načítám data...

Jak inzerovat, abyste své auto prodali rychle a výhodně

Nákup ojetých aut už jsme na Autíčkáři řešili tisíckrát. Jejich prodej ale ani jednou. A protože prodej vozu bývá ošemetná věc, u charakterních vehiklů obzvláště, připravili jsme pro vás menší návod.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Jak jistě víte, přehrabování se v motoristické inzerci patří v redakci mezi oblíbené kratochvíle. A jelikož jsme toho nejen spoustu koupili, ale také spoustu prodali, disponujeme docela slušnou dávkou zkušeností. Říká se, že obal prodává, a na poli ojetých vehiklů je oním obalem právě inzerát. Můžete mít skvělé a zachovalé auto, ale pokud jej budete prezentovat stylem pologramotného vidláka, který se právě vrátil z inseminace bachyň, vaše šance na úspěšný prodej se značně sníží. Jak tedy správně inzerovat, aby vaše auto zmizelo co možná nejrychleji a za dobrou cenu? Tady jsou naše rady.

Fotky – základ úspěchu

Fotogalerie prodávaného předmětu je zcela základní věc. Fotky prodávají a zejména podle fotek si většina lidí utvoří hlavní dojem z auta. Vašim úkolem tedy je nafotit auto tak, aby vzbuzovalo důvěru a dobrý dojem. Hezké fotky mohou obyčejné auto vymezit vůči ostatním obyčejným autům a hlavně by měly zvýšit počet lidí, kteří si vašeho ctěného motoristického majetku všimnou.

Foťte celé auto

Auto by mělo být na fotkách vidět celé a minimálně ze dvou úhlů, fotky interiéru a motoru jsou silně žádoucí. Bez fotek detailů se většina zájemců v hlavním inzerátu obejde, nicméně pokud chcete například vyzdvihnout zdravé lemy, nové brzdy nebo nerezavé nápravy, mohou být také velmi přínosné. Rozmazané fotky jsou špatně. Fotky neurčitých výsečí auta (např. kvůli focení ve stísněném prostoru nebo mezi překážkami) jsou špatně. Nezapomínejte, že všechny inzertní servery zobrazují jednotlivé inzeráty jako seznam malinkých ikonek – proto věnujte pozornost hlavní fotce inzerátu. Ta musí být jasná a výrazná, aby lákala ke kliknutí. Šedé auto na šedém pozadí zapadne. Fotka interiéru nebo motoru jako hlavní zapadne také.

Šero, rozmazaná fotka, useknutý předek – takhle to je špatně….

Prostředí a počasí

Auto nafoťte za rozumného počasí. Fotky v dešti jsou na prd úplně stejně jako fotky auta-sněhuláka, které smutně stojí zapadané 10 centimetry bílého hnusu. O umělcích, kteří jsou schopni nafotit auto v šeru nebo rovnou ve tmě, se ani nezmiňuji. Co člověk neuvidí, nebude chtít nebo rovnou nabyde dojmu, že majitel skrývá špatný stav. Pokud je to možné, používejte aktuální fotky. Když v zimě vystavíte inzerát, na kterém bude auto zaparkované v poli slunečnic, vzbudí to buď myšlenky, že je fotogalerie stará několik let, anebo že je auto inzertní ležák, který už třičtvrtě roku nikdo nechce, což má jistě své pádné důvody.
Nezapomeňte ani na prostředí fotek. Fotka na prázdném parkovišti / cestě s neutrálním pozadím nebo před rodinným domem vzbudí sto krát lepší dojem, než když svůj povoz zvěčníte jako sardinku na přeplněném sídlišti, popřípadě jej umístíte na podezřelý zanedbaný plácek v pochybné části města, jako vystřižený z fotogalerií těch nejhorších autobazarů.

Pozor na postprocessing

Pokud chcete fotky upravovat a umíte to, pamatujte, že prodáváte auto, ne svou schopnost pracovat ve Photoshopu. Pokud chcete fotky upravovat a neumíte to, omezte se maximálně na drobné doladění jasů a stínů a do žádných větších akcí se nepouštějte. Překonstrastováním, přesycením a jiným uměleckým předimenzováním fotogalerie se dostáváte na úroveň tydýta, který vyfotí dvě nicneříkající části auta v šeré a stísněné garáži.

