Fernie
VIP člen | Tento uživatel má VIP členství. Zjisti více |
---|---|
Jméno | František Čáslavský |
Bydliště | Brno-město |
Registrace | před 10.4 rok. |
Poslední aktivita | před 2.6 dny |
WWW | https://autickar.cz |
Příspěvků ve fóru | 269 |
Komentářů u článků | 826 |
Pozitivních komentářů u článků | 239 |
Negativních komentářů u článků | 6 |
Možnosti | napsat zprávu |
Informace Studenstká léta má sice František sečtena, ale i tak se svých levných vozů nevzdává. Se zápalem sobě vlastním pokračuje v pilování své představy o čistokrevném roadsteru pro každý den. A ve volném čase pošilhává po nějakém tom americkém sedanu. |
Posledních 50 komentářů
Městský vůz? Ale zajisté, ozvalo se u Lincolnu. Děti se vejdou, mrtvoly do kufru taky. A V8 to taky má...
S tím robotem od Fiatu to není až tak strašný, s jedním čas od času jezdím a je to zatím dost bezproblémová věc. Ale jasně, hydroměnič lepší.
2000 SVT Cobra R. Skoro neexistuje Mustang, kterýho bych chtěl víc. Teda...
SVO, samozřejmě, protože naprosto přesně vím jak bych to ztunil a jaké by to bylo hezké.
A když nad tím tak přemýšlím, Foxbody z 1985 a pětilitrem. Nic jinýho, ne... :-)
Dílovej Civic byl (a dnes už zase je) plně pojízdný! ;)
Já bych teda s tou sbírkou moc nepředbíhal :-) Dějem jsme skončili někde v červnu letošního roku a k dnešku je všechno zas jinak :-)
Tak to mělo být pro známou, ale jen představa že by se mi to pak vracelo na servis mi nedělala úplně dobře :-) Nehledě na to, že po servisu a technický by se jí to dalo pomalu zadarmo.
To nejsou rozbroje, u nás v Brně se i nadává v přátelském duchu. Utužuje to kolektiv :D
Může to být jen přátelské popíchnutí, ale jako záminka k internímu rozdávání bídy poslouží spolehlivě. :)
Myslím, že už jsem někdy říkal, že na nahrávání zvuku vybavení mám, ale u nás v Brně máme všichni paměť jak zlatá rybička a koncepce nám taky schází. :D
Mám pět aut z devadesátek. Pro radost? Eeee... Chtělo by to něco staršího.
Ta tam prostě stála :D
Tím chceš říct, že kdybys stál na bedně, tak bys byl konečně na úrovni okolí? No nevim nevim, nemyslim si :D
To má David prostě blbý. I když je na nejvyšší bedně, stejně je nejnižší. :D
Já teda u videa vidím nápis Davidův, ale vono to teda s tím čtením bude celkově těžký, když je stejnej odkaz hned o komentář výše...
Jo, ty čekací doby jsou masakr... BRZ člověk dostane rychleji..
RJ: "Stock Toyobaru" s podvozkem, kravskou geo a s širšíma kolama vepředu. Jo, to je strašně sériový. Akorát že... vůbec.
Tvrdit, že 200 koní je málo na to, aby šlo s autem jezdit bokem, je pičovina. Stejně jako tvrdit, že první Toyobaru je na to super a jde to a je to skvělý. S tím, jakej má krouťák, to půjde líp s ještě podmotorovanou miatou.
Mechanik: "Nechápu ale že výrobce uvádí spotřebu 3,5l a reálná je 7. Není to trochu lež? To je jako bych si koupil 60w žárovku a vona žrala 120. To by neprošlo ani náhodou, ale u aut, to je v pohodě. Mě přece zajímá reálný provoz a né laboratorní testy."
Tady je možná trochu problém v tom, že zkušební postup pro test spotřeby dle WLTP a to co se děje v reálným světě, nemůže bejt nikdy naprosto stejné. Když to zjednoduším a nebudu zabíhat do úplných detailů, metodika WLTP přesně udává profil jízdy, tedy maximální rychlosti, počet zastavení, jejich délku a podobně a reprezentuje jízdu v zastavěných a mimo zastavěné oblasti v poměru 52:48. Tím pádem dostaneme nějaké číslo, které odpovídá přesnému poměru a profilu jízd a je porovnatelné v rámci metodiky mezi různými vozy.
Tímhle číslem se automobilka klidně chlubit může a v praxi může být dosažitelné, za předpokladu obdobného rozložení profilů jízd a dosažených rychlostí.
Jenže pak přijde nějaký novinář, říkejme mu pro představu Dan, který LS500h vezme na dálnice a bude s ním celý týden spěchat a testovat maximální rychlost. Bude jeho udaná spotřeba o něčem vypovídat? A bude o něčem vypovídat když o týden později jiný novinář, který jezdil jen a pouze ecorallye, že s ním jezdil za osm? Asi ne, že...
Vavris: Tyhle historické okénka mám rád. Dneska je situace jak na trhu aut, tak i v redakci už jiná. Jen teda nechápu ten poměr aut ve prospěch nafty, když mám sám 4 benzínový auta (ke kterým se přiznám).
V českém automobilovém rybníčku je jen jedna značka, která vždy vyvolá zájem i hejt. A je to ta naše česká Škodověnka.
Nevěřím statistice, kterou si sám nezfalšuji.
Vojtáno: Jojo, generace X, který je mezi 40 a 60 lety do toho určitě kecá, protože na takový auta má prachy a pro leckeré automobilky je jaksi tou cílovkou. Hajzli jedni zasraní, co si to sobě myslej.
To co popisuješ, je generace Z (nezaměňovat s ruským Z), který je teďka přinejlepším něco málo přes 20...
Jak se dá zaměnit šedá za british racing green, to mi hlava nebere ;)
Trinom: Modrej měl jako jedinej zářez ten ucpanej karbec a dojel na to, že jsem na tom nechal dělat někoho jinýho, protože jsem zrovna neměl čas. Celkově jsem na tom najel asi tři tisíce. Fialovej po přehození karbecu a tlumičů v pohodě odjezdil sezónu cca 4k km. Že je to starý a má to docela dost najeto, dost vysvětluje, že se to někdy posere a člověk to musí opravit. Kór když je to vyprcanej dvoutakt :) Požadavek na spolehlivost úplně na vrcholu nebyl, koneckonců na funkčnosti Hexáče nejsem závislej víceméně vůbec, o to méně po tom, co jsem změnil práci.
st.Padre: Autor sám uvádí a autor reagoval na to, cos napsal. Smutnej život a nepochopení, že ostatní to můžou mít jinak...
Nedokázat si představit, že někdo opravuje starý věci a dělá mu to radost, byť je to někdy docela voser, to musí bejt dost smutnej život.
Já bych teda doporučil přečíst si jméno pod dotazem a jméno autora... Sám sobě ať si cpe pro mě za mě třeba Enyaq! ;)
Vzhledem k tomu, jak kvalitní servis a kapaliny dostalo? Rozhodně. Dacia strong.
Nejsmutnější je, že debil z toho má na facebooku ještě prdel místo toho aby držel hubu a krok. Co s takovejma pičusama? Nevim, střílet se to nesmí, ale nepřijde mi to jako úplně blbej nápad...
V tomhle ohledu nejsme vepři. :-) Na ježdění do práce a zpět by to stačilo, ale jakmile bych měl jakoukoli další pojížďku, musel bych hodně přemýšlet jestli to vyjde. A to mě už u prvních elektroaut trochu nebavilo, byť jsem pro to měl tehdy pochopení.
MBMB: I mě by lákalo jezdit spíš na elektrice, ale bohužel mi to s dojezdy dostupných skútrů stále nevychází.
I ten odpor k čínám se zakládá alespoň na nějaké zkušenosti. Jo, umí to vypadat hezky, ale když se na to podíváš zblízka, tak mnohdy odhalíš velice funky zpracování. Alespoň cena tomu odpovídá. Ale rád vyzkouším něco nového a nechám se vyvést z omylu. Marketing okolo mě ale moc nepřesvědčuje.
Ale s Daelimem jsi mě dostal. Je sice milý, že mě považuješ za nějakou autoritu, neb sám bych to nedělal, ale o to důležitější je pak na jakoukoli chybu upozornit. Ano, vzhledem k tomu, že jsem to na bazoši viděl jen v kategorii dojetých sraček vedle Jinlunu a podobných věcí, tak jsem si to bez větších rozpaků zařadil do stejné kategorie. Moje chyba, díky za upozornění, myslím, že si to budu pamatovat. :-)
-
Komentář upraven 14. 6. 2022, 13:55:55
Ty, to není blbé. Mě čeká v blízké budoucnosti nějaké cestování, tak to asi spojím. Škoda jen, že německy umím říct jen že můj bratr nesmrdí. :-)
Rozpočet narostl na cca 170, takže se s tím dá pracovat, ale v blízkém dosahu to není žádná pecka. S myšlenkou, zajet pro něco dál, už docela koketuju. :D
Oris: Opět budu citovat "Hadrovou střechu, to já nechci." A jak píše Iskar...
Iskar: Ano, od té doby se změnily požadavky na to, že dálky maminka ve skutečnosti jezdit nechce, chce malý auto a aby se jí líbilo. Čímžpádem jde logika jaksi stranou... :D
Já včera potkal stříbrnej kousek od práce, ale zapomněl sem ti jo vyfotit a poslat. Snad tam bude i dnes :P
Já teda nevím, kde pisatel vyrozuměl, že Croma vyhovuje. ;)
Jak by řekla maminka: “To je moc velký.”
Ano, není to lehké… :D
Jistě, jakožto oblastní mistr jsem tuto záležitost zadal svým učňům :D
Poslední komentáře
- M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Mňa ešte zaujala transparentnosť automobilky. Tie údaje sú slušné... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
z tejto :P - Sato, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
M1chal: to je screenshot z ktorej hry? :) - Irwinek, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Chvilka času - ano, číší z toho hranatá krabice z 80-tek,... - Habakukk, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
No ty obyčejné auta tam pořád jsou na druhé straně tam přidávají... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Beru rok 2003 jako vrchol tvorby aut podle pozadavku zakazniku.... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
30 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů