načítám data...

Okruhové vozy, o kterých sníme

Brutální stavebnice s V8, zabijácké Camaro nebo temná karbonová motokára. O jakých okruhových autech sní redaktoři Autíčkáře?

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Téma okruhů se s blížícím se trackdayem v Sosnové (nezapomeňte se přihlásit) stává opět aktuálním. Který vozy bychom si vybrali, kdybychom měli možnost neohlížet se na rozpočet, praktičnost, nebo spolehlivost? Následující výběr představuje vozy vysněné, je tedy jasné, že Františkovo sebevražedné Camaro by se v Písku pravděpodobně nedokázalo ani vymotat z depa a Puma Zlokočky by na brněnském okruhu soutěžila o titul největšího lenocha. Co na tom, snění je lidské a koneckonců jej provozujeme pravidelně. Podívejte se, co jsme vybrali a nezapomeňte nám do komentářů přihodit svůj tip!

Lotus Elise

Lotus Elise získává body svou jednoduchostí, nízkou hmotností a spolehlivou technikou. Muší váha malého auta usnadní veškeré váhání a dává i jistý příslib dlouhé životnosti mechanických komponent a pneumatik. Když máte lehké auto, pneumatiky mají snažší život i při ostrém nasazení a je velká šance, že odjedete po celodenním okruhovém dovádění na stejných pneumatikách, jako jste přijeli ráno.

Zabalíme-li tyto výhody úhledně do maličké, dynamicky tvarované karoserie s možností sundání střechy, jen těžko budu vymýšlet lepší vůz, který si můžete od prodejce odvézt rovnou na okruh. Silniční homologace by naznačovala leccos o každodenní použitelnosti, ale nebyl bych tak optimistický, zvláště jste-li stejné princezny jako já. A hřát vás může ještě jedna věc, kdyby už tak ve vašich očích nebyl Lotus ideální volbou, a to velmi pozvolný pokles hodnoty. Koupíte nový, budete si užívat sportovní zážitky na okruhu a perfektní ovladatelnost na okreskách, a když Lotusu dáte správnou péči, za čas ho s jen malou ztrátou zase prodáte. Existuje ovšem velká šance, že se jej nebudete chtít zbavit. Nikdy.

-Matěj-

KTM X-Bow GT 

Kolegové se mi vysmívají, že dávám této podivné placce s tykadly přednost i před Caterhamem nebo Arielem Atom, ale je to tak. Jsou možná lehčí, rychlejší i zábavnější, ani jeden ale nevypadá jako batmobil po zásahu tunera z planety Cybertron. Kromě toho se domnívám, že prozatím mi bude necelých 300 koní na 835 kg živé váhy bohatě stačit, vždyť každý koník táhne jen 3 kila. A nějakou tu motorku KTM mám na tajném wishlistu už spoustu let, proto se nemohu ubránit prvoplánovým sympatiím. 
V kabině uprostřed karbonové konstrukce nezabírají místo žádné zbytečnosti, jen spartánské sedačky, volant s deseti butonky a řadicí páka. Za zády řidiče pak úřaduje přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec TFSI od Audi, který skrz šestistupňovou manuální převodovku pohání zadní kola. Jízda je zcela ve vaší režii, nekoná se žádná pomoc posilovače řízení či brzd, nedejbože trpaslíčků v podobě ABS či stabilizace. 

A víte, co je nejlepší? Když na okruhu vyčerpáte poslední zbytky adrenalinu v organismu, promění se batmobil v přijatelně civilní vozidlo, kterým se díky prosklenému předku a dveřím důstojně a příjemně dopravíte domů. Slečinky si mohou přikoupit i střechu a odnímatelný zavazadelník. 
Kousek z edice Black Edition by mi myslím velmi slušel.

-Zlokočka-

Factory Five Type 65 Daytona Coupe

Pod tímto dlouhatánským názvem se skrývá opravdová perla. Elegantní tvary karoserie závodního coupé let šedesátých v lecčems připomíná americké či italské střely té doby. Pod kapotou se ovšem skrývá osmiválec z Fordu Mustang. Puristicky laděná kabina může být vybavena buď jako závodní vůz, nebo obsahovat luxusnější prvky cestovních vozů. A to vše můžete mít už hotové z továrny, nadšený kutil však objedná pouze spousty krabic s díly a nenalakovanou karoserií a vznikajícímu klenotu vtiskne část vlastní osobnosti.

Jen si to představte. Úhledný kokpit s tříramenným dřevěným volantem, spousta budíků v retro stylu, páčkové přepínače ovládající všechny systémy jinak velmi jednoduchého vozu. Nenechává vás v klidu představa startovací procedury spojená s přepínáním oněch chromovaných páček a sledováním všech budíků, jak se postupně vůz probouzí k životu? Pak je Type 65 Daytona od FF přesně pro vás. Při troše snahy můžete vůz legálně přihlásit, ale výhody nízké hmotnosti, velké mechanické přilnavosti a epického burácení osmiválce s otevřenými sacími kanály a tlustou rourou místo výfuku z vás udělají hvězdu závodní trati, škoda toho nevyužít. Zkušenosti z provozu těchto krasavců ukazují, že se jedná o mimořádně schopné vozy, jejichž pouhé sledování v okruhovém tempu přináší libé pocity všem zapáleným fanouškům motorismu v blízkém okolí.

Alternativa: Caterham, samozřejmě také ze stavebnice.

-Matěj-

Chevrolet Camaro Z/28 1968

Muscle car z konce šedesátých let? To není zrovna klasická volba auta pro drcení na okruhu. Jenže Z/28 je jiné. Zrodilo se jen k tomu, aby bylo drceno na okruzích a vyhrávalo na nich. Jde totiž o homologační verzi pro závody Trans Am. To znamená, že běžné Camaro dostalo přední kotoučové brzdy, upravený podvozek, čtyřstupňovou manuální převodovku Muncie a v neposlední řadě velice milý osmiválec o objemu 4.9 litru. Příručka výrobce říká, že má výkon 290 koní v 5300 ot/min. Ohohó, jen představa toho zvuku mi dělá dobře. Možná si říkáte, že 290 koní není moc, ale víte, ono je to tady jako tvrzení, že japonské turbené šestiválce a další tovární zrůdnosti mají ‘maximálně’ 276 koní. Se standardním čtyřkomorovým karburátorem se křivka výkonu obvykle vykoupla na 360 koní a v případě dvou čtyřkomorových karburátorů až ke čtyřem stovkám. Ach… 

Chevrolet prostě v šedesátých letech myslel na všechny. Mohli jste mít jak Camaro ZL-1 na dragstrip, tak Z/28 na trackday. A mít k dispozici takovýhle stroj, to bych vážně hodně potřeboval. Akorát bych asi brzo zemřel, ale co už…

-Fernie-

Peugeot 106 S16/GTI/Rallye

Zpátky nohama na zem, je čas ukáznit rozvášněné představy a poohlédnout se po nečem z reálného světa tak, aby i nemajetný motorista mohl opakovaně zažívat radost a napětí okruhových dní, pilovat řidičské dovednosti a nemusel při tom přijít na mizinu, nebo se stát nejlepším přítelem balkánských podnikatelů. Na většinu tuzemských okruhů, ve valné většině motokárových a tedy s těsnými zatáčkami a nevelkou šířkou trati se nejlépe hodí auto malé, mrštné a tedy lehké. Co tak nějaký ostřejší hatchback s původem v devadesátkách? Jako první se dere na jazyk Peugeot. Francouzský malý hothatch modelové řady 106 se prodával na různých trzích a měl také různá označení. Sehnat tak můžete 106 S16, 106 GTI nebo 106 Rally.

Lhostejno který zvolíte, dostanete nenáročného společníka, který vás bude bavit každý den a na okruhu ostudu neudělá, spíše naopak. Stále ještě existují kusy za rozumné ceny, a i když sehnat opečovávaný kousek a posléze jej trápit na okruhu může být některým líto, vězte, že to bude nejlepší cesta, jak si život s Peugeotem prodloužit. O kvalitách sesterského Citröenu Saxo VTS se nedávno rozepsal Vavris a četba jeho článku je tím nejlepším způsobem pro nasátí živelné atmosféry malého zuřivce. Připravte se, že jeden z nich pak budete velice potřebovat. Ještě úspornější alternativou se jeví pořízení modelu 106 Sport, který i přes znatelně menší výkon (90 vs 120 koní) může být také vybaven sportovním podvozkem a díky své nízké pořizovací ceně se může v rukou zdatného odvážlivce stát nečekaným favoritem našeho tradičního PlechCupu.

-Matěj-

Ford Puma

Ne, netrpím stařeckou demencí a vzpomínám si, že mi jedna Puma stojí před barákem. Je to auto, které má blbnutí na okruhu v genech. Výkonem neoslní, ale na malých tratích jako Mýto nebo Sosnová dokonale využijete každého koníka, aniž byste pravidelně končili v lese nebo pneumatikách. Podvozek má hravý a čitelný, díky minimálním převisům zatáčí mrštně – promiňte mi trapné novinářské klišé – jako motokára.

Ptáte se, proč by měl člověk snít o autě, které má? V mém případě se sen týká hlavně kondice, jež bude pro okruhovou výzvu adekvátní. Momentálně se mi blýská na lepší časy. Po menší generálce motoru (na peripetie s přehříváním jsem nedávno nadávala tady) přišel na řadu vítězný boj s kovomorkou a v tuto chvíli je šelma připravena na zkoušku ohněm. Kéž by se totéž dalo říct i o mně…

-Zlokočka-

Roadster. Vy víte, který.

Mysleli jste, že se náš seznam obejde bez roadsteru, jehož jméno nesmíme vyslovit? Chyba lávky! Sice nemá pořádný výkon, za to má ale malé brzdy. To tento nejmenovaný roadster odsuzuje k řádění na menších okruzích, stejně jako Pumu. A tam je to řádění vlastně největší zábava. Hlavně pokud se bojíte, že zemřete i v plechcupovém (a nebrzdícím) Nissanu Sentra na okruhu v Mýtě. 

A proč o něm sním, když ho mám? No, zaprvé, když může Zlokočka psát o své Pumě, tak já můžu o své MX-5. A zadruhé, zatím jsem si na okruhu moc neužil. Letos jsem sice navštívil Sosnovou, která byla super, ale když jsem pak jel do Písku, tak se začaly projevovat problémy s chlazením, které pokračovaly až do fáze, kdy Rudá Potvora (ano, takhle láskyplně jsem to auto pojmenoval) musela projít menší generálkou, která kromě řešení problémů s chlazením (a vytvořením jednoho nového) a výměny převodovky přinesla i jedno nečekané vylepšení celého auta. Ale o tom snad jindy. Každopádně od opravy ještě na okruhové řádění nebyla příležitost. Už aby tu byl další trackday. Mám v garáži jedny gumy, jejichž vzorek pozná středověk.

-Fernie-

Ať už ale jezdíte jakýmkoliv autem, můžete si s ním na okruhu užít spoustu zábavy. Třeba na autíčkářově trackdayi – a nejbližší se koná již 11. září 2016 v Sosnové.

REGISTRUJTE SE HNED TEĎ!

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Kryton2X4B-523P
19. srpna 2016, 07:47
0

Dopište mi k těm malejm zlobivejm hothatchům z francie ještě Clio II ať mám radost, že mám něco z toho seznamu doma :D

reagovat
M P
19. srpna 2016, 09:02
0

Vidíš, Clio je ale dobrý nápad taky. Akorát moje srdce bije pro 106, ačkoli jsem za to v redakci pranýřován a natahován na skřipec.

Kryton2X4B-523P
19. srpna 2016, 11:13
0

Tak až dodělám rozvody a dám dohromady zadní nápravu, můžeme se domluvit na nějakém porovnání, jen stoprocentně originální stav tomu trochu chybí :D

M P
19. srpna 2016, 12:05
0

Tak to abychom někde sehnali 106 S16

Kryton2X4B-523P
19. srpna 2016, 14:32
0

Tak já dám pak vědět až bude auto ready, jinak S16 by celkem odpovídala, tohle je taky 1.6 16V, dvoulitrový RS jsem zatím nesehnal, tam by byl asi ten rychlejší celkem jasnej ;-)

Chase
20. srpna 2016, 19:32
0

Dobově pravej konkurent pro 106 GTi je jedině jedničkový Clio Williams (160 koní), případně by na to mělo stačit i klasické Clio 1,8 16v (136 koní)... ten motor byl na svou dobu neskutečnej a některé jeho neduhy mu každý kdo s ním jezdil, rád odpustil. Dokonce i v Renaultu 19 se s tímhle motorem dalo mluvit o zábavě :)

Kryton2X4B-523P
23. srpna 2016, 08:09
0

Williams je sice stoprocentní konkurent, ale myslím že bude celkem problém sehnat někoho kdo by ho měl a případně by ho půjčil na test. Přece jen ceny těhle krasavců začínají až na 160k za celkem olítané kusy, dobře vypadající už se šplhají přes 300 000. Naproti tomu P106 S16 se dá sehnat o 200k levněji v dost dobrém stavu. Takže na výběr tak moc není. Proto jsem nabízel spíš tu dvojkovou generaci, která je jim cenově přece jen trochu podobnější a motorově taky.

MG
MGRR
19. srpna 2016, 08:58
1

Z toho naděláte :)
Dělám dvacet let Ssangyong, a když jsem viděl, že se dodávají jakýmsi závodníkům po světě, nová oholená auta Ssangyong Actyon Picku-up zadkolka , tak jsem se dost pobavil, co s tím dělají :)

reagovat
JLK
19. srpna 2016, 09:08
0

Pekna inspirace pro plechcup special. Co treba takova Felicia pickup v zavodnich barvach =D

M P
19. srpna 2016, 09:15
0

Felicie pickup, dokonce ty cupové, okruhové, se prodávaly pár let zpět asi tři v rozmezí 50-80 tisíc. To jsem vždycky chtěl mít:D

MG
MGRR
19. srpna 2016, 09:27
0

Duster AIR CUP, by tolik finančně nebolel :) je to ale předokolka bez motoru.
Možná je posílat z lyžařského můstku na neutrál...

Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 10:40
0

MGRR: Teď velká nadsázka, ale předpokládám, že ten Ssangyong máte jako hobby nebo doplňkový prodej. Představa, že se tím dá uživit, se mi zdá dost sci-fi. Neviděl jsem to ani nepamatuju, a když náhodou ano, tak rychle odvracím zrak a bojuju s dávicím reflexem :-D Ale ty pick-upy jsou celkem sranda. Ostatně jako hodně CUPových závodů

abc
19. srpna 2016, 23:12
0

Zajímavý pickup prodávají u Cimbu:
http://www.cimbu.cz/index.php?page=whole&lng=cze&item=28

JLK
19. srpna 2016, 23:21
0

Hezky, jen ta cena...

JLK
19. srpna 2016, 09:00
0

Ten ctyrvalec od Audi se jmenuje TFSI, ne TSFI.

reagovat
Viola Procházková
19. srpna 2016, 10:08
0

Díky, opraveno.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
19. srpna 2016, 09:23
1

Článek se jmenuje Okruhové vozy, o kterých sníme, takže rovnou vynechám starý krámy za pár korun, který bych si mohl dovolit já. Mně absolutně nic neříkají angličáky, který jsou jen o trochu větší, než krabice od bot. Mám rád plnotučný auta, který si na nic nehrajou a navíc americký šuplíky, takže mojí volbou by byla Corvette C7 Z06 nebo Dodge Viper GTS.

reagovat
MG
MGRR
19. srpna 2016, 09:38
0

Bral bych to dřevěné auto :)

reagovat
Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 10:34
0

Jestli někdy ještě našetřím prachy, tak vyměním Caterham buď za Morgan nebo nějakou pěknou repliku Cobry. Protože jednou v životě by člověk měl mít plnotučnou V8 v něčem neadekvátně lehkém :-D

Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 10:33
0

X-BOW je brutálně rychlý a výkon závodních jde daleko za 300k

reagovat
Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 10:37
0

Matěji, s novým Catem ze stavebnice ofiko v Evropě nepochodíš. A koupit v Anglii s tím, že nejsi Anglán, taky není sranda. Jde to, ale musíš mít pod čepicí :-D A pak máš Cata bez papírů

reagovat
M P
19. srpna 2016, 12:04
1

Moment, to fakt nejde? Dyť to přece splňuje uplně stejný předpis, jako hotový Cat, a je to defacto stejné auto, tak proč ne?

Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 12:14
0

Důvod je zcela prostý. Jelikož to má ofiko evropskou homologaci a CoC list, tak to musí z fabriky složené, aby ručili, že to je dle té homologace. Jinak bys musel po sestavení doma znovu do fabriky, aby zkontrolovali, že to je ok a dali ti papíry. Tak to snad dělal dřív Kaipan.

Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 12:31
0

A v duchu tohoto doporučuju, když píšete články o Catech, ověřte si dostupnost v ČR/Evropě. Cat dělá spoustu modelů, ale homologaci má jen pár. Jako příklad R500 ani 620R/S nemají evropskou homologaci. Když vlezete na ofiko stránky, tak pak musíte najít dealera a hodí vás to na vzhledem stejnou stránku, ale nabízené modely budou jiné. A sám si teď nejsem jistý, jak je to s tou novou 150k 1.6.

M P
19. srpna 2016, 12:48
0

Tak ono striktně vzato, na okruh by ti to bylo šumák, takže jsem neměl důvod ověřovat dostupnost. Jinak ale máš pravdu.

Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 13:20
0

To s tím ověřováním nebyla výtka, ale doporučení. Že to není tak, že jakýkoliv model Caterham oznámí, bude k mání všude.

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
19. srpna 2016, 13:35
0

Ta evropská homologace je tak velký problém? Neznám to, tak nevím, jen se ptám. Sám jezdím v Amerikách, které jí z logiky věci také nemají nebo neměly, takže se prostě jen absolvoval výzkumák na doložení potřebných věcí a pak šlo auto normálně legálně přihlásit.

M P
19. srpna 2016, 13:56
0

Michal Cat: jo, já jsem nechtěl, aby má reakce vyzněla tak, že jsem podrážděn kvůli kritice:) Všechno OK a jsem rád, že tu máme někoho, kdo Catům rozumí.
Nemáte někdy chuť přijet k nám na trackday? Já jsem Caterham ještě na trackdayi nepotkal...

Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 14:05
0

Knightrider: abych to upřesnil, tak se bavíme o nové stavebnici, na které Matěj "trvá" :-D Nevím přesně, jak je to teď s přihlášením pravostranného dovezeného Cata, takže to tu nebudu rozebírat. Ale v Evropě prostě stavebnici ofiko nekoupíš a v Anglii jí člověku žijícímu mimo UK taky neprodají. Jak to mají domorodci v UK přesně nevím, ale tam mají tyhle malosériovky trochu lepší podmínky.

Mi
Michal Cat
19. srpna 2016, 14:06
0

Matěji, letos bohužel mám takovou "útlumovou" sezonu. Předchozí sezony jsem jezdil Miata cupy a jinde jsem se občas ukázal.

BobAsh
21. srpna 2016, 14:18
0

To je blbost. Přihlásit u nás jdou i kity od Factory Five, které se sem oficiálně nikdy nevozily - žádná evropská homologace není potřeba, pokud to přihlásíš jako individuální stavbu. Sice to bude muset projít přes Dekru, kde se budou testovat emise, hluk a takové věci, a bude to stát něco kolem 100 tisíc, ale jde to.

