načítám data...

Ptejte se: Lexus LS, nebo Lexus LS?

Když ho fakt chcete, není co řešit. Jiné takové auto totiž neexistuje.

zobrazit celou galeriiPtejte se: Ptejte se: Lexus LS, nebo Lexus LS?

Vážená redakce, protože jsem zjistil, že jediné objektivní testy aut poskytují tak redaktoři starého Top Gearu a Autíčkáře, obracím se tedy pro radu na lepšího z nich. Brzo mi bude padesát a tak bych si chtěl konečně pořídit nějaké auto podle sebe – ceny počítám půjdou dolů, tak můžem vybrat něco zajímavějšího.

Vždycky jsem měl rád sportovní jízdu, ale s věkem se mění priority tak teď už dám víc na pohodlí. Takže moje kritéria jsou: pohodlné auto, lépe se sportovním nádechem, benzín, sedan, minimálně šest, ale lépe osm válců, dostatek rezervního výkonu, rozumná spotřeba (cca 10 – 12 litrů), cena do cca půl milionu a nesmí to být bílý slon.

V úvahu přicházely auta od Hondy Legend 1. generace přes BMW 540i a nějaké ty ameriky, až jsem zakotvil u Lexusu LS 4. generace. A tady nastal problém: LS 460, LS 600h, před, nebo faceliftu, a má F Sport smysl? Recenze mám pročtené, ale srovnání verzi nebo moc. Rád bych ho používal na denní ježdění, ale asi to nebude tak horký.

Za mě pro LS před faceliftem hovoří interiér a cena, po faceliftu exteriér a možnost F Sportu. A teď babo, tedy Autíčkáři raď. Hodila by se měla rada ve stylu „Jak jsem si místo V 70 koupil V 70“. Diky Daeler

Foto: Lexus
Možností, z čeho vybírat, je svým způsobem hodně.

Zdraví Vás „největší“ odborník na Lexus LS čtvrté generace mezi Autíčkáři. Měl jsem tu čest se setkat se všemi třemi vývojovými fázemi a je to moje oblíbené auto. Dělicí linie ale nevedou jen skrz facelifty, důležitá je i volba pohonu, jak sám zmiňujete. Sám jsem řídil vždy jen hybrid, ale znal jsem několik uživatelů klasických osmiválců.

Hybrid je fajn, je uklidňující a výkonný zároveň. Ten pocit, kdy se napřed auto tiše rozjede, pak začne bzučet a nakonec se k tomu přidá bručení zvýšeného volnoběhu osmiválce, se podle mě nikdy neomrzí. Zvlášť když víte, že celkem máte pod pravou nohou skoro 450 koní. Ale taky si pamatuju, že nebyl problém vyjet celou nádrž za 300 km (to když se zajelo do Německa). A uživatelé osmiválcového LS 460 si chválili, že konvenční verze líp zrychluje (jak udává i Lexus) a díky nižší hmotnosti lépe zatáčí a na delších trasách méně žere.

Mimichodem, hybridní LS bylo první auto na světě s LED světlomety. Diody ale sloužily „jen“ pro potkávací světla, a tak se má často za to, že primát náleží o dva roky mladšímu Audi R8. Záleží na úhlu pohledu… 

Foto: Lexus
Původní provedení čtvrté generace Lexusu LS.

První facelift na jaře 2010 díky novým nárazníkům změnil vzhled, ale pořád je to taková S-Klasse od Japonců – ačkoliv počet změněných dílů byl údajně skoro stejný jako u druhého faceliftu. Někomu se může právě to líbit, mně se mnohem víc zamlouvá druhý facelift z roku 2013. Maska chladiče, připomínající přesýpací hodiny, je ve stylu dnešních Lexusů, stejně tak horizontálně členěná palubní deska. Povedlo se i nové řešení zadních světel, přitom se to vše obešlo bez dnes používaných složitých tvarů Lexusů. A jak také zmiňujete, dorazila verze F Sport.

Foto: Lexus
Modernizace z roku 2010 změnila mnoho, na pohled je ale skoro stejná.

LS F Sport je pro mě nejlepší volbou, na tom se shodneme. Je to pořád komfortní Lexus, ale snížený podvozek, aktivní stabilizátory a posílené brzdy ho posouvají sportovním směrem přesně tak, jak mně osobně vyhovuje.  S takovým autem je radost jezdit. Bohužel jsme v tom já a vy skoro sami. Někdejší testovací vůz v bílé barvě byl jednoduše skvělý a bral „bych“ ho hned. V Lexusu mi ale tehdy vysvětlili, že F Sport byl pokud, který se do obecného vkusu zákazníků u řady LS moc netrefil. Žádaný byl prakticky jen na východ od našich hranic.

Foto: Toyota Motor Europe
Druhý facelift v provedení F Sport. Asi nejlepší LS, co zatím vzniklo.

Prodloužená verze se zhýralým prostorem na zadních sedadlech a masážním křeslem vpravo vzadu (možná příplatkovým, nejsem si jistý) je každopádně pro vás zbytečná. Doporučil bych zaměřit se na krátkou verzi a zbytek trochu nechat osudu. Těch klasických osmiválců je málo a já bohužel nemám osobní zkušenost, abych vám mohl s jistotou říct, že je to rozhodně lepší volba než hybrid. F Sport je pak opravdovou vzácností, i když u něj je zase jistota, že má vždy krátký rozvor. Prodloužený F Sport se nenabízel, to by byl kočkopes a Lexus si chtěl zachovat nějakou důstojnost a koncepčnost.

Foto: Lexus
Novější provedení interiéru vypadá pořád hodně dobře.

A vůbec mě nenapadá, co byste mohl chtít jiného, když Vás to táhne k Lexusu. Snad Infiniti M37, což je ústupek ve všech směrech, ale zachování základních rysů: sice je to šestiválec a o třídu menší auto, ale zase má sportovnější říz a bývá levnější. Design je taky typicky japonský a v podstatě je protipólem Lexusu.

Foto: Infiniti
Kdyby to neměl být Lexus, tak snad Infiniti…

Možná by Vám mohla sednout nějaká ta Alpina, ale to jsou auta podstatně dražší a z povahy věci jsou těmi jednorožci. BMW s přeplňovaným osmiválcem nelze kvůli rizikům jednoznačně doporučit. Možná byste mohl zkusit uvažovat nad šestiválcovým 640i Gran Coupé, svižné, obratné, ale také potenciálně servisně náročné auto. V podstatě je to takový protipól Lexusu, stejně jako Jaguar XJ. A kdyby Vás aspoň trochu lákalo nějaké to Audi, nebudete se ptát na Lexus, že? 

Foto: Jaguar
… a nebo extravagantní Jaguar, nejlíp opět s osmiválcem?

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Va
Vasek7
21. května 2020, 13:30
1

Super dotaz i clanek, mohl by nekdo znaly jeste rozebrat co se na tom kazi a kolik to stoji? Dekuji!

reagovat
Ca
Cartman
21. května 2020, 14:06
1

To je auto presne podle meho gusta. S Vasim rozpoctem doporucuji verzi po prvnim faceliftu 2010-2013. Ma, mimo jine, prepracovanou predni napravu, ktera je odolnejsi. Verze po roce 2013 me prijdou stale dost drahe. hybrid nebo ne? To zalezi na Vas. Motory jsou stejne spolehlive maji prime i neprime vstrikovani (neni problem s karbonovanim) a Lexus mel nastavene rozumne servisni intervaly( 15000 jestli se nepletu) a velkou olejovou naplni.
LS460 je klasicky sedan s velkym kufrem 8 st prevodovkou a jizdnim charakterem podobnym jako audi a8, bmw 7, mercedes s. Ja bych sel osobne do hybridu prijde mi zajimava jeho rekneme lokomotivova charakteristika. Slapnete na to a auto bez razeni zrychluje a zrychluje. Minusem je zmenseny kufr a potreba se trochu prizpusobit. Treba, kdyby jste se rozhodl nejezdit pres zimu je treba resit udrzovaci nabijeni baterie. Jak svina klesne pod urcitou mez zacnou tam nezvratne degenerativni procesy a je zrala na repasi. Dily jsou drahe, snazil bych se najit servis, ktery treba umi objednat z Ameriky a vi co se da pouzit treba z Toyoty. Jinak drzim palce pri vyberu a uzijte si jezdeni.

