reklama
načítám data...

Knightrider

JménoMr. Knightrider
BydlištěPraha 1
Registracepřed 3.9 rok.
Poslední aktivitapřed 3.3 hod.
Příspěvků ve fóru373
Komentářů u článků1451
Pozitivních komentářů u článků268
Negativních komentářů u článků12
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Nákaza americkým virem V8

18. října 2016, 09:58 14 komentářů

Trochu jsem se rozepsal o tom, kterak relativně normální kluk amerikami nakažen byl. :-) 

Stádo divokých Mustangů

27. října 2016, 14:33 43 komentářů

Příběh o nákaze virem V8 pokračuje, aneb jak Ohnivého Ptáka splašený kůň nahradil.

Pro mně krevety, prosím!

28. listopadu 2016, 16:32 45 komentářů

Jak se doma konečně po letech objevil "american sports car number one".


Posledních 50 komentářů

Knightrider
včera v 15:12
1
Nový čínský roadster? Ne, tohle je BMW Z4

Tak musím konstatovat, že ani na tom videu mně to tvarově nijak zvlášť neuchvátilo. Pořád mám dojem, že to je kombinace čumáku Fiatu 124 a staršího Mercedesu SLK z profilu.

Knightrider
včera v 12:28
2
Nový čínský roadster? Ne, tohle je BMW Z4

Já jsem si podle těch světel myslel, že to je nějakej tuning Fiatu 124, než jsem si přečetl nadpis. Z profilu mi to nejvíc připomíná Mercedes SLK. Nějak to moc neladí. Ale uvidíme, až budou lepší fotky a pak obzvlášť naživo.

Knightrider
předevčírem v 12:58
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

I po letech je to pořád moc hezký auto, za kterým se člověk rád otočí. :-)

Knightrider
13. srpna 2018, 15:28
0
Ford Focus RS Edition: Jediný skutečně sportovní hothatch

Beastar: Jo, tak to mám stejně. Proč taky ztrácet čas sněním o přízemních věcech, když existujou i ty nadpozemský, že? :-)

Knightrider
13. srpna 2018, 12:08
2
Ford Focus RS Edition: Jediný skutečně sportovní hothatch

Ty uz jsi zase opacnej extrem. Pro tebe je zajimava jen krabicka od sirek s kolama, at uz je to cokoliv.

Knightrider
13. srpna 2018, 12:05
0
Ford Focus RS Edition: Jediný skutečně sportovní hothatch

Spatnej motor to asi nebude, jen to holt moc nejede.

Knightrider
13. srpna 2018, 09:54
0
Ford Focus RS Edition: Jediný skutečně sportovní hothatch

Já když jsem četl recenzi na nového Focuse a co do toho budou dávat za benzínové motory (diesel fakt neřeším, traktor zatím nepotřebuju, bo nejsem zemědělec a pole nemám), tak jsem nevěřil vlastním očím. Pro mně je to totální degradace auta. Měl jsem možnost nedávno vyzkoušet Kugu s tou 1,5L ještě ve čtyřválci a Focuse s tříválcem 1,0L, obojí fungl nová auta a nějak jsem nenašel důvody, proč něco takového chtít.

Knightrider
13. srpna 2018, 09:38
1
Ford Focus RS Edition: Jediný skutečně sportovní hothatch

V práci jsme měli tu předchozí generaci s pětiválcem a já se přiznám, že jsem z ní moc odvázaný nebyl. V době pořízení jsem měl doma Mustanga V8 s kompresorem a při tomhle srovnání byl prostě Focus jen vlažný čajíček bez emocí, zato se stejnou spotřebou. Ale ono nebýt toho srovnávání, možná bych to tenkrát hodnotil jinak.
Když přišla na trh tahle generace Focusu, moc se mi ze začátku nelíbila, ale mám pocit, že s modernizacemi se Fordu podařilo udělat fakt pěkné auto, které postupně zrálo a dneska mi to přijde jako jeden z nejhezčích hatchbacků, který se dal na trhu koupit. Verze RS, obzvlášť v téhle barevné kombinaci, je pak podle mně vyloženě sexy. A to říkám já, který by si hatchback asi jen tak nekoupil. :-)
Nejel jsem v tom, ale co jsem tak četl jinde, Ford dokázal postavit skutečně kvalitní sportovní auto. Kdo si ho koupil, určitě chybu neudělal. Nezbývá než doufat, že taková časem bude i nová generace, i když ta mně zatím moc nepřesvědčuje. Design ála starší Hyundai nebo Kia a tříválcové motory s odpojováním jednoho válce mi nějak nejdou pod vousy. Ale věřím, že v podobě ST nebo RS se jim zase podaří vyrobit auto a nikoliv přesunovadlo z A do B. Základy, na kterých se dá stavět kvalitně, rozhodně mají. :-)

Knightrider
07. srpna 2018, 19:25
2
Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

V celých jižních Čechách jsou naprosto fenomenální silnice. Tam je fakt radost jezdit.
Že já blbec se odtud stěhoval, když si tak vzpomenu na ten tankodrom, co se Středočesi pokouší vydávat za silnice. :-/

Knightrider
05. srpna 2018, 14:13
1
5 zajímavých aut, která ještě pořád koupíte "za pár"

To heslo je dobrý, to se mi líbí. Nevím proč, ale hned mi přitom vyskočil na mysli Krab. :-D

Knightrider
05. srpna 2018, 14:08
0
Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

Beastar: Taky jsem se pri tomhle slovnim spojeni musel uchechtnout, ale nechtel jsem to komentovat. ;-)

Knightrider
05. srpna 2018, 09:55
0
Knightrider
05. srpna 2018, 09:52
1
Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

No hele uz jsem z ty prace taky unavenej. Denne 10-12 hodin. To uz pak neresis, kolik vydelas, ale chces jen to volno.

Knightrider
05. srpna 2018, 09:49
0
Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

V Tahoe je nadrz tusim na 98L a k tomu jsme mívali jeste 130L LPG. :-D

Knightrider
05. srpna 2018, 07:44
0
Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

Ta priroda kolem, to je taky pecka. :-) U nas je nejvetsi problem si vubec najit cas. Ja teprve vybiram lonskou dovolenou a jeste mi dost porad zbyva. :-/

Knightrider
04. srpna 2018, 21:42
1
Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

Mimochodem, pred trema dny jsme se vratili z kempovani na Slapech, kde jsme byli pro zmenu Tahákem a bylo to taky super. Klidna prijizdka kolem prehrady, par dni v kempu s noclehem v aute a taky clovek zažívá neskutecnej pocit svobody a radosti. Automobilova nirvana muze mit hromadu podob. :-)

Knightrider
04. srpna 2018, 17:37
0
Hyundai Ionig PHEV: Nadšený hybrid

Tesla je zajimava, ale kdyz si tak nekdy ctu zkusenosti majitelu s provozem, servisem a cenama dilu, tak vim jiste, ze bych to vazne nechtel.

Knightrider
04. srpna 2018, 17:31
0
Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

Jasne, Favorit, Filcka nebo treba E36 neni problem. S Ferrari 208 uz asi trochu jo. Ono to taky nejde takhle zobecnovat a hazet vsechny auta z 80. a 90. let do jednoho pytle.

Knightrider
04. srpna 2018, 15:18
2
Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

Beastar: Na tobe je strasne videt, ze uz nejsi 20-ti letej pubertak, ale dospělej chlap se zkusenostma. Tem mladym klukum to nevysvetlis, ale oni na to casem prijdou sami. Jako kazdej. ;-)

Knightrider
04. srpna 2018, 15:14
0
Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

Beastar: mobil v drzaku na sklo. Holt taky obcas potrebujes vydobitky moderni techniky, kdyz jsi linej hledat papirovou mapu.
Nimrod: Da, ale temer nikdo to nedela. Je to uz dneska nesmysl.

Knightrider
04. srpna 2018, 09:47
5
Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

Jezdit ve starych autech je sice krasny, je to uzasnej zazitek, ale clovek je z toho utahanej, to si priznejme. Ja sice casto rikam, ze ty novejsi auta jsou ve vsem lepsi, ale soucasne touzim po prvnich rocnicich Corvette C3 z konce 60.-tych a zacatku 70.- tych let. Tak aby se v tom cert vyznal. Ono vsechno ma svoje pro a proti. Jezdit veteranem denne do prace si ani ja neumim predstavit. Je to proste strasna drina.
Minuly tyden jsme jezdili s kamaradama na Sumave ve dvoulitrovy Fabii. Ja miluju rizeni, takze jsem si to neskutecne uzil i v tomhle aute, ktery je jinak naprosto nezajimavy. Ale ty silnice tam, panove, to byla takova nadhera. Ja si predstavoval, jak je projizdim ve svoji Vette nebo v Mustangu, ale ve finale i v ty Fabii jsem si to ohromne uzival. Miluju cestovani, jakykoliv, ridim rad a mam z toho radost. Kdyz se k tomu prida moznost cestu absolvovat v necem zajimavym, je to obrovskej bonus, ale nikoliv nutnost.
Tenhle prispevek prave pisu ze sedadla spolujezdce naseho Stanga cestou na sraz veteranu. Jen se kocham krajinou a i tak jsem naprosto spokojenej. Svet je relativni. Ale kdyz clovek chce, dokaze si vychutnat ohromny množství ruznych zazitku. Takze si uzivejte silnice, at jedete v cemkoliv. :-)

Knightrider
04. srpna 2018, 07:43
0
Hyundai Ionig PHEV: Nadšený hybrid

Ja tam vidim jinej problem. Tohle auto je pro normalni ceskou rodinu ciste spotrebni zalezitost. Zadna hracka pro radost. Jenze. Je to mensi nez Octavia, ma to mensi vnitrni prostor, kufr temer polovicni, spotrebu s tdi Octou srovnatelnou, Hyundai je stejnej low end jako Skoda, tudiz prestyz nula, ale stoji to dvakrat tolik, takze ciste jen z ekonomickyho hlediska je to proste nerentabilni. Za 20-30 let to bude mozna jinak, ale kdybych mel dneska kupovat obycejny rodinny auto, tak tohle obejdu obloukem, protoze se mi to proste nevyplati a ty zvyseny naklady na porizeni se mi nevrati.

Knightrider
03. srpna 2018, 18:42
0
Hyundai Ionig PHEV: Nadšený hybrid

Já tu recenzi nečetl, protože jsem divnej, jak víme, a tyhle auta mně vůbec nezajímají, ale ten tvůj komentář mně vážně ohromně pobavil. Takhle nějak si tu diskuzi kolem těchhle posunovadel představuju. Paráda. :-D
Popravdě zatím nějak neshledávám důvody, proč si koupit elektrickou/hybridní lednici na kolech o velikosti Octávky za dvojnásobek, když to bude žrát stejně jako ta Octa v tdi. Návratnost nákladů mi vychází tak nějak na nikdy a to mi připadá zbytečně dlouhý. ;-)

P.S. Možná by se mohl Autíčkář alespoň přes to léto vysrat na ten svůj novej směr do světa komerce a tuctovosti a zase zkusit psát o něčem zajímavým. Když je teda ta okurková sezóna. ;-)

Knightrider
03. srpna 2018, 07:57
0
Citroën C3 1.2 PureTech ELLE: Autíčko po francouzsku

No vidíš. A my se s kolegama do práce svážíme společně, takže tam tři lidi v autě žádná vzácnost není. Hotové.

Knightrider
02. srpna 2018, 20:10
0
Citroën C3 1.2 PureTech ELLE: Autíčko po francouzsku

Ono je uplne jedno, jak je to zprevodovany. Kdyz do takovyho bazmeku nalozis tri dospely lidi, tak to do kopce pojede, jen kdyz se budou vsichni odrážet nohama od asfaltu jak ve Flintstonech.

Knightrider
02. srpna 2018, 09:32
0
Citroën C3 1.2 PureTech ELLE: Autíčko po francouzsku

Ja jsem znamy tim, ze nemam rad mala auta, ale musim rict, ze tahle vec se mi celkem libi a to jak zvenku, tak uvnitr. Co by mne ale drtilo, to jsou ty dnesni motory. Nejak si neumim predstavit, jak by se v tomhle a jemu podobnych autech jezdilo ve vic, nez jednom cloveku.
Minuly tyden jsme ve trech chlapech projezdili Sumavu ve dvoulitrovy Fabii a musim rict, ze vykon toho auta mi pripadal, ze je vylozene na hranici snesitelnosti. Neumim si predstavit, ze bych s tim mel zit dlouhodobe. A totez by platilo pro tenhle C3. Je to hezky, ale asi bych se s tim dlouhodobe neszil.

Knightrider
01. srpna 2018, 14:47
0
Mongol Rally 2018 část 2.: O UFO na kopci, zatáčkách v mlze a tureckých celnících

To je fakt nadhera. Jen tise zavidim a tesim se na pokracovani. :-)

Knightrider
30. července 2018, 20:02
1
D1 je peklo, ale nemůžeme si za to sami?

Pepa SFI: Hele to já neznám. Já měl vždycky jen benzínový osmiválce a s těma se jezdí nějak jinak. :-) Teda vlastně jednou jsem měl jen šestiválec. S kompresorem. ;-)
Junior: Jak jsem psal nahoře. Na netu ví každej nejlíp, jak se má jezdit. ;-)

Knightrider
30. července 2018, 18:37
0
D1 je peklo, ale nemůžeme si za to sami?

Mně na těchhle diskuzích baví, jak je každej strašně uvědomělej. Všichni ví nejlíp, jak jezdit, aby to bylo plynule a netvořily se kolony, jak zipovat, jak předjíždět, všichni jsou strašně ohleduplní a je úplně jedno, jestli ta diskuze probíhá na Autíčkáři, jiným autařským fóru nebo kdekoliv jinde, kde auta nikoho ani nezajímají. Na piráta silnic nebo blbce za volantem na netu člověk nenarazí. Zajimalo by mně, kam se všichni ti chytří a uvědomělí jedinci poděli, protože na silnicích pak občas potkáváme sorty blbců a pilotů formule Risk. Jestli ono to nebude náhodou trochu jinak a nebude třeba si sáhnout hlavně do vlastního svědomí.

Ona není hlavním problémem ani nepřiměřená rychlost, ani lepení se na prdel, ani nebezpečné předjíždění. Tím problémem je arogance moci. Za volantem je najednou každej mistrem světa nebo přinejmenším mistrem volantu a ten ví přece nejlíp, jak se má jezdit. A proto to taky ukáže všem ostatním. Co na tom, že je to občas o hubu a o těžký zranění. Arogance moci za volantem přemůže i normální zdravej rozum. "A co nedám já, jakožto druhej Schumacher, to za mně zvládne to moje super vychytaný fáro." Jenže ono to takhle v tom reálným světě bohužel nefunguje. Ono to prostě chce za tím volantem taky trochu přemýšlet a toho pána tvorstva nechat radši doma. Ušetří se tím dost nervů a problémů. A pak budeme spokojení všichni. ;-)

Knightrider
27. července 2018, 21:18
0
Maserati Levante 2018 Diesel: La Dolce vita

Ta recenze byla strašně krátká. Mám pocit, že jsem se dozvěděl úplně kulový, ale přesto se mi to líbilo, takže za mně dobrý, Honzo. Obzvlášť to přirovnání k drahým hodinkám je perfektní. Ono to přesně takhle je. Ty nejdražší hodinky ukazujou jen čas a max. datum a dost často ani ten čas vlastně neměří úplně přesně. Jenže o to v jejich světě vůbec nejde. Tam jsou priority jinde. A totéž platí pro Levante a jemu podobný. Ona ta dokonalost tam není potřeba. Hraje se na pocity a na emoce.
Jinak se přiznám, že mně zrovna tenhle design moc neoslovuje. Já mám rád SUV v klasickým tvaru cihly, takže za mně by byla volba jiná, buď Cadillac Escalade, GMC Yukon Denali nebo třeba nový Lincoln Navigator. Výjimkou by bylo Lambo Urus. To se mi naživo líbilo.

Knightrider
21. července 2018, 15:21
0
9 aut, na která nezapomenu

Asi je jasný, že u mně ten výčet bude obsahovat vesměs US auta, takže: Když pominu naše současný auta, tj. Corvette C4 a 66 Mustanga, tak skvělý zážitky za volantem jsem měl i se svým 2007 Mustangem GT s kompresorem Edelbrock, výborně jsem si zajezdil i s kamaradovým 2010 Camarem SS nebo Challengerem SRT-8. Úžasný svezení bylo i v Corvette C6 v základní verzi a pak obzvlášť ve verzi Z06 s 505HP. Z moderních aut bych mohl jmenovat ještě Lamborghini Hurracan, Audi A8, Cadillac STS, 911 996 a 997. A ze starých aut pak 1973 Challenger a moje oblíbená Corvette C3, kde jsem ridil v podstatě skoro všechny ročníky, od 1968 po 1982. Obzvlášť ta 1968 v cabriu, v manuálu a se 300HP byla skvělej zážitek za volantem na pěkných okreskách. Totéž 1973 Vette cabrio. Měl jsem možnost se svézt jako spolujezdec i v Corvette C1, ročník tuším 1961 a taky úžasný. O Viperu RT/10 nemluvě. Extrémně tvrdá spojka, pedály vyosený vlevo, stísněný, nepohodlný, ale fantastický. :-)
A pak takový ty rádoby lepší verze běžných aut, jako je Focus ST nebo nová Audi S3, Golf VR6, Passat R32, ale to už mně ani jedno tolik nebralo.

Knightrider
16. července 2018, 17:46
2
Vymysleli jsme ultimátní auto pravého Autíčkáře!

Asi ještě nikdo nechtěl vidět v přímým přenosu, jak se Miata roztrhne vejpůl. A přitom by to mohla být tak hezká podívaná. :-D

Knightrider
16. července 2018, 15:46
0
Knightrider
16. července 2018, 13:44
0
Vymysleli jsme ultimátní auto pravého Autíčkáře!

Já bych Wranglera zkousnul v pohodě i s tím Pentastarem, ale je fakt, že když už dělají takový šílenosti, jako je Grand Cherokee Trackhawk nebo Dodge Durango SRT, tak proč ten V8 nenacpat i do Wranglera, že? :-)

Knightrider
16. července 2018, 07:45
6
Vymysleli jsme ultimátní auto pravého Autíčkáře!

Ještě, že je tady ten Autíčkář, kterej vždycky přijde s nějakou kravinou. Já bych si jinak ani nevzpomněl, že nějaká Miata vůbec existuje. :-D

Knightrider
14. července 2018, 21:57
2
Ford Taurus - málo americký Američan

Skoda toho faceliftu, kterej ho vic priblizil Fusionu/Mondeu. Meli to nechat, jak to bylo.
Mimochodem, elektricky nastavitelny pedaly mam i ve svym 14 let starym Tahoe. Nektery veci jsou v Americe opravdu nekde jinde.

Knightrider
13. července 2018, 15:00
1
Staré automobilové ikony jsou mnohem zábavnější než nová auta. Akorát ne vždy...

Takže to vezmeme polopaticky, abys pochopil, o čem jsem mluvil:
pocit z řízení - subjektivní záležitost (asi proto se tomu říká "pocit"), nicméně starý auta měly kuličkový řízení, kde se o nějaký zpětný vazbě a přesnosti moc mluvit nedá. A že ve starým autě máš ve 100km/h pocit, že letíš 200, to je ten pocit z řízení? Já tady mluvil o objektivně měřitelných věcech, ne o pocitech.
trvanlivost komponentů/životnost agregátů - v 60. letech bylo normální, že auta po 5 letech nebo po 100 tisících km vyžadovaly kompletní repasi. Ty nebo tvůj táta jste určitě taky zažili období Škoda 105/120. Nějak si nevybavuju z domova ani od nikoho, že by to auto bylo bezúdržbový, v tom smyslu, jako ty dnešní. O korozi radši nemluvit, antikorozní ochrana u starých aut neexistovala. Podívej se, jaký záruky na prorezivění kastle dává dnešní výrobce aut. Jakejkoliv.
kvalita zpracování - viděl jsi někdy plastovej interiér u auta z 80. let? Ty máš opravdu pocit, že ten bakelit je kvalitnější, než dnešní přístrojovky? Zajdi si k očnímu.
účinnost a efektivita motoru - o tom, že dnešní motory jsou výkonově úplně jinde, než před 20-30 lety snad netřeba diskutovat. Jakou cestou k tomu výkonu došly, je pak v zásadě irelevantní. Vyšší účinnost je neoddiskutovatelná.
spotřeba- Ani tady snad není potřeba polemizovat o tom, jestli je u současných aut nižší, než u podobně velkých nebo výkonných motorů před 20-30 lety.
aktivní a pasivní bezpečnost - jako odpověď bude stačit, když si na youtube najdeš pár crash testů starých aut. Když jsi došel až sem, tak internet zvládáš.
jízdní vlastnosti - opravdu si myslíš, že 20- 50 let starý auto může soupeřit s jeho současným ekvivalentem? Opět zkus použít youtube třeba pro srovnání časů na okruhu.
Já mám doma 22 let starou Corvettu a 53 let starýho Mustanga. Mně opravdu nemusíš poučovat o starých autech. Jsou krásný, je s nima zábava, mají charisma, ale svým současným ekvivalentům se v objektivně měřitelných parametrech absolutně nemůžou rovnat.
Takže mír a lásku, ty veliteli vesmíru.

Knightrider
12. července 2018, 08:14
0
Jaké bylo vaše první auto? | Autíčkář se ptá

Je to nějakých 7-8 let zpátky, kdy byl 78' Trans Am v téhle "Smokey and Bandit" verzi na prodej kousek od Prahy a já nad ním tenkrát hodně uvažoval. Dneska si nadávám, že jsem si ho tenkrát nekoupil, protože teď jsou ty ceny trojnásobné. :-(

Knightrider
12. července 2018, 08:11
0
Kafe & Káry Praha vol. 27: Autíčkářova malá Káhira

Pěkná směsice aut. Já dal tentokrát přednost ježdění na kole. Tak třeba příště. :-)

Knightrider
08. července 2018, 16:36
0
Jaké bylo vaše první auto? | Autíčkář se ptá

Par detailu navic tam je. Ale relativne decetni zneny oproti serii.

Knightrider
08. července 2018, 13:29
0
BMW i3s: S jako Sportlich

Marcocz1: To mas asi pravdu, ale ja holt mam auto spojeny s cestovanim a jako alternativa k MHD mi to prijde jako dost drahej špás.

Knightrider
08. července 2018, 08:15
7
Jaké bylo vaše první auto? | Autíčkář se ptá

Já byl už od 10-ti, 12-ti let milovníkem US aut a ani po těch třiceti letech mně to nepustilo, spíš naopak. Tyhle auta se mnou vydrží až do smrti. :-)
Když jsem dodělal řidičák, tak jsem se samozřejmě nemohl smířit s tím, že bych jezdil nějakou obyčejnou plečkou, ať už starou Škodovkou nebo později Hyundaiem od našich nebo nebejbože utratil vlastní peníze za něco podobnýho. A tak jsem si řekl, že to s těmihle auty chvíli dám a moje první auto bude NĚCO. Pár let to trvalo, ono jako věčný student to nebylo jednoduchý, ale nakonec jsem se dočkal a koupil si svojí první Ameriku. Já chtěl vždycky Corvettu, ale jen dvě místa k sezení a hlavně finance, mně nakonec přemluvily k alternativě, kterou byl 1999 Pontiac Firebird Trans Am s motorem LS1 5,7L V8, 305HP z Corvetty C5. U nás se to v té době sehnat nedalo, i na srazech US Cars to člověk potkal jednou za několik let a tak jsem si ho nechal dovézt z Texasu. Tenkrát to bylo 5 let starý auto. Ve srovnání s tím, co jsem do tý doby řídil, to bylo neskutečně rychlý a nespoutaný. Já ho miloval. Po pár letech šel do světa a já ho vyměnil za rok starýho Mustanga 2007, ale stejně na Firebirda vzpomínám do dneška a popravdě, asi bych si ho klidně zase koupil. Mělo to skvělej motor, úžasnej design a targu, což je naprosto fenomenální vynález. Na Mustangu mi strašně chyběla, ale teď jsem to vyřešil cabriem a nemá to chybu. :-)
Já jsem toho názoru, že když je člověk dostatečně cílevědomý a disciplinovaný, tak si dokáže splnit i takovéhle sny. Jednoduchý to nebylo, ale dal jsem to. Pro mně to byl začátek mých splněných snů a života kolem US aut, kterej je už dneska naprostou samozřejmostí, včetně komunity stejně postižených kamarádů. :-)

Knightrider
07. července 2018, 21:31
0
BMW i3s: S jako Sportlich

115. Hmmm, tak to musi byt fakt super cestovani s takovym autem. :-(

Knightrider
05. července 2018, 19:30
0
BMW i3s: S jako Sportlich

Tak to mas nejspis neco s usima. ;-) Nakoplej kačer, alias 1er je teda taky neco. :-D

Knightrider
05. července 2018, 14:38
0
BMW i3s: S jako Sportlich

Taky jsem si rikal. A ono na ctvrt mili nebo na kilometru uz by to taky vypadalo jinak. Tech 300m je pomerne kratka draha, kde ty rozdily obecne nebudou moc velky u zadnych aut.

Knightrider
05. července 2018, 14:36
0
BMW i3s: S jako Sportlich

Beastar: No vidíš, na pár velmi epesních kousků jsem zapomněl, ale díky za připomenutí. :-)

Knightrider
05. července 2018, 13:23
1
BMW i3s: S jako Sportlich

Není. Ještě mají dvojku, Banglovu pětku, šestku a sedmičku. :-D

Knightrider
29. června 2018, 14:21
0
Mám garáž plnou aut, ale nemám čím jezdit. Co s tím?

Po přečtení tý první půlky jsem se strašně řezal smíchy. Úplně perfektně to vystihuje náš vozový park, včetně těch problémů. :-) Na podzim se budeme stěhovat mimo Prahu, ale auto na každodenní dojíždění do práce už je taky předvybraný. Bude to Ford StreetKa. To prostě líp nevymyslíš. A já se fakt snažil. :-D
Každopádně ani toho vození věcí bych se nebál. Všechno je řešitelný, když má člověk trochu tý fantazie, viz. foto. :-D

Knightrider
28. června 2018, 07:52
0
Volvo několika kliknutími

Ja mam pdoblem v tom, ze mne zajimaji jen "divny" auta, ktery obvykle stoji nasobky tech normalnich a to i v pripade, ze jsou o roky az desitky let starsi. :-D

Knightrider
27. června 2018, 16:36
2
Aston Martin DBS Superleggera je nový vrchol značky

To auto je nádherný. Že není v tý obligátní zelený nebo šedivý, by mi vůbec nevadilo. Tahle višňová je alespoň příjemný zpestření oproti tý každodenní šedi, kterou člověk vidí na ulici.

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

AMC Eagle Limited 1987
AMC Eagle Limited

1987 rok výroby
150 koní výkon
4 200 ccm objem

Dodge W300 FF 1973
Dodge W300 FF

1973 rok výroby
140 koní výkon
5 875 ccm objem

Chevrolet Suburban 4x4 , 6.2 diessel 1983
Chevrolet Suburban 4x4 , 6.2 diessel

1983 rok výroby
150 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 4x2 1979
Ford F150 4x2

1979 rok výroby
155 koní výkon
5 730 ccm objem

Chevrolet C10 Cheyene 1976
Chevrolet C10 Cheyene

1976 rok výroby
165 koní výkon
5 730 ccm objem