reklama
načítám data...

Knightrider

JménoStanislav Dostál
BydlištěPraha
Registracepřed 2.4 rok.
Poslední aktivitapřed 2.7 hod.
Příspěvků ve fóru168
Komentářů u článků834
Pozitivních komentářů u článků108
Negativních komentářů u článků5
Možnostinapsat zprávu
Informace

1996 Chevrolet Corvette convertible 5,7L V8 360HP, 2004 Chevrolet Tahoe LT premium 5,3L V8 300HP, a moje drahá polovička má 1966 Ford Mustang coupe, 4,7L V8 200HP

Posledních 50 komentářů

Knightrider
předevčírem v 08:16
0
Nevšední srdcovky za pakatel aneb Opomíjené ojetiny, které si zamilujete

Mel jsem ten motor 3,8L V6 supercharged v 2000 Pontiacu Bonneville SSEi. Jede to fakt skvele. Uzasny zatah a pritom tohle petimetrove auto dokazalo pri pohodove jizde jezdit na dalky za 8,5L.

Knightrider
11. ledna 2017, 19:33
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Vojto precti si poradne, co jsem napsal v predchozim prispevku, to bude asi stacit. O pochybnostech v pripade spachani/nespachani prestupku a miry zavineni tam snad pisu dost jasne.
Jinak myslim, ze uz to stacilo a dalsi komentare jen zbytecne vyvolavaji nesmyslne invektivy, takze jdu delat nejake bohulibejsi cinnosti, nez se hadat tady.

Knightrider
11. ledna 2017, 18:54
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Komin: Vlastne ne, jen mam nejake pravni vzdelani. Nejak ti ujizdi nervy. Zda se, ze tyhle diskuze pro tebe nejsou to prave a navic nerozumis psanemu textu. Uz nahore jsem napsal, ze chapu obhajobu v pripade nejasnosti ohledne zavineni prestupku a jeho miry, v takovem pripade je naprosto v poradku, ale jestli se prokazatelne prestupku dopustis, tak neni o cem debatovat a pak bys mel plne nest odpovednost. Tady je potreba se spis zamyslet nad tim, proc u tebe po prvnim prestupku nezafungovaly nejake samoregulacni procesy, kdyz jsi ridicem z povolani a nezvedly varovny prst, ze je potreba se na cas uklidnit. Chybu hledej v sobe a nekopej kolem sebe.

Knightrider
11. ledna 2017, 18:28
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Dekuji za odpoved Safo. Lepe bych to nenapsal. A pro Komina, nejsem ani jedno. Co ode mne cekas? Ze te budu litovat za to, ze pachas prestupky a nacapali te u toho? To jsi se spletl. Jsi svepravny a tudiz neses plnou odpovednost za svoje jednani, i za to protipravni.

Knightrider
11. ledna 2017, 17:23
2
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Kazdy se obcas dopusti prestupku v doprave, to se da pochopit. Ani ja nejsem vyjimka a taky platim. Ale vsichni jsme svepravni, plne zodpovedni za svoje jednani a tudiz bysme meli byt obeznameni i s riziky takoveho jednani a jejich nasledky.
Svuj nazor jsem tady rekl a myslim, ze dal neni treba ho rozebirat.

Knightrider
11. ledna 2017, 17:03
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

No Vojto, zakony plati pro kazdeho a jestlize umyslne prekrocis povolenou rychlost o 50 km/h, bez ohledu na to, jestli to v danem miste je nebo neni bezpecne, dopustil jsi se prestupku a mel bys za to nest odpovednost. A pokud te rizeni zivi a i tak mas nutkavou potrebu timhle zpusobem ten ridicak riskovat, pak holt musis nest nasledky. Nic zvlastniho na tom nevidim.
Obhajoba ridicu: Tady si trochu pletete pojmy s dojmy. On totiz to trestni oznameni na mne opravdu muzet podat kdokoliv. Ale ta Policie je preda statnimu zastupci a nasledne soudu jen na zaklade procesnich ukonu, ktere v dane veci udelaji a za predpokladu, ze svym setrenim zjisti, ze k poruseni zakona skutecne doslo nebo je k takovemu zaveru duvodne podezreni.
Ja dokazu pochopit pripady, kdy nelze na miste jednoznacne urcit miru zavineni a pak nastava obhajoba, ale tohle a specielne tvuj priklad Vojto, je pro mne jen klasicka lidska vychcanost.