reagovat
Jimi
21. května 2020, 14:34
0

Trochu skákaní mezi třídami, klidně se tam vejde ještě GS, od 350-tky to je pěkné svezení … pokud není priorita zadní sedadlo v LS.

reagovat
Ju
Junior
21. května 2020, 14:53
1

Jinak zmíňka o tom, že Fsport LS chtěli jenom na východě mi připoměla jednoho vymahače dluhů / pasáka ukrajinců tam od nás. Ten ho měl. I s řidičem :) Přecházel z obligátní W221 S500. A prej dobrý.

reagovat
MGRR
21. května 2020, 15:57
3

F sport je pro nevyrovnane, neklidne, nevybourene... ani ryba, ani rak. (Chci pohodli, nechci pohodli, chci limuzinu, nebo sportak). LS je auto na dalky, F sport bych si poridil, pokud bych zil trvale v zemich, kde jsou krasne dalnice a silnice a ne sem, na tankodromy.

Jakykoli LS bude skvely, pokud je v dobrem stavu. Vyhnout se autum z rozvojovych zemi a z cech, jsou vybite na podvozku a to nechcete.

Nezalezi na roku, zalezi co se danemu libi, ale hlavne na co ma penize. Ze stejneho roku se da koupit auto za xxx.xxx, ale take stejne auto o 200.000 drazsi, rozdil v tom je vzdy obrovsky.

Sam jsem LS 600h dal pryc a nechal si poctivou LS 460 se zadokolkou, 19" kola, i kdyz take ji prodam, protoze LC500, Ferrari 360, nebo 997 a k tomu LX570 :) to jeste nevim a dam si na cas... (ja s LS nejezdim v zime/jen za sucha, nebo nejezdim do oblasti kde je snih, na to si beru bezna auta)

Proslo mi rukama mnozstvi LS, obecne je to z nejspolehlivejsich aut, ja tedy na svych autech nemel nikdy nic rozbite, kazdy cudlik vzdy fungoval. A treba originalni brzdy jsou smesne lacine +-3000 za obri kotouc.

Takovy Bentley byl super take, ale je to VW, takze poruchovost a je to ukrutne drahe, taky Bentley lidi kolem, uz moc nasira/zalezi v jakych fin. sferach se pohybujete.

Jet s tim kamkoliv je pohoda, klid, dalky do 160km/h do 10L a bezne 12,5.

Jako laik, bych se hodne zajimal o posledni modely Lexusu GS, je jednoduzsi/nizsi kategorie. Pokud nepotrebujete vykon, tak staci predokolka ES

reagovat
MGRR
21. května 2020, 16:52
1

Pohlidejte si pocet mist v TP, nektere verze, nejcasteji 600h, dokonce natazeni jezevcici ve verzich "L" , maji poze ctyri mista a obri konzoli uprostred auta/vzadu. Sice super PZ sedadlo, s vyklopnym podnoznikem... Ovsem pokud mate jen milon a ne pet, tak si tam sednete prvne, kdyz budete auto po koupi ukazovat zene, ktera na to tak rekne hmmm... a k cemu je to dobre? Podruhe, kdyz prijdete nalamany z "hospody" a zena Vas vyzene z postele :)

krab
21. května 2020, 17:21
-1

Aby to nebylo jen o tom napsat: Ano, Lexus bude asi (nepochybně tedy) nejlepší volba a řiďte se radami od MGRR, tak uvedu ještě další variantu.

Citroen C6 3.0 V6 (benzín). Sehnat jdou. Moc jich ale není. Škála cen je poměrně široká, takže s výběrem by se musel strávit reálně slušný čas a vidět potom co za jaké peníze dává smysl. Tady u nás místně je servisman na Citroeny a vlastní dokonce dvě tyhle C6, tak kolem nich často chodím. A jednou jsem se jako pasažér v C6 i svezl a dodnes na to pamatuju jak to bylo fantastický svezení. A to byl jenom diesel...

Ta C6 s benzinovým šestiválcem, nějaká zajímavá barva, v top výbavě s audiosoustavou JBL atd.. bude do budoucna zajímavá kára nejenom jako užitkově, ale i pak třeba na sraz Citroenářů a obecně taková ta autařská rarita, se kterou se člověk může i leckde pochlubit a popovídat o tom s podobně postiženými pacienty. A je to de-fakto poslední opravdový Citroen. (bohužel tedy, nutno říci). Technologie hydrauliky odpružení se bohužel díky (nejspíš asi tlaku na cenu) před lety vzdali a dneska už ta značka nic moc zajímavýho nemá, snad s výjimkou zvláštních a docela stylově extravagantních detailů v interiérech modelů DS. Ale C6 je prostě poslední velkej pohodlnej Citroen.

Teoreticky by takto mohla zafungovat i koupě poslední generace Saabu 9-5, ale ten mi přijde už moc jako variace na Insignii, na druhou stranu je to taky moc příjemný auto a taky tedy má takovej "punc" posledního vyráběnýho Saabu.

A když už jsem v tom uvažování, tak nakonec i osmiválcové Volvo S80 s tím motorem 4.4 s hlavami od Yamahy (jestli si to pamatuju správně) , to by taky mohla bejt taková ta kára co velmi potěší a takové poslední Volvo s opravdu zajímavým motorem.

reagovat
ReVolte
21. května 2020, 17:48
0

Ta C6 by byla božská. Sice kvalita a provedení interieru trochu proti Lexusu pokulhává, zato vzhled a jízda je na jedničku :)

MGRR
21. května 2020, 19:32
0

Pro mne je to jako pro tebe Porsche

Porsche je uvnitr, zvenku, je takove jake je, od brouka se moc nezmenilo (legrace a nadsazka), jezdi ale stale skvele/jako Porsche a vis co od nej/koncepce dostanes... Taky vis, ze k nemu v -20*C prijdes... bez obav nastartujes, pojedes kam chces, jak chces a teoreticky s 200t v kapse na servis + extra na pneu/benzin, bude +- skvele fungovat. // To od male C6/Thesis (uroven mensiho auta/Lex.GS, proti LS), nikdy cekat nemuzes, to proste neni mozne, na C6, "C5" , vzdy nebude neco fungovat.... a to je duvod, proc jsem vymenil A8, Phaeton, atd. za Toyotu/Lexus. Musi vzdy odjet a fungovat. // Ovsem v Rumunsku, bych bral radeji Duster, Vitaru, nebo tak neco :)

Ta C6 v kombinaci s automatem, trochu mi to pripomina Porsche, vs. Ferrari... To proste musis chtit, tim prijmout ten Itasky scuderia klan/vypalne ceny ND/servisu. Jinak je to (dejme tomu v cene 80€/coz je tak uroven 996 za 600t) stupidita na entou.

V -20*C ti ten Ital/F kruteprisne vysvetli, ze jsi se asi posral, jej startovat... a nez aby nekam jelo, radeji mozna shori... ted jsem ztratil nit :)

Jezdim tim, co "dokonale, vzdy a za vsech okolnosti funguje". Je mi jedno, jak se to jmenuje.

beastar
21. května 2020, 20:11
0

Tak mě bohužel vždycky dokonale funguje Audi. Přes všechny Japonsko/Italský odbočky sem se k němu vždycky rád vrátil. Přesto sem schopen náklonnost k Lexusu pochopit. Měl jsme Infinity (super auto za ty peníze) taky Mazdu (opět super auto za ty prachy) SUV Nissan taky bezvadná kára i když se to trochu sralo. Měl sem taky Maserati a ok sem trochu zklamán. A xy dalších značek (logicky ne všechny) Třeba Volvo sem nikdy neměl stejně tak Saaba. A tady je jediný důvod proč nedoporučit Audi A8. Vlastnost Audi je nebýt vidět nikterak výrazně a neobtěžovat okolí designovým smogem. Jinými slovy je moc obyčejné. Jinak klasika 4.2 (371hp) full historie do půl mega to bude tak 2011 v naprosto plné výbavě. Dobře se to ovládá, je to pohodlné a odjedeš i v mínus 20... s tím že takový teploty dneska v Evropě už prakticky nikdy nejsou pokud se s tím nechystá jezdit pravidelně za polární kruh.

Vim že to není náplň dotazu takže to píšu vyloženě ve smyslu toho, že v téhle kategorii to fakt vole nebude levnej servis za hubičku pičo když se totiž něco posere je úplně jedno co to z těch aut téhle třídy je. A takový to Lexus super, Lexus se nikdy nikde neposere. Je stejná lež jako nesmyslné rčení SRDCE jako ZVON. Taková věc neexistuje a infarkt můžeš dostat i ve dvaceti když se to blbě sejde. Stejně tak se může posrat LS a ani základní údržba není nikterak levnější jak u konkurentů. Chápu že máš asi srovnatelný zkušenosti semnou. Já teda nikdy neměl vlastní Ferrari ale Lambo jo (stejná kokotina uznávám) jen jsme z toho oba vyšli trochu jiným směrem. To se stává.... Já se budu držet raději osvědčené Německé nudy,)

Csaba
21. května 2020, 20:17
0

"Jezdim tim, co "dokonale, vzdy a za vsech okolnosti funguje"

To je ale definice prvního Land Roveru, ne? :-)
Nebo nějakého pickupu od Toyoty, kterých je plno všude v Africe nebo afghánských horách... :)

:-)

Mít na to, hned od Tebe nějaké to LS 460 beru, je vidět že tomu opravdu rozumíš...

MGRR
21. května 2020, 20:32
0

Na LR jsem dodával díly a "spolehlivé byli snad jen traktory 300Tdi", prostě než to dostalo elektroniku. Ale nesmělo se to provozovat v soli, jinak se to rozpadlo. Pravdou je, že kdybych chtěl terénní auto, tak koukám čím jezdí třeba v Australii. Já vždy nějaký Land Cruiser 100 a pod. provozoval vždy, třeba k Priusům :)

MGRR
22. května 2020, 09:21
3

Nechci se pouštět do detailů technikálií, obecně mám na mysli, jakousi míru obecné poruchovosti a spolehlivosti z desítek provozovaných vzorků.

Dříve jsem byl velký fanda Audi, mnoho jich vlastnil (čas letí), roky proseděl ve třech generacích A8 4,2, také v jiných značkách, podobných třídách (k tomu bych mohl připočítat dvě Audi V8 3,6 později se 4,2 - to byl ale ještě trochu technický punk, kdy se Audi učilo stavět limuzínu, stejně jako se to učil Lexus LS400).

Nemluvím o nových, ročních autech (ale obecně o vzorku stáří (5-15let v průběhu mnoha let řidičského života).
Žádné lehce ojeté Audi, mi nefungovalo nikdy bez závad, obecně to stálo strašné peníze, za roky přímo nechutné/proti Lexusům. Takže pokud srovnám vzorek 500.000km v deseti luxusních Audi, MB, BMW, vs. 500.000km najetých v deseti Lexusech LS, tak obecně u japonce řeším o -80% méně starostí a to je pro mne primární záležitost. Pohodlí, luxus, detaily řešit není zapotřebí, to je vždy subjektivní a snaží se všichni.

Milion i více km najede vše, při patřičné péči. Mou technickou důvěru Audi jednoduše ztratilo, stejně jako BMW a MB, jelikož často pouští na trh technické stupidity a záměrně podimenzované věci - ale ano, je super vydělávat na servisu/jiný pohled

Kdyby mi Lexusy LS nefungovaly, budu první, který je s radostí odstřelí. Pokud ale fungují, předávám lehce zkušenosti dál.

Rozbije se jednou vše, to jistě.

krab
22. května 2020, 09:34
-3

To víte, já na to dívám tak trochu jinak. Automobil pro mě musí být nějak sexy ( teď nemyslím ten marketing s tím slovem od Tesly). Takže více méně je mi dokonce čím dál víc jedno jestli to bude spolehlivé anebo ne. Jen si nemůžu dovolit určitá auta a značky provozovat, protože na ně prostě nemám. Jinak bych jezdil v nějakém starém Ferrari. A že by se rozbíjelo? To je jasný. Tak bych se to učil opravovat a našel někoho, kdo mi s tím navíc pomůže. Že to bude pojízdný jen pár měsíců v roce? A co... aspoň se na to auto člověk může tu dobu co je to rozebrané a nefunguje těšit.

Ale jasně, schválně to teď přeháním. V normálním světě to chce nějaký kompromis. Značka Lexus mi ale právě přijde taková až moc posedlá tou kvalitou a spolehlovostí, že se z toho vytrácí takový to dobrodružství, který by se pojilo s nákupem třeba ojetého Quattroporte.

A možná si jen jednou v brzkým budoucnu budu muset nějaký takový auto za vlastní peníze koupit, nabít si na tom hubu (finančně) a pak zjistit jestli to opravdu stálo za to :-D Protože jak se říká, vlastní zkušenost je nepřenositelná.

Jinak s tím Porsche máš pravdu. Ta značka se mi dostala pod kůži a jejich auta mám nesmírně rád. Je fakt, že spolehnout se na ně dá, ale když se pak dělá větší údržba něco většího opravuje, taky to není žádná láce ... Ale rozhodně by mě nenapadlo to auto kvůli tomu měnit za jinou značku.

beastar
22. května 2020, 10:52
0

Tak ja jsem nazorem nekde mezi vami. QP rad nemam. Limuzina ma jezdit a ne se rozbijet obden. Kdybych to kupoval na castejsi jezdeni, tak se takovym autum obloukem vyhnu. U toho Audi je to taky o tom, ze clovek nesmi bezet pro doprasenou ojetinu po patem majiteli. Ja se drzim maximalne dvouletych aut vetsinou po salonu, nebo prvnim kratkem ol. Vim ze kusy,10 let atd jsou po zchudlich majitelich ojetin casto v haji. A je na tom prace za desitky tisic. Urcitou spolehlivost Lexusu nezpochybnuju. Jak pise Krab. Me ta jejich filozofie nebavi. Prestoze treba kamaradovo IS-F je fakt obdivuhodny auto. Jezdi to carokrasne. Stejne bych si radeji koupil S4, nebo C43.
V te cene do pulcana uz je skoro i prvni Panamera a i ta ma pro me mnohem vetsi kouzlo jak Lexusy. Pravda ale je ze LS v pekny barevny kombinaci atp. Ten umi taky oslovit je to slozity. Jen ja proste taky nejsem uplne posedlej technickou bezchybnosti a nulovou poruchovosti. To bych jezdil asi nejakou starou mrdinou typu bez hybridu, elektriky... Vsechno se obcas rozbiji a je treba s tim pocitat ani ten Rolls neni nadauto nesmrtelne. Stroj je stroj. Fakt je ten ze MGRR vcelku chapu me nektere znacky taky uz finalne zklamali a vic to nechci.

Jako uzivatel rendlu a Audi v soucasnosti. Tak musim obe znacky pochvalit. Jako celek ale obe auta jsou v zaruce. A maji hluboko pod kilo najeto. Dokonce i ten Renault postavil hezke a fungujici auto jen clovek musi kupovat vrchol nabidky a ne jiz od verze:)

A taky pamatuju jak tady nekdo psal blog o nakupu Lexusu. Tudim gs. Mel sebou odborniky atd. Taky se nesehnal uplne bezchybny kus s 0 zavad. A to teda podle ne vybiral odpovedne. Ono totiz na rozdil od D3 tech Lexu neni na vyber v nasem okoli tolik.
-
Komentář upraven 22. 5. 2020, 10:54:55

MGRR
22. května 2020, 11:31
1

Jj, stav je zaklad. Pak je rozdil srovnavat servisne dvouleta auta a treba deseti-patnactileta.

Koukal jsem na "rocni" LC500, problem tech predvadecek (konkretne tech LC500), je ze ty co jsou tady na prodej, jsou vsechno predvadecky... jenze, kde jaky pisalek do toho sedne a hraje si na Sennu... takze vsechny jsou vydriftovane, nacate, ono se staci podivat co s tim delaji. Takze mam trochu problem, ze nejde sehnat treba zlute LC500, ve kterem by nesedelo hovado na driftodraze, sem tam se vymete prikop, sem tam leti bokem do kacirku pres kanal, jako expert Pepa, garaznici, Chvala... a pak si kup "rocni LC500" . Stejne by to dopadlo u Renaultu, kdyby byli "masivneji" dostupne nove Alpiny.

beastar
22. května 2020, 11:57
0

Jo to je pravda. U těch ročních aut to taky není žádná výhra pokud je to "testovačka" nebo vyloženě předváděčka u dealera. Já se snažím vždycky kupovat auto ideálně takový, co využíval nějakej panák z kanclu. Zrovna u Audi vzhledem k počtu dostupných aut je samozřejmě výběr snažší když se zapojíš i s Německou nabídkou tak i "ojetina" jde koupit fakt na míru ve smyslu barva/výbava/cena. U toho Lexsusu to pravda bude o dost těžší sehnat to co přesně chceš. K tomu věku to je vyloženě jasný. Nad pět let stáří už opravdu záleží na tom jací byli ti majitelé a jestli se do toho fakt případně dalo to co tam má být. A zrovna Audi opravdu trpí na debilní majitele ojetin v tom si myslím je na tom Lexus i třeba Volvo lépe. Stačí se tady z toho vzorku podívat jaký lidi povahově mají Volvo... A pak na ulici koukat jaký "týpci" sedí za volantama ojetých audin a hned je jasno. Lexus potkávám docela málo když jsou to nový modely mají to takový ti chlapíci, co vydělali prachy a chtějí prostě něco jinýho jak sedmu a spol. U ojetých Lexusů záleží, co to je za model. Na dementy (nic proti nikomu) nejvíc z logiky věci trpí IS. U těch velkých limošek je to obecně o tom, že ta auta mají drahou údržbu i když jim je 10 a mnoho borců si to neuvědomuje protože cenovka tři kilínka na bazáči je tak lákavá...

VK
VK
22. května 2020, 14:27
-2

V zadané cenové hladině by se dalo ještě uvažovat o Hyunday Genesis. Vzácnost, z recenzí vychází jako spolehlivá. Pro puristy, je jenom s benzínem.

reagovat
beastar
23. května 2020, 02:50
0

Tak super značka, že je problém i pro vzdělaného člověka napsat její název správně:)) No jo prostě logo symbolizuje symbiózu a podporu mezi zákazníkem a značkou.

PB
24. května 2020, 12:38
0

Genesis by se melo psat bez toho hjundaje, ne? Vejkej hnujdaj je Equus (jakoze vzneseny lichokopytnik), Genesis je G...a nejake cislo, nevim jake. Nedavno jsem to videl u DeMura, popisoval to tam celkem spokojene, ale zasadni problem: tedy absence respektovane znacky, tam vyvstavala skoro v kazde vete.. Proste i kdyz tam bude stropnice z kravy s rodokmenem, porad to bude divny auto odnekud jako z ciny...

beastar
24. května 2020, 14:02
0

PB: Máš pravdu. Je to poslední móda Cupra, Infiniti, Genesis, DS Automobiles a tak dále. Vlastně to co říká Demůra je přesně ten důvod proč se to v Eúropě moc neprodává a v USA je to furt jenom ten velkej bezjmenej koráb pro realitní agenty v zácviku. I kdyby to jezdilo jako RR, palubka byla vyložená diamantama a sedělo se na skutečném obláčku... furt to bude to auto bez tváře za cenu aut s tvářema.

Sob95
24. května 2020, 14:20
0

Jeli jste v tom vůbec někdo? Popravdě to potkávám denně a nevypadá to špatně.. atmo v6 se taky jen tak nevidí.. Otázka co s náhradními díly. A to nemluvím o následném prodeji, to bude stát za starou belu určitě. :- ))
Každopádně co se týče nových modelů v USA, jsou na to vesměs pozitivní reakce, takže bych to tak nezatracoval. EU není a nebude jejich primární trh s jedním modelem.

VK
VK
24. května 2020, 22:02
1

Nejel, ale docela rád bych. Vzpomněl jsem si na Genesis, že vlastně sedí do zadání jak pozadí na hrnec. Velká limuzína s více-jak-čtyřválcem benzínem. Vlastně jsou tyhlety neobvyklosti docela slušná cesta, jak mít víc auta za míň peněz. Neplatí se značka. Kdo to neřeší, pro toho výhoda. Cena následného prodeje problém bude, ale ta se už zaplatila na odpovídající ceně za pořízení.

PB
25. května 2020, 04:03
0

Ja se priznam, ze chapu proc to nikdo nechce. Protoze samozrejme je to lepsi pomer vykon cena, ale pokud clovek na tohle hraje, kazdej s eckovym medvedem bude ohrnovat nos, i kdyz je to o tridu nizsi auto. Pokud na to nehraje, je slusna sance, ze zacne :)) Clovek tomu proste tu premiovost neveri. Ve me by tedy cervicek hlodal a mezi ty auta bych rovnitko rozhodne nekladl. Tady uz to totiz neni jen o ekonomice jako u Dacie..

ra
rainero
25. května 2020, 07:14
0

Podobný pocit som mal z poľského testu amerického Genesisu s V8 :

Jimi
25. května 2020, 10:47
0

Korejci se už hodně naučili i přizpůsobili, ale pořád to je ke srovnání s Lexusem jiná liga... v USA je vnímání značek a prémie trochu odlišné, proto se tady taky neprodává např. G70, G90...



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Pontiac Fiero V6 1986
Pontiac Fiero V6

1986 rok výroby
120 koní výkon
3 100 ccm objem

Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR 1968
Ford Mustang BIG BLOCK / 1 ze 67/ V ČR

1968 rok výroby
270 koní výkon
6 400 ccm objem

Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě 1967
Ford Mustang FASTBACK/TOP STAV / Na cestě

1967 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Ford Mustang SHELBY GT350 ORIG./MAN/ V ČR! 1968
Ford Mustang SHELBY GT350 ORIG./MAN/ V ČR!

1968 rok výroby
270 koní výkon
5 000 ccm objem

Ford Puma 1.7VCT 2001
Ford Puma 1.7VCT

2001 rok výroby
123 koní výkon
1 700 ccm objem