načítám data...

Téma V čem jste si svezli prdel?

A jaké byly vaše dojmy?
Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Nezn.uživatel 22. května 2016, 21:19
Tomas Tryska:
Vpredu je 255/45 R17 a vzadu 285/40 R17. Zadnej Nankang ani nic podobnyho si tam fakt nedam.
Trinom 22. května 2016, 21:17
Knightrider: Předpokládám, že máš na C4 17" gumy 275/40 R17. Jestli koukám dobře, tak třeba Nankangy NS-II se daj pořídit za cca 2200 Kč/ks a rozhodně nebudou zlý. Takže celá sada i s přezutím vyjde baj oko na desítku. To se dá.
custom1 18. května 2016, 09:42
Já jsem oproti vám všem "suchar". Asi nejsilnější auto, se kterým jsem měl tu čest, byl Pontiac Firebird TransAm (3rd gen.). Žádnou fotku nemám, ale zážitek ve mě zůstane asi napořád... ;)
Nezn.uživatel 16. května 2016, 18:38
Michal.913:
Bude to asi pekna divocina. :-)
Michal.913 16. května 2016, 18:34
Knightrider: Je to Honzy Baláže a to BMW vedle jeho syna Marcela, oba začli jezdit okruhy tuhle sezonu, od kud auta teda pocházejí netuším. Jinak ale i pro Vavris Vavrisovič: oba dva jezdí už nějaký ten rok drifty, to bych jim s tím moc já nepředvedl :D No a provoz respektive životnost motoru je u toho tak náročná, že za celý víkend to ani nenastartovali - proto jsem měl tu čest svézt se na laně :D Nevím to teď přesně protože jsme si narychlo vyhledal specifikace GT3 které by to obě měli být a ta má ´´jen´´ přes 500Ps, u aut padaly slova okolo 700Ps a 1250-1350kg, no každopádně to musí být ohromné svezení
Vavris Vavrisovic 16. května 2016, 16:29
Tonek Trósil: solidní :-)
Michal.913: měls s tím ujet a zdriftovat to :D
Nezn.uživatel 16. května 2016, 14:34
Hmm, tak to už je profi závoďák. Jezdím svoje auto servisovat do firmy, kde C6 připravují na závody, ale tuhle konkrétní teda neznám. Moc pěkný. :-)

Tento příspěvek byl 16.05.2016 v 14:36 upravován.
Michal.913 16. května 2016, 13:24
Když tu máme knighridera s tímhle jsem se ´´svezl´´ o víkendu, bohužel jen na laně odtáhnout do hangáru :D Ale i tak se mi to líbilo :D
Regular John 14. května 2016, 20:57
Těch zajímavých aut, co jsem řídil zas tolik nebylo, zatím u mě vede Lancer evo IX se sportovním podvozkem a motorem poladěným od Komvetu.
Za to ale těch nezapomenutelných aut, kde jsem si vezl prdel jako spolujezdec, těch bylo! Fotr byl závodník a zároveň servisák, takže jsem měl to štěstí, že se nám v garáži střídaly velice zajímavé kousky.

Nezapomenu na červenou Lancii Deltu Integrale a její šílenou palubovku, jeli jsme s ní na dost divoký výlet, který vyvrcholil hrou na safari rally kdesi po valašských dědinách. Při překonávání brodu (nechápu jak to někoho mohlo napadnout jet přes řeku :D) se dostala do motoru voda a auto zdechlo, vybavuju si už jen, jak se do interiéru začala valit voda a museli jsme rychle vyskočit a auto vytlačit, vysušit a resuscitovat.

Jiný šílený výlet jsme zažili v Toyotě Celica Carlos Sainz edition, když nám někde na konci světa po zběsilé jízdě došel benzin (něco bylo s ukazatelem) a my pak museli auto tlačit do nějaké vesnice. Na chvíli jsem si vyzkoušel i zadní sedadla a bylo to opravdu utrpení!

Nejlepší svezení ale pro mě bylo v závodní Škodě 130 RS - přestože už jsem měl možnost se svézt v mnoha rallyových autech různých skupin, tak žádné z nich na mě tolik nezapůsobilo. Možná to bylo i protože jsem v něm seděl nepřipoutaný a bez helmy, jeli jsme na kluzké lesní cestě (cyklostezce :D) plné čerstvě popadaného listí a já si představoval, jak si o hranatou palubovku vymlátím zuby až se do protivky objeví nějaké cyklid :D Jasně, co za debila vleze do závoďáku bez helmy a pásů, ale my jsme natáčeli videoklip a řidič mě měl původně jen přemístit na pozici pro natáčení a fakt jsem nečekal, že pojede rychle.
Nezn.uživatel 14. května 2016, 09:00
GanGreen:
Diky. Ja jsem velkej nadsenec do Amerik, to je pravda. Tenkrat jsem mel kupce na svyho Mustanga a kdyby prodej klapnul, tak bych ho vymenil rovnou za tu C6 Z06. Uz jsem ji mel vybranou. Bohuzel nevyslo. Tu C4 jsem si pak koupil k tomu Mustangu a kdyz jsem zjistil, ze uz na nej nemam cas, a ze mne ty auta stoji strasny penize, tak sel z domu.
Dily na Corvetty jsou masakr, to je fakt. Na vsechny generace. Porad je to Corvette, i kdyz stara. Plati se za znacku, bohuzel.
Verim, ze zazitek to je. Ja jezdim ve sportakach s vykonem pres 300HP uz pres deset let a mam i hromadu stejne postizenych kamaradu, kteri mne zase pujcili svoje auto na vyzkouseni, tak uz mi to tak neprijde, ale verim, ze je to super. Vlastne vim. Proto si porad takovyhle priblizovadla kupuju. :-)
Nikdy nerikej nikdy. I z normalniho platu se da poridit auto snu, jen vetsina lidi nema vuli vydrzet a jit si za tim. Ja to zvladnul, tak muze i kdokoliv dalsi. ;-) Ostatne, ukazal jsem i par svym znamym a kamaradum, ze to jde a ze to neni tak tezky, kdyz se chce a tak i oni uz jezdi ve svych vysnenych americkych sportakach. :-) Je to jen o te vuli. ;-)
GanGreen 13. května 2016, 21:08
Proč bys taky měl cokoliv platit, když maš doma C4 :) pro mě to prostě zbytečně vyhozený neni, nikdy to mít nebudu, ale proč si to neužít :) někdo by těch 1500,- prochlastal nebo profetoval no a já je radši projedu ve sporťáku, a mám zážitek na celej život... po chlastu mě akorát bolí hlava :D
No a ty provozní náklady: UFFFFF vážně sem netušil že je to až takovej mazec :/ tak myslim že ikdybych na něco takovýho měl, musel bych si o tom ještě hodně načíst abych pak nebrečel :)

Každopádně ti tu C6 do 5ti let přeju z celýho srdce, pročet sem tvoje tema o C4 a je z toho uplně cejtit to nadšení :)
Nezn.uživatel 13. května 2016, 19:56
GanGreen:
Tak to ja musim rict, ze jsem si nikdy svezeni v techhle autech nezaplatil. Ne, ze bych na to nemel, ale pripada mi zbytecny vyhodit z okna nekolik tisic za dvacetiminutovou jizdu v Lambu a spol., kdyz vim, ze na takovy auto mit nikdy nebudu. Ale verim, ze zazitek to bude uzasnej. Nad tou C6 jsem sveho casu realne uvazoval a i bych na ni mel, ale nejak to tenkrat neklaplo. Dneska uz tolik penez neni, i kdyz C4 mne stala tolik, ze bych si za ni tu C6 uplne v pohode koupil, ale spis uz jsou jiny priority.
Navic, porizeni takovy hracky je jedna vec, ale provozovani a servis je vec druha a i kdyz se rika, jak jsou dily na US supliky levny, tak v pripade Corvetty to opravdu neplati. Dat 30 tisic za sadu gum, totez za kotouce a desticky, uz neni nic moc a to se bavime jen o spotrebaku. Celni sklo je za 80 tisic a rupne ti, ani nevis jak, blatnik na te Z06, kterou tu mas na fotce, za 45 tisic, atd. atd. Takze koupit ojetou C6, byt treba i v te zakladni verzi, za 600 tisic uz se da, ale porad clovek musi pocitat s tim, ze provozni naklady odpovidaji puvodni porizovaci cene a zamereni auta. Ja jsem kupoval C4, protoze uz jsem nechtel vyhazovat horentni sumy za auto, ale ceny dilu jsou taky mazec a treba ta sada gum taky vyjde od 25-ti tisic nahoru. Je to proste masakr a proto tu tech aut jezdi tak malo. V tomhle ohledu je ta vsude zminovana Miata opravdu rozumnejsi volba.

Tento příspěvek byl 13.05.2016 v 20:09 upravován.
GanGreen 13. května 2016, 11:56
Kdybych na to měl, tak by mi asi taky v garáži parkovala :) bohužel na to nespíš nikdy nedosáhnu :D ale občas utratit pár tisíc za svezení v něčem takovym rozhodně nepovažuju za vyhozený peníze, ten zážitek za to stojí...
Nezn.uživatel 12. května 2016, 21:08
Vavris:
Ja jsem zvykly na Ameriky, takze mne to velky nepripada. To kdyz jsem mel Trans Ama, to bylo jiny. Na sirku podobne, ale na delku 4,9m a nejaky drobny. :-) Ale dneska uz mi nepripada velky ani nas Tahoe, ktery ma na sirku 2,2m vcetne zrcatek a na delku i s tim ramem vpredu a kouli vzadu cca 5,3m. :-D
GanGreen:
Corvetty jsou uzasny. To je moje srdcovka. :-)
GanGreen 12. května 2016, 20:43
Knightrider: myslim že tě naprosto chápu, mě v Corvette stačilo pul hodinky, abych se zamiloval...
Vavris Vavrisovic 12. května 2016, 10:08
Spoustu chyb, ktderé štvou? Krom plastového interiéru to je co? :D Já jsem si jistý, že bych to auto kvůli jeho šířce velmi rychle někde na okresce zničil... takže ho rači ani nechcu... i když ho strašně chcu :-)
Nezn.uživatel 12. května 2016, 09:56
Já jsem na ty americký šuplíky, takže nejvíc mně asi oslovila Corvette C6 Z06 s výkonem 505HP. To auto má spoustu chyb, který by mně asi štvaly, ale jízda s ní byla zážitek, na který se nezapomíná. Bral bych jí všema deseti a počítám, že když se nic nepodělá, tak do max. pěti let bude parkovat v mojí garáži. :-)
kvakosh nocni 30. července 2015, 15:57
KTM Xbow - brutalni zrychleni a radicka velikosti sojovýho suku
F458 - krasnej sirokej jednoduchej interier, motor za uchem a štěkající meziplyny. Totalne jednoduchy rizeni ( pouze v automatickym modu) .
Oboji dve kola na CzechRingu, cili prd, ale nadhera.

Naopak zklamanej jsem byl z 911 bohuzel nevim presne model - GT2? ), kazdopadne atmosfera. Pamatuju si stisnenej int, prtavy predni okno a prisla mi líná ( byla to atmosfera).

Z tech ktery mi rikaly pane, tak urcite to prvni poradny ( ne to prvni hrozny, coz byla šáde 100) - Accord 2.0Ex-i 1989 americka verze s mrkačkama, cerna s kremovym interierem, šibrem a klimou......

Tento příspěvek byl 30.07.2015 v 15:59 upravován.
briza 30. července 2015, 11:18
Nejlepší auto navždycky zůstane to, které jsem řídil jako první, náš lahvově zelenej Žigul, čili VAZ 2102 :) Nejmilovanější pak bylo Justy,tuším z roku 90,malá krabička,litr pod kapotou, ale s kouzelným tlačítkem na řadící páce :)
No a z těch moderních bych to viděl asi takhle - Cayman, GT3, RS6, C63 AMG, SL 600(žehlička), DB-9, GT-R překopaný na cca 750 poníků, Maserati GranTurismo(zklamání), Gallardo(zklamání), 9000 tuším asi 320 koní, splašená krabice Volvo 850R a o fous mi uteklo Diablo, což jsem normálně skoro obrečel, protože to je moje velká srdcovka.
Jinak jako spolujezdec s mistrem Honzou Černým a to bylo solidní peklo :)
Asi to není úplně všechno a možná budu ještě dopisovat. Jsem v kristově věku a paměť už mi neslouží.

Tento příspěvek byl 30.07.2015 v 11:19 upravován.
Lubosh 29. července 2015, 23:43
Nejlepsí? Asi RX-7, ten rok s ní byl super a tluču se do hlavy že jsem ji prodal. Nebo spíš že jsem ji prodal a nekoupil BNR32...