martas2005
Jméno | Martin Martin |
---|---|
Bydliště | Praha 4 |
Registrace | před 24.6 měs. |
Poslední aktivita | před 11.8 měs. |
Komentářů u článků | 8 |
Pozitivních komentářů u článků | 0 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
K prakticnosti: ano, je tam 7 mist. A ani dospely extra nenadava na 6/7 miste na kratsi cestu, obzvlast pri posunuti 2 rady kousek dopredu. Pro deti i v sedacce uplne v poho.
K bezpecnosti: ano, my co to mame tomu vetsinou proste verime. To auto je festovni a to komplet narozdil treba od GLE, u kteryho mi zustal ovladac sklapeni sedacky v ruce. Asi neni zasadni pro bezpecnost pri narazu, ale me to privedlo na myslenky jak je to auto asi navrzeny a postaveny.
Prakticka zkusenost pri narazu bile dodavky zezadu na dalnici je, ze na aute se toho dost menilo, slysel jsem ranu, ale v sedacce nic necitil. Pred lety v kombiku stredni tridy jsem takhle dostal zezadu golfem a byl to o dost jinej zazitek.
Jak uz si tu obcas povidame jinde, to auto ma svy nedostatky, ale zrovna bezpecnost bych mu neupiral.
Zcela objektivne na vlastni kuzi 2x Focus, Smax II a posledni Galaxy nemelo jediny problem.
Ja nevim, prave mi prijde, ze nejvetsi bolest Androidu je neodlanenost na vsechno kde bezi. Coz ostatne asi ani nejde. Parkrat jsem tomu dal sanci a vzdycky to delalo veci, na ktery proste u jabka nejsem zvyklej. Takze bych veril na SW udelanej pro konkretni auto. Moc nechapu, proc misto dobryho bezdratovyho zrcadleni telefonu mam mit apky primo v aute. Ja v tom prinos nevidim.
Tesim se na clanek o tom jak to funguje u Renaultu, vlastne bych videl rad, ze to nekde jde udelat dobre.
Jak pise henry - doma jen jabko a v garazi volvo. Ale nastesti jeste pred-androidi 😁.
Kamos ma xc90 uz s androidem a kdyz sem se ho ptal co na to rika, odvetil ‘to je android jo, ja nevim nejak to funguje’. Takze tak asi my zakaznici volva 😅.
Techno jsou v xc90 smutnej pribeh s tim souhlasim, uz jsem asi zminoval, ze treba svetla byly lepsi i u Galaxy, co jsem mel pred Volvem. Ale stejne ten cinskej obyvak na kolech mam celkem rad.
Neni tu nekdo kdo vidi vic do tech infotaimentu? Proc to tak valej? Falesna rychlost inovace? Pamatuju jaxem byl rad u Galaxy, ze uz mam Blackberry a ne Microsoft 2 jako kamos v Smaxu. Furt se to opakuje…
Nevim, nevim, beru to ‘uceni’ jako bachorky prodejce. Ta predvadecka mela uz par tisic a predpokladam, ze tomu kazdej nalozi, takze uz by mela byt naucena radit svizne ????.
Zrovna jsem vcera cestou pres DE premyslel o Polestar, takze asi usetrim…
A mel jsem zas nekolik situaci, kdy jedes 180 (sam v aute), za tebou rychlejsi a chtel bys rychleji dokoncit predjizdeni a uhnout. A proste to nejde.
Dodavku jedine V nebo novej Multivan, ostatni je jinde. Meli jsme na vikend od kamose XC (pred FL) na vyzkouseni jak se vejdeme. A pak od jinyho kamose V na poradny vyzkouseni jak se v tom jezdi. A vysledek jasnej, po 1000km chces radsi vystupovat z SUV, o tom neni pochyb. Zaroven si oba auta chvalej a nemenili by.
Q7 jak pises - slapnes na plyn, odskocis si na svacu a pak se to rozjede. Mel jsem to sice jen na testdrive, ale kdyz jsem to pak rozebiral s prodejcem z jeho reakci bylo jasny, ze to potiz je a vedi o tom (jakoze pry se ta prevodovka uci a az ji to naucim, tak se to zlepsi). Resitelny to nejak asi bude, treba porad jezdit v S modu nebo tak neco. Vyhodou (spec pro SQ) muze byt o 10l vetsi nadrz proti XC, to se mi libilo.
S XC je vetsi potiz nez vykon motoru samotny to omezeni Vmax na 180 (resp. 185 tacho). Hned po koupi jsem hledal, kde to odblokovat, ale po roce jsem si na to v podstate zvyknul. Nekolikrat za rok potrebuju preletet Nemecko a tam to chybi. Na druhou stranu i pres to Nemecko uz se neda jet uplne rychle. Ale kdyz potrebujes dokoncit predjizdeni, je to vopruz. Proste to auto pekne tahne a ve 180 ti nekdo sebere plyn.
Volvisti v Braniku rikali at prijdu po zaruce :-). JInak to asi umi jen 1 servis u Stuttgartu.
Reseni XC muze byt T8 se vzduchovym podvozkem, to pojede pekne. T8 jsem testoval a vykon tam nechybi.
Nicmene postupne vsichni s vice detma skoncime u Vklasse nebo Multivanu (nekteri Caddy teda). Vidim to kolem sebe. Vsichni vzdorujem, ale kdo uz prestoupil k nakladacku, nevidi cesty zpet. Takze kombinace dodavky a starsi 3ky kupe bude idealni :-).
Zajimavy s tou Q7, ja jsem prochazel stejny modely a mne naopak vypadla - nezvladnuta prevodovka (naftak) a pak trochu image.. Po minulym Smaxu a soucasnym Galaxy to padlo prave na XC90. Jinak mi teda prisla nejlepsi X5, ale to bohuzel pro vetsi rodinu neni. GLE fajn, ale kdyz mi zustal v ruce cudlik na sklapeni sedadel, slo taky z kola ven.
Presednuti z Galaxy do XC90 probehlo celkem v pohode. co se tyka prostoru. Ona ostatne soucasna Galaxy je na tom hur nez minuly Smax.
Kamos v XC90 vozi 4 deti a pokud se smiris s podstate napevno pridelanou truhlou, je to v pohode. Jezdi vetsinou konfi 2-2-2.
Je velikej rozdil XC90 po FL 2019.
Nektery veci jsou nedotazeny a par jich bylo dokonce lepsich v Galaxy., ale celkove je to za ty prachy slusny auto na dlouhy cesty a kupodivu i manevrovatelnost ve meste subjektivne lepsi nez Galaxy.
Mel jsem asi po 1/2 roce s XC v ruce kamosuv Smax a cesty zpet uz neni :-).
Poslední komentáře
- Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tak 0-100 uz davnejsie nie je zaujimavy udaj, kazdy porovnava... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Jinak Myrryne,nevím jak to myslíš s tou skrytou inzercí.Inzerci... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
se polepším - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dám ti vědět během pár dní ,jak bude prodaný a pošleme... - VK, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Technická poznámka, bez mezer za čárkami se to skoro nedá... - myrryn, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Je to tak. Zoufalý pokus o prodej v podstatě neprodejného... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
:-) - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Nazdárek,Tak všechno fakt z rodiny nemám,ale třeba půl roku... - Jakub Pospíšil, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Hele já na to právě koukám a už je to třetí auto během... - briza, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ale je, respektive je třeba oplakávat Volvo jako celek. - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
To jo, ale prave myslim, ze vic lidi by ocenilo treba octavku... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
20 let starý Land rover co jezdí do těžby opravdu polepy... - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
No, jasně, ale tohle jsou většinou jiní lidé - starší... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lidé se otáčejí protože jsou to držky zvědavé. Jezdím... - Habakukk, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Hrozná pixla, na parkovišti se neztratí protože tam nic divnějšího...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů