reklama
načítám data...

Téma Co se kde válí - odkazy na zajímavá auta v inzerátech...

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Jan Šoupal 21. února 2018, 18:21
CerVus: byl jsem se na ni dnes podívat, nic extra. Nosníky pod motorem děravý, to stejné víko kufru nad SPZ (tam se to někdo snažil opravovat, ale hooodně na prase). Klasické orezlinky vepředu na kapotě, kolem bočních blinkrů a na zadních blatnících. Pak ještě prosakující olej kolem víka ventilů. Bylo by na ní dost práce ještě. Na druhou stranu interiér vypadá i na ten věk moc dobře, obzvlášť v té světlé kůži.
beastar 21. února 2018, 18:18
TheKubajs: Ta štětka na hajzl místo šaltrpáky mě trochu zaskočila. Plus ty introše těch citroénů z těhle let (nejen) to je fakt strašný. To vts bude asi zajímavý v tak malým pekáči. Za 11 koloušků je to dobrej plech cupovej kousek.
Nedy 21. února 2018, 18:12
TheKubajs 21. února 2018, 17:13
Možná někoho zaujme:
https://auto.bazos.cz/inzerat/85072878/Prodam-Volvo-V70-25T-ATT-1998.php
tohle auto chtěl původně koupit Mára (alias uživatel Marcocz1), takže jsem se na něj byl podívat a pořádně ho projet. Nakonec si to ale rozmyslel a jezdí služebákem. Auto tedy zůstává stále k mání.

Karoserie má samozřejmě vzhledem k věku pár malých oděrek na náraznících, jednu větší na PP rohu (na fotce) a jednu mělkou cca 30cm rýhu od klíče (která pujde s trochou lásky rozleštit) na LZ dveřích, ale i tak je pěkná.
Interiér je opravdu pěkně zachovalý. Opravená loketka (měněná, nepopraskaná - U V70 častý problém). Roletka v kufru (kterážto není na fotkách, ale je v autě - taktéž celkem vzácná věc).
Nikde nic nevrže !!!! takhle "tichý" interier jsem ještě neviděl.
Automat řadí krásně, plynule. Nedávno (do 3000km) měněn olej.
Turbo po údržbě (vyčištění - nevybavuju si už přesně).
Jede výborně.
Dvoje litá kola. kromě těch na fotce ještě tyhle (https://puu.sh/zrPxi/7912805f46.png)

Nevýhody:
Jen jeden klíč, není dálkové zamykání (není ovladač)
Špatně vyvážené LP kolo, klepe při 90km/h
Pískají brzdy (nic hrozného, ale občas si písknou)

Zajímavosti:
Auto je k vidění ve vlozích k pořadu Meziplyn na Streamu. (Třeba tady kolem 12:53 https://www.stream.cz/meziplyn/10020805-vlog-64)

Kolem a kolem, za tu cenu je to myslím fajn auto, které ještě odvede dobrou službu. Velmi slušná a spolehlivá daily s odpovídajícím výkonem a automatem, spotřeba kolem 10 litrů.

Tento příspěvek byl 21.02.2018 v 17:32 upravován.
Matěj Podhorský 20. února 2018, 21:07
No, pomalý řidič jsem tady já. Mě a mou Alfu 146 pojel i vydechlý atmosferický Saab 900 :D
Jen pozor na to, že tohle je slabší VTS. Ta věc, o které všichni básní, má cca 120 koní.

Tento příspěvek byl 20.02.2018 v 21:07 upravován.
TheKubajs 20. února 2018, 13:38
Matěj Podhorský: Já o něm nemám žádné přehnané mínění, ale zrovna VTS má pověst docela šikovného autíčka. Trochu si pohrávám s myšlenkou zkusit Plechcup, ale jsem fakt pomalý řidič, tak nevím nevím...
Matěj Podhorský 20. února 2018, 13:09
TheKubajs: to by bylo ještě docela obstojné městské daily tohle :) ale už jsem se na něj taky díval :D
Zazaa 20. února 2018, 11:17
podle toho fofrklacku byl ridic asi autobusak :)
TheKubajs 20. února 2018, 10:02
beastar 19. února 2018, 14:38
Jindřich: Chcha Ml sem měl taky. A je to i pro mě důvod proč trochu tihnu k MB. Prostě to dělali dobře. E39 v emku bych nechtěl je to sice jako super, ale už veterán skoro. Rs4 je dobrá jen je teda třeba počítat taky s trochu jiným servisem:)) Ty amgčka nad tim já už zlomil hůl mě se to furt sralo. Asi špatnej kus. Nikdo to hlavně neuměl dát pořádně do kupy. Jako tak nějak nejrozumnější bych nazval tu M3 e9... Z toho výběru.
Jindřich 19. února 2018, 12:45
Petr 'Krab' Jeřábek:
To “čtyřidveře” je fakt spíš takové poblouznění spojené s fascinací, za jak málo peněz se dá koupit takový kus hodně zajímavého auta. Ale bohužel asi všichni z vlastní zkušenosti už víme, jak rychle se z auta za “výhodnou” cenu dokáže stát hodně velký problém. Na druhou stranu být to za ty peníze slušný kus člověk by měl během vlastnictví i trochu toho štěstí, může to být zajímavá koupě. Ale nikdy jsem v tom ani neseděl abych mohl posoudit, jestli to za ten risk stojí nebo ne.
To XK je krásný ale k tomu mě to nikdy netáhlo, jak ke značce, tak ani k autům bez střechy.
E 39 mě taky neláká, to už radši e60.
Já spíš pořad brousím okolo RS4 b7, což je favorit a pak ještě pokukuju po M3 e9x ideálně v sedanu a c63 amg. A malinko po cls 63amg. To jsou finalisti ale dlouhodobě vede ta Audi, i když servisně bych asi díky kontaktům dokázal nejlíp zvládat BMW a k MB mám zase díky vlastnictví ML kladný vztah díky tomu jak jsou ta auta festovní.
No není to sranda :D
Petr 'Krab' Jeřábek 19. února 2018, 11:13
Jindřich: Tak na to Quattroporte tedy přeju šťastnou ruku a odvážné .. víš co :)

Jako myšlenka mít doma Maserati s tímto motorem, funkční za cenu já nevím pětiletého ojetého Golfu GTI , je fakt zajímavá. Ale jak ti píše Beastar ... no já bych na toto odvahu neměl.

Co koupit tento Jaguar XKR 4.2 Convertible? https://auto.bazos.cz/inzerat/84656003/Jaguar-XKR-42-Supercharged-Convertible.php

To je sice za daleko více peněz, ale pokud má historii tak jak to vše má být, možná zajímý úlovek už dnes dál nestárnoucí klasiky.

Případně bych uvažoval ještě o BMW M5 E39 ( taky náklady na údržbu nejsou zanedbatelné) , ale ta emková BMW už levnější asi nebudou.
Jindřich 19. února 2018, 09:25
S tím se naprosto ztotožňuj, bo to vidim úplně stejně. Ono to qp ve výsledku ani není to, co bych primárně chtěl nebo hledal, spis jsem si toho při pravidelném projíždění inzerce všiml. A zaujalo mě to a lehce jsem se zadní. Se servisnimi náklady jsem smířen, stejně aktivně hledám nový povoz ve vodách divize M, AMG a RennSport, takže už je to prašť jako uhoď. Narozdíl od qp si tyhle auta alespoň drží cenu, lidi je chtějí a minimálně určitá část dílů se u nich dá nahradit díly z obyčejných sourozenců. Na druhou stranu tím ale přicházejí o charisma toho rodokmenu...
beastar 19. února 2018, 00:26
Jindřich: No tak za mě. Má to skvelej zvuk skoro závodní:) Dobře se v tom sedí v takové té správné poloze. Je to klasicky sedan takže přirozeně krásný. Design nezestárnul a pořád to působí elegantně. Na provoz jako fun car 5.000 km ročně. Je to pořád levnější jak Porsche, Ferrari, AmG. Jede to moc dobře a to nejen rovně takže s tim je i sranda. Nesmí se porouchat nic... Potom to je mastný. Špatně se to prodává nikdo to nechce je to křáp. Nemám zkušenost osobně s Qp, ale s podobnym Maserati:) Qp měl kolega před 5 lety tak sem si to občas půjčoval a jedno sme kdysi prodavali. No nedoporučuju ale má to svoje plusy ....taky:)))

Tento příspěvek byl 19.02.2018 v 00:27 upravován.
Jindřich 18. února 2018, 15:35
Četl jsem a všechno vím :-)
Já jsem ale v odlišné situaci. Ja to nechci jako auto na transfery Evropou ale jako třetí auto čistě jako fun povoz.
JLK 18. února 2018, 15:28
Jindřich: Muzes se podivat jak vybiral dalsi auto mistnit bloger Franz: https://www.autickar.cz/blog/clanek/franz-v-nesnazich/352/ https://www.autickar.cz/blog/clanek/maserati-quattroporte-4-2-v8--svet-podle-prota/357/
spoiler alert: nakonec to nevzal i kdyz to hodne chtel. takze asi tak.
Jindřich 18. února 2018, 15:27
beastar:
Že je to s prominutím sráč, je mi dobře známo. Přečetl jsem o tom asi všechno co se dá najít. Servisní náklady obrovské, dostupnost dílů nulová, nikdo to neumí opravit, podvozek riziko, převodovka strašná, interiér místy marný jak uspořádáním a zpracováním a za ten risk to vůbec nestojí. Ale za ty prachy už je to hodně zajímavý a kurva má to koule :D
Spíš mě odrazuje (kromě to všeho známého a zmíněného), že to nestojí za to trápení z hlediska požitků jaké nabízí a tak nějak toho, co kupovat chci. Zas to stojí o dvě kila míň než jsem připraven za svoje auto “snů” vyndat...
beastar 18. února 2018, 15:13
GanGreen: Absolutní bomba. To mi stačí. Jinak jo udělal tam věci. Asi to pojede líp než série. Já bych to nechtěl ale můj názor na podobné werky je všeobecně znám jako negace.

Tento příspěvek byl 18.02.2018 v 15:14 upravován.
beastar 18. února 2018, 15:10
Budeš z toho zklamanej. Jinak na tom neni moc co. Duoselect na nic to proběhlo i tady od jednoho majitele a jednoho blogera. Zpracování auta horší zejména v první verzi před modernizací. Velký plus tady je zjevně nízký víkendový nájezd. Zbytek viz. vinko. Majitel se staral. Servisní práce na autě drahé, znalosti v Čr malé. Jakákoliv plechařina rovná se velké tisíce. Radost z motoru zkází mds. Plus je docela rozumná cena. Za mě jedině auta po modernizaci tohle ne.
Jindřich 18. února 2018, 14:12
Neví někdo náhodou něco o tomhle kousku? Mám hroznou chuť udělat (další) velkou životní chybu :D
https://auto.bazos.cz/inzerat/84619390/MASERATI-QUATTROPORTE-42-V8-295kW-DuoSelect-F1-VYB-STAV.php