reklama
načítám data...

Kryton2X4B-523P

JménoJan Jelínek
BydlištěMělník
Registracepřed 18.8 měs.
Poslední aktivitapřed 20.0 dny
Komentářů u článků45
Pozitivních komentářů u článků4
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Kryton2X4B-523P
22. září 2017, 09:22
0
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI Monte Carlo: Český hothatch

Já když slyšel poprvé o verzi Monte Carlo, měl jsem hroznou radost, že škoda konečně udělá něco co by mohlo řidičsky opravdu stát za to. Pak jsem zjistil, že jen nabídli lepší výbavu a přidělali pár cedulek s nápisem a tím veškerá úprava končí. Osobně mi to přijde jako tak trochu prznění názvu Monte Carlo. I když nemám škodu zrovna v lásce, zůstává faktem, že designem šli hodně nahoru a ty auta už vypadají tak nějak líp a ostřeji, ale pak narazím vždycky na stejný problém a to je motor. Proč by nemohli na motoru trochu přitvrdit a vlastně by i měli. Pokud vím na závodních tratích se pohybuje nová Fabia R5, dokonce teď vyhráli i titul konstruktérů. Já se jen ptám, kde se v tom vzal ten motor 1.6 Turbo? Proč se nám tu po silnicích neprohání homologační série takových Fabií? Dřív to byla pro automobilku povinnost, tak proč tohle neplatí i dnes. Právě díky těmto pravidlům vznikly právě ty stroje jako je v článku zmiňovaná Delta, vznikly Stratosy, Quattra, Peugeoty 205 a další spousta aut díky, kterým byly silnice zábavnější a která vlastně daly vzniknout pojmu hot hatch. Pokud Škoda vydá Fabii s tímhle motorem a sportovnějším podvozkem, začal bych o ní i uvažovat, ale dokud trvá současná šeď a trend úspor, tak mi tohle auto asi nikdy nic neřekne a předpokládám, že nebudu sám.

Kryton2X4B-523P
03. července 2017, 07:27
0
Volkswagen Golf 2.0 TDI: Před branou luxusu

Vojto, trochu mi tady chybí ještě zhodnocení pohonné jednotky. To že je to nafta je tu možná proti srsti více lidem, ale spíš by mě zajímalo jak je to s kultivovaností chodu, odhlučněním a celkovým jízdním komfortem. Přece jen u auta za milion budu očekávat trochu něco víc než u standartních TDi, abych si nepřipadal jak v drahém traktoru ;-)

Kryton2X4B-523P
25. dubna 2017, 08:48
0
Dobrý sluha, ale zlý pán

Já bych měl spíš takovou trošku rejpavou otázku. Umí ten automatický protikolizní systém v případě výskytu překážky a nedostatku vzdálenost na bezpečné zabrždění taky odbrzdit? Já jen že uhybný manévr s brzdama na krev mi nepřijde jako super nápad. Ano uznávám, že spousta řidičů i bez asistenta řeší tuhle situaci, šlápnutím na brzdu a zavřením očí, ale přece jen se najde nějaké procento šoférů, kteří dokážou zachovat chladnou hlavu, brzdit do poslední chvíle a pak odbrzdit a překážce se vyhnout bez kolize. Přece jen jsem toho názoru, že do tohodle mají ty automatické systémy ještě daleko ne?

Kryton2X4B-523P
19. dubna 2017, 09:07
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

Ta 106 je 1,6 8V, takže slabší varianta. Fakt je ten, že i u toho osmiventilu od Peugeotu je znát ten kopanec ve vyšších otáčkách, rendovi sedí spíš to střední pásmo, takže ten motor není tak charismatický jako 106. Ale fakt by to chtělo nějaký srovnání naživo. Takhle máme jeden naježděný jedno, druhej to svoje a nejde to tak směle porovnat. Kažopádně je potřeba zohlednit, že tady pořád srovnáváme, bežný model jedné automobilky s vrcholem jiné. Kdybysme vedle sebe postavili ty dva vrcholy z obou, je vítěz celkem jasnej ;-). To je právě to co mi na tom Cliu vyhovuje, není to žádná mega rarita, takže cena i díly jsou v jiný hladině ;-). Ideál pro začátečníka.

