reklama
načítám data...

Knightrider

JménoStanislav Dostál
BydlištěPraha 1
Registracepřed 2.8 rok.
Poslední aktivitapřed 30.7 min.
Příspěvků ve fóru210
Komentářů u článků989
Pozitivních komentářů u článků134
Negativních komentářů u článků8
Možnostinapsat zprávu
Informace

1996 Chevrolet Corvette convertible 5,7L V8 360HP, 2004 Chevrolet Tahoe LT premium 5,3L V8 300HP, a moje drahá polovička má 1966 Ford Mustang coupe, 4,7L V8 200HP

Poslední blogy

Nákaza americkým virem V8

18. října 2016, 09:58 14 komentářů

Trochu jsem se rozepsal o tom, kterak relativně normální kluk amerikami nakažen byl. :-) 

Stádo divokých Mustangů

27. října 2016, 14:33 43 komentářů

Příběh o nákaze virem V8 pokračuje, aneb jak Ohnivého Ptáka splašený kůň nahradil.

Pro mně krevety, prosím!

28. listopadu 2016, 16:32 45 komentářů

Jak se doma konečně po letech objevil "american sports car number one".


Posledních 50 komentářů

Knightrider
dnes v 08:46
0
Head-up displej: Pilotem stíhačky snadno a rychle

Máš tam chyby. Corvette C4 HUD nikdy neměla. Až C5 a to až od roku 1998, pro modelové ročníky 1999. První C5 ho taky neměly. Ale je pravda, že už začátkem 90. let GM dávalo HUD i do jiných svých aut.
Já jsem měl sériový HUD v Pontiacu Bonneville SSEi a musím říct, že je to naprosto vynikající věc. Kromě rychlosti to ukazovalo i blinkry, frekvenci rádia, různá varovná upozornění a pár dalších věcí. A třeba když jsem dosáhnul omezovače rychlosti, tak to na mně celé začalo varovně blikat, abych se zase uklidnil. :-) Nejen, že to je efektní, ale opravdu je to neuvěřitelně funkční a člověk si časem úplně odvykne koukat na budíky. Dal se na tom nastavit i jas a výškový posuv na čelním skle, takže to nijak nepřekáželo a v noci nerušilo. Naprosto vynikající záležitost.

Knightrider
dnes v 07:53
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Ale jo, to auto je super. Mně se líbí jak zvenku, tak zevnitř. Je to opravdu chlapský auto už svým vzezřením. Ale bohužel jsem zatím neměl možnost řídit. Jen mně právě překvapil tenhle levnej detail u auta, který stálo mega a půl jako nový.

Knightrider
včera v 15:48
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Já netvrdím, že je to špatný auto. Nicméně vyzkoušel jsem, názor jsem si udělal a dál nemá smysl se k tomu vracet.

Knightrider
včera v 13:55
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Tak to se soudruzi z NDR moc nevytáhli. Ale co, na plasty a podobný detaily to nejezdí.

Knightrider
předevčírem v 19:29
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Ten ram ty plateny strechy je uvnitr takhle otevrenej normalne?

Knightrider
předevčírem v 17:31
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Chtělo by to i nějaký fotky z interiéru. To auto je vzhledově povedený jak zvenku, tak zevnitř a navíc je to pořád na našich silnicích docela exot, tak je škoda se ošidit o ten minimalistickej interiér.

Knightrider
předevčírem v 16:45
-1
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Jak rikam, kazdy auto ma svoje idealni pouziti a to proste nemusi byt stejny. Zrovna tady ta S2000. Na blbnuti asi naprosta bomba, ale pri normalnim jezdeni, a ruku na srdce, i toho bude procentuelne pri pouzivani toho auta dost, to asi taky nebude zadna slava. Vysokootackovy motory mozna budou fajn na okreskach a na okruzich, ale pojizdet s tim denne do prace treba tady v Praze, uz by asi moc velka hitparada nebyla. Je to vzdycky o nejakych kompromisech a o tom, co clovek od toho auta chce, k cemu ho chce a co vsechno je ochotnej mu odpustit.

Knightrider
předevčírem v 16:27
0
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Raspby: Ale jo, jasne, ruzny auta maji ruzny urceni, o tom bez debat. S Nissanem GT-R asi do Myta nebo do Pisku nepojedes. To by sis moc nezajezdil.

Knightrider
předevčírem v 15:25
1
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Zimbic: Každý auto se dá upravit a každý se dá zrychlit. Včetně tohohle vašeho japonskýho zázraku. Ale protože už jsem měl možnost Miatu řídit a dokonce i vodit bokem, tak jsem si naprosto jistej tím, že pro mně to auto koule nemá a že výkonově je sériový auto totální mrdka z krtka, byť podvozek je slušnej, to uznávám. A že na správný trati se správným řidičem není pomalá? I tak se to dá říct. A nebo mám napsat, že je potřeba pro ní vybrat optimální podmínky tak, aby měla šanci vůbec s někým soupeřit? Ono to přesně takhle totiž je. Na motokárový trati v Písku super. V Brně na okruhu mezi skutečnýma sporťákama dobrý tak na rozvoz svačiny. Ano, divadlo dokáže udělat, ale zase tak velký fakt ne. Zkus někdy řídit něco skutečně sportovního a nadupanýho, abys viděl ten obrovskej rozdíl.

Knightrider
předevčírem v 10:57
-1
Honda S2000: Vemte si mou ledvinu! | Za volantem

Mne by ten vysokootackovej motor vubec nesednul, takze ja bych to urcite nechtel, ale clanek je skvele napsanej. Myslim, ze Vavris to vystihnul naprosto perfektne. Tyhle auta jsou o pocitech z rizeni a o tom divadle, co dokazou vytvorit. Na nejaky plasty a slicovani sere bilej tesak. To je rozdil oproti Miate, ze? Skutecny sportovni auto s chlapskyma koulema a ne detska hracka. Proto to ma takovy charisma.

Knightrider
14. června 2017, 19:33
0
Knightrider
14. června 2017, 18:17
0
Renovace není investice aneb proč je lepší držet se zpátky | Ptejte se

Zalezi na rocnikach, motorech, prevodovkach. Koupis C3 za 300 tisic a taky za milion a pul. Na cene ale rozhodne neklesaji, spis naopak.

Knightrider
14. června 2017, 16:52
1
Knightrider
08. dubna 2017, 20:55
0
Hennessey jde s tisícovkou koní proti Démonům

Polin: 30L opravdu ne. Ja byl dneska se svoji Corvettou v Brne, jeli jsme normalne, v klidu, a prijeli jsme tam za 8,5L. Camaro je vetsi a tezsi a co mi rikal znamy, co ma 5. generaci, 6,2L V8, tak s tim na dalky jezdi tusim za 11-12L.

Knightrider
08. dubna 2017, 20:53
0
Hennessey jde s tisícovkou koní proti Démonům

Moji znami maji tu patou generaci, ale uz jsem videl v Praze i tuhle sestou.

Knightrider
08. dubna 2017, 06:15
0
Hennessey jde s tisícovkou koní proti Démonům

A myslim, ze to plati pro vsechny generace Camara. Ostatne sam jsem mel kdysi 1999 Pontiac Firebird Trans Am, coz je jednovajecny dvojce Camara 4. generace a to auto bylo absolutne bez problemu. Motory i prevodovky jsou tam v pripade V8 z Corvetty, ale oproti ni maji nizsi vykon, takze nejsou ani tolik zatezovany. Ale ona je i u tech Corvett jeste dostatecna rezerva. Osobne motory Chevrolet small block V8 povazuju za jedny z nejlepsich na svete.

Knightrider
08. dubna 2017, 06:09
0
Hennessey jde s tisícovkou koní proti Démonům

Mam par znamych, kteri tuhle generaci maji a nejen od nich, ale ani nikde na forech jsem nikdy neslysel, ze by tam byl s necim problem.

Knightrider
07. dubna 2017, 21:18
0
Hennessey jde s tisícovkou koní proti Démonům

Cetl jsem to jinde predevcirem. Je to masakr. Asi to nutne potrebuju. :-)

Knightrider
07. dubna 2017, 14:59
0
Citroën C3 - radost na kolečkách

Krab: Pamatuju, když před lety měla moje drahá polovička starou Fiestu s atmosférickou jednatrojkou a výkonem nula nula hovno. Do města dobrý, ale jinam se s tím vyjet nesmělo a dálnice byla vyloženě peklo. Před každým kopcem brutálně rozhulákat, abychom vyjeli až nahoru a cestou se modlit, aby nám nějakej kamioňák nevjel do cesty, protože zpomalení znamenalo, že rychlost klesne natolik, že už nás budou tlačit přes sebou i ty kamiony. Fakt jsem se v tom cítil vyloženě ohroženě na zdraví.
Ale u tohohle autíčka se asi nepředpokládá, že by se s tím jezdilo nějak víc mimo město nebo nedej bože po dálnici, takže to je asi úplně v pohodě a je fakt, že vzhledově je to velmi povedený jak zvenku, tak zevnitř. Pro rodinu to není, ale pro řidiče, max. spolujezdce, to bude bez problému.

Knightrider
07. dubna 2017, 13:38
0
Citroën C3 - radost na kolečkách

Polar Bear. Neblbni. Ty jsi zvyklej na plnohodnotný auta. Tohle musíš brát jako designovou nákupní tašku pro holky. :-)

Knightrider
06. dubna 2017, 13:35
0
Ptejte se Vojty: Začínat s předkem nebo čtyřkolkou?

To je fakt. Tenhle režim neznám. :-D

Knightrider
06. dubna 2017, 12:02
1
Silviiny deníky 4: Sushi vs. Bratwürst

Je fakt, že když koukám na fotky obou aut, tak si říkám, že to BMW je daleko uhlazenější, modernější, kvalitněji zpracované, s lepšími materiály uvnitř, ale stejně bych bral radši Silvii. A proč? Protože je exotická, neokoukaná, vyčnívá z davu a protože je neurvalá, hrubá a chce řidiče zabít. To mám na autech rád. :-)
Myslím, že jsi se rozhodnul dobře. :-)

Knightrider
05. dubna 2017, 21:40
0
Ptejte se Vojty: Začínat s předkem nebo čtyřkolkou?

Mne je to jedno. Mne manual nijak neomezuje ani po Praze. A tech 300km po dalnici? Zaradim petku (nebo sestku) a dal prece taky neresim.

Knightrider
05. dubna 2017, 16:31
0
Ptejte se Vojty: Začínat s předkem nebo čtyřkolkou?

My mame dve ze tri aut v automatu, takze s tim nemam absolutne zadnej problem, ale stejne davam v 99% pripadu prednost manualu. Mam to proste rad. Ale tohle ma kazdej jinak.

Knightrider
05. dubna 2017, 13:12
0
Ptejte se Vojty: Začínat s předkem nebo čtyřkolkou?

S tím třílitrovým Legacy, co je na obrázku jsem se něco najezdil. A dokonce to mělo i stejný kola a barvu. Mně to naopak připadalo jako lehkonohá motokára a ne velký tlustý auto. Ale na ježdění to bylo opravdu velmi příjemný. To se mi hodně líbilo. :-)
Jinak až na ten automat souhlasím s Vojtou. Tady je to sice samej mistr světa, kterej rally tisíce jezer považuje za svůj denní chleba, ale je potřeba se vrátit zpátky na zem. Člověk po autoškole nemá naprosto žádný automatický návyky a jeho jedinou starostí na dost dlouhou dobu bude zvládat normální provoz kolem sebe a o nějakým využívání výkonu a přemýšlení nad charakteristikou jednotlivých pohonů nemůže být vůbec řeč. Tady to chce něco jednoduchýho, levnýho na provoz i na servis a s rozumným výkonem. A je úplně jedno, co to bude za značku.

Knightrider
05. dubna 2017, 07:52
0
Kafe&Káry Brno vol. 17: Honem zpátky za Lužánky!

Přesně tak. V deset u totemu Ikea v Brně.

Knightrider
04. dubna 2017, 21:51
0
Knightrider
04. dubna 2017, 21:31
0
Kafe&Káry Brno vol. 17: Honem zpátky za Lužánky!

Tak to ja mel povinnosti tenhle vikend, tak doufam, ze ten dalsi uz snad ne. Akorat predpovedi pocasi nejsou uplne nejlepsi.

Knightrider
04. dubna 2017, 21:19
0
Kafe&Káry Brno vol. 17: Honem zpátky za Lužánky!

Skoda, ze to neni v sobotu. To budu zrovna v Brne s autem.

Knightrider
03. dubna 2017, 09:13
0
Autíčkář.TV aneb Autíčkářova videa už se blíží. Teaser prvního testu.

Mně se F40 vždycky líbila, proto jsem i lepil její papírový model jako dítě, ale F50 považuju za to nejkrásnější Ferrari všech dob. Loni v Maranellu jsem měl možnost vidět obě auta naživo, tak jsem se u nich i nechal zvěčnit, protože taková příležitost už se asi jen tak opakovat nebude. Ty auta jsou jednoduchý a přitom nádherný umělecký díla.

Knightrider
03. dubna 2017, 09:09
0
Kupte si redakční Mondeo, my si místo něj pořídíme nesmysl

Ta Britney? No tu asi neukecáš. :-D Ale vážně. Zajímalo by mně, jestli máš nějaké tipy na ten nesmysl. :-)

Knightrider
03. dubna 2017, 08:39
-1
Kupte si redakční Mondeo, my si místo něj pořídíme nesmysl

Já jsem vážně zvědavej na ten nesmysl, kterej přijde místo toho. Doufám, že nás nebudeš dlouho napínat. :-)
P.S. A tu Britney bych bral i dneska. :-D

Knightrider
03. dubna 2017, 08:29
0
Autíčkář.TV aneb Autíčkářova videa už se blíží. Teaser prvního testu.

krab: Tohle video znám. To je nádhera. Moje nejoblíbenější a podle mně nejkrásnější Ferrari všech dob, tj. F50 a vedle ní stejně fantastická F40. Jako dítě jsem lepil její papírový model. :-)

Knightrider
31. března 2017, 13:29
0
Silviiny deníky 3: První servisní ožužlání

Ten menejdzer v super sportu si vybral volno za hodiny prescasu navic, protoze se od rana dohaduje se stavebnim uradem a se stavbyvedoucim. Ale radsi bych byl v klidu v praci. Byl bych urcite min nas..nej ;-)

Knightrider
31. března 2017, 08:49
0
Silviiny deníky 3: První servisní ožužlání

Uplne mi to evokovalo moje prvni starosti po dovozu auta. Technicaky vetsiny normalnich civilizovanych evropskych zemi uz davno neobsahuji kdejaky nesmysl, takze u nas je pak trochu problem ty udaje sehnat. Kola jinych rozmeru? U atypickeho auta problem. Udelat emise nebo treba geometrii? Problem. Nikdo nema odpovidajici parametry, podle kterych by se dalo merit. I ty problemy s vybitou baterkou jsem na zacatku taky resil, nez jsem zjistil, ze to dela neorigo alarm, ktery neustale spousti sirenu. Tak sel do popelnice.
Na zacatku je to hodne o nervy, ale kdyz se vsechno vyridi, tak potom uz je to radost jezdit, to se vsad. Ostatne tenhle prispevek prave pisu ve svym aute. :-)

Knightrider
30. března 2017, 22:15
0
5 věcí, které potřebujete vědět než v sobotu vyrazíte na náš trackday v Mýtě

Franz Kafka: Jojo, mas pravdu. O tom nezataceni uz jsem taky slysel. ;-)

Ze by dve 911 v tesnym zavodu na okruhu? :-)

Knightrider
30. března 2017, 18:45
0
Knightrider
30. března 2017, 18:25
1
5 věcí, které potřebujete vědět než v sobotu vyrazíte na náš trackday v Mýtě

Vzdycky, kdyz jedu na vycvik s autama, tak jsem pritom spocenej jak prase. Ono se to nezda, ale pokud je potreba extremne rychle reagovat na pedaly a na volantu, tak se u toho kazdej brutalne zapoti. A to nemluvim o otlacenych kolenech od palubovky, bez ohledu na to, co je to zrovna za auto. Neni to zadna sranda a clovek je z toho extremne fyzicky unavenej, i kdyz neznalej by rekl, co asi tak muze byt fyzicky narocnyho na vozeni si prdele v aute a toceni volantem. Neni to nic jednoduchyho.

Knightrider
29. března 2017, 20:08
0
5 věcí, které potřebujete vědět než v sobotu vyrazíte na náš trackday v Mýtě

Na sobotu mam bohuzel naplanovane nejake povinnosti, takze se nakonec neprijedu ani podivat. :-(

Knightrider
29. března 2017, 15:23
1
Legendy minulosti: Mercedes-Benz CLK GTR

Tohle je nadhernej kus auta. Pamatuju na fotky toho stribrnyho coupe, ale az doted jsem vubec netusil, ze existoval i roadster. Jeho fotky jsem nikdy nevidel.

Knightrider
29. března 2017, 15:20
0
Jarní péče o střechu kabrioletu

Ale musim rict, ze ja bych vydrzel na to cumet taky dlouho. Me se vzdycky libily ty tvary sipovityho designu s ostrym cumakem. :-)

Knightrider
29. března 2017, 14:05
0
Jarní péče o střechu kabrioletu

Adam Forman: No vidis, a ja bych spis tipoval, ze to je zrovna auto, ktery tady nikoho moc nezaujme. :-)

Knightrider
29. března 2017, 10:21
0
Jarní péče o střechu kabrioletu

Ale i tak to asi hodne zabolelo. :-(

Knightrider
29. března 2017, 00:24
0
Jarní péče o střechu kabrioletu

Ono staci tu bilou strechu slozit pod dekl a je udrzba vyresena. :-D

Knightrider
29. března 2017, 00:23
0
Jarní péče o střechu kabrioletu

No do haje. Tak to musela byt poradna sleha. Co se stalo?

Knightrider
28. března 2017, 17:56
0
Knightrider
28. března 2017, 17:55
0
Jarní péče o střechu kabrioletu

Nene, tahle ma cervenej interier. Tech bylo vyrobenych jen 53 kusu pro celej svet. A navic tahle fotka uz je na netu proflakla. :-)
Ale samozrejme to neslo neokomentovat. :-)
Ted jsem bohuzel v Brne, ale uz se tesim, jak si pres vikend zase zajezdim. :-)

Knightrider
28. března 2017, 16:21
5
Jarní péče o střechu kabrioletu

Pekny fáro na uvodni fotce. :-D

Knightrider
27. března 2017, 17:29
0
Nejnovější trend v japonském tuningu? Beranidla a široké blatníky bez blatníků

Jak se ta hrůza jmenuje nevím, ale hanba by mně fackovala, kdybych měl do něčeho takovýho sednout. :-)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

BMW Řada 3 kastle E36 Compact 316i 1999
BMW Řada 3 kastle E36 Compact 316i

1999 rok výroby
75 koní výkon
1 600 ccm objem

Jeep Grand Cherokee  5.7 HEMI V8 LPG Limited 2005
Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI V8 LPG Limited

2005 rok výroby
326 koní výkon
5 700 ccm objem

Mazda CX-5 V zaruce do listopadu 2017 2014
Mazda CX-5 V zaruce do listopadu 2017

2014 rok výroby
175 koní výkon
2 200 ccm objem