Václav „vasek87“ Nádvorník
| Bydliště | Praha 8 |
|---|---|
| Registrace | před 5.8 rok. |
| Poslední aktivita | před 3.8 rok. |
| Příspěvků ve fóru | 6 |
| Komentářů u článků | 6 |
| Pozitivních komentářů u článků | 3 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Zase něco, o čem jsem neměl ani tušení. Tohle mě pokaždý baví číst. Díky za každý díl této série!
Jestli se nepletu, tak Joyster nemá s Roomsterem nic společného. Roomster předcházel koncept stejného jména. Mám dokonce pocit, že když se Joyster vystavoval, tak už se Roomster i prodával.
Chutné téma na dnešek :D Za mě doplňuji Ennstaler Steierkas, dobrý nasypat na chleba, ale hodí se třeba i na těstoviny.
Ač jsem nikdy žádný diesel nevlastnil a i s půjčeným jsem toho mnoho nenajel, je jeden motor ke kterému mám vztah. Je jím Mercedes 300D (aspoň myslím, že šlo o 300D) z modelu W123, který se zde hojně vyskytoval na přelomu osmdesátých a devadesátých let. Ten klapot motoru spolu s klasickou maskou chladiče, kterou jsem v té době měl tak v úrovni hlavy, je pro mě ztělesněním Mercedesu. A že v té době byl pro mé dětské já Mercedes tím nejlepším autem. (což v porovnání s tehdejším vozovým parkem nebyl až takový úspěch :) ) A jaký pro mě bylo zklamání, když jsem po letech zjistil, že ten legendární zvuk Mercedesu vydává jeden ze základních a ještě k tomu naftových motorů... :)
Docela mě překvapuje, že zde ještě nepadl nešvar, který mě téměř vždy dokáže rozpálit do běla. A to řidiči, kteří nejsou schopni pořádně zrychlovat. Typická situace: končí obec, já jsem připravený zrychlit na cestovní rychlost (normálně zrychlit, žádný drag race), ale auto přede mnou má jiné plány. Sleduju ručičku která pomalu míjí hodnotu 52km/h, půl kilometru za vesnicí překonala 55 a pomalu se blíží k 60. Za následující kilometr už téměř dosahuje 65. Načež se řidič pravděpodobně zalekne vysoké rychlosti a přibrzdí znovu na 60 a tak se situace opakuje až do další vesnice. Pochopitelně vždy za provozu v protisměru, který nedovoluje předjetí. Kolikrát bych dal cokoliv, za možnost ho přeskočit, jako to uměl KITT... Podobně i rozjezdy od semaforů, kdy celou křižovatku projedu na jedničku, protože dvojku bych musel strašně podtáčet. Výsledkem je pak vláček aut, která křižovatku překonávají rychlostí artritického cyklisty. Přijde mi, že se s tímto chováním setkávám stále častěji. Nevím, zda nějak vzrostla obliba jízdy na spotřebu nebo proč sakra značná část řidičů zrychluje jak zaoceánská loď...
Několikrát zde zmínění "pouštěči" mi připomenuli situaci někdy z letošního léta. Jedu přes Uhříněves směrem do centra, nedělní odpolední provoz byl hustý oběma směry. Dojedeme na křižovatku s ulicí U starého mlýna, kde auto přede mnou najednou zastavilo. Říkám si, že asi bude odbočovat. "Aspoň si mohl pustit blinkr ty Lojzo!" Ale nijak mě to nestresuje. Čekáme tak 20-30 vteřin než se v protisměru konečně vyskytla mezera, ale co se neděje. Auto přede mnou nejen že neodbočuje, ale mává na auto z vedlejší, že ho pouští. Jako proč? To už jsem si musel zanadávat a uklidnil jsem se až na Průmyslové :) Ač také občas někoho pustím, vždy se řídím aktuální situací abych nikoho nezdržoval. Ale čekat půl minuty na to abych mohl pustit auto z vedlejší mi už přišlo moc.
Normální projekt... :) Do poslední chvíle se přidávají změny, je jasné že se to nestihne, ale termín je svatý a musí se dodržet. Na testech se zjistí, že tak, jak to bylo navržené, to ani nemůže fungovat, ale datum releasu se musí dodržet. Přes to nejede vlak. Tak se to nějak na poslední chvíli podaří rozchodit, že to aspoň jde spustit, najde se oběť co podepíše akceptaci a pošle se to do světa. No a pak se to za běhu ladí :)