Kryton2X4B-523P
19. dubna 2017, 08:43
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

Tam jde právě o to "větší megane". Megane má minimálně o dva metráky víc než třídveřovné Clio a ta váha je tam strašně znát. Osobně jsme to srovnávali s kamarádovou 106 Rally a shodli jsme se, že je to o dost rychlejší. Teď na tom řeším nějaké potíže s rozvody, ale jakmile to vyřeším, můžeme se sejít na nějakém trackdayi a tam bych ti to na pár kol mohl půjčit a řekneš svůj názor. Tady šlo i o to, že tazatel chtěl cenu do 50k což tohle bez problémů splňuje a zábavy si s tím užije kopec. Přece jen tenhle motor do Clia vůbec určený nebyl, ten měl být jen pro větší sourozence ;-)

Kryton2X4B-523P
19. dubna 2017, 08:27
0
Ptejte se: Apokalypsa nejlevnějších hot hatchů

Já bych měl ještě jeden tip na hot hatch, který tady jak jsem zjistil hrozně rádi opomíjíte. Renault Clio ;-). Mluvím o druhé generaci, protože ta první už cenově vystřelila do astronomických výšin. Vrcholovou verzi RS za 50k člověk sežene těžko, i když momentálně se v inzerci nachází jeden kus zhrzený tuningem za 72k ( https://www.sportovnivozy.cz/79850-renault-clio-sport-2i-16v-elia-mimon ), na což bych se nebál připlatit, pokud je základ vozu v pořádku. Ale pro začínajícího sebevraha se dá volit slabší varianta s motorem K4M o obsahu 1,6l. Na autíčko vážící jen chlup přes tunu je 79kW více než dostačujících, podvozek je ochoten odpustit i menší chyby a stále je s ním obrovská zábava. Z dnešního pohledu marketingu Renaultu je tohle vozítko na úrovni dnešních GT. Větší zběsilost už je vážně jen RS, nebo smrtící V6. Výhoda tohodle prcka je, že se ho tolik nedotklo zvyšování cen, protože není tak nápadný jako silnější bráškové. Já svoje kupoval za 35k a za podobnou cenu jsou k dispozici stále. Motorově je to srovnatelné se 106 S16, nebo Saxem VTs akorát bez té přemrštěné ceny. Verdikt je, že Renault bych rozhodně neopomíjel, protože tam kde konkurence nabízí na vrcholu obsah 1,6l a kolem 140 koníků, tam má rencek 2,0l a skoro 180 kobyl pod kapotou ;-)

Kryton2X4B-523P
13. dubna 2017, 07:45
1
Dodge Demon je venku a je tak extrémní, jak jen může být

Když na to tak koukám, jak se vše kolem démona motá kolem drag racingu, začíná mě celkem děsit jedna otázka. Zatáčí to vůbec? Osobně mě závody typu: "Hamtnu na to jak magor, rozjedu se co to dá, držím to osm vtetřin a brzdím jak magor" nikdy zas tak moc nevzaly. Sice je supr, že to má tolik výkonu, aby to stačilo na wheelie rekord, ale poslední co bych chtěl v zatáčce jsou přední kola nad zemí. Takže udělal Dodge opravdu rychlé auto, nebo jen vytvořil sériově vyráběný katapult pro dostatečně dlouhou letištní dráhu????

Kryton2X4B-523P
06. dubna 2017, 20:22
0
Silviiny deníky 4: Sushi vs. Bratwürst

Hehe, dle tvého hodnocení dle bezrámových dveří jsem též majitelem nadauta :D :D :D

Kryton2X4B-523P
23. března 2017, 13:57
0
Top 5: Kupé chudého petrolheada

No právě proto se do vzhledu nesmí šahat. Pokud na tom nejsou přimontované žádné blbosti navíc (spoilery, křídla a jiný odpad) je to vyloženě polykač kilometrů. Tohle auto se jakýmkoli zásahem do vnějšího vzezření prostě zničí. Ta aerodynamika je dotažená do posledního detailu a vylepšit už to nejde ;-)

Kryton2X4B-523P
23. března 2017, 13:54
0
Silviiny deníky 2: První střet…doslova

Něco podobnýho se nám povedlo, když jsem si jel do Brna pro svojí Calibru. Sbalil jsem kamaráda, pro sichr jsme vzali lano a tak kdyby mi ten můj novej zázrak někde kleknul a jeli jsme. Dopadlo to tak, že moje Calibra dojela bez jediného zaškobrtnutí, zato kamarádova nás dvakrát vypekla na dálnici, protože prostě odmítla jet a dopadlo to rychlou diagnostikou jednotky na odpočívadle a vadnou lambdou. Vyřešeno odpojením lambdy a spadnutím jednotky do nouzového režimu. Takže kupodivu auto, pro které jsem jel bylo v pohodě a málem jsme s ním táhli náš původní odvoz :D. Teď se ta moje krasavice chystá na menší renovaci a doufám, že na nějaký kafe a káry už se s ní budu moct přijet pochlubit ;-)

Kryton2X4B-523P
19. ledna 2017, 10:33
0
11 automobilových reklam, které máme rádi

Když už reklama na clio tak tahle :D


Kryton2X4B-523P
08. ledna 2017, 14:47
0
Hrdinové za babku: Ford Cougar 2.5 V6

Kdykoli jsem tohle auto viděl tak jsem si říkal, že je to siluetou a celkovým pojetím vozu hrozně podobný Calibře. Celkem by mě zajímalo srovnání co je lepší volba. Zda novější Cougar, nebo starší Calibra. Ty auta jsou si opravdu hodně blízko.

Kryton2X4B-523P
31. prosince 2016, 13:44
0
Pět motorů na věky: Mercedes OM615,616,617

Tenhle motor měl kamarád kdysi dávno v pracovním autě (Piáno v kombíku). Najeto přes 350k když to kupoval, prodáno při 560k a auto umřelo, když ho pozdější majitel přeložil cementem a v zatáčce zlomil. Motor natočeno přes 700k a pořád běžel :D. Tohle je prostě nezmar :D. A jelo to fakt na všechno, vykonán i pokus se zhořklou slivovicí na vyhození. Stačilo míchnout s trochou nafty a jelo to taky, jen smrděl jak pojízná palírna :D

Kryton2X4B-523P
09. listopadu 2016, 20:58
0
10 aut od Mazdy, která psala historii

Jen drobnej dodatek. Co jsem si kdysi zjišťoval, když jsem to auto chtěl shánět, tak mazda 323 GTX nebyl homologační speciál. Jako základ byla použita, ale vylezlo zhruba 2500ks Mazdy 323 GT-R. To je ta na druhé fotce (podle děr v kapotě se dá poznat vždycky). Ta byla laděná až na 210koníků pro japonsko se všechnonáhonem. Mělo to být kladivo na Lancie, ale výsledkově tak moc neoslnila. Jinak na dnešní dobu super sleeper, protože to skoro nikdo nezná ;-)

Kryton2X4B-523P
26. října 2016, 10:46
1
Autíčkář se ptá: Co za volantem vás dokáže vytočit nejvíce?

Můj kamarád byl svědkem, když jeden z těhle briketometů (majitel byl obzvlášť pyšný na to že dokáže přebarvit silnici na černo, bez použití barvy) se seatem toledo TDi, předvedl tenhle styl jízdy v Rakovníku před Robin Oilem. Bohužel si nevšiml, že ta oběť za ním kterou musel nutně ponořit do kouřové temnoty má na střeše majáky. Následovalo rychlé zahoukání, odebrání techničáku, odtah vozidla a celkem slušná pokuta. Vzhledem k tomu, že tohle auto už se v rakovníku nikdy neobjevilo je jeho osud celkem snadno vydedukovatelný, stejně jako osud řidiče jež se stal pravidelným cestujícím v MHD :D

Kryton2X4B-523P
13. října 2016, 10:19
0
Po stopách automobilového fanatismu

Tak jsem ze sebe udělal vola, protože píšu rychleji než myslím. Místo slova "hloupost" si dosaďte "rozumí". Holt ne každej den je posvícení :D :D :D

Kryton2X4B-523P
13. října 2016, 10:17
0
Po stopách automobilového fanatismu

Já bych se částečně zařadil asi do první a poslední skupiny. I když jsem itala neměl ani jednoho, Alfy mě k sobě táhnou už nějakou dobu. Tímhle vybočuju z té poslední skupiny, protože nova Giulia QV je prostě snový auto. Ještě mi tu chybí francoužští hothatch fanatici :D, do těch bych se s klidem zařadil :D. Ale každý sortování na skupiny bývá většinou špatné, zabíjí to rozmanitost. Zaslepeně hledět zpátky v čase a brečet nad novými auty je blbost pro každého kdo autům trochu víc hloupost. Stejně tak bude další generace možná hledět na to co my odsuzujeme. Sice se říká čerte drž se svého kopyta, ale občas to chce trochu odstup a hodnotit trochu s nadhledem. Pak teprve je člověk schopen ocenit kvalitní auto, nejen podle toho jestli je vepředu nalepená roztočená vrtule, nebo to zezadu plive brikety. Proto se asi nikdy do žádné vyhraněné skupiny nezařadím, mám prostě auta rád se vším dobrým i špatným co přinášejí. ;-)

Kryton2X4B-523P
12. října 2016, 17:20
0
Jeep Renegade se při nouzovém brždění umí stavět na přední kola

No tak to je pecka tohle :D :D :D. Zkuste to prosím někdo z nějakýho pořádnýho kopce, mě by zajímalo jestli se překulí :D :D :D

Kryton2X4B-523P
05. října 2016, 08:11
0
BMW M5 příští generace dostane pohon obou náprav, ale zachová charakter

Charger Hellcat je taky zadohrab ne? A to má 707 kobylek. Takže to už by měly být dvě vyjímky ;-)

Kryton2X4B-523P
26. září 2016, 06:46
0
Mazzanti: Tajemné supersporty ze srdce Toskánska

Mně osobně ta cena přijde celkem přiměřená na to co si za to člověk kupuje. Přece jen je to pořád malosériové auto dělané na míru zákazníka. To znamená, že co kus to originál. Tady se to nedá sekat jak na běžícím pásu podobně jako u Lamborghini nebo Ferrari. Tam přece jen vyrábí auta po stovkách, takže se dá zisk a náklady nějakým způsobem rozložit. Ale zaplaťte vývoj zcela nového auta na čtyřech kusech prodaných vozů. To se prostě musí projevit. A osobně si myslím, že za něco tak výjimečného si lidi velice rádi připlatí. Vy byste nebyli rádi že jste jen jedni ze čtyř lidí na světě co vlastní ostrou verzi? Na autě je vidět, že jeho tvůrce ho opravdu dělal srdcem a chtěl nabídnout to nejlepší co může a myslím že se mu to vážně povedlo, takže je fér jeho snahu patřičně ocenit. Ať je cena sebevyšší, já myslím, že je zcela zasloužená.

Kryton2X4B-523P
19. září 2016, 07:49
2
Autíčkář se ptá: Co dělá z dobrého auta dobré auto?

Tak tohle mi přijde jako taková hodně filozofická otázka. To je jako se ptát, co dělá kterou písničku dobrou. Každý má rád něco jinýho a každý bude jinak hodnotit. To co je pro jednoho plus je pro druhého mínus a naopak. Vždy bude záležet na tom kdo hodnotí a co hodnotí. Pro někoho je důležitá ekologie a starší výkonnější auto je pro něj to nejhorší co může být, protože z výfuku neplive kytičky. Majitel toho staršího sporťáku si zase bude klepat na čelo jak může někdo jezdit s něčím co pohání motor z vysavače. Kolega v práci zase hodnotí auto podle toho jestli se mu do toho vejdou štafle. Zkrátka sto lidí a sto chutí. Hledat faktor dobrosti auta, je jako hledání černých děr ve vesmíru - někde tam asi jsou, ale nevíme jak vypadají ani jak je přesně definovat a už vůbec jaké mají vlastnosti. Ale osobně si myslím, že dnes kvalitu aut určuje hlavně pověst a značka, protože vzhledem k všudypřítomnému škatulkování, bez ohledu na vlastnosti může být spousta "dobrých" aut odsouzena k zániku, protože přece s tím nebudu jezdit když je to od značky XY a ne od značky AB. A věřte tomu že pokud někdo vyrobí opravdu dobré (tím myslím po všech stránkách dobré) auto, tak to poznáme hned, protože ho budeme mít všichni.

Kryton2X4B-523P
19. září 2016, 07:05
0
Autíčkář na lovu: Studentský speciál

Článek super, ale díky tomu videu jsem šel pod stůl. :D Takhle jsem se dlouho nepobavil :D. Správná hymna pro VW TDi fanatiky :D

Kryton2X4B-523P
12. září 2016, 07:25
0
Jak mě začíná štvát móda investičních aut

Můj děda měl Embo, který prakticky vůbec nerezlo. Když ho odváželi do šrotu (nahradil ho moderní Favorit) tak bylo pořád bez jediné kytičky rzi. Ale možná to bylo tím, že se ho dědovi povedlo přes pár známých skoro celý postupně protáhnout galvanizačkou a byli jsme snad jediný v republice kdo měl pozinkovaný embéčko :D

Kryton2X4B-523P
09. září 2016, 13:09
0
Jak mě začíná štvát móda investičních aut

Jj v původním stavu, chce to jen plechařinu (ne moc - spodek úplně zdravej a jinak jen lem a pár oděrek), lak a doladit detaily (výfuk, brzdy, tlumiče apod) ale jinak OK a najeto 160k poctivě. Dovoz z Itálie. A Kromě vyhřívaných sedaček to má prakticky všechno co tenkrát šlo ;-)

Kryton2X4B-523P
09. září 2016, 09:45
0
Jak mě začíná štvát móda investičních aut

Já si takhle uchovávám svojí Calibru, ovšem ne jako investiční auto, který bych chtěl prodat, ale prostě proto, že k tomu autu mám vztah a mám ho rád. Jasně, že budu rád když to vyroste na ceně, ale je to pro mě až ten poslední faktor. Mnohem více si všímám jak jejich stavy na našich silnicích prořídly a kolik na těch zbývajících kusech jejich majitelé napáchali škody (křídla, dveře alá Lambo, drsný prahy, složený k zemi a kola z dostavníku z divokého západu. Osobně do toho sice plánuju investici, ale nikdy nechci aby se změnil vnější vzhled toho auta. Jen chci opravit těch pár hrubých chyb, který tam Adam nasekal když to auto vyráběl ;-). Btw Vavrisi otázka na tebe....Calibra: Odpad nebo schovat ? ;-) Celkem by mě zajímal názor lidí odsud na tohle vozítko.

Kryton2X4B-523P
02. září 2016, 15:14
0
O odvěké neopravitelnosti moderních aut

Tak já se teda taky vyjádřím, když to tu tak vesele žije. Opravit jde všechno!!! Elektroniky bych se nebál prakticky vůbec, ta se dá nějak oblbnout vždycky. Programy v jednotkách lze taky vždycky nějak měnit a případně jednotku nahradit (teď mě napadlo, že univerzální jednotka nahrazující cokoli by byl celkem slušnej kšeft :D). Někdo tu psal, že se pak musí jednotky všelijak párovat a bůh ví co s nimi ještě dělat. To je věc, kterou jsme si zapříčinili my sami jako uživatelé, protože nikdo z nás nechce kupovat auto se stočenými kilometry nebo něco kradeného co je složený z pěti aut (v tom bych viděl hlavní důvod toho párování). Jedinej problém kterej vidím já ohledně servisu je se k té opravované věci nějak dostat. Od té doby co potřebujeme miliony a miliony nových aut, nezbylo výrobcům nic jiného než vyrábět auta co nejrychleji. Takty dnešních montážních linek, vyrábějících auta je někde kolem minuty, takže tu jednu minutu máte na každou operaci. Proto většina aut je dneska montovaná systémem "cvak a je to tam". S nějakým složitým šroubováním plastů a spousty dílů se nikdo nebude zdržovat (pokud nejste Rolls Royce), tím pádem je spousta věci určena na montáž, ale následná demontáž dílu mnohdy nejde provést zcela čistě a nedestruktivně (ty pitomý plastový cvočky prostě lítají všude). Možná proto je jednodušší říct, že to nejde opravit. Další věc je, že dnešní vozy jsou dělány jako spotřební zboží, takže nikdo by neměl mít potřebu je po dobu jejich životnosti rozebírat. Prostě je to vše spočítáno tak aby to vydrželo těch pět let nebo kolik bez servisu. Ve chvíli kdy tuhle životnost auto překročí nastává právě ten problém, že tohle a tamto prostě nejde sundat aniž bych tohle nezlomil, nebo aspoň nenaštípl. Pak už si člověk řekne, to nemá smysl opravovat koupim to celý nový (což už bývá o něco jednodušší i když dražší). Dříve se s rozebíráním aut prostě počítalo (motor se musel zajet, pak se muselo měnit tohle, tohle se muselo mazat, tohle kontrolovat a pak udělejte na sto tisících generálku), zatímco dnes přijdu, vyberu, zaplatím a jedu a víc se nestarám. Tak proč by to proboha měl někdo konstruovat tak, aby se to dobře rozebíralo? Dnes se předpokládá, že když si někdo koupí auto, tak proto aby ho používal a ne aby ho zavřel do garáže a za deset let si stěžoval že to nechce nastartovat a že zrovna tenhle díl ti pitomci zatavili do plastu. Ještě se trochu vrátím k té elektronice. Teď jsem byl služebně v jedné nejmenované firmě, která vyrábí autokabely a až tam jsem zjistil, že i blbej kabel od baterky (pro mercedes) má na sobě malinkou jednotku s procesorem, která měří napětí a odběry a podle toho řídí spotřebu vozu (co nemůžu zapnout když není nastartováno, co se může samo vypnout, jak se má auto chovat při startování a podobně), ale sranda je, že když odpojíte na půl roku z nějakého důvodu baterku, tak se vám v téhle blbosti smaže program a pak to po opětovném připojení baterie hodí chybu jednotky a můžete se jít klouzat, protože je to potřeba znovu nahrát :D (ale jde to). No abych to svoje kecání zase nějak utnul, platí to co jsem říkal na začátku. Opravit lze cokoliv, jen je potřeba vědět jak a rozumět tomu co dělám. Raketoplán byl taky kdysi hrozně scifi a dnes se jenom smějeme tomu, jak něco tak primitivního mohlo tak dlouho vůbec lítat a s autama je to stejný. Dnes se bojíme toho, že to nepůjde opravit a za pár let to bude běžný jako dneska vyměnit svíčky nebo olej. PS: Jestli tu mám nějaký chyby nebo tak něco tak se omluvuju, jsem už dneska nějakej vybitej :D

Kryton2X4B-523P
02. září 2016, 08:37
0
Okruhová auta o kterých sníme - druhý díl

Vavrisi s tím cliem jsi mi udělal mooooc velkou radost ;-)

Kryton2X4B-523P
24. srpna 2016, 20:16
0
Autíčkář na lovu: Rarity na prodej

Nechcete mi někdo tu Alfu postavit před barák? Bože tohle auto je fakt sen.....

Kryton2X4B-523P
23. srpna 2016, 08:09
0
Okruhové vozy, o kterých sníme

Williams je sice stoprocentní konkurent, ale myslím že bude celkem problém sehnat někoho kdo by ho měl a případně by ho půjčil na test. Přece jen ceny těhle krasavců začínají až na 160k za celkem olítané kusy, dobře vypadající už se šplhají přes 300 000. Naproti tomu P106 S16 se dá sehnat o 200k levněji v dost dobrém stavu. Takže na výběr tak moc není. Proto jsem nabízel spíš tu dvojkovou generaci, která je jim cenově přece jen trochu podobnější a motorově taky.

Kryton2X4B-523P
19. srpna 2016, 14:32
0
Okruhové vozy, o kterých sníme

Tak já dám pak vědět až bude auto ready, jinak S16 by celkem odpovídala, tohle je taky 1.6 16V, dvoulitrový RS jsem zatím nesehnal, tam by byl asi ten rychlejší celkem jasnej ;-)

Kryton2X4B-523P
19. srpna 2016, 11:13
0
Okruhové vozy, o kterých sníme

Tak až dodělám rozvody a dám dohromady zadní nápravu, můžeme se domluvit na nějakém porovnání, jen stoprocentně originální stav tomu trochu chybí :D

Kryton2X4B-523P
19. srpna 2016, 07:47
0
Okruhové vozy, o kterých sníme

Dopište mi k těm malejm zlobivejm hothatchům z francie ještě Clio II ať mám radost, že mám něco z toho seznamu doma :D

Kryton2X4B-523P
05. srpna 2016, 12:54
0
Autíčkář se ptá: Jak vylepšit Kafe&Káry?

Za tohle palec nahoru, když by se nějaká uklízecí akce konala tak bych se klidně zastavil na pomoc, mám to z Kralup kousek, jen časově jsem na tom většinou zle, ale to by se vidělo. Prostě zachovat ráz Gastownu, jen trochu zkulturnit podlahu ;-)

Kryton2X4B-523P
15. června 2016, 13:41
0
Subaru BRZ konečně taky ve žluté

No tak pokud se nedostanou na náš trh, tak mustr už máme, tak to přelakujeme sami ;-)

Kryton2X4B-523P
09. června 2016, 10:18
0
Virtuální volant: Spin Tires

Tuhle hru jsem si koupil jen tak pro zábavu a hrozně mě chytla. Nevýhoda byla, že jsem jí měl dohranou během chvilky. Jen s tím navijákem jsem měl vždycky problém. Když už jsem měl poblíž nějakej rozumnej strom za kterej se dal zaháknout tak jsem nikdy nepřišel na to jak se přes něj přitáhnout. Takže nezbývalo nic jiného než sebrat jiné vozítko a jít tahat sám sebe. Btw pokud hrajete hru jako multiplayer dá se taky užít trochu víc zábavy, protože pak je nutná aspoň nějaká kooperace, aby se někdo staral o palivo a vytahování zapadlých a další fungují jako dopravci a vozí dřevo. Hru rozhodně doporučuji s volantem, na šipkách jsem to ani nezkoušel a ten pocit řízení největších oblud je opravdu unikátní. Co se týče chyb, dost jsem nepochopil k čemu jsou mi na některých strojích dálniční kola, když silnice je tam opravdu sporadicky a stejně z ní člověk musí sjet pro plnění úkolu. Engine hry má obrovský potenciál a doufám že se dočkáme i něčeho jiného než bezcílného tahání dřeva z bodu A do bodu B. Ideálně bych to viděl na nějakou postupnou kampaň s postupným odemykáním dalších možností a například expediční mise kde půjde například o průzkum nebo o záchranu nějakého chudáka z pusté sibiře. Celkově za mě 9/10 bodů. Hra je hlavně o ježdění a to je to hlavní ;-)

Kryton2X4B-523P
07. června 2016, 08:53
0
Autíčkářův hejt: Kola absurdních rozměrů

Pokud je mírně natažená podle předem počítanýho parametru tak to beru, ale to u silničních aut většinou nelze předpokládat. Ruku na srdce, kdo z nás někdy přepočítával pnutí pneumatik při bočním zatížení a podobně. Ale i tak by prostě guma měla být minimálně zároveň s diskem. Tyhle extrémy poslední doby mi přijdou jako dílo bláznivý fantazie chovanců nějakého ústavu pro duševně choré.
Například za tohle bych na místě bral papíry od auta:


Kryton2X4B-523P
07. června 2016, 06:57
0
Autíčkářův hejt: Kola absurdních rozměrů

Btw, když už jsme u těch velkých kol, tak tohle mi přijde ještě pitomější nápad než to přepísknout s rozměrem.
https://i.ytimg.com/vi/LADnwQ3g9KY/maxresdefault.jpg
Poslední dobou se to rozmohlo až moc a nechápu jak si někdo může takhle vědomě degradovat auto tím, že napere o rozměr menší gumy na širší ráfek. Já ani nechci vědět co ta guma dělá při větším bočním zatížení :-(

Kryton2X4B-523P
06. června 2016, 17:03
0
Hejt na plynový pedál

Jenže u Trabantu plný plyn znamenal prošlápnout podlahu a začít utíkat, aby to jelo rychleji ;-)

Kryton2X4B-523P
06. června 2016, 16:50
0
Autíčkářův hejt: Kola absurdních rozměrů

Já osobně jsem na Cliu taky šel rozměrově o jeden palec nahoru. Za prvé jsem kola koupil už s autem a byla by škoda nechat MSW ležet v garáži a navíc se mi ani trochu nelíbí ta asi milimetrová mezera mezi kolem a třmenem, když na to nakýbluju zpátky ty předepsaný čtrnáctky. Stačí blbě nalepený závaží a na první otočce je o třmen fuč, takže mi ty patnáctky přijdou lepší. Jen šířka mě štve, jsou moc široký a mají malé ET takže občas škrtnou o lem. Je to asi jen milimetr na vnitřní straně ale i tak to zabolí na větším hupu. Kdybych našel rozumnou alternativu tak jdu do ní, ale takhle mi asi nezbyde nic jiného než to nechat někde kus stočit abych ty kola zabořil o ty asi 3mm hloubš.

Kryton2X4B-523P
19. května 2016, 07:08
0
Váš Rolls-Royce Zenith Collection dorazí i s kusem výrobní linky

Pánové, robotická ruka by vás vyšla pomalu dráž než to auto :D. Tipuju, že dostanete jednu vypálenou elektrodu z odporový svařovačky, kterou vařili vaše auto a tím bude vystaráno. Nebo nějakou podobnou kravinku ;-)

Kryton2X4B-523P
17. května 2016, 09:26
0
Neporazitelné hot hatche a zase ta Nordschleife

Úplně stejná. Stefan Bellof (Porsche 956) čas 6:11.13 délka trati 20 832m. Marc Basseng (Pagani Zonda R) čas 6:47.50 délka trati 20 832m. Na metr stejná trať a půl minuta jinde. Prostě to nějak nechápu.

Kryton2X4B-523P
17. května 2016, 08:18
1
Neporazitelné hot hatche a zase ta Nordschleife

Když už jsme u té přeslavné severní smyčky, může mi někdo vysvětlit, jak je možné, že v dnešní době špičkových technologií, hypersportů a všemožných jízdních asistentů a berliček, stále ještě nikdo nepřekonal traťový rekord z 28.5.1983? Jak tak koukám tak se nikdo stále neblíží ani zdaleka času, který tam Stefan Bellof zajel. Tak mi někdo řekněte kde je ta chyba?

Kryton2X4B-523P
04. května 2016, 07:23
0
Autíčkář se ptá: Ideální auto do autoškoly?

Tak já dělal autoškolu na Fabii první generace s vražednou kombinací zkratek 1.2 HTP LPG. To auto chcíplo už jen když se na něj někdo zle podíval, ale na druhou stranu to bylo naprosto ideální. Tenhle samochod člověka dost dobře naučil co s nohama, protože přechod do čehokoli jiného mi pak nedělal problém. Velkou zásluhu na tom má i můj instruktor, který dokázal naučit jezdit snad každého a dodnes jsem mu vděčný za to, že nás učil rozjíždět do kopce bez ruční brzdy i s touhle hrůzou. Když jsem pak na závěrečné zkoušky sednul do naftového Focusu tak jsem byl jak v sedmém nebi, protože nafta to ve čtyřech lidech zvládla bez jediného zaváhání u všech co zkoušky dělali. Ale každopádně do autoškol bych dával pokud možno starší a slabší benzínová auta, aby si všichni zkusili jaké to je se slabším autem jezdit. Člověk se naučí víc předvídat když se nespoléhá na silný motor a perfektní brzdy, ale zase bych už nešel do ničeho staršího než felicie, protože třeba na rozjezd s naší starou Škodou 105 by dnešní studentíci autoškol potřebovali desetistránkový návod a tak dvě hodiny času ;-)

Kryton2X4B-523P
21. dubna 2016, 07:25
0
Top 5: Kupé chudého petrolheada

S Calibrou je to trochu problém. Špatné ohlasy jsou na ní hlavně kvůli očekávání zmatených majitelů, kteří se domnívali, že si kupují sporťák. Calibra je už od továrny myšlena jako CESTOVNÍ kupé. Ano na okreskách se s tím sice střela jet dá, ale nejlíp se to auto cítí na dálnici a silnicích prvních tříd a s tísícem kilometrů před sebou. Osobně mám jednu doma (čeká na renovaci) takže zkušenosti s tím autem mám už poměrně slušný. Co se týče spolehlivosti, pokud chcete něco nesmrtelnýho tak osmiventilový dvoulitr C20NE je jedním z těch nezničitelných motorů. Pozdější 16V byly mnohem silnější, agilnější a kultivovanější, ale pro změnu trpěly na praskání hlav válců v prostorem mezi ventily. V6 měla už z výroby konstrukční vadu na řemenicích vaček, takže i při velice přepečlivé údržbě se stalo, že se řemenice ukroutila a potkat 24 ventilový motor znamenalo téměř jistou zkázu celého agregátu. A nešťastné turbo si vysloužilo svou špatnou pověst ohromnou poruchovostí viskospojky (použitá místo mezinápravového diferenciálu), která pravidelně umírala už zhruba po 50 000km. Následná oprava vyšla na tak astronomické částky (dnes už jen nějakých 40 000,- ;-)), že většina původních 4x4 dnes už jen smutně hrabe předkem. Samotný motor, ale netrpěl žádnou vážnější chybou, takže platilo to co u většiny aut - jaký pán taková údržba a takový motor. Abych tu svojí slohovku shrnul. Calibra je skvělá volba pro někoho kdo si chce užít dlouhou cestu na výlet, na dovolenou ve dvou lidech (sice 300l kufr ale vzadu sedět je děs) a komu vyhovuje svižnější jízda a ne pila na hraně schopností auta. Pro mě je to už srdcovka a neměnil bych ;-)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Hyundai i30 Hyundai I30 1.4 i Trikolor LPG 2013
Hyundai i30 Hyundai I30 1.4 i Trikolor LPG

2013 rok výroby
99 koní výkon
1 396 ccm objem

Chevrolet Camaro  2016
Chevrolet Camaro

2016 rok výroby
340 koní výkon
3 600 ccm objem

Land Rover Discovery Discovery 2 V8 TOP STAV 1  2000
Land Rover Discovery Discovery 2 V8 TOP STAV 1

2000 rok výroby
185 koní výkon
4 000 ccm objem

Mercury Colony Park  1984
Mercury Colony Park

1984 rok výroby
104 koní výkon
5 000 ccm objem

Renault Clio 1,2 2000
Renault Clio 1,2

2000 rok výroby
59 koní výkon
1 149 ccm objem