To samé auto vyfocené za světla a venku. Vypovídající hodnota zcela odlišná.

Špinavé auto nikdo nechce

Stejně jako nikdo nechce ušmudlanou ulepenou holku, která smrdí jak zpocený valach, nebude nikdo chtít ani ušmudlané ulepené auto, které uvnitř vypadá, jako by vozilo partu ukrajinců na stavbu, popřípadě sloužilo coby přepravník dítěte trpícího extrémní nevolností. Nacházejí-li se ve vašem autě vrstvy prachu, zapomenutá lízátka a chlupy od stáda angorských koček či z polstrování do očí bijí skvrny, jejichž původ raději nikdo nechce znát, měli byste zvážit investici do profesionálního vyčištění interiéru. V opačném případě hrozí riziko, že všichni potenciální kupci prchnou hned po otevření dveří.

Stylistika a pravopis 

Znám spoustu lidí (a sám se mezi ně počítám), kteří by sebekrásnější a sebezajímavější auto vyřadili z výběru pouze kvůli mizerné úrovni psané formy. Texty se spoustou hrubek, bez diakritiky, s překlepy, prostě na úrovni cvičeného orangutana, vyvolají v mnoha lidech asociaci, že prodejce náleží do množiny osob, se kterými se rozhodně nevyplatí obchodovat. Pokud čeština není vaši silnou stránkou nebo jste dyslektik, nechte si raději text někým zkontrolovat. Stejně tak se vyvarujte zaseklému caps locku, protože mnoha lidem je nemilé KDYŽ JIM AUTO PRODÁVÁ ČLOVĚK, KTERÝ NA NĚ VIRTUÁLNĚ ŘVE A ZA KAŽDOU VĚTU DÁVAT DESET VYKŘIČNÍKŮ !!!!!!!!!!!!!!!!!! I KDYBY TĚCH DESET VYKŘIČNÍKŮ BYLO ZA NÁJEZDEM 55 POCTIVÝCH TISÍC KILOMETRŮ U OCTAVIE TDI !!!!!!!!!!!! ROZUMÍME SI ???????!!!!!!!!!!!

Úplně stačí, když jasně a v jednoduchých větách uvedete důležité údaje o autě (např. rok výroby, nájezd, motorizaci, platnost STK, počet majitelů, nadstandardní výbavu – ale většina inzertních serverů se vás na tyto věci při zadávání inzerátů už zeptá automaticky), vyzdvihnete klady, popřípadě popíšete závady.

Silácké řeči a otřepaná klišé nechte jiným

Některá slovní spojení jsou již tak zprofanovaná, že přestože mají vyjadřovat cosi pozitivního, v reálu spíše škodí. A právě takovým věcem byste se měli vyhnout. Tak třeba sousloví „Absolutní TOP STAV!” Věři tomu ještě někdo? Top stav degradoval do toho nejodpornějšího beztvarého klišé označujícího úplně cokoliv. Pokud opravdu disponujete krásnou ojetinou, raději zvolte měkčí větu na způsob „velmi zachovalé auto ve vynikajícím stavu”. Zavádějící je i pojem „plná výbava”, která většinou plná není, jelikož příplatkové seznamy automobilů už jsou nějaký ten rok nadité tak, že zvolit všechny může jen magor, nemluvě o tom, že se jednotlivé prvky výbavy mohou navzájem vylučovat. Vyvarujte se i plytkých výkřiků typu „v pohodě jezdí za 7 litrů” u velkého šestiválce (i kdyby za tolik skutečně jezdil) nebo útočných onanií á la „nic lepšího v ČR neseženete, prodávám kvalitní super auto a ne nějakou zbořenou vraždu jako všichni ostatní podvodníci, takže vy blbci si klidně kupte ty levnější, já nabízím kvalitu”. V prvním případě si může kupující říct, že když prodejce lže o spotřebě, bude lhát o všem, v tom druhém se zas spousta lidí bude chtít vyhnout arogantnímu fanatikovi, který má dojem, že prodává svatý grál. Strohý a korektní popis auta je nejlepší popis auta.

za fotku děkujeme keep-calm-o-matic.co.uk

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

je
jerry
23. ledna 2016, 11:49
0

Pokud je auto pravidelně servisováno v autorizáku, je dobré to doložit servisní knížkou a možností nahlédnutí do systému zmiňovaného servisu.

reagovat
Ev
Evlo
23. ledna 2016, 20:49
0

Nebo naopak vyzdvyhnout, ze auto v autorizaku nikdy nebylo.

HT
HTRATR
23. ledna 2016, 13:01
0

Mě vždycky v inzerátech dostane podmínka inzerenta o prodeji vozu pouze vážnému zájemci, už se vidím jak mu naklušu na předem připravenou Probefahrt s naditou obálkou a úsměvem od ucha k uchu načež mi frajer oznámí že takhle teda ne a že takhle sme si to teda nedomluvili a že se tedy celý obchod ruší páč on není vůbec ne nějaký vysmátý kretény zvědavý.

reagovat
VoFi
23. ledna 2016, 13:31
0

Hezky napsáno.. Ještě bych doplnil, že když člověk vyzdvihuje klady a zmiňuje zápory, mělo by to být v jakési rovnováze. Pokud se napíše sebevětší klad, tak následující řada drobných záporů ho úplně přebije. To už pak je ale spíš o slohové obratnosti a málokdo zas ty dlouhé popisy chce číst, že?

reagovat
adam7c3
23. ledna 2016, 13:59
0

Hlavně v inzerátu, pokud to jde, neuvádějte email, protože se najdou spousty "zájemců", kteří vás jsou schopní otravovat desítkami emailů s dotazy na největší hlouposti, na výměnu, splátky atd. Možná, že při prodeji běžných aut je to jinak, ale vždycky když jsem prodával svoje auta (ameriky+jaguáry), začala se mi plnit schránka debilními dotazy chvíli po uveřejnění inzerátu. Nepomůže ani když napíšete, že na emaily, SMS neodpovídáte, nevyměňujete. Stejně vám napíšou. Taková SMS o půl jedné v noci, s dotazem kolik slevím, dokáže opravdu potěšit.

reagovat
Souča
23. ledna 2016, 14:09
0

jo no, když jsem prodával primeru za pár tisíc, tak lidi psali neskutečný věci - kolik to má repráků? - má to nějaký škrábanec? - beru to, jen to chce slevu 75% atd.

beastar
10. prosince 2016, 23:30
0

Nejlepší jsou emaily typu: Nemám 100,000 ale jsem schopen nabídnout vám 50,000. Nic neřeším o vše se postarám, přijedu, zaplatím a odjedu. Takové lidi bych s chutí nakopal do řitě i s těmi 50 ... když něco prodávám za nějakou cenu tak si to tak cením a sleva je možná ale v rámci mezí.

Jak píšeš o té Primeře tak to je taky fajn když člověk prodává auto za 15 a lidi se ptají na věci jak u nového a hlavně snad čekají stav nového vozu .. :D

briza
23. ledna 2016, 14:03
0

Doufám, že se tyhle rady nějak moc nerozšíří, protože já bych pak přišel o skvělý zdroj zábavy aneb kromě kůže, navigace, el. zrcátek a zadních oken, tempomatu a automatický klimy je to naprosto v plný :) Případně "decentní tunnyng" je taky super.

reagovat
Ko
Kouzelnik
23. ledna 2016, 16:54
0

http://auta.yauto.cz/bmw-z4-3-0-si-195kw-roadster-1978077.html

Tento inzerát považuji za příkladný mustr... :-)













reagovat
Je
Jenyk
24. ledna 2016, 10:17
0

CO SE ŤY NELÝBÝ NA "Vše je v čisté a ekologické elektrice. Má ekologické ovládání zrcátek" u nadupaného šestiválce??????? Ještě že na mých autech mám elektriku i zrcátka neekologická :-)

Ko
Kouzelnik
24. ledna 2016, 13:34
0

Mě se líbí, když jsou věci košér a elektrika moderní kritéria splňuje, ale proti gustu ... ;-)

j3
j3rry
23. ledna 2016, 17:36
0

Nejlepší pro prodej auta, které není zrovna tuctové zboží je založit si doménu, vyrobit mu webové stránky a popsat příběh auta z úhlu pohledu toho auta samotného... Ověřeno v praxi.

