reklama
načítám data...

Knightrider

JménoMr. Knightrider
BydlištěPraha 1
Registracepřed 4.1 rok.
Poslední aktivitapřed 1.1 dny
Příspěvků ve fóru392
Komentářů u článků1522
Pozitivních komentářů u článků288
Negativních komentářů u článků12
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Nákaza americkým virem V8

18. října 2016, 09:58 14 komentářů

Trochu jsem se rozepsal o tom, kterak relativně normální kluk amerikami nakažen byl. :-) 

Stádo divokých Mustangů

27. října 2016, 14:33 43 komentářů

Příběh o nákaze virem V8 pokračuje, aneb jak Ohnivého Ptáka splašený kůň nahradil.

Pro mně krevety, prosím!

28. listopadu 2016, 16:32 45 komentářů

Jak se doma konečně po letech objevil "american sports car number one".


Posledních 50 komentářů

Knightrider
předevčírem v 13:08
1
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Beastar: Je to naprosto přesně takhle.

Knightrider
předevčírem v 08:31
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Německo, Rakousko, Švýcarsko, to jsou kultivovaný způsoby řízení, kam my se nikdy neposuneme. A nejen v tom řízení. My budeme proti nim vždycky divokej východ, kam patří i zbytek našich slovanských bratří z okolních zemí. Polsko je ještě horší. Řídí dobitci, silnice dál na severovýchodě připomínají tankodrom a občas prostě končí v poli. Dojel jsem až do Litvy a vlastně až do Tallinu do Estonska, takže si o polských silnicích myslím svoje. Viděl jsem toho dost. Ale ono na jih je to podobný. Rumuni, Italové nebo třeba Francouzi a Belgičani jsou podobný individua. Člověk by nevěřil, kolik rozmlácených aut uvidí v Bruselu, v tom slavným sídle EU. Jak se řídí na jihu Francie nebo Itálie, netřeba popisovat. Je to pro duševně silný jedince, jinak vám tam zákonitě musí rupnout nervy. U nás je podle mně nejzásadnějším problémem totální netolerance a pocit absolutní moci za volantem, kterou si naši řidiči dost často vynucují silou. Rozhodl jsem se předjíždět? Tak prostě předjedu. A že proti jede auto? Tak snad se uhne, ne? A když ne, tak ho na tu krajnici vytlačím. Asi taková je u nás situace.

Knightrider
17. října 2018, 18:24
2
Ford Mustang GT Convertible: Kopni do tý bedny, ať panstvo nečeká!

Caddy: Manuál je super. Já bych do sporťáku nic jinýho nechtěl. A o lepšího řidiče vůbec nejde. ;-)

Knightrider
17. října 2018, 15:31
0
Ford Mustang GT Convertible: Kopni do tý bedny, ať panstvo nečeká!

Obyč auto, který dobře jede? To je zajímavej pohled na auto, co má 450 koní a 0-100 za 4,5sec. Asi jsem zvyklej na obyčejnější auta, než ty. ;-)
Ne, i verze GT 5,0L V8 už je celkem slušnej hardcore a těch aut s manuálem je poměrně výrazný procento i v USA.

Knightrider
17. října 2018, 13:39
1
Ford Mustang GT Convertible: Kopni do tý bedny, ať panstvo nečeká!

I v tý Americe těch osmiválců v manuálu jezdí poměrně hodně. To jsou spíš ty zažitý klišé o automatech v US autech, co furt čteme tady. Dokonce ještě poměrně v nedávný době platilo, že extrémní verze sportovních US aut ani nešly objednat s automatem. Namátkou třeba Corvette C4 ZR-1, C5 Z06, C6 Z06 a ZR-1, Mustang Shelby GT500, Cadillac CTS-V, Viper všech generací....

Knightrider
17. října 2018, 10:27
1
Ford Mustang GT Convertible: Kopni do tý bedny, ať panstvo nečeká!

Skvělý, nasmál jsem se. :-) Chce to manuál místo toho automatu a pak by to šlo. :-)

Knightrider
17. října 2018, 10:13
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Já byl v Písku nedávno, ale jen na otočku. Jasně, idiot se najde za volantem každýho vehiklu, bez ohledu na značku. Tohle byl čerstvej zážitek z neděle, tak mi ho ten Breakthru připomněl při tom zmínění se o Alfistech. Byl to nějakej tuningář. Od pohledu auto totálně opelíchaný a hnusný, ale snížený, s rourou místo vejfuku a barevnýma fosforovýma kolama. Prostě krása, že bys blil.

Knightrider
17. října 2018, 08:50
0
Jak ochutnat McLaren a zbořit touhu po neodpouštějících bestiích

Tak to je bomba. Sice jen kratky svezeni, ake i tak to musel byt neuveritelnej zazitek. Palec nahoru a ticha zavist. Takova prilezitost se mockrat v zivote nenajde. :-)

Knightrider
17. října 2018, 08:48
0
Mitsuoka Rock Star: Japonský roadster vyjíždí v "americkém" kabátě

Napadlo mne zajimavy srovnani mezi Miatou a tou C2. Stara Vette C2, kdyz prisla na trh, se dala objednat s vykonem od 250 do 360 koni, coz byla mimochodem verze se vstrikovanim, nikoliv s karburatorem. V roce 1963! O dva roky pozdeji uz to bylo i s big blockem az 430 koni a zakladni verze s 300HP. A to se bavime o 55 let starym vehiklu. Miata bude muset snist jeste hodne kolacu. :-)

Knightrider
17. října 2018, 08:38
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Breakthru: S tema Alfistama jsi mi pripomnel zkusenost z vikendu. Jedu si v klidu ve Vette a dojedu Alfu 156. Merenej usek na 50km/h, ale dement v Alfe jede 35. Po skonceni useku jsem ho chtel predjet, tak na to samozrejme slapnul, aby to tem mym osmi valcum nandal. Dvoulitrova Alfa kvičí jak pichla svine a leti do kopce, ja tesne za ni na 2.500 otacek, naprosto bez stresu. Jen si tukam na celo. Nemel by sanci, ale rikal jsem si, seru na nej, pres horizont predjizdet nebudu. Dalsi vesnicí uz letime 90, tak jsem se na to vysral a zpomalil na normalni rychlosti. Nepotrebuju prijit o papiry, obzvlast v mistech, kde se casto meri. Tak mi to dement nandal. :-)
Takze jo, Alfisti jsou uplne v poradku. ;-)

Knightrider
15. října 2018, 15:29
0
Mitsuoka Rock Star: Japonský roadster vyjíždí v "americkém" kabátě

Jsem si říkal, kdy se tahle kreace objeví tady, když už na internetu proběhla úplně všude. Chudák Vette C2. Ta se musí obracet v hrobě, při pohledu na tohle zjevení.
Ale na druhou stranu, pro Mitsuoku je to obrovskej počin. Co jsem tak za posledních 10 - 15 let sledoval, tak tam měli jeden větší bizár, než druhej, takže tohle je u nich vlastně docela úspěch. Ono když je předobrazem krásný auto, tak to jde nějak líp, než když se pustili do ztvárnění vlastních myšlenek.

Knightrider
14. října 2018, 09:52
0
Jaguar Trackday 2018: Krocení divokých šelem

Ja to v hlave stejne neudrzim. Jak to nema normalni jmena, tak za chvili budu vedet zase prd, co je co. :-)
F-type verim. To auto i po letech vypada fantasticky, jak coupe, tak roadster a s timhle motorem to muselo byt neskutecny. :-)

Knightrider
14. října 2018, 08:24
0
Jaguar Trackday 2018: Krocení divokých šelem

Zjistil jsem, ze se naprosto ztrácím v označeních jednotlivých modelů, takže jsem si musel rozklikat, co je co za model, ale nevadí.
Musel to byt úžasnej zážitek, na kterej se jentak nezapomíná. Jaguary jsou krásný auta a ten F-type obzvlášť. To musela být bomba za tím volantem. Tiše závidím. :-)

Knightrider
12. října 2018, 09:22
0
Z výrobní linky v Göteborgu právě sjíždí první exempláře kupé Polestar 1

Techniku nijak nerozporuju. Ale celkový dojem a zařazení auta vnímám jinak. Ty prachy bych za to nikdy nedal.

Knightrider
12. října 2018, 08:29
0
Z výrobní linky v Göteborgu právě sjíždí první exempláře kupé Polestar 1

Ambice možná jsou jiný, ale já v tom pořád vidím nástupce C70 a konkurenta Audi A5, co se vzhledu týče. A popravdě moc nevěřím tomu, že klientela bude jiná, než u těch dvou zmíněných aut.

Knightrider
11. října 2018, 17:06
0
Kafe&Káry Ostrava vol.4 - Dolní Vítkovice v obležení aut

Gramo: Já si to taky furt nepamatuju. :-)

Knightrider
11. října 2018, 12:05
0
Kafe&Káry Ostrava vol.4 - Dolní Vítkovice v obležení aut

Saage: Naprosto souhlasim. Dzban je mnohem lepsi, nez Gastown, ale porad je to spis nouzovka.

Knightrider
11. října 2018, 12:03
2
Kafe&Káry Ostrava vol.4 - Dolní Vítkovice v obležení aut

Vavris: No jako ani to Brno neni daleko. Staci dojet metrem na Florenc a pak je to jedna zastavka busem. :-D

Knightrider
11. října 2018, 10:35
1
Kafe&Káry Ostrava vol.4 - Dolní Vítkovice v obležení aut

Vypadá to naprosto neskutečně, včetně toho prostředí kolem. Velká gratulace.
P.S. Čím to může být, že v největším městě v republice jsou ty K&K nejslabší?

Knightrider
11. října 2018, 10:33
0
Kafe&Káry Ostrava vol.4 - Dolní Vítkovice v obležení aut

Si to auto jednou za mesic umej a uklid.

Knightrider
10. října 2018, 14:19
1
BMW M5: Strach, rychlost a láska

Očekávalo se, že to bude brutální a fantastický. A zdá se, že úkol je splněn do puntíku. O tom, že to bude jeden z nejlepších "šílených" sedanů na světě asi nemůže být pochyb.

Knightrider
10. října 2018, 13:57
4
Toyota Yaris GRMN: Rodí se takhle legenda?

A jeje. Vojta je zpátky a s ním jeho filosofický debaty. :-D Já nějak nevím, no. Nejel jsem v tom, ale slyšel jsem, že to nejezdí vůbec špatně. I po dlouhým prohlížení si týhle nákupní tašky ale nějak marně hledám důvod, proč si něco takovýho pořídit. Je to až absurdně drahý a kromě pár nadšenců do kapesní rejže to asi nikoho moc neosloví. Furt je to jen Yaris. Mně připadá, že jakmile nějaký posunovadlo jen trochu vybočí z průměru a z nálepky každodenního vysavače z A do B, hned musí mít všichni pocit, že stojí před něčím kultovním. Je otázkou, jestli to vypovídá víc o kvalitách týhle věci nebo o zoufalství běžný nezáživný produkce, která málokdy dokáže nabídnout nějaký emoce. Za kultovní bych tohle rozhodně nepovažoval, vyjma úzký komunity lidí kolem asijských postrků. Normální člověk to přejde na ulici bez povšimnutí.

Knightrider
08. října 2018, 12:06
0
Z výrobní linky v Göteborgu právě sjíždí první exempláře kupé Polestar 1

Jasně, tak já myslel tou sociál verzí i nějakej základní čtyřválcovej motor. Tohle auto bych zařadil někam k Audi A5, tak bych počítal s podobnýma cenama. Za ty 4 mega už bych teda po dědkovským luxusním coupe nekoukal, bez ohledu na výkon motoru.

Knightrider
08. října 2018, 11:20
0
Z výrobní linky v Göteborgu právě sjíždí první exempláře kupé Polestar 1

Já bych čekal, že sociál verze bude začínat někde kolem 800 tisíc a končit na dvou mega za plně vybavený auto. Tohle mi připadá vážně moc.

Knightrider
08. října 2018, 11:18
0
Knightrider
08. října 2018, 11:05
0
Z výrobní linky v Göteborgu právě sjíždí první exempláře kupé Polestar 1

Ta cena mně teda nemile zaskočila. To je docela úlet. Ale jinak to vypadá fakt skvěle. Jsem na to zvědavý naživo, až se to objeví v normálním provozu.

Knightrider
08. října 2018, 10:59
3
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Majitel týhle věci by měl vážně zauvažovat nad léčebnou.
Na kole se tam v těch kopcích sedřeš. To já už dobře znám. :-)
p.S. My se s paní Knightriderovou taky vždycky smějeme nad spotřebou u Taháka. Když je to pod 15L/100, tak je to super. Jen bysme přitom chtěli vidět ty protažený obličeje TDíčkářů. :-D

Knightrider
08. října 2018, 10:37
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Prachatice jsou trochu z ruky, no. Tam jsem se něco najezdil na Libínský Sedlo. Na kole. :-D

Knightrider
07. října 2018, 20:53
0
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Ja Fb taky nepoužívám. A co se týče aut, moc dalších webů nečtu, protože na to nemám čas. Pro mně je základ US Motors, i když do diskuzí se tam nezapojuju vůbec, přestože registrovanej jsem tam už několik let. I tady už jsem se naučil číst jen o těch autech, který mně zajímají a mainstream vynechávám. Jednak není čas a taky mně zajímají i jiný věci, než jen auta.

