Záleží jen na tom, jak moc trpělivý jedinec jste, ovšem myslíme si, že případ Alfy Romeo Giulia už překračuje tuto pomyslnou hranici takřka u každého. V červenci představený vůz se měl prapůvodně dostat do výroby loni v listopadu, ovšem přišlo několikaměsíční zdržení. Ok, pochopitelné, odůvodnitelné, nezlobíme se. Posun na letošní březen byl však opět ohrožen, když se pár týdnů zpátky objevila zpráva o tom, že je třeba „ještě něco dodělat“ a že si počkáme dalších několik měsíců. Toto tvrzení navíc utrpělo výrazné šrámy, když se objevily zákulisní informace o tom, že Giulia údajně neprošla nárazovými testy a místo „ještě něco dodělat“ je na místě spíše „celou jí dost předělat“.
Ty nejzlejší jazyky začaly pochopitelně v osudovou chvíli tvrdit, že je to definitivní konec, a že krásnou a uhrančivou Giulii na silnici prostě nikdy neuvidíme. Jenže nyní je zase všechno jinak, protože se do hry poněkolikáté vložil generální ředitel koncernu Fiat Chrysler Sergio Marchione a prohlásil, že původní březnové datum platí, a že Giulia oficiálně vejde do výroby ke dni 14. března, tedy za necelý měsíc.
To zní sice samozřejmě skvěle, ale my a s námi celý svět si tak jako říkáme, jestli tomu ještě lze věřit. Ono tohle oficiální datum totiž není první a panují obavy, že nebude ani poslední. Během těch tří týdnů se ještě stále může leccos změnit.
Kdyby však protentokrát všechno klaplo jak má, a Giulia by se skutečně vydala do výroby a tedy i na trh, dostali bychom v první řadě hned to nejlepší v podobě vrcholné verze Quadrifoglio Verde. Sporťák s třílitrovým bi-turbo šestiválcem má výkon 510 koní a z nuly na sto umí za 3.8 sekundy. Z civilních verzí byla představena zatím jen ta s přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 276 koní a další varianty zůstávají záhadou.
20. února 2016, 16:44
0
Když to je o tom nechytat se nepodložených zpráv ;) Oficiálně tohle poslední datum nikdo nezrušil, ani neřekl, že by Giulia měla problém s bezpečností nebo potřebovala dovyvinout... Jsem optimista a věřím že to klapne, protože výroba předprodukčních testovaček a předváděček už běží ;)
22. února 2016, 22:47
0
Spis si myslim, ze uz to potrebuji pustit do sveta a zacit prodavat aby vydelali nejaky skvarky a nebyl tenhle projekt ve ztrate. Horsi je ze tyhle prvni kusy budou hodne poruchovy/nedotazeny/problemovy a z novinarskych testu vyjde hrozne spatne a nez to daji do kupy bude pozde. Je to sice trochu pesemisticky pohled ale urcite ne vzdaleny realite.
23. února 2016, 01:43
0
To bohužel není pesimistický pohled, ale standardní pracovní postup Alfy Romeo. Většinou vypustí předprodukční prototyp a použitelné auto z toho udělají až při faceliftu...
23. února 2016, 21:43
0
co bylo na Giuliettě špatného?..případně 159? (snad né těch 20kg co mělo oproti konkurenci navíc) ?
23. února 2016, 22:29
0
Na Giuliettě třeba to, že celý to auto fungovalo skvěle na hraně, ale v normálním provozu bylo k vzteku. Nedoladěnej software převodovky, takže kopala, nedoladěnej podvozek, takže drncal, chybějící odhlučnění podvozku, spousta odfláknutejch detailů. Bylo z toho cítit, že by to jednou mohlo být super auto. Ale že ještě není.