načítám data...

Alpine A110 Premiere Edition: Moje drahá Francouzka

18. listopadu 2019, 07:22 17 komentářů M P Recenze & testy

Trvalo to dlouho, ale Alpine se teď konečně dostává i na stránky Autíčkáře. Lépe však pozdě než nikdy, tahle podmanivá Francouzka přijíždí připravena vás okouzlit

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Ach Alpine… Nádherná, elegantní, a v černé barvě vlastně i trochu nenápadná Alpine. Jak ta mi dlouho unikala. Lépe řečeno, ve svezení jsem skoro ani nedoufal. Od prvopočátku jsem totiž vůbec nevěřil, že tohle auto uvedou vůbec kdy na trh. Navíc tu byla ještě ne zcela vybledlá vzpomínka na zklamání ze sériového Twinga poté, co nás Renault navnadil konceptem Twin’run.

“Tak takovéhle zadokolky si tam radši v tom vašem hexagonu nechte!” pomyslel jsem si po prvních 200 kilometrech na okreskách s Twingem. Jenže ono je to Twingo nakonec vlastně super, a jak se ukázalo, dokáže potěšit i Autíčkáře. Nemluvme ale o Twingu více, než je nutné, protože Alpine se nakonec na trh dostala a ihned sklízela bouřlivé ovace a kladná hodnocení od prakticky všech, kdo se s ní svezli. Zdálo se tedy, že je schopná dostát všem očekáváním, která vyvolala marketingová videa driftujících prototypů. No super!

Jednoho dne jsem se pak, zoufale hledaje motivaci napsat pro vás opět něco pěkného, pokoušel zjistit, kdo o Alpine A110 u nás vlastně psal. Ukázalo se, že takových článků nevzniklo mnoho a pokud už nějaké byly, figurovala v nich černá Alpine s brněnskou SPZ. Netrvalo dlouho a Lukáš Vaverka musel čelit mým všetečným dotazům. S ochotou sobě vlastní slíbil, že se mi zeptá. Poklidně jsem na celou záležitost vinou neutuchajícího pracovního chaosu zapomněl. 

Aleš z RNews.cz se mi ale ozval brzy a já byl překvapen, protože jsem fakt zapomněl. Černou Alpine opravdu v Brně potkáte a patří přímo panu Pokornému, takže jemu osobně a i celému Renault Auto Pokorný patří obrovský dík! Mimochodem, pokud byste novou Alpine chtěli, a nebo ji máte a chcete ji servisovat, tak rozhodně běžte k nim. 

Tak co je tedy tahle Alpine vlastně zač? Pro ty z vás, kdo o ní nikdy neslyšeli, nemám dobré zprávy, na historické výklady jsou zde jiní odborníci. Fakt, že nová A110 odkazuje na původní Alpine ze šedesátých let, unikl asi málokomu. A dělá to opravdu důkladně, v pravém slova smyslu se jedná o mnohem věrnější a důkladnější vzkříšení jména, než tomu bylo třeba v případě Mini Cooperu. Původní Alpine byla taky lehounký sporťák, stejně jako nová, jenže ta nová je daleko komplexnější, což je na ní tolik zajímavé. A pak je tu ten vzhled.

Designové odkazy jsou jasné, podle mého se vzhled nového auta podařilo udržet prostý přílišného retra a vypadá naprosto úchvatně. Černá barva možná lehce skrývá všechny ty propracované tvary a detaily, na druhou stranu dává příležitost si při každé zastávce všimnout něčeho nového. Tohle vás nepřestane bavit. Stejně jako všechny ty detaily v kabině. Zpracování je parádní, kabina navíc působí vpravdě luxusním dojmem, což by logicky šlo proti snahám o nízkou hmotnost, ale tady se to opět povedlo vyvážit. 

Tak třeba skořepinové sedačky Sabelt. Úžasné na pohled, stejně tak na posez, a když se podíváte na jejich uchycení do podlahy, musíte obdivovat ten hon za gramy. Pro zajímavost, výškové nastavení sedaček je možné pouze v jednotlivých polohách a to ještě s pomocí nářadí. Zase ale váží každá jen 13 kg, což je polovina oproti skořepinám z Mégane R.S. Výsledkem je hmotnost jen o kousíček přesahující 1100 kg. Chcete to zasadit do kontextu? Porsche Cayman s převodovkou PDK je o 300 kg těžší. Alpine je navíc krásně kompaktní, což černé lakování jen podtrhuje. 

Potud je vše pouhá teorie. Alpine však exceluje i praxí. V malé, ale stále celkem vzdušné kabině, rychle naleznete ideální pozici za volantem. Závodnické sedačky jsou překvapivě velmi pohodlné a tak se tu hned cítíte jako doma. Takže jedem!

První seznamovací kilometry s Alpine vnímavému řidiči ihned naznačí, že Alpine bude větší kámoš, než by s ohledem na teoretické poučky o koncepci s motorem uprostřed čekal. Než se ale dostanete do tempa, je čas si všechno hezky osahat. Alpine působí až nečekaně civilizovaně. V normálním režimu je tichá, řízení příjemně lehké a velice brzo se vám tak na mysl začne drát skoro až kacířská myšlenka, totiž že by Alpine byla skvělým autem pro každý den. 

Velkou měrou k tomu přispívá podvozek, který je naladěný hezky měkce a poddajně, což si konstruktéři mohli dovolit díky nízké hmotnosti auta, to vše navíc bez adaptivních tlumičů. Nepředstavujte si ale, že se Alpine na rozbité silnici kymácí jako lodička, to vůbec, všechny nerovnosti prostě ladně přeletí, jak se na lehké auto s tuhou karoserií sluší. Skvělé fungování podvozku trochu vyvolává vzpomínky na, taky černý, Mégane RS , Alpine se za své místo narození v Dieppe vůbec nestydí, a je to dobře, protože jestli něco tihle lidé umí, jsou to zejména podvozky. A brzdy. A řízení… mohl bych pokračovat, ale všichni víte, že RenaultSport staví a vždy stavěl fantastická auta.

Očekávání možná lehce ochladí parametry motoru. “Jenom čtyřválec? A ani ne dvoulitr? Tohle přece není žádný sporťák!” Pokud ale začneme počítat, máme tady něco přes 250 koní na tunu, což najednou nezní vůbec špatně. Vlastně je to štědrá porce. S lehkým autem nemám motor moc práce a Alpine se srdnatě žene vpřed, kdykoli si vzpomenete.  Čtyřválec navíc oplývá překvapivě širokou škálou zvuků, zvlášť ve sportovním režimu. Nejde třeba jen o dnes už obligátní střílení do výfuku při přeřazení, ona Alpine překvapivě zní velice podobně svému karburátorovému předchůdci. Už jsem tento názor párkrát slyšel, a po svezení musím jen dát zapravdu, nevím, jak to udělali, ale nová A110 má zvukem dost blízko k chrapláku Webery krmené jedna-trojky.

Alpine by vlastně žádný sportovní režim nepotřebovala, nebo by spíš nepotřebovala volič režimů. I ve sportu je tak krásně uhlazená, vyvážená, převodovka navíc, když to nepotřebujete točit, sama zvolní a sníží otáčky. Popravdě musím říct, že jsem asi nikdy nezažil auto, které by mi svým charakterem tak sedělo, auto, kterému bych nemohl vytknout téměř nic, rozhodně nic zásadního.

Nedokážu asi pořádně popsat tu lehkost, s jakou Alpine jezdí. Patrně ani nedokážu vystihnout tu eleganci a ladnost, s jakou spojuje jeden oblouk s druhým, jak svižně přeskočí rovinky. Můžu vám třeba říct, že Alpine opravdu mocně brzdí, což přišlo velmi vhod, když se přímo před autem rozhodla nějaká důchodkyně s jízdním kolem přejít cestu mezi vesnicemi. Přitom ale není těžké brzdy nadávkovat přesně, jak potřebujete. Dokud člověk nejede moc agresivně, není to ani nutné.

Alpine totiž velice sluší plynulost a relativně uvolněné, svižné tempo. Na rovinkách není třeba zrychlovat co to jde, řadit stačí i kolem pěti tisíc, a spíš využívat krouťák. Pak jen před zatáčkou přibrzdit jen tolik, abyste zbytečně neplýtvali energií, zatáčku si co nejvíce narovnat, a hned zase jemně zrychlovat. Když budete jezdit takhle, bude každá cesta s Alpine ve výsledku velmi rychlá, což je přesně kouzlo lehkého auta. Nemusíte ho týrat a ždímat, abyste byli rychlí. Když se do toho pak opřete víc, budete rychlí přímo ukrutně. A že to Alpine umí…

Gripu je totiž na rozdávání, velké brzdy zastavují malý sporťáček znova a znova se stále stejnou vervou, aby mohl motor zase předvádět svůj neúnavný tah. S každým bleskurychlým přeřazením se ozve prásknutí, a celé se to opakuje. A můžete tak jezdit překvapivě dlouho, Alpine není zrovna náročná na palivo a kdykoli trochu zvolníte, průměrná spotřeba okamžitě klesá k hodnotám vpravdě nesportovním. Tohle auto je sakra malý zázrak!

Samozřejmě, mít Alpine pořádně naježděnou na okruhu, dost možná bych na něco přišel, ale takhle si odnáším ty nejlepší dojmy. To auto je dokonalé. Někomu by možná chyběl výkon, což ale řeší A110S. Tahle Alpine je prostě dokonalý univerzál. Okreskový talent totiž není vykoupený nepohodlím pro dálniční použití, i kolem 160 zůstává v kabin klid, dlouhá sedmička pak cestovní charakter vhodně doplňuje. Jediné omezení tak mohou představovat nepříliš veliké zavazadlové prostory. Správné gétéčko zvládne i nějaké ty kufry, tady Alpine přeci jen ztrácí. 

Což je mi úplně jedno, protože Alpine po svezení zbožňuji a chci! Pravda, trochu mě mrzí cena, bavíme se pořád o nějakých 60-65 tisících euro, což je za univerzální charakter malého coupé asi adekvátní sazba, protože tohle auto můžete používat fakt pořád, ale v absolutní hodnotě je to strašně moc peněz, tady jsme zvyklí řešit auta desetinásobně levnější.

Takže ještě jednou: Alpine A110 je nádherná, jízdně úžasná a my bychom měli Renaultu děkovat za to, že sebral odvahu něco takového postavit! Díky mockrát! A ještě jednou díky Renault Auto Pokorný Brno. 

Františkova spotřebitelská rada

Matěj vám sice pověděl víceméně vše, co se o francouzské šarmantnosti dá, ale nebyl byl to Autíčkář, kdybychom nepřidali i nějakou užitečnou spotřebitelskou radu. Máte krizi středního věku a kluci z hospody říkali, že si máte taky koupit Caterham? No jó, jenže Caterham, to je jen pár splašených trubek, to je moc hárdkór. Máme tu Lotus Elise, ten je Catu nejblíž, pak Alfu Romeo 4C a Alpine A110. Které z nich bude to nejlepší?

Někteří nadšenci by nejspíš mohli křičet, že Alfa či snad Lotus, ale pravda je u reprezentantky z Francie. Proč? Vysvětlím. Ano, stejně jako 4C nemá manuální předovku, za to má posilovač řízení. Sakra, pro puristy všechno špatně. A dokonce ani interiér není zamýšlen pro puristy, právě naopak, je to pohodlné místo k cestování, které nekazí ani skořepiny od Sabeltu. A co se jízdních vlastností týká? Možná tady budu trochu škodit Lotusu, neb jsem se projel jen ve starším exempláři, ale zatímco jet rychle s ním či s Alfou bylo trochu náročné, jet s Alpine tak, že být člověk na sedačce spolujezdce, tak se trochu potím, bylo vlastně hrozně příjemné. Možná to bylo tím posilovačem, ale navazovat stopu zatáčku za zatáčkou, to byla čistá radost. Alpine vás sice při plném plynu nekopne do zad tak, jako 4C, ale bude působit mnohem vyváženěji. Nebude po vás chtít, abyste si to odmakali. A nevím jak vy, ale já se jdu projet, abych si to užil a měl radost.

Ovšem i Alpine má s ostatními jeden společný háček, který se netýká velikosti mého kontokorentu. Nevejdou se do ní dvě krosny, což znamená, že nesplňuje můj základní požadavek na auto. Ach jo. Tak nic.

Technické údaje

Motor: zážehový čtyřválec 1 797 cm3
Výkon: 252 koní (185 kW) v 6 000 ot./min
Točivý moment: 320 Nm v 1 500 – 4 500 ot./min
Převodovka: sedmistupňová dvojspojková, spojky v olejové lázni 
Pohotovostní hmotnost: 1 003kg 
Maximální rychlost: 250 km/h
0-100 km/h: 4,5 s 
Kombinovaná spotřeba (NEDC): 6,1 l/100 km
Cena: základní od 55 000 Eur

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ma
martinw
18. listopadu 2019, 08:14
3

Jako hezký z fleku bych si ho dovedl představit doma - sedí mi vzhledem jak interér tak exteriér. Jakou má to auto servisní náročnost když by se hledalo mezi ojetými kousky ? U toho Coopu byl autor textu netrpělivý a bral na svezení hned tu první co vyšla ze dveří :) ...chyba !

reagovat
bitner
18. listopadu 2019, 08:53
3

Sakra, chtel sem se zeptat, co na to pani z COOPu rikala :-)

M P
18. listopadu 2019, 09:25
1

Paní z Coopu se to PORSCHE líbilo moc! :D naše malá výprava si tam dala zmrzlinu a jeli jsme dál...

Servisní náročnost by neměla být zas tak strašná, motor je podobný tomu v Mégane RS, převodovka vlastně taky, jen pro mnoho úkonů ten motor musí asi ven, snad spodem. Ale záleží, nejsem schopen to posoudit, to ti řeknou u Pokorného nejlíp asi. Nejhorší bude karoserie, to je hliníkové celé, a díly to sdílí tak leda s Alpine A110S :D

Jinak to auto je fakt neskutečnej miláček, moc se mi líbilo, nezbývá jen poblahopřát všem, kdož si jej koupí.

krab
18. listopadu 2019, 09:23
1

Moc hezky popsaný a souhlasím co píšete. I pro mě je A110 ideálním sporťákem pro každý den. Vlastně je téměř jasnou odpovědí na otázku : Máš 75 tis euro ( cca. 2 miliony) a můžeš mít jen jedno auto. V tomhle případě bych to viděl na Alpine. Cayman má už dnes taky čtyřválec s turbem a je o dost těžší. Bavorák má sice šestiválec, ale je o mnoho těžší. Supra má taky šestiválec, ale je pořád velmi těžká. Dala by se koupit Giulia Quadrifoglio a dokonce i Shelby GT350. To jsou zas úplně jiný zážitky, ale taky sakra lákavý a s oběma by se dalo žít celoročně. Jenže mají docela vysoký provozní náklady. Za tyhle prachy lze mít i Lotus Exige 350 Sport, což je pecka, ale to už není celoroční auto. A Evora (nová) stojí víc. 911 stojí taky víc.

Jeden známý si Alpine koupil ( v krásné modré) , prodal kvůli tomu jeden muscle car a je nesmírně spokojen. Svezl jsem se v ní, on se svezl v Lotusu, ta auta jsou obrovsky rozdílná.... nakonec, výprodej aut se kvůli nákupu Alpine u mě konat nebude ( a že tu určitá idea zprvu byla), ale je to sakra dobrý auto, líbí se mi. Akorát nevím jestli by mě bavila dlouhodobě. A to nejde vyzkoušet jinak, než někdy v budoucnu jednu koupit...

reagovat
Safa
18. listopadu 2019, 11:12
0

Jů, to je ale roztomilé autíčko. :o)
Jeden rychlý dotaz, nevíte, zda se bude dělat i se sundávací střechou?

reagovat
M P
18. listopadu 2019, 11:17
0

Jako máš pravdu, tohle je vlastně jediný nedostatek, co mě napadl :)

Máří
18. listopadu 2019, 12:45
0

Škoda že tohle auto je hlavně o emocích za volantem, který se těžko přenášejí do textu. Není to jak Alfa 4C, která vypadá jako mistrovské dílo už na pohled. Není to jako zmíněný Elise nebo Caterham, kteří do světa řvou co mají za lubem. A už vůbec to není opulentní Porsche. Tahle francouzska je nenápadná (hlavně v té černé) a na první pohled nic moc neřekne. Musí zkusit! Asi jediný auto, kvůli kterýmu bych se vrátil ke "sportovnímu poježdění s renaultem" na českých silnicích.

reagovat
saage
18. listopadu 2019, 19:32
5

Alpinu bych zkusil. Ale mam dojem ze stale budou vyhravat v mem srdci tyhle dve krasky.

reagovat
beastar
18. listopadu 2019, 20:15
0

Hm hm moc pěkný. Líbí se mi to. Asi i ten muscle car bych kvůli tomu prodal. Jak tu zaznělo. V černý to je decentní. Interiér skvělý. Z toho popisu mi vyšlo, že by to pro mě vlastně bylo ideální daily. Jenže je to malý. Já vim vim. Je to sporťák lehkej. Výkon akorát. Prostě na blbnutí super auto. Na výlet okkkkk. Daily asi ne...
Jak tady někdo poznamenal auto o emocich a zážitku, co se blbě píše. Nicméně. Vážně jako Lotus? Vážně Caterham lol to ne e.

To je jako když Žák na Garáži napíše, že trojka okyna jezdí okresky líp jak trojka bavorák:D

reagovat
krab
18. listopadu 2019, 21:04
1

Oni to s Lotusem nesrovnávali. To jsem lehce udělal já někdy v létě, ale schválně právě kvůli tomu, abych na tom zkusil vysvětlit, že jsou to výrazně jiné zážitky. Pro člověka jako jsem já, víš co mladej klučina, zdravý záda, div ne ironman, krpálek hadr, pro takovýho je Alpine pohodlná až až :-D Ostatní budou potřebovat nějaký grancoupe na vzduchu :-D

Ta denní použitelnost tu vážně je. U Lotusu na ní zapomeň, u Alfy 4C taky. Ale je to spíš o tom, že když pojedu na prodlouženej víkend s mojí milostivou na Gardu a do Verony třeba, tak si prostě dáme na tu cestu víc času. Není to jistě polykač dálničních kilometrů. Radši si večer pronajmeš ještě penzion, zajdeš si na véču a ráno hezky po snídani vyrazíš dál. A z dálnice často sjedeš ven na okresky, když budeš předpokládat, že se ta najde nějaký hezký úsek bez přeplněný dopravy.

Ono na jednoznačný názor by to chtělo mít to auto doma aspoň pár dní. Ale to ti u nás v ČR nikdo nepůjčí. Takže jsem taky trochu na vážkách, zda bych to auto doopravdy hodně chtěl anebo bych během druhého, třetího dne zjistil pár věcí, kvůli kterým bych byl naopak něčím zklamaný. Každopádně, zaplať pánbůh, že se taková auta pořád dělají...

Dooby
18. listopadu 2019, 22:31
1

Nádhera, jednou bych chtěl přesně tohle jako ojetinu- víkendovka nebo i daily i když jsem v tom neseděl. V modrý metle nejlíp. Na nový bohužel nebude. Za mě ideál- koncepce, vzhled, netuctový auto-malosériovka, pevná střecha,nezajímavý pro snoby..... Dealeři to asi na svezení nemají, co? Tohle ale asi nebudou nikdy levný ojetiny.

reagovat
M P
19. listopadu 2019, 07:10
0

Ono se to u k nám ani oficiálně nevozí. Jde to koupit ale to je individuální akce Pokorných v Brně. Na svezení asi předváděčku tak pro velmi vážné zájemce.

krab
20. listopadu 2019, 10:40
0

Pokud se nepletu, tak Alpine / Renault chce po dealerech postavil celý "Alpine" salón. Musel bych se podívat do nějakého v Německu jak to tam mají, pro ofiko prodej, ale v ČR podmínkách jsou právě ty investice pro dealera bez šance na návrat. Těch aut se prodá pár, něco jako Alfy Romeo 4C. Třeba výbavu dílny pro 4C si mohla dovolit jedině Imofa a to v případě složitějších oprav auto stejně posílají do Itálie.

Nevím jak to umí sehnat pan Pokorný, ten můj známý si svůj kus koupil z Německa. Ale bydlí na JZ republiky, do Bavorska blízko... Já bych to udělal asi podobně. Koupil u dealera v Německu a jezdil tam na roční prohlídku. Taky to nemám po D5 tak strašně daleko.

Taky jsem zvědav jak se budou vyvíjet cenově. Letos je to reálně těch 60 tis euro. Nová spíš 65. Alpine A110 S přes 70... Je to hodně. Ale jako i když jsem slyšel dost kritiky, že "to bys byl blázen, dát tolik peněz za renault..." tak i po tom kratším svezení, seznámení si myslím, že ať si hejtři hejtují, to auto je fakt precizně udělaný. Možná jednou u mě doma bude... snad :)

H_F
21. listopadu 2019, 03:09
0

Myslimze jeden z nejpovedenejsich malejch sportacku, (nejen) posledni dekady, co se da bez uzardeni uzivat jako daily

Sedi presne uprostred mezi lotusama a caymanem, kdy nabizi kazdodenni pouzitelnost caymanu (a obvzlast na rencek skvele vyvedenej kokpit, za timhle zpracovanim lotus i s o ligu drazsima modelama pokulhava) zaroven ale i musi vahu skoro jako ma treba exige, a podvozkove si tez nezada

Uplne puvodne bych od toho cekal vahu jako ma elise, aby se to co nejvic blizilo puvodni predloze, ale vzhledem k funkcnosti je to porad lehkonohy pirko

Fakt bravo Renaultsportu za takhle sympatickej pocin

Btw. z fotek sem prvne moc nadsenej nebyl, ale nazivo vypada dobre

Asi by tomu trochu vic sedel manual, ale chapu preference kupujicich, a na obe prevodovky ve vyvoji nebylo

Cenove mi to nejdriv prislo mimo, ale kdyz clovek zvazi konkurenci, tak je to naceneny vcelku akuratne
Stejne na tomhle maloseriovym aute z hliniku budou dle me skoro prodelavat, na druhou stranu si diky povedenosti a male produkci dokazu predstavit, ze si cenu ojetiny budou drzet velmi dobre

reagovat
krab
21. listopadu 2019, 13:41
0

Souhlas... S těma manuálníma převodovkama je to poslední dobou komplikovanější. Turbomotorům aktuální éry docela sednou tyhle dvouspojkový převodovky anebo sportovní automaty. V F124 Spider mám klasicky manuál ( je to převodovka Mazda, používaná v modelu NC 2.0) a s charakterem motoru sedne OK, ale být k tomu turbomotoru dvojspojka (což má žena v MiTu , stejnej motor) tak to prostě bude umět fungovat efektivněji, rychleji. Já jsem teda rád za to, že mám manuál, dokonce to byla u mě jakási podmínka i u moderního auta... ale všímám, si že z objektivního hlediska to přestává být ta "lepší" volba. Exemplární příklad je srovnání Giulie QV s 8st ZF a 6st manuálem. Anebo u BMW atd... ty dvojspojky se k těm turbomotorům co to honí hlavně přes krouťák hodí líp. I proto si říkám, že Alpine zvolila tuhle cestu. Někde psali, že jejich převodovka je i o trochu lehčí než kdyby tam byl manuál.

Pro mě je ale taky to pádlový řazení jeden z důvodů proč nevím, zda bych tu Alpine opravdu chtěl. Vzhled super, zpracování super (o tom by si opravdu mohla nechat zdát klidně i "luxusní" Evora) , jen mi na první dobrou zkrátka ten motor s převodovkou přišly efektivní, sic bez emocí. I to je důvod, proč bych se v současný době nevzdal Lotusu ve prospěch Alpine.

Stanley
21. listopadu 2019, 14:56
0

Jestli jsem z těch několika článků dobře pochopil, jde o takový jemný lehký sporťák, nic syrového.
Musím ale velmi pochválit vzhled - perfektně vyvážené proporce, nikde nic navíc, nikde nic nechybí. A110 je i dost svá, přídavná světla v přídi, to už se nevidí příliš často. A ta krásně se svažující nízká záď... za mě vzhledově jeden z nejhezčích sporťáků vedle Alfy 4c a podobných.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !! 2003
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!

2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem

Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio 2000
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio

2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem

Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW, 2017
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,

2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem

Toyota Corolla TS 2003
Toyota Corolla TS

2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem