kvakosh nocni
Jméno | kvakosh nocni |
---|---|
Bydliště | Antarktida |
Registrace | před 8.7 rok. |
Poslední aktivita | před 4.1 rok. |
Příspěvků ve fóru | 5 |
Komentářů u článků | 38 |
Pozitivních komentářů u článků | 4 |
Negativních komentářů u článků | 0 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů
no, v souc. dobe uvazuju nad novym povozem, ve finale je w211 poface E350 nebo E500 a LS460 GS460.
Lexuse mam ted, velmi staryho a je peklo na to zarizovat servis. Do ofiko dealerstvi se stydis, mechos z vesnice to neumi a Toyotar je 100km daleko, a tvari se ze ma prace jak na raketoplanu. Merc opravi kazdej vocas, a v Pze je bezesporu nekolik merc friendly servisu za relativne rozumny cifry ( vim s jistotou o jednom - jezdi tam kolegas R320). Uvazuju spatne?
ale no jasne - dnesni rozmazlena spolecnost. V r. 1990 bylo proste fajn jezdit dvema olovnatejma autama, 4 deti jste odvezli rekneme za 16litru na sto? A on byl ten benzin levnejsi vid? Stal 8Kc a prumernej plat byl 2000,-.
A jiste, penize nebyly, bo vsichni meli hovno, nikdo si nic nezavidel, "lidi meli k sobe tak nejak bliz", co ? :)
Bez MPV to jde. Vsechno jde. Jen proc bych to proboha delal?
jooo tyhle kecy vo stodváce.......
co se tyka Smaxu vs. "normalniho" auta: Mam tri deti. Uz to definuje, ze v podstate nic jinyho koupit neslo, bo seriozni detskou sedacku trikrat vedle sebe nedas vicemene do niceho jinyho ( nevim teda jak dneska, ale 2012 prichazel v uvahu jeste Sharan tusim, a ten byl jen sazometnej) . Oproti "normalnimu" kombiku je to o neco sirsi, o trochu vyssi, o kolik to vic zere nevim, nemam adekvatni srovnani. Nicmene NIKDY jsem neresil rakev, drzak na kola a podobny cicoviny. Vsechny veci se daji do auta, pod jeden zamek, nashle. Vsechny veci tim myslim napr. 2 dospely MTB a tri detsky kola ( 5, 8 a 11 let.)a bagaz na tyden. A ze vozim v mezicase kubiky vzduchu navic? BOHATE se mi to vyplati, protoze nezasiram kubiky GARAZE/DOMU, ktery jsou vyrazne drazsi nez nejaky pojebany auto. 4x4? kazdou zimu jsme na horach nejmin jednou, problem nikdy, pouzivam mozek a fcni gumy. Narozdil od SUV prichod MPV mel smysl, tecka.
foto klame.....
jinak asi by se to dalo udelat i nenapadnejc, ale obecne je to neskutecne osvobozujici. A kdyz ti to pochvali dváca krev a mlíko čepujíc LPG v Jeseníku, je to i zpevňujícíc :)
presne tak, svyho casu mi pripadalo ze to byla dokonce jedina moznost - v podobe 2.5turbo.
očistu vozidla jsem odjakživa považoval za naprosto sysifofskou a nesmyslnou praci. Po ratifikaci svyho daily uz ohledne debat kolem myti, samponovani, voskovani, skrabancu atd. uz jen zvedam oboci......
Smax 2.5T. Denne me presvedcuje jak to je genialni stroj.
clanek bych bral jako citove zabarvenou romanci na Eklasse, vzato realne je tam povicero diskutabilnich argumentu obcas i vylozenych číčovin. To je ale v poradku, psala to Zlokočka :).
Singer.
A RWB - presne proto, ze to je (jen) laminatovy divadlo, takze to bude spolehlive nasirat vsechny motoristicky kvaziznalce a obycejnej clovek uvidi proste kruty siroky porše :)
Honda Accord 2.0ex-i 1989 CANDM. Bylo to cerny, placaty, melo to vyklapeci svetla, kremovej LATKOVEJ interier, klimu, vsechno v ele. Vyhled jak ve skleniku, sibr. Jezdilo to 200kmh a bezna spotreba 7-9l. V tom aute jsem poznal svoji pozdejsi zenu a spoustu jinych veci :)
predesilam ze neprudim, ptam se, ponevadz to nevim: Krome silnicni dane, coz je, priznejme si pomerne marginalni polozka - v cem " chudy" clovek dotuje "luxusni elektromobil" . Stejne tak u vyroby - Tesla sponzorovana statem zatim je - ale treba bmw i3 nebo Note - ty prodavaj automobilky taky pod vyrobnima nakladama?
jasne, takze timhle sofistikovanym nazorem jsi chtel rict co - ze jsou vsechny dopravni prostredky, ekologicky vzato, stejne nahovno. Fajn, tak pak beru eletroauto o to vic, ponevadz to nema kvanta naprosto debilnich mechanickejch casti a ty ktery to ma, to vicemene tam kde se to nejvic hodi. Jezdi to potichu a rychle. Dojezd na muj akcni radius dostatecnej. ( Do chorvatska pojedem Lexusem V8, dobre :) )
presne - pokud bych se mel rozhodnout jestli koupit za 1mega spalovaci bmw 3 nebo teslu, tak teslu. Pokud by me presvedcili, ze ten dojezd a nabijeni je vazne takovy, a ze je ten jejich stroj spolehlivej....
mimochodem - je nekde k videni realny rozbor eko dopadu/ nedopadu elektromobilu a jinejch zdroju? se zapocitanim vsech realnych nakladu a eko aspektu, vc. napr. dopravy pohonnyho media? Prudky soudy ohledne (ne) ekologicnosti toho ci onoho pohonu mi trochu zavanej ......
co se tyka Hondy Accord predposledni generace, predpokladam ze myslite CN1/CN2 - mel jsem dve (predface tourer a poface sedan) a rozhodne nemaji problemy s korozi ktery by staly za zminku. Predface rezne na čele kapoty od zasekanych kaminku, a u nekterych kusu jdou zvesti o korozi ve dverich. Ale napr. zadni lemy drzi v pohode. A pokud Zdenek hleda do 100 tis. Ctdi bych vyradil - pokud bude za kilo, budou s nim driv nebo pozdeji problemy- najezd/vstriky na hrane zivotnosti/dvouhmota/vnitrni homokinetaky/egr/turbo
....jinak na tema diferencialu napsal Dany Trnka z Typer.cz pomerne podrobnej serial na Honda-club.cz
http://honda-club.cz/forum/cms_view_article.php?aid=150
http://honda-club.cz/forum/cms_view_article.php?aid=153
http://honda-club.cz/forum/cms_view_article.php?aid=155
http://honda-club.cz/forum/cms_view_article.php?aid=157
na dlouhe zimni vecery....
a jinak takhle pan autor řídí....
nemam prehled o jinych znackach, ale u Hondy mela v tomhle cenovym rozpeti samosvor Integra( ta je cenove mimo), Civic 1.8 vti "anglán" , Accord Type R ( da se najit pod 100k).
Tim padem, pokud se sezene, muze byt samosvor v jakykoliv Honde s Bmotorem ( Civicy, CRX, DelSol atd.atd. ) a H motorem ( Accordy a Prelude 4g a 5g) a pokud vim za docela prijatelny penize - 10 az 15 tisic ....
asi jsem slepej, ale nikde nevidim odkaz kde se KK kona - je to nekde na FB nebo jinde?
...a z "fičur" nebo veci ktery souviseji s konstrukci auta, ne jeho (ne)spolehlivosti me vzdycky u aut rozcilovaly prilis velky volanty s prilis pomalym prevodem. A mlžící se okna a kvíkající, vrzající a prdící stěrače :)
jednoduse. Kdyz to nejede ( a obvykle nevim proc). Kdyz se auto sere, a dava to postupne najevo, tak i kdyz servis pak stoji hodne penez, tak s tim pocitam. Ale kdyz me to necha stat na silnici tak bych to rozkopal. Jak to tak pocitam, tak za 20 let a radove 500tis km se mi to stalo petkrat
1) zamrzla nafta accord ctdi 2) zamrzla nafta accord ctdi 3) parazitni vybijeni baterky accord ctdi 4) baterka v riti LS400 5) dodneska neobjasneny nahly "check engine" kontrolka a zhasnuti LS400 v pripojovacim pruhu na D1. To posledni me vytocilo asi nejvic.
nijak zvlast se za to nestydim, protoze vim ze mam pravdu:) ale oktavka 1gen pofejs je proste krasny auto......
ad spotřeba: jako nejobjektivnejsi zdroj misto obvyklych (internetovych) povidacek doporucuju server spritmonitor.de.......
videl jsem v pulce zari, jezdime do Malíkova nad Než. na dovolenou. Muzeum vyborny cely, nejen DeLorean......
paralelne Fáčko v autoskole, schade 120 meho otce. Dale Schade 100 po dedovi - opravdove satan mezi auty. A dale uz kulturni a pomerne rychla auta. Jezdit neumim do dneska, rozhodne ne okruhove. A tak jak to porad neumim, tak me to neprestava bavit.....
boze jak ja tvoje pocity chapu......
P5g jsem mel cca 2 roky, H22A8 verzi s 200hp, bez 4ws, bez ATTS. ( Pozor drobna nepresnost - P5g mela bud nic, nebo jedno z toho, nikdy oboji.
Za me to bylo nejvetsi zklamani ze 7 Hond ( 3x Acco 3g, Accord Type R, Accord 7g 2x, Prelude, Integra. Design zvenci je na prvni pohled uhranujici, auto je proste strasne kůl placaty. Nicmene jsou uhly v kterych vypada , notabene na seriove vysce , kolech a vysokym ET zoufale. (7.fotka shora - sikmo na zadni roh) . Design kterej mel podle me odkazovat na P1g je proste takovej podivnej plastikovej, staci srovnat s p4g, nebo s naprosto BOZSKOU P3g. Motor typickej vtec, jede hezky dole, orgasticky nahore, a vprostred je zoufale dutej. Celkove - uz jsem to nekde psal - auto zvenku velky, zevnitr maly, nejedeto zere to. Rikava se, ze oproti turbomotorum maji Hondi atmosfery velkou vydrz a dobrou spotrebu. Moje zrala radove 11, na dalnici cestovat kolem standartnich 160kmh je uz utrpeni, myslim ze nekde ve 170 uz nastupoval totiz ftek ( 5800 ot) . Kdyz srovnam s 2.5 R5 turbo ( volvo) v Smaxu, coz je skoro dvoutunova kysna a podobnym tempem jezdi za 12l tak nevim. Podobne Saab, co vim z doslechu, atd. Na prevodovce obvykle skrta petka, pri velkym zanedbani jednoho dne nezaradis zpatecku.
Jinak s 4ws jsem mel moznost se svezt ve 3g a bylo to takovy " jiny" nicmene po zvyknuti si vyborny. ATTS je pry super, nezkousel jsem....
tak ted jsem se osobne urazil.
Nemluve napr. o tech mx-5kach, jaguarech atd.
Tys prijel / prispel cim, pro zajimavost?
@Adam. Neboj, tak cerny to nebude. Jsem taky ve "strednim veku" decka mam tri, a Dacie jsem nakupovat nezacal
nazvat Singer jako stare auto bych se teda zdrahal. Pokud vim je tam nejakej chassis zaklad z 964, ale jinak auto je komplet nove navrzeny po konstrukcni a ze znacny casti po designovy strance , byť se pak design dost pietně blizi sedmdesatkovymu vzhledu.
jeste me napada - Plymouth Prowler?
Accord Type R 1 050 000,- / 190 000,-
Integra Type R ( tady si nejsem uplne jisty) 880 000,- / 150 000,-
Lexus LS400 3 500 000,- / málo.....
Lego 8845 a u souseda Lego 8860 - tomu se nic nevyrovna.
A taky jednou tata prines domu Gullwinga Bburago 1:18 - samozrejme podpult z tuzexu.....
DeTomaso - dobrej napad. A pak kdyby byla u nas fabrika na nejakej okrajovej auto žánr - mam na mysli neco ve smyslu Ariel Atom. V mainstreamovy produkci neni podle me naprosto šance, v tomhle ranku, s ceskou strojarinovou tradici a schopnosti improvizace naopak. A bylo by mi celkem jedno jestli by se to jmenovalo Tatra, Praga nebo treba Pšoukánek a syn. Vim ze tu je napr. K1 attack nebo Kaipan - ale mam na mysli svebytnej vyrobek designem i tech resenim. Predstava, ze tu nekdo vyrabi zabavni polomotokaru ala Atom a chce mi to prodat za rekneme 600,- tak jdu a koupim to.
Poslední komentáře
- jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Kdy se to zlomilo? Kdy ty požadavky zabily nová auta? První... - VK, u blogu Stirlingove autá
Ta sedma je na vzduchu? - James, u blogu Strasti s Volvem a lidskou blbostí....
Povylepšený T-Jet je na MiTo na normální ježdění velmi... - afro-r1, Opel Combo přichází s faceliftem...
Pri odkupu od GM jsem trochu doufal, ze by mohl Stelantis udelat... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Myslis kolik novych aut neni deformovano pozadavky ochrany chodcu,... - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
BMW 635 Csi. Kolik je dnes tak krásných aut? - jerry, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Octavia 3 RS liftback v modré race je dodnes pěkné auto. - riderhenry, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Ona vlastně odcházející XC90 byla taková labutí píseň... - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
S elektrickými barličkami a dvojlitrovým 4 hrncom pod kapotou?... - Honza Hamster Křeček, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Nechtěl sem dávat do článku vlastní vůz, ale nemůžu,... - sheogh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Docela by me zajimalo chovani toho AWD na snehu - HeavySmoker, Opel Combo přichází s faceliftem...
Minimálne v cenníku majú obe prevedenia aj so spaľovákom,... - Ronoath, Opel Combo přichází s faceliftem...
Konečně ta dodávka zas vypadá normálně! Tleskám Opelu,... - XTad, Škoda vstupuje do hry Gran Turismo...
Hlavni kouzlo Gran Turisma vzdycky spocivalo v tom, ze se tam mohlo... - S.h.I.t., Opel Combo přichází s faceliftem...
Ve spalovaku to ma homologaci jako osobak, nebo je to zase "jen"...
Poslední inzeráty
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
28 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů