načítám data...

Téma Co se kde válí - odkazy na zajímavá auta v inzerátech...

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
CerVus 12. února 2020, 12:37
https://www.sportovnivozy.cz/125734-porsche-911-34-carrera-4
Vzhledově moc pěkný kousek. Škoda té převodovky a ceny, která věští překvapení.
sheogh 11. února 2020, 13:56
https://www.sauto.cz/osobni/detail/jaguar/xjr/18611832?goFrom=list Nebyl se nekdo u toho Dajbycha na to podivat? Mam to do Plzne celkem kusanec, to je tak na den dovcu, a jen tak na "check" se me tam nechce. Kdyby to bylo ok, tak bych ho koupil, cena v pohode a XJR jsem vzdycky chtel (i kdyz uplne nevim proc :-D )
Jakub Pospíšil 11. února 2020, 13:41
https://www.autofrc.cz/inzerat/volvo-c70-convertible-2001/2832/
Perspektivní youngtimer. Nestárnoucí klasika. Tom Wakinshaw racing. Seděl v tom Machač. Beastar to jednou viděl v protisměru. Psal o tom Krabattori (a pochválil to, takže pokud tohle není petrolheadský, tak už nic). Zlokočka si položila kafe na víko kufru. Pod pravou přední sedačkou je drobeček z párku v rohlíku, co tam upadl Radkovi Chlupovi. Kupujte, nebude.

Seroizně, potřebuju uvolnit garáž. Autíčkářům cuknu na 69, protože to je hezké číslo. Myslím, že to je fér cena.

Tento příspěvek byl 11.02.2020 v 13:43 upravován.
BigBang 05. února 2020, 22:21
stirling: Hergot, tak 44 je pěkná. A ani palubka není popraskaná...
sheogh 05. února 2020, 11:01
stirling: Jeeee, to je paradni splasena krabicka. A "Barva: Vysisovana" je taky velky + :-)
stirling 05. února 2020, 09:56
Junior 25. ledna 2020, 11:22
Radim Nemec 23. ledna 2020, 13:28
Nasel jsem tohle: https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-sport-quattro-leeuwarden/286127217.html?ref=srp#desImages to bude zase probdelych noci. Stesti, ze je to tak moc mimo. Zazili jste nekdo dobu, kdy se tehle aut lidi zbavovali? Byla vubec takova? Je to dalsi z “never eat your heroes”? A co na to Jan Tleskac?

Tento příspěvek byl 23.01.2020 v 13:28 upravován.
VoFi 22. ledna 2020, 18:19
Zadokolka, motor 1.8 s variabilním časováním posazený uprostřed,kabriolet. A to vše za 26 tisíc.
https://auto.bazos.cz/inzerat/114905274/cabrio-mg-18vvc-107kw.php

Blíže nespecifikovaná závada systému hydragas by se mohla prodražit, navíc u nás tomu rozumí jen pár lidí. Osobně bych to typoval na obvyklou bolest - ucházející měchy..
Každopádně shodou okolností je aktuálně na díly k mání novější MG TF, které má místo podvozku hydragas klasickou koncepci tlumič-pružina. Za rozumnou cenu se tak dá získat dosti schopný sporťák. Jen pozor na těsnění pod hlavou a klapající VVC.
https://auto.bazos.cz/inzerat/114518548/mg-tf-160-spark-nahradni-dily.php
P.S. kupte to někdo, než udělám chybu a vyhodí mě z baráku :D

P.P.S. Co se FC týče, děkuji za reakce. Nějak se mi ještě nepovedlo dohnat majitele abych zjistil co a jak..
stirling 22. ledna 2020, 09:24
Tomáš Trýska 02. ledna 2020, 16:54
VoFi: To vypadá jako jedno z aut, co jsem málem ořed pár lety koupil na díly takříkajíc za odvoz. Bohužel právě na odvozu to tehdá ztroskotalo a stihl je nasát někdo jiný.

Každopádně cena je hodně ošemetná věc a náklady na oživení jakbysmet. Pokud to bude komplet auto, kterému "jen" lehl motor a pár let stojí, tak počítej, že za repasi (pokud si ji lajzneš udělat sám) dáš 30-50k podle toho, jak moc zlý to je. S ohledem na fakt, že to je atmo verze, tak by to nemusela být úplná mrtvola. Určitě je rozumné udělat komplet brzdy, ošetřit dutiny a všechno důkladně zkontrolovat. Každopádně se nemusíš bát, že bys do toho zahučel 250k, za to bys měl pomalu dva nové 13B-REW z FD a ty určitě potřebovat nebudeš. Zatím.
Jakub Pospíšil 02. ledna 2020, 00:06
Takhle ze zasněžených fotek to bude vždycky hodně zhruba a na úrovni spekulací, ale...
1-RX7 FC bez turba
2-To je těžké. Bál bych se, že pokud je zrezlá a dlouho stojí, tak má cenu tak možná dílů interiéru a skel. FC jsou poměrně rozšířené, není to zas tak úplně nesehnatelná věc. Sám po ní čas od času pokukuju. Myslím, že bys do ní zahučel za víc, než kolik by stála použitelná. Navíc ten motor - ona mohla přijet po ose, ale pokud byly horší komprese, stejně to nebude ideál. Dva roky stání tomu taky nepomohou. Raději bych být tebou počítal i s generálkou motoru.
3-od boku třeba dvě kila, 250...? Za to budeš mít vzhledově omšelou bílou Mazdu, na které se kdykoli může vysypat cokoli dalšího, co nahlodaly dva roky stání a předtím kdovíjaký provoz.
4-v ČR ne.
Kubajzův racionální verdikt zní: vem to leda za nějaké fakt symbolické prachy a rozprodej na díly.

Tento příspěvek byl 02.01.2020 v 00:07 upravován.
VoFi 01. ledna 2020, 19:54
Ahoj, sice to není z online inzerce ani bazaru, ale taky se povaluje - Mazda RX7. Už delší dobu postává před jedním domem a já víc a víc zvažuji návštěvu majitele.
Pokud jsem dobře hledal, měla by to být verze před faceliftem (S4. 1985-1988)..bez turba.
Můj domácí píseček jsou angličáky (Rover, MG) a tak bych docenil rady a názory. Než zajdu za majitelem, chtěl bych mít nějakou ucelenou představu co jo a co už ne.

Co o autě vím.. Majitel ho má cca 10 let. Je to LHD, má CZ značky, stav zaplacení ekodaně neznámý. Cca 4-5 let zpátky dojelo po své ose na místo, kde od té doby stojí. Motor měl být zdravý. Není na tom žádný tuning, origo kola.. jen duplexem si nejsem jistý, jestli to byl standart u NA verzí? (Že to nemá turbo si myslím, páč nemá díru v kapotě..)
Jinak stav to co vidíte na fotkách. Stojí to na štěrku, takže hádám lemy na vyvaření a podlaha na tom beztak nebude o moc lépe. Ukopnuté zrcátko, zmuchlaná anténa, promáčkly blatník, lak na náraznících K.O., urvaná lepená lišta na dveřích.. dovnitř prý neteče.

Tož moje dotazy:
1) Jaká to je vlastně verze? (Dá-li se to poznat)
2) Jakou takové auto podle vás může mít hodnotu? Nezahučel bych do toho víc než za pěkný kousek z inzerce? Boj s kovomorkou by se zvládl doma, práce na motoru by byla horší..to bych raději nechal odborníkům.
https://www.sportovnivozy.cz/124384-mazda-rx-7-s4-turbo-ii
3) Na kolik (samozřejmě hooodně zhruba) by mohlo přijít dát to provozu?
______
4) Dotaz pod čarou. Je aktuálně možné dostat do provozu něco jako tenhle speciál?
https://www.autickar.cz/clanek/plechcup-zavodni-special-mazda-rx-e30/

Díky za všechny reakce ^ ^
P.S. Pokud majitel bude svolný k prodeji, ale pro mě by to nebylo reálné.. měl by o to někdo zájem?
sheogh 20. prosince 2019, 21:37
krab: no to XK je moc pekny, i barva interieru je podle gusta :-) ale uz dost pres rozpocet. Celkove XK hezky drzi cenu..

Na tech 5-6 kkm rocne je to v pohode. Ono by to slo asi i denne, ono ta x308 uplne pruser neni. Kdyz ma ty novejsi voditka rozvodovyho retezu a neni derava :-)
krab 20. prosince 2019, 17:20
sheogh: No, to máš pravdu, to je potom přesně o tom jako třeba mám toho 20 let starýho poršáka. Prostě se za ty 3 roky co to mám vyměnilo postupně hodně věcí a až letos si to auto vlastně bezproblémově užívám. Ale nájezd mám furt malej, to je pár tisíc ročně, letos tak 5-6 , příští rok to bude podobný, možná najedu 10 těžko říct. Takže to není auto na denní ježdění. Ten Jaguar XJR by byl asi taky takhle spíš hlavně pro radost občas...

Koukal jsem na tu modrou XF-R teď pořádně a je fakt, že to divný je. Facelift přišel až od června 2011, tohle auto je registrovaný 2010 , má předělanej předek na facelift a má R-S sedačky i křídlo. Možná to prostě někdo v rámci opravy po bouračce na ten R-S facelift look předělal a využil nějaký díly co se povedly "nějak" sehnat. Těžko říct co mělo to auto za osud.

Z toho co je k mání v ČR se mi teď skoro nic nelíbí. Leda bych se ještě podíval do Ostravy na tenhle XK 4.2 (registrace 2010) a zkusil něco ukecal, že je zima. To do jara zmizí spíš těžko. Hezká barva, mělo by to podle popisku mít jasnou historii, krásný auto. I když fyzicky to bude 2009 výroba. Protože od určitýho měsíce v 2009 se dělal facelift s motorem 5.0. https://www.bofb.cz/jaguar-xk-4,2-i-v8,-218kw,-1.maj.cr-3/ Mě by se třeba tohle XK X150 asi i líbílo...
sheogh 20. prosince 2019, 16:13
krab: XJR je uplne super, jedno z mych nejoblibenejsich aut, ale sehnat nesezranej kousek X308 je tezky... Mozna X350? Ja bych to prave provozoval denne, tak se divam i po necem novejsim.. Ony ty stary kary jsou uplne super, ale v tomto veku uz se objevujou krome koroze i dalsi existencni problemy - praskajici hadice, zterely gumovy dily, izolace kabelu....

Treba tento nevypada zle https://www.sportovnivozy.cz/124241-jaguar-xjr-40-bruntal ale "bez koroze" pisou vsichni, navic tady je trosku zprasena kapota leaperem :-)

Jasne no, mela by tam byt nejaka rezerva na servis etc... Obecne to XF me prijde takovej ideal, kdyz clovek shani trochu schopnejsi sedan...

Tento příspěvek byl 20.12.2019 v 16:20 upravován.
krab 20. prosince 2019, 14:29
sheogh: hmm, kdoví co to teda je zač...

Upřímně si myslim, že se stropem 500 bych si žádný XFR nekupoval. Zbytečný riziko a starosti navíc. To si uděláš větší radost, když koupíš starší XJR třeba. Tam se bude dát něco zajímavějšího, pěknýho pořídit za 300 + mít dostatečně rezerv na opravy a údržbu. Na druhou stranu, už to bude 15-20 let stará kára, takže asi jakoby praktičnost pro úplně denní využití tam není
sheogh 20. prosince 2019, 13:50
krab: Me to prave prijde takovy zvlastni - pokud je to tuning na R-S, tak me trosku unika motivace, vzdyt ty R-S dily musely stat peknej balik... Zase treba detail - chybi plaketa R-S na predni mrizce (mozna odpadla). Jak pise Sob, ten zadek je celej RS, ale zase nesedi udavanej vykon 510PS - to ma XFR - R-S ma mit 550PS.. Plus mam pocit, ze tato modra na "obycejnym" XFR nebyla... Nebo jo? Tech 500 je pro me totalni strop navic
Sob95 20. prosince 2019, 12:38
krab: Hm, otázka pak co udělají různě veliké disky. O BMW jsem chvíli uvažoval, ale prostě není tak elegatní jako XF. Budu si muset někde vyškemrat jízdu a pak uvidím. :-D

Děkuji za Tvé postřehy a rady.
krab 20. prosince 2019, 08:23
Sob95: Tak převodovka je u XF po faceliftu (8st ZF) vyloženě dobrá. Řadí rychle a logicky, manuální režim je bezva a podřadí, odřadí bleskurychle. Pojem komfort je otázka toho co se ti líbí. Já mám obecně rád auta s tuhou karoserií, co se minimálně naklánějí a nabízí dobrou směrovou stabilitu auta v zatáčkách. Současně ale přes podvozek dokážeš cítit povrch po kterým se jede a auto nabídne i citlivé ne přiliš lehké řízení s ideálně strmějším převodem. U toho Jaga XF (narozdíl od limuzín XJ anebo i starých kupé XK) vsadili víc na tu sportovnější notu alá BMW, které se ale stalo od generace F10 (pětka) víc komfortním než sportovním sedanem. Přijde mi, že ten konkrétní Jag se řídil tak trochu jako 530d E60 v M paketu.

To znamená, že se můžeš projet a zklame tě to, že to není tak komfortní jak bys čekal. Ale umí dobře filtrovat nerovnosti, že se od podvozku prostě neozvou žádné ostré rány. Na to, že je to na nízkoprofilových pneu a je to auto docela tvrdé, tak pro mě bylo pořád velmi komfortní. Navíc jsem si v něm mohl i sednout hodně nízko, sedačka jde až poměrně dost k zemi, takže i celková pozice za volantem má takový příjemný sportovní feeling. A vzadu má kombík Nivo. Jinak tlumiče jsou ale neadaptivní, klasický teleskopický.

Ale ty XF můžou být odlišné podle modle modelu i toho jestli se jedná o pre-facelift anebo facelift.