
Jméno | |
---|---|
Bydliště | |
Registrace | - |
Poslední aktivita | - |
Příspěvků ve fóru | 6 |
Komentářů u článků | 11193 |
Pozitivních komentářů u článků | 606 |
Negativních komentářů u článků | 127 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
13. srpna 2017, 23:43
0
Tak za mě třeba Nick Mason bubeník Pink Floyd má dost obsáhlou sbírku, ale nikde jsem se nedocetl důvody proč zrovna tato auta atd...
13. srpna 2017, 21:17
-5
Hádám, zda články o autech platí svaz dovozců, či výrobců, možná ve spolupráci. Je komické se dovídat, že lidé nakupují auta do sbírek, jako investici a nebo pro zábavu. No když je v hlavě petrol (zřejmě pouze)....
13. srpna 2017, 18:33
2
390 kubickych palcu je problizne 6400 kubickych centimetru
13. srpna 2017, 13:30
0
13. srpna 2017, 12:02
1
Blbost, 390 kubických palců je asi 6390 ccm.
13. srpna 2017, 10:57
0
No, to bude tím, že to jsou kubické palce - vychází to na něco přes 2500 ccm :)
13. srpna 2017, 00:31
0
To přece funguje jinak. Jak jednou ani ne moc alegoricky vysvětloval Škvorecký, z dob co vedl v Torontu exilové nakladatelství - víte, když chci vydat nějakého exilového autora, musím k tomu vydat dvacet brakových titulů. Jinak se to nezaplatí.
Takže podplacené články za mylyón vážně nehrozí. Ačkoli bych ten mylyón a Rolexky redaktorům Autíčkáře vážně přál, za to co předvádí. Přesto to má své zákonitosti. Na komerční bázi je nejvíc příjmů za reklamu - ne, vážně si nemyslím, že by redakce jakkoli obsah reklam ovlivňovala, nebo jím byla ovlivňována. Jenže k příjmům z reklamy je potřeba sledovanost. Tím pádem se píše, co v národě českém rezonuje, píše se o škodovkách, jak je RS skvělé, jak je k zábavě za volantem unbedingt nutné kvedlat fofrklackem atd. atp.
No a aby bylo o čem psát, musí být k dispozici testovací automobily, navíc zrovna těch lidových značek. Čímž je pozice redakce daná a v žádném případě nikoli neutrální. Napsat dejme tomu podle skutečnosti, že je škodovka nezávisle na modelu předražený krám bez jakékoli další speciální přidané hodnoty, nedostane od Škody zapůjčit k testování už ani tříkolku. Takže Kokodák působí hodnotně, Zlo Kočka by si jej samozřejmě vybrala (není to tak dávno, co psala ódy na cestování v E-Klasse, jenže holt čas oponou trhnul a doba žádá oběti), milionový Golf supr, bomba; nelze si nevšimnout, že redaktoři vždy, bez sebemenší výjimky hájí automobilky, při kritice automobilek a jejich výrobků v diskuzi pokaždé vystupují v roli advokátů. Ať jde o cokoli, co automobilka činí, dobře činí. Vojtovi Dobešovi to občas ujede k vyslovené lži, jako třeba že i8 je elektromobil s trvalým palubním zdrojem k dobíjení, onehdy v diskuzi k trojkové Tesle (abych nezůstal dlužen odpověď na hozenou rukavici).
12. srpna 2017, 15:38
0
Tak kdyby hydraulická byla zadní náprava a ta se zvedla, nemuselo by brát to páté kolo tolik místa, né? Každopádně by to na komplikovanosti jen přidalo =D Tákže hurá zatáčet všemi koly a páté kolo je i nadále "pátým kolem u vozu"!
12. srpna 2017, 10:45
0
Proc taky kdyz tam je stejne jako u jinych vozu deformacni zona, vysokopevnostni ocel neni ani v C sloupku natoz ve viku kufru...
12. srpna 2017, 10:01
0
Osobně čistě vzhled tak se mi zamlouvá víc Šádina ale je to o vkusu a ani jedno asi nejni špatné, má to být trochu terenní no to asi mám uplně jinou představu ale budiž jako rodinná univerzální a bezpečná dodávka mi to dává smysl, škoda že to nejni dost nóbl aby si to koupil njaký šejk a prohnal to po poušti, když to testuje někdo komu naprosto nesejde na penězích dost to ukáže ale přeci nemůžem všichni jezdit v Toyotách.