Knightrider
11. ledna 2017, 16:33
0
ObhajobaŘidičů.cz vám pomůže vyhnout se pokutám

Safo ja s tebou naprosto souhlasim a mile rad se podepisu pod to, co jsi napsal nahore. Bud jsem debil, kterej sere na vsechno a vychcanek, kterej spoleha na to, ze mne z mych pruseru za prachy nekdo vyseka a nebo jsem moralne na takovy vysi, ze ty zakony neporusuju a kdyz uz se stane, tak za ne ponesu plnou odpovednost.
A jeste bych dodal, ze je neuveritelny, jak zkresleny predstavy o praci Policie tady lidi maji. Ve skutecnosti o ni vi uplny hovno.

Knightrider
10. ledna 2017, 18:21
0
Autíčkář na lovu: Co se dá koupit za cenu nové Fabie (a soused pukne závistí)

Presne tak. Bude to nejakej podvod. Jasnej google translator. V posledni dobe se podobny inzeraty zacaly objevovat na bazosi docela casto.

Knightrider
10. ledna 2017, 16:57
0
Autíčkář na lovu: Co se dá koupit za cenu nové Fabie (a soused pukne závistí)

Ma na vysku 1,17m. Je to hodne nizoucky a placaty a i kapota motoru je az extremne nizka, obzvlast vpredu, tak to pak jako celek pusobi dojmem mnohem mensiho auta, nez ve skutecnosti je. Teda do chvile, nez si clovek sedne dovnitr a pak pred sebou vidi tu obri dlouhou kapotu, ktera konci nekde daleko vepredu. :-)

Knightrider
10. ledna 2017, 14:05
0
Autíčkář na lovu: Co se dá koupit za cenu nové Fabie (a soused pukne závistí)

Kdyz C3, tak jedine chromku. Ale ty ceny uz taky vylezly do nepeknych vysin. Ale v cabriu by mne neskutecne brala. Na Hradecky V8 byla tahle celomodra kraska. To auto je naprosto dokonaly. :-)

Knightrider
10. ledna 2017, 12:57
0
Autíčkář na lovu: Co se dá koupit za cenu nové Fabie (a soused pukne závistí)

Ona ma na delku 4,53 metru a na sirku 1,8m, takze zase tak mala neni, je to jak Octavka, ale jak je to nizky a placaty, tak to vypada, ze je to mensi, nez ve skutecnosti je. Ale extremne maly je to uvnitr.

Knightrider
10. ledna 2017, 10:51
0
Autíčkář na lovu: Co se dá koupit za cenu nové Fabie (a soused pukne závistí)

Jo, tak to jsou presne ty auta, ktery by z tohohle vyberu braly i mne. Jeste, ze mam rozum a navic nemam prachy. :-D

Knightrider
10. ledna 2017, 10:50
0
Autíčkář na lovu: Co se dá koupit za cenu nové Fabie (a soused pukne závistí)

Sakra, ja toho Steva Sanderse znam. :-) Asi to bude tim, ze mi bude tech 40. :-)




To skakani do auta pres zavreny dvere byla proste strasna machrovinka. :-)

Jinak i 1991 Vette s motorem L98 jede celkem slusne. 0-100 za 5,5sec. a Vmax. 252km/h, jsou myslim i na dnesni dobu pomerne dobry hodnoty, talze krome toho kravalu motoru s tim clovek zazije hromadu zabavy. Pro zajimavost tady prikladam tabulku zrychleni jednotlivych rocniku: http://www.zeroto60times.com/vehicle-make/chevrolet-0-60-mph-times/

Ve srovnani s ostatnima autama tady, je C4 plebejsky auto, ale i tak muze servis dost potrapit. Tycky zadniho stabilizatoru 3.500,- Kc, sada cepu a tycek rizeni na predni napravu 10.000,- Kc, sada gum 25.000,- Kc, pred tydnem jsem objednaval sadu tlumicu, taky za 25.000,- Kc a to mam slabsi vybavu, kde jsou obycejny. Ta v inzeratu ma priplatkovy elektronicky s nastavitelnou tuhosti perovani otocnym knoflikem na stredove konzoli. Celni sklo 20.000,- Kc, klima kompresor 20.000,- Kc, ale nejhorsi jsou dily karoserie. Rozbit se to nesmi, protoze treba kapota stoji 75.000,- Kc, zadni celo 70.000,- Kc, atd. Ale porad je to sranda oproti C5 nebo C6, kde sada tlumicu stoji stovku, celni sklo 80 tisic a podobne.

Knightrider
10. ledna 2017, 10:20
1
Autíčkář na lovu: Co se dá koupit za cenu nové Fabie (a soused pukne závistí)

C2 chci na duchod. Uplne se vidim, jak se jentak projizdim po krajine a kocham se. :-) Ale C4 je rozumnej kompromis mezi slusnyma jizdnima vykonama a nakladama na provoz a servis.

Knightrider
09. ledna 2017, 23:08
1
Ford F-150 Diesel: Poctivý pickup v tédéíčku

Akorat s nejakym divnym motorem. Asi bude rozbitej, nebo co. :-D

Knightrider
09. ledna 2017, 23:02
0
Nové Porsche 911 GTS je zase o kousek dále

Presne. A ten oblouk pred zadnim oknem mi vzhledove pripomina stary 911. To se mi libi. :-)

Knightrider
09. ledna 2017, 18:44
0
Nové Porsche 911 GTS je zase o kousek dále

Mne se libi ta targa. To je pekny.

Knightrider
09. ledna 2017, 10:28
4
Kia představila sportovně laděný sedan Stinger

Predek je trochu jak rozplacla zaba a z profilu zadni partie pripominaji Audi A7, ale i tak musim rict, ze tohle auto vypada fakt dobre. Tady Korejci zabodovali. I ten interier vypada skvele. K tomu silny motory a nahon na zadek, to je pecka. Jen bych to chtel s manualem. Ale je to fakt pekny. :-)

Knightrider
08. ledna 2017, 18:52
0
Hrdinové za babku: Ford Cougar 2.5 V6

Ale Volvo uz je precijen spis luxusni pohodlne GT pro starsi vekovou skupinu, nez jakou chtel oslovit Ford.

Knightrider
08. ledna 2017, 13:03
0
Hrdinové za babku: Ford Cougar 2.5 V6

To auto bylo zamyslene puvodne prevazne pro Ameriku, s tim, ze melo byt v evropskem stylu. Bohuzel tahle filosofie v USA nikdy moc nefungovala a Cougar byl propadak jak v USA, tak v Evrope. Obzvlast s nahonem na predek to v USA nemohlo mit sebemensi sanci na uspech. Je to skoda, protoze vzhledove to bylo podle mne povedene auto. Vlastne se mi libi doted. Obzvlast ten cerny kozeny interier vypada porad luxusne a vubec bych se za nej nestydel. New Edge Design neni pro kazdeho, ale myslim, ze tady se docela povedl a to auto vypada porad dobre.

Knightrider
06. ledna 2017, 15:08
0
Co je vlastně jinba-ittai?

Vylety by byly naprosto perfektni. Zadne nesmyslne zavodeni a honeni si ega, jen pohodovy vylet nekam po mistnich krasach s pokecem u kafe nebo obedem nekde v hospode bez ohledu na to, kdo cim prijede.
Akorat letos na tom nebudu s casem uplne nejlip. Jednak i normalne jsem pracovne hodne vytizeny a do toho jeste stavime barak, takze uz se nejak nedostava casu ani financi na dalsi aktivity. Ale uvidime. Nejake volno se snad najde.

Knightrider
06. ledna 2017, 13:48
0
Co je vlastně jinba-ittai?

Safa: Kolik koni mela ta oturbena Miata? To uz asi mohlo jet hodne slusne. A to bylo turbo nebo kompresor?

Knightrider
06. ledna 2017, 13:25
1
Co je vlastně jinba-ittai?

Tak samozrejme, ze je to velky a tezky auto, ale ono je to asi spis o zvyku a o tom, do jaky kategorie to auto patri. Zase to ber tak, ze Miata je opacnej extrem. Z normalnich sportacku je maloco takhle maly a lehky. A ty jsi zvyklej na anglicky auta ze 60. let, ktery se svoji vahou a velikosti priblizujou vic ty Miate. Ja jsem zvyklej na velky americky kravy, ve srovnani s kteryma je Corvette anglicak. A pak je potreba taky brat v uvahu fakt, ze C4 je konstrukcne 33 let stary auto, C5 bylo letos 20 let a i C6 uz je dneska 12 let stara. Aktualni C7 je nekde uplne jinde. Proste leti to a tezko se daji tyhle auta srovnavat s dnesni produkci. A i kdyz kouknes na primou konkurenci Corvetty, tak zjistis, ze je podobna i vahove a rozmerove. Ono s Lambem nebo s Ferrari to na ceskych okreskach taky asi nebude zadna velka hitparada. Spis jde asi o to si ujasnit, co od toho clovek chce. Ja mam rad velky auta se silnym motorem a navic uz jsem ve veku, kdy opravdu nemam nutkavou potrebu si neco dokazovat a byt vsude prvni. To prenecham tem o polovinu mladsim, kteri maji cerstvy ridicaky a citi se byt pány volantu.

Knightrider
06. ledna 2017, 11:44
0
Co je vlastně jinba-ittai?

Safa: Taky jsem jezdival kdysi se 105 a se 120. To byly casy. Ale to uz je tak 15 let zpatky :-D

Knightrider
06. ledna 2017, 11:36
0
Co je vlastně jinba-ittai?

Matej Podhorsky: Je to zajimavy, kolik lidi ma zkresleny predstavy o tom, jak Corvetty jezdi. Ono treba i vysledny casy na Sachsenringu jsou dost vymluvny: http://fastestlaps.com/tracks/sachsenring

Nedavno jsem cetl nemecky srovnavaci test nove C7 Z06 proti McLarenu, kde mu nadelila pres 2 sekundy. Takovy rozdil jsem ani necekal.

Knightrider
06. ledna 2017, 09:26
0
Co je vlastně jinba-ittai?

Safa: Jasne, klidne te svezu, ale asi to pro tebe bude velkej kulturni sok. Jednak uz je to stary auto a oproti tvoji zanovni Miate to bude urcite hodne hruby a syrovy. :-)

Knightrider
06. ledna 2017, 08:42
0
Které auto vám v roce 2016 udělalo největší radost?

V mem pripade to bude asi trochu monotematicke, ale nevadi. Nejvetsi radost mi udelal Chevrolet, ktery znovu oprásil limitovanou edici Corvette s nazvem Grand Sport, kterou udelal i v puvodnim originalnim barevnem provedeni. Navic ji opet nabizi jako coupe i convertible a podle toho, co jsem cetl, je to auto i jizdne vynikajici a pise se o nem v superlativech.

Knightrider
06. ledna 2017, 08:24
0
Co je vlastně jinba-ittai?

J3rry: Tak nez si s ni budes vytirat prdel, tak si o ni nekdy neco precti a podivej se na par srovnavacich testu, aby ses vratil zase zpatky na zem.

Knightrider
05. ledna 2017, 19:15
0
Co je vlastně jinba-ittai?

Ja nejvetsi nirvanu zazil za volantem Corvette C6 Z06, 505HP. Pred par lety jsem zvazoval vymenu Mustanga prave za ni. To auto je opravdu neskutecne rychly. Pan, co jel se mnou, uz pak ani nemluvil a jen se drzel dveri, ale zazitek to byl uzasnej. :-)

Knightrider
05. ledna 2017, 15:41
1
Skot ztratil auto v placených garážích. Na půl roku.

Jo, tak tohle mame uplne stejne. Diky tomu, ze jezdim jen v samych exotech, tak nehrozi, ze bych ho v davu nepoznal. :-)

Knightrider
04. ledna 2017, 18:49
0
Jeep Renegade: Offroad (nejen) do města

Vojta Dobes: Jo, mas pravdu. Compass byla taky pekna ostuda. Trailhawk, jasne. Tak ono kdyz na to prijde, muzes nazvedat i Fabii a loupnout na ni nejaky extra terenni gumy a mas taky offroada, ale prioritne to k tomu asi urceny nebude.

Knightrider
04. ledna 2017, 18:40
0
Mustang a F-150 také jako hybridy v roce 2020

Vojta Dobes: Ano Vojto, vim, ze to ma byt ve spojeni s V8. Uz jsem to cetl v anglictine jinde, stejne jako vy. Ale presto celou tuhle radoby ekologickou manii poslednich let nepovazuju za nic jinyho, nez za dobre vymyslenej business, kterymu ve finale o zadnou ekologii vubec nejde.

Knightrider
04. ledna 2017, 13:40
0
Mustang a F-150 také jako hybridy v roce 2020

Podobnou dynamiku s cim? S tim Golfem? S V8 tezko. No vzhledem k tomu, ze jsem Mustangem sam par let jezdil, tak znam ty reakce lidi typu, to ma alespon dvoulitr, ze? Nebo: 4,6L V8? To musi strasne zrat. :-D

Knightrider
04. ledna 2017, 11:52
0
Mustang a F-150 také jako hybridy v roce 2020

On bohate staci ten oturbenej ctyrvalec, kterej tam serou uz ted. Nastesti se ukazuje, ze lidi jeste uplne nezdebilneli a i v Evrope V8 tvori 70-80% prodeju.

Knightrider
04. ledna 2017, 09:16
1
Jeep Renegade: Offroad (nejen) do města

Ja bohuzel patrim do te druhe skupiny, ktera tenhle pseudo Jeep absolutne neuznava. A uprimne, povazovat tuhle vec za offroad je dost optimisticke. Tohle je cistokrevne SUV, nic vic. Do opravdoveho terenu si kazdy normalni clovek vybere neco jineho.
Ale je zajimave, jak jedno auto muze na ruzne lidi pusobit naprosto odlisnym zpusobem. Parkrat jsem v tom taky sedel a osobne to povazuju jen za ten Fiat, prevleceny za Jeep, ve kterem si maminy s detma budou pripadat "huste". Chlap tohle snad ani nemuze brat vazne. Ale verim, ze se to bude prodavat i tak vyborne. Pro tradicionalisty je to sracka, ale tech je minimum. Ostatni budou nadseni. V terenu s tim urcite nikdo jezdit nebude a ve meste, kde se to bude nejvic objevovat, to zrejme moc nefunguje, ale stejne se to bude prodavat, jak teply housky na krame.

Knightrider
04. ledna 2017, 08:49
0
Mustang a F-150 také jako hybridy v roce 2020

Ja myslim, ze by se mely automobilky vysrat na celou tuhle pseudoekologii, ktera stejne ve skutecnosti neni nic jinyho, nez novej zpusob, jak na lidech vyrejzovat zase hromady penez a misto toho zacit delat poradny auta.

Knightrider
03. ledna 2017, 21:00
0
Mustang a F-150 také jako hybridy v roce 2020

Mustang v hybridu? Tak uz je to tady. Svet se v prdel obraci. :-(

Knightrider
02. ledna 2017, 19:57
0
Hrdinové za babku: MG ZS 180

Ja bych tema STK tady verejne radeji nevyril. ;-)

Knightrider
02. ledna 2017, 19:03
0
Hrdinové za babku: MG ZS 180

Zimbic: Bohuzel nejvetsi zlodej je stat. Ten umi vypocitat dane tak, aby na tom nebyl skodnej a kazdyho poradne oskubal. A neda se s tim delat nic.
Ad. legalizace kompresoru. Ja to neresil a na STK taky ne, ale samozrejme to jde. Tak jako pri normalnim dovozu auta z USA je potreba zajet do vyzkumaku na udeleni vyjimek, bude se tam muset zajet i s timhle, ale kolik to stoji, netusim. Levny to ale urcite nebude. :-(

Knightrider
02. ledna 2017, 15:26
0
Hrdinové za babku: MG ZS 180

Musim rict, ze ZT se strasne libi i mne. A s technikou z Mustanga je to velice zajimava kombinace. Sice je to motor uz z modelu SN95 po faceliftu, tj. 1999-2004, takze vykonove to sice neni takova raketa, obzvlast v takhle tezkym aute, ale zase je to robustni, v podstate neznicitelna technika, na kterou se navic bez problemu sezene uplne vsechno. Tam problem s dilama rozhodne nebude.
A k tomu kompresoru. Ja mel novejsi generaci a nemel jsem Roush, ale Edelbrock, ale to je celkem jedno. Rozdily tam nejsou tak velky. Roush Performance je firma, ktera dodneska upravuje Mustangy uz z vyroby a jejich vyrobky se daji normalne koupit v sitich Fordu s plnou zarukou, tak jako treba u nas AMG od Mercedesu, takze renome opravdu maji. Upravuji i vzhled, brzdy, podvozky, viz. foto. Ja mel od nich kompletne cely podvozek na svem Mustangu. Kazdopadne krome nich se da koupit i jina znacka kompresoru, viz. treba www.americanmuscle.com nebo www.brenspeed.com. Po montazi kompresoroveho kitu udavaji konecny vykon od nejakych 360 do cca 440HP, podle typu kompresoru a celeho kitu, coz uz je sakra rozdil oproti tem seriovym 260HP. Ale samozrejme neni to zrovna levna sranda a krome porizovaci ceny v USA je potreba pricist jeste dopravu do CR, clo a DPH, coz znamena, ze tech cca 130 tisic za porizeni kitu se pak navysi jeste o nejakych 40 -50 tisic po dovozu do CR.

Knightrider
31. prosince 2016, 12:46
0
Kdo je slušný Čech a proč ho nemám rád

MGRR: "vjezd na Šestku... skenování obličeje, přiřazování k RZ, někde to snímá i telefonní čísla a roky se to bez důvodu uchovává"

Uz na ty americky akcnaky fakt nekoukej. Nedela ti to dobre.

Knightrider
31. prosince 2016, 12:44
0
Kdo je slušný Čech a proč ho nemám rád

Bitner: Hmm a kdyby ses na to nevysral a neodjel, tak jsi mohl kamionakovi dosvedcit, ze mu tam tu Fabii poslal schvalne.

Knightrider
30. prosince 2016, 22:19
0
Zachraňte roztomilá autíčka!

No vlastne ne. :-) Mam rad americky káry prave proto, ze jsou to poradny kusy zeleza a ne maly papirovy mrdky s moturkem od steracu pod kapotou. :-)

Knightrider
30. prosince 2016, 21:15
0
Zachraňte roztomilá autíčka!

Safa: Uz jsem rikal, ze maly roztomily auticka jsou absolutne mimo moje rozlisovaci schopnosti? ;-)

Knightrider
30. prosince 2016, 17:41
0
Zachraňte roztomilá autíčka!

Jak ja vam rozumim hosi. :-)

Knightrider
25. prosince 2016, 11:29
1
Autíčkář na lovu: Ošklivý, divný a slovenský

Uz jsem videl v plynu i Mustanga a Camaro. Moc to v techhle autech nechapu, ale coz. Tuhle debatu tady ani nechci vírit. Zase by se to stocilo uplne jinam.
No kazdopadne to Zetko v cabriu vypada fakt pekne. Nazivo jsem to vlastne v cabriu nikdy nevidel. To by byla u nas zajimava rarita. Naopak to prvni s tim oranzovym interierem jsem nazivo videl a presto, ze ty barvy jsou hodne divoky a ja zase takovej tuningar nejsem, tak musim rict, ze jako celek to nevypadalo vubec spatne a navic na tom je videt, ze je to udelany docela kvalitne.

Knightrider
23. prosince 2016, 15:14
0
Za volantem Nissanu 350Z: Šarmantní baculka

Krab: Jak uz je to stary, tak je tam na dnesni pomery atypickej rozmer pneu. Vpredu 255/45 R17, coz je v pohode, ale vzadu 285/40 R17. A ty jsou drahy. No a pak je zasadni problem, ze vetsina dilu se da sehnat jen v USA, protoze tady neni nikdo, kdo by na to neco dodaval a tim padem se k cene dilu musi pripocitat doprava do CR a pak hlavne clo a DPH, coz dohromady ve vysledku dela nejakych 35-40% ceny navic. Tyhle starosti u evropskyho auta odpadaji.

Knightrider
23. prosince 2016, 12:49
0
Za volantem Nissanu 350Z: Šarmantní baculka

Ani jsem to srovnávat nechtěl. Zajímalo mně to čistě ze zvědavosti, protože víceméně všechny tyhle komponenty jsem kupoval na svoje auto a vzhledem k jeho stáří mi to připadá strašně drahý, tak mně zajímalo, kolik tak takový věci můžou stát na něco normálního.

Knightrider
23. prosince 2016, 06:46
0
Za volantem Nissanu 350Z: Šarmantní baculka

Vavris: Tak to je fakt hodne slusny. Na Vettu C4 vychazi nejlevnejsi coilovery na 75.000,- Kc, lepivy gumy na 25.000,- Kc, poly bushings za cca 5.000,- Kc, nastavitelny ramena na zadek taky nejakych 25-30 tisic a trochu lepsi kotouce a desticky dalsich 15 tisic, takze tyhle drobny upravy jsou za 145.000,- Kc.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Lexus LS 400  1998
Lexus LS 400

1998 rok výroby
285 koní výkon
3 969 ccm objem

Chevrolet Beretta Manual. převodovka  1988
Chevrolet Beretta Manual. převodovka

1988 rok výroby
125 koní výkon
3 100 ccm objem

Ford Focus 2.0 Ghia Keyless 2005
Ford Focus 2.0 Ghia Keyless

2005 rok výroby
146 koní výkon
1 999 ccm objem