Matt
Jméno | Matěj Kaprhál |
---|---|
Bydliště | České Budějovice |
Registrace | před 9.2 rok. |
Poslední aktivita | před 2.1 rok. |
Komentářů u článků | 19 |
Pozitivních komentářů u článků | 3 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Typy zákazníků v servisech
Jako lidé občas chodíme k lékaři. Jak na preventivní kontroly, tak i neplánovaně v případě nemocí. A stejně tak to mají i naši plechoví miláčci s pravidelnými prohlídkami nebo poruchami.
Posledních 50 komentářů
Aha, je nás víc. Já mám místo srdce modrý ovál. Větší slabost mám pro vozy vyrobené ve Ford Truck plantu v Kentucky, sám sem musel hned jednoho mít a nedám na něj dopustit. Ale mám rád i evropský povozy,. Čím to je? no, asi mi byl vždy sympatický přístup Fordu k lidem, hlavně v začátcích. V okolí si ze mě dělají srandu, ale zůstanu už napořád Ford fanatikem. Ford built tough.
Není bahno a brodění, není off road :-). Ne, dělám si legraci, ale tohle je fajn. Daly by se rozšířit autíčkářový srazy i na Milovice nebo Oldřichov apod., ne jenom na asfalt.
Ne. Sice to finančně zabolí víc, ale když S type tak s Jaguářím V8 objem 4.0L.
Ve předu už není tuhá náprava, spousta elektroniky a slabý motor a v naftě. Pryč z domu.
Tak za tyhle ceny bych uvažoval asi jen o Terranu nebo Fronteře a nebo tu Nivu. Ale jel bych s tim maximálně do Milovic. Za tyhle prachy bych se bal o stav 4x4 a dalších důležitých věcí. Jen ta výbava na delší cesty nás stala asi 40k. Naviják, zahrádka, rampa se svetlama...Ssang Yong bych ja fakt nevzal, má ho jeden člen skupiny a furt sme ho odevsad tahali.
Mám otázku do pranice: Platí i dnes, že jsou Nippon auta nadprůměrně spolehlivá a díly že jsou taky nadprůměrně drahé?
Teď jezdím s jedničkovým Explorerem, zvednutým a se špalkama a šnorchlem, váha vozidla se všema kapalinama a plnou nádrží přes 2 tuny, váha řidiče 100kg a výška 2m. Kombinace, která odrazuje všechny potencionální raply :-)
Ale přiznám se, že jednou ruply nervy mě. Měl jsem ještě trojkovýho bramboráka a předjížděl sem kamión na dálnici a řidič toho trucku se rozhodl, že předjede kamion jedoucí před ním. Bohužel bez toho, aby se podíval jestli něco nejede v levým...Třeba já ve 150km/h. A tak to tam loupnul jen tak z ničeho nic bez blinkru. Musel sem to vzít doleva na trávu ke svodidlům na jedný straně a přední nápravou trucku na druhý straně. Jen tak tak sem se tam prosmýkl a zachránil si krk. Ani sem neměl čas říct "Do p.dele" :-) A pak sem ten kamion pronásledoval a chtěl ho zastavit. Nechal sem ho na sjezdu předjet a jel za ním. A on se bál a na jednom kruháku nechtěl sjet abych ho nesledoval dál a já furt za ním. Asi 10 minut sme tam oba kroužili furt dokola, no musel na nás být pohled :-) Pak sem vychladl a odjel směrem dom.
Takže redakce dík. Nejen, že každý den musím nutně shlédnout Bazar Amerik a bazar Chrom a plamenů, ale teď i Autofrc. Ať žije prokrastinace :-)
Na lesní cestu nebo polní asi jo, ale do "terénu" s touhle světlou výškou a ještě nižším předkem by to bylo drahý :-)
Super nová série článku o pořádných offroadech :-) Doufám, že bude i Tatra 148..
Asi se bombardování redakce konečně vyplatilo a máme tu auta na nezpevněný povrch? :-) Super, díky :-) Jinak s tou spolehlivostí zejména elektroniky, to je bohužel pravda. Pokud by někdo chtěl auto na zimu až přijdou závěje (jestli ovšem nějaké přijdou), semtam nějaká polní cesta maximálně lesňačka tak s dobrým obutím ok. V obtížnějším terénu jsou někdy znát těžké motory. Mým snem je Defender, ale moc se neprodáv, protože si je lidi drží a když už najdu pěkný kousek tak je to na mě drahota. Takže si v úterý jedu pro dalšího Explorera. Co ta první generace projede v terénu i jako sériovka je někdy k neuvěření :-)
To video je jasnej trailer na Forza Motorsport 7 :-D
Konečně článek o offroadu. Bahňáci jsou taky auta :-) A jeden Gazík jezdí do Milovic pravidelně.
Parádní článek. Jen mít papíry na Céčko na tyhle drobky :-(
Když už bude nějaký test pořádného pick-upu nebo klasického SUV? Tady je to pořád jen o nějakých apexech a jemnosti řízení a řazení a přilnavosti a co já vím ještě. To je diškriminácja bahňáků :-) Přitom stačí jen navolit na půlmetrové páce D, R nebo redukci a je to. Vyvalit se na gauč, naložit gril, kempovací nábytek, nářadí a loď na korbu a jedem :-)
Ford Explorer I. generace.
za 1) Je to Ford
za 2) Je to americký Ford
za 3) Se 195ti cm a 100kg je to pro mě pohodlné a prostorné
za 4) To projede téměř všude a je to bez složité elektroniky.
za 5) Prostě je to auto jako já. Bez pozlátka, bez preciznosti (ale bytelné), bez nejmodernějších serepetiček a žádná leštěnka. Nikde nebudu první, ale dojedu, klidně mimo silnice. A tak to mám i životě :-)
Poslední komentáře
- XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
To jo, ale prave myslim, ze vic lidi by ocenilo treba octavku... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
20 let starý Land rover co jezdí do těžby opravdu polepy... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lidé se otáčejí protože jsou to držky zvědavé. Jezdím... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Hrozná pixla, na parkovišti se neztratí protože tam nic divnějšího... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Oprava. Měl jsem na mysli O2 RS. Ta se mi dodnes líbí nejvíc... - Habakukk, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ojebávka na zákazníka. V této ceně to má být trvalá čtyřkolka... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Mňa ešte zaujala transparentnosť automobilky. Tie údaje sú slušné... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
z tejto :P - Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
M1chal: to je screenshot z ktorej hry? :) - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Chvilka času - ano, číší z toho hranatá krabice z 80-tek,... - Habakukk, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
No ty obyčejné auta tam pořád jsou na druhé straně tam přidávají... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Beru rok 2003 jako vrchol tvorby aut podle pozadavku zakazniku.... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu?
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
35 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů