načítám data...

Knightrider

JménoMr. Knightrider
BydlištěPraha 1
Registracepřed 4.5 rok.
Poslední aktivitapřed 1.0 dny
Příspěvků ve fóru433
Komentářů u článků1647
Pozitivních komentářů u článků341
Negativních komentářů u článků11
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Nákaza americkým virem V8

18. října 2016, 09:58 14 komentářů

Trochu jsem se rozepsal o tom, kterak relativně normální kluk amerikami nakažen byl. :-) 

Stádo divokých Mustangů

27. října 2016, 14:33 43 komentářů

Příběh o nákaze virem V8 pokračuje, aneb jak Ohnivého Ptáka splašený kůň nahradil.

Pro mně krevety, prosím!

28. listopadu 2016, 16:32 45 komentářů

Jak se doma konečně po letech objevil "american sports car number one".


Posledních 50 komentářů

Knightrider
včera v 15:02
0
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

Prpan: Já si říkal, že to je US verze. A jaký je to auto na servis? Před těmi 15-ti lety, když jsem se o něj vážně zajímal, tak to byl docela mazec. Díly drahý a druhovýroba v podstatě neexistovala.

Knightrider
20. března 2019, 19:10
1
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

Tak to velká gratulace. 3000GT se mi vždycky strašně líbilo. Ty tvary jsou geniální. Někdy před 15-ti lety jsem nad ním i vážně přemýšlel, ale nakonec jsem zvolil jinak. Dodneška mě ale tyhle auta fascinujou. Mají ty správný klínovitý tvary. :-)

Knightrider
17. března 2019, 09:00
0
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

Jo, přesně. Mám z ní úplně stejnej pocit.

Knightrider
16. března 2019, 21:51
0
Toyota GT86: Samé otázky

Zvláštní recenze. Tak trochu ve stylu "ani ryba, ani rak", ale možná, že přesně takový je i to auto. Možná sporťák, možná ne. Jestli bych si ho koupil? Určitě ne, ale na druhou stranu, musím říct, že facelift tomu neuvěřitelně pomohl. To auto vážně hodně prokouklo a vypadá teď celkem dobře. Sundat z toho ty podivný polepy a na tu základovku hodit nějakej barevnej lak, tak by to nemuselo vypadat špatně. Zarazila mně ale ta cena. Vážně začíná na 1,23 milionu? To je trochu moc, ne?

Knightrider
16. března 2019, 21:27
0
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

Pajero byla svyho casu legenda, jenze i tahle "nejnovejsi" generace uz je 13 let stary auto. Prodeje tak logicky neustale klesaji. Celosvetove to bylo loni nejakych 35 tisic Pajer, coz je vazne bida s nouzi.

Knightrider
16. března 2019, 16:44
0
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

L200 možná nebude špatný auto, ale ten design, to je hrozný. Pajero už je taky letitý auto a nějaká nová generace nejspíš nehrozí.

Knightrider
16. března 2019, 15:04
2
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

Tahle značka je pro mně obrovskou záhadou. Kromě Lanceru Evo už 20 nevyrobili nic, co by stálo za pozornost a přesto ještě nezkrachovali.

Knightrider
10. března 2019, 06:36
3
Kterak se z odpůrce kabrioletů stal jejich příznivec

Za StreetKáčko se taky přimlouvám. Tam by mně docela zajímal tvůj pohled na věc. ;-)

Knightrider
09. března 2019, 09:12
1
Kterak se z odpůrce kabrioletů stal jejich příznivec

Já vždycky považoval za ideál targu. Čistokrevný kabriolet jsem nikdy nechtěl. Po tom, co jsme si ale pořídili s paní Knightriderovou Vettu v cabriu, zjistili jsme, že to oba milujeme a nedáme na to dopustit. A až přijde čas na obměnu vozového parku, tak budeme hledat primárně zase cabrio. Vjemy z jízdy v cabriu jsou mnohem intenzivnější a my máme pocit, že si tu jízdu mnohem víc užijeme a to i když se jede jentak kochačka. Zážitkem je potom každá jízda. :-)

Knightrider
08. března 2019, 16:36
0
Příběh autíčkářových fotek

Taky mám ten dojem. :-D

Knightrider
07. března 2019, 20:12
5
Příběh autíčkářových fotek

Se nějak nemůžu rozhodnout, jestli to bylo o focení nebo o tom, že parta pošuků dostala hračku. :-)

Knightrider
05. března 2019, 14:35
1
Ptejte se: Jak za minimální peníze nakoupit maximální exkluzivitu

Tak jo Vavris, melt jsi pravdu. Adam je opravdu z jiný planety. A zdá se, že ho jeho mateřská loď tady vysadila za trest, aby se tu s námi naučil žít. Jinak si ten výběr nedovedu vysvětlit. :-D

P.S. Beastarův Cadillac Allanté je výbornej tip. Ani na srazech US cars jsem ho nikdy neviděl. Znám ho jen z článků a z videí. Plus jakákoliv zmiňovaná amerika z 80./90. let. Dobrá volba a žádný problém se servisem. I ta Kubova Lancia vypadá hodně zajímavě. Já bych připojil ten Renault Wind. V Monacu a kolem Saint Tropez jsem je vídal, ale u nás snad jednou jedinkrát. Moderní, levný, s nízkými náklady, stylový a pro radost. Alternativou k němu by mohl být Ford StreetKa.

Knightrider
02. března 2019, 17:49
8
Nejšílenější aerodynamické prvky

Když se řekne mega křídlo, tak se mi automaticky vybaví 1970 Plymouth Superbird. Aerodynamika je tam do naprosté šílenosti, ale prý to fungovalo. Je to tak bizarní, až se mi to líbí, ale ceny těchhle aut jsou v řádech mnoha milionů.

Knightrider
01. března 2019, 19:22
5
Ford Focus EcoBlue Titanium: Král plný paradoxů

840 tisíc za hatchback nižší střední, co sotva jede? No do prdele. Ten dnešní svět je pošahanej.

Knightrider
23. února 2019, 08:38
0
Top 3 | Malej, ale šikovnej!

Vorlosup: Mně napadlo to samý. :-) A navíc Matěj ve stejným angličáku jezdil. :-)

Knightrider
20. února 2019, 13:35
0
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Řidičák mám přes 20 let, takže co se trapasů týče, už bych mohl pomalu vydat knížku. :-)

Knightrider
19. února 2019, 15:23
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

I pro mně je to pořád krásný auto. A správný motor samozřejmě nechyběl. Ona verze Trans Am ani s ničím jiným, než s celohliníkovým Chevroletem small block LS1 5,7L V8 z Corvetty C5 nebyla. Tyhle ročníky jsou i na srazech US cars dodnes velkou vzácností a Trans Am v podstatě nevidno ani tam. Ale shodou okolností jeden Trans Am jezdíval dlouhá léta na Praze 5 v Nových Butovicích.

Knightrider
15. února 2019, 19:32
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Však jo. Každej má jinej vkus.

Knightrider
15. února 2019, 15:13
2
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Já se teda přiznám, že jsem taky hroznej tuningář a všechny svoje auta upravuju, ale myslím, že to nedopadlo úplně tragicky, i když samozřejmě každýmu se líbí něco jinýho. Ono je to hodně o osobním vkusu a preferencích. A samozřejmě o financích, ale ty věci nahoře, tam je problém v tom, že už ten základ, kterej se upravuje, je totálně nezajímavej. A když se přidá nesoudnej majitel, tak to prostě nemůže dopadnout dobře.

Knightrider
14. února 2019, 20:06
10
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Tam žádní rychlí nejsou, jen zběsilí. :-D

Knightrider
14. února 2019, 15:23
1
Zemřel John Haynes, zakladatel legendární série dílenských příruček

Já mám obě ruce levý, takže mně ani obrázkovej manuál nepomůže. :-)

Knightrider
13. února 2019, 06:26
0
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

Ona ta nová 911 nevypadá špatně. Je taková masivnější a ty vyboulený blatníky agresivnější, než ty starší generace. Je to asi 14 dní, kdy jsem za jednou jel, tady v Praze. A teprve naživo v běžným provozu člověk vidí, jak je to auto obrovský. Na fotkách to tak nevyzní, ale v reálu mezi normálníma autama tě okamžitě upoutá, jak strašně velký a masivní to je, i oproti třeba Fabiím a Octaviím.
Je zajímavý, že Vetty se rozměrově nijak výrazně nezměnily za posledních 35 let. Vlastně C6 i C7 jsou menší, než C5. Ale 911, když je postavíš vedle sebe, je to obrovskej markant, jak se každou generací nafoukly.

Knightrider
12. února 2019, 20:09
2
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

Bohužel je to tak. Dnešní auta neuvěřitelně bobtnají a tloustnou. U mýho auta čumák končil pomalu u kotníků. Je to neuvěřitelně nizoučký, i díky tomu, že to nemá klasickou masku chladiče. To už dneska bohužel nejde, ale i tak si i současná Vette C7 zachovává identický základní proporce. Tam se zase tak moc nezměnilo.
Na druhou stranu, otázka je, co bude za dalších 20, 30, 40 let. Mezi 30. až 50. lety měly auta do štíhlých nebo ostrých linií taky daleko. Já bych to neviděl tak černě. Mění se nejen regule, ale i vkus a preference lidí. Já věřím, že čas krásných a štíhlých aut zase přijde.

Knightrider
11. února 2019, 09:47
1
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

Tahle diskuze nikam nevede, takže nemá smysl v ní dál pokračovat.

Knightrider
11. února 2019, 07:39
1
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

Doprava, ať už MHD nebo auto, je čistě individuální záležitost. Někomu vyhovuje/vyplatí se to, či ono. Chápeme?
Já nemám problém s tím, že nechceš jezdit MHD. Vlastně je mi to úplně u prdele. Používám auto i MHD. Jak kdy. Podle potřeby. Evidentně jsi můj příspěvek vůbec nechopil, ale za tvoje pomalejší vedení já nemůžu. Ale pro tebe detailněji. Ať tady nebo kdekoliv jinde na netu se člověk dočte od 80% diskutujících, že MHD nepoužívají vůbec nebo jen velmi sporadicky. Nevím, jak u vás v Asii, ale tady v Praze dopravní podnik uvádí, že denně přepraví 3,4 milionů lidí. Jasně, ten co jeden metren, může prestoupit na bus/tram, jede ráno tam a odpoledne zpět, takže reálnej počet jednotlivých,, konkrétních lidí bude poloviční, možná třetinovej. I tak mi ty počty internetových hrdinů, co by do socky nevlezli, nějak nesedí. Asi proto, že když přiznáš, že jezdíš sockou, už nebudeš tak hustej boreček. A propo, k tomu tvýmu rozměňování drobných 2x denně. Je vidět, že jsi teoretik nebo si prostě jen zaspal dobu. Tady se platí kartou už nekolik let. Ani tu lítačku nemusíš mít. Kupon si nahraješ na platební kartu.

Knightrider
10. února 2019, 19:44
1
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

Poposedni si a třeba na to přijdeš.

Knightrider
10. února 2019, 11:14
7
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

To zase bude komentářů, jak nikdo nejezdí MHD, protože čas a svoboda pohybu pyčo. A pak vlezeš do MHD, vlastně kdekoliv v republice, a zjistíš, že je narvaná lidma k prasknutí. Tak já nevím.
P.S. MHD jezdím, naprosto pravidelně a samozřejmě a nevidím v tom problém. Mí dva kamarádi pravidelně pendlujou týden co týden vlakem mezi Olomoucí a Prahu. Na cestu Bohemky a nějaký jídlo a jede se. Nemají pocit, že by strádali.

Knightrider
05. února 2019, 19:47
1
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Toho Vipera chci. :-D

Knightrider
05. února 2019, 11:13
0
Velký offroad za rozumnou cenu

Sumy: Při kutálení z kopce nechceš být v žádným autě. Vezmi si kolik ty auta váží. Ta hmota někde musí být a když není na střeše, tak asi bude na opačným konci.

Knightrider
05. února 2019, 09:22
0
Velký offroad za rozumnou cenu

Ta pevnost střechy je asi taková:



Myslím, že můžu v klidu spát.

Knightrider
05. února 2019, 08:53
5
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Z tohohle čtení je závěr celkem jasnej. Toyobaru je skvělý sportovní auto z devadesátek, jak lidi chtěli. Jediným jeho problémem je to, že okolní provoz už z devadesátek fakt není.

Knightrider
04. února 2019, 20:46
0
Velký offroad za rozumnou cenu

A co se pevnosti týče, zrovna u Tahoe člověk může být naprosto v klidu. To je stejně bytelnej tank jako Land Cruiser.

Knightrider
04. února 2019, 20:42
1
Velký offroad za rozumnou cenu

To ESC se u Tahoe/Yukon/Escalade jmenuje StabiliTrack. A mechaniků na US auta je v republice víc, než dost.

Knightrider
04. února 2019, 20:29
1
Velký offroad za rozumnou cenu

Jezdím s tím teprve 6-7 let. :-) Je to boží kára. Ten náš je teda trochu chudák zanedbanej. Odstěhoval už toho tolik, že bych mohl vypravit nákladní vlak, ale co už. Funguje poslední rok - dva jako dělník.

Knightrider
04. února 2019, 20:26
1
Velký offroad za rozumnou cenu

A hele, náš Tahák. :-). No s tím sněhem asi takhle. Před garáží bylo dneska 20cm sněhu a na konci příjezdový cesty půlmetrovej val od rolby. Jsem trochu línej, tak jsem jen zmáčknul tlačítko čtyřkolky a jelo se. S tím valem si poradila radlice vpředu. :-) Paní Knightriderová mi furt nadává, že dělám kraviny, ale když to člověk přepne na automatickou čtyřkolku, tak to jede jen na zadek, než ten se sklouzne a připojí předek. Jako přiznávám, že by se občas daly strachy štípat prdelí dráty, když se ty tři tuny začnou sunout bokem, ale já si nějak nemůžu pomoct. :-)
Jinak je to vážně skvělý auto, který sice nemá v interiéru prvotřídní materiály jako Range Rover, ale narozdíl od něj funguje a to tak, že se několik let za sebou umisťoval na prvním místě ve spolehlivosti ve svojí třídě. Výbava auta je velmi nadstandardní i na dnešní dobu, natož před těma 15-ti lety, když to bylo nový. Provoz a servis není levnej, ale to u žádnýho z těchhle aut. Pod kapotou člověk najde standardně 5,3L V8 300HP, což máme i my. V benzínu samozřejmě. Diesel se tam nikdy nedával.

Knightrider
04. února 2019, 20:09
0
Velký offroad za rozumnou cenu

Knightrider by ti vychválil Tahoe/Yukon, ale zrovna tenhle v inzerátu není úplně ideál. Je to verze jen s náhonem na zadek.

Knightrider
03. února 2019, 12:09
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Jimi: Přesně, jak píše Slower. Metodika měření oktanových čísel je v USA jiná, než v Evropě a i složení benzínu je tam trochu jiný, takže jejich značení neodpovídá našemu. US 87 je EU 91, US 91 je naše 95 a US 93 cca odpovídá EU 98. Potvrzovali mi to i technici z jedný US firmy z Pensilvánie, kde mi ladili software řídící jednotky na Mustanga.

Knightrider
03. února 2019, 08:52
5
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Napsal jsi to velmi výstižně. Myslím, že takhle to opravdu je. Nadšenců do aut je dost, ale těch, co na to mají, je dost málo a těch, co to můžou/chtějí provozovat jako jediný auto, je ještě míň. A ani jako status car to nemůže fungovat. Alespoň papírově při srovnání technických parametrů ne. Navíc, při myšlence na sporťák každýho napadne BMW, Porsche a spol ,ale na dědkovskou Toyotu si vzpomene málokdo a Subaristů je obecně málo. Já bych k těm důvodům ještě přidal vzhled. Pominu mizerný plasty v interiéru a zaměřím se na kastli. Facelift tomu neuvěřitelně pomohl. Před ním to bylo celkem nudný auto s tuzingovýma světlama vzadu. Klasickej benzínka tuning. Pokud se přidala nevýrazná barva karoserie, tak to byl vyloženě propadák. Naopak po faceliftu už to auto vypadá velmi svěže.
Shodou okolností včera jsem jedno Toyobaru po FL potkal. V záplavě běžných osobáků a SUV na silnicích, je to příjemný zpestření. Je škoda, že sportovních aut nejezdí víc, napříč všema značkama. Já miluju klasický coupé a roadstery, jejich elegantní tvary, ale bohužel je zabíjí hot hatche, který v dnešní době jsou nejen rychlejší, ale hlavně univerzálnější a praktičtější. A v tom je asi ten kámen úrazu. Coupé je krásný, elegantní, vzbuzuje emoce, jenže u většiny lidí nakonec zvítězí ten rozum a praktičnost (rozumněj: manželka) a koupí ten Hot Hatch. A to je škoda.

Knightrider
26. ledna 2019, 11:56
0
Vzpomínka na zemřelý segment mainstreamové vyšší střední třídy - díl 2.

Peugeot 605 měl kdysi kamarád. Obdivoval jsem, jak je to velký a prostorný. Já měl velký sedany vždycky rád. Pamatuju i tu Sigmu a Safrane za mých mladých let. Tenkrát se mi ty auta hrozně líbily. A totéž platí i pro ten Saab 9-5. Překvapuje mně, jak skvěle to auto pořád na fotkách vypadá. Je neuvěřitelně nadčasový. V letech 2005 až 2008 jsem měl možnost s ním jezdit v práci. Bylo to hodně pohodlný auto a já ho měl celkem rád, ale upřímně, už tenkrát na něm bylo znát, že to je zastaralý a třeba s tehdejším Passatem nemohlo držet krok. Pořád je to ale auto, za kterým se člověk rád otočí.

Knightrider
23. ledna 2019, 17:05
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Presne tak. Bylo to upraveny Éčko podvozkově. Netusim, jak dalece si jsou dily blizky nebo dokonce vzajemne zamenitelny. Spis bych na to nesazel a u verze po faceliftu uz vubec ne, ale ano, zaklad byl v Éčku.
Kazdopadne neni to nijak problematicky auto, naopak za malo penez hodne muziky.

Knightrider
23. ledna 2019, 14:27
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

GanGreen: Ano, měli období, kdy to bylo uvnitř příšerný. A současně dodávám, že to po letech při faceliftu změnili (nejen u řady 300, ale u všech svých aut, když se Chysler konečně probral z opice) a že Lancia na tom nemá naprosto žádnej podíl, což jsem reagoval na Vorlosupa a taky to do toho komentáře napsal. Naftička v tom je, to je fakt. Ještě od Mercedesu. A dokud to nějak funguje, je to prej celkem v pohodě. Když to fungovat přestane, tak je to prej drahý, co jsem tak slyšel mezi majiteli. 300C v dieselu jsem řídil jen jednou a moc mně to nepřesvědčilo, abych řekl pravdu. U těch poface nevím, co tam je za diesel, dál jsem se o něj nezajímal.

Knightrider
23. ledna 2019, 14:15
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Beastar: Ty jsi narazil na jednu zásadní věc a to jsou třídy aut. To je totiž to, v čem se Evropa nejvíc liší od Ameriky. Tady u nás platí, že malý auto je levný a čím větší auto, tím je luxusnější a dražší. Jenže v Americe tohle tak docela neplatí. Tam luxus a vysokou cenu určuje především značka, takže ty si tam klidně koupíš auto velikosti S-klase, ale za cenu Octavie. Pokud zvolíš Chevrolet nebo Ford, popřípadě i ten Chysler, tak dostaneš klidně pětimetrový auto, ale za normální cenu. Když chceš luxus, běž si pro Cadillac nebo Lincoln. Tam si za něj a za super kvalitní materiály připlatíš. Normální člověk, kterej chce jezdit ve velkým autě za rozumnou cenu, půjde pro toho Chevroleta. A dostane třeba i stejnej technickej základ, ale za úplně jiný peníze.

Knightrider
23. ledna 2019, 13:57
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

V Superbu mi to DSG zase tolik nevadilo, asi bylo jinak nastavený, ale v týhle Fabii a i v tý Octavii, což byla Octavia II 1,8L benzín, to bylo naprosto šílený. Cukání, prodlevy, buď reaguje přehnaně nebo vůbec. Hroznej krám.

Knightrider
23. ledna 2019, 12:10
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Bavoraczech: Je to do města něco strašnýho. Jezdit s tím po Praze je vyloženě za trest. Popojíždění v kolonách nebo parkování je s tím obrovskej problém. Oproti tomuhle je i manuál úplně zlatej, natož kvalitní automat. Já si říkal, k čemu tahle převodovka je, když ve městě nefunguje vůbec, ale ty máš pravdu. Ono je to fakt jen na to "zatlačení do sedaček woe", což ve Fabii 1,4L TDi je fakt materiál teda, ale lidi to tak asi chtějí nebo co. Jinak si neumím existenci toho krámu vůbec vysvětlit. Holt jsem asi měl jiný představy o účelu použití automatu v malým městským střepu.

Knightrider
23. ledna 2019, 10:25
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

To máš pravdu. Já jsem právě vystoupil z Fabie III, v dieselu a s DSG. Mně tyhle auta pořád nepřestávají udivovat. Ten diesel nemá smysl komentovat. To je prostě línej sráč. A to DSG? Úplně stejnou zkušenost mám z Octavie. Asi nejhorší a nejotravnější automat, co jsem kdy řídil. Ta převodovka je tak strašně strašná, že vůbec nechápu, jak si něco takovýho může někdo dobrovolně koupit. Na pojíždění po městě je to brutálně ucukaný. Nedá se s tím vůbec jezdit.

Knightrider
23. ledna 2019, 09:52
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Ono popravdě, drtivá většina normálních Čechů nemá s US autama naprosto žádný osobní zkušenosti.

Knightrider
23. ledna 2019, 07:30
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

GanGreen: Mně spíš serou takový ty klasický klišé kolem US aut ve stylu nebrzdí to, nezatáčí to, žere i trávu kolem silnice a příšerný interiéry. Ale pak přišli Evropani a dali tomu formu. Leda hovno. Největší US mrdky jsou ty, do kterých byly nasraný evropský diesely. Taky proto je nikdo nechce a proto stojí basu piv. A ta slavná Lancia, která už 30 let nevyrobila zajímavý auto, se u 300C zmohla jen na výměnu loga na volantu a masce chladiče. A když jsem pak viděl reklamu na Fiat Freemont a poslouchal kecy o úžasným italským designu, tak mně mohl šlak trefit. I v Americe jezdí mrdky. Jako všude na světě. Ale taky hromada skvělých aut. Ona Amerika totiž neznamená jedno auto a jedna značka. Rozdíly jsou obrovský, stejně jako tady. V Evropě taky nejezdí jen Mercedes, ale taky třeba Dacia. Společný mají jen to, že jsou z Evropy.

Knightrider
23. ledna 2019, 07:16
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Tak to ja bych si to jako Itala nikdy nekoupil. Vzdyt na tom nic italskyho neni.

Knightrider
22. ledna 2019, 15:59
0
O čem vlastně mluvíme v redakci, když se náhodou nebavíme o autech?

Já už to četl. Je to obsáhlý, ale z těch fotek docela zamrazí.

Knightrider
22. ledna 2019, 15:58
1
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Beastar: Vyloženě za hovno stály motory od VM Motori 3,1L V6 v Grand Cherokee WJ, 2,5L V6 v Jeepu Grand Cherokee/Cherokee/Chrysler Voyager a spol. A 2,8L V6 taky nemá nejlepší pověst.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Avenger  2008
Dodge Avenger

2008 rok výroby
140 koní výkon
1 996 ccm objem

Škoda Octavia Elegance 2006 2,0TDI 6°DSG  2006
Škoda Octavia Elegance 2006 2,0TDI 6°DSG

2006 rok výroby
140 koní výkon
1 968 ccm objem

Chrysler 300C  2007
Chrysler 300C

2007 rok výroby
218 koní výkon
2 987 ccm objem

Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V 2004
Renault Mégane CC coupe cabrio 2.0 16V

2004 rok výroby
99 koní výkon
2 000 ccm objem

Lincoln Premiere Continental  1960
Lincoln Premiere Continental

1960 rok výroby
320 koní výkon
7 044 ccm objem