reklama
načítám data...

Knightrider

JménoMr. Knightrider
BydlištěPraha 1
Registracepřed 3.7 rok.
Poslední aktivitapřed 13.8 hod.
Příspěvků ve fóru359
Komentářů u článků1339
Pozitivních komentářů u článků228
Negativních komentářů u článků11
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Nákaza americkým virem V8

18. října 2016, 09:58 14 komentářů

Trochu jsem se rozepsal o tom, kterak relativně normální kluk amerikami nakažen byl. :-) 

Stádo divokých Mustangů

27. října 2016, 14:33 43 komentářů

Příběh o nákaze virem V8 pokračuje, aneb jak Ohnivého Ptáka splašený kůň nahradil.

Pro mně krevety, prosím!

28. listopadu 2016, 16:32 45 komentářů

Jak se doma konečně po letech objevil "american sports car number one".


Posledních 50 komentářů

Knightrider
16. května 2018, 13:58
2
Porsche Boxster (1996-2012): Máme se bát astronomických nákladů na jeho provozování?

Myslím, ze majitelé Miat se právě pokřižovali a omdleli. :-D

Knightrider
13. května 2018, 21:35
2
Elektromobilisté, jací jsou?

Mne to prave taky zajima, proto se na to ptam. Elektricak je zajimava alternativa k MHD. Ke skutecnymu autu samozrejme ne. Na vylet nebo na dovolenou s tim asi nikam nepojedu. To by nebylo na moje nervy.
Hmm, takze koukam, ze ani s tim nabijenim na ruznych nabijeckach to nebude takova sranda a evidentne i pojem "jezdeni zadarmo" dost pokulhava. Nekdy je potreba registrace, nekdy cip, nekdy kredit? Cim vic se o elektricakach dozvidam, tim vic mi to pripada jako zhovadilost. Ja chci jezdit a neresit. S benzinem prijedu na prvni pumpu, natankuju a jedu dal. Abych tady premyslel, jestli mam spravnou zasuvku a jeste dobitej kredit nebo spravnou cipovou kartu a jeste to chodil kontrolovat, jestli se to furt nabiji nebo se to vyplo, tak to fakt neni nic pro mne. Od auta chci, aby mi davalo pocit svobody pohybu. Nejsem typ na premysleni nad tim, kde budu muset zajet "natankovat", natoz to jeste chodit kontrolat. Proste nekde cestou zastavim. A to asi s timhle vazne nepujde a byl bych spis otrokem takoveho auta.

Knightrider
13. května 2018, 13:43
0
Proč je Cullinan právoplatným Rolls Roycem?

Jestli maly "tamto" nemaji prave ti, kteri to nejvic vykrikuji. ;-) Jak uz nazev napovida, full size SUV asi proste bude "plnohodnotny" SUV, tak proc se spokojit s malym "kasparkem", kdyz nemusis, ze? Ony ty holky vedi. Zase tak blby nejsou. :-D

P.S. Jsem tady jedinej, komu se nezobrazujou zadny notifikace nahore v menu?

Knightrider
13. května 2018, 10:03
0
Proč je Cullinan právoplatným Rolls Roycem?

Na mne uz je to taky dost kýčovitý, ostatne jako vsechny novy Rollsy, ale stejne jako 99,9% mistnich ctenaru mi muze byt vzhledem k porizovaci cene nejen design, ale i samotna existence tohoto vytvoru naprosto ukradena.
Velka SUV mam rad, ale kdybych si mel vybrat, tak za mne bud Cadillac Escalade nebo GMC Yukon Denali, popripade jeste novy Lincoln Navigator a byl bych maximalne spokojenej. A jeste by mi z ceny toho Rollsu zbylo i na ten dum. :-)

Knightrider
13. května 2018, 09:53
8
Elektromobilisté, jací jsou?

Obcas se prerusi nabijeni? To by mne teda vubec nenapadlo. A dozvis se to nejak? Prijde ti nejaky upozorneni na mobil nebo tak neco? Prijit po peti hodinach k autu a zjistit, ze se ani nenabijelo, protoze se nabijeni prerusilo a ja kvuli tomu ani nedojedu domu, tak by mne z toho asi jeblo.

Co takhle misto vsech tech slunickarskych picovin o uzasnych lidech kolem, o ekologii a o jezdeni zadarmo napsat relevantni informace o zivote s takovym autem? Co musim mit, abych s tim mohl normalne fungovat, kolik stoji km v korunach (kWh si nejak neumim prepocitat na penize), jestli jakejkoliv elektricak nabiju na jakykoliv dobijeci stanici, musim k nabijeni mit nejakou kartu a smlouvu s nekym nebo jen sypu penize do automatu?, zasuvky jsou vsude stejny nebo ruzny auta maji ruzny systemy?, skutecna navratnost nakladu ve srovnani s konvencnim autem stejny tridy, zivotnost baterii a naklady na vymenu (v mobilu je baterka po dvou letech v prdeli, jak je to tady?), atd. Proste prakticky veci pro cloveka, kterej se o tuhle oblast zajima a nic o ni nevi. Jen podotykam, ze elektricak povazuju za spotrebak, nikoliv za objekt zajmu a hracku. Proto mne zajima normalni zivot s tim a skutecny naklady na porizeni a provoz a navratnost investic. Ekologie a podobny nesmysly, jsou mi naprosto ukradeny. O ekologii tady stejne nejde. Je to jen o prachach.

Knightrider
08. května 2018, 22:25
0
Wankelův motor a jeho použití

Miata se svorem... Hmm, ja nejak nechapu, proc to delaji bez svoru. Teda jako Corvetty se taky delaly bez svoru. V 50. letech. Nebo se svorem za priplatek. V 60. letech. Ale od roku 1970 se to bez svoru nevyrabelo...
A o tom Wankelu radsi ani nemluvim. Horsi motor aby clovek pohledal, ale Mazda se ho nevzda. Tak nejak nevim, jestli to jejich "jit si vlastni cestou" je vzdycky ku prospechu veci. Ale jinak to spatna znacka neni, az na techhle par preslapu.

Knightrider
08. května 2018, 08:51
0
Wankelův motor a jeho použití

I ta Mazda uz by mohla dostat rozum. ;-)

Knightrider
07. května 2018, 16:40
1
Wankelův motor a jeho použití

Plastový autíčko Mercedesu C111 jsem dostal jako dítě, tak 30 let zpátky. Ty vyklápěcí dveře neměly chybu. Do dneška u našich leží, ale už si s ním hraje další generace. :-)
Ani jsem netušil, že s Wankelem experimentovalo tolik automobilek, ale osobně tenhle motor považuji za slepou uličku. Podle mně je to prostě krám a nedivím se, že se na něj všichni vyprdli.

Knightrider
06. května 2018, 12:46
0
Zajímá vůbec ještě někoho motorsport v Čechách?

Musel to byt fantastickej zazitek. Ten rev motoru a nadherny tvary aut, áaaa.... To musela byt nadhera. :-) Ja byl na takovychhle akcich jen parkrat, ale stoji to za to videt. Je to uzasna podivana, obzvlast nazivo. Tomu se televize nemuze rovnat. Ja v televizi motorsport nesleduju vubec a ani takhle nazivo tomu moc nedam. Ne, ze by mne to nezajimalo, ale protoze si na to nedokazu najit volnej cas, coz mne mrzi ze vseho nejvic. A ta dnesni generace asi radsi ten virtualni svet, nez realne vyrazit nekam ven. Navic, jak uz bylo receno vyse, svoji roli sehraji i finance. Udelat si tam vylet s rodinou uz muze pro dost lidi znamenat hodne velky zasah do rozpoctu. Naklady na benzin, vstupenky, nejaky jidlo a piti tam a presne jak pise Rock, razem si to spousta lidi rozmysli. Ale je to uzasnej svet, kterej stoji za to videt nazivo.

Knightrider
03. května 2018, 08:52
1
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

Rád bych přijel teď v neděli na pražský K&K. Sice potřebuju být v práci, protože tu toho mám moc, ale rád bych se na tom Džbánu ukázal alespoň na chvíli. :-)
P.S. A ano, vyklepanej, vyskákanej a vyhulákanej jsem z toho auta pořádně. :-D

Knightrider
02. května 2018, 16:50
0
Škoda Octavia RS 245: Rozpolcený všeuměl

Sumy: Tahle fotka je z netu, protože v mobilu žádnou nemám, ale jinak jsou ty kola naprosto identický. Až na ty pedály. Ty tam mám. :-) Ale máš pravdu, letos jsem na tom kole ještě nevyjel, protože prostě vůbec není čas. Ale ono i s Corvettou je to dost podobný. Nějak není kdy. :-(

Knightrider
02. května 2018, 16:43
0
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

Naprosto chápu. :-)
Ostatně už druhým rokem díky stavění baráku na naše auta taky nemáme vůbec čas, takže víc stojí v garáži, než jezdí, což mně moc netěší. A o nějakém servisu a péči se teď radši ani nezmiňuju. :-(

Knightrider
02. května 2018, 08:55
4
Nissan Primera 2.0 GT P11: Sportovní sedan není vždy jen reklamní klišé

ToMyx do toho nacpal spoustu peněz, ale zdá se, že opravdu s rozumem. To auto vypadá fakt hezky a zřejmě dělá majiteli ohromnou radost, tak ať v tom dělání radosti pokračuje. :-)

Knightrider
02. května 2018, 08:20
0
Škoda Octavia RS 245: Rozpolcený všeuměl

A já myslel, že jsem jeden z mála, kdo má šedivý kolo. Tak ne. Přidávám se do spolku. :-)

Knightrider
24. dubna 2018, 16:27
2
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Ono to Mateji pisou na vicero webech. I tech ceskych. Jen tady jsou furt zakoreneny ty klasicky klise kolem US aut.

Kazdopadne ja mam dulezitejsi veci na praci, nez furt cist hovadiny, tak se tu zase mějte.

Knightrider
24. dubna 2018, 14:38
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Já mám Tahoe (jednovaječné dvojče Cadillacu Escalade) na normální každodenní ježdění. Paní chtěla velký auto a ten Range Rover, co jí tu nabízíte jako alternativu, je na tom velikostně tak nějak stejně. Jen s tím rozdílem, že Escalade bude fungovat i po skončení záruky.

Knightrider
24. dubna 2018, 11:55
2
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Nesmysly. A zrovna ten Mustang uz je tu tak beznej sportak, jako máloco.

Knightrider
23. dubna 2018, 20:41
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Hmm, v nekterych US ctvrtich a ve filmech. Ale tady jsi v CR kamo. A pocitam, ze pani asi nebude vozit haranty do skolky v Brooklinu.

Knightrider
23. dubna 2018, 19:45
0
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Hoši, máte trochu zkreslený představy.

Knightrider
23. dubna 2018, 10:17
3
Ptejte se: Opravdu velké auto pro matku dvou dětí

Kupte si Cadillac Escalade. To auto bude spolehlivě fungovat ještě v době, kdy Vaše děti budou mít vlastní řidičáky.

Knightrider
23. dubna 2018, 07:38
1
Peugeot Traveller 2.0 HDi 4x4 Dangel: Rallye dodávka

Všimni si ale, že nesmyslný ceny jinak vcelku obyčejných aut, se v poslední době vidí docela často. Dvakrát se tu teď objevila Kia za milion nebo i přes, tenhle Peugeot a dalo by se pokračovat. Začíná to být dost nepěknej trend, že i výrobci masových aut neví, co by si za ně řekli.

Knightrider
22. dubna 2018, 19:10
0
Peugeot Traveller 2.0 HDi 4x4 Dangel: Rallye dodávka

Já si říkal to samý. Mega a půl za malou dodávku od Pažouta? To je blbá sranda.

Knightrider
22. dubna 2018, 17:49
3
Peugeot Traveller 2.0 HDi 4x4 Dangel: Rallye dodávka

No, hochu, na to, ze jsi tu zaregistrovanej sotva dve hodiny, jsi zatim inteligence a slusnyho chovani moc neprojevil. Krab ma pravdu. Bud to chce zmenit pristup a nebo lokál.

Knightrider
20. dubna 2018, 10:17
1
Volkswagen Multivan: Auto, byt a kancelář v jednom

Mne se taky celkem libi, ale oproti kvalitnim US MPV/SUV je to chudej pribuznej. :-)

Knightrider
19. dubna 2018, 19:48
0
Volkswagen Multivan: Auto, byt a kancelář v jednom

Krocan: On ten Freemont taky zadnej Fiat neni. Je to Dodge Journey, kterej se v Evrope jen prodava jako Fiat.

Knightrider
15. dubna 2018, 18:05
0
Potkáváte někdy svoji bývalku? | Autíčkář se ptá

Firebirda Trans Am jsem prodaval do Cech, ale za tech cca 10 let od prodeje, jsem se s nim potkal na srazech Amerik snad dvakrat nebo trikrat. Bohuzel se na aute vystridalo nekolik mladych blbcu, kteri ho jen dokurvili. Bylo mi ho fakt lito, kdyz jsem videl, v jak zalostnym stavu je. Holt auto za par set tisic, takze uz si to mohl dovolit i nekdo, komu takovy auta do rukou nepatri. Tohle mne hodne mrzi. Byla to moje prvni Amerika a do dneska je to i na srazech US aut celkem exot. :-(
Mustanga jsem prodal do Spanelska, takze se s nim uz nevidam, ale dalsi rok od prodeje jsme byli s novym majitelem v kontaktu a obcas si napsali. Vlastni nejakej hotel ve Spanelsku a zval nas, at se prijedeme na Mustanga podivat, ale nejak nebyl cas a s novym telefonem jsem bohuzel prisel i o kontakt na nej. Tohle uz nastesti byla jina cenova, takze to vyloucilo z okruhu zajemcu pubertaky a auto skoncilo v dobrych rukou. ...

Knightrider
14. dubna 2018, 09:17
1
Hyundai i30 N: Jak upéct excelentní hot hatch v 5 krocích

Ja nikdy nebyl priznivcem viceucelovych veci a o hot hatchich to plati jakbysmet, takze pro mne by to nebylo ani z leknuti. Ale zda se, ze je to vazne hodne dobry auto a ze se vyrobci trakaru, co nechce ani soused z Boleslavi, povedl zazrak. Problem je, ze kdyz tak koukam na ty fotky, tak nejzajimavejsi na nich jsou ty dve Miaty vedle. A to si o designu Miaty myslim ehmm..., no... :-)

Knightrider
14. dubna 2018, 06:34
1
První letošní Kafe&Káry v Praze – přijďte s námi zahájit sezónu!

Tyhle fotky mají všichni Pražáci. ;-)
wdave_t: ul. Mezi Vodami, Praha 4.

Knightrider
13. dubna 2018, 15:45
3
První letošní Kafe&Káry v Praze – přijďte s námi zahájit sezónu!

Je to ještě daleko, ale pokud se nic nestane, tak bych se přijel na vás zase podívat. Ten svůj šuplík už jsem odzimoval, takže je čas jezdit. :-)

Knightrider
10. dubna 2018, 16:09
0
Toyota Hilux 2.4 D-4D: Osmé vtělení Trucka Norrise

Nevypada to spatne. Domenou techhle aut jsou hlavne USA a tam kraluje americka trojka Ram/Silverado/Ford F-150 a ja bych popravde taky volil neco z tohoto tria a myslim, ze bych chybu rozhodne neudelal. Ale vsechno ma svoje pro a proti. US pickupy budou vybavenejsi, luxusnejsi, pohodlnejsi, se silnyma motorama, ale na nase silnice pricijen trochu vetsi a pravdepodobne s vetsi spotrebou, byť diesel se uz do nich taky da objednat. Ale kdo by si ho tam objednal, ze? ;-)

Knightrider
06. dubna 2018, 15:20
1
Ford Model A: Hotrod ze staré školy

Boží kára. To musel být skvělej zážitek. :-)

Knightrider
06. dubna 2018, 15:11
0
Alfa Romeo Giulia Veloce: Osobnost na prvním místě

Moc hezky napsanej článek. Zdá se, že Giulia je Italka se vším všudy. Je krásná , elegantní, má šmrnc a charisma, ale když se jí koukneš pod sukni, tak zjistíš, že je neoholená, má natržený kalhotky a díru na punčoše. Doma bys to na vážnej vztah nechtěl, protože se budeš bát, že ti zní praskne hlava, ale stejně se neubráníš radosti při pohledu na ní a nedá ti to, aby ses za ní při každým setkání neotočil. :-)

Knightrider
30. března 2018, 11:19
4
Předběhl Uber svou dobu?

Jizdni asistenty nebo cesky pomocnici, jsou urcite fajn, ale jak uz nazev napovida, jsou to jen pomocnici, kteri maji ridici pomahat pri reseni ruznych situaci v doprave. Ja si neumim predstavit, ze bych autu, byť takhle sofistikovanemu, sveril plnou kontrolu nad rizenim. To je dost sebevrazedna mise. Dnesni radoby autonomni auto je porad jen auto vybavene autonomnimi asistenty, kteri ZA URCITYCH OKOLNOSTI dokazi prevzit rizeni, ale nikoliv plnou kontrolu ve vsech situacich. Za tu beze zbytku zodpovida ridic auta a to je potreba si neustale uvedomovat. Neni to ani tak o nezodpovednosti Uberu, vypustit takove auto do normalniho provozu, jako o selhani jednotlivce, ktery se nevenoval rizeni a neprovadel kontrolu ukonu autonomniho asistenta.
Hamster tady ale spravne podotyka, ze obrovske riziko predstavuje prave i ten ridic, u ktereho s rostouci delkou rezimu autonomniho provozu auta rapidne klesa jeho pozornost. Dokonce si myslim, ze prave nepozornost ridicu aut vybavenych autonomnimi asistenty, bude zpusobovat v budoucnu nejvetsi nehodovost techhle aut, do doby, nez se stanou opravdu plne autonomnimi za vsech moznych podminek, ktere mohou na silnicich nastat. A takova doba je skutecne jeste desitky let vzdalena.

Knightrider
26. března 2018, 18:58
2
Liftback jako moderní symbol luxusu?

Mne je evropskej vkus naprosto lhostejnej. Byla by to moje volba a cim si kdo jezdi, je mi tak nejak uplne sumak. ;-)

Knightrider
26. března 2018, 17:06
2
Liftback jako moderní symbol luxusu?

Já bych zbytečně nepanikařil. Až vyhraju ve Sportce, tak si půjdu koupit třeba 2017 Dodge Charger Daytona a nějakej liftback od Škodárny, Audi (drahý Škodárny) nebo podobných značek, mi bude celkem ukradenej. Navíc na to dávají u toho Dodge takový pěkný barvy. :-)
-
Komentář upraven 26. 3. 2018, 17:07:48

Knightrider
22. března 2018, 18:53
1
Cadillac představuje CT6 V-Sport se zbrusu novým osmiválcem

Kdyz tak koukam na posledni clanky z USA, tak si rikam, ze americkej svet aut je zatim relativne v poradku. Tak jen budeme doufat, ze si tam nectou o novinkach v Evrope a ze nenapadne zadnyho blbce tyhle veci aplikovat i tam. :-D

Knightrider
13. března 2018, 16:50
0
Proč věřím, že auta zrají jako víno?

No jo, tak ty jsi nenapravitelnej veteranista. Tam je to marny a zadna terapie nepomuze. Ja to mam takovy rozporuplny. Jsem perfekcionista, takze mne irituje, kdyz veci nevypadaji a nefungujou tak, jak bych si predstavoval. A vis sam, jak je to s veteranama. Spis si rikas, ze kdyz se to podarilo nastartovat a funguje to "tak nejak", tak vlastne dost dobry a za volantem fakt husty. O nutkavym pocitu blizici se smrti za volantem techhle zazraku radsi taktne pomlcime. :-D
O vikendu pani Knightriderova vezla Mustanga ke kamaradovi na nejakej servis a libovala si, jak to pekne jelo. On jel celou cestu za ni v normalnim aute, protoze napred prijel k nam. A jeho pohled? "Takhle pomalu jsem jeste nikdy nejel". Svet je relativni. :-D
Pak jsme si udelali vylet Vettou. Peres se s tim, jsi ohluchlej ihned po nastartovani, vyskakanej, namackanej uvnitr jak sardinka, ale ma to i pozitiva. Pres uragan kolem hlavy neslysis skripani a vrzani celyho auta. Nekdy je oprava zazracne jednoducha. :-D
Pri tom vyletovani jsem se ale neubranil myslenkam na to, co bych si koupil jako pristi auto. Vette C3? Je to bozi kara. Ridil jsem ji milionkrat, ruzny rocniky, ruzny motory i karoserie, takze vim presne, do ceho jdu, ale stejne furt nevim, jestli by mne z ni nejeblo. :-D A to podotykam, ze kvuli napsani tohohle textu jsem prave odlozil svuj Auto Tip Klassik. :-) Byl jsem se podivat i na 1973 Dodge Challenger. Nadhernej muscle car. Nebo Mustang Fastback. Pocity dost podobny. Milujes to, ale nevis, jestli to vazne chces, protoze se budes bat, ze ti z toho praskne cevka v hlave a pak budes tahat nohu. :-D
Takze radsi neco novejsiho? Ve hre by byla Vette C6 v cabriu (cabrio je uz nutnost :-)) nebo mam rovnou vyplnit posledni vuli, ve ktery odkazu svoje organy nejaky nemocnici a risknu prvni nebo druhou generaci Vipera? Hele ja furt nevim. A to uz nad tim premyslim skoro rok. Jeste, ze stavim ten blbej barak a nejsou prachy. Jenze... Za tri mesice bude hotovej a sance na smrt za volantem se napadne priblizi. :-D

Knightrider
12. března 2018, 22:03
0
Staré versus nové po milionté aneb jak nahradit sportovní roadster.

Ten swap Miaty je v nasich podminkach nesmysl a hlavne zlegalizovani pak obrovskej problem. Navic jak rikas, hromada technickych problemu, ktery ti to ve finale jen totalne znechuti.
V tomhle smeru jsou fakt genialni US auta. Kdyz jsem shanel kompresor na Mustanga, tak jsem jen vybiral mezi znackama a prodejcema, kdo mi nabizi jakej kit. Nejakou kompatibilitu nebo problemy jsem absolutne resit nemusel. Za tri dny namontovano a auto slapalo naprosto bezchybne bez sebemensiho renoncu.

Knightrider
12. března 2018, 17:11
0
Připravte se na jarní coming out, kupte si kabriolet!

Ja si na tebe vzpomnel, kdyz jsem na jednom kruhaci potkal bily Porsche 924 nebo 944, nevim jiste.

Knightrider
12. března 2018, 16:09
0
Připravte se na jarní coming out, kupte si kabriolet!

Fakt super. Konecne jsem sundal i strechu. :-)
Beastar ma pravdu, bylo toho na silnicich videt hodne vcera. Stary SL ze 70. let, Porsche, tusim 944, dve E30 v cabriu, stary Embecko... Co slo, to lidi vytahli ven, takze jsem si to fakt uzil.:-) A my vytahli jak Mustanga, tak Corvettu. :-)

Knightrider
12. března 2018, 15:31
0
Staré versus nové po milionté aneb jak nahradit sportovní roadster.

"LS swap Miata je zcela jistě konečné a zcela vyhovující řešení"

Pokud chceš umřít, tak určitě. :-)

Knightrider
12. března 2018, 15:27
0
Staré versus nové po milionté aneb jak nahradit sportovní roadster.

Nemel jsem nikdy pocit, ze by muj Firebird nezatacel. Jen je treba pochopit, ze petimetrovy auto se bude chovat jinak, nez papirovej obal na sirky.

Knightrider
12. března 2018, 15:21
0
Připravte se na jarní coming out, kupte si kabriolet!

Ja uz byl v nedeli. Tomu pocasi neslo odolat. :-)

Knightrider
12. března 2018, 09:42
0
Staré versus nové po milionté aneb jak nahradit sportovní roadster.

Tak to asi nebude problem neco sehnat na vyzkouseni. Obzvlast, kdyz i v redakci mas lidi, kteri se pohybuji i na srazech Amerik. ;-)

Knightrider
11. března 2018, 10:29
2
Staré versus nové po milionté aneb jak nahradit sportovní roadster.

U tech americkych V8 je to jednoduchy. Vykon maji uz v seriove podobe slusny a v pripade dalsich uprav se da dostat az do naprosto silenych cisel. Dily nejsou problem, takze ladeni jak motoru, tak podvozku nebo brzd je brnkacka. Ale... Ceny dilu rozhodne nebudou na urovni Miaty, i kdyz se vsude furt vyklada, jak jsou dily na ameriky levne, takze tam bys oproti dalsim upravam tvoji NB urcite zahucel za vic. A i spotreba bude dvojnasobna. A navic, Camaro/Firebird 4. generace uz je dneska 25 let stare auto, takze technologie i stav uz tomu bude odpovidat, byť na prvni pohled bude vsechno v pohode. Karoserii maji oba z plastu, takze tam rez nenajdes. Pod ni uz ano. Mustang je na tom obdobne stářím, jen je plechovy. Vyhodou vsech techhle aut je, ze moznosti uprav jsou nekonecne a dokazes se dostat na hodnoty, o kterych se Miatam nesni ani v tech nejdivocejsich snech po spolecny swingers party. Ale taky ber v potaz, ze Camaro/Firebird maji 4,9metru, Mustang asi 4,7m, takze zadny drobci jako MX-5 to nejsou a driftovat s tim na nasich okreskach nebude tak snadne. Na velkem okruhu se ale samozrejme kolem Miaty jen prozenes. V tomhle smeru je zajimavejsi volbou Corvette C5, ktera je i podvozkove uplne jinde, jenze ceny specifickych dilu si vynasob tremi oproti Fbody. Ono staci kouknout treba jen na rozmer pneumatik. To, co das za sadu na Miatu, tady das za jednu gumu.
Naproti tomu novy auto, at uz MX-5 nebo cokoliv jineho, ma vsechny vyhody noveho auta. Nebude mit sice charisma, ani rev bublajiciho osmivalce pod kapotou (coz si ja neumim predstavit :-)), ale jinak bude novejsi, modernejsi, s lepsi ergonomii, vybavou a technologiemi, bude bezpecnejsi a prijemnejsi na rizeni, nez tvoje NB a pravdepodobne ani nebude pomalejsi, navic se o to dlouho nebudes muset starat.
Proste vsechno ma svoje pro a proti.
-
Komentář upraven 11. 3. 2018, 10:37:26

Knightrider
10. března 2018, 11:49
0
Volvo XC60 T8: To nejlepší z budoucnosti i současnosti

Honza: Ted jsi mne v odpovedi predbehl a v zasade odpovedel. :-)

Knightrider
10. března 2018, 11:48
0
Volvo XC60 T8: To nejlepší z budoucnosti i současnosti

Nejde o vyhýbání, tak daleko ty systemy zatim asi nejsou. Spis mi jde o klasickou modelovou situaci, kdy ridic predjizdi, prestoze proti jede auto a aby to vcas stihnul, tak na to musi poradne slapnout. Pocitac v aute pak vyhodnoti situaci jako prekazku a zpomali, aby se ridic zaradil zpatky nebo ho skutecne necha pridat plyn, aby to stihnul? Asi to bude zavyset na tom, na jakou vzdalenost system reaguje, jak moc autonomni ta elektronika je, a jak je chytra, tj. jestli vyhodnocuje impulsy systemem prekazka ano/ne, popripade prekazka ano, ale za danych okolnosti nebezpecnost manevru a tedy mira rizika akceptovatelna a misto zasahu do brzd pomuze ridici dokoncit manevr. Ale je mozny, ze takhle daleko ty systemy jeste nejsou. Nevim, zkusenosti s tim nemam. Je to spis teoretizovani a premysleni nad budoucim vyvojem techhle technologii.

Knightrider
10. března 2018, 11:33
0
Zajímají vás ještě vůbec autosalony? | Autíčkář se ptá

Presne tak. My vlastne vzdycky ty cesty za autama tak nejak spojujeme i s vyletama. Kdyz jsme jeli do Belgie pro Tahaka, tak do Bruselu, pak mistnim vlakem pro auto dalsich 80km a po vyrizeni jsme potom stravili par dni chozenim po pamatkach.

Knightrider
10. března 2018, 09:20
0
Zajímají vás ještě vůbec autosalony? | Autíčkář se ptá

Ja jezdil alespon na brnensky autosalon. Jednak jsem v Brne kdysi bydlel a i chodil na vysokou, tak to nebyl problem, nez to zacalo upadat. Pak jsem se na to vykaslal. V Zeneve jsem byl cca 2-3 roky zpatky. Krasny auta, ale dalsi roky nejak neoslovily natolik, abych jel zase.
No, a taky jsem kdysi letel do Detroitu. Za vlastni, Mateji. ;-) A to byla pro mne uzasna zkusenost. Ono koukat na reportaz z Detriotu v Autosalonu na Prime a poslouchat, co novyho tam ukazal VW nebo Audi, je z myho pohledu uplne mimo misu. Auta, ktery mne opravdu zajimaji, jsem mohl nejen videt nazivo, ale i si je kompletne osahat a prolezt. Prekvapilo mne, ze krome par snobskych evropskych znacek nebyl problem vlezt uplne do vseho. To v Evrope moc nefunguje. Amici si na nic nehrajou. Asi se tam znova nevypravim, ale rozhodne nelituju, i kdyz mne to stalo nekolik desitek tisic. Ona i ta show kolem tech aut byla fenomenalni. :-)
Jinak si ale jedu spis to svoje, novinky sleduju vicemene jen u konkretnich aut, ktery mne zajimaji a ty bezny auta mne naprosto miji. Vlastne uplne nejradsi mam srazy Amerik, at uz v Cechach nebo okolnich statech a tam se citim doma a mezi svymi. Buraceni silnych motoru, pokec se stejne prastenyma lidma, spanilky, vylety, to je moje. :-)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volvo V70 T5 2000
Volvo V70 T5

2000 rok výroby
250 koní výkon
2 319 ccm objem

Volkswagen Golf 2.0TDi, 110kW 2014
Volkswagen Golf 2.0TDi, 110kW

2014 rok výroby
110 koní výkon
2 000 ccm objem

Buick LeSabre 1968 TOP stav bez investic 1968
Buick LeSabre 1968 TOP stav bez investic

1968 rok výroby
284 koní výkon
5 700 ccm objem

Cadillac Eldorado Biarritz 1978
Cadillac Eldorado Biarritz

1978 rok výroby
180 koní výkon
7 000 ccm objem

Škoda Felicia (kupujte, nebudou :oD) 2000
Škoda Felicia (kupujte, nebudou :oD)

2000 rok výroby
68 koní výkon
1 289 ccm objem