Články | Vojtěch Kubiš
Dříve pravidelný redaktor, nyní spíše občasný přispěvatel, který většinu svého času dělí mezi udržování svých starých BMW a ještě starší Alfy a mezi bláznivé cesty do podivných míst.Ford Mustang Fox 5.0 V8: Síla na rameni
Ford Mustang je ikona. O to víc pak s osmiválcem a manuálem. Existuje o něm tolik pověr, pravd a legend, že člověka napadá, jestli není ve skutečnosti tak trochu přeceňovaný.
Mongol Rally 2018 část 10. : O velkém Čingischánovi, velkých dinosaurech a velkém finále
Naši hrdinové se přes mnohá úskalí konečně dokodrcali do Mongolska a čeká je velké finále.
Mongol Rally 2018 část 9. : O jacích, mongolských cestách a rozpadajících se autech
Drsné Mongolsko si vybírá krutou daň na zdraví vozů. Vypadá to, že mezi kozami a jaky zůstaneme déle, než by se nám líbilo.
Mongol Rally 2018 část 8. : O placení pokut, kazašském Grand Canyonu a ruské Le Mans
Výprava se pomaličku blíží k cíli. Auta už jsou unavená, objevují se stále četnější poruchy, ale nikoho ani nenapadne to vzdát…
Mongol Rally 2018 část 7. : O výškové nemoci, čínských hranicích a Pamir Highway
Ve výškách přes 4000 metrů nad mořem si auta i lidé sáhnou do rezerv. Cíl je blízko, ale to nejtěžší nás teprve čeká…
Mongol Rally 2018 část 6. : O driftující Sieře, noci v pivovaru a rezavých lodích
V Uzbekistánu se naše výprava opět dočkala přátelské atmosféry. Lidé jsou veselí, ochotní… A dokonce tu mají české pivo!
Mongol Rally 2018 část 5. : O bílém městě, ohnutých kolech a spoustě písku
Turkmenistán – země stejně neznámá jako bizarní. Další etapa dobrodružné cesty vede k největšímu ohništi na světě.
Mongol Rally 2018 část 4.: O Paykanech, íránských řidičích a růžové vodě
Cesta Íránem se neobešla bez nedobrovlných úplatků. Odměnou nám byly až opuštěné přírodní památky a snad nesmrtelné náklaďáky.
Mongol Rally 2018 část 3.: O horkovzdušných balónech, smrdící spojce a romantice v horách
Naši punkoví "mongolové" jedou dál. Minule překročili hranice Evropy, kam se ale dostali doposud? To si přečtete v další části jejich putování.
Mongol Rally 2018 část 2.: O UFO na kopci, zatáčkách v mlze a tureckých celnících
Mongol rally odstartovala a s ní i naši neoficiální účastníci. Jak daleko se zatím dostali? Překročí hranice kontinentu?
Mongol Rally 2018 část 1. : O prvotním nápadu, velkých přípravách a závodních speciálech
Dobrodružná cesta z Česka do Ulanbátaru v autech, která sotva drží pohromadě? To je výzva pro skutečné autíčkáře!
PlechCup závodní speciál: Mazda RX-E30
První letošní PlechCup se kvapem blíží a tak je potřeba se na něj rychle nachystat. Rychle a tentokrát poněkud originálně.
Se starým BMW za pár šlupek do Maroka a zase zpátky: Část třetí
Ve druhém díle jsme překonali Vysoký Atlas, dojeli až na hranice Sahary, prošli se v písku a poznali místní zvyky. Stále nás však čeká ještě spousta Marockých krás a také zdlouhavá cesta domů. Zvládne 30 let stará Tříca africké horko a takovou porci kilometrů?
Se starým BMW za pár šlupek do Maroka a zase zpátky: Část druhá
V prvním díle stará 'tříca' úspěšně překonala mnoho tisíc kilometrů po Evropě, přeplula trajektem do Maroka a navštívila historický Fés. Jakpak se ji asi povede na prahu samotné Sahary?
Se starým BMW za pár šlupek do Maroka a zase zpátky: Část první
Vyrazit 30 let starým BMW za pár korun do zahraničí? Šílenství! A jet s ním sami ve dvou v létě do Afriky? To jsme se asi museli zbláznit. Nebo že by to byl dobrý nápad?
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TD: Naftové srdce
Naftový sportovně střižený sedan – oxymorón jako první generace Fabie RS anebo zajímavá perla z konce sedmdesátých let?
AlbaniaTrip: část 3.
Po Albánii je před námi ještě spousta balkánských kilometrů, v plánu máme hlavně Boku Kotorskou a Durmitor. Čeká na nás krajina jako z pohádky…
AlbaniaTrip: část 2.
Dorazili jsme na hranice Albánie. Po bezproblémovém hraničním přechodu plni očekávání vjíždíme do druhé nejchudší země v Evropě.
AlbaniaTrip: část 1.
Loňský IstanbulTrip i přes nesporné pozitivní chvíle nedopadl úplně podle našich představ, letos to zkoušíme znovu, tentokrát do Albánie.
Lancia Kappa 2.4 V.I.S: Kam to bude, pane prezidente?
Lancia Kappa se dnes v inzerci válí za naprosto směšné sumy. Stalo se tak náhodou a nebo by nikdo s rozumem a srdcem na správném místě za Kappu jednoduše nikdy víc nedal?
Poslední komentáře
- Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
My měli v práci Almeru sedan 1,4 rok 96. Byl to holobyt a jediný... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Staromil: Almera N15 :) - Staromil, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Perníček...a jakému Nissanu?...:-))...Primera, Almera? - fortress, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Pána co má LFA znám, už s tím akorát jezdí do servisu... - afro-r1, Lexus LFA: Japonský svatý grál, část...
Nemci maji prislovi o ponechani kostela ve vesnici. (U nas klasicke... - Volvista_Volvař, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Dobré ráno.Děkuji vám,za vložené názoru a svého pohledu... - Perníček, u blogu Jsem nejférovější autíčkář,jaký...
Netuším, kolik je tady v tom procentuální poměr nadsázky... - Perníček, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Jak píše rock, Škoda může být ráda, že skončila ve VW Group.... - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Honda S2000 Lotus Elan (M100) Toyota MR-2 (W30) btw i W20 je nádherná... - MMM, Tato auta zrají jako víno: Modely...
MG ZT-T... Koupil jsem jej cilene v nafte. Bezhodnotne, ale zajimave... - S.h.I.t., Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
Ono to jde :) , predstav, ze to co vezes na kline mas pred sebou... - XTad, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Upravil bych to - kolik přesně zůstalo ve SVĚTĚ samostatných... - jbigllesCZE, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
měl jsem to štěstí na tom dělat autoškolu. V kurzu byly... - Habakukk, 1994 Škoda Forman Silver Line: Rodinné...
Škoda by dopadla jako Zastava kterou koupil Fiat a udělal z ní montovnu. - Viola Procházková, Ručičkové stopky, řev motorů a štěstí...
To by se mi do půl hodiny zavařil procesor :D
Poslední inzeráty
1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem
2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem
2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem
1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem
Rušné diskuse
- Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
48 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů netřeba oplakávat
22 komentářů