reagovat
JF
JFK
23. ledna 2016, 18:25
0

Hlavně na konec inzerátu ne SMS, ne výměna pouze prodej za hotové, bazary nepsat a nevolat! To vyfiltruje část zmíněných individuí

reagovat
sumy
11. prosince 2016, 10:09
0

Ale kdez, acka a esicka budou vzdycky volat a vzdy hrozne nutne potrebuji konkretne to vase auto pro zakaznika, ktery chce presne vasi motorizaci/barvu/vybavu...
Ale obcas se vyplati probrat "brak"inzeraty. Ja tak koupil od cikana(smarja, smi se to jeste vubec napsat?) de facto unikat, bo ani netusil co ma a jen mu 14dni po te co to koupil vadilo, ze to pri 150 moc zere:-) kdo by to byl do offa rekl, ze?
Tak jsem za 60! poridil nezrezly pajo s nejzadanejsi(a nejvzacnejsi) motorizaci. Uz to jsou 3 roky a hezke kusy dnes zacinaj od 120kKc. Auto za 3roky nahrkalo 80kkm vcetne 3 rumunskych dobrodruzstvi a nejakejch par off akci s poradnym brodenim a trapenim v terenu.

piwel
23. ledna 2016, 19:46
0

Takhle jsem inzeroval svou EX + k tomu bylo cca 50 fotek

Honda CRX ED9 1.6 16v - Nabídka
MOTOR - D16Z5 91kw po GO, olej nebere a nekouří, otevřené sání (Fujita) + vyčištěná klapka a vybroušené sací parohy
+ další motor D16Z5 co byl původně v autě – olej trochu mizel (1 litr na 5000 km), trochu podymoval, ale díky (asi) snížené hlavě má vyšší tlaky a ve výslekdu jel líp než ten po GO co je v autě teď
PŘEVODOVKA - sériová, nekrácená, škrká 2
+ další převodovka z Civica 1.3 (kratší) škrká 2 a 3
SPOJKA - odlehčený setrvačník (cca 5kg)
lamela z Civica 7g 1.6
VÝFUK - kromě nerezové náhrady katalyzátoru je to série, takže NEŘVE
PODVOZEK - tlumiče a pružiny KONI sport,
PUR silentbloky a všechny čepy nové,
ramena a jiné díly po repasi - pískování, zinkování, komaxit
BRZDY - sériové, vepředu nové desky, zadek zatím neměněn
INTERIÉR - pár trhlinek a prasklinek na klasických místech (zadní opěradlo, plato...) sedačky originál, k řidičově sedačce mám náhradní opěradlo (bez kosmetických vad), sportovní volant + stavitelná řadící páka, okna a zrcátka manuální, dvoupolohový šíbr v elektrice, nemá rádio ani reproduktory, panel topení je (bohužel) klasicky prasklý
KAROSERIE - bez koroze, nový celolak (není úplně 100% drobné vady na kráse už stihlo auto posbírat :/ ), plastové zadní okýnka, křídlo z verze VT (originál mám taky), nové čelní sklo, kapota na "aero" rychloupínáky se zámkem, spodek ošetřen bodyčkem, vnitřek vyvoskovaný
KOLA - zánovní pneu Yokohama Parada 195/50/15 (cca 1500km) + disky Autec
ND - komplet motor D16Z5, převodovka z 1.3, poloosy, drobnosti
ROK VÝROBY - 1991
STAV KM - 178000
SPOTŘEBA - 6 až 9 litrů, podle stylu jízdy
CENA - se vším všudy a novou technickou (končí v listopadu, zařídil bych) 79.999,-
bez motoru a ND 64.999,-
bez motoru, ND a alu kol (byla by na 14kách plecháčích s letníma pneu) 54.999,-
EKO daň ZAPLACENÁ
znám komplet historii auta od dovozu do ČR, respektive od dob předchozího majitele
http://www.crxklub.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1594
http://www.crxklub.cz/forum/viewtopic.php?f=6&p=40536&sid=70bf525eb70c158df2b86670abd9f9df#p40536
https://drive.google.com/file/d/0B7dc8WUYZKzv V2M3RE1CY3RYQ0k/view?usp=sharing
pokud se některý odkaz nezobrazuje správně, informujte mne prosím, fotky můžu poslat mailem

rozumné dohodě se nebráním

reagovat
piwel
23. ledna 2016, 19:48
0

a potom jsem takhle prodal daily car

P: ROVER 214Si 1.4 76kw - Nabídka
Nemáš na Bentley, Aston Martin nebo Rolls Royce, ale chceš britské auto? Trojkový Golf, zhuntovaná Felicie, dědova Oktávka nebo uřvaný Civic se ti nelíbí? VÝBORNĚ ! Přesně pro Tebe je tady Rover 214Si! Je sakramentsky ve vůni, dokonce jsem ho i umyl (a to i v interiéru), s rozumným nájezdem, trochu horší kastlí, ale připraven na další letitou službu. Motoricky je v cajku, dvouvačková čtrnáctistovka si poradí i se zrychlením k magické hranici 100kmh, spotřebu zvládá okolo 7mi litrů a kulervoucích 76kw zaručuje že kdejaká tuningová Felicie se na tebe bude dívat jen zezadu. Občas trochu pozlobí startování, ale není to Ford aby se muselo jezdit vlakem zpátky, vždycky chytne. Podovzek je standard, žádný zázrak techniky, klasika - rameno, tlumič a pružina. Karoserie za ta léta schytala pár modřin a bolístek, kovomorka je nově zredukovaná, ale nezalakovaná, stejně tak i řidičovi dveře - vypadá to jako harlekýn edice, což je dobrý základ pro nějaký rat project. OK, není to žádný krasavec který by oslňoval kočičky na pláži nebo rovné kšilty na lokálním tuning srazu, ale je to schopné auto na zaučení, dojíždění do práce a podobné aktivity které nevyžadují leštěnku ze showroomu. Prostě na každodenní použití nebo na PlechCup :)
a teď teda vážně
MOTOR: 14K4F - 76kw, po GO hlavy motoru - nové těsnění, zalapované ventily, gufera, atd...
PŘEVODOVKA : řadí všech 5 rychlostních stupňů a umí i R (rally mod), při závodním rozjezdu to nezvládá spojka, ale při normální jízdě je to cajk
KAROSERIE : otřesná, vínový lak je fakt to nejhorší co jde na auto dát, je to oloupané jak důchodce s psoriázou, lemy a prahy jsou vyspravené, takže aktuálně, modré dveře jsou z důvodu výměny okna
KOLA : sedí na papučkách 195/50/15 vpředu Hankook, vzadu Federal nazutých na originál ALU elektronech Rover
INTERIÉR : odpovídá stáří
CENA : 10000 čistá ruka, ber neber, s dohodama se jdi vycpat

EKOdaň ZAPLACENÁ, nová STK, detailní fotky přes mail

reagovat
VoFi
23. ledna 2016, 23:22
0

Tak to jsi byl ten expert :D

A že byl ten samý text o pár dní později i u kombíka..to už někdo okopčil?

piwel
24. ledna 2016, 12:00
0

jestli to bylo potom někde dál na inzerátu, tak to už byla kopie, tohle jsem vymýšlel sám a kupodivu se Rover prodal rychleji než to CRX :D

VoFi
24. ledna 2016, 16:03
0

Sem si říkal.. ono tamto byl taky Rover, ale čtyřoko kombík..Sice tam byla jistá snaha to upravit tak, aby to sedělo ale moc se to nepoedlo

Jinak ryhlému prodeji se nedivím, za ty prachy to byl fajn obchod..ale ta barva teda :D ač se mi nelíbí, jsem rád za svoji zelenou :)

piwel
25. ledna 2016, 10:44
0

no ale jaký jsem dostal diss od nějakého Honda fanouška :D "ty jsi dement...to je přece uřvaný civic!!? ne??? ale to ty asi nevíš..."
a pak si ze mě (jak jsme později zjistil) dělal srandu kámoš :D
"Dobrý den šéfe berutoauto hned, je možná víměnA,? můžu nabídnout eržIKKU*VU na týden, anebo na zplatky? NA míště složí m první splatku, a nebo víte co? žádnou s odkladem od ledNA šlo by to? šecko zaplatím pane šéf, nemůsíte se bát, mý děti to dosvědčítady fotka pro představu http://www.bulwar.cz/wp-content/uploads/2014/11/tukabel.png "

VoFi
25. ledna 2016, 14:51
0

Aha :D no oni jsou někteří jedinci občas takový... popudlivější a citlivější na slova, která H nevynáší do nebes :D ale oficiální členové Honda klubu jsou docela v poho (po tom, co poslední rok probíhala intenzivní čistka kdy mizeli členové neschopní přijmout nastolená pravidla, třeba zákaz vulgarismů ve veřejných debatách atp.)

Když jsem nabízel tátova Passata B4 (ještě furt je k mání) tak mi třeba psal i týpek, že to vymění za Mercedesa :D (samozřejmě typická ghetto verze), to bylo zajímavé.. Nebo někdo že vymění za Seat Ibiza. Vypadalo to nadějně,akorát jsem nechápal proč je ten člověk tak blbej aby to měnil.. Nakonec někde ten rozum přeci jen posbíral a nic z toho nebylo. Ten samý scénář s 2g Golfem..akorát ten mi sliboval že přijede a tak, ale nakonec že "si to vezme bratranec more" :D

Kámoše máš dobrý,já bych ho asi zabil :D

Fr
FraHor
23. ledna 2016, 21:22
0

Největší inzertní haluz byl jeden přeprodávač ze severní Moravy se slavnou větou "odjede kamkoliv". Ono prohlášení "ježděno bílou rodinou" je taky slušná soda.

reagovat
David Marek
23. ledna 2016, 22:02
0

Jo, na inzeráty s "plnou výbavou", kde nejsou ani vyhřívané a elektrické sedačky, nebo naprostej základ jako kožené sedačky nebo přední pípáky jsem u některých inzerátů na mercedesy tak alergickej, že mam chuť prodávajícímu kolikrát napsat, že je debil :D

reagovat
CerVus
23. ledna 2016, 22:37
0

Já si hned vybavil dva inzeráty ze sportovníchvozu na bmw m3. Jeden už v názvu řve do světa, že auto jede 300km/h což už o něčem vypovídá a druhý tam prodává auto v neskutečně zuboženém stavu a vůbec se za to očividně nestydí.

reagovat
Skipper
24. ledna 2016, 13:37
0

Naprostý souhlas s výše uvedeným. Fotky prodávají. Další věc, co mi pomohla, bylo to, že jako majitel se o auta vźdy snažím starat a jelikož nejsem překupník, tak k ním mám i určitý vztah. Autům jsem vždy vytvoŕil profil na moje.auto.cz, kde jsem popsal klady, zápory, servis i potenciální průsery. Auta, která jsem opravdu chtěl prodat, jsem tímto způsobem prodal zatím nejdéle za 2 týdny, nejrychleji za 18 hodin.
Nechápu proto lidi, kteří nafotí naprosto šílené fotky ve tmě (ideálně i v mlze) zasraného auta z venku a s tunou bláta uvnitř. To jsou fakt tak blbí???? Auto se nekupuje jako mikrovlnka, není to tak úplné spotřebák a emoce při výběru často přebíjí zdravý rozum.

reagovat
Mi
Michal N.
25. ledna 2016, 19:09
0

Doporučuju inzeráty tohoto mistra pera:¨

http://auto.bazos.cz/inzerat/56584973/VOLVO-V70-R-Turbo-AWD-176kW-240HP-TOP-STAV-Dovoz-CH.php

Pro ilustraci věta: "JE TO VŮNĚ JAK VIDNO JIŽ NA FOTKÁCH - ŽÁDNÁ CIGÁNSKÁ VYBYDLENKA...!!! "

reagovat
piwel
25. ledna 2016, 19:25
0

!!! je tem těch vykřičníků málo, TAK JEŠTĚ NĚJAKÉ PŘIDÁM!!!!!!!!!!!!!! a to by mohlo STAČIT !!!

piwel
01. února 2016, 22:56
0

http://auto.bazos.cz/inzerat/56995329/Toyota-MR2.php krásný příklad...pěkné auto, ale na pikaču inzerát...

reagovat
To
Tom
10. prosince 2016, 22:44
0

krásnej hybrid Lexus 450, jen mít ty prachy http://www.autobazar.azinzert.cz/ostatni-osobni-auta/



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem