reklama
načítám data...

Knightrider

JménoMr. Knightrider
BydlištěPraha 1
Registracepřed 2.9 rok.
Poslední aktivitapřed 1.6 hod.
Příspěvků ve fóru237
Komentářů u článků1022
Pozitivních komentářů u článků144
Negativních komentářů u článků7
Možnostinapsat zprávu
Informace

1996 Chevrolet Corvette convertible 5,7L V8 360HP, 2004 Chevrolet Tahoe LT premium 5,3L V8 300HP, a moje drahá polovička má 1966 Ford Mustang coupe, 4,7L V8 200HP

Poslední blogy

Nákaza americkým virem V8

18. října 2016, 09:58 14 komentářů

Trochu jsem se rozepsal o tom, kterak relativně normální kluk amerikami nakažen byl. :-) 

Stádo divokých Mustangů

27. října 2016, 14:33 43 komentářů

Příběh o nákaze virem V8 pokračuje, aneb jak Ohnivého Ptáka splašený kůň nahradil.

Pro mně krevety, prosím!

28. listopadu 2016, 16:32 45 komentářů

Jak se doma konečně po letech objevil "american sports car number one".


Posledních 50 komentářů

Knightrider
dnes v 12:59
0
Jak dramaticky může vypadat driftování s Challengerem Demon? Velmi...

Uvědom si, že ten původní čas Vipera je s jeho předchozí generací. Ne s touhle poslední.

Knightrider
včera v 18:26
0
Jak dramaticky může vypadat driftování s Challengerem Demon? Velmi...

Sleduju to dlouhodobe, protoze Vipera povazuju za svuj Svatej Gral. A pevne doufam, ze vsem tem nabubrelym supersportum tu rit natrhne fakt poradne. Naslapnuto na to ma. :-D

Knightrider
včera v 15:10
0
Na Autíčkáři se dějí věci. Jaké?

To je fakt. Taky už tě poznám i naživo. :-) Ale mám podobnej problém, když někam přijedu tím svým šuplíkem. :-D

Knightrider
včera v 15:09
0
Fiat Uno Turbo a Toyota Celica GT-Four ST165 aneb co jste mohli vidět na K&K

No a v nejhorším si vyřídíš vízum na Moravu a dojedeš to tam otestovat sám. :-D

Knightrider
včera v 14:51
2
Fiat Uno Turbo a Toyota Celica GT-Four ST165 aneb co jste mohli vidět na K&K

Už jsem to tu kdysi psal. Na K&K jezdí obrovský množství strašně zajímavých a exotických aut, takže by byla škoda si je nechat ujít. Já myslím, že by to mohlo ohromně obohatit tenhle web, když se domluvíte na testování. Je mi jasný, že najít na to čas nebude jen tak, ale nějak to určitě půjde. Osobně to považuju za to základní gro tohohle webu, který ho právě odlišuje od těch mainstreamových testů.

Knightrider
včera v 13:01
1
Na Autíčkáři se dějí věci. Jaké?

A stačily na to jen dva roky, že? :-D

Knightrider
včera v 12:52
2
Fiat Uno Turbo a Toyota Celica GT-Four ST165 aneb co jste mohli vidět na K&K

Konečně to někoho napadlo. Vavrisi, perfektní. Tohle by mohlo přilákat další lidi na K&K, když jim víc přiblížíte skvosty, které se tam objevily. A možná by nebylo od věci, když už není problém s majiteli na rozhovor, udělat i nějaký ten testík těchhle aut.

Knightrider
předevčírem v 18:26
2
Na Autíčkáři se dějí věci. Jaké?

Tak mne je uplne jasny, ze ekonomika celyho projektu Autickare je neuprosna. Mne je to celkem jedno, ja proste na test Rapida nebo Octavky nekliknu, protoze mne ty auta nijak zvlast nezajimaji, (ale nazev souboj titanu mne vazne rozesmal), ale co mne nenechava chladnym, jsou ty divoky komentare, ktery se pak pod takovym testem objevi. A to je podle mne to, co pak celej ten projekt dost degraduje. Alespon v mych ocich. Ale chapu, ze najit nejakej rozumnej kompromis je strasne tezky a sam vam poradit nedokazu. Tak snad jen poprat hodne stesti, at z toho neni pruser a at je to ekonomicky rentabilni a kvalitni.

Knightrider
předevčírem v 15:01
0
Jaguar XE 25t: Britské impérium vrací úder

Jaguary byly vždycky krásný a noblesní a i současný modely s novým designem vypadají úžasně. Mají mouchy, asi jako většina anglických aut, co jsem tak četl, ale to jim zřejmě člověk rád odpustí za tu hromadu stylu a výjimečnosti, kterou nabízí. :-)

Knightrider
předevčírem v 14:32
7
Na Autíčkáři se dějí věci. Jaké?

O expanzi se Autíčkář snaží už dlouho a asi se to i daří, ale osobně z toho mám dost rozporuplný pocity. Sám se považuju za nadšence do aut (pro mladší ročníky rozuměj "petrolheada"), ale to neznamená, že si nutně musím číst o každým autě, který se tady nebo jinde objeví. Třeba zrovna ten srovnávací test "Škodyjaka" s 5008 jsem vůbec nečetl, protože mně ani jedno z těch aut nijak zvlášť nezajímá, i když 5008 vypadá docela hezky. 5008 osobně vyzkoušený nemám, ale ve "Škodyjaku" už jsem jel a působí to na mně jako normální moderní auto. Mně za srdce nechytne, to je asi celkem jasný každýmu, kdo mně zná, ale svojí cílový skupině poslouží perfektně a já nevidím důvod, proč by neměl. To auto nedělá nic špatně. Co ale nechápu, to jsou ty neuvěřitelný vášně v diskuzi pod ním. Četl jsem jen něco, protože mně to celý nebavilo, ale i tak nad tím musím nechápavě kroutit hlavou. Proč proboha normální tuctový auta způsobujou takový debaty, který jsou leckdy na facku nebo alespoň na zaťukání si na čelo? Opravdu nechápu. Naproti tomu, když se tu objeví v blogu srovnání mezi Boxsterem a MR2 nebo třeba zmínka o MG Midgetu, tak jsou reakce lidí naprosto mizivý. Test Jaguaru má zatím jeden komentář. Tak já nevím, co je špatně. Já jsem sem začal chodit právě kvůli tomu, že se tu objevovaly testy aut, o kterých si člověk jinde nepřečetl nebo jen v angličtině. A čekal bych, že ostatní to mají stejně a že tohle budou auta, který je budou zajímat a na který se budou vyptávat. Myslel jsem si, že to jsou právě ty auta Vašich snů, o kterých přemýšlíte, že si jednou koupíte. Místo toho je největší čtenost u Kardiaka nebo Octávky. Já vím, že je tady každej chytrej jak rádio, když se jedná o Škodovku (a vsadím se, že spousta těch diskutujících ty auta pořádně vyzkoušený ani nemá) a k redakční Silvii nemá nikdo co říct, protože to auto ti lidi znají jen z obrázků a musí si o něm nějdřív přečíst něco na netu. To vás opravdu tyhle výjimečný auta nezajímají? Proč sem teda chodíte? O běžných autech na našich silnicích si přečtete v dalším milionu plátků. Já sem chodím jenom kvůli Silviím, Boxterům, Mustangům a jim podobným. Pro zbytek si můžu otevřít jakejkoliv libovolnej plátek, kterej mi zrovna přijde pod ruku.
Autíčkář classic pro mně osobně zní jako hodně zajímavá věc, která má šanci mně tu ještě nějakou dobu udržet, na rozdíl od těch testů běžných aut, ale mám trochu obavy o jejich čtenost a množství komentářů, když teď vidím, jak to je s reakcemi lidí na jednotlivý témata. Sice sem už moc nechodím, ale i tak by mně mrzelo, kdyby se tady z toho stalo další auto.cz a jim podobný, kde o zajímavý auto člověk nezakopne a když už, tak se při jeho hodnocení chytá za hlavu a při čtení žumpy komentářů má chuť monitor počítače rozmlátit někomu z komentujících o hlavu.
Berte to prosím obrazně, nicméně to asi celkem vystihuje moje nálady při takovým čtení. Chtěl bych, aby se tady udržela rozumná úroveň diskutujících a hlavně vzájemná slušnost a současně, aby se Autíčkář posouval nejen k tý komerci, ale aby si i dál udržel status něčeho výjimečnýho, kde se dělají testy aut, který člověk na silnici jentak nepotká.

Knightrider
09. srpna 2017, 10:05
1
Henrik Fisker: Designér v rozbouřených vodách

Jeho výtvory jsou opravdové designerské skvosty. Viděl jsem naživo většinu dnešních Astonů a několikrát i to BMW Z8, které dodnes považuju za jedno z nejhezčích BMW všech dob. Moderní reinkarnace nádherného modelu 507 se mu povedla naprosto dokonale.
Karma se svými technologiemi nejspíš přišla moc brzy, ale tohle auto svým designem jak zvenku, tak uvnitř působilo naprosto neuvěřitelně majestátně a současně futuristicky. A není pravda, že by interiér byl stísněný nebo nekvalitní. Měl jsem možnost Karmu řídit a musím přiznat, že dodnes je jen málo aut, která by mně oslovila takovým způsobem, jako právě Karma. Fisker je podle mně designerský genius, jen to podnikání mu nějak nejde.

Knightrider
06. srpna 2017, 13:32
0
Knightrider
06. srpna 2017, 09:43
0
Bentley Boys aneb o báječných mužích, kteří závodili (nejen) s vlaky

Uzasny. To musely byt zazitky. :-)
Vcera jsme byli na srazu veteranu, tak jsem mel moznost alespon trochu pricichnout ke starym casum. Je to neco neskutecnyho. Obzvlast ve srovnani s dnesni uspechanou dobou. Ty auta maji obrovsky charisma.

Knightrider
05. srpna 2017, 22:38
0
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCI: Američan na evropských silnicích

Ja mam auta od GM radsi, nez Fordy, ale zrovna tenhle Town Car mi prijde vzhledove fakt povedenej. Technika je vec druha, no.

Knightrider
05. srpna 2017, 06:18
0
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCI: Američan na evropských silnicích

To beru. :-) Mne se tenhle Town Car hrozne libi. Designove je podle mne fakt povedenej. Je to neuveritelne majestatni auto. Myslim, ze jsi udelal dobre, ze jsi ho vymenil za toho Buicka. ;-)

Knightrider
04. srpna 2017, 08:14
1
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCI: Američan na evropských silnicích

Mně osobně by mnohem víc zajímal test toho Radkovo "Caddyho" Lincolna.

Knightrider
11. července 2017, 13:39
0
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

U mně si svůj vkus obhajovat nemusíš Vojto. Já jsem ho taky v autě vyzkoušel a je to podle mně hnusný jak na omak, tak na pohled. Já mám prostě nejradši kůži. Ať pravou nebo umělou. U mně prostě jednoznačně vede. Potom dejme tomu nějaká ta alkantara, pak normální látka, pak dlouho nic a až úplně na konci, když už dojdou všechny auta s normálním interiérem, tak zůstává mikroplyšovej humus.

Knightrider
11. července 2017, 09:32
0
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

Jo vim. Ale to nic nemeni na tom, ze se mi to nelibi. Ale ja mel na mysli spis mikroplys. To je podle mne extra humus.

Knightrider
11. července 2017, 08:17
2
Proč nemůže existovat luxus bez kůže?

To, co vidím v tom Century vypadá jak gauč po prabábě. Starej, špinavej a zablešenej semišovej humus. Do toho bych se bál sednout, že tam něco chytím. Po pár letech používání to bude plný roztočů. Takže za mně jedině kůže.

Knightrider
07. července 2017, 22:40
0
Knightrider
07. července 2017, 22:39
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

Jinymi slovy, tyhle a jim podobny auta znas jen teoreticky a o jejich realnym pouziti v normalnim svete nemas ani potuchy.

Knightrider
07. července 2017, 16:06
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

Klouze to Vojto. Ty gumy jsou siroky a lehkej zadek pak blusli na snehu ze strany na stranu.

Knightrider
07. července 2017, 09:18
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

Vzadu je mista pro deti dost. Vozil jsem tam na srazy i dospely a dalo se v pohode. Ale do Chorvatska to ve ctyrech dospelych neni. Kufr je obrovskej, takze taky bez problemu. Ale na celorocni provoz to vazne moc neni.

Knightrider
06. července 2017, 08:51
0
Máte raději pocity a vjemy, nebo fakta a čísla?

Nakousnul jsi tady casopis Automobil Revue. Byl plny technickych detailu, ale pro mne to byl po revoluci jediny zdroj informaci o US autech. Internet tenkrat nikdo nemel, o nejakych zkusenostech za volantem Mustangu, Corvetty nebo treba Navigatora nemohla byt rec. Vsichni to znali jen z obrazku. Takze pak jsem byl stastnej jak blecha i za ty popisny clanky. Kvuli nim jsem mel nekolik let i predplatny na tenhle casopis, protoze jinde se proste zadny jiny info nenaslo.
Ale doba se meni, zacaly prichazet dalsi casopisy, internet a ja uz chtel i nejaky ty jizdny zazitky a tak jsem se posunul jinam a zrusil predplatne. S tim Speedem to ale vidim podobne jako Krab. Prislo mi to jako casopis pro pubertaky. Nikdy mne nejak nechytnul. Vlastne vcera jsem docetl ten, co jsem dostal na Legendach a pak sel rovnou do kose. Pulka casopisu obsahovala reklamy na ruzny vyrobny, ktery ani s autama nesouvisi, tak co s tim.
Ja mam rad, kdyz se popisuji skutecne zazitky a pocity za volantem, ale obcas mam pocit, ze treba v pripade tady Kraba je toho nekdy az moc a pak marne premyslim nad tim, co tim chtel vlastne basnik rici. A specialistou na filozoficke otazky je Vojta. Nekdy je toho az moc. Ale to nic proti Vam panove. Delate skvelou praci a je fakt, ze obzvlast ten Vojta obcas trefi do cernyho tak, ze mne to jeste dlouho vrta v hlave. Ale nic se nema prehanet, takze idealem bude urcite kompromis mezi vlastnima pocitama z rizeni, chladnym kalkulem a srovnavacima tabulkama. Ony ani ty tabulky nejsou totiz od veci. Kazdej pise jinak a jinak vnima auto, ale tabulka je jasny voditko k nekterym technickym informacim. Mne taky nezajima, kolik centimetru pro nohy nebo na sirku v loktech mela ta Krabova A5 na zadnich sedackach, ale velikost auta, zrychleni nebo i ta spotreba nejsou od veci, kdyz se uvedou. Clovek si tak udela lepsi predstavu o tom aute. Fotky leckdy dost klamou.
Nejen Krab, ale i ja mam ze vseho nejradsi roadtripy a tam je to hlavne o ty radosti za volantem a o pocitech z auta. Vubec clovek nemusi jet rychle. Ale chce to proste najit rozumnej kompromis v tom popisu zazitku a informaci o aute.

Knightrider
05. července 2017, 22:25
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

Jasne, za 800 mozna i jo, ciste teoreticky, ale za 600, jak pise VK, je to naprostej nesmysl. A presne jak rikas. V uplne socce by si tady nikdo Mustanga nekupoval. Ona je ta cilova skupina zakazniku trochu nekde jinde. A takhle, jak jsou ty ceny nastaveny, je to vic nez slusna nabidka.
Nicmene i ja bych dal prednost poslednim modelum paty generace pred tou sestou. Mne se ten novej moc nelibi vzhledove. Ale jinak je to dobry auto, to rozhodne.

Knightrider
05. července 2017, 20:50
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

Jsi uplne mimo. Koukal jsi, kolik zakladni social verze stoji v USA? V prepoctu 630 tisic. Takze kdyz si pripoctes dopravu, clo, DPH a EU upravy a homologace, jsi minimalne na 950 tisicich. Takze to, co se tady prodava a za kolik, vzhledem vybave, je naprosto bezkonkurencni. Sam si to levneji nedovezes.

Knightrider
05. července 2017, 19:30
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

Nicmene tak jako tak, musim rict, ze ten interier byl slusne postavenej a nikde nic nevrzalo a neskripalo. V tomhle smeru to bylo uvnitr naprosto bez problemu.

Knightrider
05. července 2017, 19:29
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

V6 sociálen. Obzvlast ta sediva je teda epesni hnus, to je fakt. Ale to si snad nikdo nekoupí tohle. A nemyslim si, ze by vetsina z nich vypadala takhle.

Knightrider
05. července 2017, 18:45
0
Retro s pádícím koněm ve znaku aneb nejen novým Mustangem živ je petrolehad | Bazarový snílek

Mne ty interiery neprisly tak strasny ani u prvnich S-197, ale ono tam fakt strasne zalezelo na vybave. V6 byly opravdu priserny. Tem i uvnitr chybela hromada veci, vcetne budiku. Nicmene ja ten interier kdysi vyresil viz fotky.
Zakladem myho auta bylo jen plne vybaveny GT s 4,6L V8 305HP. Tak jsem vykon poladil kompresorovym kitem od firmy Brenspeed, konkretne verzi Stage 1 s Edelbrockem E-force (http://www.brenspeed.com/efstage1.html). I pod kapotou to vypadalo pekne, viz fotka.
Vnejsi vzhled mi pripadal taky celkem fadni v seriove podobe, tak prisel body kit Eleanor. Nemusi se libit kazdymu, ale ja to auto stavel pro sebe. :-)
No a nakonec byl podvozek, v mym pripade okruhovy Track Pack od firmy Roush Performance. S nim se to auto chovalo jako obri motokara. Jelo to jako po kolejich.
Mustangy maji tu vyhodu, ze si je kazdej dokaze uzpusobit k obrazu svymu. Mnozstvi veci, ktery se na ne daji poridit, je neuveritelny. A v USA jsou navic firmy, ktery se specializujou primo jen na ne, takze tam clovek koupi fakt cokoliv a poradi se s nimi, navic ani ty ceny nejsou tak strasny. Limitovany verze jsou fajn, ale pokud chce clovek upravovat vzhled nebo techniku, tak je podle mne nejlepsi prave verze GT se zakladni V8. Vykonove jsem se dostal nad tehdejsi Shelby GT500, ale s lehcim motorem.

Knightrider
30. června 2017, 17:58
0
Knightrider
30. června 2017, 17:54
7
Kafe & Káry Praha vol. 21 - Eldorado a hejno roadsterů

Já jsem jeden z těch, kteří přestali jezdit na K&K a víceméně i chodit sem na web. Ale k těm K&K. Když Autíčkář na začátku vítězoslavně oznámil, že má nové místo pro pořádání srazů a já viděl první fotky, tak jsem si říkal: "no potěš koště, to vypadá hrozně". Naživo to na mně působí navíc ještě pochmurněji a neutěšeněji, než na fotkách. Mladí tomu říkají punková scéna, já to vidím spíš jako opuštěné sídliště bezdomovců, spojené s vrakovištěm. Jednou jsem tam vytáhnul i další dvě Corvetty a majitelé se se mnou svorně shodovali v tom, že to prostředí není vůbec přitažlivé. V té době se tam navíc začaly kupit hromady starých pneumatik a vraky různých aut a tihle Corveťťáci se mně ptali, co to je a jestli to mají chápat tak, že mají zaparkovat svoje auta mezi ostatní vraky nebo kam vlastně? Díky tomu, že na asfaltu je hromada prachu a hlíny, tak je ten areál navíc těžce háklivý na změny počasí. Když je sucho, lítá všude prach, když je po dešti, je všude bláto, které si pak člověk veze oplácané kolem celého auta zase domu. Další věc je, že auta jsou rozstrkaná na několika menších prostorech, takže se pak tvoří různě velké hloučky těch, co se znají nebo mají stejná auta, na různých místech areálu. Moc dobře nevypadá ani ta pseudorestauračka. Že si tam nic k jídlu nedá moje drahá polovička, protože je vegetariánka, to je její mínus, ale oba jsme nekuřáci, takže moc neoceníme, že je tam zahuleno tak, že když člověk natáhne ruku, tak si v mlze nevidí ani na vlastní prsty na konci dlaně. O záchodech asi ani nemá smysl mluvit. Hnus velebnosti. Já jsem chlap, radši si dojdu za nejbližší strom, ale jí to asi nevysvětlím. A těch holek tam jezdilo taky celkem dost, takže ta moje asi nebude jediná. Bohužel ta občerstvovna je jediným místem, kde se dá nějak kulturně sednout, aniž by člověk musel sedět na asfaltu nebo v trávě. Navíc ne vždy vyšlo počasí a pak tohle byl jediný úkryt před zimou a deštěm.
Já osobně bych navrhoval v první řadě ten areál pořádně uklidit, vyčistit beton od hlíny a bordelu a zlikvidovat vraky, ať je to parkování důstojné i pro taková auta jako je třeba ten Cadillac Eldorado nebo Mercedes 350 SLC, který se tam teď objevil. Podle fotek vypadá, že by se v něm dalo jíst z podlahy, ale aby se majitel bát vystoupit. Možná by stálo za úvahu nějak lépe zorganizovat parkování. Tak, aby byla všechna auta více pohromadě. Zdálo se mi, že vlevo vzadu, za tím místem pro blind race, je místa tolik, že by se tam ta auta vešla kompletně všechna. Možná by nebylo od věci je prostě dát všechna k sobě, aby se netvořily různé skupinky. Je to akce pro nadšence do aut, bez rozdílu značky, stavu a pohlaví, tak proč je selektovat. A ideálně mezi ně udělat nějaké posezení, ať jsou ti lidi víc pohromadě a mohou nejen povídat, ale rovnou si přitom dát i něco k jídlu a pití. Přímo kolem aut. Nějaké lavice na sezení, k tomu přidat pár stolů. Prostě zkusit ty lidi a auta dostat víc k sobě a to prostředí jim trochu zkulturnit.
Co je ale podle mně zásadní problém, to je samotná PREZENTACE AKCE. Hodně lidí, kteří tam jezdí, mají čistě sezónní auta, která část roku tráví v garáži a když už konečně začne jejich sezóna, tak jí samozřejmě využívají na maximum a objíždí kdejaké akce, srazy, výlety a do toho plánují ještě dovolené. Takže program je nabitý a když jim tady místní redakce oznámí dva dny předem, že jsou K&K, tak už prostě máte smolíka. Je pozdě.
Možná předpokládáte, že všichni přece ví, že se to koná každou poslední neděli v měsíci (nebo první, teď si sám nejsem jistý, nebo to byla sobota?). Navíc, párkrát se stalo, že se tady ani po akci neobjevila jediná zmínka o tom, že něco proběhlo, takže se pak nemůžete divit, že to upadne v zapomnění. Těm lidem je potřeba to připomínat, připomínat a připomínat a v dostatečném předstihu dopředu. A lákat je na to, co už tam bylo, případně se tady zapojit do diskuze a aktivně se domlouvat, kdo přijede a koho vezme s sebou. Je mi jasné, že to není žádná sranda, lidi jsou navíc líní a znudění a do ničeho se jim nechce, ale byla by škoda, kdyby to úplně skončilo.

Knightrider
29. června 2017, 11:20
0
Head-up displej: Pilotem stíhačky snadno a rychle

Nene, C4 je auto ze začátku 80. let. C5 měla nahradit cé čtyřku už na začátku 90. let, ale GM tenkrát nemělo peníze, tak vývoj několikrát odsouvali.

Knightrider
29. června 2017, 08:46
2
Head-up displej: Pilotem stíhačky snadno a rychle

Máš tam chyby. Corvette C4 HUD nikdy neměla. Až C5 a to až od roku 1998, pro modelové ročníky 1999. První C5 ho taky neměly. Ale je pravda, že už začátkem 90. let GM dávalo HUD i do jiných svých aut.
Já jsem měl sériový HUD v Pontiacu Bonneville SSEi a musím říct, že je to naprosto vynikající věc. Kromě rychlosti to ukazovalo i blinkry, frekvenci rádia, různá varovná upozornění a pár dalších věcí. A třeba když jsem dosáhnul omezovače rychlosti, tak to na mně celé začalo varovně blikat, abych se zase uklidnil. :-) Nejen, že to je efektní, ale opravdu je to neuvěřitelně funkční a člověk si časem úplně odvykne koukat na budíky. Dal se na tom nastavit i jas a výškový posuv na čelním skle, takže to nijak nepřekáželo a v noci nerušilo. Naprosto vynikající záležitost.

Knightrider
29. června 2017, 07:53
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Ale jo, to auto je super. Mně se líbí jak zvenku, tak zevnitř. Je to opravdu chlapský auto už svým vzezřením. Ale bohužel jsem zatím neměl možnost řídit. Jen mně právě překvapil tenhle levnej detail u auta, který stálo mega a půl jako nový.

Knightrider
28. června 2017, 15:48
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Já netvrdím, že je to špatný auto. Nicméně vyzkoušel jsem, názor jsem si udělal a dál nemá smysl se k tomu vracet.

Knightrider
28. června 2017, 13:55
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Tak to se soudruzi z NDR moc nevytáhli. Ale co, na plasty a podobný detaily to nejezdí.

Knightrider
27. června 2017, 19:29
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Ten ram ty plateny strechy je uvnitr takhle otevrenej normalne?

Knightrider
27. června 2017, 17:31
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Chtělo by to i nějaký fotky z interiéru. To auto je vzhledově povedený jak zvenku, tak zevnitř a navíc je to pořád na našich silnicích docela exot, tak je škoda se ošidit o ten minimalistickej interiér.

Knightrider
27. června 2017, 16:45
-1
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Jak rikam, kazdy auto ma svoje idealni pouziti a to proste nemusi byt stejny. Zrovna tady ta S2000. Na blbnuti asi naprosta bomba, ale pri normalnim jezdeni, a ruku na srdce, i toho bude procentuelne pri pouzivani toho auta dost, to asi taky nebude zadna slava. Vysokootackovy motory mozna budou fajn na okreskach a na okruzich, ale pojizdet s tim denne do prace treba tady v Praze, uz by asi moc velka hitparada nebyla. Je to vzdycky o nejakych kompromisech a o tom, co clovek od toho auta chce, k cemu ho chce a co vsechno je ochotnej mu odpustit.

Knightrider
27. června 2017, 16:27
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Raspby: Ale jo, jasne, ruzny auta maji ruzny urceni, o tom bez debat. S Nissanem GT-R asi do Myta nebo do Pisku nepojedes. To by sis moc nezajezdil.

Knightrider
27. června 2017, 15:25
1
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Zimbic: Každý auto se dá upravit a každý se dá zrychlit. Včetně tohohle vašeho japonskýho zázraku. Ale protože už jsem měl možnost Miatu řídit a dokonce i vodit bokem, tak jsem si naprosto jistej tím, že pro mně to auto koule nemá a že výkonově je sériový auto totální mrdka z krtka, byť podvozek je slušnej, to uznávám. A že na správný trati se správným řidičem není pomalá? I tak se to dá říct. A nebo mám napsat, že je potřeba pro ní vybrat optimální podmínky tak, aby měla šanci vůbec s někým soupeřit? Ono to přesně takhle totiž je. Na motokárový trati v Písku super. V Brně na okruhu mezi skutečnýma sporťákama dobrý tak na rozvoz svačiny. Ano, divadlo dokáže udělat, ale zase tak velký fakt ne. Zkus někdy řídit něco skutečně sportovního a nadupanýho, abys viděl ten obrovskej rozdíl.

Knightrider
27. června 2017, 10:57
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Mne by ten vysokootackovej motor vubec nesednul, takze ja bych to urcite nechtel, ale clanek je skvele napsanej. Myslim, ze Vavris to vystihnul naprosto perfektne. Tyhle auta jsou o pocitech z rizeni a o tom divadle, co dokazou vytvorit. Na nejaky plasty a slicovani sere bilej tesak. To je rozdil oproti Miate, ze? Skutecny sportovni auto s chlapskyma koulema a ne detska hracka. Proto to ma takovy charisma.

Knightrider
14. června 2017, 19:33
0
Knightrider
14. června 2017, 18:17
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

Zalezi na rocnikach, motorech, prevodovkach. Koupis C3 za 300 tisic a taky za milion a pul. Na cene ale rozhodne neklesaji, spis naopak.

Knightrider
14. června 2017, 16:52
1
Knightrider
08. dubna 2017, 20:55
0
Hennessey jde s tisícovkou koní proti Démonům

Polin: 30L opravdu ne. Ja byl dneska se svoji Corvettou v Brne, jeli jsme normalne, v klidu, a prijeli jsme tam za 8,5L. Camaro je vetsi a tezsi a co mi rikal znamy, co ma 5. generaci, 6,2L V8, tak s tim na dalky jezdi tusim za 11-12L.

Knightrider
08. dubna 2017, 20:53
0
Hennessey jde s tisícovkou koní proti Démonům

Moji znami maji tu patou generaci, ale uz jsem videl v Praze i tuhle sestou.

Knightrider
08. dubna 2017, 06:15
0
Hennessey jde s tisícovkou koní proti Démonům

A myslim, ze to plati pro vsechny generace Camara. Ostatne sam jsem mel kdysi 1999 Pontiac Firebird Trans Am, coz je jednovajecny dvojce Camara 4. generace a to auto bylo absolutne bez problemu. Motory i prevodovky jsou tam v pripade V8 z Corvetty, ale oproti ni maji nizsi vykon, takze nejsou ani tolik zatezovany. Ale ona je i u tech Corvett jeste dostatecna rezerva. Osobne motory Chevrolet small block V8 povazuju za jedny z nejlepsich na svete.

Knightrider
08. dubna 2017, 06:09
0
Hennessey jde s tisícovkou koní proti Démonům

Mam par znamych, kteri tuhle generaci maji a nejen od nich, ale ani nikde na forech jsem nikdy neslysel, ze by tam byl s necim problem.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Crown Victoria LTD Crown Victoria 1984
Ford Crown Victoria LTD Crown Victoria

1984 rok výroby
141 koní výkon
4 942 ccm objem

Dodge Ram 1500 SLT HEMI CrewCab  2010
Dodge Ram 1500 SLT HEMI CrewCab

2010 rok výroby
475 koní výkon
5 654 ccm objem

Chrysler Voyager Grand 2.5 CRD 2001
Chrysler Voyager Grand 2.5 CRD

2001 rok výroby
150 koní výkon
2 499 ccm objem

Honda Civic  2006
Honda Civic

2006 rok výroby
140 koní výkon
1 798 ccm objem