reklama
načítám data...

Knightrider

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoMr. Knightrider
BydlištěPraha 1
Registracepřed 3.5 rok.
Poslední aktivitapřed 5.8 hod.
Příspěvků ve fóru308
Komentářů u článků1238
Pozitivních komentářů u článků192
Negativních komentářů u článků11
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Nákaza americkým virem V8

18. října 2016, 09:58 14 komentářů

Trochu jsem se rozepsal o tom, kterak relativně normální kluk amerikami nakažen byl. :-) 

Stádo divokých Mustangů

27. října 2016, 14:33 43 komentářů

Příběh o nákaze virem V8 pokračuje, aneb jak Ohnivého Ptáka splašený kůň nahradil.

Pro mně krevety, prosím!

28. listopadu 2016, 16:32 45 komentářů

Jak se doma konečně po letech objevil "american sports car number one".


Posledních 50 komentářů

Knightrider
18. února 2018, 17:11
0
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

Presne tak, Beastar ma pravdu. Ta zkratka Sport Utility Vehicle znamena, ze te to ma dovezt za jakoukoliv sportovni aktivitou a ne, ze to auto ma byt sportovni. A z toho plyne celej ten vas problem. Vy jste vubec nepochopili smysl techhle aut, protoze nerozumite ani ty zkratce.
Od SUV chci, aby bylo prijemny, pohodlny a prostorny. Ani ve snu by mne nenapadlo chtit od toho nejaky sportovni vykony. To je naprosta zhovadilost. Od toho mam Corvettu.

Knightrider
18. února 2018, 17:00
0
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

Jerry: Min bezpecny, rikas jo? Nevozi v tom papalase, jo? Vlastne ne, jezdi v tom FBI, tajny sluzby, ochranka prezidenta .... Ale co oni vi o techhle autech. ;-)

Knightrider
17. února 2018, 17:22
0
Zápisník bláznivého fotra aneb kupujeme zběsilý kombík

Ja nejak tem japonskym autum nemuzu prijit na chut. Design, priserny interiery a volant u sousedů bych asi neprekousnul. Ale verim, ze to jezdi dobre.

Knightrider
17. února 2018, 08:16
3
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

Pospis:
Proc NE SUV? Mam Chevrolet Tahoe.
Je to pomale - ano je a je to sakra prijemny, kdyz se clovek veze v klidu a v pohode a neciti diry na silnici. Da se v tom objet zemekoule, aniz by se clovek unavil.
Chybi tomu mrstnost - k cemu u velkyho pohodlnyho auta? Asi jsi tuhle kategorii nepochopil. To nema byt Miata na chudach.
Kymaci se to - asi jezdim v kvalitnim aute a ne v popelnici. Neznam.
Nejde s tim parkovat - to bude asi rukama nebo co.
Vysoka spotreba - zajisté, nas drobek ma pres 5m, 3,1 tuny a pod kapotou 5,3L V8. S LPG mimo mesto v prepoctu za 7-7,5L.
Malo mista uvnitr - Nejak mne nenapada nic, co by mi nabidlo vic mista uvnitr. Jedine autobus, ale ten zatim nechci. ;-)
Velke drahe disky a gumy - jsou tam 17"
Terenni to neni - je to SUV, ne offroad, ale...



Nema to uzaverky difu - ano, jen elektronicka redukce. Je to SUV, ne offroad. Spletl sis kategorie.


Vsechny dily jsou vetsi/drazsi - s dilama z Fabie by to opravdu nefungovalo na tritunovy krave.
Krouti se to v zatackach - Neznam. Kup si poradny auto.
Nic to neutahne - dle vyrobce max. 3,7 tuny, ale v Evrope za osobakem stejne muzes max. do 3,5 tuny s celou soupravou.


A ano, dalo by se pokracovat. ;-)
Je to JEN POCIT bezpeci:

Takhle to vypada, kdyz se neco nepovede.

Ono to chce jen nesrovnavat jablka s hruskami.

