Kuba „Marshall“ Mikeš
| Bydliště | Benešov |
|---|---|
| Registrace | před 10.0 rok. |
| Poslední aktivita | před 6.6 rok. |
| Příspěvků ve fóru | 9 |
| Komentářů u článků | 13 |
| Pozitivních komentářů u článků | 3 |
| Negativních komentářů u článků | 0 |
Posledních 50 komentářů
Ehm... Největší Busso bylo 3.7l, od Autodelty, který s kompresorem mohlo mít i 420 koní.
Nechápu proč má každej tendenci o každym novym autu říkat že to je "vstup do prémie". Golf, CX-5, za chvíli bude prémiová i Dacie ne?
Jsem zvědavej na kolik tě vyjde provoz jestli to bdueš mít jako daily. Za rok mě to u jedný nejmenovaný alfy bez paliva vyšlo na docela solidní šesticiferný číslo.
S blatníkama by to bylo skvělý. Postapo styl žeru, nemůžu se dočkat, ža začne frčet "mad max" tuning.
Fordu vyšla u Mustangu sázka na retro design, měl by se toho držet, jinak dopadne stejně jako právě zmiňovaná a pěkně hnusná 3./4. generace.
Jezdim po D1 každej den 60+60 km do práce... Celou cestu i včetně zůžení 110, ani si nejsem jistej jestli v v těch zůžení sou nějaký mýtný brány, neviděl bych to tak skepticky, kdo jezdí denně do práce většinou přes 130 nejezdí, kdo chce testovat maximálku, tak ať prasí na D11, je na to mnohem vhodnější.
Měl sem Fabii 1.9 SDi.. No nevim, podle mě je jedno jaký tam bylo auto. Spíš je o instruktora kterej tvrdil, že mám řadit nejvíc v 1400 otáčkách. Člověk co neslyšel o dvojhmotě by to pak moh dělat takhle blbě celej život.
Za mě palec nahoru, retro autíčko do města nemá chybu.
Dával bych ban traktoristum s jejich TDi co se naváží do Alfy, nevim co na autíčkáři chtěj, když neumí uznat krásnej design, historii a kvalitu.
Od úplné změny designového jazyka sou Jaguáry hnusnější a hnusnější. Kdyby zůstali u retro designu udělali by líp, tohle je hnus, vypadá to jak nějakej japonskej úlet. Zlatý starý XJR.
Připomíná mi to poslední celicu s velkou dávkou tuningu