načítám data...

Fórum Poslední příspěvky

Nedy dnes v 13:27
Celoroční zábava do 230 000 Kč Bazarový snílek

Mně osobně se víc líbí IS, ale je to velmi subjektivní. Na Tvém místě bych bral to auto, který seženeš v nejlepším stavu za cenu, jež jsi ochoten zaplatit.
Lokem dnes v 09:45
Celoroční zábava do 230 000 Kč Bazarový snílek

Byl jsem projet to IS200 a fakt něco takovýho hledám :)
Takže souboj bude čistě IS200 vs E46 325ci.

E46 325ci
+lepší motor ( jak výkonem, tak spotřebou)
+lepší dostupnost dílu ( tím myslím, že v jeden den objednám a druhý den mám díl doma).
+Karoserie coupe
+Výbavou a vzhledem na mě působí modernějc, dospělejc.
-Nemá samosvor - to se dá řešit jedině aftermarket svorem, ale to vyjde i s prací asi na 40k
-Horší spolehlivost

IS200
+Velká spolehlivost
+samosvor
-Dostupnost dílů. Kdybych třeba trefil srnku, tak budu shánět díly hodně dlouho :D Jako spotřební věci jsou relativně v pohodě, ale ty specifický budou problém. Už jsem si hledal i Poláky co prodávají náhradní díly, ale prostě je to limitující. Hodně lidí říká, že je dobrý si dovézt jedno RHD IS200 z Anglie na náhradní díly, ale já to nemám kam dát.
-Menší možnost výběru
-Horší poměr výkon/spotřeba

Co byste brali vy ? :)
Adam Forman dnes v 06:40
Zvuky v expanzce po vypnutí motoru Technika

@PepaSFI Jo, super připomínka! U mě je nejvyšší bod právě víčko takže jsem dolil, projel, dolil, projel a pak už to nešlo dolít takže cajk. Na topení jsem přišel tak, že v tom začínal být zima :-) Jako topilo to, ale nic-moc. Ono obecně když tohle začne tak je dobrý zkusit nejdřív pořádně propláchnout výměník, chladič jestli ti to někde není přiucpaný a nechytá bubliny. Pak teda jak říká PepaSFI zjisti jak se odvzdušňuje a nakonec teda hledat kde to teče...
PepaSFI včera v 19:24
Zvuky v expanzce po vypnutí motoru Technika

je skoro jistý že tam cestujou bubliny, asi to chce správně odvzdušnit. Některý auta mají svoje specifika, chce to poptat se asi někde na foru značky kde to má všude odfukovací ventilky a jak postupovat. Někdy to jsou věci jako jestli předek výš nebo níž, jestli topení otevřít nebo zavřít, jestli v chodu nebo v klidu. Já mám například zkušenosti s Fiatama, tam je taková podivnost že nádržka není nejvyšším bodem soustavy. Bez znalosti patřičných triků to ani nenaliješ, natož to odvzdušnit.
Skipper včera v 08:34
Zvuky v expanzce po vypnutí motoru Technika

Adam Forman: Víčko je objednáno, tak uvidím. Jak jsi přišel na výměnník? Auto topí řekl bych normálně.
Adam Forman včera v 08:07
Zvuky v expanzce po vypnutí motoru Technika

Hele přesně tohle (umyvadlove zvuky z YT) mi dělalo moje cháčko a dost mě to děsilo. Pak se začalo trochu přehřívat. Nakonec jsem zjistil, že mám úplně ucpaný výměník topení a netěsní mi víčko chladicího okruhu. Propláchl jsem výměník, vyměnil víčko a zvuky to dělat přestalo.
Skipper předevčírem v 18:57
Skipper předevčírem v 15:53
Zvuky v expanzce po vypnutí motoru Technika

Zítra když tak nahraju a hodím odkaz na youtube.
sheogh předevčírem v 15:45
Zvuky v expanzce po vypnutí motoru Technika

Skipper: Napada me akorat, jestli nemuze souviset s tim, ze se zastavi vodni pumpa, a neco se pak vrati o nadrzky? To by spis chtelo videt/slyset, ale prijde me to taky spis jako normalni funkce
Skipper předevčírem v 15:24
Zvuky v expanzce po vypnutí motoru Technika

sheogh: V podstatě jo. U tohoto auta je expanzka prakticky před řidičem, takže je to slyšet v kabině. Začal jsem bádat, expanzka je černá, takže je vidět prd, vysledoval jsem to při snahách o odvzdušnění se sundaným víčkem. Vypneš motor, ozve se ,,umyvadlo,, a hladina stoupne.
sheogh předevčírem v 14:32
Zvuky v expanzce po vypnutí motoru Technika

Jak se to presne projevuje? Vypnes motor, vystoupis, otevres kapotu, a vidis, jak stoupa obsah expanzky + ten zvuk?
Skipper předevčírem v 12:48
Zvuky v expanzce po vypnutí motoru Technika

Njn, V12 nedělá skoro nikdo ;) Ale ptám se obecně, dělala to totiž i jiná moje auta.
Honza123 předevčírem v 12:31
Benzínový dělník do 50 000Kč Bazarový snílek

Citroen C5 1. gen (2000-2008). Hydropneumaticky podvozek je pri prevazeni vetsich nakladu, nebo privesu k nezaplaceni (stala svetla vyska, ne zarazena zadni kola az v podbehach jako u beznych aut), navic pri nazvedani jde bez problemu preject ruzne tereni zlomy, polni cestu, atd. Udrzba podvozku neni o nic drazsi, nez u bezneho auta (krome odpruzeni je naprosto primitivni - vepredu 1 vymenitelny cep a 2 silentbloky, vzadu jsou ramena ulozena na kuzelikovych loziscich - vzhledem ke stari uz jsou u vetsiny aut opotrebovane, ale stoji 500-1000 na jednu stranu). Dily jsou za par korun jak nove, tak pouzite z rozebranych aut. Motor je nejlepsi 2.0i - jednoduchy, spolehlivy, krome obcasne vyssi spotreby oleje nema zadne zasadni slabiny, dynamika je slusna - auto je vzhledem k velikosti hodne lehke (1,8i je na auto slaby, V6 je malo a maji hur dostupne dily, HPI se vyrabel jen chvili a je lepsi se mu vyhnout). Oproti ostatnim alternativam, ktere zde zaznely je vyhoda minimalni nachylnost ke korozi a nizke ceny ojetin (za 50k jde s trochou hledani sehnat s 2,0i pekne auto, v dobrem stavu a s malym najezdem).
ToMyx předevčírem v 11:41
Zvuky v expanzce po vypnutí motoru Technika

Pokud je to tak, skoro bych si myslel, že je to vlastnost a cíl, ke kterému byla expanzka vymyšlená. Ale takovou odpověď jsi asi nepotřeboval. Chtělo by to někoho, kdo dělá s kočkama...
Skipper 23. dubna 2019, 22:51
Zvuky v expanzce po vypnutí motoru Technika

Možná to popisuji trochu blbě - není to typické bublání a ani do expanzky bubliny nejdou. Prostě se v ní zvedne hladina, zvuk je to podobný, jako kdyź vypouštíš umyvadlo. Test na zplodiny ve vodě negativní.
ToMyx 23. dubna 2019, 16:29
Zvuky v expanzce po vypnutí motoru Technika

Zažil jsem to u motoru a auta u kterého nejde o typickou vadu. Po vypnutí motoru občasné bublání. Nakonec to tím fouklým těsněním skončilo stejně. Nechci dělat chytrého, ale možná bych to omrkl. Může tam té vody pronikat jen opravdu malinko... a pak se to odhaluje těžko.
Skipper 22. dubna 2019, 20:45
Benzínový dělník do 50 000Kč Bazarový snílek

Mondeo klidně, měl jsem ho a spokojenost. Před faceliftem byl problém s korozí spodku dveří, což u dělníka není problém a pak u Duratecu 2,0 s vířivýma klapkama v sání. Jinak naprosto skvělé auto.
Skipper 22. dubna 2019, 20:14
Zvuky v expanzce po vypnutí motoru Technika

Měl bych dotaz. Po vypnutí motoru se z expanzky ozývá bublání, je celkem jedno, jak dlouho jedu. Zjistil jsem, že tento zvuk způsobuje zvedání hladiny vody v expanzce, ta se jakoby napouští. Těsnění pod hlavou by mělo být ok, hadice nejsou tvrdé, okruh odvzdušněn, víčko expanzky vyměněno. Teploty asi v normě - infračerveným teploměrem hlavy 80- 93, chladič 40-50, expanzka 60-70. Nic přes 100. Některá auta to v minulosti dělala podobně (Mondeo Mk III Duratec). Z Vaši zkušenosti - je to normální jev?
Knightrider 20. dubna 2019, 19:22
Témata a nápady. Měli bychom o něčem napsat? Autíčkář

Safa: To je fakt. :-)
Hele já jsem se právě vrátil ze srazu Amerik a jsem maximálně spokojenej. ;-)
Safa 20. dubna 2019, 13:59
Témata a nápady. Měli bychom o něčem napsat? Autíčkář

Knightrider: Však se přece už nějaký ten pátek známe, ne? ;o)
Matěj Podhorský: O autoprůmyslu po Brexitu, to neberu tak úplně jako politické téma. A vůbec - celé shrnutí britského autoprůmyslu - od historické velmoci po současnost a s výhledem do budoucna, by se prostě podle mě šiklo. Jasně, napsat to nebude sranda, ale to téma (od velmoci k... ...no, paběrkování) mi přijde zajímavé. Bylo by fajn si o tom komplexně, klidně na části, přečíst...
Matěj Podhorský 19. dubna 2019, 18:09
Témata a nápady. Měli bychom o něčem napsat? Autíčkář

Neeee článek o limitkách Miaty neee :D ani politická témata pls

Jinak souhlas s Knightriderem ohledně MX5. Je to tak. Dál to netřeba rozmazávat. Jen si občas o MX5 uděláme v článku nějaký ten žertík. Tvrdit, že čím slabší MX5, tím je to vlastně mužnější, a podobné bludy, to byly akorát provokace od tady toho pána, jehož hlava visí vedle okýnka, kam píšu komentář :D
Knightrider 19. dubna 2019, 12:33
Témata a nápady. Měli bychom o něčem napsat? Autíčkář

Safa: Safo nenasere. To ja jsem tady spatne. Autickar je primarne Miata a Rejže club, tak se neni co divit, jakej typ aut tady lidi vyznavaji nejvic. ;-)
A propo. Mne ta Miata nijak nevadi, spis ta onanie kolem ni. Je to auto pro radost, za penize, za ktery se nic lepsiho vymyslet neda, takze je jasny, ze ti mladi kluci, co sem chodi, tezko budou jezdit v necem jinym. Navic je to pouzitelny i na normalni jezdeni a se směšně nizkyma nakladama na provoz a servis, takze neni co resit. V tomhle smeru je MX-5 neprekonatelna. Jen to neni nic pro mne, to je cely. ;-)
Evlo 18. dubna 2019, 17:04
Zapsání originálního spoileru do TP Technika

Jak pise cutom a i kdyby to melo homologaci, tak to jinak do TP nezapisou.

Dalsi vec je, ze tohle neni nic co by muselo v tp byt nebo muselo homologaci mit, ale jak spravne pise tazatel jde mu o stk a fyzli, kteri tohle nevi.
iNter 18. dubna 2019, 07:52
Celoroční zábava do 230 000 Kč Bazarový snílek

krab: Děkuji za rekaci. S tou miatou jsem to myslel tak, že bych si ji koupil k Focusu a ten by zůstal ve stávajícím stavu (už bez dalších úprav tj. upraven tak jak je nyní = cca 300koní a 470Nm). Rád bych si vyzkoušel a naučil se se zadohrabem, moc mě lákají nějaké boky na mokru :) Loni jsem byl projet i 130i (195kw?), ale oproti Focusu to nejelo (chápu, ta miata pojede ještě o dost méně) ale bmw jsem tehdy chtěl jako náhradu za Focus - miatě by bylo lecco odpuštěno výměnou za rohlík na tváři při prvním a pak dalším podařeným driftu (otázkou je, zda je na to dostatečný výkon).
Ale než koupit "špatnou" miatu (= možná ta z mého inzerátu?) tak to raději vezmu pár desítek tisíc a upravím ještě podvozkově Focus (výška, tuhost, nastavitelná ramena...) a pak nevím jestli by mělo smysl Clio...
Asi se budu muset projet do nějakého bazaru a aspoň si do miaty sednout jestli mi nebude moc malá a celá tato anabáze tak zbytečná...
krab 17. dubna 2019, 16:22
Celoroční zábava do 230 000 Kč Bazarový snílek

iNter: Když to tu tak vidím... jednu dobu jsem jezdíval s FoFo ST225 i s NC 2.0 a každý to auto je o jiným zážitku. To se hodně špatně radí...

Pravda je, že když prodáš ST225 který stojí dnes tak kolik... 180-250 podle toho jak vypadá a jak je starý, tak za ty peníze jde koupit NC, ale musíš dát pozor aby nebyla zrezlá ( jakože umí taky hodně zreznout). Je to pomalejší, ale je to zadokolka, sedíš nízko, je to lehký, má daleko lepší vyvážení podvozku než Focus. Okreska v tempu s Focusem je taková spíš hlavně o motoru, správným nájezdu do zatáčky, když se náhodou povede, lehkým lift off přetáčivým smykem, nebo spíš dosáhnutí lehčího poklouznutí zadní nápravy a pak o využití síly motoru a o výjezdu pod plynem pěkně za parádního zvuku. MX5 má zvuk obyčejný, čtyřválcový, co naopak nabídne je opravdu výbornou jízdní pozici za volantem, vyvážení hmotností, lehčího průjezdu zatáčkou a dokážeš si s ní i hrát a občas si, když se povede vyjet nějakou ostřejší dvojkovou zatáčku smykem, na mokru specielně. To řízení zadní nápravy plynem do určitý míry je něco proč tahle auta mám radši než FWD hot hatche, ale myslím, že Miat už jsem se spíš nasytil a už je nevyhledávám. Problém je, klasicky jsem míval ten samej, že za ceny obecně do 300 moc jinech variant sportovního auta prostě není.

Teoreticky je tu varianta místo utracení peněz do Focusu ho zkusit prodat, trochu něco si přidat a koupit si cupový Clio MK3. Měl bys v něm stejný Recara jako ve Focusu RS MK2, máš tam fakt sportovně naladěnej 2 litr F4R, kterej sice nemá krouťák pětiválce, ale v celkově obratnějším a lehčím Cliu se pak zas jde posouvat řidičsky na zajímavější úroveň. Ten problém Focusu s těžkou přední nápravou tam prostě je a s tim prakticky nic neuděláš.

Na druhou stranu : Clio RS je daleko míň použitelný na delší cesty, obzvlášť po dálnici. Na to chce taky myslet, aby tě to pak neštvalo
iNter 17. dubna 2019, 15:48
Celoroční zábava do 230 000 Kč Bazarový snílek

GanGreen: Jo, asi to bude ten typ člověka co Tě ani nepustí ke slovu :) Prosezená sedačka, ošoupaná řadička a k tomu ten motor měněný (asi předešlým majitelem) tomu moc na důvěryhodnosti nepřidaly... No nic, vidím to tak, že pro jistotu ušetřím a posunu zase o něco dal muj FoFO ST225 (KW v3, nějaké lepší ramena, výztuhy...)
Díky za reakci ;)
GanGreen 17. dubna 2019, 14:49
Celoroční zábava do 230 000 Kč Bazarový snílek

už jen z toho jak je ten inzerát napsanej mám chuť si vystřelit mozek... tam přijedeš a pan majitel ti vykecá díru do hlavy :D

Donutil jsem se to dočíst: vážně má auto se 140k na tacho díru v sedačce a šaltr na přečalounění? neni ti to divný?
custom1 17. dubna 2019, 12:29
Junior 17. dubna 2019, 09:40
Zapsání originálního spoileru do TP Technika

Kam se do TP píše, že má auto křídlo?
custom1 17. dubna 2019, 07:41
Zapsání originálního spoileru do TP Technika

Regular John: Podle mě nemá americká dokumentace žádnou váhu už proto, že v USA mají jiné normy a stejně by to musel řešit přes zkušebnu.
Buď bych to řešil přes Dekru nebo bych se na to vykašlal a tvrdil, že je to origo z výroby... :)
Faust54 16. dubna 2019, 21:43
Celoroční zábava do 230 000 Kč Bazarový snílek

Možná bych kouknul i na Twingo Gordini RS a nebo jen Twingo RS nebo taky Swift Sport
stirling 16. dubna 2019, 14:02
kuc_t 16. dubna 2019, 13:35
Celoroční zábava do 230 000 Kč Bazarový snílek

Občas po něčem v takové cenové kategorii pokukuju

- Mini Cooper S JCW s kompresorem
- Abarth 500
- Miata NC
- Clio RS

Ale na všechny je ten budget spíš nižší. Ještě to chce pošetřit. :)
Vtec 16. dubna 2019, 08:27
Celoroční zábava do 230 000 Kč Bazarový snílek

350Z jsem sám vybíral (a úspěšně vybral) minulý rok. Za 230k to rozhodně nic hezkého nebude. Buď vylítaná vrána a nebo americká specifikace bez samosvoru, Brembo brzd a dalších věcí. A stoprocentně to bude před FL, který má spoustu nevychytaných problémů, jako je spotřeba oleje nebo problémy s převodovkou.
Na slušné 350Z po FL (verze RevUp nebo HR) bych si připravil minimálně 350k.
ToMyx 15. dubna 2019, 15:36
Celoroční zábava do 230 000 Kč Bazarový snílek

230tkč je na rwd sportovce trochu málo. Pro kochací víkendy bych krásné "nesmysly" jako 180/200SX vhledem k jejich aktuální kondici v této ceně raději zavrhl. Pěkné kusy startují od cca 250-300tkč.
Přiklonil bych se k ostatním a poradil vyzkoušet Z4 a zejména 350Z. U toho Zetka bych se navíc podíval na nabídku do PL, je tam toho mraky a ceny i stav dokážou mile překvapit. Jen obecně pozor, tohle je skupina aut, které byly dle svého zaměření i tímto způsobem používány, takže je vhodné mít pár desítek tkč na první servis.
Nedy 15. dubna 2019, 14:48
Celoroční zábava do 230 000 Kč Bazarový snílek

GanGreen: Já zas viděl motor z 320d a má stejné pocity. Z toho plyne: Novější BMW jen s R6.
GanGreen 15. dubna 2019, 13:34
Celoroční zábava do 230 000 Kč Bazarový snílek

stirling: vždyt ten motor má snad horší pověst než "ledžendary AR sráče s názvem Twinspark", tohle auto bych nikomu s čistym svědomím nemohl doporučit, neměl jsem, neřídil jsem, ale když jsem viděl ten motor rozebranej, bylo mi mdlo :D
stirling 15. dubna 2019, 09:24
Celoroční zábava do 230 000 Kč Bazarový snílek

ak sa ti pozdava 330i a chces mensi vykon chod do 320si