načítám data...

Nejnovější trend v japonském tuningu? Beranidla a široké blatníky bez blatníků

Japonská tuningová kultura byla (stejně jako jakákoliv jiná japonská kultura) vždycky poněkud „jinde“. A ta nejnovější není výjimkou.

zobrazit celou galeriiNovinky: Nejnovější trend v japonském tuningu? Beranidla a široké blatníky bez blatníků

Na Instagramu se totiž začaly objevovat fotky aut, která jsou vytuněná dosti svérázným způsobem. Zcela konkrétně je tu jedna fotografie trojkového BMW generace E46, disponující vpředu velkým beranidlem, vídaným na amerických policejních autech, a také obřími širokými koly, zběsile čnějícími z původní karoserie.

Taková kola nejsou zase tolik výjimečnou záležitostí, ale bývá docela dobrým zvykem, že jsou přes ně ještě blatníky odpovídající šíře. Na tomto konkrétním autě zcela očividně kdysi také byly, soudě dle předního nárazníku a zbytků úchytek na původních blatnících. Potom se je ale podařilo urvat/ukrást/ukopnout a tak se šíleně rozšířené auto ocitlo bez nich.

V nějaké jiné zemi, která v historii dostala o něco méně dávek radiace, než právě Japonsko, by majitel pravděpodobně zjednal nápravu a přes kola dal nové blatníky. V Japonsku se ovšem takto racionální přístup nenosí a tak se stalo, že se z rozšířené trojky bez blatníků stal zcela nový post-apokalyptický styl.

Celé to dává asi podobný smysl, jako drastické snižování, rozšiřování a nastavování zhovadilých odklonů, ovšem přítomnost „beranidla“ a absence širokých „flare fenders“ to celé posílá ještě o pár úrovní výš. Otázkou už pouze zůstává, zda se nový trend udrží, nebo zanikne stejně rychle, jako vzniknul. Doufejme, že spíše zanikne…

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
27. března 2017, 17:03
1

To je jeste prd. Tady mas poradnej japonskej tuning. :-D

reagovat
Viper
27. března 2017, 17:03
0

Bosozuku...klasika :-)

Nezn.uživatel
Nezn.uživatel
27. března 2017, 17:29
0

Jak se ta hrůza jmenuje nevím, ale hanba by mně fackovala, kdybych měl do něčeho takovýho sednout. :-)

Raspby
27. března 2017, 17:33
0

Zrovna jsem chtěl napsat kam se to hrabe na bosozoku ?. To ta e46 je ještě velmi decentní ?

PeterLuk
27. března 2017, 18:13
0

Nebolo by lacnejšie to zošrotovať? :D

Letis
27. března 2017, 17:49
0

Tohle je ještě v pohodě, za mě je největší hnus Tylerova "no fucks given" Miata neboli Camberghini. :D

reagovat
PachezZ
27. března 2017, 20:32
-1

Camberghini i Whorevette jsou náhodou super :)

Sh
Shikora Tomasu
27. března 2017, 18:15
0

Nechápu, jak podle jedné fotky, zjevně rozpracovanýho auta, můžeš soudit, že se jedná o novou kultůru japonských úprav.

reagovat
Viper
27. března 2017, 18:19
0

Na některých starších fotkách to auto blatníky ještě mělo, nemá je až teď. Navíc se tahle fotka objevila s hashtagy "noflarenation" a "nofendernation", pod kterými lze nalézt další podobná zvěrstva. Mimo jiné v podobném post-apo stylu je třeba i tenhle Nissan 350Z, který sice má blatníky, ale směr je hodně podobný:

PB
28. března 2017, 14:11
0

Podle nalepek "Freakin' Works" se zda, ze to ma nejakeho spolecneho jmenovatele..

Ma
Marshall
28. března 2017, 09:00
0

S blatníkama by to bylo skvělý. Postapo styl žeru, nemůžu se dočkat, ža začne frčet "mad max" tuning.

reagovat
briza
28. března 2017, 09:09
2

Hrozná zrůdnost, ale od nejúchylnějšího národa na planetě ostatně se asi ani nic jiného čekat nedá,viz ten úchyl, co przní 911

reagovat
PB
28. března 2017, 14:16
0

MadMax? Uz zacal :D

PachezZ
28. března 2017, 18:03
0

tak pro tebe doporučuju mustanga IG uřivatele @marcoxhinojosa

PachezZ
28. března 2017, 18:05
0

Franz Kafka
28. března 2017, 21:59
1

Nejhorší je, že ten co przní ty 911 je vyhledávaný. Lidi to mají rádi teda někteří. Mě tyhle směry přijdou dobrý jako pro pobavení. Showcar proč ne. Někam s tím jet jedině v masce a kde nejsou lidi. Mad Max tuning je docela uchylná záležitost asi jako postavit si Kida:)

Woyta
29. března 2017, 08:06
0

Nerekl bych, ze Akira Nakai przni Porsche. Proste stavi aut pro ookruhove zavody co jsou na znackach. Dela to poctive a kvalitne. BTW stavba cisteho zavodaku je vetsi prasarna. Tam se pocita se zivotnosti auta par let.

PB
29. března 2017, 09:36
0

No, sice se mi libi styling do rezata, ale vsechny ty naveseny nesmysly (od kanystru, retezu a siti po debilni kridla totalne psychotickych rozmeru) teda moc ne.

Raspby
29. března 2017, 15:56
0

No pokud ten, co przní 911 se myslí Nakai-san alias RWB, tak mimo jiné to jsou dost funkční auta, která fungují..takže nic ve stylu camber 45 stupňů a světlá výška 1mm...navíc se jedná v podstatě už o kult...stejně jako Magnus Walker například...rozhodně bych RWB nepřirovnával k tomu o čem je tento článek...

Franz Kafka
29. března 2017, 17:59
1

To je pravda. Nicméně spousta lidí na to má stejný názor jako "briza". Přece jen prostě v očích lidí co Porsche berou trochu jinak než auto vhodné pro úpravy to prasárna bude asi pořád. Osobně se mi víc líbí co dělá Walker(třeba) Faktem ale zůstává, že RWB je a bude v určitých kruzích populární.

Woyta
30. března 2017, 09:36
1

Ono zajimavejch upravcu porsche mas vicero. Treba Singer. Stara kara nova, technika.

briza
31. března 2017, 12:34
0

No myslím toho Prase sana, co tu mrvil tu 993. Celkově nemám problém, pokud jde o úpravy, ale u 911 se to radikálně otáčí. To auto se vyvíjí x desítek let a momentálně myslím není na silnicích lepší kombinace zábavy a rychlosti, ale současně s tím i schopnosti používání jako daily. Jedno z mála aut, které si svůj ikonický status bezvýhradně zaslouží a proto mě drásá, když pak přijde nějakej ouchyla a začne z toho dělat takovouhle kreaturu. Já sice chápu, v čem je předobraz jeho úprav, ale to na mém názoru nic nemění.

Woyta
31. března 2017, 14:58
0

Dej motor z 911 do Caymana a ten si s 911 vytre vsak vite co. Roky vylepsuji platformu, ktera v sobe skryva vadu v podobe mootru za napravou. I kdyz se to snazi napravit , tak zakladni vlastnosti kdy pri propruzeni motor nadlehci predni napravu se nikdy nezbavi uplne. 911 neberu jako auto ktere by se melo drzet ciste a naprosto bez uprav. Pro me to je masove vyrabene auto stejne jako GTR, Supra a dalsi.

Franz Kafka
31. března 2017, 19:22
0

Tak to se neshodneme. Tu vadu ve skutečnosti na jízdních vlastnostech nepoznáš. Cayman je povedené auto a dost vyvážené, ale tak jednoznačně bych to neviděl. Singer dělá ty věci, ale hodně s citem pořád tam je nějaká vazba k historii. No nic rwb je populární samozřejmě ne u všech. Mě to nevadí, ale ani to neoslavuju.

HT
HTRko
28. března 2017, 19:39
0

Pokud vás to potěší ano jedná se o skutečnou M3, původně v odstínu Phoenix Yellow.

reagovat
Cu
Customman
31. března 2017, 16:38
0

Nápad je to sice zhovadilý, ale kdyby se tomu dala nějaká fazóna (to BMW je jak z Mad Maxe). Doladot k lezoucím kolům dished blatníky a tak. Na něčem jako S15,FD3S...Trochu podobný štýlo frčelo před cca 60 lety a rozšířilo se i na customy (tedy dědečky dnešních stylingů :) ) různé stupně brutality. Nakonec i lecjaká 70s streetmachine měla kola řádně vystrčena ven. (možná aby ladila s kalhotama do zvonu)
http://www.kustomrama.com/index.php?title=El_Matador
http://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/f0/3e/95/f03e95aa64cf9153fd129704745e50f5.jpg

reagovat
Cu
Customman
02. dubna 2017, 21:05
0

Až teď mě napadlo (delší vedení no) , nemá to prostě vypadat jako dirt modified/stock car-proto ten rám a celková "hrubost"?
Podobné pokusy sem zatím viděl jen u "hot rodů"-základ auta hluboko pod rok 1948...
Japonci mají zvláštní schopnost kopírování a kombinování stylů, někdy je výsledek úžasný, někdy...
http://chadmeyermotorsports.blogs.com/.a/6a00d8341cdd7353ef00e552989da88834-pi

reagovat
PB
03. dubna 2017, 07:01
0

A neslouzi to v nejake verzi obskurniho japonskyho rally?



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Lincoln Town Car  1985
Lincoln Town Car

1985 rok výroby
150 koní výkon
5 000 ccm objem

Chrysler Cordoba  1979
Chrysler Cordoba

1979 rok výroby
150 koní výkon
5 898 ccm objem

Chevrolet Corvette C3 L-82 1979
Chevrolet Corvette C3 L-82

1979 rok výroby
225 koní výkon
5 700 ccm objem

Pontiac Firebird  1995
Pontiac Firebird

1995 rok výroby
150 koní výkon
3 353 ccm objem

Chevrolet Suburban C10 Ambulance  1970
Chevrolet Suburban C10 Ambulance

1970 rok výroby
200 koní výkon
5 700 ccm objem