načítám data...

Knightrider

JménoMr. Knightrider
BydlištěPraha 1
Registracepřed 6.0 rok.
Poslední aktivitapřed 24.8 dny
Příspěvků ve fóru450
Komentářů u článků1844
Pozitivních komentářů u článků445
Negativních komentářů u článků17
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Nákaza americkým virem V8

18. října 2016, 09:58 14 komentářů

Trochu jsem se rozepsal o tom, kterak relativně normální kluk amerikami nakažen byl. :-) 

Stádo divokých Mustangů

27. října 2016, 14:33 43 komentářů

Příběh o nákaze virem V8 pokračuje, aneb jak Ohnivého Ptáka splašený kůň nahradil.

Pro mně krevety, prosím!

28. listopadu 2016, 16:32 45 komentářů

Jak se doma konečně po letech objevil "american sports car number one".


Posledních 50 komentářů

Knightrider
26. srpna 2020, 13:38
2
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

Ještě k těm exotům ve svojí sociální bublině. Jasně, máš pravdu. I já jsem občas za exota díky autům, ve kterých jezdím. A taky si k tomu občas vyslechnu debilní poznámky. A světe div se, v 99% případů od chlapů. Jenomže je to můj život, moje koníčky a moje představy o tom, jak by ten život měl vypadat. A já nějak nevidím důvod, proč bych se měl přizpůsobovat představám mainstreamovýho okolí. Oni nemají moje zážitky, moje představy, ani neplatí moje účty. Takže pokud tím nikoho kolem sebe neomezuju, nevidím důvod, proč bych měl slevit ze svýho způsobu života.

Knightrider
26. srpna 2020, 13:31
3
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

Jakub Pospíšil: No vzhledem k tomu, že jsem se akorát vrátil z dovolený, tak jsem fakt černej jak bota. :-D

Knightrider
26. srpna 2020, 13:29
4
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

Hele já nevím. Asi žiju v nějaký liberálnější bublině lidí kolem sebe. Našim bylo celkem jedno, jakým koníčkům se věnuju já nebo moje sestra. Neříkám, že je vždycky chápali, ale nezakazovali. A k těm holkám a jejich "chlapským" koníčkům. Paní Knightriderovou jsem poznal na srazu. Po letech snění si koupila vlastního Mustanga. Jednu dobu hodně jezdila po výletech s kamarádkou, která má Corvette C3. Další naše kamarádka má starýho Jeepa Cherokee. Miluje ho a jezdí s ním taky po srazech. A podobných případů znám víc. Jasně, jsou ty holky v menšině, o tom žádná. Ale za mně můžu říct, že mně ženská u "chlapských" koníčků nepřipadá nijak nenormální, i díky svým zkušenostem a nějak moc nechápu, proč bych se nad tím měl pozastavovat. Ať si každej dělá, co ho baví. Já neumím vařit, tak se do toho taky neseru.
Co se těch překážek týče, ono je dost těžký objektivně říct, co jsou skutečně měřitelný překážky a co jen domněnky nebo bloky v hlavě. Proto nemá smysl se do týhle debaty pouštět. Každej jsme jinej a každej reagujeme jinak i na podněty kolem nás. Já v těchhle věcech nijak nerozlišuju na chlapy/ženský nebo bílý/černý. Ať se každej věnuje, čemu chce. Pro mně je podstatnější, co ten člověk umí nebo co ho baví. I mezi motorkářkama znám spoustu holek. Já třeba na motorce neumím jezdit vůbec.
Prostě nedělal bych z toho žádný drama. Každej jsme nějakej a každýho baví něco jinýho, bez ohledu na pohlaví nebo barvu pleti. Na druhou stranu, přiznejme si, že mezi chlapem a ženskou jsou drobný rozdíly. A některý jsou dokonce vidět na první pohled. :-D Takže se celkem dá tušit, že některý profese nebudou pro ženský úplně to pravý ořechový, že? Mně osobně mnohem víc děsí komentáře typu nahoře J.K., který smrdí pozitivní diskriminací a hledáním problémů tam, kde žádný nejsou. Jasně, někdo je citlivější a může poznámky o plotně blbě nést. To beru. Mně taky sere, že mám obě ruce levý na manuální práce s nářadím. Ale naučil jsem se telefonovat. Takže umím zavolat kámošům, kteří ty ruce levý nemají. No a co. Se z toho neposeru. Podstatný je si umět poradit. A to, jestli jsi chlap nebo ženská, je naprosto irelevantní.

Knightrider
25. srpna 2020, 17:38
3
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

MLKLR42: Autorka tady napsala, že:
- na okruhu jezdí jen jako spolujezdec, protože se bojí, že bude zavazet atd.
- že neví, jestli má iracionální strachy z posílání k plotně, z keců ohledně prací z nářadím atd.

To, že se ozvala, jí nikdo nebere. Já jen říkám, že důvody, proč něco nejde, viz výše, považuju za výmluvy. Každýmu je u prdele, jestli je za volantem chlap nebo ženská, pokud se na tý silnici chová normálně. Znám hromadu chlapů, co neumí řídit. A stejně tak ženský, co neumí vařit.

Knightrider
25. srpna 2020, 16:58
1
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

Je to jenom a jenom na tobě, jakou cestu si zvolíš. Jestli to bude cesta zavedených klišé a nebo vystoupení z vlastního stínu předsudků a strachů. Promiň a neber to osobně, ale já nemám moc rád tohle stěžování si na to, že oni/svět jsou na mně zlí a proto nejde to či ono. Ty sama jsi strůjcem vlastního života. Jestli se chceš rejpat v autech, tak se v nich rejpej. Nebo jezdi. Na tom nesejde. Dost pochybuju o tom, že ti to někdo bude zakazovat.

Knightrider
25. srpna 2020, 13:09
12
Autíčkář se ptá: Kam se poděly holky s láskou k motorismu?

J.K. Promiň, ale to je hroznej blábol. Fakt nemám pocit, že by ženský byly v něčem zásadně omezovaný v dnešní době. Spíš naopak. Každá si může dělat, co chce. Ale jinak s tou tvojí rovnoprávností souhlasím. Taky nevidím důvod, proč bych měl být jako chlap automaticky předurčenej k montování skříní a tahání těžkých nákupů. Mír. :-D

Mimochodem, paní Knightriderová jezdí po srazech. Nebo po výletech, jen tak. Pro radost. Bez nějakýho cíle. Ve svým 1966 Mustangu. Autíčkář a diskuse kolem, jí naprosto nezajímají. Nečte to. Howg. ;-)

Knightrider
04. srpna 2020, 14:09
0
Knightrider
04. srpna 2020, 12:24
0
Zásadní verdikt německého soudu: Padl trest za nastavování stěračů skrz dotykový displej

S.h.l.t.: A kdo může za odevzdání řidičáku? "Voni"? Nebo spíš ty? A kdo jsou "voni"? Ti zlí policajti, kteří tě chytili nebo ten úřad, kterej ti ho sebere? A nebo je třeba být nasranej sám na sebe, že ses dopustil jednání, který nakonec vedlo až ke ztrátě toho řidičáku? Nebo na to, že ses při tom jednání nechal chytit? To už je tvoje věc, jak si to v hlavě přebereš.
Cartman: Kecy o ovčanech jsou úplně mimo. Asi jsi nepochopil, co říkám. Nikdo netvrdí, že nemůžeš využít zákonný možnosti obhajoby svýho jednání. Obzvlášť, pokud nerozumíš právu nebo pokud jsi přesvědčenej o tom, že jsi v právu. Ale tvůj výklad toho, co jsou práva a povinnosti, je dost pokroucenej. Já se tady bavím o tom, že pokud se sám dopustíš chyby, jsi si toho vědomej, tak bys měl bejt dostatečnej chlap na to, to přiznat, když tě u toho chytí.

Knightrider
04. srpna 2020, 08:38
1
Ptejte se: Třídveřový hatchback nevšedního vzhledu

Ještě přidám fotku. Musím uznat, že je to vážně pěkný auto. :-)

Knightrider
04. srpna 2020, 08:33
0
Ptejte se: Třídveřový hatchback nevšedního vzhledu

DS3 mají naši. Do 120 tisíc se nevešli, ale i za tyhle peníze se to občas najít dá.

Knightrider
04. srpna 2020, 08:31
-4
Zásadní verdikt německého soudu: Padl trest za nastavování stěračů skrz dotykový displej

Cartman: Ono umět přiznat chybu a dokázat za ní nést odpovědnost, značí chlapa. Ale chápu, že ne každej na to má.

Knightrider
03. srpna 2020, 15:35
3
Zásadní verdikt německého soudu: Padl trest za nastavování stěračů skrz dotykový displej

Jakub Pospíšil:
Kubo, já jsem si to překládal. Tam se píše, že elektronická zařízení jsou TAKÉ, obrazovky, tablety, navigace, atd. Nikoliv, že to jsou výhradně tyhle věci. Ono opravdu taxativně vyjmenovat do zákona všechny věci nejde a ani to není jeho účelem.
Cartman: Ano, souhlasím, že k obecnému zákonu bývá prováděcí vyhláška. Že to bez stěračů nejde, je jasné, ale taky je zřejmé, že předmětem sporu nebylo použití/nepoužití stěračů, ale míra zavinění nehody versus odpoutání pozornosti od řízení vozidla.

Můj závěr je takový, že to, jestli je ovládání stěračů pomocí páčky nebo tabletu, tj. jestli se jedná o ovládací prvek vozidla nebo elektronické zařízení, bylo v případě tohoto rozsudku naprosto irelevantní. Závěrem soudu bylo rozhodnutí, že řidič se dopustil přestupku tím, že ovládáním stěračů (ovládacího prvku vozidla nebo elektronického zařízení) nezajistil, že tato činnost neodvedla jeho pozornost od řízení vozu.

Knightrider
03. srpna 2020, 14:26
4
Zásadní verdikt německého soudu: Padl trest za nastavování stěračů skrz dotykový displej

Samozřejmě, že je to takhle. Ta mediální masírka, která vznikla kolem tohohle rozhodnutí, je naprostej blábol. A mně osobně na tom nejvíc zaráží to naprosto nulový právní povědomí, který tady (ale i jinde) předvádí lidi ve svých komentářích.

Knightrider
03. srpna 2020, 13:58
4
Zásadní verdikt německého soudu: Padl trest za nastavování stěračů skrz dotykový displej

Nehledejme senzaci tam, kde žádná není. Jestliže německá legislativa říká, že:
"elektronická zařízení instalovaná ve vozech (tato jsou definovaná v příloze zákona a displej Tesly tam zcela bezpodmínečně spadá taktéž) smí řidič ovládat jen tehdy, pokud zajistí, že tato činnost nemůže odvést jeho pozornost od řízení vozu", znamená to, že řidič nesmí ovládat ani klasickou páčku stěračů (ono je to totiž taky elektronický zařízení, instalovaný ve voze). Ta německá legislativa říká, že elektronická zařízení jsou TAKÉ dotykové obrazovky, navigační zařízení, atd. nikoliv, že to jsou jen tyhle taxativně vyjmenované věci. Zákon vždycky hovoří pouze v obecné rovině, protože nemůže definovat všechny situace a možnosti. Takže ne, opravdu se tady žádná senzace nekoná. Prostě nemáte za jízdy na nic hrabat, pokud pak nejste schopní jet jako člověk.

Knightrider
26. července 2020, 13:29
2
Autíčkář se ptá: Jak vypadá ideální víkendovka?

Pro mně je ideální víkendovka asi opravdu jen ten sporťák, bez ohledu na značku. Něco, co v člověku zvedne adrenalin a chuť se projet. Jentak, pro radost a klidně bez konkrétního cíle.
Sám jsem měl velký SUV a bylo super. A narozdíl od Range bylo spolehlivý. Dalo se používat na denní ježdění a současně i jako ta víkendovka, ve smyslu, že člověk někam dojel, i mimo zpevněný cesty a mohl tam kempovat a relaxovat, bavit se nějakýma jinýma sportama, atd. Jízda byla plavná, tichá a konejšivá, ale rozhodně by mně nenapadlo vzít Tahoe a jentak pro radost se s ním kvůli tomu projet. Tady to bylo vždycky o tom, že plnil roli přepravníku k nějakýmu jinýmu zážitku nebo dobrodružství. A takhle je ta kombinace pro mně ideální. Něco, co zvedne adrenalin a chuť se projet a k tomu pohodlnej kočár pro plnění jiných, než automobilových aktivit. Takže těch víkendovek vlastně potřebuju víc. :-D

Knightrider
24. července 2020, 08:58
1
Subaru Baja: Kamarád s benefity

Tak tohle je velká exotika u nás. Nedivím se, že se to Violoncellu líbilo. Super. :-)

Knightrider
19. července 2020, 20:30
2
Nové Bronco je konečně tady. Je plné vtipných detailů.

Nový Bronco je super. Mluvilo se o něm už strašně dlouho a teprve teď přichází na trh. Jen je potřeba ještě dopřesnit pár věcí k použíté technice. Bronco a Bronco Sport jsou totiž technicky naprosto odlišný auta, byť ten design je hodně podobnej. Velký Bronco (tří i pětidvéřový) je postavený na klasickým žebřinovým rámu s tuhou zadní nápravou. Údajně vychází z Rangeru. Kdežto verze Bronco Sport je v zásadě normální silniční SUV se samonosnou karoserií. Technicky vychází z Kugy. Takže lze očekávat, že jízdním projevem ty auta i přes vnější podobu budou naprosto odlišný.

Knightrider
16. července 2020, 07:16
0
Chevrolet Camaro LT 1978: Kupé na důchod

Paráda. Opět příjemný čtení o něčem netradičním v našich končinách, co slouží čistě pro radost. A skvělý fotky jako vždycky. Díky Franto. :-)

Knightrider
30. června 2020, 10:53
3
Kafe&Káry Praha vol. 35 – 5. července na Kotlářce

No hele Krabe, já za servis Vetty utratil za poslední 4 měsíce 160 tisíc Kč. Fakt mi nepřijde, že by to auto bylo levný na servis, i když je starý. A to nemluvím o tom, že jsem za tu dobu s tím najezdil asi 300km, tak si spočítej, na kolik mně ten kilometr vyšel. Brát to všude letecky, tak jsem ušetřil.
Mégane RS je určitě fajn hračka, ale není to nic pro mně. Takový auto nechci. Obecně žádnej hatchback. Mně se prostě nelíbí. Na druhou stranu, nejen ten Mégane, ale víceméně všechny moderní auta si ty naše starý vergly dají jízdně k snídani, kdy si vzpomenou. Moderním autům fakt ty naše krámy nemůžou konkurovat. Nehledě na to, že do novýho sedneš a jedeš a nemusíš přemýšlet nad tím kolik úkonů musíš udělat pro to, aby se to dalo nastartovat a uvedlo do pohybu. Teda za předpokladu, že to vůbec jede.
Takže Spider je pryč. To je mi ale překvapení. Kecám. Ne, není. :-D

Knightrider
30. června 2020, 09:08
0
Kafe&Káry Praha vol. 35 – 5. července na Kotlářce

Jako jo, taky ušetřím měsíčně několik desítek tisíc, neříkám, že ne, ale nežiju jen autama a nějak nemám potřebu všechny peníze utopit jen v nich.

Knightrider
30. června 2020, 06:27
0
Kafe&Káry Praha vol. 35 – 5. července na Kotlářce

Hele, tak o tom, ze ty jsi finančně někde jinde, je úplně jasný. O tom netřeba debatovat. ;-)

Knightrider
29. června 2020, 22:43
0
Kafe&Káry Praha vol. 35 – 5. července na Kotlářce

Tak určitě. :-D Ale to už máš ty, tak se nebudu opičit a vymyslím si vlastní hovadinu. ;-)
Mimochodem, ten žlutej Mégane na minulých K&K, to jsi byl ty, ne?

Knightrider
29. června 2020, 21:30
2
Kafe&Káry Praha vol. 35 – 5. července na Kotlářce

Že bych vyvenčil ten svůj vergl a po téměř dvou letech zavítal na Kafe & Káry? No uvidíme. Nezní to jako špatnej nápad. :-)

Knightrider
04. června 2020, 09:16
11
Subaru BRZ Spec-S: Je vůbec něco, co o něm nevíte?

Dobře napsaná recenze Kubo. S velmi realistickým vnímáním auta i světa kolem něj. A musím říct, že ten facelift tomu opravdu hodně prospěl. To auto vypadá ze všech úhlů mnohem líp, než ta starší verze.
Je potřeba to brát jako auto pro radost, ale nečekat od toho nějaký investiční potenciál a schovávat to kvůli tomu v garáži. To je hloupost. Tahle levná coupé musí jezdit a rozdávat radost za volantem. To je jejich smysl. Nová hračka je vždycky o nějakých očekáváních, ale člověk to prostě musí vnímat racionálně a nečekat od toho něco, co to nedokáže splnit. Potom to auto splní svůj účel dokonale. :-)

Knightrider
03. června 2020, 17:36
1
Registrační značky: Pár znaků a tolik vášní

Od Mustanga máme doma původní kalifornskou RZ a tu jsme si nechali doma na památku. Jinak jsou na něm obyčejný veteránský RZ. Ani teda nevím, jestli vůbec jde dát na veterána značka na přání. Obecně proti těm značkám na přání nic nemám. Obzvlášť pokud nějak souvisí s autem samotným, popřípadě je tam název firmy, který to auto patří. Proč ne. Některý kreace ale spíš leccos napovídají o svým majiteli.
Na Corvettě mám US formát, tj. dvouřádkovou RZ, kde spodní řada má číslice 2442. Kupodivu jsem si prostě jen vystál řadu a tohle na mně vyšlo. I jsem si říkal, že bych jí vyměnil za RZ na přání, ale nějak se mi zatím nechtělo za to utrácet, tak jsem to doteď neřešil.

Knightrider
03. června 2020, 15:05
0
Řidiči pozor - na Jižní spojce se tiše začalo měřit v dalším úseku.

Kubo, v tomhle úseku mezi oběma úseky se měří už minimálně dva, možná tři roky. Jen si měl možná štěstí, že ti doteď žádnej pozdrav nepřišel.

Knightrider
01. června 2020, 08:23
2
Autopůjčovna Hertz vyhlásila bankrot. Levně se zbavuje Chevroletů Corvette.

Legendární jsou hlavně Mustangy od Hertze. Verze GT-H v černozlaté kombinaci.

Knightrider
31. května 2020, 18:50
0
Knightrider
31. května 2020, 18:04
1
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Koukám, že uzavřít debatu v klidu asi nelze, ale nevadí. O tom, čeho já jsem schopen nebo ne, tady sice můžeme polemizovat, ale to je tak všechno. :-)
P.S. Jo a ta vlečka vzadu vypadá na C4 takhle: :-)

Knightrider
31. května 2020, 15:46
0
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Ale hele, takhle. Asi se tady nemusíme donekonečna hádat. Je zřejmý, že oba vyznáváme trošku jinou filosofii a máme rádi něco jinýho a tím bych to uzavřel. O tom, kterej přístup je dobře nebo špatně, beztak nakonec rozhodnou koncoví zákazníci a jejich spokojenost nebo nespokojenost.

Knightrider
31. května 2020, 15:20
3
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Macyn: Bavíme se tu o motoru. A sorry jako, ale Wankel je z mýho pohledu opravdu nespolehlivej sráč. Jízdní vlastnosti nehodnotím, protože jsem s RX8 nejel, nicméně C4 je už dneska skoro 40 let starý auto a i ta C5 je o hromadu let starší, než RX8, která dobově odpovídá spíš C6, takže to srovnání je trochu mimo. A o "opracování si/zasloužení si" výkonu se tady vedou debaty od začátku Autíčkáře. to asi ani nemá smysl rozpytvávat. Pochopil jsem, že jsem ti s Mazdou šlápnul na kuří očíčko, ale kromě fandovství je potřeba některý věci brát trochu realisticky. A při tomhle pohledu prostě Wankel nemůže obstát.

Knightrider
31. května 2020, 12:49
2
Knightrider
31. května 2020, 12:16
0
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

MBMB: Hele takhle. Millera beru, byly to technologie, který měly dobrou myšlenku a svoje opodstatnění. Otázka je pak samozřejmě spolehlivost, který ve finále koncovýho uživatele bude zajímat mnohem víc, než nějaká účinnost motoru. Wankela naproti tomu beru čistě jako šlápnutí mimo. Pro nadšence je to asi zajímavý, ale jinak nějak nevidím žádný výhody oproti konvenčnímu motoru, spíš naopak.

Knightrider
31. května 2020, 11:44
2
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Hele já tě chápu. Každej máme to svoje. Mně osobně japonský auta vůbec nesednou a z Wankelu bych byl vyloženě nešťastnej. Ale věřím, že to jiný lidi baví. 200 tisíc já považuju za běžnej nájezd. Žádný drama. Na Tahoe jsme měli 396 tisíc, když šel do světa a do motoru nebylo sáhnuto nikdy. Slovy NIKDY. Nebylo potřeba. Šlapal jako hodinky. A nikdy se pod ním neobjevila ani kapka oleje. Ale utavit se dá samozřejmě každej motor.

Knightrider
31. května 2020, 11:25
0
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Krab: No já bych řekl, že je to hezký, že to zkusili, asi tak do chvíle, než takový auto vlastníš. :-D
Principielně samozřejmě ano, to je snad jasný.

Knightrider
31. května 2020, 10:55
-1
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Ty si vážně myslíš, že jsou ty motory a technologie kolem nich 70 let furt stejný? Ale no tak. ;-)

Knightrider
31. května 2020, 10:17
1
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Macyn: Spíš 70 let. ;-) Ale proč kurvit něco, co funguje, že? Obzvlášť, když to pořád splňuje všechny standardy. ;-)

Knightrider
30. května 2020, 17:47
12
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Asi chápu, proč se vám ta Mazda tak líbí. Miller, Wankel....To je takovej punkovej průkopník technologií na hovno. :-D

Knightrider
28. května 2020, 13:15
0
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Franto, ve světě divných aut (ty naše krámy z USA) máš hromadu známých. Nějakou pecku určitě zase přitáhneš. O tebe strach nemám. :-)

Knightrider
28. května 2020, 11:43
3
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Až mně mrzí, kam se ta diskuze rozvinula díky mýmu komentáři. Nějak nevidím důvod, proč Autíčkáře srovnávat s jinýma periodikama, i když ta Garáž se logicky nabízí. Co se tý slavný Garáže týče, já osobně jí teda za žádnej zázrak nepovažuju. Za mně je to čistokrevnej mainstream, kterej zapadá do šedi ostatních mainstreamů. Navíc polovina testů je tam s identickýma autama jako tady. Je evidentní, že si půjčujete to samý na testovačky. Jenže kromě toho je tam taky hromada balastu s nulovou úrovní, jako třeba teď totální hovadina o tom, proč je vejfuk vlevo nebo vpravo. Příště tam může být diskuze třeba o tom, proč má člověk díru do prdele uprostřed. O kvalitě komentujících je lepší se nevyjadřovat vůbec. Je evidentní, že tam většinou píšou lidi, kteří o autech neví vůbec nic. Ať se na mně nikdo nezlobí, ale v tomhle směru je pro mně Autíčkář úplně jiná liga a nějaká Garáž mu nesahá ani po kotníky. Mně sice mrzí, kam se Autíčkář posouvá, ale pořád mu nelze upřít, že jak autoři, tak komentující, jsou na jiný úrovni, než celá slavná Garáž. I když se tu už dneska píše o autech, který mně vesměs vůbec nezajímají, tak jsou ty články napsaný dobře a diskutující mají nejen úroveň a základní slušnost, ale i o autech něco ví.

Knightrider
27. května 2020, 22:03
2
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Jo, to Ranchero je pěkný. Ale když už tyhle ročníky, tak Torino/ Gran Torino. ;-)

Ono ani tak nejde o to, z jaky casti planety to auto pochazi, ale spis, jestli ma co nabidnout. Sportovni jízdu, zabavu za volantem, nenucenou volnost a svobodu nebo treba plavnost, charisma, atd. Proste neco z toho, cim zaujme. Jestli stary nebo novy, to je jedno. Ve firemnich autech jsem si s elektronickyma hovadinama hral prvnich par jizd. Pak mne to omrzelo a uz jsem se venoval zase jen rizeni. A tak to mam s kazdym autem.

Knightrider
27. května 2020, 20:04
2
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

P.S. To Monte je fakt boží. Já se nemůžu vynadívat na ty fotky. :-) Já teď v poslední době hodně ujíždím na Mustangu fastback z let 69-70 a na Plymouthu Cuda/Dodge Challengeru z podobných let. Jako infotainment (zábavní systém) je tam jen volant, ale já bych to nutně potřeboval. :-D

Knightrider
27. května 2020, 19:40
1
Ford Puma 1.7 VCT (1997-2002): Taková auta už se nedělají

Já nikdy moc nebyl na mrňavý auta, ale ta Puma se mi kupodivu vzhledově vždycky líbila. Před pár lety jsem měl možnost jí taky vyzkoušet. Interiér je úplně obyčejnej, posaz za volantem moc sportovní není, ale to autíčko to vynahradí svojí agilností a hravostí na okreskách. Jízdně mně velmi mile překvapilo. :-)

Knightrider
27. května 2020, 19:19
3
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Zkusme to uzavřít. Já se vrátím zpátky k tomu Monte Carlu. Takovýhle a jim podobný auta jsou nesmysly, který mně baví a za který jsem ochotnej utratit i větší peníze. A čím jsem starší, tím víc zjišťuju, že je život moc krátkej na to, abych ho strávil v autech, kde infotainment umí svítit podle teploty vzduchu z klimy a kde na motoru nezáleží. Já vím, že dnešní mladá generace to má jinak. Ostatně taky jezdím v práci v úplně nových autech. Mají hromadu věcí, o kterých si ty starý můžou nechat jenom zdát. Oproti nim jsou to vesmírný lodě. Jenže já jsem v první řadě řidič. A tak dám za všech okolností přednost zážitku z řízení zajímavýho auta, ať už je to něco sportovního nebo třeba pohodovýho exota jako je tohle Monte Carlo, než abych si hrál s nastavením infotainmentů. Tahák šel do světa a já přemýšlím, čím bych ho nahradil. Taky by se mi líbilo jako DD nový auto s hromadou blbostí a i by na něj bylo. Jenže jsem zjistil, že by mi nezbylo na budoucí ultra nesmysl na víkendy a na hovno. Takže to bude něco obyčejnějšího. Sorry. Jinej už nebudu. Jsem prostě řidič, ne pasažér.

Knightrider
27. května 2020, 08:23
0
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Kubo, nevděk vládne světem. Co ti mám na to říct. Co je revolučního na oranžový dodávce, to fakt nevím, protože jsem to ani nečetl, ostatně jako 95% článků tady. Ale věřím, že ses na to těšil a že sis to s tou věcí možná i užil. Každýho baví něco jinýho. A nepochybuju o tom, že sepsat to, dalo taky dost práce. Upřímně, taky bych se s tím asi vyblbnul, kdyby mi to někdo na odpoledne půjčil, ale že by to byl objekt mýho zájmu, to ani omylem. My chlapi jsme děti celej život a radost nám udělá kdejaká kravina. Mně spíš mrzí, když vidím, kam se ten Autíčkář sune, ale chápu, že mainstream vás uživí, narozdíl od aut nahovno. Narozdíl od Krba tu nejsem denně a čtu tak max těch 5% věcí. Ale chápu, že o mně a o podobný pošuky nejde. Z diskuzí je celkem zřejmý, co táhne nejvíc. Jen z toho nejsem úplně rád.

Knightrider
26. května 2020, 19:48
2
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Nebude to číst nikdo, protože staří čtenáři už tu dávno nejsou. Ale ti noví si můžou přečíst třeba něco o fleetu o Scháde a spol. od jistýho Beastára. Tam je komentářů. O čem to tak asi může být? Já to nečetl. :-D

Knightrider
26. května 2020, 10:47
6
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Díky za tenhle článek Franto. A na to dvojkový Camaro v pozadí se budu těšit na příště. :-)

Zrovna včera jsem tak přemýšlel nad Dodávkářem (dříve Autíčkář) a říkal si, že to byly vlastně zlatý časy, kdy jsme tady debatovali nad tím malým japonským zázrakem pro dva lidi, kterej do kopce neujede ani Fabii. Byly tu dva nesmiřitelný tábory, ale ty se alespoň handrkovaly o autech pro zábavu. Dneska jsou články i diskutující pod nima úplně jiní a řeší se, jestli Transporter není moc drahej nebo SUV od Citroenu moc přeplácaný. O to větší mám pak radost, když se tu čas od času přeci jen objeví něco ze starý školy. :-)
Ještě jednou díky. P.S. Ty fotky jsou opět fenomenální. :-)

Knightrider
23. května 2020, 19:16
2
Kafe&Káry Praha vol. 34 budou 7. června

(Vin) Diesel je teď levnej, tak by mohli přijet i ti tuningáři s Golfama. :-D
Fru Fru battle by Autíčkář. :-D

Knightrider
23. května 2020, 07:58
4
Kafe&Káry Praha vol. 34 budou 7. června

Zlo Čiči: Trošku to zavání vzájemnou rivalitou mezi K&K a Krabovým výletem. A to by asi nebylo úplně dobré. ;-)
Krab: Co takhle upravit plán tak, aby byly cílem cesty K&K? Než drobit Autíčkaře na několik táborů, tak by bylo fajn je naopak spojit. Přijedou na K&K tvoji výletníci a bude zase dál o čem debatovat, i s těmi, co nejeli. Myslím, že by se tím atraktivita obou akcí mohla zvednout. ;-)

Knightrider
17. května 2020, 08:17
9
Mini Cooper SE S: Do Prčic s elektromobilitou.

MBMB: "U auta s takhle malou baterií, obzvlášť s polovybitou, člověk buď musí předem vědět, kde bude nabíjet, nebo jet striktně podle navigace. Pokud neudělá ani jedno a jede naslepo, tak se nikdo nemůže divit, že to může dopadnout takhle."

A teď mi řekni, k čemu takovej krám je. Auto pro mně představuje symbol svobody a nezávislosti pohybu a ne, že budu muset každou cestu pečlivě plánovat nebo jezdit striktně podle navigace. To naprosto postrádá svojí základní myšlenku.
Když budu potřebovat tankovat, tak NĚKDE zastavím. Je mi jedno kde. Když budu chtít NĚKDE odbočit z trasy a ještě si někam zajet, tak prostě odbočím. Když budu chtít NĚKDE zastavit, tak prostě zastavím. O tom auto je. Ty můžeš jet rovnou vlakem. To ti vyjde nastejno jako tyhle přibližovadla.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge D150 Prospector 1984
Dodge D150 Prospector

1984 rok výroby
175 koní výkon
5 898 ccm objem

Chrysler 300M  2003
Chrysler 300M

2003 rok výroby
248 koní výkon
3 518 ccm objem

Peugeot 307  2005
Peugeot 307

2005 rok výroby
88 koní výkon
1 997 ccm objem

Chrysler Newport Royal 1972
Chrysler Newport Royal

1972 rok výroby
140 koní výkon
6 551 ccm objem

Lincoln Town Car  1984
Lincoln Town Car

1984 rok výroby
150 koní výkon
5 ccm objem