načítám data...

Ptejte se Vojty: Laciná zábava?

18. července 2016, 07:22 36 komentářů Vojta Dobeš Ptejte se

Zábavné kupé či kabrio za 50 tisíc nebo méně? Vavris je skeptický, ale Vojta věří, že to půjde...

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

V rubrice Ptejte se Vojty šéfredaktor Vojta Dobeš (a občas i ostatní členové redakce) každý týden radí čtenářům s palčivými otázkami života nadšeného motoristy – ať už jde o výběr příštího vozu, rozsouzení hospodských debat nebo odpovědi na filosfofické otázky. Máte nějakou vlastní? Pište na redakce@autickar.cz!

Ahoj,
s kamarádem teď řešíme zajímavou otázku. Máme hodně omezené finance a chtěli bychom zajímavé auto jen pro zábavu. Ani nemusí moc jezdit, ale když pojede, musí z toho mít řidič radost.

Většina aut, co jsem měl byly diesely. Opely, Alfy Romeo, Peugeot, Fiat. Nejlépe se mi do srdce vryla ta Alfa. Jenže už nechci kombinovat daily car a funcar. To je vždy kompromis.

Kamarád to má podobně. Pokukujeme tedy po něčem s těmito parametry:
Cena 25-50 000 Kč, stav, kdy projde STK a nemusím se bát, že mi upadne v zatáčce kolo, kupé nebo cabrio, nenáročný servis a dobře sehnatelné díly, přijatelná spotřeba, hodně emocí a zábavy.

Z toho jsme vybrali několik aut, která by mohla mít smysl – třeba:
Mercedes SLK 200/230 Compresor (dražší), Mazda MX5 1.8, Alfa Romeo GT 2.0TS, Fiat Coupe 20V/16VT…

Všechny VW, Opely a Francouze jsme vyloučili, protože se nám zdají nudné. Které z těchto by stálo za hřích? Nebo bys měl nápad na něco jiného, co by se blížilo daným kritériím? Díky.
Jirka

Vavris odpovídá:

Už jsem dotaz četl i na soukromém mailu a odpověď bude hodně jednoduchá – buď slevte z nároků, nebo hodně přitlačte na rozpočet.  Auto, které chceš, neexistuje. Požadavků je spousta, ale rozpočet jako na lepší horské kolo – takhle to na světě prostě nefunguje. Ani jedno s tebou vyjmenovaných aut za 50 tisíc neseženeš, a když už, tak rozhodně nebude ve stavu, kdy by rozdávalo emoce a zábavu…  Tedy pokud s kamarádem nepovažujete za zábavu mít polorozebrané auto a zjišťovat, proč to zrovna nejede nebo co všechno je na něm v prdeli.

Vyberu si tedy z dotazu pouze tři aspekty – rozpočet 25-50, hodně zábavy a udržitelný servis. Z toho vychází buď E36 ve variantě "hooning" – tedy nějaký kus s vyřešenou technikou, ale mizernou kastlí. Anebo nějaký malý starý ostrý hatchback. Nedávno jsme psali o Saxu VTS 16V / 106 S16 – to je dle mého názoru zábavné až po strop a splňuje zadání skvěle, až na karoserii coupe/cabrio. Můžete koukat i na dobovou konkurneci – Punto GT, CLio 1.8 16, Ibiza Cupra, Primera GT, Almera GTI, Sunny GTI (Jestli ještě nějaké existujou), Escort RS2000 atd.

Vavris

Vojta odpovídá:

Při čtení Vavrisovy odpovědí se ve mně mísí dva pocity – na jednu stranu mám chuť oponovat, protože najít auto, které splní tvoje požadavky, je nepochybně možné, na stranu druhou dává volba ostrého hatchbacku perfektní smysl. Možná dokonce větší než sáhnout po kupé nebo kabrioletu. Ale to všechno závisí především na tom, které požadavky považujete s kamarádem za důležitější a které za méně důležité. Nejspíš totiž budete muset volit mezi stylem a zábavou.

