reklama
načítám data...

Singer opět nezklamal a ukázal ultimativní podobu vzduchem chlazené 911

14. listopadu 2017, 17:04 16 komentářů Dominik Valášek Novinky

Tuning vzduchem chlazených Porsche 911 je velmi delikátní záležitostí, která se těžko vyvažuje tak, aby se úpravce zavděčil úplně všem. Singer ale dotáhl své umění k dokonalosti.

zobrazit celou galeriiNovinky: Singer opět nezklamal a ukázal ultimativní podobu vzduchem chlazené 911

Možná si ještě vzpomínáte na parádní vzduchem chlazený plochý šestiválec Porsche, který právě Singer ve spolupráci s Williams vyladil na vrchol toho, co lze z motoru dané konstrukce při atmosférickém plnění vytáhnout. Nyní, několik měsíců po představení nového motoru, představuje se i zbytek kompletně přestavené 911, vyvinuté speciálně pro movitého zákazníka, jenž přivezl svůj vůz z roku 1990 do Singeru za účelem snížení hmotnosti a zvýšení výkonu.

V kalifornské společnosti vzali svůj závazek velmi vážně a do auta se pustili takříkajíc od podlahy. Aniž by se z 911 vytratilo cokoliv z její prosté elegance, byla dramaticky zlepšena aerodynamika. V karoserii a podvozku se objevily nové díly z hořčíku, titanu a karbonu, čímž se podařilo srazit hmotnost na fantastických 990 kilogramů. Absolutně boží jsou mimochodem třeba karbonové skořepiny, kombinující moderní materiály s retro designem, nebo odhalená kulisa řazení.

S nizounkou hmotností si navíc pohrává zmiňovaný plochý šestiválec o objemu čtyř litrů, dosahující výkonu 500 koní a schopný točit přes 9 000 otáček za minutu. Obrovská síla se nese skrze manuální šestistupňovou hořčíkovou převodovku Hewland na zadní hořčíková kola BBS, obutá do pneumatik Pilot Sport Cup 2. O zastavení se starají karbon keramické kotouče, zakusované monoblokovými brzdiči značky Brembo.

reklama

Na doladění podvozku a celkové sladění auta do perfektního celku, pozval si potom Singer třeba závodníka Marina Franchittiho nebo novináře Chrise Harrise. Každý vůz, který se mimochodem staví u Williamsu v britském Oxfordshiru, bude ale naladěn unikátně na přání konkrétního šťastného majitele. Ten sám si řekne, jestli chce ostře jezdící bestii, cestovní kupé, či libovolnou kombinaci obou světů.

Celkem má v podobném duchu vzniknout 75 aut, ovšem cenovku se pochopitelně nikde nedočteme. Zde holt platí, že pokud se musíme zajímat o cenu, jsme jednoduše příliš chudí.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

GanGreen
14. listopadu 2017, 17:30
0

vim že už je to otřepaný ale: Tohle je vážně čirá automobilová pornografie!! normalně mi padla huba na stůl...

reagovat
Kryton2X4B-523P
14. listopadu 2017, 19:32
0

Neboj, i když je to otřepaný tak jsme dva :D

GanGreen
14. listopadu 2017, 20:16
0

tak fajn :D btw. Krytone, ted jsem si pustil první díl červenýho trpaslíka :D

gr
greg
14. listopadu 2017, 20:40
0

Dúfam že už máš trpaslíka aspoň raz celého za sebou. Jinak pujdes do hlaseni za ignoraci nadrizeneho dustojnika. :)

Safa
14. listopadu 2017, 21:24
1

GanGreen: Bronzový a stříbrný diplom z plavání máš? :o)

beastar
14. listopadu 2017, 23:43
0

Copak Singa dízajn to jsou kluci šikovný. Škoda, že mám teď 5 aut a už to nemám kam parkovat. Nevadí no až odvezu Zondu na repas, udělám si na NR kolo v Gt2, tak si objednám...

Matěj Podhorský
15. listopadu 2017, 13:56
0

a ty se jako nebojíš? Já jen jestli ta GT2 na tebe nebude moc rychlá :-P

Kryton2X4B-523P
17. listopadu 2017, 22:06
0

GanGreen a greg, první díl chválím a hlavně bacha ať nedostaneš po kebuli svářečkou a jinak já mám trpaslíka zkouknutýho tolikrát, že už ho znám nazpaměť. A Safa, třeba najde i tu zprávu v mikrotečce nad I ;-)

beastar
17. listopadu 2017, 22:56
0

Matěji mě nějakej skopčák Rohlík nebude radit, co je jako pro mě dobrý. Ať se naučí řídit bambula já jezdim v q50 normálně 250 dálnice na vomezovači a všechny alpský okresky driftem. Takže ne strach nemám jen snad, že se mi to už nevejde do garáže;)

Safa
17. listopadu 2017, 23:34
0

Kryton2X4B-523P: Myslíš to vymázání Rimmerovy paměti, aby se Lister mohl stát stvořitelem nového vesmíru? :o)

Safa
14. listopadu 2017, 21:25
0

Tohle auto (v této barvě) by se mi fakt hodilo. Škoda, no. Nemám garáž...

reagovat
PeterLuk
14. listopadu 2017, 21:31
0

Niečo by som k tomu napísal, ale neviem či by som neporušil pravidlá komentovania. :D

Tak len takto: ty bláho!

reagovat
Jimi
15. listopadu 2017, 07:14
0

kluci umí, od 959 další ikona. Přesně tohle můžu kdykoliv. Myslím, že těch pokusů jak oživit skvělou minulost novou technikou přibývá...

reagovat
Standa
15. listopadu 2017, 13:46
0

Nádherné a úžasně propracované. Jen by mě zajímalo, co vlastně zůstalo z toho původního auta... základ skeletu? Ani tomu bych moc nevěřil.

reagovat
Pólin
15. listopadu 2017, 21:56
0

Pokud vim, tak "plechy" jsou karbonove:) jinak hlavne tam asi zbyl ten motor...nebo lepe receno jeho blok. Jinak tohle je jenom vizualizace...dost by me zajimalo, jak to vypadalo v realu

Standa
16. listopadu 2017, 09:10
0

Tak nějak jsem to pochopil, že zůstalo jen tolik, aby to mohli prohlásit za úpravu auta tj. blok a kus plechu s číslem kastle...



reklama

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Golf MK3 Cabrio GT Karmann 2.0 8V 1993
Volkswagen Golf MK3 Cabrio GT Karmann 2.0 8V

1993 rok výroby
115 koní výkon
1 991 ccm objem

Škoda Octavia RS 2003
Škoda Octavia RS

2003 rok výroby
180 koní výkon
132 ccm objem

MG ZS 180 2003
MG ZS 180

2003 rok výroby
180 koní výkon
2 498 ccm objem

Chevrolet Caprice Sedan 1990
Chevrolet Caprice Sedan

1990 rok výroby
172 koní výkon
5 001 ccm objem

Ford LTD  1972
Ford LTD

1972 rok výroby
215 koní výkon
6 ccm objem