Přemda Honda
19. srpna 2016, 19:07
0

Mě okruh moc neláká,ale jako "nepraktické" auto bych pro zábavu bral nějakou dobrou repliku AC Cobry s pořádným motorem...zkrátka něco zlého a hodně uřvaného :-D Z normálnějších aut asi něco z Japonska,jako třeba Honda Integra

reagovat
Aleš
20. srpna 2016, 12:44
0

Já bych bral Nissana GT-R R35 pro japonské závody GT500(500hp,RWD)


Nebo Toyotu Prius GT300(3.5 V8 Hybrid,300hp)

Nebo Pragu R1R pokud bych musel mít něco co jde alespoň nastartovat bez závodní licence a zkušeností s profi závody.

reagovat
Irwinek
20. srpna 2016, 17:26
0

BMW M1, Kkkoooeeennniiiiggggssseeeeegggg, Volvo 242 Turbo a nějakou V8 bestii postavenou na základě Š 110 R :-D

reagovat
Aleš
21. srpna 2016, 16:27
0

Myslíš neco takového?
http://www.skoda-news.cz/skoda-110-r-coupe-5-0-v8-vs-ford-capri-v8-osmivalcova-monstra-v-souboji-na-ostri-noze/
Jj. Britské Super saloons byly v 70's vážně něco(jako i dneska to je vážně něco). Škoda,že se k tomu V8 eRku nedochoval zvuk.
PS. Pokud by někdo o Super Saloons slyšel poprvé hodím se link co za auta tam jezdí letos.
http://www.specialsaloons.co.uk/the-cars/4582130545

Irwinek
21. srpna 2016, 17:35
0

Jo, přesně tohle jsem měl na mysli :-D ještě jsem viděl 130 s motorem chevy 5,8 :-D
řídit něco takového s obrovskou váhou na / za zadní nápravou, to musela být totální šílenost a právě to mne láká :-D

Aleš
21. srpna 2016, 18:38
0

Já bych si to taky rád vyzkoušel. Pokud možno s obrovským turbolagem(ano jsem šílenec z klubu sebevrahů). Prostě pořádnej turbo lag jako měly Turba v 70's a 80's. A o tý Octavii s V8 BMW jsem četl,když to na Autoforu vydali. Ta je taky dobrá.

Irwinek
21. srpna 2016, 18:54
0

Někde tam taky psali o 120 s V12 :-D to by teprve byla úchylárna :-D
turbo ne, jen atmosféru, ale pořádnou :-D

Aleš
21. srpna 2016, 19:15
0

Já našel něco akorát o 120 V8 z Tatry 613,která vznikla na Slovensku na driftování. Já bych bral nízkou váhu+motor vzadu+vysoký výkon+turbo lag. Holt každý máme na autech rádi něco jiného. eRko s V8 Turbo by muselo být děsně přetáčivé. Stačí se podívat jaký Turbo lag mělo Porsche 930(a kde má motor) a člověku musí být jasné,že to by byla zaručená cesta do pekel. Ale pro mě krásná. Sice by to bylo extrémně nebezpečné,pokud by turbo začalo zabírat uprostřed zatáčky,ale já bych i tu cestu do pekel takhle chtěl risknout.
A btw. Když už jsem u toho tuningu Škodovek,tak jsem nedávno viděl u Kauflandu v Českém Krumlově Fabii 3 Kombi Type R. Pokud by někdo věděl o této nadupané verzi víc tak ať mi dá vědět. Bohužel jsem to nevyfotil. Škoda,alespoň jsem mohl být na pár minut hvězdou internetu. Protože v téhle zemi jsou jakékoli prototypy Škodovky děsně uctívané. Škoda že jsem tenhle prototyp bez maskování nevyfotil,mohla být legrace.

BigBang
28. srpna 2016, 14:14
0

O něčem jako fabie type r jsem neslyšel. Takový věci musíš fotit :D Nicméně bych se divil, kdyby škodovka nenechala vzniknout opět nějakou Fabii RS. Jen by se měli poučit z minulosti :)

A když už jsi mluvil o 120 na drifty na Slovenksu, tak jsem si vzpomněl na Trabanta kompletně překopanýho s V8 z Tatry na drifty u nás cca 10 let zpátky. pamatuju si ho z DVDček tuning magazine. Tatrabant :D

Sa
Safa
23. srpna 2016, 00:19
0

Nerad se opakuju, ale... ... ARIEL ATOM!
A jo, X-BOW bych asi taky skousl... :o)

reagovat
Ho
Honza 123456
29. srpna 2016, 17:38
0

RX7 FD...od série má všechno, co na okruh potřebuješ

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem