Mňam :-D). Právě, z Porsche mě napadla jen ta GT3 991.2 (GTS 991.2 ještě možná? nevím přesně kdy vyšlo...). RennSport ještě není produkční jak říkáš btw. vůbec jsem netušil, že už bylo v Goodwoodu :-D předpokládám zamaskované? Levnějším autům rozhodně fandím :-) Co tak Alpine A 110 ? :-D u té, ale taky nevím zda se už prodává :-D
Zdravím, chtěl bych se zeptat zda má někdo zkušenosti se sportovními brzdovými destičkami ? Údajně je to dost muziky za relativně málo peněz.
Co na to říct? Prostě Porsche je snad jediná automobilka, která mi poslední dobou dělá svými novinkami radost :-D
Ještě nové Ferrari (někdy od F 360 cca) mají myslím centrální otáčkoměr a pak ToyoBaru, ale jak říkáš je jich pomálu :-D
Co se týče toho dieselu tak mě vždycky přišlo podivné dívat se třeba na centrální otáčkoměr nějakého dieselového Porsche ( tohle slovní spojení se psalo těžko :-D ), ale tak předělávat celé přístroje by bylo asi hloupé zas :-D
To postupné vyhlazování ukazatelů teploty náplní, tlaků, nebo voltáže je kapitola sama pro sebe :-( člověku by to někdy ušetřilo dost nervů s identifikováním závady a při jízdě by bylo uklidňující vědět, že je vše v normě, zvláště když se autu nakládá :-D
Souhlas :-D a ještě aby šel minimálně do 7-8 tisíc :-D
Jo tak to jo :-D, ale stejne nálož skoro 100 koní oproti normálnímu se mi zdá moc, RS má vždy cca tech 25-30 koní navíc, což by asi nedávalo smysl podlazovat ten jejich ryze "sportovní" šestiválec z GT3. Možní 3.8 z obyčejné 991 S s větším zdvihem?
Od první chvíle kdy vyjel "obyčejný" GT4 jsem si kladl tuhle otázku :-D V článku je 4.0 z GT3 a pak hodnota 475 PS což, ale více sedí na 3.8 z "obyčejné" 991.1 GT3, 4.0 je v GT3 RS a tam má 500 PS. Na obrázku se píše pouze 4.0 je to zmatené... :-D
Mám e36 a místům ke zvedání v prazích normálně říkám "kostky" (stejně jako další lidi co znám a mají e36), zvedák se dá dát ze dvou míst a celý ten díl má opravdu tvar cca kostky a ano hnijou dost...
Tohle video s 323ti se mi vždycky líbilo, až na to, že to je vlastně "328ti" :-D
Právě na to dost lidí zapomíná :-D a melou furt o v8 což je dle mého dost nejaguárovitý motor, když pominu všechny malovalce :-D Taková 3.8 co byla v E-Typu to je klasika a 4,7 z Eagle Speedster taky není nejhorší :-D
Jak já ti rozumím :-D Čím víc se dívám na inzeráty tím víc brečím :-D a přitom jak říkáš před par lety bylo člověku líto těch 250 000 za krásnou 3.2 dát :-(
No těch 3,7 na 100 je fakt šílené číslo pro auto této kategorie :-D
Poslední komentáře
- afro-r1, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Auta uz byla. Ted je misto nich Urban mobility. - Irwinek, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Jó, měl jsem kliku, to mi řekl skoro každý a já to uznávám... - Marek Brunner, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Závidím, žes nenarazil na žádnou kolonu. Já bohužel obě... - Opelfahrt, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Posilovač se továrně montoval poprvé až do Feldy 1.6, nejdřív... - bkralik, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
@rock: ona to je v principu kraťoučká reportáž - tadyv diskuzi... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Ano, Jirka Zima je jeden z nejlepších zdrojů o elektromobilitě... - Stanley, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
V diskuzích u aut s emocemi se rešívala křivka momentu, reakce... - tomyks, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za meho detstvi kolovala legenda o jednom mistnim Formanovi s posilovacem.... - Romus, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Tohle jsou debaty o ničem, kdo si může dovolit auto za milion+... - tomaass2, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Jak se tam dostanu k dalším dílům, prosím? - Sato, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
diky bkraliku za zaujiamvy odkaz na twitter, aj ostatne posty... - rock, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
...to bylo jen moje soukromé postesknutí na dobou, které nerozumím,... - rock, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Kurnik šopa, jakej smysl má dávat nějakou reportáž v sedmi... - yorkin, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Těch scénářů, v nichž se tohle auto nevyrovná spalováku... - bkralik, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Překvapivě Polsko po dálnicích není vůbec žádný problém....
Poslední inzeráty
2019 rok výroby
401 koní výkon
5 654 ccm objem
2007 rok výroby
160 koní výkon
0 ccm objem
2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní Tatraplan
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
25 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů