načítám data...

Jméno
Bydliště
Registrace-
Poslední aktivita-
Příspěvků ve fóru6
Komentářů u článků11193
Pozitivních komentářů u článků610
Negativních komentářů u článků127
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:24
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:24
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:24
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:23
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:23
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:22
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:22
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:22
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:21
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:21
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:21
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:20
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:20
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:20
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:19
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:19
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:19
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:18
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:18
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:18
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:18
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:18
0

1

Ql
QlqzzNwr
24. září 2023, 03:18
0

1

To
Tonda
13. srpna 2017, 23:43
0
Garáž Richarda Hammonda: Čím jezdí nejnižší novinář světa?

Tak za mě třeba Nick Mason bubeník Pink Floyd má dost obsáhlou sbírku, ale nikde jsem se nedocetl důvody proč zrovna tato auta atd...

Ja
Janeg
13. srpna 2017, 21:17
-5
Garáž Richarda Hammonda: Čím jezdí nejnižší novinář světa?

Hádám, zda články o autech platí svaz dovozců, či výrobců, možná ve spolupráci. Je komické se dovídat, že lidé nakupují auta do sbírek, jako investici a nebo pro zábavu. No když je v hlavě petrol (zřejmě pouze)....

Wt
Wtf
13. srpna 2017, 18:33
2
Garáž Richarda Hammonda: Čím jezdí nejnižší novinář světa?

390 kubickych palcu je problizne 6400 kubickych centimetru

To
Tomáššš
13. srpna 2017, 13:30
0
St
Stanxl22
13. srpna 2017, 12:02
1
Garáž Richarda Hammonda: Čím jezdí nejnižší novinář světa?

Blbost, 390 kubických palců je asi 6390 ccm.

Fr
Frankie
13. srpna 2017, 10:57
0
Garáž Richarda Hammonda: Čím jezdí nejnižší novinář světa?

No, to bude tím, že to jsou kubické palce - vychází to na něco přes 2500 ccm :)

VK
VK
13. srpna 2017, 00:31
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

To přece funguje jinak. Jak jednou ani ne moc alegoricky vysvětloval Škvorecký, z dob co vedl v Torontu exilové nakladatelství - víte, když chci vydat nějakého exilového autora, musím k tomu vydat dvacet brakových titulů. Jinak se to nezaplatí.

Takže podplacené články za mylyón vážně nehrozí. Ačkoli bych ten mylyón a Rolexky redaktorům Autíčkáře vážně přál, za to co předvádí. Přesto to má své zákonitosti. Na komerční bázi je nejvíc příjmů za reklamu - ne, vážně si nemyslím, že by redakce jakkoli obsah reklam ovlivňovala, nebo jím byla ovlivňována. Jenže k příjmům z reklamy je potřeba sledovanost. Tím pádem se píše, co v národě českém rezonuje, píše se o škodovkách, jak je RS skvělé, jak je k zábavě za volantem unbedingt nutné kvedlat fofrklackem atd. atp.

No a aby bylo o čem psát, musí být k dispozici testovací automobily, navíc zrovna těch lidových značek. Čímž je pozice redakce daná a v žádném případě nikoli neutrální. Napsat dejme tomu podle skutečnosti, že je škodovka nezávisle na modelu předražený krám bez jakékoli další speciální přidané hodnoty, nedostane od Škody zapůjčit k testování už ani tříkolku. Takže Kokodák působí hodnotně, Zlo Kočka by si jej samozřejmě vybrala (není to tak dávno, co psala ódy na cestování v E-Klasse, jenže holt čas oponou trhnul a doba žádá oběti), milionový Golf supr, bomba; nelze si nevšimnout, že redaktoři vždy, bez sebemenší výjimky hájí automobilky, při kritice automobilek a jejich výrobků v diskuzi pokaždé vystupují v roli advokátů. Ať jde o cokoli, co automobilka činí, dobře činí. Vojtovi Dobešovi to občas ujede k vyslovené lži, jako třeba že i8 je elektromobil s trvalým palubním zdrojem k dobíjení, onehdy v diskuzi k trojkové Tesle (abych nezůstal dlužen odpověď na hozenou rukavici).

Pa
Patas
12. srpna 2017, 15:38
0
Problém s parkováním? V 50. letech našli řešení – páté kolo

Tak kdyby hydraulická byla zadní náprava a ta se zvedla, nemuselo by brát to páté kolo tolik místa, né? Každopádně by to na komplikovanosti jen přidalo =D Tákže hurá zatáčet všemi koly a páté kolo je i nadále "pátým kolem u vozu"!

MV
MV.
12. srpna 2017, 10:45
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Proc taky kdyz tam je stejne jako u jinych vozu deformacni zona, vysokopevnostni ocel neni ani v C sloupku natoz ve viku kufru...

Ji
Jirka Černý
12. srpna 2017, 10:01
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Osobně čistě vzhled tak se mi zamlouvá víc Šádina ale je to o vkusu a ani jedno asi nejni špatné, má to být trochu terenní no to asi mám uplně jinou představu ale budiž jako rodinná univerzální a bezpečná dodávka mi to dává smysl, škoda že to nejni dost nóbl aby si to koupil njaký šejk a prohnal to po poušti, když to testuje někdo komu naprosto nesejde na penězích dost to ukáže ale přeci nemůžem všichni jezdit v Toyotách.

sp
sportak
12. srpna 2017, 08:29
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

český medvěd .......:))))))) ten medvěd - to je asi úlet redaktora., ze? To je tak české auto ako je Hjundéééé:)

Sa
Safa
11. srpna 2017, 23:42
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Tak jsem to i myslel, bohužel u CX-5 to v Česku zatím(bohužel) končí...
Každpádně mě tu nikdo nemusí brát vážně, jsem prostě ortodoxní fanda japonských aut, zejména pak Mazdy a Subaru. Btw. nikdy jsem ještě neseděl v Tribece, a tu bych si docela taky rád vyzkoušel (ideálně za volantem)...

MV
MV.
11. srpna 2017, 23:30
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Clanek se mi libil, to porovnani prece neni jen o benzin vs nafta - u toho se zasekne 30% komentujicich :)

Zacnu trochu zesiroka : Skodovce a celkove VW Group se dosud darilo a je o ne zajem, takze neni problem nacenit si vozy, kdyz vidi ze je cekaci lhuta na auta temer 1 rok (napr. Kodiaq, Tiguan). Z pohledu rodinneho setrilka mi tak pripada hloupe kupovat si Kodiaqa kdyz vim ze tam musi byt nacpana pekne tucna marze - uz jen rozdil v konfiguratoru mezi zakladni a max vybavou naznacuje ze tu neco nehraje.

A co Peugot ? Je hezkej a zajimavej, ale zaroven zdviham prst a rikam nenechte se oblbnout jen tim interierem, samotny design vas nikam nedoveze. Jakou povest ma ten motor popr. automat ktery se v Peugotu pouziva ?

Za me bych si nevybral, oboje sou novy modely a prenecham jinym at to otestuji a az bude facelift budu zvedav.

Sa
Safa
11. srpna 2017, 23:20
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

No já teda nevím. Kdybych už si měl vybrat mezi Kodiaqem a 5008 (SUV považuju za rakovinu, to radši kombíka), tak si koupím CX-5... :o)
Jinak k té veselé diskuzi tad -, přečetl jsem to dvakrát (radši) a asi bych se také přiklonil k názoru, že test subjektivně vyhrál Pažout.

VK
VK
11. srpna 2017, 22:39
-9
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Beastře, byl jste nějakou dobu pryč, asi vám uniklo, že Autíčkář před pár měsíci přešel - dokonce oficiálně - na komerční bázi. S tím se pojí některé zákonitosti. Zejména, píše se na témata, o automobilech tak, jak je všeobecné povědomí, že to většina místní motoristické veřejnosti chce, je potřeba získávat kliky (myší, ne ty od dveří). A se závěry tak, aby se hladily zde dominující automobilky spíš po srsti, než proti srsti. No a Vojta Dobeš se ujal nelehkého úkolu lhát jak když tiskne. Celkem se v tom našel.

Pa
Pavel45
11. srpna 2017, 21:49
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Cena, vykon motora vybava vzhled. Sade nesaha Prugeotu ani po ventilky

Tr
Trenchermann
11. srpna 2017, 19:52
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Škodovka už ani z daleka není česká. Tohle tvrzení je stejně absurdní jako reklama na ten korejskej šmejd hyundai se slovy "nejlepší český kombík" .-)) A než sáhnout po vozítku z koncernu VW, tak raději ten Peugeot.

Ku
Kutas
11. srpna 2017, 19:01
0
P.
P.CH.
11. srpna 2017, 18:53
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Jak si český medvěd poradí z francouzským lvem? Vážně?

ki
kim
11. srpna 2017, 18:52
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Robotizovaná převodovka DSG ?
Radiomapa?

Zd
Zdeněk D
11. srpna 2017, 18:50
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Jednoznačně Peugeot !!! konečně autor co nepíše o autech dle zvyklostí z 90let!! škoda kokodák je smutný příklad crossoveru. Češi by na platformě dokázali udělat mnohem hezčí, lepší a promyšlenější auto! Jenže to by se VW nepřežil :-(

An
Antony
11. srpna 2017, 17:11
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Mě se také líbí Peugeot po všech udaných parametrech.

Ja
Jarek Rukavica
11. srpna 2017, 16:42
-2
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Dobrý den, přesně souhlasím s druhým komentářem. Proč jste si nevybrali pro test výkonově stejný diesel 2.0Hdi, nebo u Škodovky 1,4 TSi?
Jedná se pouze o propagaci předražené Škodovky!!!

Fa
Fanda Peugetu
11. srpna 2017, 16:19
-1
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Dobrý den, neuznávám článek porovnání mezi Škodou diesel a Peugeotem benzin, Mám na naftu a je o hodně nižší spotřeba a plné výbavy. Navíc Škoda ve skutečnosti má vyšší spotřebu než Peugeotem ( s plným obsazení ! ). Prostě je to klamavá reklama!

so
sorry jako
11. srpna 2017, 13:25
0
Škoda Kodiaq vs. Peugeot 5008: Rozum proti pocitům

Sorry jako, ale používejte odstavce :-) takhle se to nedá číst

Ra
Ram
10. srpna 2017, 21:23
0
Skupina S: Za hranicí legrace

Hluboká omluva. S chutí projíždím článek po druhé a všiml jsem si že tam je zmíněná. Prosím o smazání komentů. Ať nejsem za okurku. ✌️

Ra
Ram
10. srpna 2017, 21:20
0
Skupina S: Za hranicí legrace

Zdravíčko, trochu s křížkem po funuse, ale teď jsem objevil tento super článek. Mimochodem pro skupinu B/S připravovala LADA Samara Eva B/S prototype.

Návrh na článek: závodní vozy, které změnili působiště. Třeba právě z důvodu ukončení kategorie. Nebo připravované závoďáky, které nevyjeli.

Cossie, 190 evo, atd. asi důkladně známe. Ale článku typu: wow, to jsem nevěděl. Je strašně málo.

Jinak dobrá práce chlape.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Lincoln Continental  1960
Lincoln Continental

1960 rok výroby
315 koní výkon
7 000 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 5.7 V8 | 25th Anniversary 1978
Chevrolet Corvette C3 5.7 V8 | 25th Anniversary

1978 rok výroby
350 koní výkon
5 733 ccm objem

Ford Econoline | Club Wagon | 5.8 V8 1995
Ford Econoline | Club Wagon | 5.8 V8

1995 rok výroby
210 koní výkon
5 735 ccm objem

Buick Apollo Enclave 2008
Buick Apollo Enclave

2008 rok výroby
220 koní výkon
0 ccm objem