načítám data...

Alfa Romeo Giulia přesunuta zase zpátky na březen

Když se čeká na nějaký produkt, stavbu, nebo například tunel (ano, zcela bez skrupulí narážím na pražskou Blanku) jsou určité korekce data vydání/uvedení/postavení přípustné. Jenže od určité hranice si začnou lidi připadat, že z nich děláte blbce.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Záleží jen na tom, jak moc trpělivý jedinec jste, ovšem myslíme si, že případ Alfy Romeo Giulia už překračuje tuto pomyslnou hranici takřka u každého. V červenci představený vůz se měl prapůvodně dostat do výroby loni v listopadu, ovšem přišlo několikaměsíční zdržení. Ok, pochopitelné, odůvodnitelné, nezlobíme se. Posun na letošní březen byl však opět ohrožen, když se pár týdnů zpátky objevila zpráva o tom, že je třeba „ještě něco dodělat“ a že si počkáme dalších několik měsíců. Toto tvrzení navíc utrpělo výrazné šrámy, když se objevily zákulisní informace o tom, že Giulia údajně neprošla nárazovými testy a místo „ještě něco dodělat“ je na místě spíše „celou jí dost předělat“.

Ty nejzlejší jazyky začaly pochopitelně v osudovou chvíli tvrdit, že je to definitivní konec, a že krásnou a uhrančivou Giulii na silnici prostě nikdy neuvidíme. Jenže nyní je zase všechno jinak, protože se do hry poněkolikáté vložil generální ředitel koncernu Fiat Chrysler Sergio Marchione a prohlásil, že původní březnové datum platí, a že Giulia oficiálně vejde do výroby ke dni 14. března, tedy za necelý měsíc.

To zní sice samozřejmě skvěle, ale my a s námi celý svět si tak jako říkáme, jestli tomu ještě lze věřit. Ono tohle oficiální datum totiž není první a panují obavy, že nebude ani poslední. Během těch tří týdnů se ještě stále může leccos změnit.

Kdyby však protentokrát všechno klaplo jak má, a Giulia by se skutečně vydala do výroby a tedy i na trh, dostali bychom v první řadě hned to nejlepší v podobě vrcholné verze Quadrifoglio Verde. Sporťák s třílitrovým bi-turbo šestiválcem má výkon 510 koní a z nuly na sto umí za 3.8 sekundy. Z  civilních verzí byla představena zatím jen ta s přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 276 koní a další varianty zůstávají záhadou.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ri
riprex
20. února 2016, 16:44
0

Když to je o tom nechytat se nepodložených zpráv ;) Oficiálně tohle poslední datum nikdo nezrušil, ani neřekl, že by Giulia měla problém s bezpečností nebo potřebovala dovyvinout... Jsem optimista a věřím že to klapne, protože výroba předprodukčních testovaček a předváděček už běží ;)

reagovat
Pe
Petr
22. února 2016, 22:47
0

Spis si myslim, ze uz to potrebuji pustit do sveta a zacit prodavat aby vydelali nejaky skvarky a nebyl tenhle projekt ve ztrate. Horsi je ze tyhle prvni kusy budou hodne poruchovy/nedotazeny/problemovy a z novinarskych testu vyjde hrozne spatne a nez to daji do kupy bude pozde. Je to sice trochu pesemisticky pohled ale urcite ne vzdaleny realite.

reagovat
BobAsh
23. února 2016, 01:43
0

To bohužel není pesimistický pohled, ale standardní pracovní postup Alfy Romeo. Většinou vypustí předprodukční prototyp a použitelné auto z toho udělají až při faceliftu...

An
Andy
23. února 2016, 21:43
0

co bylo na Giuliettě špatného?..případně 159? (snad né těch 20kg co mělo oproti konkurenci navíc) ?

BobAsh
23. února 2016, 22:29
0

Na Giuliettě třeba to, že celý to auto fungovalo skvěle na hraně, ale v normálním provozu bylo k vzteku. Nedoladěnej software převodovky, takže kopala, nedoladěnej podvozek, takže drncal, chybějící odhlučnění podvozku, spousta odfláknutejch detailů. Bylo z toho cítit, že by to jednou mohlo být super auto. Ale že ještě není.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Moskvič Ostatní Šlapací 1978
Moskvič Ostatní Šlapací

1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem

Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature 2003
Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature

2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem

Ford LTD Coupe 1971
Ford LTD Coupe

1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem