načítám data...

Subaru BRZ: Seriózní okreskové nářadí

Nové BRZ je jedno z nejočekávanějších aut letošního roku. Je onen hype oprávněný?

zobrazit celou galeriiFoto: Foto: Radek Kukuš

Jestli si chcete v dnešní době trochu zaplakat, podívejte se na kategorii malých a hbitých sportovních zadokolek s manuální převodovkou. Porsche Boxster/Cayman letos končí a příští generace bude pravděpodobně jen elektrická. Nissan k nám model 400Z ani nedováží a Mazda MX-5 už nějaký ten rok přesluhuje (i když je stále skvělá). Alpine A110 je na jednu stranu ortodoxní sporťák, na druhou nenabízí manuální převodovku. Co nám, milovníkům hbitých zadokolek, zbývá? 

Foto: Radek Kukuš

Když Subaru před třemi lety představilo novou generaci BRZ, upřímně jsem z nového vzezření nebyl nadšený. Ostře řezané BRZ první generace prostě vypadalo skvěle, a novinka připomínala spíše ocucaný bonbon. Ze zadních partií si mnoho internetových haterů dělalo srandu, že jde o Accord kupé nebo Opel. Navíc se zdálo, že se k nám auto ani nedostane. Toyota sice o rok později začala sbírat předobjednávky, ale Subaru se až do minulého podzimu tvářilo, že nic nebude. Naštěstí se povedlo a obě automobilky již začaly dodávat zákazníkům vozy. Díky výbornému načasování se nám obě auta v redakci minuly o týden, a ač GR86 měli kluci v Brně, kousek jsem se po Praze svezl, a mohu tak aspoň trochu obě auta porovnat, protože se opravdu liší nejen předním nárazníkem a znaky na něm, ale i nastavením podvozku. 

Foto: Radek Kukuš

Začněme již načatým designem. Onen ocucaný bonbon totiž vypadá naživo lépe na fotkách. Ač stále nemůžu předním partiím přijít úplně na chuť, zadní část jsem si oblíbil velmi. Hlavně mě ale baví všechny ty výdechy a nádechy na boku a předním nárazníku – jsou totiž pravé a údajně opravdu funkční, stejně jako prahový spoiler. Celé auto je tak mnohem aerodynamičtější a zřejmě i stabilnější ve vyšších rychlostech nejen díky úpravám na podvozku. Zdá se, že celý exteriér vozu byl opravdu přepracován, i když se základ v původním BRZ nezapře. 

Foto: Radek Kukuš

Ani na interiér se nezapomnělo. Zajímavě tvarovaná palubní deska je tvořená celkem pěknými materiály (oproti předchozí generaci až prémiovými), nový infotainment vlastně nový není – Starlink je totožný s předchozí generací. Na čem Subaru zapracovalo, jsou sedačky, které jsou pocitově měkčí, nabízí více bočního vedení a v oblasti ramen jsou méně svírající, což může být pro fitness maniaky určitě bonus – já mezi ně nepatřím, takže nedokážu posoudit. Co je ale stejné, je volant, který je sice kulatý a z pěkné hladké kůže, ale je za mě příliš tenký a já bych jej okamžitě po koupi asi nechal potáhnout další vrstvou kůže. Lepší je též odhlučnění podběhů, už není slyšet každý kamínek v podběhu a na dálnici se dá s autem jet relativně v pohodě a povídat si se spolujezdcem bez nutnosti na sebe pořvávat. Použitím hliníkové střechy namísto ocelové se též povedlo odstranit plechovkový zvuk při dešti známý z předchozí generace.

Foto: Radek Kukuš

Bavit se o technologiích zde nemá moc smysl, pořád jde o levný sporťák. Oproti předchozí generaci je zde navíc hlídání mrtvého úhlu, což je při každodenním používání určitě příjemná věc a umí hlídat provoz za autem při parkování, to se v méně přehledných situacích vždycky hodí. Překvapivě skvělý je displej nahrazující analogové budíky, je čitelný a přehledný, reaguje rychle a v režimu Track jdou skvěle periferně vidět otáčky motoru. Navíc jde nastavit upozornění na řazení, které začne blikat oranžově (či volitelně i pípat), kdy je na čase přeřadit na vyšší rychlostní stupeň.

Foto: Autíčkář.cz

Celé šasi je nyní o 50 % tužší díky použití lepenm spojům a nepochybně spoustě výztuh, které se musí někam schovat. Pro postavy s vyšším torzem tak může být vhodnější předchozí generace, neboť výztuhy jsou i ve střeše, kde mohou překážet ve výhledu do stran – já jsem normované evropské postavy, takže pro mě to problém nebyl, ale kamarád (co teda opravdu jako malý jedl příliš moc polévky) si na to stěžoval a s předchozí generací problém nemá. Dále je díky vyztuhám menší otvor do kufru, viz foto výše. Není to až takový rozdíl, očima je v podstatě nepostřehnutelný, ale bohužel jsem neměl při ruce metr, takže vám musí stačit koště pro porovnání.

Foto: Radek Kukuš

Pro mě největším překvapením bylo nastavení podvozku. Nechápu, co s tím inženýři v Japonsku udělali, ale BRZ je měkké natolik, aby z vás nevytřáslo duši na kostkách, prostě se s ním dá jezdit všude. Přejíždění retardérů u předchozí generace Toyobaru znamenalo natřásání a poskočení zadní nápravy (ne tolik u BRZ po faceliftu, ale taky to není nic extra měkkého), u nového BRZ je to v podstatě srovnatelné s “normálním” autem. Trochu jsem měl obavy, jak to bude fungovat na okreskách v ostřejším tempu. Vůz jsem převzal s přefoukanými pneu (asi aby to šlo líp bokem, což šlo), ale v takovém stavu se s autem moc svižně jezdit nedá a zadek na brzdách šel rád jinou cestou, než přední náprava. Po upuštění tlaku na sériové hodnoty auto drželo, jak má, a neměl jsem jediný problém s adhezí. Podvozek krásně v oblouku zaklekne a vykrouží zatáčku bez přehnaných náklonů, je to celé jisté, samozřejmé, ale zároveň předvídatelné, neutrální doplněné příjemně naladěním řízením, které je sice lehké, ale předává dostatek informací. Není samozřejmě problém vyjíždět ze zatáček powerslidem, výkonu na to má dost, ale v táhlejších obloucích se dostaví bezpečnější nedotáčivost, o které víte dostatečně předem. Na rozhození do přetáčivosti na suchu je potřeba být na BRZ už opravdu hulvátský, za to když naprší, stane se z vás král všech zatáček a výjezdů z křižovatek. Mně napršelo až poslední den k večeru, jako na potvoru zrovna při focení. Musím říct, že s BRZ je blbnutí na mokru naprosto skvělé, přesně víte, kdy už zadek povolí, a trefit správné kontra není těžké. Že to zvládne i dřevák jako já, je toho důkazem.

Foto: Radek Kukuš

Neříkám to poprvé, zmínil jsem to již v jednom z mých prvních článků zde, ale předchozí generace byla prostě do pěti tisíc otáček v podstatě mrtvá, ale hlavně byl motor pocitově mdlý a nezáživný. Díky propadu výkonu ve středním pásmu otáček nebylo denní používání úplně příjemné (i když to na celé první generaci není to jediné, díky čemu to bylo spíš za trest), ale ani ostřejší okreskování nebylo nic extra. Nové BRZ využívá poupravený motor, nyní nazvaný FA24, o objemu 2,4 litru. Již od nějakých dvou tisíc umí pěkně táhnout, ve čtyřech už to začíná chytat grády a nepřestává až do omezovače v sedmi a půl tisících. Skvělé, lineární, takhle to mělo být už na začátku. Navíc má nové BRZ tolik výkonu, že už ho snad nepozávodí na rovince ani naftový Superb s očouzeným nárazníkem. Prostě to jede dobře, nemusíte trefovat správné otáčky, aby se auto pohlo, a podřazování o tři kvalty při předjíždění je už historie (stačí o dva). Na okresky ideální porce výkonu, aby to nebylo pořád o papíry, a vlastně jsem si ani jednou neříkal, že by se výkonu hodilo více. Reakce na plyn je na dnešní poměry naprosto skvělá, okamžitá, a plyn jde výborně dávkovat.

Foto: Radek Kukuš

Navíc díky přidanému výměníku voda – olej by nemusel být problém na dálnici při (u nás) nelegálních rychlostech či na okruhu. Já nezaznamenal snad ani jednou teplotu oleje nad 100 stupňů, takže to asi fakt funguje mnohem lépe než nic u předchozí generace, kdy nebyl problém dosáhnout teplot přes 120 stupňů Celsia. Trochu méně nadšený jsem stále z převodovky, která sice má nyní hladší řazení, ale řazení má trochu trhavý chod, než zacvakne do kvaltu, stejně jako v předchozí generaci. Na druhou stranu má krátké dráhy a trefit kvalt není problém.

Foto: Radek Kukuš

S Davidem jsme si ke konci testovacího týdne vyměnili auta na mé oblíbené okresce, abychom si je porovnali. Minulý týden měli v Brně totiž GR86, a já chtěl potvrdit mé pocity z rozdílů mezi oběma auty. Shodli jsme se, že GR86 má podvozek nastavený trochu více hravě, je tvrdší, chce více jezdit bokem (ale neměli jsme auta na stejných gumách, BRZ bylo na mnohem schopnějších pneu), zatímco BRZ je měkčí, má mnohem více mechanického gripu a není tak jednoduché jej utrhnout. Zatímco v táhlejších zatáčkách GR86 zaklekne a čeká na povel, kdy bude moct ulítnout zadek, BRZ chce stále zrychlovat a jet gripem. Stejné pocity jsem měl i ze srovnání s GT86 (po faceliftu, H&R pružiny), které má tvrdší nastavení zadní nápravy a na podobně lepivých gumách není v zatáčkách pocitově tak rychlé.

Foto: Radek Kukuš

Když jsem se snažil přijít na to, proč tomu tak je, zjistil jsem, že BRZ má jinak nastavené tlumiče, o 7 % tužší pružiny vepředu a o 11 % měkčí vzadu. Zároveň mají obě auta jiné stabilizátory (BRZ má přední dutý a o 0,3 mm tlustší, zadní je o milimetr užší), a zadní stabilizátor na Subaru je uchycený přímo na karoserii, zatímco GR86 jej má uchycený na pomocném rámu. Nejzajímavějším rozdílem je ale použití hliníkové těhlice na přední nápravě, což snižuje neodpruženou hmotnost o 3 kg, zatímco Toyota má těhlici ocelovou. 

Foto: Radek Kukuš

Závěr

Nové BRZ je sice v zásadě jen evolucí toho předchozího, ale přináší spoustu vylepšení jak drobných, tak zásadnějších. Jako celek působí jako mnohem dospělejší a příjemnější auto nejen na okreskách, ale i během ježdění do práce. Už nejde o lacině vzhlížející sporťák s mdlým motorem, ale o serióznější auto použitelné i každý den. Palec nahoru, tohle se povedlo. Škoda, že u nás tak brzy skončí..

Za skvělé fotky děkuji Radkovi Kukušovi, Radkovu tvorbu najdete na jeho instagramovém profilu @radek_kukush

Motor: atmosferický zážehový plochý čtyřválec 2387 cm3 
Výkon: 234 k (172 kW) / 7 000 ot./min.
Točivý moment: 250 Nm / 3 700 ot./min 
Převodovka: šestistupňová manuální
Hmotnost (provozní): 1350 kg 
Maximální rychlost: 226 km/h
0-100 km/h: 6,3 s 
Cena (BRZ Limited 6MT): 1 030 000,- + 12 000,- barva

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Ju
Junior
02. června 2023, 21:16
-4

Tady bude nablito.

reagovat
Sa
Sato
03. června 2023, 00:08
0

Jednu takuto modru som stretol dneska niekde kolem Bukovinky. Mozno trochu slabsi odtien.

reagovat
beastar
03. června 2023, 10:00
-3

Už se těším jak my fans a majitelé vysvětlí že je to nejlepší sportovní auto ever. Žádný hothatch na něj nemá a dělá to z nich skvělé řidiče. Asi proto má ČR tak silnou základnu profesionálních pilotů. Jo a Subaru je nejlepší značka protože si dovolí takový nádherný řidičský auto vyrábět... Wow... Jdu si pro popcorn.

reagovat
krab
05. června 2023, 08:57
1

Tady už koukám příliš lidí na tyhle káry moc nereaguje, to není jak před 5 lety ... To se tu promítlo víc komentářů na Teslu než na BRZ :(

Běž se s tím projet, pokud na nějaký demo auto natrefíš. Já jsem nějakou možnost měl, takže jsem si s tím obkroužil oblíbený okresky (verze Toyota) a jakožto bývalý majitel přechozí verze fakt můžu s jistotou říct, že je to nový auto ve všech slabších místech předchozího výrazně lepší a nemá současně oproti předchozímu v ničem žádnou slabinu. S hot hatchem to nemá smysl vůbec porovnávat, je to jiný styl. Ty jsi vždycky narážel v diskuzích na to, proč Toyobaru a proč z toho dělat modlu, když je to v reálu pomalejší než já nevím ST Fiesta .. Je to čistě o jiným zážitku z jízdy - nízký posez, kupátko, pohon zadních kol, řiditelné ze zatáček plynem, hravé, ne vysloveně rychlé, že by ses mohl opírat o grip a letět s tím kudlu. Každopádně s tímhle novým už skutečně rychle jedeš, není problém předjet něco pomalejšího před tebou , ta dynamika se výrazně zlepšila. Škoda, že jich je k dostání míň než je zájemců , i ta cena se nemusela oproti původní zvedat. Tak jak to bylo - 850 tis + metalíza (pro základní výbavu) to bylo peckový

beastar
05. června 2023, 12:22
0

Evidentně je to tak. Moc mě to nepřekvapuje. Tak sem se úplnou shodou náhod svezl. Asi dvě hodinky převážně okresky bohužel kolem měst. Takže úplně nemůžu soudit. Byl tam jeden takový stoupající úsek. Okreska dobrá kvalita lesem a jsou to takový táhlejší zatáčky. Plus jedna vracečka. A končí to rovinkou do vesnice. A musím říct že ten podvozek tentokrát (Subaru) je úplně něco jiného. Tohle je ta zábavná lehkost a zároveň slušná jistota na výjezdu (asfalt, sucho, teplo) Musím se přiznat že jak to bylo do kopce možná by trocha výkonu navíc neškodila. Neříkám že je to nutnost, ale jistou rezervu bych tam třeba i chtěl. Motor mi pořád přijde jakože to projevem není úplně drama. Do otáček to jde ale moc pěkně. Letět s tím se docela dá ale úplně mě to nebavilo. Není tam právě to drama. Jakože klidně hrané. Jsou tam ale další pozitivní aspekty jako povedený sedadla která z toho hnusného vnitřku dělají lepší místo. Řízení bych nazval jako mdlé. Zase ale docela rychlé. Chod páky mi přišel přirozený a vlastně velmi efektivní a to i při hrubším zacházení. Celkově design neuráží. Prostě takový klasický sportovní auto. Bohužel mi trochu z některých úhlů připomíná třetí generace Hyundai Coupé. Což není urážka protože to není špatný design. Celkově za ty peníze rozumná volba i jako daily s možností se o víkendu projet. Posez je nízký správně a překvapivě dobře je z auta vidět.

A srovnání s hothatchem. Jeden mám doma a zrovna jeden z těch opravdu rychlých. Já nebyl kdysi ten kdo to inicioval. To právě tehdejší majitelé co si koupili Toyobaru. Prostě si to mnozí z nich potřebovali obhájit. Že dostaly méně praktické auto s nic moc motorem, co vlastně až tolik super není. Někteří časem prozřeli jiní melou ty nesmysly dodnes. Samozřejmě že přímé srovnání je nepřesné. Je to asi jako srovnávat M5 a Ferrari 458. Já si to prostě asi nekoupím. Tentokrát ne proto že by to bylo špatně. Nebo nemělo smysl. Spíš to nemá pro mě ty správné vlastnosti. To co píšeš se samozřejmě popřít nedá. A ano skutečně není problém předjíždět. A opravdu už běžná produkční auta nemůžou moc bránit předjíždění. I když já teda předjel myslím asi Opel Corsa třetí generace a traktor... Víc nebylo třeba.

beastar
03. června 2023, 10:14
0

Abych jen nepíčoval.
Vážně hezká recenze, po dlouhé době zase něco, co mělo smysl číst. Za to dík.
Design téhle generace je zajímavý. Vážně ta zadní část trochu evokuje Opel. Zároveň to jako celek dobře funguje. Za mě je to přesně tak neutrální aby se to nakonec líbilo všem. Předek je trochu Mazda. Obecně v inspiraci nevidím nic špatného.
A technická stránka... Nejel sem s tím že. Papírový výkon motoru a vůbec čísla. Konečně vypadají důstojně. Podvozek bude super tomu není důvod nevěřit. A ano trochu mě děsí to řízení a převodovka. Není to první test, kde nejsou na tyhle věci reakce nadšené. Ten interiér je pořád děsivý. Chápu ale že jde o lehký sportovní auto a ne o luxusní gt. Respektive je třeba se vejít do ceny.

reagovat
ro
rock
03. června 2023, 13:00
2

Tak ono to není zas tak složitý:
Zadání: chci nový kupé a chci se udržet okolo mega.
Možnosti:

BRZ
BMW 220i
MX-5 RF (dobře, není kupé, ale střecha je z pevných segmentů, takže skoro).

No a tím jsme asi skončili, ne?

reagovat
H_F
08. června 2023, 05:16
0

Brz stojí k 1.1M
Mx5 RF se zdechlym 184k 2l se ceníkově blíží 1.2M
220i je vzhledem k ceníkově pod mio ok, protože 230i s míň uškrcenym B48 začíná na 1.2mio
Nicméně za podobnou ceníkovku (

sheogh
03. června 2023, 13:55
0

Auto se mi libi a jako hracku plus jako postrk "do teska pro rohliky" bych si ho predstavit dokazal.
Ten vykon je jen o neco vyssi, nez moje Corolla a ta me prijde spis jako takovy minimum, jak by auto melo jezdit. Urcitr treba kompresor by BRZ neuskodil :-)
Ta reakce na plyn je dobrej postreh, tady by bylo super lanko, kvuli feedbacku

reagovat
af
afro-r1
03. června 2023, 16:48
1

0,3mm na prumeru stabilizatoru je porovnatelne s vyrobni toleranci. To nemuze nikdo pri jizde poznat. (odhlednovse od ostatnich uprav na podvozku)

reagovat
StreetPro
05. června 2023, 10:51
0

0,5 mm poznat jde (výměna u e36 M3 3,0 za 3,2 variantu). Ale nemixovat duté a plné, tam to platit nebude.

Raspby
06. června 2023, 13:17
1

Zajímavé...já si zrovna nedávno zkusil GT86 (jak jsem tu postoval) a mě teda na tom autě vadilo řízení (jel jsem teda na okruhu na mokru) - asi díky těm současným posilovačům bylo sice přesné, ale zpětná vazba nebyla nebyla úplně ono...při kontra bylo z volantu blbě cítit, kdy je to akorát (řízení předpokládám, že bude stejné u Toyoty i Subaru). A vadil mi i zvuk trochu. Přijde mi takovej hodně vysavačoidní...ne, že by mi vyloženě vadil, ale auto by si zasloužilo určitě lepší.Ale pozice za volantem, řazení, pedály, podvozek...to fungovalo (alespoň v případě Toyoty na mokré Sosnové) naprosto perfektně.

reagovat
beastar
06. června 2023, 15:17
-1

Hale k tomu řízení. Já tam nahoře píšu mdlé, rychlé. Zároveň přesné jakože kam točíš tam to jede. Myslím ale že popisuješ vlastně stejný jev. Ono i na suchu na běžné silnici to na mě působí jaksi tak nějak uměle a nesportovně čistě to řízení. A bylo to Subaru. K tomu zvuku motoru to se taky shodneme. Není to katastrofa v otáčkách to mi přijde zní na své parametry adekvátně. Máš ale pravdu, že v určitém pásmu dole a střed otáček je to takový příliš uniformní. Ve smyslu civilní (jako běžný auto prostě) Podle mě to byl ale cíl. Mladí Američanů to ocení...

Zbytek souhlas. Nekompromisní sportovní auto.

Raspby
06. června 2023, 18:17
0

Je to tak...ono to řízení je rychlé a přesné to jo, ale ty zpětná vazba tam není taková no. V tomhle je na tom MX5 ND rozhodně líp (zkusil jsem si tam obě auta ve stejný den...). Ono ten zvuk nebude asi kvůli mladým Američanům, ale protože prostě B4...on totiž čtyřválcový Cayman nezní o moc líp co jsem slyšel :). Sice je to už hodně dlouho, co jsem jel starou GT86, ale mi přišla zvukem taková syrovější. Jakkoli je objektivně nový motor naprosto lineární a má větší sílu všude, tak ta výkonový špička toho starého mi možná malinko chybí :). Nechybí mi teda ta díra uprostřed, ale ten jasnej vršek no...ale to jsem prostě já. Ale jinak GR86 funguje parádně a i ten interiér mi nevadí, některé detaily se mi i líbí :)

krab
06. června 2023, 19:05
0

Já nejezdil okruh, ale asi dvě hoďky po okreskách a byl jsem nadšenej. Objednáno nemám, asi to auto nekoupím, ale chvála všem okolnostem, že existuje. Zvuk motoru se doladí catbackem, řízení za mě ok, nehledal bych hnidy, co mi spíš vadí, že se motor moc za tím plynem nedere. Ale má slušnej střed, je to o dost rychlejší než to bylo. Myslim, že ti reální kupci budou všichni nadšený z toho ať už koupí tojku nebo sůbo

Raspby
06. června 2023, 19:13
0

krab: Jo to rozhodně :) To řízení mě mrzí a zvuk se dá dodělat to je jasné. Jinak je to super auto :)

beastar
06. června 2023, 21:40
0

Rádoby: Interiér je určitě lepší než býval. Mě osobně se líbí sedadla. A pár malých jakože to race detailů. Zvuk jasně pořád je to relativně malý motor a auto na běžné silnice.

Krab: To není o tom hledat hnidy. To je o tom být objektivní a nedělat z toho něco co to není. Jinak souhlas. A já osobně sem za dodělávat toho právě co nejméně a být ideálně spokojen. Jinak určitě zvuk je to nejmenší to je easy vylepšit. Sem sám zvědav kdo a na co si to bude kupovat. Nadšený asi budou oprávněně. Já sem na tom jinak podobně jako ty. Auto se mi líbilo některé momenty na silnici s ním byla hotová řidičská nirvana... A to bez srandy... Každopádně já to nekoupím protože mám úplně jiný preference, ale to samozřejmě z toho nedělá horší auto.

krab
06. června 2023, 22:47
0

Jak říkáš, ale třeba zrovna na těch okreskách (a bylo to navíc na suchu jen) mi to řízení přišlo fajn a nějak jsem z auta (ono stejně poznáš nejvíc přes sedačku) poznal co bude dělat. Moc hezký je s tím autem vyjíždět kolikrát i rychlejší zatáčky a cítit jak ten samosvor pracuje auto se v podstatě hezky dotočí plynem, kola máš takřka rovně, kontra netřeba. A to umělo i předchozí auto, ale tady to jde líp, snáz ...

Jedinej důvod pro mě, proč po takovým autě netoužím jsou poršáky, přeci jen s nima se svezu úplně jinak a baví mě to daleko víc, ale to je pochopitelný a není to chyba Toyobaru. To je auto, který cílí na kluky, kteří se třeba ojetýho Caymanu bojí co se týče nákladů na servis a provoz a bude to jejich třeba první sportovní kupé, budou z toho odvařený . A můžou se na tom velice hezky učit i řídit, když jim na začátek někdo zkušený poradí

beastar
07. června 2023, 00:01
0

Jasně kdo nemá obavy z provozu Porsche nejspíš často ani nemá zdání že něco jako Toyobaru existuje. To řízení je zajímavý že se s náma úplně neshodneš. Sem zvědav na reakce třeba do roka. Až to budou chvíli používat první majitelé. Přece jen my za těch pár hodin, koleček apod. Prostě ten pocit není tak jasný a dojem ucelený. Jinak samozřejmě to auto je krásně vyvážený. A v některých členitých pasážích to je opravdu krásně čitelný a zároveň zábavný. Určitě si zaslouží vyzdvihnout to jak to v základu dobře nastavili na podvozku. Co tady ještě napadlo tak mi přišlo že jsou skvělé brzdy. I při opravdu akčním zpomalení to brzdí krásně rovnoměrně a nezákeřně.

Určitě se na tom dá trénovat spousta věcí. Když si to koupí někdo kdo už umí nějaký základy. A ví jak takový auto používat v nějakým ostrým tempu. Podle mě to má větší potenciál zábavy než ojetej Cayman. Protože se do toho víc pustíš. U těch Porsche ale i třeba starších Maserati máš furt v hlavě. Nechci to rozbít a nesmí se to porouchat. Tohle pořád bude nový auto v záruce což je velký plus.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem