reklama
načítám data...

Téma Co se kde válí - odkazy na zajímavá auta v inzerátech...

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
ToMyx 21. června 2018, 19:40
GanGreen: Je to turbo, takže to zase tak těžký nebude ;-) Jen si říkám, že ty semisliky budou asi nutnost, protože asi jediný problém bude to při té muší váze přenést na silnici. Ale třeba jsou obavy zbytečné :-)
GanGreen 21. června 2018, 17:11
ToMyx: já bych těch 200hp bral s rezervou, vytáhnout to z ty malorážky nebude prdel...je to dvojnásobnej výkon proti sérii...

Tento příspěvek byl 21.06.2018 v 17:11 upravován.
ToMyx 21. června 2018, 11:57
Radek_5: Neměl jsem to číst, 845 kg/200k? Docela by mě zajímalo co na to karoserie po těch letech i když nezrezlá. Ten motor si s tím Unem musí hrít jak kočka s myší :-)
sheogh 19. června 2018, 13:12
stirling: Ten ale vypada paradne
Radek_5 19. června 2018, 10:21
stirling 19. června 2018, 08:42
https://www.autobazar.eu/jaguar-s-type-42-v8-type-r-id11345839.html
podla mna super ponuka, na ten rok a km a ak stav je ako v popise
Sranda je ze v podobnom stave M5 je o 3 krat taka draha minimalne
Pamatam si dobove recenzie a to auto dost chvalili,osobnu skusenost nemam
saage 18. června 2018, 18:57
Tak to se proda Trabik sam, s takovym inzeratem... :-)
Knightrider 18. června 2018, 17:53
Taky mně to skvěle pobavilo. Je to výborně napsaný. :-)
Petr 'Krab' Jeřábek 18. června 2018, 14:13
To mě teda teď taky děsně rozesmálo , tak skvělej inzerát fakt jen tak nenajdeš.

Tak kdo se ujme Trabuka? :)
ToMyx 18. června 2018, 11:09
dejv3052:
Nečekal bych, že inzerát na Trabika může takhle zpříjemnit den, tohle nesmí zapadnout! Má to nápad, má to štýl, má to koule! A endžíla vajt na konci? Jsi borec!
Přeju bezproblémový prodej a dej vědět, jestli nakonec nějaká taková dorazila :-)
Radek_5 18. června 2018, 08:26
dejv3052: dejv3052: Mazec popis; palec hore woe :-)
dejv3052 17. června 2018, 22:50

Prodám mokrý sen všech východoněmeckých rodin.
Tak hele , Soudruh v říši to centrálně naplánoval tak, že tenhle klenot vytesal léta páně 1974. MOTOKOVEM, Zahraniční Podnik Praha dovezeno a zaevidováno 5.1.1975. Prodáno jako nové, a uvedeno do provozu 3.2. 1975. Pro ty co neví, je to šestikylo, a má to výkon asi jako elektrický zubní kartáček moji starý. Na budíku natočeno 91 tisíc a chlup, ale co vím... počitadlo se v minulosti posra . o a bylo měněno. Najeto má cca 35 tis... ale kdo by dneska řešil takové blbosti.. Co se byrokracie týče... EKO výpalné 10 000,- je vyřešeno, takže evidenčka za pětibábu, přepis za 8 stovek a jezdíš jako pán. Nová STK od 24.5.2018 tudíž do 24.5.2020 se budeš po cestách jenom kochat.
STAV VOZU.
Jinak, nervový systém má stále původní šesti voltové napětí. Aku baterie zánovní. Trabuko také kdysi dávno prodělalo nějaký srdeční kolaps, protože číslo pumpy ( rozuměj srdce.... ) se neshoduje s číslem v TP. No? co už naděláme :( Každopádně pacient nový orgán přijal a maká jako Švýcary.
Olej měněn u každého tankovaní..... Karoserie bez kovomorky, i ten pták na spodku je jako novej. Soudruh to polil odstínem Holubí šeď, v TP je uvedeno bílá. A něž začneš ukazovat prstem, že tady je šrám a tady je to odřený atd: Uvědom si ! že ten lak prošel nějakým 44 letým vývojem a není to nové auto. Nicméně i na ty roky vypadá furt k světu, prostě pěkná patina. Brzdové válečky, obložení,a trubky vše nové... Kola v komaxitu. Pneu puvodní ale je v nich úplně.... ale úplně novej vzduch. A ty Pneumanty jsou už za ty roky tak stvrdlý, že drží tvar i když tam ten vzduch není.
Auťák je teď po velký generální opravě, stálo to hodně úsilí peněz a času !!! Konkrétně, jsem vyměnil gumičky na obou stěračích, od zadního okna jsem vymetl všechny uschlí mouchy a další podobnou havěť. A tu moji Harpii jsem nechal vyprat potahy na sedačkách. Takže teď je to celí hodně v topu . Samozřejmě jsou tady desítky věcí co lze vypiplat do absolutně špičkového stavu, takže nějaký prostor pro seberealizaci jsem ti tady ještě nechal. Přece se po večerech nebudeš hrabat v útrobách svojí zadnice, Když můžeš sedět v garáži, u tohoto skvostu německého inženýrství.
VÝBAVA
Uvnitř kokpitu na jednom metru čtverečním najdeš tři popelníky. Poutko na B sloupcích 2x. Lampička 1x. Uzavíratelná kapsička v potahu opěradla spolujezdce + dvě ve dveřích a to bude asi všechno. Za mírný příplatek dodám klakson ze Simsona ( má takovej... ostře pisklavější... veselejší ton, děcka jsou z toho úplně v pr - - - - )
ZAJIMAVOSTI
Pro ty co neví, tyhle samohyby emise už nedělají.... protože by to ty degustační mašiny rozsekalo na srač . y, a už by je nikdo nenakalibroval na původní hodnoty.
Motor má jen pět pohyblivých části, a proto se tam už nemá nic moc co pos..t. Duroplastové díly karoserie jsou v podstatě nezničitelné a nejdou ani recyklovat. Pokud si někde četl, že Trabanta nastartuješ na drnc i v hlubokých mrazech kolem -30tky, tak je to naprostá pravda. Ale už nikde nepíšou, že se nerozjedeš, protože ten jeden a půl litru oleje co máš v převodovce ti zmrzne na kámen, osobní zkušenost ještě z dob kdy tyto zázraky jezdili po cestách úplně běžně. Je to možná jediné auto na světě, kde je z místa řidiče pohodlnější stahovat okno spolujezdce, než to co má řidič po levé ruce, nezažils.... nepochopíš.... :D A takových šíleností je mnohem víc.
CO ZAJIJEŠ
Zažiješ jedno velké dobrodružství, na ulicích budeš od malejch dětí přes puberťáky.... dospěláky a hlavně od důchodcú dostávat všude lajky.... jako woe palec hore, mám namysli. Pokud vedle tebe na Shellce, bude tankovat típek do La Ferari, tak za frajera pro ostatní tam budeš ty! Protože lidi jsou svi . ě závistivé. Občas tě bude i někdo za jízdy pronásledovat, to ale jen proto... aby lidé do svých ultramoderních klimatizovaných počítačem řízených aut nasály ten modrý karcinogenní bordel co ti leze z výfuku, a zavzpomínali na časy....... kdy byli malí, a jejich dědové a otcové je vozily v podobných strojích. Takovej Mareš... ten byl vykřeněnej pořád, ten byl vysmátej i když mu to nejelo, až do doté chvíle, než ho ťípnul ten debil Bartošek. A koprtiny jak na to letí, hlavně 50+
K AUTU DOSTANEŠ
Dále k vozu dostaneš původní artefakty, tedy první Fakturu z Mototechny národní podnik. Servisní knížku, nebo to co zní zbylo a dokonce smlouvu o pojištění vozidel dvoustopých. Přibalím ti také krycí plachtu aby ti to mouchy v garáži nepos - - - -. Dále 4x obraz o rozměrech 60x80 nebo tak nějak.... prostě velkej obraz z Trabanťáckou tématikou, další sadu mezikruží, startér, 4xstojku pod auto a další věci co jse mě tady povalují. Vše nové a v DDR kvalitě.
CENA
Prodávám, protože jsem spolu už deset let, navíc je to muj už druhej kus a užili jsme si až až. Taky tu mám i jiné veselé projekty co potřebují prostor - lásku a péči. Doby kdy jsi mohl směnit pěkného Trabanta za pytel nahnilích brambor jsou už dávno pryč. Cena tohoto Trabíka je 97 341,- a klesat nebude. Kdyby vás něco zajímalo, klidně zavolejte. na sms a email nereaguji.
Volat pouze normální lide!!! debilové, špekulanti a eunuchové nevolat!
Výrazná sleva možná jen v případě, pokud vypadáš..... a máš schopnosti.... Angely White.
K vyzvednutí v Horních Bludovicích u Horníkova
Tel: 736210196

jaymz 13. června 2018, 19:44
Narazil jsem na to vcelku nedavno, a vim ze hezky kousek na nemecky znackach vychazel zhruba 260 nebo tak podobne.
Pravdou je ze jich opravdu moc neni, přesně jak píšeš - spíše potkáš Evo, než tohle. Pamatuji si že jsem našel i nějaký dobový test kde se autor vyjádřil ve smyslu 80 % schopností eva za 60 % ceny.
Csaba 13. června 2018, 15:40
jaymz: Vážně? Je fakt že já po něm nikdy cíleně nepátral, koukal jsem po Lancerech obecně. Ale když nad tím přemýšlím tak jsem na vl. oči rozhodně viděl mnohem víc verzí Evo než těchto Ralliartů, asi i pochopitelně, když na to někdo má finance nemá důvod kupovat nějaký mezistupeň a bere rovnou vrchol. Docela mě zaujalo že (dle tabulek) měl sedan Vmax. 230 km/h a hatch. jen 220.

Tento příspěvek byl 13.06.2018 v 15:44 upravován.
jaymz 13. června 2018, 15:28
Holt kdyz chces manual, kup dvakrat tak drahe Evo.
A ono i tenhle ralliart jde celkem běžně koupit výrazně levněji
stirling 13. června 2018, 13:04
A nie je to zbytocne zabite tym automatom
Csaba 13. června 2018, 12:45
stirling: stirling:
Tím že je to Ralliart, 177 kW a 4x4 není v Lanceru vidět každý den. Je to takový "zlatý střed" mezi obyčejným, "tuctovým Lancerem pro důchodce" a ostrou verzí Evo. :)
Interiér je poplatný době představení vozu a obecně faktu že Japonci věnovali maximum pozornosti podvozku, motoru a jízdním vlastnostem, ne "dojmu vnímané kvality", měkčeným plastům a odezvě tlačítek :-)
stirling 13. června 2018, 12:36
Ten interier je dost peklo. Cim myslis ze raritny, automatickou prevodovkou ci pretoze je to hatchback .
Csaba 13. června 2018, 09:51
Lancer Ralliart, 2.0T - 177 kW - tohle bude asi poměrně raritní vec, v ČR...

http://sauto.cz/osobni/detail/mitsubishi/lancer/17564861?goFrom=list





Tento příspěvek byl 13.06.2018 v 12:38 upravován.
stirling 13. června 2018, 08:03
Ten Megane je paradny za tu cenu