reklama
načítám data...

Knightrider

JménoMr. Knightrider
BydlištěPraha 1
Registracepřed 3.3 rok.
Poslední aktivitapřed 29.2 min.
Příspěvků ve fóru263
Komentářů u článků1137
Pozitivních komentářů u článků166
Negativních komentářů u článků7
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Nákaza americkým virem V8

18. října 2016, 09:58 14 komentářů

Trochu jsem se rozepsal o tom, kterak relativně normální kluk amerikami nakažen byl. :-) 

Stádo divokých Mustangů

27. října 2016, 14:33 43 komentářů

Příběh o nákaze virem V8 pokračuje, aneb jak Ohnivého Ptáka splašený kůň nahradil.

Pro mně krevety, prosím!

28. listopadu 2016, 16:32 45 komentářů

Jak se doma konečně po letech objevil "american sports car number one".


Posledních 50 komentářů

Knightrider
05. prosince 2017, 21:14
0
BMW 1602: Auto, které vytvořilo novou třídu

Oproti temhle mladochum uz jsme dedci. Vzdyt by to mohl byt muj syn.

Knightrider
05. prosince 2017, 19:06
1
BMW 1602: Auto, které vytvořilo novou třídu

Moc hezky vozitko. Je super, ze si cestu ke starym autum nachazi i dnesni mladí.

Knightrider
04. prosince 2017, 09:45
2
Jeep Wrangler 2018: Hliník se odstěhoval do Michiganu

Už 20 let je to jedno z aut, který bych nutně potřeboval a jak tak koukám, tak s příchodem nový generace se na tom nic nemění. A to je super. :-)

Knightrider
04. prosince 2017, 09:38
3
Mazda MX-5 RF 2.0: Analogové auto v digitálním světě

Já se pořád nemůžu rozhodnout. Je hnusnější roadster nebo targa? :-D
Je to dlouhý jak tejden před vejplatou, ale dočetl jsem až do konce a musím říct, že je to jeden z nejpovedenějších Vojtových článků. Oprostil se tady od těch jeho filosofických blábolů typu "auto nechce být auto" a napsal vážně dobrej text. Za to palec nahoru. A s Miatou ať je to jak chce, určitě to byl ohromně příjemnej tejden.

Knightrider
03. prosince 2017, 12:10
0
Se starým BMW za pár šlupek do Maroka a zase zpátky: Část druhá

Úžasný. To musel být skvělej zážitek. :-)

Knightrider
23. listopadu 2017, 10:25
4
Vyplatí se v dnešní době diesel? | Autíčkář se ptá

Mně by zajímalo, co za 20-50 let budeme dělat se všema těma baterkama, který se vykuchají ze starých hybridů. Připadá mi, že elektro/hybridní mánie je jen další marketingovej tah na zákazníka, nic víc. Je potřeba rejžovat, diesel teď není v kurzu, ale máme hybridy. O žádnou ekologii tady nejde. Ony ve finále ty starý vyřazený baterky tu ekologii dost možná zatíží mnohem víc, než nějakej smradlavej diesel. Neříkám, že jsou hybridy špatný, myslet trochu ekologicky není od věci, ale žádnej Svatej Grál v tom nevidím.

Knightrider
22. listopadu 2017, 07:07
0
Rudá Potvora po čtyřiceti tisících kilometrů | Autíčkářova garáž

Myslim, ze v tu chvili jsem byl na tom stejne jako ty. Prdel jsem mel tak sevrenou, ze jsem mohl stipat mostni nejty, kdyz se to kouslo a ja letel po smyku, nez jsme se zastavili. :-D Holt kvalitni nemecka technika od ZF. :-/
Ale ja zaplakal hlavne az pri opravach. Cela tahle anabaze mne stala 120 tisic. :-/

Knightrider
21. listopadu 2017, 23:00
0
Knightrider
21. listopadu 2017, 16:57
0
Rudá Potvora po čtyřiceti tisících kilometrů | Autíčkářova garáž

No tak hlavně, že ty svěrače nepovolily hned v tom lese. :-D

Knightrider
21. listopadu 2017, 12:20
0
Rudá Potvora po čtyřiceti tisících kilometrů | Autíčkářova garáž

Takhle mám Miatu úplně nejradši. Zmuchlanou jak papír a naloženou na odtahovce. :-D
Ale vážně. Buď rád, že jsi se v tom nezabil a že to na tu bídu dopadlo ještě relativně dobře. Kdybys byl ve stavu, kdy už bys dneska nebyl schopnej o tomhle zážitku sám napsat, bylo by to o dost horší.
A cože jsi šel pak dělat jako první? No, já bych řekl, že domů převlíct trenky. Po tomhle zážitku nejspíš bylo bláto na hřišti. :-D

Knightrider
15. listopadu 2017, 06:48
2
Corvette ZR1 je tady a je nejvýkonnějším Chevroletem v historii

Na poli extremnich supersportu je to naopak velmi lidova cena a pritom to auto s nimi dokaze drzet krok.

Knightrider
14. listopadu 2017, 17:44
0
Corvette ZR1 je tady a je nejvýkonnějším Chevroletem v historii

Ja prave taky ne, proto jsem myslel, ze je to jen v automatu.

Knightrider
14. listopadu 2017, 09:10
0
Corvette ZR1 je tady a je nejvýkonnějším Chevroletem v historii

On i ten sedmisetkoňový Hellcat koupíš s manuálem, což je super a do nedávna jsem to ani sám nevěděl.

Knightrider
14. listopadu 2017, 09:09
1
Corvette ZR1 je tady a je nejvýkonnějším Chevroletem v historii

Ještě doplním pár informací. Sedmistupňový manuál i osmistupňový automat jsou známé ze základního modelu, potažmo z verze Z06, která sama o sobě dokázala spráskat kdejaký, několikanásobně dražší supersport. Výkonnové parametry ZR1 by měly být následující: 563 kW (755 koní) při 6300 otáčkách za minutu a točivý moment pak vrcholí na 969 Nm při 4400 ot./min. Zrychlení z nuly na 100 by údajně mělo proběhnout pod 3 sekundy. Cena ještě známá není, nicméně očekává se, že bude kolem 120.000,- USD a tedy dvojnásobná, oproti základnímu modelu. Vlastně se tak opakuje situace ze začátku 90. let, kdy i C4 ZR1 stála dvojnásobek oproti základní verzi. Pravdou ale je, že i ta C4 ZR1 byla na svojí dobu neuvěřitelně nabytá technologiemi. Ostatně které auto v roce 1989 mohlo nabídnout sériově tlumiče s nastavitelnou tuhostí pérování otočným knoflíkem na středové konzole, el. sedadla s dofukováním polštářů nebo systém odpojování poloviny ventilů! na válcích. Ten se ovládal klíčem ve speciální spínačce vedle řadící páky. Ve standardním jízdním módu měla C4 ZR1 250HP se dvěma ventily na válec (OHV). Po otočení klíčem ve spínačce se přeplo na "full". Tím se aktivovaly druhé dva ventily na válci (motor byl DOHC) a výkon se vyhoupl na 375HP, v letech 1993-1995 pak na 405HP. Problémem C4 ZR1 ale byla vysoká cena. Dát 60 tisíc USD mohl tenkrát málokdo a to byl hlavní důvod nízkých prodejů. Základní Vette tenkrát stála 30 tisíc. Z dnešního pohledu je 120 tisíc za současnou ZR1 naprosto fantastická cena, s ohledem na ceny konkurenčních supersportů, ale pro Američany je to i tak hrozná darda. Základní Corvette C7 stojí cca 55.000,- USD. Nicméně to auto bude strašlivé monstrum. :-)

Knightrider
06. listopadu 2017, 19:30
1
Koenigsegg Agera RS je nejrychlejším produkčním autem světa. A fakt docela jede...

V Rakousku je to samej krpál. To bude strasne zrát. :-D

Knightrider
06. listopadu 2017, 18:26
3
Koenigsegg Agera RS je nejrychlejším produkčním autem světa. A fakt docela jede...

Hmm, pekny. Ale mam trochu podezreni, ze to na D1 nevyuziju. :-D

Knightrider
06. listopadu 2017, 08:15
0
Subaru Legacy 3.0R: Neobyčejné kombi z Japonska | Auta z Frcu

S tímhle autem jsem se svého času něco najezdil. Měli jsme v práci dvě. Jedno s manuálem a druhé v automatu, obě v tom třílitru. Výborná motokára. Jezdilo to vážně skvěle a s neuvěřitelnou lehkostí. Ten design byl možná usedlý, ale mně se strašně líbil a ta bezrámová okna neměla chybu. Parádní auto.

Knightrider
06. listopadu 2017, 06:22
0
Nejlepší auta podle Autíčkáře. Co bychom chtěli v garáži?

Jo, tak takovyhle veci lezou krkem. To chapu.

Knightrider
05. listopadu 2017, 19:25
0
Nejlepší auta podle Autíčkáře. Co bychom chtěli v garáži?

Co na tom nefunguje? Ten motor by mel byt bezproblemovej.

Knightrider
05. listopadu 2017, 07:23
1
Nejlepší auta podle Autíčkáře. Co bychom chtěli v garáži?

On by i ten muj seznam vypadal jinak, kdyby tam mohly byt i auta, ktery jsem neridil. Z tech starych verglu treba moje oblibena Barracuda. Nazivo videna x krat, ale nikdy jsem v tom nejel. Nebo treba Aston Martin DB5. Zajimalo by mne, jak se to ridi. No jak? Blbe, jako vsechny takhle stary auta, ale i tak bych ho bral. Je to nadhera.

Knightrider
05. listopadu 2017, 07:13
1
Nejlepší auta podle Autíčkáře. Co bychom chtěli v garáži?

VK: Hele klidne si ten sportak v automatu kup. Nikdo ti v tom nebrani. Ostatne, my ho mame v Mustangu taky. ;-)

Knightrider
04. listopadu 2017, 19:04
1
Nejlepší auta podle Autíčkáře. Co bychom chtěli v garáži?

Ten Medak je nadhernej. Shodou okolnosti jsem si o nem nedavno cetl v Auto Tip Classic. Parada, jen ty ceny mne trochu vydesily. :-D

Knightrider
04. listopadu 2017, 15:46
0
Nejlepší auta podle Autíčkáře. Co bychom chtěli v garáži?

VK: Mně baví manuální řazení. A vzhledem k tomu, že doma máme obojí, jak už jsem psal, tak mám celkem dostatečný srovnání, co mi vyhovuje víc.

Knightrider
04. listopadu 2017, 14:31
0
Nejlepší auta podle Autíčkáře. Co bychom chtěli v garáži?

Matěj: Taky bych zvolil tu nejnovější generaci, popřípadě novej Chevy Tahoe, tem chce moje drahá polovička, ale řeklo se, že se vybírá z toho, co už kdo řídil a já tu novou generaci ještě neřídil. Jen jsem v ní staticky seděl. Jinak by ten seznam vypadal trochu jinak. :-)

VK: Milovník Amerik, kterej ve sporťákách vyžaduje výhradně manuální převodovku a s automatem se nehodlá smířit. A to i přesto, že doma mám dvě ze tří aut v automatu, takže problém mi to vážně nedělá. :-) Mimochodem, ten manuál v C3 je vážně skvělej. Měl jsem možnost vyzkoušet vícero ročníků, ono i ty manuály se tam trochu lišily, ale musím říct, že to tam padá jedna báseň, je to krásně přesný, mechanický a s krátkýma dráhama řazení. A že je to jen čtyřkvalt, mi vůbec nevadí. Ono co by taky člověk chtěl v 60. a 70. letech, že?

Knightrider
04. listopadu 2017, 13:03
0
Nejlepší auta podle Autíčkáře. Co bychom chtěli v garáži?

U mně by to bylo trochu jednostranný, co se země původu týče, ale každej jsme nějak praštěnej. :-D Takže z toho, co jsem řídil:
1. Corvette C3 convertible
Vyzkoušel jsem skoro všechny ročníky, ale nejvíc se mi líbil roadster z roku 1968 v manuálu a 300HP. Krásnej červenej kabriolet. Doufám, že časem bude stát v garáži a já si budu užívat letní vyjížďky.

2. Corvette C6 Z06
Současnou C7 jsem zatím neřídil, tak nedávám na seznam. C6 není dokonalá, ale je to srdcovka a dá se pořídit i normálním smrtelníkem, narozdíl třeba od Lamba, se kterým jsem měl taky tu čest.

3. Cadillac Escalade 3. gen.
Protože mně občas bolí záda, jsem unavenej a venku taky není každej den kalifornský slunce.

Knightrider
03. listopadu 2017, 13:03
1
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

Ono nakonec bude stejně nejlepší všechny ty auta pořádně projet a udělat si názor sám. Ne každýmu sedne totéž a třeba nakonec najdeš ještě něco úplně jinýho, co ti padne úplně nejlíp.

Knightrider
03. listopadu 2017, 11:31
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

Krab: A nebo si koupí to Quattroporte a řekne si, asi to měl být burger, ale vypadá to trochu jako salám v housce. :-D

Knightrider
03. listopadu 2017, 10:26
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

JLK: To Maserati je pěkný, ale já bych se ho z toho výběru bál úplně nejvíc. Že tam kvalita materiálů ani výroby není kdovíjaká, to je jasný, a je to na těch autech i vidět, ale na to celkem sere bílej tesák, když má to auto takový charisma. Jenže já bych se bál, že se Quatroporte bude časem samovolně rozkládat na prvočinitele a žít vlastním životem, i když se o to majitel bude starat sebelíp.

Knightrider
03. listopadu 2017, 10:00
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

"Vypadá tak nějak podivně". A to říká někdo, kdo jezdí v Priusech. :-D

Knightrider
03. listopadu 2017, 09:52
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

Jaguar nebo i to Porsche na mně osobně taky působí trochu víc "prémiově", hlavně uvnitř, ale CTS-V je určitě zajímavá alternativa a čistě z finančního hlediska i rozumnější volba. Mně by se nejvíc líbil CTS-V třetí generace, která se vyrábí od loňska. To už je velkej skok v kvalitě, ale tam ceny začínají na 60.000,- Eur. Na druhou stranu, za auto se 650HP a 850Nm je to skvělá cena. Viz. třeba tenhle:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=232539226&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=4700&makeModelVariant1.modelId=4&minFirstRegistrationDate=2016-01-01&pageNumber=2&scopeId=C&action=eyeCatcher

Knightrider
03. listopadu 2017, 08:19
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

Ten Jaguar XKR vypadá moc hezky. Obzvlášť v týhle modrý.

Knightrider
03. listopadu 2017, 08:18
0
Rychlé ředitelské sedany: Aneb lze za milion korun dostat víc než Golfa v plné?

Odpověď je jednoduchá. Kolik je tu lidí, kteří to kdy viděli naživo? Natož aby s tím měli nějakou osobní zkušenost. :-)

Knightrider
02. listopadu 2017, 14:07
0
Nacpěte do čehokoliv 707 koní s hotovým motorem „Hellcrate“ od Moparu

V Americe je tohle uplne normalni a je jedno, jestli mas auto od Forda, GM nebo od Chrysleru. Vyberes si motor podle libosti a svoji penezenky a to jak primo od vyrobce, tak od hromady dalsich firem. Tam neni nic problem a to je na nich uzasny.

Knightrider
02. listopadu 2017, 14:00
0
Autíčkářův trackday po třetí: Zima, déšť a orkán

Ta Alfa je moc pekna. To musi litat po tom okruhu samo. :-)

Knightrider
02. listopadu 2017, 13:28
0
Nacpěte do čehokoliv 707 koní s hotovým motorem „Hellcrate“ od Moparu

Ja jsem nad timhle hodne premyslel, kdyz jsem ladil vykony na Mustangu. Jestli nechat stavajici 4,6L a pridat kompresor a nebo motor prodat a koupit od Forda 5,0L crate engine. Nakonec vyhrala prvni varianta, ale jen ciste z ekonomickyho hlediska. Druha varianta by byla jinak rozhodne mnohem zajimavejsi.

Knightrider
01. listopadu 2017, 18:58
0
Nacpěte do čehokoliv 707 koní s hotovým motorem „Hellcrate“ od Moparu

Jasne no. Jak jsem rikal, tyhle veci jsou v USA naprosto beznou zalezitosti a sam jsem o necem takovym dost premyslel, kdyz jsem ladil Mustanga, takze ja ty ceny vnimam trochu jinak. U profi pouziti je to samozrejme o necem jinym. Jaky jsou v tomhle smeru moznosti u normalnich aut tady v Evrope, to netusim. Nemam srovnani.
Ono kdyz si to vezmes do dusledku, tak motor s elektronikou je za trictvrte mice, k tomu taky potrebujes odpovidajici prevodovku, spojku, pak taky podvozek, brzdy, atd. a razem to uz moc pro normalniho smrtelnika neni. Ale pro profi pouziti je to bomba a v Americe se tyhle moznosti vyuzivaji hodne.
Ale kdyz pominu financni stranku veci, tak totalni opruz je tady prebujela administrativa s legalizaci neceho podobnyho. V tomhle jsme oproti Americe uplne mimo. :-(

Knightrider
01. listopadu 2017, 17:12
0
Nacpěte do čehokoliv 707 koní s hotovým motorem „Hellcrate“ od Moparu

Plus ta elektronika, montaz a homologace. No nevim. Ja asi jeste chvilku pockam. :-D

Knightrider
01. listopadu 2017, 09:53
0
Nacpěte do čehokoliv 707 koní s hotovým motorem „Hellcrate“ od Moparu

Tohle je v Americe celkem bezna vec odjakziva. Jen z ty ceny mne trochu zalepilo. Nezapomente k ni pripocitat taky dopravu do CR, clo a DPH a razem se bavime o cca 580-600 tisicich za motor. Bez ty elektroniky navic.

Knightrider
29. října 2017, 08:43
0
Opel Calibra 2.0 Turbo 4x4: Stroj času | Za volantem

Je to opravdu dobře napsaný. Čte se to hrozně příjemně. Na Calibru pamatuju, když byla uvedená na trh. Byl jsem tenkrát pubertální dítě a tohle bylo jedno z mála evropských aut, který se mi vážně ohromně líbilo. Ty tvary byly neskutečně povedený a ani po téměř 30-ti letech neztratily nic ze svýho kouzla. Líbí se mi pořád, ale bohužel drtivá většina z nich už skončila v lisu a potkat jí někde naživo, je spíš dílem náhody jednou za několik let. Mně se vždycky nejvíc líbila kombinace lahvově zelený metalízy a béžovýho interiéru a tohle k ní nemá daleko. Je to pořád krásný auto, navíc podle fotek ve výborným stavu. Tak ať slouží a dělá radost. :-)

Knightrider
28. října 2017, 06:14
0
Fiat Multipla: Nepochopené umění

Prodava hlavne vzhled. Nikdo se doma nechce koukat na auto, co vypada jak blitky.

Knightrider
27. října 2017, 15:11
0
Fiat Multipla: Nepochopené umění

Může to mít sebelepší technický řešení, ale když je to hnusný jak paviání prdel, tak to nezachrání nic a ty prodeje tomu evidentně odpovídaly. Je fajn, že to mělo spoustu užitečných vychytávek, ale nějak soudruzi z Turína zapomněli najmout někoho, kdo by jim navrhnul auto a ne karikaturu na něj. Za mně jedna z nejhnusnějších věcí na kolech, která se kdy pohybovala po silnicích.

Knightrider
25. října 2017, 12:22
0
6 mýtů, kvůli kterým se (možná) bojíte jet na okruh

TheKubajs : Buď v klidu. Já už tam to svoje stařičký auto taky trápit nechci.

Knightrider
22. října 2017, 20:44
0
Levný offroad na expedici po východní Evropě | Ptejte se

Co Jeep Cherokee? Pohodlnej, prostornej, redukcni prevodovku ma taky. Treba neco takovyho:
https://auto.bazos.cz/inzerat/80945598/JEEP-CHEROKEE-XJ-40L.php

Knightrider
21. října 2017, 21:15
1
Škoda Octavia RS: Rychlá Sportovní?

To je zajimavy, ze vam ten design pripada agresivni. Ja jsem si naopak vzdycky rikal, kdyz jsem to nekde potkal, ze to oproti dvojkovymu RS vypada strasne nudne a nevyrazne. Uplne stejne jak jakakoliv jina, tuctova Vochcavka III. A ze bych se za tim ohlizel? Tak to by mne asi vazne nenapadlo. Ale jinak verim, ze to neni spatny auto. Sportak to nikdy nebude, ale jako rychly dalnicni posunovadlo to svoji ulohu splni perfektne. Myslim, ze to auto Fernie vystihnul presne. Tezko tomu vytykat neco, cim byt nema.

Knightrider
19. října 2017, 14:12
0
Automobilové perly aneb co se můžete dozvědět na internetech

Jednou jsme jeli s partou Amerik na sraz a paní Knightriderová mně brzdila, ať zpomalím, protože jednomu z kamarádů jel Lincoln jen na sedm válců. Tak jsem zpomalil, prohnala se kolem Octávka a já povídám: "no vidíš a tomuhle chudákovi to jede jen na čytři." :-D

Knightrider
18. října 2017, 13:47
0
O moderních hot hatchích a radosti z rychlosti

Jooo, tak to mam uplne stejne. Do toho svyho staryho placatyho roadsteru se vzdycky tesim, jak malej kluk a kdyz uz v nem jedu, tak je mi uplne jedno, kdo mne predjede. :-)

Knightrider
17. října 2017, 16:44
2
O moderních hot hatchích a radosti z rychlosti

Mně tady tyhle filosofický debaty nikdy moc nebraly, ale v posledních několika týdnech jsem vystřídal pár úplně nových aut, který mně taky donutily k podobnýmu zamyšlení. Ono se to netýká jen hot hatchů, ale asi obecně všech moderních normálních aut. Taky z nich mám pocit, že je to všechno na jedno brdo a liší se to jen znáčkem na volantu. Chování a projev motoru je jak přes kopírák a moc velká zábava to není. Doba se mění a auta taky. Dneska není problém i v nákupní tašce dosáhnout nesmyslných rychlostí a přitom v klidu a v pohodě ,aniž by se člověk snažil. Jestli je to dobře, těžko říct. Každej asi vnímá jinak výhody nebo nevýhody takovýho auta. Když to vezmu za sebe, tak já jsem prodal 5 let starýho Mustanga, kterýho jsem koupil jako roční auto se 7 tisíci km na tachometru, abych ho vyměnil za 20 let starou šlupku, Corvette C4. Mustang byl modernější, pohodlnější, bezpečnější a hezčí. Corvette naproti tomu náročnější na řízení, hlučnější, starší, furt se na ní něco opravuje a stojí to pětkrát tolik, plasty v interiéru mizerný, všechno tam vrže a skřípe, má 360 koní a teda o 200 míň než Mustang, takže je v přímce pomalejší. A víš co? Já nejen že týhle výměny nelituju, ale mám Corvettu mnohem radši. Proč, to ti asi sám nedokážu pořádně říct, ale mám pocit, že to auto tak nějak víc žije se mnou a ne, že je to stroj, kterej jen tupě plní zadaný úkoly. Jenže já se v tom myšlení taky posouvám dál a dneska už naprosto vážně přemýšlím o tom, že (až konečně dostavím ten barák, se kterým se seru už takovou dobu) pošlu do světa i C4 a místo ní si koupím C3 nebo nějakej jinej vergl se stářím 40-50 let. A věřím, že budu absolutně spokojenej, přestože o nějakým trhání asfaltu nebo apexech už potom nebude moct být řeč. Ono je to totiž v zásadě o těch pocitech, který to auto na řidiče přenáší a ne o rychlosti, v jaký se člověk pohybuje. A protože ty moderní posunovadla už jsou tak dokonalý (nebo jen dokonale odtažitý), tak tam máš pocit, že jedeš ve zrychlený lednici, kdežto ty starý krámy furt musíš řídit oběma rukama. A to je právě asi to, co nám, nadšencům do divných aut, přináší radost. :-)

Knightrider
11. října 2017, 15:03
0
Výkon je všechno – kdy si ale přiznáme, že je ho moc?

Krab: Buď v klidu Krabe. Fanoušci US aut úplně ze všeho nejvíc ocení, když si tyhle auta nebude kupovat někdo, kdo k nim nemá vůbec žádnej vztah. Ostatně my to s těma Vašima autama děláme úplně stejně. ;-)

Knightrider
09. října 2017, 10:43
0
Lužická jezera v domě na čtyřech kolech

Vtipný čtení. Já bych k tomu samozřejmě stylově potřeboval Chevy Van, ale tohle je taky dobrý. Jenže já bych byl asi línej se starat na dovolený ještě o auto. :-) Každopádně, má to něco do sebe. Párkrát už jsme takhle kempovali v Tahákovi. Jasně, je to oproti klasickýmu karavanu malý a není tam tahle všemožná výbava, ale na druhou stranu, večer v kempu u vody pohovka, rozložení ležení, otevřený jen sklo pátých dveří a na stropním továrním DVD nám běžely filmy. Má to svoje kouzlo, to rozhodně.

Knightrider
29. září 2017, 14:45
0
Škoda Superb 2.0 TDI 4x4 DSG - Flotilová pomsta

Vojta: To, ze zustaneme vzajemne nepochopeni, nevadi. ;-)

reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Tahoe  1997
Chevrolet Tahoe

1997 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang GT 5.0 (2015) Custom 2015
Ford Mustang GT 5.0 (2015) Custom

2015 rok výroby
309 koní výkon
3 700 ccm objem

Nissan Primera Kombi, 2,2 DI, Wagon, (WP12),  2003
Nissan Primera Kombi, 2,2 DI, Wagon, (WP12),

2003 rok výroby
93 koní výkon
2 ccm objem

Chrysler Sebring 2.7 V6 dovoz ŠVÝCARSKO  2001
Chrysler Sebring 2.7 V6 dovoz ŠVÝCARSKO

2001 rok výroby
200 koní výkon
2 736 ccm objem

Chrysler PT Cruiser Limited Edition 2.0 104 kW LPG 2001
Chrysler PT Cruiser Limited Edition 2.0 104 kW LPG

2001 rok výroby
141 koní výkon
1 999 ccm objem