Vavris má totiž pravdu v jedné zásadní věci – 50 tisíc korun není na zábavné auto mnoho a vejít se do takto těsného rozpočtu bude vyžadovat mnohé oběti a kompromisy. A jakkoliv to může znít  paradoxně, auta se ‚sportovními‘ karoseriemii (kupé, roadstery a kabriolety) bývají v této cenové relaci méně sportovní než sedany či hatchbacky. Na druhý pohled je to dokonce i logické. Sportovnost zvyšuje přitažlivost a tím i hodnotu staré ojetiny, ať již jde o sportovnost vizuální, nebo sportovnost jízdní. Za padesát tisíc můžeš koupit auto, které dobře vypadá, auto, které dobře jezdí, ale jen těžko oboje. Pokud se tedy dokážeš smířit s hatchbackem, poslechni Vavrisovu radu. Jestli je však pro tebe vzhled skutečně klíčový, zkusím najít nějaké alternativy, které splní tvoje zadání kompletně.

První z nich bude nepochybně auto v redakci Autíčkáře velmi oblíbené, totiž Ford Puma. Leckdo by mohl namítnout, že je to spíše takový podivný hatchback než klasické kupé a že má tak trochu image auta pro holky. My v redakci ale díky přítomnosti dvou exemplářů v garážích redaktorů (s jednou jezdí Zlokočka a se druhou Adam) víme, že Puma je jednou z vůbec nejzábavnějších předokolek a to nejen mezi vozy pod 50 tisíc. S vaším cenovým limitem máte šanci najít slušný exemplář s nejsilnějším a nejcharakternějším motorem 1.7 od Yamahy.

Z tebou zmiňovaných má šanci na úspěch snad jen Fiat Coupé – ale pravděpodobnost, že se vám pořadí najít funkční exemplář s přeplňovaným motorem je limitně blízká nule, a atmosférické motory mu značně tupí ostří. O něco zajímavější je možná druhá z italských variant, pokud přidáme jedno písmenko navíc. Zatímco Alfa Romeo GT je vlastně takový dvoudveřový sedan, který je navíc cenově poněkud mimo rozpočet, o něco starší, menší a ostřejší GTV mnohem lépe odpovídá tvým požadavkům. Budete se muset samozřejmě spokojit se čtyřválcovým motorem Twin Spark, který nemá zrovna skvělou pověst, a ani tak si nebudete moci vybírat mezi nejlepšími kusy, ale italské kupé s avantgardním designem může být lákavou odměnou, byť Puma bude nepochybně spolehlivější i zábavnější.

Dalšími alternativami jsou japonská kupé jako Toyota Celica, Mazda MX-3 nebo Nissan NX100, ale upřímně řečeno nevidím příliš důvodů, proč si některý z těchto vozů pořizovat. Celica z 90. let je sice docela přitažlivé auto, ale s nejslabší osmnáctistovkou je spíše o designu. A MX-3 a NX100 se nemohou chlubit ani tím designem.

Ještě jsme se ale nezabývali kabriolety a roadstery, které narozdíl od kupé nabízejí oproti hatchbackům signifikantní výhodu v podobě větru ve vlasech. Tebou zmiňované roadstery jsou bohužel opět cenově mimo – snad s výjimkou Mazdy MX-5, ale jak by ti Fernie určitě povyprávěl, laciná Miata pod 50 tisíc nemusí být ten nejchytřejší nápad. (Levná Miata není zas taková tragédie, pokud najdeš ‘podpultovou’ nabídku, nebo máš prostě štěstí. Jinak bude nejspíš zrezlá, nebo nějak poznamenaná předchozím životem. Takže je jen otázka, jestli se s kamarádem bojíte. – pozn. Fernie)

Zbývají tedy klasické čtyřmístné kabriolety na základě hatchbacků. To většinou bývají spíše nudná auta, určená pro poklidné projížďky. Ale některá z nich jsou příbuzná spíše hot hatchům a dokáží jezdit překvapivě zajímavě – například Peugeot 306 Cabrio s dvoulitrovým motorem se v mnohém podobá ostré verzi S16.

… což ovšem nejspíš nic nemění na tom, že některý z hothatchů bude nejlepší volba. Tedy pokud naši čtenáři v komentářích nepřijdou s něčím, na co jsme zapomněli.

 

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

GanGreen
18. července 2016, 08:33
3

No a já bych se primárně vysral na kupování auta s kamošem, z toho taky čumí akorát pruser... :)

reagovat
Ko
Komín
18. července 2016, 10:39
1

tech pruseru je vic a cele to nehezky smrdi bolestivou ztratou iluzi jako se to stalo uz tolikrat. levne a zabavne auta neexistuji.

ri
riprex
18. července 2016, 21:59
1

Já to tedy pochopil spíš tak, že oba maj cca těch 50kkč a každej si chce koupit to svoje, ale ono je to skoro jedno. Společné auto ve vyjímečných případech fungovat může, je to o lidech. Sám jsem k tomuhle byl dřív skeptický... ale nakonec se to nějak dostalo to výrazně lepších sfér než jsem si uměl vůbec představit. Ono v tomhle případě Alfa 164 QV zafungovala naprosto dokonale. Nejezdí moc často. V zásadě za čtyři roky co se v tom hrabem najela 4000km, zato když jede, tak z toho má řidič opravdu radost. Ne snad ani proto, že by to byl takovej vodvaz, ale po tom všem to, že se to hýbe kupředu tak nějak stačí a to, že to má vpředu pružiny z o 200kg těžšího nafťáka a prapodivně se to pohupuje už člověk prostě neřeší. Navíc jsme perfektně sladili cykly, takže když to jeden z nás chce zapálit, ten druhej ho utěšuje a naopak.

Snowman000
18. července 2016, 09:29
0

Este bzch skusil Fiat Barchettu, Ford Puma bude aj tak asi najlepsia volba...

reagovat
Ronin
18. července 2016, 11:04
0

Ja teda neviem,Barchetta je síce fajn auto,no nezdá sa mi,že by jazdila nejako dobre.Jazdil som s nou a problémom je trochu motor,ako keby nechcel točiť vôbec.Jednotka dvojka ok,no od trojky to stráca tah a vyvrcholenie výkonu prichádza tak v 4000 a potom sa ani nevyšplháš na niekam vyššie poriadne,podľa toho akú dlhú máš štreku.A Barchetta znamená po taliansky malá loď,čo neznie moc dobre pre malé auto.Pekné auto,no niesom si istý o jeho športových vlastnostiach.

JP
18. července 2016, 16:03
0

Cožeto? Teda měl jsem ten motor ve Fiatu Coupé (stejná 1.8 16v 96kW) a právě točivost na něm byla nejlepší, od 4000 významně ožil a pak táhnul až do 7 kde ho utnul omezovač, přičemž někde na 6700-6800rpm měl ještě takovou druhou "špičku", takže jsem o ten omezovač zakopával docela často... Samozřejmě to pořád bylo 96kW na nějakejch 1200kg, takže to ve výsledku žádnej trhač asfaltu nebyl, ale ten motor byl projevem vcelku zajímavej a tohle bych o něm rozhodně nenapsal... Neměl jsi KO variátor, nebo vydřený vačky?

ri
riprex
18. července 2016, 22:03
0

Bára je cajk, motor jsi musel mít nějakej vysranej. Osobně bych ji před miatou i upřednostnil, protože z FWD vs. koroze mi je ten náhon celkem úplně jedno. Beztak to má výkon zanedbatelnej.

Nedy
19. července 2016, 09:54
0

Barchetty reznou úplně stejně jako MX5. A to je asi jediný jejich problém. Jezdí perfektně (v rámci FWD) a motor je taky super.

Taky bych ji doporučil, ale trochu se bojím, že v dané cenové relaci to bude jako s tou MX5 - hledání slušného kusu.

Ronin
21. července 2016, 10:05
0

JP:Niekto mi tu písal že motor po facelifte bol uškrtený.Bohužial nemám tušenie či to bola Barchetta pred alebo po pretože auto bolo trochu porobené a malo ´´bodykit´´ teda len malo vymenený predný nárazník.Malo spravený výfuk,interiér (koberčerky,budíky s logom jeho servisu).Podľa všetkého to ale bolo auto po roku 2000 kde motor vôbec netahal ako som sa dočítal aj na iných stránkach.Dal mi proste klúče a to je všetko jazdil som na nom dva dni.Takže treba kupovať Barchettu do roku 2000.Facelifty stoja za prd.

Nawi2203
18. července 2016, 10:13
0

Když už ste se dostali k hothatch kategorii co třeba Micra K11 SuperS? Ono i obyčejná K11 s třináctkou pod kapotou a muší vahou je na tuhym podvozku dost zábavná záležitost. ;)

reagovat
reagovat
Ronin
18. července 2016, 11:05
0

Alfa Spider,zaujímavé,no ja teda neviem,Barchetta je síce fajn auto,no nezdá sa mi,že by jazdila nejako dobre.Jazdil som s nou a problémom je trochu motor,ako keby nechcel točiť vôbec.Jednotka dvojka ok,no od trojky to stráca tah a vyvrcholenie výkonu prichádza tak v 4000 a potom sa ani nevyšplháš na niekam vyššie poriadne,podľa toho akú dlhú máš štreku.A Barchetta znamená po taliansky malá loď,čo neznie moc dobre pre malé auto.Pekné auto,no niesom si istý o jeho športových vlastnostiach.

ro
rowan
18. července 2016, 14:40
0

Nejezdil si s verzí po faceliftu? Tam je motor nesmyslně uškrcený, ale původní Barča jezdí naopak velmi příjemně. V rukou zkušeného řidiče bude dost možná rychlejší než standardní Miata.

OndrasI
19. července 2016, 06:09
0

GTV a Spider jsou auta za 100+ tisíc, je úplně jedno, za kolik je koupíš :)
Přikláním se k názoru níže, najdi nerzrezlýho Civica, dej do něj B18C a vyřešeno.

Ronin
21. července 2016, 10:06
0

rowan:Bohužial nemám tušenie či to bola Barchetta pred alebo po pretože auto bolo trochu porobené a malo ´´bodykit´´ teda len malo vymenený predný nárazník.Malo spravený výfuk,interiér (koberčerky,budíky s logom jeho servisu).Podľa všetkého to ale bolo auto po roku 2000 kde motor vôbec netahal ako som sa dočítal aj na iných stránkach.Dal mi proste klúče a to je všetko jazdil som na nom dva dni.Takže treba kupovať Barchettu do roku 2000.Facelifty stoja za prd.

do
dom
18. července 2016, 10:40
0

Zajímám se o Fiat Coupe. Trochu se bojím, že to auto je více na rovinky, než na zatáčky. Máte někdo nějakou zkušenost? Ale jinak asi ta Puma bude nejlepší!

reagovat
JP
18. července 2016, 16:47
0

No, to se bojíš docela správně. Měl jsem 6 let 16v Turbo a nějakou kratší dobu souběžně i 1.8. Pokud na to jenom trochu máš a najdeš použitelnej kus, kup turbo, je to úplně jiný auto. Všichni všude doporučujou 20vT, ale já to vidim jinak (což samozřejmě neznamená, že to vidím správně) - 16vT je mnohem jednodušší (=levnější) udržet naživu, na celý auto stojí prakticky jakejkoliv díl pár korun, jede to skoro stejně, všechno ti na tom udělaj i v běžnym servisu a v zatáčkách je o něco míň cejtit ten těžkej předek. Pětiválec s turbem má skvělej zvuk, táhne o kousek líp, má lepší (a dražší) brzdy, ale dá se do něj neskutečně zahučet už jen tim, abys ho udržel naživu. Garrett TB28 na tom nefungoval snad už ve fabrice, často se to řeší výměnou za nějaký čínský turbo pochybný kvality což znamená jen odsunutí problémů na dalšího majitele. Na rozvody musí jít motor ven a nikomu se do toho nechce, elektronika je složitější apod. Ten motor prostě podle mě do toho auta nepatří, je na něj moc velkej.

Podvozkově Coupé neni moc dobrý, má lehkej zadek, hodně těžkej předek a prakticky je to Tipo, což sice nebylo ve svý době špatný jméno, ale nic moc tě to jízdně nenaučí a zejména pokud ten podvozek nenecháš sériovej ale přitvrdíš ho, tak umí bejt zadek zákeřnej na horizontech (bohužel i v ČR to některý lidi stálo život). Pokud je ale v sérii, v dobrym stavu a s dobrýma pneu, tak drží dobře a i když je na limitu trochu beznadějně tupě nedotáčivej, tak neni nijak přehnaně záludnej. Nevěř zase těm kecům v diskuzích že to vůbec nedrží - drží to úplně normálně, i v zatáčkách se tě leckdo neudrží když nebudeš tele. Pokud si ale chceš zatáčky i užívat, tak koukni spíš po GTV - je úplně neuvěřitelný jakej rozdíl udělala ta zadní náprava. Na druhou stranu náklady na servis jsou u GTV V6 oproti Coupé 16vT úplně někde jinde a kupovat GTV s twin sparkem je nesmysl - často si na GTV užívám právě to, jak jde v zatáčce snadno řídit plynem a twin spark na to nemá dost síly (měl jsem 1.8). Na druhou stranu má zase TS lehčí předek a je to poznat, ale to je tak jediná výhoda. Vlastně celkově mi přijde, že ty silnější verze (Coupé Turbo/GTV V6) dělaj z těch aut něco úplně jinýho. Se čtyřválcema mi obě auta přijdou dobře vypadající, ale jinak vcelku obyčejný. Naopak 16vT byla pro mě srdcovka na kterou často vzpomínám a kdyby se našel nějakej sériovej, červenej, hodně zachovalej kus, tak bych asi váhal jestli to nemam koupit a hodit někam pod plachtu. Bohužel dneska najít sériový a zachovalý Coupé Turbo za nějakou normální cenu je skoro nadlidskej úkol... vlastně se dá říct že byl už před 11 lety kdy jsem ho sháněl já.

un
unnamed
19. července 2016, 00:38
0

napisem to jednoducho, riesil som podobny problem 2x..
PRVY KRAT som sa s otcom pohadal o auto, sice auto bolo jeho no do prace soms a musel dostat, kedze som zaspal a otec kvoli blbosti chcel auto naspat a nezaujimalo ho ci som v praci.. takze to dopadlo tak ze sme sa pohadali a ja som z trucu kupil tigru s rozbitym predkom za 300e cize nejakych 8-9000 kc... za 2 mesiace bola opravena a jazdil som, sice to bol srot na neuveritelne tvrdom podvozku.. neviem co tam bolo kedze boli zoskrabane nalepky, ale pripadalo mi to tak ze namiesto tlmicov su tam len trubky, do mesta je tgra super vec, sice ma lahucky zadok, no z toho auta som mal pocit ze v zadku a v rukcach citim kazde jedno kolo a hlavne .. kolko prilnavosti ma kazde jedno kolo, to ma na tigre bavilo najviac.. a na peknych cestach to bola zabava aj ked pri 120 sa mi uz triasol volant, nevedel som kolko ma motor vobec najazdene, a v akom stave bol vobec motor .. ale olej ani vodu nezral a ziadne podivne zvuky takisto nevydaval :D polkaa elektriky nefungovala, blbli stierace a mohol by som este hodinu pisat co bolo na aute zle.. ALE FUNGOVALO, kedze nefungovalo pocitadlo km,tak neviem kolko som s nim najazdil,ale jazdilo 2 roky daily,takze celkom dost ..menil som len olej :D potom som ju mojou vinou rozbil, a nalial do nej zbytocne vela penazi aby som ju potom za 35 zase predal :D ale osobne si myslim, ze solidna tigra, asi by som volil 1.6 ale treba nejaku fakt slusnu lebo rady zrali olej, vo fakt dobrom stave do 50 tisic sa urcite najst daju s velkou rezervou.. https://auto.bazos.cz/inzerat/61669622/Opel-Tigra-14-16V-Top-stav-Nova-STK.php .. problem je s koroziou ale s dobrym osetrenim sa da tomu predchadzat, je to peknejsia corsa takze diely za hubicku ale opravy horsie :D je to opel :D a hlavne je malicke.. v predu v pohode a v zdau fakt nudzovka, ale za tu cenu, super... tigrou som vzdy opovrhoval, no nakoniec to auticko v mojom srdci nanechalo ryhu dost hlboku na to abych si sem tam zaspominal a rozmyslal o tom ze raz si snad este kupim tigru v top stave a s par tisic naviac na UPRAVY.. samozrejme puma je krajsia a aj lepsia, ale tigra je podla mna lacnejsia (ceny som neporovnaval) pokial by si mal v okoli tigru vo velmi peknom stave o ktoru bolo starane, som si isty ze bude robit radost a aj sluzit :)

Takisto vlastnim aj fiat coupe 20v 147k ... toto je dalsi zaujimavy pribeh :D ale coupe je moja srdcovka, takze budem mozno trocha zaujaty :D
svoje coupe som kupil za 19000kc, z celkom zalostnom stave, ale hlavne co sa tyka interieru, auto v matne ciernej folii, z predu trocha tuknute, zevraj z parkoviska, 146 tisic najazdene, interier atrety bazenovou farbou a s milion diodami. no splnil som si sen a za sumu ktoru som vtedy mohol dat, bez toho aby som do auta dal nevyhnutne nejake peniaze, len som vymenil olej a sviecky, tak najazdilo 13 000 km za rok a pol, opravoval som len co som chcel a co som si mohol dovolit, posledneho pol roka uz sa coraz viac zacal prejavovat podvozok, brzdy a hlavne spojka ktoru som som sa chystal vymenit, ale bohuzial sa nepodarilo a nieco v nej ruplo a auto zostalo bez spojky :) od tej doby stoji a caka na opravu a zaroven upravu. Je to tipo, ako uz bolo povedane, vlecene ramena vzadu podla mojho nazoru funguju lepsie ako tuha naprava, ale horsie ako viacprvok to je jasne, v predu jednoducha naprava, ale problem je v tom ze sa nedaju vymenit capy, len cele rameno, nieje najlacnejsie .. no drahe tiez nie, auto ma vybornu smerovu stabilitu, no zatacky na seriovom podvozku ziadna slava, samozrejem drzi to normalne, ale na nejake velke blaznenie to nieje, no na anglickom klube su borci ktory s nim jazdia na okruhy, samozrejme s adekvatnymi upravami podvozku, odklony, tlmice, pruziny, torzne tyce, atd, ale upravy sa daju s trochou sikovnosti urobit doma a nestoji to ani nejake velke peniaze... motor je kapitola sama o sebe, nadherny zvuk, no naspodu ziadna slava, 1,2,3 -jka super, potom jedine tocit ale ten zvuk !!!! 5 valec=silne emocie :) takmer 150 koni a 1250kg je celkom slusne, no trhac asfaltu to nieje, ale s par upravami ozije, urcite je alfa gtv lepsia, no pre normalneho cloveka stacia aj jednoduche napravy ale s dobrymi upravami, a aj tak dost mozno 90% ludi nedokaze auto dohnat na limity tak casto aby sa s autom nezzil natolko aby vedeli kde ist tak a kde inak :) takze coupe super, osobne by som volil 2,0 R5 atmo 108kw, 5valce su celkom spolahlive, zalezi na cloveku pred tebou. davaj si pozor na kompresny pomer, 108kw nema elektronicky plyn a variabilnu dlzku sania ako 113kw, tympadom o 500ot nizsi redline a citelny vykonovy prepad medzi 3000-4000ot a samozrejme 5 kw a par nm, ale chip z anglicka za 40 libier urobi zo 108kw verzie 113kw, navyse 113kw sa neda chipovat, resp da ale je to komplikovanejsie, takze to je motor ktory je lepsie nechat v serii, navyse je to talian takze ocakavt mozes cokolvek, ale ja musim povedat ze aj ked som kupil v podstate srot tak zase sluzil, viacmenej bez problemov, a to ze dojazdilo je len moja chyba, auto ma nikdy nenechalo, a sluzilo super, navyse coupecka maju velmi dobru ochranu kariserie takze takmer nehniju, mal som tri kusy, z jedneho je kasna uz 2 roky na vetru a desti a cakal som ze bude hrdzave ovela viac za tu dobu :D takze za mna: TIGRA super auticko, do 50 000 no problem, len treba kupit dobry kusok, a fiat ja len doporucim, ale zase treba vybrat .. do 50 sa kupit da, len sa mu trochu povenovat, s dobrymi upravami na podvozku a lepivimy gumami myslim ze budes spokojny a hlavne je to talian a taliana musis jedine milovat inak ti to nic nepovie :)

