Jméno | |
---|---|
Bydliště | |
Registrace | - |
Poslední aktivita | - |
Příspěvků ve fóru | 6 |
Komentářů u článků | 11193 |
Pozitivních komentářů u článků | 607 |
Negativních komentářů u článků | 127 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
13. srpna 2017, 23:43
0
Tak za mě třeba Nick Mason bubeník Pink Floyd má dost obsáhlou sbírku, ale nikde jsem se nedocetl důvody proč zrovna tato auta atd...
13. srpna 2017, 21:17
-5
Hádám, zda články o autech platí svaz dovozců, či výrobců, možná ve spolupráci. Je komické se dovídat, že lidé nakupují auta do sbírek, jako investici a nebo pro zábavu. No když je v hlavě petrol (zřejmě pouze)....
13. srpna 2017, 18:33
2
390 kubickych palcu je problizne 6400 kubickych centimetru
13. srpna 2017, 13:30
0
13. srpna 2017, 12:02
1
Blbost, 390 kubických palců je asi 6390 ccm.
13. srpna 2017, 10:57
0
No, to bude tím, že to jsou kubické palce - vychází to na něco přes 2500 ccm :)
13. srpna 2017, 00:31
0
To přece funguje jinak. Jak jednou ani ne moc alegoricky vysvětloval Škvorecký, z dob co vedl v Torontu exilové nakladatelství - víte, když chci vydat nějakého exilového autora, musím k tomu vydat dvacet brakových titulů. Jinak se to nezaplatí.
Takže podplacené články za mylyón vážně nehrozí. Ačkoli bych ten mylyón a Rolexky redaktorům Autíčkáře vážně přál, za to co předvádí. Přesto to má své zákonitosti. Na komerční bázi je nejvíc příjmů za reklamu - ne, vážně si nemyslím, že by redakce jakkoli obsah reklam ovlivňovala, nebo jím byla ovlivňována. Jenže k příjmům z reklamy je potřeba sledovanost. Tím pádem se píše, co v národě českém rezonuje, píše se o škodovkách, jak je RS skvělé, jak je k zábavě za volantem unbedingt nutné kvedlat fofrklackem atd. atp.
No a aby bylo o čem psát, musí být k dispozici testovací automobily, navíc zrovna těch lidových značek. Čímž je pozice redakce daná a v žádném případě nikoli neutrální. Napsat dejme tomu podle skutečnosti, že je škodovka nezávisle na modelu předražený krám bez jakékoli další speciální přidané hodnoty, nedostane od Škody zapůjčit k testování už ani tříkolku. Takže Kokodák působí hodnotně, Zlo Kočka by si jej samozřejmě vybrala (není to tak dávno, co psala ódy na cestování v E-Klasse, jenže holt čas oponou trhnul a doba žádá oběti), milionový Golf supr, bomba; nelze si nevšimnout, že redaktoři vždy, bez sebemenší výjimky hájí automobilky, při kritice automobilek a jejich výrobků v diskuzi pokaždé vystupují v roli advokátů. Ať jde o cokoli, co automobilka činí, dobře činí. Vojtovi Dobešovi to občas ujede k vyslovené lži, jako třeba že i8 je elektromobil s trvalým palubním zdrojem k dobíjení, onehdy v diskuzi k trojkové Tesle (abych nezůstal dlužen odpověď na hozenou rukavici).
12. srpna 2017, 15:38
0
Tak kdyby hydraulická byla zadní náprava a ta se zvedla, nemuselo by brát to páté kolo tolik místa, né? Každopádně by to na komplikovanosti jen přidalo =D Tákže hurá zatáčet všemi koly a páté kolo je i nadále "pátým kolem u vozu"!
12. srpna 2017, 10:45
0
Proc taky kdyz tam je stejne jako u jinych vozu deformacni zona, vysokopevnostni ocel neni ani v C sloupku natoz ve viku kufru...
12. srpna 2017, 10:01
0
Osobně čistě vzhled tak se mi zamlouvá víc Šádina ale je to o vkusu a ani jedno asi nejni špatné, má to být trochu terenní no to asi mám uplně jinou představu ale budiž jako rodinná univerzální a bezpečná dodávka mi to dává smysl, škoda že to nejni dost nóbl aby si to koupil njaký šejk a prohnal to po poušti, když to testuje někdo komu naprosto nesejde na penězích dost to ukáže ale přeci nemůžem všichni jezdit v Toyotách.
12. srpna 2017, 08:29
0
český medvěd .......:))))))) ten medvěd - to je asi úlet redaktora., ze? To je tak české auto ako je Hjundéééé:)
11. srpna 2017, 23:42
0
Tak jsem to i myslel, bohužel u CX-5 to v Česku zatím(bohužel) končí...
Každpádně mě tu nikdo nemusí brát vážně, jsem prostě ortodoxní fanda japonských aut, zejména pak Mazdy a Subaru. Btw. nikdy jsem ještě neseděl v Tribece, a tu bych si docela taky rád vyzkoušel (ideálně za volantem)...
11. srpna 2017, 23:30
0
Clanek se mi libil, to porovnani prece neni jen o benzin vs nafta - u toho se zasekne 30% komentujicich :)
Zacnu trochu zesiroka : Skodovce a celkove VW Group se dosud darilo a je o ne zajem, takze neni problem nacenit si vozy, kdyz vidi ze je cekaci lhuta na auta temer 1 rok (napr. Kodiaq, Tiguan). Z pohledu rodinneho setrilka mi tak pripada hloupe kupovat si Kodiaqa kdyz vim ze tam musi byt nacpana pekne tucna marze - uz jen rozdil v konfiguratoru mezi zakladni a max vybavou naznacuje ze tu neco nehraje.
A co Peugot ? Je hezkej a zajimavej, ale zaroven zdviham prst a rikam nenechte se oblbnout jen tim interierem, samotny design vas nikam nedoveze. Jakou povest ma ten motor popr. automat ktery se v Peugotu pouziva ?
Za me bych si nevybral, oboje sou novy modely a prenecham jinym at to otestuji a az bude facelift budu zvedav.
11. srpna 2017, 23:20
0
No já teda nevím. Kdybych už si měl vybrat mezi Kodiaqem a 5008 (SUV považuju za rakovinu, to radši kombíka), tak si koupím CX-5... :o)
Jinak k té veselé diskuzi tad -, přečetl jsem to dvakrát (radši) a asi bych se také přiklonil k názoru, že test subjektivně vyhrál Pažout.
11. srpna 2017, 22:39
-9
Beastře, byl jste nějakou dobu pryč, asi vám uniklo, že Autíčkář před pár měsíci přešel - dokonce oficiálně - na komerční bázi. S tím se pojí některé zákonitosti. Zejména, píše se na témata, o automobilech tak, jak je všeobecné povědomí, že to většina místní motoristické veřejnosti chce, je potřeba získávat kliky (myší, ne ty od dveří). A se závěry tak, aby se hladily zde dominující automobilky spíš po srsti, než proti srsti. No a Vojta Dobeš se ujal nelehkého úkolu lhát jak když tiskne. Celkem se v tom našel.
11. srpna 2017, 21:49
0
Cena, vykon motora vybava vzhled. Sade nesaha Prugeotu ani po ventilky
11. srpna 2017, 19:52
0
Škodovka už ani z daleka není česká. Tohle tvrzení je stejně absurdní jako reklama na ten korejskej šmejd hyundai se slovy "nejlepší český kombík" .-)) A než sáhnout po vozítku z koncernu VW, tak raději ten Peugeot.
11. srpna 2017, 19:01
0
11. srpna 2017, 18:53
0
Jak si český medvěd poradí z francouzským lvem? Vážně?
11. srpna 2017, 18:52
0
11. srpna 2017, 18:50
0
Jednoznačně Peugeot !!! konečně autor co nepíše o autech dle zvyklostí z 90let!! škoda kokodák je smutný příklad crossoveru. Češi by na platformě dokázali udělat mnohem hezčí, lepší a promyšlenější auto! Jenže to by se VW nepřežil :-(
11. srpna 2017, 17:11
0
Mě se také líbí Peugeot po všech udaných parametrech.
11. srpna 2017, 16:42
-2
Dobrý den, přesně souhlasím s druhým komentářem. Proč jste si nevybrali pro test výkonově stejný diesel 2.0Hdi, nebo u Škodovky 1,4 TSi?
Jedná se pouze o propagaci předražené Škodovky!!!
11. srpna 2017, 16:19
-1
Dobrý den, neuznávám článek porovnání mezi Škodou diesel a Peugeotem benzin, Mám na naftu a je o hodně nižší spotřeba a plné výbavy. Navíc Škoda ve skutečnosti má vyšší spotřebu než Peugeotem ( s plným obsazení ! ). Prostě je to klamavá reklama!
11. srpna 2017, 13:25
0
Sorry jako, ale používejte odstavce :-) takhle se to nedá číst
10. srpna 2017, 21:23
0
Hluboká omluva. S chutí projíždím článek po druhé a všiml jsem si že tam je zmíněná. Prosím o smazání komentů. Ať nejsem za okurku. ✌️
10. srpna 2017, 21:20
0
Zdravíčko, trochu s křížkem po funuse, ale teď jsem objevil tento super článek. Mimochodem pro skupinu B/S připravovala LADA Samara Eva B/S prototype.
Návrh na článek: závodní vozy, které změnili působiště. Třeba právě z důvodu ukončení kategorie. Nebo připravované závoďáky, které nevyjeli.
Cossie, 190 evo, atd. asi důkladně známe. Ale článku typu: wow, to jsem nevěděl. Je strašně málo.
Jinak dobrá práce chlape.
Poslední komentáře
- MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Podle ABRP to s jízdou přes rychlostní limit a průměrem... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Tak je zase logické, že pokud byste to valil 160+, tak častěji... - Sato, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
ako by asi tak podobny vylet dopadol opacnym smerom, niekde do prdele... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Ioniq 6 má omezovač na 185 km/h, takže s ním lze jet úplně... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
No, rozdíl vidím v tom, že tyhle elektroauta jezdí po dálnici... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Ioniq 6 na trase Praha-Amsterdam potřebuje dohromady cca 1 hodinu... - Irwinek, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
No já nevím, loni jsem z Milovic do Amsterdamu přes Lipsko... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Mě ale Vaše argumentace nějak nevychází. Pokud řešíte... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Elektromobilita je skutečně v Nizozemsku celkem dost rozvinutá.... - Atomas, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
S tím výletem do Amsteru se musím pouze usmívat. Protože... - PanHAJZL, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
...asi tak nějak napsal jsi to dobře. Já to řešit nemusím,... - MBMB, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Nemusí to být nutně velká konstrukční vada, všechno má nějakou... - Koubes85, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Souhlasím, to konkuruje Taycanu. - Koubes85, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
Jo, to je přesně ono. A k tomu si přičtěte absolutní nezájem... - PanHAJZL, Hyundai Ioniq 6 AWD Long Range: moderní...
To je ten zázrak, jak si tou koupil ten borec, co byl na akceleraci.cz...
Poslední inzeráty
2011 rok výroby
304 koní výkon
2 953 ccm objem
1980 rok výroby
180 koní výkon
5 800 ccm objem
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů