reklama
načítám data...

Singer opět nezklamal a ukázal ultimativní podobu vzduchem chlazené 911

14. listopadu 2017, 17:04 16 komentářů Dominik Valášek Novinky

Tuning vzduchem chlazených Porsche 911 je velmi delikátní záležitostí, která se těžko vyvažuje tak, aby se úpravce zavděčil úplně všem. Singer ale dotáhl své umění k dokonalosti.

zobrazit celou galeriiNovinky: Singer opět nezklamal a ukázal ultimativní podobu vzduchem chlazené 911

Možná si ještě vzpomínáte na parádní vzduchem chlazený plochý šestiválec Porsche, který právě Singer ve spolupráci s Williams vyladil na vrchol toho, co lze z motoru dané konstrukce při atmosférickém plnění vytáhnout. Nyní, několik měsíců po představení nového motoru, představuje se i zbytek kompletně přestavené 911, vyvinuté speciálně pro movitého zákazníka, jenž přivezl svůj vůz z roku 1990 do Singeru za účelem snížení hmotnosti a zvýšení výkonu.

V kalifornské společnosti vzali svůj závazek velmi vážně a do auta se pustili takříkajíc od podlahy. Aniž by se z 911 vytratilo cokoliv z její prosté elegance, byla dramaticky zlepšena aerodynamika. V karoserii a podvozku se objevily nové díly z hořčíku, titanu a karbonu, čímž se podařilo srazit hmotnost na fantastických 990 kilogramů. Absolutně boží jsou mimochodem třeba karbonové skořepiny, kombinující moderní materiály s retro designem, nebo odhalená kulisa řazení.

S nizounkou hmotností si navíc pohrává zmiňovaný plochý šestiválec o objemu čtyř litrů, dosahující výkonu 500 koní a schopný točit přes 9 000 otáček za minutu. Obrovská síla se nese skrze manuální šestistupňovou hořčíkovou převodovku Hewland na zadní hořčíková kola BBS, obutá do pneumatik Pilot Sport Cup 2. O zastavení se starají karbon keramické kotouče, zakusované monoblokovými brzdiči značky Brembo.

reklama

Na doladění podvozku a celkové sladění auta do perfektního celku, pozval si potom Singer třeba závodníka Marina Franchittiho nebo novináře Chrise Harrise. Každý vůz, který se mimochodem staví u Williamsu v britském Oxfordshiru, bude ale naladěn unikátně na přání konkrétního šťastného majitele. Ten sám si řekne, jestli chce ostře jezdící bestii, cestovní kupé, či libovolnou kombinaci obou světů.

Celkem má v podobném duchu vzniknout 75 aut, ovšem cenovku se pochopitelně nikde nedočteme. Zde holt platí, že pokud se musíme zajímat o cenu, jsme jednoduše příliš chudí.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

GanGreen
14. listopadu 2017, 17:30
0

vim že už je to otřepaný ale: Tohle je vážně čirá automobilová pornografie!! normalně mi padla huba na stůl...

reagovat
Kryton2X4B-523P
14. listopadu 2017, 19:32
0

Neboj, i když je to otřepaný tak jsme dva :D

GanGreen
14. listopadu 2017, 20:16
0

tak fajn :D btw. Krytone, ted jsem si pustil první díl červenýho trpaslíka :D

gr
greg
14. listopadu 2017, 20:40
0

Dúfam že už máš trpaslíka aspoň raz celého za sebou. Jinak pujdes do hlaseni za ignoraci nadrizeneho dustojnika. :)

Safa
14. listopadu 2017, 21:24
1

GanGreen: Bronzový a stříbrný diplom z plavání máš? :o)

beastar
14. listopadu 2017, 23:43
0

Copak Singa dízajn to jsou kluci šikovný. Škoda, že mám teď 5 aut a už to nemám kam parkovat. Nevadí no až odvezu Zondu na repas, udělám si na NR kolo v Gt2, tak si objednám...

Matěj Podhorský
15. listopadu 2017, 13:56
0

a ty se jako nebojíš? Já jen jestli ta GT2 na tebe nebude moc rychlá :-P

Kryton2X4B-523P
17. listopadu 2017, 22:06
0

GanGreen a greg, první díl chválím a hlavně bacha ať nedostaneš po kebuli svářečkou a jinak já mám trpaslíka zkouknutýho tolikrát, že už ho znám nazpaměť. A Safa, třeba najde i tu zprávu v mikrotečce nad I ;-)

beastar
17. listopadu 2017, 22:56
0

Matěji mě nějakej skopčák Rohlík nebude radit, co je jako pro mě dobrý. Ať se naučí řídit bambula já jezdim v q50 normálně 250 dálnice na vomezovači a všechny alpský okresky driftem. Takže ne strach nemám jen snad, že se mi to už nevejde do garáže;)

Safa
17. listopadu 2017, 23:34
0

Kryton2X4B-523P: Myslíš to vymázání Rimmerovy paměti, aby se Lister mohl stát stvořitelem nového vesmíru? :o)

Safa
14. listopadu 2017, 21:25
0

Tohle auto (v této barvě) by se mi fakt hodilo. Škoda, no. Nemám garáž...

reagovat
PeterLuk
14. listopadu 2017, 21:31
0

Niečo by som k tomu napísal, ale neviem či by som neporušil pravidlá komentovania. :D

Tak len takto: ty bláho!

reagovat
Jimi
15. listopadu 2017, 07:14
0

kluci umí, od 959 další ikona. Přesně tohle můžu kdykoliv. Myslím, že těch pokusů jak oživit skvělou minulost novou technikou přibývá...

reagovat
Standa
15. listopadu 2017, 13:46
0

Nádherné a úžasně propracované. Jen by mě zajímalo, co vlastně zůstalo z toho původního auta... základ skeletu? Ani tomu bych moc nevěřil.

reagovat
Pólin
15. listopadu 2017, 21:56
0

Pokud vim, tak "plechy" jsou karbonove:) jinak hlavne tam asi zbyl ten motor...nebo lepe receno jeho blok. Jinak tohle je jenom vizualizace...dost by me zajimalo, jak to vypadalo v realu

Standa
16. listopadu 2017, 09:10
0

Tak nějak jsem to pochopil, že zůstalo jen tolik, aby to mohli prohlásit za úpravu auta tj. blok a kus plechu s číslem kastle...



reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

AMC Eagle Limited 1987
AMC Eagle Limited

1987 rok výroby
150 koní výkon
4 200 ccm objem

Dodge W300 FF 1973
Dodge W300 FF

1973 rok výroby
140 koní výkon
5 875 ccm objem

Chevrolet Suburban 4x4 , 6.2 diessel 1983
Chevrolet Suburban 4x4 , 6.2 diessel

1983 rok výroby
150 koní výkon
6 200 ccm objem

Ford F150 4x2 1979
Ford F150 4x2

1979 rok výroby
155 koní výkon
5 730 ccm objem

Chevrolet C10 Cheyene 1976
Chevrolet C10 Cheyene

1976 rok výroby
165 koní výkon
5 730 ccm objem