un
unnamed
19. července 2016, 00:41
0

omg sorry, ze toho bude tolko som necakal :D a nedaju sa opravit chyby tak sa ospravedlnujem

Pe
Peťas
18. července 2016, 12:48
0

Crx nebo civic? Zajimalo by me jak jezdi Renault Megane Coach s dvoulitrem. Vykon tam bude kolo v kazdem rohu taky a stoji par korun. Nema s tim nekdo zkusenosti?

reagovat
Chase
18. července 2016, 15:20
0

Co třeba R19 1.8 16v coupe (i když to coupé popravdě není, vlastně je to třídveřový liftback), byť už je to zástupce té starší generace, tak s motorem F7P s ním docela zábava byla. A dělal si i cabriu :)

reagovat
Fr
Franc
18. července 2016, 15:40
1

Nejrychlejsi ze vseho bude civic, eg6 bude navic i nejkrasnejsi placka i mezi autama do 100k
Koupit se da pod dvacet, za dalsich 25 se da koupit komplet b18c swap i s prevodovkou a poloosama, narvat ho tam zvladne i cvicena opice.. A mas nadherny 950kg vazici 172k tocivy auto s famoznim podvozkem

Obcas se zjevi jeste zminena sestivalcova e36 po ktery bych sahnul pokud by byla protoze uz v tyhle cenovy temer nejsou a nebudou..

Jeste vrlmi zridka narazim na corrado do pade, coz je taky jedna z nej predokolek co umi udelat dost parady a ceny uz jen porostou tzn. jako v pripade e36 super investice

reagovat
PeterLuk
19. července 2016, 00:32
0

Corrado je naozaj zaujímavé auto, len je žial väčšina zničená tuningom alebo drahá. Ale ak by sa nejaké našlo... :)

su
supafly
18. července 2016, 15:45
1

citroen AX 1,4? saxo VTS? při troše snahy za 5-10K kč v solidním stavu, nejde to zabít, díky tomu, jak je to lehké to prohání o dost silnější vozidla a při ubrání plynu se to samo šteluje do flicku.. nic zábavnějšího neexistuje.. a BTW přežil jsem v AXu čelně do dodávky ve 140 téměř nezraněn. (díky vymotanému pásu jsem si rozbil hubu o okno)

reagovat
Romus
18. července 2016, 17:08
1

Mě se v noci zdaj taky ptákoviny, ale rozhodně to nepublikuju jako fakt ( přežití nehody v AX ve 140 )

BobAsh
18. července 2016, 19:10
1

Já můžu potvrdit, že Supa Fly s AXem boural. A věřím i tomu, že někdy předtím jel 140 - ale ve 140 rozhodně neboural, no :)

fr
franc
19. července 2016, 00:39
0

ve 140 to celne napalit i v daleko lepsim autu nez v tyhle skorapce casto znamena vetsi ujmu na zdravii, nejcastejsi uraz je smrt
pokud to byl celni naraz s protijedouci dodavkou, i call BS, v pripade ze to byla treba zaparkovana dodavka tak tam oproti bezny pvny prekazce takova dodavka hodne zmirni dopady narazu.. celne sem boural asi ve 120ti do stojici skocy, ta sebou jeste sebrala voyagera... podobnou bouracku dat v kilu v malym strepu jako ax neverim ze vylezu po dvejch, nebo ze vubec vylezu

Ha
Hansoff
19. července 2016, 07:15
0

Problém Saxa (a předpokládám, že i příbuzných modelů) je v tom, že hnije zevnitř. U VTS může být situace příznivější, přece jenom se jim dostává lepší údržby, ale kontrolu dutin rozhodně doporučuji ;-)
Jinak Saxo rozhodně nebylo hrdinou crash testů ani zamlada a s přibývajícím věkem a s ubývajícími výztuhami se situace dále zhoršuje.

An
Andre
18. července 2016, 19:19
0

Zkuste někde vyškrábnout Rover 214 cabrio, svého času jsem je vídal za asi 25 000 Kč. A má to motor z Hondy. :)

reagovat
Adam Forman
18. července 2016, 19:51
0

Puma je boží :-) Už 1.6 jede docela příjemně a 1.7 je otáčková onanie se sólem pro omezovač. Jen bacha na stav. Nabídek je hodně ale jen pár z nich stojí opravdu za to. Hlavní je nezrezlá karoserie, motorů je všude dost. Temnou stranou vlastnictví Pumy je její servis. Tlumiče, spojka, karosářské díly, to vše není ze světa levných hot hatchů.

reagovat
Sa
Safa
18. července 2016, 22:29
0

A co Mazda 323F? Blbej nápad? Já ji měl a docela to frčelo...

reagovat
Přemda Honda
31. července 2016, 12:18
0

Měl jsem 323 BA sedan 1995 s nejslabším motorem 1.4 52 kw a jezdilo se mi s ní velmi dobře,lehke auto, dobře zprevodovane,spolehlive a fakt za pár korun..jen trochu hnije ????
Takže s motorem 1,8 84 kw prostě musí celkem letět...

Si
Simon
19. července 2016, 19:06
0

Všetky lepšie nápady tu už boli ale čo Eclipse? Nejaký starší by sa mohol vliezť do rozpočtu

reagovat
cP
cPetan
20. července 2016, 11:17
0

Co takle BMW 318ti compact? Krásy to moc nepobralo, ale sranda s tím umí být

reagovat
Přemda Honda
31. července 2016, 12:33
0

Honda Civic nebo novější CRX Targa..
Čtyřoka Celica
Nějaká ostřejší verze Nissanu Almera/Primera
Mazda MX 3/MX 6
Nebo nějaké přeživší starší německé GTi,GSi...

reagovat
MartinCoupe
10. srpna 2016, 20:23
0

Co takhle Ford Cougar? Idealne 2.5 V6. Anebo SAAB 9-3 nebo 900.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Aveo LPG Nová bomba  1kč/km 2008
Chevrolet Aveo LPG Nová bomba 1kč/km

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR 2011
Ford Crown Victoria P71 POLICE INTERCEPTOR

2011 rok výroby
300 koní výkon
4 600 ccm objem

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem