Littlebiker
Jméno | Jan Studénka |
---|---|
Bydliště | Hodonín |
Registrace | před 5.4 rok. |
Poslední aktivita | před 3.6 měs. |
Příspěvků ve fóru | 4 |
Komentářů u článků | 14 |
Pozitivních komentářů u článků | 6 |
Negativních komentářů u článků | 2 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Dvanáctihodinový závod Babett, fáze 1.- příprava
Kdo tvrdí, že se závodní motorka nedá postavit s minimem financí (a litrem slivovice)?
Dvanáctihodinový závod Babett, fáze 2.- závod
V mém prvním blogu jste se dozvěděli, co obnáší punková stavba a úpravy mopedu konstruovaném v minulém století. Nyní si prosvištíme, jak se na takovém stroji závodí dvanáct hodin v kuse.
Posledních 50 komentářů
Díky za recenzi. Zrovna před týdnem jsem na ni koukal u Hubíka a chválil váhu i cenu a že mě ten displej vlastně tolik neuráží. Teď se dívám na svoje fotky a zjišťuju, že tam ho mají na ležato :D
Každou motorku, kterou nám zrecenzuješ, mám chuť taky hned vyzkoušet. Pěkně se to čte :)
I kdyby někdo o elektro uvažoval, tak jakmile se dostal k řádku s váhou, tak ho to určitě přešlo. Dvoutunový (2100 kg) sporťáček určitě chceš :D
Davide, všechno od tebe se velice dobře čte. Až je mě mrzí, že k tomu kolikrát nemám co psát a podle komentářů to pak vypadá, jak kdyby to nikoho nezajímalo :D
Díky za další článek, prodlužuju seznam "to read" :)
Trochu jsem očekával, že se v tomto díle objeví zmínka o projektu z našich končin Mali AHRA, úspěšně závodící v kategorii supermono (1 válec, do 800ccm). S věkovým průměrem 68 let si pánové zkonstruovali skoro vše, kromě rámu. Za zmínku stojí jejich vlastní hlava s třemi vačkami, dvěma svíčkami a 6 vstřiky (pro 1 válec). Nebo zapalování bez alternátoru, protože co motor vytváří za vibrace žádný alternátor nepřežil...
Doporučuju :)
Díky za zajímavé čtení. Film o Burtovy vřele doporučuju také, krásná tematická oddechovka o skvělém bláznu.
O Brittenu jsem netušil a ukládám si ho do svého imaginárního "to read listu". Pouze pár drobností mi u popisu stroje nesedí. Popouštění je proces ohřátí na danou teplotu pro odstranění vnitřního pnutí např. po kalení - prudkém ochlazení z dané teploty. Popouštět v bazénu je nesmysl.
Dále nevím moc o tlumičích, ale nikdy jsem neslyšel, že by některý trpěl na přehřívání. A zbavit chladič náporového vzduchu přesunutím pod sedlo je také řešení hodno dalšího prozkoumání. Určitě je za tím víc, mně neznámých, důvodů. Pánové zaslouží velký obdiv, že si šli svojí cestou.
Těším se na další díl.
Escort je vybaven počítačem kilometrů pouze o pěti číslicích. Dá se tedy dohadovat jaké magické číslo je před nimi :)
Ono je to přejde. Dřív měli v oblibě slovo “kakofonie”. Jsem rád, že už to všichni vzdali a kakají doma.
Anabáze s helmou mě čeká na jaře taky. Pevně doufám, že si pak budu taky říkat něco ve smyslu "proč jsem ji nepořídil dřív". Zatím jsem ve fázi smiřování s faktem, že za ni tu desítku prostě uvalím.
Měl jsem štěstí, že táta se po revoluci nebál, naučil se anglicky, vzal dobrou práci a jako služebáka nafasoval první Mondeo. Láskou k autům byl nepolíben, ale jako pokorný člověk se o Mondeo dokázal doma postarat co se týče takové běžné domácí starosti jako mytí oken, čištění interiéru apod. Zbytek byl na servisu. A to mi asi stačilo na to, abych pak celou pubertu proseděl u tolik proklínaného internetu a hltal veškeré informace o autech. Řidičák jsem dělal ještě v sedmnácti a čekal pár týdnů, než budu plnoletý a abych se mohl projet s tátovým Mondem Mk4. Pak jsem v rodině podělil Focus zetec a už se to se mnou vezlo. Alfu Romeo 156 2,5 Busso jsem letos po sedmi letech denního používání zazimoval a bude z ní jednou krásný veterán. Koupil Mazdu 6 GH 2,5 jako rodinné auto pro kočárek. V garáži se objevila velká motorka jakožto můj druhý dětský sen. Mezi tím jsem v dílně zrestauroval Babettu. S kamarádem postavili druhou Babettu na závodění. Pod stromeček jsem si koupil první stabilní motor. To jenom pro představu, že to není jenom o výchově. Stačí malé pošťouchnutí a neklást klacky pod nohy, když jeden chce :)
Žiju v domnění, že QV je za dva míče. Podle aktuálního ceníku by se vlezli s motorizací 2,0 GME (280k) AWD s 8 st. automatem a v maximální výbavě Veloce Ti, což je nejvýkonnější a nejvybavenější model pod Quadrifoglio.
Doma mám totožnou tazatelovu Mazdu 6 GH 2,5 a taky Alfu Romeo 156 2,5 V6 Busso (což byla v té době taky nejvýkonnější a nejvybavenější možnost pod 156 GTA) a docela se mi zamlouvá ta paličatost obou značek. Každá si jde tak trochu po svém (Mazda s motory a lehkými kastlemi, Alfa tak nějak obecně v detailech - italové).
To byste museli znat Frantu. On už je zkrátka takový.
Tleskám a velmi vítám zástupce dvou kol tady na Autíčkáři. A nepopírám, že mě k tomu vede čistá sobeckost, jelikož jsem se zrovna ve stejné situaci také ocitl. Motorka už parkuje nějaký týden v garáži a začínám být nervózní, jelikož komisaři v těchto bídných časech nekomisařují, teplé dny se blíží a já stále nemám papíry.
A vůbec se mě ta komunita docela líbí. Reakce od budoucích kolegů jsou veskrze stejné: "Že nemáš papíry? Hlavně, že je motorka doma, blbosti můžeš řešit potom." :)
Poslední komentáře
- rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
No jasně, ta příplatková výbava je často takový smetí,... - Honza Hamster Křeček, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Myslel jsem provedeni GS, vzdycky uvadim cenu suta v danem vybavovem... - rock, Opel Astra Sports Tourer 1.5 CDTi: Tady...
Trošku rejpnu a budu konstatovat, že "Za Astru Sports... - Sato, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
gt 40? Ale samozrejme souhlas - ransom, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Za mě byl Forman ve svý době opravdu hezkej, a líbí se mi designově... - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček"...Tak u mne Primera Wagon dSLX, verze USA. Nebyl... - jenda200, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
To XTad : Třeba Honda ? - Wakantanka, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Na rovinu? Chýba tomu jedno jediné. Taký vizuálny WAU efekt... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Habakukk: Rozdíly ve výbavách tady byly docela značný.... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu...
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné stříbro
23 komentářů