reklama
načítám data...

Téma První zadokolka

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
ToMyx předevčírem v 11:40
Goldies: Ještě si pamatuju, jak jsem ženě gratuloval a málem jsem to napsal za tebe :-D
Goldies 19. října 2017, 21:35
Vojta Nekvapil: jen aby bylo jasno, to je cas mojí ženy, ne můj :-D
Vojta Nekvapil 19. října 2017, 19:57
Really?
Cast tabulky z JDM fora.

11. 0:58.23......................Oliff Mazda MX-5 NC 2.0i 118 kW 7/2008 stock, Toyo Proxes T1R11
12. 0:58.4xx.....................DjRaspby Toyota MR2 ZZW30 pneu obyč
13. 0:58.44......................shaman Mazda MX-5 NB 1.8i 103 kW pneu Toyo T1R
14. 0:59.08......................Woyta BMW E36 Compact 316i pneu sjeté Nankang NS-2R, brzdy 320i, jinak série, komplet interiér
15. 0:59.13......................Mick Honda Civic 6G VTI pneu Turanza
16. 0:59.40......................Domczek + spolujezdec Mazda MX-5 NBFL Turbo pneu Nankang NS2R street
17. 0:59.59......................Goldiesova Toyota MR2 ZZW30 swap 2ZZ 6q LSD, pneu Yokohama AD08R
18. 0:59.70......................Woyta Proton C9 wreck edition 1.6, pneu vpredu: Nankang NS-2R 195/50 R15 vzadu: Falken Ziex 914 185/60 R14
František Čáslavský 19. října 2017, 13:13
Vojta Nekvapil: Dojizdet miaty na sjetych zimakach neni tak tezke :D
Vojta Nekvapil 17. října 2017, 17:06
Problem je spise v hlave. Mam karu za par korun, tak moc neresim kdyz ji nekam poslu. No a jakmile mas tohle v pici tak si zacnes jizdu naplno uzivat a zrychlovat.
ToMyx 17. října 2017, 16:07
Vojta Nekvapil: Tak to jsem dobrý máslo, sice mám o něco málo víc kg (kolem 1300), ale zase něco mezi 120-130kw. Musím něco udělat s těma rukama a nohama:-)
Vojta Nekvapil 16. října 2017, 21:28
Podle TP prej 1270kg Ale stejne stacim Miatam. :)
Hodne delaj ty gumy Nankang NS2R. Zvetseni odklonu pomohlo v zatackach. A Myto uz mam celkem najete. No doufam, ze tentokrat uz budeme v Myte s FTO.
Irwinek 14. října 2017, 11:01
Nimrod: Volvo 240 turbo už ale bude za ranec a jízdní vlastnosti se od sierry liší neskutečně - na okrsky zapomeň, furt to bude tank, neskutečně rychlý, pohodlný a v určité míře mrštný tank, ale potřebuje prostor. V Brně, nebo na Mostě by asi ještě dnes napráskal lecčemus, ale v Mýtě to budeš trápit :-(
Nimrod 13. října 2017, 19:11
když je ve výběru sierra, tak co volvo 240 turbo? samosvor se tam mnohdy dával a redblock zvládne jak nic 220-250 koní bez výměny pajšlu
ToMyx 13. října 2017, 14:11
Vojta Nekvapil: Vojto, kolik ti to váží? Tvůj čas v Mýtě na 75kw je i pro leckteré 100kw+ z říše snů. Buď ty odklony a kola z jaga dělají zázraky, nebo máš zlatý ruce:-D Každopádně pěknej čas. Takže zase 29.?
Beny 13. října 2017, 09:55
Tomáš Vavrečka: Abych to osvětlil, MX je pro mě zajímavá a tam bych byl ochoten zainvestovat, zejména do kastle, protože minimálně načnutejch je většina. Až potom by mi jí bylo líto. Sirku vidím naprosto odlišně - poopravit nejnutnější, koupit svor a skořepinu protože v tom nechci lítat, vyškubat co půjde a je hotovo. Když to za rok zruším tak mě to trápit nebude.
Tomáš Vavrečka 13. října 2017, 09:09
Abych taky přispěl svou troškou do mlýna... Za 60 bych bral asi takovou zadokolku, která bude v rozumném stavu... E36, Omega, Sierra, MG, MX-5... je to asi fuk :-) Na sucho by byly lepší ty malé roadstery, na zimiu zase spíš sedany - vzpomínám pořád, co uměla 320i gypsy edition... Vyčítat si u Miaty za 60 zimní provoz nedává smysl - stejně bude zrezlá... :-)
MartinCoupe 12. října 2017, 21:04
BMW E36 rezne a pasivní bezpečnost je tragická, kdyby tě to zajímalo. Jinak kupovat BMW na východ od Aše mi přijde jako česká ruleta. :-)
Vojta Nekvapil 12. října 2017, 18:25
Mno a ja mam plechcupovej vergl BMW E36 316i Compact. Upgrady: Predni brzdy z 320i aby se zvladali chladit na okruhu. Stavitelnej podvozek JOM vyprodeje. Podlozky pod prednimi tlumici aby se zvetsili predni odklony na 2st. A jen tak mimochodem 16" ET20 kola z Jaguaru XJ s Nankang NS-2R. :D
75kw neni moc a tak se ucim nezpomalovat do zatacek. Zatim mam ve Vysokem Myte cas 59,08s s plne vybavenym autem. Po 36 compactu jsem netouzil ale bylo to nejlevnejsi RWD a ja chtel neco na zimu. Namonec jsem ten kram dal trochu do kupy a je to moje oblibena daily.
skretik 12. října 2017, 11:34
Momentálně sedlám E46 318ti compact , 105kw (taky moje prvni zadokolka) ... souhlasim se vsim co pise Krab ... je to mnohem vic daily auto nez sportak, na suchu se to nepretoci snad nikdy ... mam uz i splacanej nakej blog o tom, tak ho sem treba co nevidet vylepim , jinak kdyby te neco zajimalo tak napis, kdyby ses chtel svezt tak 29. budu v Mýtě :)
a pro vsechny ktery by to zajimalo, tak muj compact olizuje hranici 1400kg (byl jsem i na vaze 1370 bez ridice) .... a to ani nema ten 6ti vál ... (u e36 323ti udavaji 1250+/-)
na tvym miste (only vikendovka) bych se vydal tou 36kovou cestou (ale taky ti v soli asi vykvete)

Tento příspěvek byl 12.10.2017 v 11:37 upravován.
Chosé 12. října 2017, 09:19
Petr 'Krab' Jeřábek: Dovolím si tvrdit, že Lexus na okrskách pohoří. Jel jsem v E46 sedan s 2,5l a ty Nm a koníky navíc jdou znát při 1,5t autě. :) I tak bych si ovšem vybral opět IS200, protože má daleko přesnější řízení. V případě Compactu bude ušetřená váha hrát ve větší prospěch.
Petr 'Krab' Jeřábek 12. října 2017, 09:09
JLK: Není zač. Upřímně na to abych ti fakt dobře poradil, bych se s 325ti potřeboval pořádně projet. Možná s tím jel Vavris - to je jeho článek.
Já měl 316Ti ( 1.8 Valvetronic 85kw 2003) a doma v tý stejný době byl Golf V. (2004) : Ta auta se podobala v jízdním komfortu, ale Golf byl lehce odtažitější v řízení. V Compactu E46 se dalo dobře pracovat s přenosem hmotností, výjezdy ze zatáček byly o dost záživnější než v Golfu, ale zkrátka nebylo to přetáčivé na požádání. Jen na extra kluzku a i tak se zadek přetáčel spíš neochotně. Takhle je u E46 ta geometrie nastavená. Když tam bude 2.5 šestiválec (po kterým jsem tehdy toužil), tak to bude podstatně jiný a lepší. Ale pořád to bude mít otevřený diferenciál. Na druhou stranu v případě 325Ti se dostáváme k celkově výborně zpracovanému autu, kde je dobře toto : výborný motor řady M54, velmi dobrá na poměry tehdejších hatchbacků asi nejlepší pozice za volantem, často hezká výbava a příjemné sportovní sedačky, velmi příznivá cena A co je špatně? : Není to vyloženě sportovní a zábavné auto, tak jak si to možná představuješ. Ale možná se v tom pletu a 325Ti je vážně daleko víc boží než si myslím.

Takže nudná krabice ne, ale zázrak taky ne. Jenže, tady řešíme auto za 100tisíc +- , že? Co v tomhle rozpočtu jde vymyslet. Tolik toho není. Proto Vavris přišel na nápad E46 Compacta, protože se to nabízí. Zrovna tak jako Lexus IS 200, kterého jsem dokonce jednou chtěl a jednou chvíli řídil. Upřímně bych si vybral IS 200 nakonec, kvůli tomu, že je to takový lehčí pocitově, má krásnou mechanickou kulisu řazení a možná i kapku ostřejší odezvu na řízení. Zkrátka, že víc cítíš, že je to zadokolka než u E46 Compact, či E46 obecně, která ač je objektivně výborná, je trošičku tupější.

Je to dobrej námět na duel test : 325Ti E46 nebo jiná šestiválcová E46 vs Lexus IS200. Možná to dopadne jinak než píšu ...
JLK 12. října 2017, 08:29
Petr 'Krab' Jeřábek: Dik za rozsahlou odpoved'. Jeste dodatecna otazka - vylepsi se nejak vlastnosti compactu ve verzi 325ti? Nebo to bude jenom nudna rychla krabice? Ve svem nikdy nekoncicim premysleni o dalsim aute jsem dospel k zaveru ze "nutne potrebuju" klasickou koncepci a trosku vice charizma v aute. Coz jsem cekal ze 325ti by mohlo splnit, ale ted' si uz nejsem jisty =D

EDIT: proc se vlastne ptam - zrovna pred chvili se tu objevil clanek https://www.autickar.cz/clanek/ptejte-se-okreskovy-daily-driver-za-100-tisic a zrovna se tam zminuje 325ti jako jizdne nejwow e46 (vyjma M). Chapu ze jde o uhel pohledu ale zrovna ten tvuj se mi jevi po precteni tvych clanku jako hodne podobny tomu memu =)

Tento příspěvek byl 12.10.2017 v 08:34 upravován.
Beny 12. října 2017, 07:00
Petr 'Krab' Jeřábek: Pěkné, díky za tip. Ale Goldies má pravdu že tohohle je na huntování taky škoda. :-D Rozpočet zase tak fixní není, nechávám si větší rezervu na opravy, všichni víme jak je to s údržbou vran co se prodávají...
Goldies 11. října 2017, 23:06
Petr 'Krab' Jeřábek: ty, ale to je krutá stylovka ten Midget, ale jestli nema srdce tahat do soli a snehu blbou MX5ku, tak tohle uz tuplem ne!