Knightrider
07. října 2018, 19:48
3
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Beastar to tady shrnul po svým, ale celkem trefně. Každej jsme pošahanej trochu jinak, ale tahle různorodá komunita funguje docela dobře. A co je pro mně zásadní, i když se v pohledu na věc neshodneme, tak se v drtivé většině případů dokážeme hádat slušně. Když si člověk přečte diskuze na garáži, auto.cz nebo třeba debaty na novinkách bez ohledu na témata, tak se nestačí divit, jaká lidská žumpa je tam. Ta slušnost tady, je tou největší devizou tohoto webu.

Knightrider
07. října 2018, 19:39
2
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Beastar: Nebýt nás divnolidí (kam patříš taky), tak bys ani neměl o čem psát. O autech je to většinou mnohem větší nuda. ;-)
P.S. Evropský auta mi nevadí. Teda, když to není italský, francouzský, ostrovně-komunistický, německý nebo tříválec. :-D
Ale ne, dělám si srandu. Evropský auta mi vůbec nevadí, spíš ten směr, kam se posouvá evropská legislativa. Co jde úplně mimo mně, to je rejže. Tomu jsem na chuť nepřišel.

Knightrider
06. října 2018, 21:10
0
Poslední letošní Kafe&Káry již tuto neděli na Džbáně

Ja si toho vsimnul az ted, takze bohuzel bez nas. :-(

Knightrider
06. října 2018, 21:07
0
Autíčkář na Kubě: Koráby z ostrova svobody

Ja na Kube nikdy nebyl, ale taky bych se tam rad nekdy podival, az na to bude vic casu. Ze jsou 100 let za opicema, jako vsechny komunisticky zeme, to je jasny. S tim se holt musi pocitat. Mnohem horsi mi pripadaji ty asijsky prdelakovy, o kterych se pise v te Mongol Rally. Tam ty opice vladnou doted.

Knightrider
05. října 2018, 21:35
2
Autíčkář na Kubě: Koráby z ostrova svobody

Musel to byt fantastickej zazitek, ale i tak se nejak nemuzu zbavit dojmu, ze to je strasny panoptikum zoufalstvi.

Knightrider
28. září 2018, 08:40
0
Mongol Rally 2018 část 8. : O placení pokut, kazašském Grand Canyonu a ruské Le Mans

Mongoloidni? Tak to musi byt ono. To s jeho myslenim souhlasi. :-D

Knightrider
27. září 2018, 11:35
0
Opel Astra 1.6 Turbo: Jedno auto pro všechny

Nikdo taky neříká, že musí. Ale ta cenová politika nějak nastavená je a dle mýho soudu nesmyslně vysoko. Alternativy jsou vždycky. A pro všechno.

Knightrider
27. září 2018, 08:19
0
Opel Astra 1.6 Turbo: Jedno auto pro všechny

Briza: EvilKitty je perfektní přezdívka. To se ti povedlo. By člověk nevěřil co dokáže blbá angličtina v kombinaci s Břízou. :-D

Knightrider
27. září 2018, 08:17
0
Opel Astra 1.6 Turbo: Jedno auto pro všechny

Je to přesně jak říkáš. Mně na to nejvíc udivuje to, že tyhle totálně přemrštěný ceny nikoho nezaráží a přijde to všem normální. Podle mně to rozhodně není o kvalitách těch aut, ale jen o tom, vyrejžovat na tom co nejvíc. A to nejsou jen auta, ale obecně jakýkoliv odvětví dneska. Běž si koupit top model iPhone za 45 tisíc. Nebo socko verzi za 20. Vždyť to je zvěrstvo. Prostě lidi se rozhodli, že to budou dojit, co to půjde a dokud to ještě půjde. Než přijde další krize. A to jen otázkou času. Sorry jako, ale novej litrovej, tříválcovej Focus za 600? To jako fakt? Nebo to je jen blbá sranda. A tahle Astra totéž. Mně ty ceny přijdou naprosto ujetý.

Knightrider
18. září 2018, 15:31
1
Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium 2018: První dojmy

Uz jsme s pani Knightriderovou meli tu smulu videt tuhle vec nazivo. Ani jednomu se nam to nelibi. Jak zevnitr, tak obzvlast zvenku. Jestli je to Ford nebo se clovek diva na dalsi kreaci od Hyundai/Kia, pozna jen fanda. Verim, ze to jezdi vyborne, ale z toho trivalce bych byl rozpacitej. Nevim, jak se lisi ten 1,0L od predchozi verze, tu jsme mel moznost vyzkouset pred dvema mesici. Na ctyrvalec to kultivovaností nema, navic jsme jeli ve ctyrech a to uz bylo utrpeni. Ale jako postrk pro jednoho az dva lidi asi dobry.

Knightrider
14. září 2018, 14:33
0
Jak si koupit závodní auto a dostat za to peníze

Koukal jsem podle fotek, že je bouchlá. Momentálně ale není za co a navíc ceny oprav jsou tady v jiných řádech. ;-)

Knightrider
14. září 2018, 12:23
0
Jak si koupit závodní auto a dostat za to peníze

P.S. A já bych potřeboval tu C6, zaparkovanou vedle. :-D

Knightrider
14. září 2018, 12:21
5
Jak si koupit závodní auto a dostat za to peníze

Posledních několik článků se zdá, že Autíčkář znovu nachází svoje dávno ztracené kořeny. Tak ať vám to psaní podobných nesmyslů vydrží kluci. Kvůli tomu tu jsme. :-)

Knightrider
12. září 2018, 08:36
0
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích

Pobavil mně ten dělňas v žabkách. :-) Vidět ten svět je hezký, ale žít tam, to by bylo asi na provaz.

Knightrider
10. září 2018, 13:38
0
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

Vojto, já se tady s tebou nehádám, jestli dělat repas nebo ne, ani o tom, že u sporťáku bude častějc. Ostatně sám jsem psal o pár příspěvků nahoře, že řeším zvuky ze svýho motoru. Ventily OK, komprese OK, výkon v pořádku, ale stejně tam něco slyším a budu dál řešit. Jsou to starý auta a potřebujou péči, to tak prostě je. A obzvlášť u těch vysokootáčkových motorů. Dokonce dokážu i pochopit, že se spoustě lidem tenhle typ motorů líbí a sedne jim, ať už je to Wankel nebo něco normálnějšího, vysokootáčkovýho z Japonska. Mně se jak RX-8, tak obzvlášť starší generace RX-7 líbí i jako auta po designový stránce, RX-8 má i famózní interiér, ale Wankel já osobně prostě nepovažuju za dobrej motor, ale za krok vedle. Věřím, že když funguje, je neskutečnej a je s ním opravdu zábava, ale je servisně extrémně náročnej a dost problematickej. Je to víceméně jen pro nadšence. Normálního člověka by z toho asi jeblo. Proto ty ceny ojetých RX-8 jsou takový, jaký jsou, byť to jsou jinak jízdně dobrý auta. K 200SX S13 gratuluju, to je taky pěkný auto, který se povedlo. Blazera nevím. Toho bych si asi nekoupil a když, tak jedině už nějakou starou veteránskou generaci. Takový ty 80./90. léta, který u nás člověk obvykle vidí, určitě ne. EU nesmysly mně serou taky, jako každýho, kdo má rád auta a bohužel bude hůř. Z normálních moderních aut v dnešní produkci nenacházím nic, co by mně nějak výrazněji upoutalo. Jasně, můžeme vybrat M3, 911, Vette C7 a podobný nesmysly, jenže to nejsou auta pro normální lidi. Z nových aut pro běžnýho smrtelníka mám bohužel pocit, že se z nich totálně vytratily veškerý emoce a že to jsou spíš jen přepravní kapse a vysavače na kolech, než auta pro radost, ale lidi to kupujou, tak to takhle asi chtějí.

Knightrider
10. září 2018, 12:13
0
28. Kafe & Káry v Praze - bohaté menu pod zamračenou oblohou

Tak to je hodně slušná účast, paráda. :-) A koukám, že se objevila další RX-7, tentokrát v bílé. To auto je fakt pěkný. Toho hot roda už znám z jiných akcí. To je strašná šílenost. :-)

Knightrider
10. září 2018, 10:46
0
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

Koukám, že jsem ti šlápnul na kuří oko. Ale ano, 100-150 tisíc km mi připadá opravdu zoufale málo. A přednášku na téma aut z USA opravdu nepotřebuju.
O moderních tříválích nemá smysl polemizovat. Čas ukáže sám, jaká bude životnost.

Knightrider
10. září 2018, 07:26
0
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

Vojta: Videí, kde se nějaký auto rozpadne, je na netu miliarda. Stačí si vybrat značku. To bysme si tady takhle mohli honit ega do Vánoc.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Golf 3 TD Variant 1996
Volkswagen Golf 3 TD Variant

1996 rok výroby
74 koní výkon
1 820 ccm objem

Citroën C3  2008
Citroën C3

2008 rok výroby
50 koní výkon
1 398 ccm objem

Ford Explorer  1999
Ford Explorer

1999 rok výroby
175 koní výkon
4 000 ccm objem

Jeep Grand Cherokee Limited 2000
Jeep Grand Cherokee Limited

2000 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Saab 9-5 Aero Combi 2002
Saab 9-5 Aero Combi

2002 rok výroby
273 koní výkon
2 300 ccm objem