Objektivně vzato o moc dobrý vůz nešlo. Velký Peugeot vsadil na oblý design, který působil až nezvykle konzervativně a po boku ostatních prémiových sedanů vyloženě nevynikal. Neexistoval moc dobrý důvod proč si jej koupit. Měl sice šestiválec, ale poháněl špatná kola, nenabízel žádnou technologickou vychytávku a soudobí Japonci uměli za stejné peníze nabídnout mnohem více. Přesto šlo o velký pohodlný auťák, druh, který dnes už takřka neexistuje. Čest jeho nevýznamné památce.
načítám data...
Poslední komentáře
- MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Podle ABRP to s jízdou přes rychlostní limit a průměrem... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Tak je zase logické, že pokud byste to valil 160+, tak častěji... - Sato, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
ako by asi tak podobny vylet dopadol opacnym smerom, niekde do prdele... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Ioniq 6 má omezovač na 185 km/h, takže s ním lze jet úplně... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
No, rozdíl vidím v tom, že tyhle elektroauta jezdí po dálnici... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Ioniq 6 na trase Praha-Amsterdam potřebuje dohromady cca 1 hodinu... - Irwinek, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
No já nevím, loni jsem z Milovic do Amsterdamu přes Lipsko... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Mě ale Vaše argumentace nějak nevychází. Pokud řešíte... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Elektromobilita je skutečně v Nizozemsku celkem dost rozvinutá.... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
S tím výletem do Amsteru se musím pouze usmívat. Protože... - PanHAJZL, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
...asi tak nějak napsal jsi to dobře. Já to řešit nemusím,... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Nemusí to být nutně velká konstrukční vada, všechno má nějakou... - Koubes85, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Souhlasím, to konkuruje Taycanu. - Koubes85, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Jo, to je přesně ono. A k tomu si přičtěte absolutní nezájem... - PanHAJZL, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
To je ten zázrak, jak si tou koupil ten borec, co byl na akceleraci.cz...
Poslední inzeráty
Volvo S60 T6 AWD Summum
2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem
Ford F150 RANGER
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
Moskvič Ostatní Šlapací
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů
27. května 2021, 07:47
1
Hlavní fíčura bylo otevírání kufru tlačítkem schovaným v číslici "0" v označení modelu na zadním víku.
20. září 2021, 10:57
0
Tohle auto bylo prostě objektivně krám. Kopuil jsem si ho jen proto, že si mi líbí sedany a zrovna tenhle vypadá tak klasicky jako snad už jen Audi A6. Měl jsem ho s motorem 2.2i a byl jsme hodně zklamaný. Spotřeba šestiválce a výkon... no pocitově určitě horší než papírový. Když se k tomu přičtou poměrně laciné materiály interiéru tvářící se jakože luxusně, ale odpovídající spíš klasice jako 406 nebo C5. Z výbavy skoro nic nefungovalo tak jak by člověk chtěl. Nejezdilo to nikterak sportovně, zato pohodlí na úrovni cca C5ky, což pro mě bylo taky malinko zklamání když to mělo být o třídu výš. Snad jediné pozitivní bylo, že jsou na to vážně laciné díly (hodně společných s P406), za to jich bylo potřeba hodně...