načítám data...

skretik

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoDavid Střítežský
BydlištěBrno-venkov
Registracepřed 8.0 rok.
Poslední aktivitapřed 9.3 min.
Příspěvků ve fóru43
Komentářů u článků218
Pozitivních komentářů u článků107
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

David Střítežský
21. dubna 2024, 19:28
0
Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor na měření rychlosti po celé ČR, již tento pátek!

S.h.I.t.: Okolo Brna nám teď v poslední době docela řádí s pojízdnou váhou, viděno několikrát. Nějaká snaha je, ale kamiony jsou pořád v přesile, všechny nedostanou.

David Střítežský
21. dubna 2024, 19:24
1
Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor na měření rychlosti po celé ČR, již tento pátek!

Já viděl hned 2 hlídky, na jednom místě, neměřili, dávali rozhovor na kameru (asi o akci) Po rozhoru se sbalili a jeli pryč, jestli něco naměřili netuším, ale cením :)

David Střítežský
07. dubna 2024, 11:27
3
Report z Autíčkářova prvního letošního trackdaye

Kolo upadlo protože se střihly šrouby, všech 5. Vzadu byla podložka (ale jen malá, 15-20mm) a někdo osadil prodloužené šrouby. Ale po posbírání bylo vidět, že mají lesklý finiš (alík vibes).

Auto odjelo na odtahovce, protože na místě by se blbě dostával ven zbytek šroubu. Vůbec nic mu ale nebylo, pouze vycvaklý a trochu pochroumaný zadní nárazník, a brzdový kotouč nejspíš na výměnu, protože na něm zastavil.

David Střítežský
08. března 2024, 11:38
0
Nejlepší motorka do 200 tisíc?

Ano, tenhle výběr moc na okruh není, ale dal by se snad nazvat "warm-hot hatchi", přirovnání k Monte Carlu mi přijde trochu sprosté :D
I to CF 700 Sport by stačilo na slušný povození, za tu současnou cenu je to fakt až nabídka co se neodmítá. Nejrychlejší nebudeš, ale zabavíš se dostatečně a s kotzitzaqovým výběrem čtyřstovek by se asi soupeřit dalo.

Jinak na okruh se motorka obvykle staví. Lowcostově ze starší nebo už padené motorky a do dvou kil už můžeš mít celkem schopnej kousek. Záleží na tvých ambicích a hlavně peněžence. Z výroby to dlouho byla - a "stále je" Yamaha R6 za asi 340k. Jen už ztratila homologaci na silnici, ale pořád ti ji prodají, jen si s ní zajezdíš už jen na okruhu. Tohle je pak docela "factory top" - ekvivalent toho ostrýho Caterhamu.
https://www.yamaha-motor.eu/cz/cs/motorcycles/supersport/pdp/r1-gytr-2023/



David Střítežský
04. března 2024, 18:27
0
Nejlepší motorka do 200 tisíc?

Nechybí, nikdy nechyběla, stejně jako byla tabulka vždycky seřazená podle cen... a ta částka taky nesouhlasí. :)

Jinak z nevyužitýho potenciálu bych strach neměl. Toho se dopouštíme všichni dnes a denně. Možná naopak by ses právě díky té elektronice pustil i dál a sázel jedno koleno za druhým! :D

David Střítežský
04. března 2024, 09:31
1
Sto tisíc prodaných aut v Indii za dva roky: Exotický úspěch domácí Škody

Mě taky zajímalo, co to vlastně znamená, protože jsem měl přesně ten samý pocit - že na objem trhu to nebude nic moc, ale ... ono to je nic moc pro Indii, ale pro Škodu solidní úspěch a příjem. Když Bugatti někdě prodá 30ks Chironů, tak to na objem bude slabota, ale pro Bugatti určitě zajímavý trh. :)

David Střítežský
20. února 2024, 11:53
0
Davidova garáž: Díl třetí – Koupě nového vozu pro každý den

Máš pravdu, Ameriky mě moc netáhnou, dřív hlavně kvůli automatu (ale dnes už bych to asi zkousl) a hlavně ... jaké by se vlezly do dvou kil? To mě napadá leda 300C nebo CTS. Docela se mi líbí Crossfire - abych dodržel štábní kulturu, takovej "americkej" compact. Akorát už by asi neprošel sítem praktičnosti a taky mám pocit, že v tomto bodě už bych se klidně mohl vrátit k CLC?

David Střítežský
20. února 2024, 11:25
1
Davidova garáž: Díl třetí – Koupě nového vozu pro každý den

Je to N52, to jsem tam mohl napsat no.
A jinak "přechod k jiné značce" nějak vyústil v to, že mám místo jednoho BMW momentálně tři, ale občas dělám i věci co dávají smysl... fakt!

David Střítežský
22. ledna 2024, 20:13
0
Davidova garáž: Díl první - Smrt Compactu.

rocku prosím zapamatuj si cos napsal, už teď se těším na tvůj komentář až spatříš záložní speciál :D

David Střítežský
11. ledna 2024, 14:18
0
Kia EV6 GT: Elektrické sportování

Stanley: však já ti tvůj názor nevyvracím, vidím to podobně, jen jsem chtěl podotknout, že ani moderní spalováky už dnes nejsou nejlehčí. Však i XM je prezentováno jako sporotvní ... sice spíš stodola než auto, ale rozhodně sportovní! Cíleně vybraní těžkotonážníci jsou z posledního roku testů.

Mě samotnýho taky zvuk baví a hezkej ocením, na druhou stranu, když něco nemá moc zajímavej (určitě Yaris GR, možná i 340d) zvuk, určitě ho na místě nezatratím. Upřímně, ani mnou zmiňované ND nebo 86 nemá kdovíjaký sériový zvukový doprovod, k tomu je prostě potřeba těch válců víc.

Na naprostý sportovní ticho EV bych si asi musel chvíli zvykat, ale hejtit ho jen proto, že nedělá zvuky a je těžký ... tím by se dalo strefovat do mnohem více aut. Zajímavější mi přijdou námitky o přehřívání drivetrainu a/nebo brzd, protože jsem na to narazil i já s běžnou (nesportovní) MG4.

David Střítežský
11. ledna 2024, 10:15
8
Kia EV6 GT: Elektrické sportování

Né, že bych se chtěl zastávat sportovních EV, ale nízké váhy už dnes nedosahují ani spalovací sportovněji střižené modely.
Stačí to tu sledovat pravidelněji:

M2 - 1800kg
M3 Touring - 1940kg
M340d - 1870kg
AMG C43 - 1840kg
LC500 - 2000kg

Definici "lehkého sporťáku" dnes plní leda MX-5 ND, GR86, Caterham s přivřením očka možná Supra? Zkrátka nic, co by mělo čtveřici sedaček i dveří.

David Střítežský
08. ledna 2024, 12:35
0
Kontroverzní způsob jak si vydělat na závodění? Nemyslím si.

briza v záplavě sexistů s perfektním dotazem? cože?
Ano, jedná se amatérskou soutěž - představuju si to trochu jako např Maverick Cup? (akorát s méně přehledným webem, těžko uvěřit) - a protože v ni začíná, tak je v té "nejamatérštější lize", kde není moc velká konkurence, v té její třídě je snad jen 5 lidí, ale zase všichni mají GT3 spec auto

Jezdí se to Le Mans stylem - všichni zaráz, takže celkový výsledky jsou takový meh, ale ve třídě první. Třeba v posledním závodě sezóny, v Adelaide se dostala i celkově na 5. a 6. místo (jedou se 2 závody za víkend) se zhruba minutovou ztrátou na vítěze (27 kol, cca 0,5sec na kolo). Asi z ní nebude druhej Loeb, Schumacher, Senna, doplň si, ale docela věřím tomu narativu, že to dělá protože ji to skutečně baví, ne aby byla zajímavá / měla prokliky na OF (ale vedlejší efekt asi dobrej)

https://gt-world-challenge-australia.com/result/vailo-adelaide-500-2023/a

David Střítežský
28. listopadu 2023, 15:12
0
Pravda o pádech na motorce

Byl to super záběr, nešlo odolat a "nepochlubit se" :D
Já se tomu pořád bráním, ale ... je to stejný jako s autem. Časem prostě dojdeš k tomu, že nejlepší možnost je mít speciál, kterej na okruhy budeš tahat na platu. S moto je život jednodušší, plato netřeba, vleze i do dodávky. Letošní sezóna mě nutí k zamyšlení. Pojezdím si na testovačkách všude možně, ale na okruh s nima nemůžu, tam musím na vlastní. Je právě teď čas na pořízení okruhovky? Zase taky stárnu, i když asi nehrozí, že bych dostal rozum, ale možná do budoucna pořídit spíš to cenduro? :)

David Střítežský
28. listopadu 2023, 14:47
1
Pravda o pádech na motorce

Zkusím, za zeptání nic nedám. I tak se ale rozhodně rekvalifikovaly na "okruhový kalhoty", na fotky budou potřeba nový.

David Střítežský
08. listopadu 2023, 14:37
2
MG4 Elegance: Konečně levný elektromobil pro normální lidi?

Náhodou zajímavý dotaz ... a co 200 koní, RWD, vypínatelné ESP? :)

- základní MX-5 s 1,5 (132 k) je za 830k, dvoulitr pres limit (930k+)
- stejně tak GR86 (950k+)
- nejlevnější RWD BMW je 218i za 995k

Zde lze navíc skutečně usadit pohodlně 4(5) cestující. Předpovídám že tohle bude duchovní nástupce Compactu. Levné, designově vyvrhel, ale uzraje a za 10-15let se s tím bude po nocích omladina prohánět po zasněžených parkovištích! :D
-
Komentář upraven 8. 11. 2023, 14:54:00

David Střítežský
08. listopadu 2023, 13:41
3
MG4 Elegance: Konečně levný elektromobil pro normální lidi?

Motor je skutečně jen jeden, opraveno. Dva motory jsou až u ostré verze "XPOWER" (320kw, 4x4)
Já rozumím tomu, že neměním 70% energie na odpadní teplo, takže si nezatopím "pouhým otevřením" výdechů. Ale očekával bych, že pokud je k tomu potřeba zapnout klimu, stane se tak automaticky. Podobně jako třeba funkce "odmlžení" u jiných aut pustí automaticky klimu i ofuk na plno. Prostě chci teď hned odmlžit, je mi jedno jak se to stane. Stejně tak je mi zima, prostě zatop, je mi jedno jaký proces k tomu vede.

David Střítežský
23. října 2023, 13:08
0
CF Moto 800NK Advanced: Nový král?

Bohužel, nemůžu sloužit, na něm jsem ještě nejel. K němu budeš muset načerpat poznatky jinde nebo na vlastní pěst, ale moc bych se ho nebál. :)

David Střítežský
21. října 2023, 09:41
0
CF Moto 800NK Advanced: Nový král?

Díky :) Jak nám posledně u článku R8 vynadal "bkralik", což vedlo k debatě a zjištění, že externí mikrofon máme ... tak od 1:45 jsem ho otestoval, tak jsem zvědav na zpětnou vazbu na tuhle novou vychytávku? Jestli to zvuk skutečně vylepší? Je to totiž složitější na vychytání - volnoběh není slyšet, omezovač už zase zkresluje, a navíc je potřeba aby do toho nefoukalo ... není to perfektní, ještě tomu pár pokusů dám a třeba se mi to povede vychytat líp.

David Střítežský
12. října 2023, 13:24
2
Mercedes-Benz AMG C63 S Coupé (2020): Čiré zlo

Kde bych zrovna já vzal srovnání s M2? hehe
M2 určitě působí kompaktnějším dojmem, o poznání líp tu váhu zamaskuje. Taky díky obřím pneu disponuje větším gripem (275+285 vs 245+265) a je z ní mnohem víc cítit ten hlad po okruzích a čisté stopě. AMG je hrubián pro zábavu, spíš kladivo než skalpel. Na okresce srovnatelné, na dálnici už by asi M2 nestíhala.

David Střítežský
04. října 2023, 15:40
3
LTI TXII: Můj malý osobní autobus

Z galerie se zatoulalo několik fotek a já bych nebyl dobrým novinářem kdybych je sem nepřidal.
Pokračování již brzy na onlyfans.com/Autíčkář ! :D

David Střítežský
22. září 2023, 19:23
0
Moto Guzzi V100 Mandello: Cestujte stylově.

Tak narozdil od V85 je tu uplne novy motor. Naopak jsem byl docela prekvapen tim jak je 85 vlastne levna. Jinak ano, tohle je presne ta motorka, kterou si clovek koupi, protoze "eRko od BMW ma kazdej" :⁠-⁠)

David Střítežský
18. září 2023, 09:01
1
Toyota GR Supra 3.0 s manuálem: Supra je super!

"Čím jsem starší, tím víc s tímhle souhlasím :D"
Naopak vaše generace za to právě může! Postpubertální děti na Supru (a podobné hračky) nemají peníze. Dnešní automaty už taky nejsou co bývaly a často umí sport i pohodovou jízdu bez kompromisu toho druhého.
Jinak já mám manuály fakt rád, ale i když odhlídnu od těch synchronů, tak i na ostatních stupních byl chod tak nějak utrápený. Úplně mi trhá srdce o tom mluvit :/ Pro definitivní verdikt by bylo nejlepší zkusit jiný kus. Zato v GR86 lítal fofrklacek jak namydlenej, tady mi to trochu scházelo :(

David Střítežský
10. září 2023, 21:03
1
Audi R8 V10: Ultimativní řidičské štěstí

Díky. Oceňuji, že někdo oceňuje videa :) Zvuk z Gopra bohužel není nic moc, ale už pokukuji po externím mikrofonu, což by to zas mohlo posunout o level výš ... akorát je to zas práce (a peníze) navíc no :D

Z R8 video bohužel není, protože jsem den předtím v noci dojel z dovolené, ráno valil za Jardou se na to mrknout a odpo hned KaK, byla to dost hektická neděle, na kameru jsem nějak pozapoměl. Může leda dosvědčit, že zvuk je skutečně skvělý a hlavně jak máš motor hned za hlavou, tak je to takový intenzivnější.

David Střítežský
05. září 2023, 11:36
1
BMW M2: Seriózní jako nikdy předtím

- 20 koní navíc
- cabrio
- nevím (vzhled? ale to není objektivní)

David Střítežský
04. září 2023, 09:44
0
BMW M2: Seriózní jako nikdy předtím

Sato: Jasně, že to není totéž. Spíš taková prezentace síly a pokroku, ale ...
Ring za 7:38 (jasně že den po vydání článku)
Výstřižek tabulky s podobnými časy pro kontext. Tož asi jim to funguje, nehledě na váhu.

https://www.bmw-m.com/en/topics/magazine-article-pool/bmw-m2-rekord-nurburgring-nordschleife.html

David Střítežský
25. srpna 2023, 11:22
0
Piaggio MP3 530hpe Exclusive: Automobil mezi skútry

Ano, šířka je +/- stejná, ale jednak skrz tu váhu je to méně obratné a taky, protože to má dvě kola, to nejde moc "lámat pod sebe" a utahovat zatáčky při manévrování. Ale nevím, jel jsem na tom jen chvilku, mě to úplně rozbíjelo hlavu. Prostě dvě přední kola a když trefíš díru, tak od každýho jiná zpětná vazba - strašně divnej bizár. Přijde mi, že se na to snáz adaptuje řidič z auta, než jezdec z motorky - což je ale zas správně, řidiči jsou cílovka.
Možná bych si taky zvykl, ale když už mám A, asi bych raději sáhl po normálním (maxi) skútru, kdyby na to mělo dojít.

David Střítežský
24. srpna 2023, 08:21
0
Indian FTR Sport: Plochodrážník na asfaltu

Já myslím, že myslel ten plastovej štítek ... no, ale kam si pak dáš startovní číslo ?!

David Střítežský
09. srpna 2023, 22:20
4
Yamaha XSR 125 Legacy: Račte vstoupit do světa jedné stopy

Konečně už na Autíčkáře začínám mít ten správný špatný vliv! :D
-
Komentář upraven 9. 8. 2023, 22:20:38

David Střítežský
24. července 2023, 12:21
0
Report z Trackdaye 27.5.2023: Úvod do sezóny se nám povedl

Názory publika jsou taktéž rozpolceny, jak můžeš vidět henry, tak proto se občas jezdí jinak. Obvykle když se přímo na místě sejde několik lidí, kteří o to usilují, tak se "zeptáme davu" a demokracie převládne.

David Střítežský
21. července 2023, 13:43
0
Slovakiaring: První návštěva a první závod

dík, určitě pište a komentujte, aby mě tu nezakázali - právě proto, že to nikoho nezajímá! :D

David Střítežský
21. července 2023, 11:21
0
Report z Trackdaye 27.5.2023: Úvod do sezóny se nám povedl

Minulý rok se na TD šikany zavedly odpoledne, protože po nich bylo volání - takže se účastníci musí porvat mezi sebou o to jakou trať chtějí. :)
Organizačně mírně náročnější (zato spravedlivé!) by bylo jezdit každou polovinu (dopo/odpo) napůl s/bez šikan. Záleží na domluvě no. :)

David Střítežský
20. července 2023, 10:50
0
Slovakiaring: První návštěva a první závod

@Franta: Aha! Kdo neumí číst teď?! Je to v popisu fotky, že stojíme všichni na jednom stupni, tulíme se na fotku! :D

David Střítežský
18. července 2023, 09:14
0
Toyota GR86: Esence sportovního vozu

Ty pneumatiky dělají fakt hodně. BRZ měl Marek na Goodyearech F1 a s tím se jelo úplně jinak. Ale když je člověk přehlídl (težko, ale přece) tak i geometrie a naladění zadní nápravy se zdálo orientovaný na čistší stopu. Mít je vedle sebe, se stejnou gumou, tak si ten závěr můžem i orazítkovat, ale bohužel... zatím.

Trinom: Kdyby tě to sralo, tak určitě půjde pohnout s geometrií a naladit si ji podle představ. Mě tady - na sériový auto - přišla fakt hodně agresivní, ne-li snad až "rozbitá". Ale nestěžuju si :D Zas máš vždycky možnost nechat zaplý ESP nebo aspoň napůl (ESP sport)

David Střítežský
11. července 2023, 19:26
1
Honda CB750 Hornet: Lítá jako sršeň

Když já se vždycky těším na obsáhlou diskuzi ... a nic. Asi je to tím vedrem. :D

David Střítežský
10. července 2023, 10:00
0
Honda Forza 350: Komfortní gétéčko na dvou kolech

Jo, kdyby to umělo převést basu piv, ...tak je to motocykl roku právem a nikdo by to neupíral! :D

David Střítežský
28. června 2023, 21:29
1
Isle of Man TT 2023: Je nutné přepsat dějiny?

právě ... to si vždycky myslíš, žes už "všechno viděl a nic tě nepřekvapí" :D
jinak je až s podivem, jak často a kde všude umí šestky šlapat litrům na paty

David Střítežský
13. června 2023, 15:21
1
Kawasaki Ninja H2 (2019): Test nejrychlejší silniční motorky na světě.

TP jsem si boužel nefotil. V roce 2019 proběhl facelift a ten přinesl pár změn, mimo jiné i vyšší výkon - 170kw. Taky to byl poslední rok, kdy se Ninja H2 dala koupit v EU, protože od 2020 začalo platit euro5, kterou motor neplní. Dnes je v nabídce cestovnější H2 SX nebo naháč ZH2, obě shodně s výkonem 150kw.
https://gaadiwaadi.com/the-fast-just-got-faster-kawasaki-ninja-h2-gets-power-upgrade/

ABS = Anti-lock brake system, už dle názvu primáně slouží k tomu, aby se při ostrém (panickém) brždění nezablokovaly kola. Což znamená, že díky němu ridič neztratí kontrolu nad strojem a i při brždění má možnost zatáčet - vyhnout překážce. Platí i pro jezdce, kteří se navíc nevyválí po zemi. Brzdnou dráhu zkrátit neumí, dokonce ji může prodloužit, ale když už víš že to nevyjde, tak je lepší mít pořád možnost se tomu ještě vyhnout.

Klidně si o tom někdy můžeme dát článek, ale mám pocit, že už je jich plný internet.

David Střítežský
11. června 2023, 00:19
2
Kawasaki Ninja H2 (2019): Test nejrychlejší silniční motorky na světě.

Liqid: Z nějakýho důvodu mám přesně na tohle odpověď, jako bych to už s někým řešil :D
Ne vůbec to sundat nejde, ani stupačky tam nejsou pro spolujezdce. Navíc ve filmu by měl mít Tomáš Krujzů tu ostrou H2R (nebo aspoň výfuk z ní). Na scény s koc byla nejspíš druhá, upravená, motorka - s prodlouženou sedlovkou a dodělanýma stupačkama. V tomhle je to bohužel pořád jeno hollywood a ne dokument :(

David Střítežský
01. června 2023, 17:49
1
Ford Focus ST X: Okruhový test

Jo no, bohužel je to přesně jak popisuješ. Přenastavení podvozku není jen pár kliknutí. Vzadu se rozebrání tapece asi nevyhneš, ale to problém není. Jenže KW podvozek je sice plně nastavitelný, ale třeba komperese se nastavuje zespod tlumiče, což mi přijde dost nešikovné. Dobrodruh jako já si sice dokáže představit, jak to udělat i bez zvednutí auta, ale ...

Podvozek, i když je skvělý, tak bude spíš asi spadat do kategorie "set it and forget it" spíš než k aktivnímu klikání. Trošku škoda. Už jsem někdy viděl štelování vyvedené bovdenem i z poza tapce, aby se nemusel sundávat, to by pro "pořád-civilní-auto" asi byla lepší volba.

David Střítežský
30. května 2023, 13:49
0
Ford Focus ST X: Okruhový test

jo jo, je to tak, ale moje první reakce byla dost "wtf?"
I když samozřejmě vím, že adaptivní sahá i na brzdy, stejně bych tuhle hlášku nečekal.

David Střítežský
30. května 2023, 11:59
0
Ford Focus ST X: Okruhový test

Tož, ale trochu diskutujte ... pod el. Megan jedouci k moři jste nasypali kilo komentů a tady ticho po pěšině? Aspoň že neumím řídit jsem se chtěl dočíst! Jinak vám Marek bude ten mekáč u nabíjení tlačit furt dál! :D

Jeětě jsem zapoměl na jednu úsměvnou závadu (k diskuzi?) - po dojezdu z okresky do vesnice jsem si chtěl zapnout tempomat ... ale jemu se, zdánlivě nesmyslně, nechtělo.

David Střítežský
24. května 2023, 12:01
2
Elektrickým Meganem k moři bez elektrocentrály v kufru

beastar: Příkladní majstrštyk, ano zrovna Tesco přesně takhle funguje ... strašně mě to sere a přesně proto tam nakupuju co nejmíň to jde. Ale to já jen tak na okraj, jinak pokračujte :)

David Střítežský
20. května 2023, 22:33
0
CF Moto CL-X 700 Adventure: Kladivo na předsudky.

Nerozporuju nic z toho, ale mám k tomu pár poznámek.
Myslím si, že to se zůstatkovou hodnotou je mnohem víc relevantní u aut, motorky se často kupujou víc na srdíčko a nesmyslně. Jsou to dost vratký stroje, může to kdykoliv upadnout a pak sbohem zůstatková hodnoto.

Dobře, já si raději koupím japonskou motorku, protože všichni víme proč, ale co když budu chtít právě ten Scrambler a líbí se mi tenhle? - co srovnatelnýho si mám z Japonska vybrat? (Honda CL500 fakt není totéž)

David Střítežský
09. května 2023, 09:04
0
Ford Fiesta ST: Malý komediant

Také schvaluji tuto barvu. :)

David Střítežský
04. května 2023, 14:28
0
Mercedes-Benz GLC 220d: Auto, které rozumí své době

Misto nafty za 2milany si v mym srdicku teda uz naslo nedavno spis m340, bez karbonove strechy :D . Jasne, tady to byla trochu ctrl+a specka, z te bych neco slevil a radeji posetril aspon na 300d pohon. Jinak ale musim konstatovat, ze i jako SUV-hejtrovi, se mi to vlastne i libilo?! Ta dnesni doba prinasi jedno prekvapeni za druhym.

David Střítežský
05. dubna 2023, 03:26
0
Ohlédnutí za výsledkem ankety Motocykl roku 2023. Tohle není apríl!

Nedokážu, vůbec tomu nerozumím právě. Nějaký podrobnější čísla se mi dohledat nepodařilo (leda viz. odkaz) a psát si o ně, jen kvůli aprílovýmu hejtu ...
Spíš jsem chtěl poukázat na totéž, co vždy. Tyhle ankety prostě nejsou relevantní. Jako PR nálepka dobrý, ale určitě bych se tím při výběru nijak zvlášť neřídil a prostě si koupil co se mi líbí.

https://motofocus.cz/jine-info-zajimavosti/78334,honda-po-ankete-auto-roku-2023-v-cr-ovladla-i-motocykl-roku-2023

David Střítežský
28. března 2023, 09:20
0
BMW 330e xDrive: Dokonalost díky detailům

Mechanik: stříbrné věci zrovna v BMW mají celkem hezky zmáklý, lištičky na středovým panelu jsou sice jen plastový, ale ostatní věci, hlavně ty, na který se sahá - klika dveří, stahovacky oken, točítka idrivu/volume - jsou skutečně hliníkový a má to fakt příjemnej "poctivej" feel (Véčko na volantu hliník, ale čudlíky multifunkce plast, aspoň v m340d to tak bylo)

David Střítežský
21. března 2023, 00:50
0
BMW M340d Xdrive: Když chcete sportovní, ale potřebujete rodinné auto.

Opelfahrt: dávej pozor na to co si přeješ, mohlo by se to vyplnit

David Střítežský
07. března 2023, 11:37
0
Nejrychlejší motorka světa

Na H2 anebo 300 obecně jsem ještě nejel, tak nevím, můžu se podělit jen o skromnou zkušenost do cca 250.
Každej sebemenší kousek plexi je obrovskej rozdíl, mnohem větší než se na první pohled zdá. Na naháči bez ničeho to začne být "méně komfortní" už nad 150. Okolo dvou set to začne být i trochu nepříjemný a už se musíš fakt držet a ideálně přilehnout, abys nebral tak velkou plochou, na předjetí ok, ale držet to celou D1 je meh :/

Dokud se nezvedáš je to ok, jsi zapřenej o stupačky a hrb na sedle (schválně se koukni jak vypadá na té starší GPZ oproti H2)

David Střítežský
20. února 2023, 20:33
0
Zimní šroubování: Údržba a úpravy

Tak na 4SR se ještě podívám, i když jsem dost zaujatej pro RST - se vším, co od nich mám spokojenost.
Mažu jednou za 500, čistím každé druhé (nebo třetí :) ) mazání ... ale co si budem, často přejedu. Na druhou stranu, vždycky to byl už ojetý řetěz - nevím co vše měl za sebou. Teď se konečně uvidí.
Hele ona ta brzda sice stojí peníze, ale nová motorka pořád víc :D

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem