Vavris Vavrisovic: Co z toho nefungovalo u těch starých aut? No v podstatě vše řečené. Překvapivě hudba přes BT šla ve Sloníkovi, protože jsem to audio nechal předělat. MX5 má tak špatnou aerodynamiku, že je v tom randál od proudícího vzduchu nad 50 km/h (prostě staré kabrio). A jet s tím kdykoliv? To jako fakt? S MX5 se v zimě jezdit nedá (tady mnozí tvrdí, že ano, ale pak Ti dají kilometrový seznam "pokud", které musíš splnit) a jak víme, ta střecha je nejmenší problém. E34 v zimě provozovat šlo, ale i tam se pak začala objevovat koroze na jinak celkem "čistém" autě. Takže jen tyhle problémy to "kdykoliv" zkrátí na cca 8 měsíců z roku (a to bydlím v Brně, kde není zima). A to pohodlné a bavilo mě to řídit. No od MX5 člověk pohodlí až tak nečeká, ale rád by za odměnu alespoň nějaký sportovní zážitek. Jenže 30 let starý kabriolet má torzní tuhost dobře rozchozené Conversky. A i přes to, že ta moje měla mírně vyšší výkon (ano vím, že to nefungovalo pořádně, ale mírně vyšší byl), tak moje Mazda 6 s dieselem byla na stejné silnici rychlejší, jistější a bavil jsem se podobně. No a E34 je kapitola sama pro sebe. Ne moc citlivé řízení, opět torzní tuhost tragická. OEM brzdy šly utahat během 30 min svižné jízdy po okresce, atd. Nicméně nutno přiznat, že to auto alespoň bylo pohodlné.
Takže když to shrnu, ano, je to stížnost hloupá, protože jsou to 30 let stará auta a co mám asi tak čekat, že? Jenže o tom to právě je. Že nová auta tyhle problémy nemají... A ještě k těm Tvým autům. Pokud mi něco neušlo, tak vše bylo max z pozdních 90. let. A sám sis jako auto pro zábavu koupil MX5 NCfl. Takže ono to asi s tou úžasností starých aut nebude tak žhavý... :-)
Matěj Podhorský: Nooo... Aktuálně mám E39 s V8 (pochopitelně ne M5). Jako ano už je to rychlé alespoň tak, že mi to přijde adekvátní. Ale pořád to není to, co by člověk od něčeho s V8 a cca 270 koni čekal... Souhlasím, že však mám stále důvěru v železo z divize M. To by mě asi bavit mohlo. E39 M5 v modré je pořád auto, které bych si pořídil, pokud by byla vhodná konstelace.