12. srpna 2017, 08:29
0
český medvěd .......:))))))) ten medvěd - to je asi úlet redaktora., ze? To je tak české auto ako je Hjundéééé:)
11. srpna 2017, 23:42
0
Tak jsem to i myslel, bohužel u CX-5 to v Česku zatím(bohužel) končí...
Každpádně mě tu nikdo nemusí brát vážně, jsem prostě ortodoxní fanda japonských aut, zejména pak Mazdy a Subaru. Btw. nikdy jsem ještě neseděl v Tribece, a tu bych si docela taky rád vyzkoušel (ideálně za volantem)...
11. srpna 2017, 23:30
0
Clanek se mi libil, to porovnani prece neni jen o benzin vs nafta - u toho se zasekne 30% komentujicich :)
Zacnu trochu zesiroka : Skodovce a celkove VW Group se dosud darilo a je o ne zajem, takze neni problem nacenit si vozy, kdyz vidi ze je cekaci lhuta na auta temer 1 rok (napr. Kodiaq, Tiguan). Z pohledu rodinneho setrilka mi tak pripada hloupe kupovat si Kodiaqa kdyz vim ze tam musi byt nacpana pekne tucna marze - uz jen rozdil v konfiguratoru mezi zakladni a max vybavou naznacuje ze tu neco nehraje.
A co Peugot ? Je hezkej a zajimavej, ale zaroven zdviham prst a rikam nenechte se oblbnout jen tim interierem, samotny design vas nikam nedoveze. Jakou povest ma ten motor popr. automat ktery se v Peugotu pouziva ?
Za me bych si nevybral, oboje sou novy modely a prenecham jinym at to otestuji a az bude facelift budu zvedav.
11. srpna 2017, 23:20
0
No já teda nevím. Kdybych už si měl vybrat mezi Kodiaqem a 5008 (SUV považuju za rakovinu, to radši kombíka), tak si koupím CX-5... :o)
Jinak k té veselé diskuzi tad -, přečetl jsem to dvakrát (radši) a asi bych se také přiklonil k názoru, že test subjektivně vyhrál Pažout.
11. srpna 2017, 22:39
-9
Beastře, byl jste nějakou dobu pryč, asi vám uniklo, že Autíčkář před pár měsíci přešel - dokonce oficiálně - na komerční bázi. S tím se pojí některé zákonitosti. Zejména, píše se na témata, o automobilech tak, jak je všeobecné povědomí, že to většina místní motoristické veřejnosti chce, je potřeba získávat kliky (myší, ne ty od dveří). A se závěry tak, aby se hladily zde dominující automobilky spíš po srsti, než proti srsti. No a Vojta Dobeš se ujal nelehkého úkolu lhát jak když tiskne. Celkem se v tom našel.
11. srpna 2017, 21:49
0
Cena, vykon motora vybava vzhled. Sade nesaha Prugeotu ani po ventilky
11. srpna 2017, 19:52
0
Škodovka už ani z daleka není česká. Tohle tvrzení je stejně absurdní jako reklama na ten korejskej šmejd hyundai se slovy "nejlepší český kombík" .-)) A než sáhnout po vozítku z koncernu VW, tak raději ten Peugeot.
11. srpna 2017, 19:01
0
11. srpna 2017, 18:53
0
Jak si český medvěd poradí z francouzským lvem? Vážně?
11. srpna 2017, 18:52
0
11. srpna 2017, 18:50
0
Jednoznačně Peugeot !!! konečně autor co nepíše o autech dle zvyklostí z 90let!! škoda kokodák je smutný příklad crossoveru. Češi by na platformě dokázali udělat mnohem hezčí, lepší a promyšlenější auto! Jenže to by se VW nepřežil :-(
11. srpna 2017, 17:11
0
Mě se také líbí Peugeot po všech udaných parametrech.
11. srpna 2017, 16:42
-2
Dobrý den, přesně souhlasím s druhým komentářem. Proč jste si nevybrali pro test výkonově stejný diesel 2.0Hdi, nebo u Škodovky 1,4 TSi?
Jedná se pouze o propagaci předražené Škodovky!!!
11. srpna 2017, 16:19
-1
Dobrý den, neuznávám článek porovnání mezi Škodou diesel a Peugeotem benzin, Mám na naftu a je o hodně nižší spotřeba a plné výbavy. Navíc Škoda ve skutečnosti má vyšší spotřebu než Peugeotem ( s plným obsazení ! ). Prostě je to klamavá reklama!
11. srpna 2017, 13:25
0
Sorry jako, ale používejte odstavce :-) takhle se to nedá číst
10. srpna 2017, 21:23
0
Hluboká omluva. S chutí projíždím článek po druhé a všiml jsem si že tam je zmíněná. Prosím o smazání komentů. Ať nejsem za okurku. ✌️
10. srpna 2017, 21:20
0
Zdravíčko, trochu s křížkem po funuse, ale teď jsem objevil tento super článek. Mimochodem pro skupinu B/S připravovala LADA Samara Eva B/S prototype.
Návrh na článek: závodní vozy, které změnili působiště. Třeba právě z důvodu ukončení kategorie. Nebo připravované závoďáky, které nevyjeli.
Cossie, 190 evo, atd. asi důkladně známe. Ale článku typu: wow, to jsem nevěděl. Je strašně málo.
Jinak dobrá práce chlape.
Poslední komentáře
- Marek Brunner, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
MBMB: sorry, tohle bylo na docela slítanejch Advan Sportech... - S.h.I.t., BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
K cemu presne je u nesportovniho automatu otackomer? To je uplne... - kotzitzaq, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Jako hezký je, ale při každém testu aktuálního rodinného... - Beran, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Az jsem si musel zkontrolovat, jestli jsem na novinkach nebo... - Vrooom, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
To docela koukám, že tam hučí od zadních dveří. Pak ty jednopístky... - jc, u blogu GR86, vitaj doma!
Zdravím kolegu :-) Nadšení plně chápu, užívej! https://jackc.teptin.net/kategorie-clanku/toyobaru - afro-r1, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Byt bych mel se tremi miliony velke dilema, nejspis by vyhrala... - Stanley, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Vždycky, když to někde vidím, mám dojem hluboké rozšklebené... - MBMB, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Samozřejmě že ne. Proto píšu, že primárně a ne pouze.... - greg, u blogu GR86, vitaj doma!
Vďaka! V zásade súhlasím s tvojim popisom, akurát ten plyn... - rock, Autech Zagato Stelvio AZ1: Japonec s italskými...
BX 4TC? Ten taky vypadá jak s garážnickým bodykitem. - rock, Autech Zagato Stelvio AZ1: Japonec s italskými...
Co na to říct? Škaredý ze všech stran. Rukopis se nezapře,... - StreetPro, Subaru WRX STI: Hračka pro řidičsky...
Jako asi to není pro každého, protože moje zhýčkané já mělo... - rock, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
Alfa vyběhala pro Giuliu výjimku; RZ se umisťuje na stranu,... - StreetPro, BMW M3 Competition Touring: Asymetrický...
jj, jednou jsem takto "elakujoval" nad Pyrite brown,...
Poslední inzeráty
2007 rok výroby
214 koní výkon
3 000 ccm objem
1970 rok výroby
415 koní výkon
7 206 ccm objem
1989 rok výroby
200 koní výkon
5 007 ccm objem
1979 rok výroby
136 koní výkon
5 000 ccm objem
Rušné diskuse
- Ptejte se: Rodinné auto za 750 tisíc
84 komentářů - Ptejte se: Budoucí auto po doktorovi?
76 komentářů - Autíčkář se ptá: Staré auto pro radost, ano či ne?
61 komentářů - Bazarový snílek: Kam dále?
59 komentářů - Které asistenční systémy nemůžete vystát? A které jste si oblíbili?
54 komentářů - IAA MOBILITY Mnichov 2023: Co nás čeká a nemine
46 komentářů - O cestě k bezpečným silnicím
44 komentářů - Volkswagen ID.3 Pro S: Tebe si v garáži umím představit
39 komentářů