Knightrider
16. února 2018, 21:59
0
Focus RS se ve výrobě moc neohřeje. Hot-hatch od Fordu končí v dubnu

Nekde jsem to cetl. V Mustangu s tim problem neni, ale ve Focusu je napric a je tam neco jinak a tam se to sere. Uz jsem ale linej hledat, co presne za problem tam je. Nekde se ztraci voda kolem tesneni po hlavou u sroubu.

Knightrider
16. února 2018, 17:10
0
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

No, malyho ehm... Jak to rict. V tomhle pes zakopanej nebude. ;-) Je to presne tak panove, ono totiz neni SUV jako SUV, jenze to vetsina z tech radoby hustych pitralonhedů nechape. Ten nas starej kram je tak neskutecne odhlucnenej a ma takovou vybavu, o jaky se leckterymu modernimu autu ani nezda. Vyklopny operky na prednich sedadlech a mekouckej podvozek s kvalitnim odhlucnenim pak zarucuje naprosto pohodlnou jizdu jako na oblacku. O nejakym radoby sportovne pritvrzenym podvozku nemuze byt rec, takze kecy o tvrdy a uskakany jizde jsou uplne mimo. O tom to cely je. Nehazejte ty auta do jednoho pytle jen proto, ze o nich nic nevite, krome toho, ze jsou to vsechno SUV. Jsou mezi nima naprosto diametralni rozdily.

Knightrider
16. února 2018, 14:36
2
Jsou SUV sporadicky účelová vozidla?

Je tam min mista, nez v kombiku? Je to hlucnejsi, nez normalni auto? Nachylnejsi na bocni vitr? V cem to jezdite proboha?
Kdyz vlezu do Tahaka, tak mam pocit, ze sedim uprostred letistni haly. Mensi prostor se nekona ani z leknuti. A velikost kufru? Veci z Octavky v kombajnu tam preskladam hrave.... i s tou Octavkou.
Proc jsem si takovy auto poridil? Kvuli statusu nebo sousedum? Protoze proste chci. Ani netusim, kdo vedle mne bydli. Neni s tim zabava? Ja uz si tolikrat zadriftoval na snehu, kdyz jsem si to umyslne prepnul jen na zadek.
Hosi, bud jezdite pleckama nebo vubec nevite, ktera bije.

Knightrider
16. února 2018, 13:33
0
Knightrider
15. února 2018, 15:12
1
Na prodej je velmi americké auto po velmi americkém herci

Vidim to tak maximalne na Demi Sekt. :-)

Knightrider
15. února 2018, 13:29
0
Na prodej je velmi americké auto po velmi americkém herci

Cutom1: Ta Lovato zase takova obluda neni. :-)

Knightrider
14. února 2018, 18:46
0
Na prodej je velmi americké auto po velmi americkém herci

No hele, pocitam, ze by ta moje Demi asi nechtela zavrit jedno voko. :-D

Knightrider
14. února 2018, 16:06
0
Na prodej je velmi americké auto po velmi americkém herci

Hele, jeste pockam. Ledaze bys k tomu na zadni sedacky prihodil tu Lovato. :-D

Knightrider
14. února 2018, 15:47
0
Na prodej je velmi americké auto po velmi americkém herci

Dominik: Je tam hromada novych a hlavne modernich veci, to je jasny. Tak je otazka, jak moc zustal blok bez uprav. Ale i tak bych ho bral vsema deseti. :-)

Knightrider
14. února 2018, 14:32
1
Na prodej je velmi americké auto po velmi americkém herci

Nad Chargerem z techhle let slintam uz hezky dlouho, ale pak mne vzdycky vrati na zem jejich ceny. Cerna mu sedne nejlip, tu bych chtel i ja. Je nejzlejsi. :-D
P.S. Pokud je ten motor seriovej, tak by to mel byt 440 Super Commando, tj. 7,2L V8.

Knightrider
13. února 2018, 19:35
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

A pak, že se mají lidi blbě, když tady všichni kupují Porsche. :-D

Knightrider
12. února 2018, 11:44
0
Příležitostný tuning aneb jak jsem začal upravovat Rudou Potvoru

Machy: Jsou to dvoubarevny LED diody s nazvem Switchback, ktery koupis na eBay. Ta prepinaci elektronika uz je v nich. Je to obdoba dvouvlaknovy zarovky. Jedno vlakno/signal je bila druhy vlakno/signal je oranzova. Akorat musis predradit odpor, aby ti to neblikalo rychle.

Knightrider
11. února 2018, 08:53
0
Příležitostný tuning aneb jak jsem začal upravovat Rudou Potvoru

No jo, DRL Switchback. To je skoro povinna klasika pro nas vsechny, kdo mame Ameriky. :-)

Knightrider
07. února 2018, 14:16
-1
Nejrychlejší automobil světa je na cestě k oběžné dráze Marsu v oblaku popkultury

JLK: Hele co by kdyby, veděl/nevěděl, to se tu opravdu můžeme hádat jak ve školce. Já tyhle informace taky četl už včera a z toho důvodu to na mně tady působilo neúplně a tudíž neseriozně. Hotovo, dál nemá smysl nad tím debatovat. Nemám na to ani čas. Musk si vystřelil raketu do vesmíru, bohužel se přitom do toho vesmíru nenechal vystřelit sám, tak třeba budeme doufat při dalším startu.

Knightrider
07. února 2018, 13:43
0
Nejrychlejší automobil světa je na cestě k oběžné dráze Marsu v oblaku popkultury

Propagace důležitá je, ale zrovna ta jeho mi naprosto nesedí. Víc asi nemá smysl to rozpitvávat.

Knightrider
07. února 2018, 12:12
0
Nejrychlejší automobil světa je na cestě k oběžné dráze Marsu v oblaku popkultury

JLK: Já taky nikde nepíšu, že je to obrovskej průšvih, ale nepřipadá mi úplně košér uvést jen půlku informací, podle toho, co se komu hodí do krámu. On to úspěch je, ale kdyby to místo do moře louplo třeba někam do obydlený oblasti, samozřejmě jen čistě teoreticky, tak už by to asi taková hitparáda nebyla. Nicméně jinak souhlasím, že Musk udělal kus práce a posunul se tam, kam nikdo jinej. Jen ten jeho způsob propagace je mi těžce proti srsti a nějak se nedokážu naladit na jeho vlnu a uvěřit mu.

Knightrider
07. února 2018, 08:31
-1
Nejrychlejší automobil světa je na cestě k oběžné dráze Marsu v oblaku popkultury

Jako jo, je zajímavý, co dokázala soukromá firma, ale zrovna tohle divadlo kolem toho všeho mi připadá jako naprosto neseriózní. Je to z mýho pohledu jen poutání pozornosti na hovadiny, aby nebyly vidět chyby tam, kdy by mohly být. A jak tak koukám, tak i tenhle článek se dá napsat různě. Vrátit zpátky na zem první stupeň rakety s elegancí, jak píše Vojta, je určitě fajn, ale nějak jste zapomněli na to, že druhej stupeň rakety se místo plánovanýho přistání na plošině v Atlantiku rozmrdal rychlostí 500km v hodině o hladinu oceánu. Takže drobný mouchy tam asi budou. Já vím, že Muska nekriticky obdivujete, ale možná by bylo fér uvádět věci na pravou míru, ať čtenář dostane objektivní informace.
Na ten test Tesly 3 jsem teda vážně zvědavý. Asi to auto nějak funguje, ale co jsem tak četl jinde, zdá se, že ho dohromady smontovaly cvičený opice, alespoň podle snímků a kritiky na kvalitu zpracování. Ale uvidíme. Třeba je to jen mediální masáž zase z druhý strany, než je ta vaše.

Knightrider
05. února 2018, 18:32
1
Fiat 124 vs. Škoda Octavia RS: Tak co je tady vlastně sportovní?

Parkuj to dennodenne na ulici a jezdi s tim celorocne do prace. Asi se shodneme na tom, ze pak ta zivotnost oproti plechu bude podstatne nizsi. Ja bych si taky vybral roadster, ale oboji ma svoje pro a proti.

Knightrider
05. února 2018, 17:20
-1
Fiat 124 vs. Škoda Octavia RS: Tak co je tady vlastně sportovní?

NC je pomerne novy auto. Kdyz kouknes na to slidovy okno u NA, tak bys blil. A ze to bude hur tesnit a izolovat hluk, nez normalni plechovka, je snad jasny.

Knightrider
05. února 2018, 16:37
-1
Fiat 124 vs. Škoda Octavia RS: Tak co je tady vlastně sportovní?

Teorie je vec krasna, ale minimalne podle toho, co vidim v realu, se s praxi moc nepotkava.

Knightrider
05. února 2018, 15:41
0
Máme rádi křápy, aneb Stará auta a nostalgie

Anorex: Napiš k tomu pořádnej blog a přidej fotky. Určitě nebudu jedinej, koho tohle zajímá. :-)

Knightrider
05. února 2018, 15:38
0
Fiat 124 vs. Škoda Octavia RS: Tak co je tady vlastně sportovní?

Díky Vojto za tenhle test. To je přesně to, nad čím už sám dlouho přemýšlím. Obzvlášť, když někde narazím na test Fiaty. Octavia je sice celkem nudný a nezajímavý auto, ale v reálným světě na normální silnici bude přinejmenším stejně rychlá, dost možná i rychlejší, než Fiata. Já bych před tuctovým hatchbackem taky dal přednost dvoumístnýmu roadsteru, ať už to bude Fiata nebo cokoliv jinýho, ale ti, kdo se o auta nijak zvlášť nezajímají, což je většina lidí, prostě dají přednost papírově zajímavější a praktičnější Octavii, která ve výsledku i to divadlo pro ně udělá víc než slušný. Fiata je určitě super, ale co si budeme nalhávat, pokud budeš mít děti, tak si to jako jediný auto do rodiny pořídíš asi sotva. Ono ani na nějaký větší nákupy to nebude žádná hitparáda, o ježdění v zimě nemá smysl mluvit. Ta hadrová střecha půjde do řiti rychle a koroze přijde možná ještě rychleji. A kdo je sportovnější, podle mně nejde rozseknout. Prostě každý to auto má svoje pro a proti a já bych ani jedno neodsuzoval.

Knightrider
03. února 2018, 09:10
0
Máme rádi křápy, aneb Stará auta a nostalgie

Ten Rapid je pecka a na fotce vypada, ze i v dobrym stavu. Tyhle auta uz se nevidi. Tak ho udrzuj a hlavne neprodavej. Ma svoji hodnotu. :-)

Knightrider
02. února 2018, 15:18
1
Máme rádi křápy, aneb Stará auta a nostalgie

Sumy: Čtyři děti? Přemýšlím, jestli ti zatleskat nebo se za tebe pomodlit. :-D

Knightrider
02. února 2018, 12:34
1
Máme rádi křápy, aneb Stará auta a nostalgie

Já nevím no. Mám ten svůj starej krám rád, i když mi někdy pěkně leze krkem, rád s ním jezdím a taky se těším na jaro, až zase zapojím baterku a vytáhnu auto z garáže. Ale na druhou stranu, kdybych měl možnost ho vyměnit za jeho současnou moderní generaci, tak bych neváhal ani pikosekundu.

Knightrider
01. února 2018, 20:44
0
Renault Espace 2.0dCi: V zajetí časoprostoru

Adam Forman: Vyvody na boku baterky jsou u US aut celkem standard. Mame to tak na Corvette i na Tahakovi. U Corvetty se taky sundava blatnicek za prednim kolem, aby sla baterka ven.

Knightrider
01. února 2018, 16:46
0
Renault Espace 2.0dCi: V zajetí časoprostoru

Beastar: Řekněme, že už jsem pár US šuplíku prolezl. :-) Mimochodem, kolega z práce má 2001 GMC Yukon Denali 6,0L V8 a já 2004 Chevy Tahoe 5,3L V8, takže ty auta trošku znám. :-)

Knightrider
01. února 2018, 15:23
2
Renault Espace 2.0dCi: V zajetí časoprostoru

Adam: Já jsem tam rozepsal srovnání ročníkově identických aut. Z toho jsou ty rozdíly myslím dostatečně jasný. Beastar má pravdu v tom, že i u těch dnešních modelů ty rozdíly budou stejně propastný. Dneska má základní Yukon motor 5,3L V8, 355HP, 520Nm nebo si můžeš vzít Denali verzi s 6,2L V8, 420HP a 625Nm. A to, že ty auta narostly na 5,17m v základní dýlce a na 5,7m u prodloužený verze XL už je jen třešnička na dortu.

Knightrider
01. února 2018, 09:23
0
Renault Espace 2.0dCi: V zajetí časoprostoru

Já byl línej to tu rozepisovat, ale dobře. Espace IV od roku 2002 má délku 4,66m, Grand Espace 4,86m. Základní 2003 Yukon má 5,05m, kdežto prodloužený Yukon XL má 5,57m. Takže i základní Yukon je o 20cm delší, než prodloužený Espace. Espace měl motory I4 a V6, benzín i diesel, v objemech od 1,9L do 3,5L. Yukon v socce, kterou skoro nikdo nekupoval, měl 4,8L V8 až po 8,1L V8 u Yukonu XL. Standard byla 5,3L V8, kterou kupovali všichni. Všechno benzín. Espace měl náhon na předek (možná i 4x4, ale nevím, neznám), kdežto Yukon v základu náhon na zadek a pak řaditelný 4x4, včetně terénní redukce a redukce pro tahání přívěsů. Přívěs max. Od 2,8 tuny do 5,4 tuny, podle motoru. Espace hledat nebudu, ztráta času. Výkony Espace od 120HP po 240HP a krouťák od 270Nm po 350Nm. Yukon měl výkony od 285HP po 340HP a krouťák od 400Nm do 625Nm. Ty hodnoty se v různých zdrojích trochu liší u obou aut, ale cca takto. Základní Espace stál u nás něco kolem 650 tisíc, kdežto Yukon někde kolem 1,4 milionu. Zatímco Tahoe/Yukon se pravidelně umisťuje v žebříčku spokojenosti zákazníků a spolehlivosti od JD Power na předních místech, pro Espace, co jsem tak četl, je spolehlivost spíš sprostý slovo. V práci jsme několik let měli Megane a Lagunu a byly to strašný krámy. Ale Espace neznám. Daly by se porovnávat i výbavy, ale toho už je fakt hodně. Spousta věcí bude samozřejmě identická, tak jen namátkou pár věcí navíc, který mám u svýho 2004 Tahoe, kterej mi už pět let stojí u baráku. Automatický rozsvícení světel za šera, automatický ztmavení vnitřního zrcátka a venkovního u řidiče při oslnění autem zezadu, automatický vyrovnávání světlý výšky na zadní nápravě, automatický sklopení zrcátka k obrubníku při zařazení zpátečky, DVD na stropě, el. nastavení pedálů, paměti pro dva řidiče, atd. atd. Prostě opravdu ty auta porovnatelný nejsou. Teda kromě toho, že obě to jsou fakt auta. :-D

Knightrider
01. února 2018, 08:26
0
Renault Espace 2.0dCi: V zajetí časoprostoru

No asi takhle. Jestliže je měřítkem to, že to jsou obě prostorný a pohodlný auta, kde se do kufru vejde půlka baráku, tak ano, pak jsou si podobný jako vejce vejci. :-D

Knightrider
31. ledna 2018, 14:48
2
Renault Espace 2.0dCi: V zajetí časoprostoru

Kdepak pánové. Co se výměny baterie týče, majstrštyk je tohle: :-D

Knightrider
31. ledna 2018, 14:36
0
Renault Espace 2.0dCi: V zajetí časoprostoru

Escalade je jednovajecny trojce, ale srovnavat to s Espacem je blbost.

Knightrider
31. ledna 2018, 14:21
0
Renault Espace 2.0dCi: V zajetí časoprostoru

Náhodný Kolemjdoucí: GMC Yukon je super, ale to je úplně jinej vesmír.

Knightrider
25. ledna 2018, 17:22
0
Dvanáct do tuctu aneb kupujeme auto s V12

Jedine Chevrolet small block 1,2L V8. :-D

Knightrider
25. ledna 2018, 10:20
1
Dvanáct do tuctu aneb kupujeme auto s V12

Já jsem skromný chlapec. Mně k životu stačí 8 válců. :-D

Knightrider
23. ledna 2018, 20:34
0
Vypečený volant aneb o záludnosti zpětné vazby

Monte: To je perfektni. Musis o tech vasich autech napsat blog a pridat fotky. :-) My mame "jen" 52 let stary auto a i to je dost velkej adrenalin za tim volantem. :-)

Knightrider
23. ledna 2018, 15:04
1
Jaguar F-type 2.0: Rocker hraje unplugged

Je to dlouhý jak tejden před vejplatou, je tam hromada filosofický omáčky tak, jak to umí jen Vojta a občas mně s tím taky pěkně štve, ale zrovna tohle je podle mně napsaný dobře a je tam shrnutý všechno, co by člověka mohlo zajímat. Musím se ho tentokrát zastat. Ta atmosféra z pocitů za volantem je tam krásně cítit.

Knightrider
23. ledna 2018, 14:44
0
Knightrider
23. ledna 2018, 14:23
1
Jaguar F-type 2.0: Rocker hraje unplugged

Je to krásný auto, jak coupé tak roadster. Nevím, co bych si z toho vybral. Coupé má asi hezčí tvary, ale nebe nad hlavou je strašně návyková záležitost. Když tak koukám na ty technický parametry, tak by mi asi stačilo i tohle, ale stejně bych si vybral V6 nebo V8. I4 bude asi spíš volba rozumu a především peněženky.
Vojto, když už jste dostali takhle mimořádně zajímavý auto k testování, proč nemáte jedinou fotku z interiéru nebo třeba i z toho tolik vychvalovanýho kufru?

Knightrider
21. ledna 2018, 13:06
0
Auta jako jediný koníček? | Autíčkář se ptá

Ja doma notebook zapinam, jen kdyz uz neni zbytí, coz je tak max. jednou za mesic, spis za dva. Na net mi staci mobil.

Knightrider
21. ledna 2018, 09:52
0
Auta jako jediný koníček? | Autíčkář se ptá

Nějak se ten text celý rozházel. Počítače holt nejsou mojí vášní.

Knightrider
21. ledna 2018, 09:49
2
Auta jako jediný koníček? | Autíčkář se ptá

Auta ani zdaleka nejsou jediným mým koníčkem, byť jsou tou největší
vášní. Nejsem ale typ, který by se chtěl lopotit ve špíně a něco tam
opravovat. Tohle neumím a přenechávám kvalifikovaným. Jezdím na kole,
pravidelně několikrát týdně chodím běhat a cvičit, dlouhá léta jsem
dělal bojové sporty, ale v poslední době už na ně není čas kvůli práci
a taky už jsem líný a pohodlný. :-) S paní Knightriderovou máme rádi
cestování a už několik let si držíme tradici, že k narozeninám si
většinou dáváme prodloužené víkendy někde po Evropě. Řím, Kodaň,
Helsnky, vánoční trhy v Krakově nebo v Paříži, objeli jsme toho hodně
a i v zimě to má svoje kouzlo. V tomhle směru doporučuji norské hory.
Naprosto fenomenální.
Vždycky mně zajímala historie, takže je u mně celkem normální, že když
třeba ve filmu vidím nějakou zajímavou historickou postavu nebo
událost, tak rovnou během toho filmu jdu hledat na net nějaké reálné
informace k té věci. Baví mně to a sdoučasně se tak vzdělávám. Mám rád
středověk, líbí se mi gotické stavby, má to pro mně ohromnou
atmosféru. Když jsme s paní Knightriderovou začali před pár lety řešit
bydlení, tak jsme objeli i několik zrekonstruovaných statků z 15.
století. Je u nás několik italských architektů, kteří dokázali tyhle
budovy citlivě a s nápadem převézt do moderní doby. Ta atmosféra je
tam naprosto neopakovatelná. Obyčejný moderní dům se tomu nemůže
rovnat. Nakonec mi to ale neprošlo. Ono je to popravdě bohužel hlavně
o penězích a tak bydlení v historickém objektu nebo v loftu ze staré
fabriky pro mně zůstává nesplněným snem. Vždycky jsem měl strašně rád
design, což je asi i vidět na úpravách našich aut a i při stavbě toho
normálního, moderního domu, se dokážu neuvěřitelně realizovat. Ohromně
mně baví vymýšlet různá neotřelá řešení. Strávil jsem spoustu času na
internetu nebo obcházením firem a výstav, abych nasál nějakou
inspiraci, kterou bych pak dokázal převézt do praxe. Baví mně to a je
to další způsob, jak se realizovat a současně relaxovat, byť tyhle
věci celkem snadno spolknou ještě víc peněz, než ta auta. Takže i když
venku sněží a Corvette stojí v garáži, nenudím se. Vždycky je co
dělat. :-)

Knightrider
11. ledna 2018, 17:01
0
Tahouni svobody, aneb Kde se v Americké armádě vzal náklaďák

Na Tatru mám taky jeden dobrej zážitek. Jízda v osmikolový Tatře v lese, ve sněhový závěji bokem. :-) Neskutečnej masakr v takovýmhle kolosu. To je tak, když armáda nemá peníze na nový gumy a jezdí se na starých a sjetých, dokud z toho nelezou dráty. A když jsme pak zapadli úplně, tak jsme z lesa tahali větve a cpali je pod kola, abysme se dostali ven. :-)

Knightrider
11. ledna 2018, 14:51
0
Tahouni svobody, aneb Kde se v Americké armádě vzal náklaďák

Je tam určitě hromada zajímavé techniky, ale zrovna na tu vejtřasku mám tedy dost rozporuplné vzpomínky právě z té vojny. Její schopnosti v terénu nepopírám, ale zkusil jsi při jízdě v tom terénu sedět úplně vzadu na korbě na dřevěné lavici? Pro mně a partu dalších 20-ti záklaďáků velmi epesní zážitek. :-D A když si vzpomenu, jak za deště přestaly jít stěrače a muselo se stírat ručně pákou na okně, tak nějak nevím no. :-) A podobných věcí tam bylo víc.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Oldsmobile Delta 88 General Motors 1965-70 1966
Oldsmobile Delta 88 General Motors 1965-70

1966 rok výroby
360 koní výkon
7 000 ccm objem

Ford Mondeo Enterprice 2011
Ford Mondeo Enterprice

2011 rok výroby
160 koní výkon
1 600 ccm objem

Fiat Marea Weekend 1997
Fiat Marea Weekend

1997 rok výroby
105 koní výkon
1 581 ccm objem

Chevrolet Express 6.5TD 1999
Chevrolet Express 6.5TD

1999 rok výroby
200 koní výkon
6 500 ccm objem

Audi A2 1,4 TDI 55 kW 2001
Audi A2 1,4 TDI 55 kW

2001 rok výroby
40 koní výkon
1 422 ccm objem